leuke rookmachine
mooi dat alles binnen is, ik wacht geduldig tot het hier is
Ik denk het wel dat je er aan went, maar ik gebruik dat ToBo alleen bij de DesignLine Prism, en gebruik dus ook vaak een 'gewone' muis, dus ik wen er niet echt aan...Rickbv schreef op 07 november 2002 @ 13:12:
Bart_Banaan: ik vind die muis toch wel handig hoor, en ik denk dat je er na een paar dagen wel aan kan wennen?
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Ik denk niet dat een nieuw topic nodig is, wat jij noemt is allemaal in het afhandelings topic van het vorige MoBo'tje al besproken.....Rickbv schreef op 08 november 2002 @ 00:03:
Ah, thanksNee, ik wist wel dat passief koelen net wel (mits goed), net niet kon, maar kon niet verder proberen omdat ik geen temperatuur wist.
Feit is wel, dat ik onder PC Health in de bios zo snel geen temp kon vinden? Toen had ik idd MBM5 gedownload, maar daar stonden 2 rare input-sensors, waarvan de een 60 graden aangaf, en de andere 1 ofzo. Maar in het geval van 60 was het dus 43 graden?
En ruimte is altijd schaars bij deze projecten natuurlijk
Hmz, zit net een DVD'tje te kijken... Dat gaat ook niet goed met PowerDVD. Maar goed, d'r zullen hier nog wel veel meer van dit soort problemen komen te staan waaruit zoiets zal komen als: gebruiken deze player, dan werkt'ie vlekkeloos. Een ander topic openen?
Op zich kan je tot 18:00 naar het postkantoor! In bijna elke redelijke grote plaats is het postkantoor op vrijdag volgens mij zelfs tot 18:30 open. In Culemborg hebben ze een balie die langer open is voor bedrijvenRickbv schreef op 07 november 2002 @ 23:46:
Ik heb een paar mededelingen, en een paar vragen...
Morgen komt peter-wendy dozen brengen, en hij bood aan om te helpen met inpakken. Alsof dit niet mooi genoeg is, is hij ook nog bereid om het zooitje naar het postkantoor te transporteren. De vraag is echter of we het binnen een uur gefixed krijgen, want hij komt om 15:00 en dan wil ik om 16:00 op het postkantoor staan, anders is die miep niet optijd klaarIk geef dus geen garantie, maar er is een kans dat er zaterdag/maandag al pakketjes geleverd worden...
webOS all the way!
Laat ik dan maar de eerste tweede zijn die Peter(_wendy) bedanktRickbv schreef op 08 november 2002 @ 17:09:
Een maak mij blij op de vrijdag middag verhaaltje
n54 power!
bedankt Peter(_wendy)Rickbv schreef op 08 November 2002 @ 17:09:
Zo, jullie we mogen Peter(_wendy) wel dankbaar zijn...Alle pakketten zijn ingepakt en liggen nu op't postkantoor
![]()
![]()
we wachten vol spanningff een paar piccies:
[moment]
webOS all the way!
Verdicampo schreef op 08 november 2002 @ 18:18:
Prima, maar waar staat die shopsurvey? of zittie bij de doos in?
+1 Behulpzaam
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
OK danBart_Banaan schreef op 09 november 2002 @ 10:02:
Heee, das goed nieuws.... Ik kom er straks ééntje bij je ophalen!!
Toppie RickVB, snelle service en tevreden tweakers hiero in het Noorden....
webOS all the way!
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
webOS all the way!
[ Voor 0% gewijzigd door spacy op 09-11-2002 11:17 . Reden: tiepfout ]
D'r zit toch een backplate bij de epia? Met de goede gaten.Hermanvh schreef op 09 november 2002 @ 10:46:
Hmmz, blijkt dat die EPIA niet in de S-Box past (Backplate is niet goed) Ach dan ga ik wel ff een Dremel pakken en m pas maken
Ja, maar de backplate is niet vervangbaarScarp schreef op 09 November 2002 @ 12:02:
[...]
D'r zit toch een backplate bij de epia? Met de goede gaten.
* Scarp heeft overigens nog geen tpg gezien
webOS all the way!
* Hermanvh woont in het midden van Nederland (in een klein gehucht bij Culemborg) en hier zijn ze al wel geweestdj_tsunami schreef op 09 november 2002 @ 12:05:
slaan ze het midden van Nederland over ofzowallemaal posts van mensen in het "hoge" noorden die hem al hebben, en ik zit nog met smart te wachten...
webOS all the way!
Verwijderd
n54 power!
Ik zou er niet meer op hopen dat ie vandaag langskomt!Scarp schreef op 09 november 2002 @ 13:05:
hmm.. damn, waar blijft de postbode !
webOS all the way!
Voor degene die het ontvangen hebben: gefeliciteerdOwja, nog iets...
-wil iedereen die zijn pakketje binnen heeft even zijn status op ontvangen zetten bij laupro, zodra ik weet dat je het pakketje ontvangen hebt, stort ik het geld terug.
-zou je dan ook gelijk even de shopsurvey van Maraex in willen vullen? Zij deden dit bij de vorige inkoopactie ook, en ik vind dat zij dit wel verdiend hebben met al dat nazoek werk etc dat ze verricht hebben...
Dus ik denk dat jij ook nog bezoek krijgt vandaagZending wordt afgeleverd 09-11-2002 Veghel-Pater vd Elsenln , pakkettendistributie
ik zit iets hogerHermanvh schreef op 09 November 2002 @ 12:19:
[...]
* Hermanvh woont in het midden van Nederland (in een klein gehucht bij Culemborg) en hier zijn ze al wel geweest
Verwijderd
bevestiging?Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 14:06:
Het pakketje is aangekomen rond de middag! Ik had niet verwacht dat ik 'm vandaag al zou hebbenIk ga meteen maar aan het modden!
Hartelijk dank voor je inzet Rickbv en natuurlijk WendyPeter voor de hulp bij het inpakken![]()
![]()
hier gaat ie ook niet meer komenScarp schreef op 09 november 2002 @ 16:26:
mjah....dat word 'm nie meer vandaag. Bezorgen ze maandag, dan dinsdag weer en dan kan ik hem woensdag ophalen
Rick, wat is het track 'n trace nr?
Hee, Veghel. Ik kan maandag dus naar Erp toe (5 km van Veghel), want er was niemand thuisRickbv schreef op 09 november 2002 @ 13:12:
[edit]
Scarp: ik denk dat ik goed nieuws voor je heb (zolang jij Rolf bent iig). Dit heb ik gevonden met track&trace als laatste handeling:
[...]
Dus ik denk dat jij ook nog bezoek krijgt vandaag
(ben nu weer werken, dus andere track&trace nummers doorgeven lukt niet meer...)
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
webOS all the way!
Verwijderd
bedankt vor het vern**ken van de lay-outVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 14:02:
kijk en dit heb ik al gemaakt met mijn via eden bordje (deze is van de zomer al gekocht)
en zie hier het eind resultaat heb een mooie divx home player gemaakt in een oude cdi speler
eerst het moederbord geplaatst
[afbeelding]
effe een grootere foto,
[afbeelding]
effe nog wat ledjes ingebouwd voor de staatus
[afbeelding]
laatje open laatje dicht en ale front knopjes aangesloten .
[afbeelding]
zo de deksel er weer op gedaan
[afbeelding]
ooooh ook nog een filmpje er van
filmpje1 mb http://members.ams.chello.nl/h.kooij/test5.avi
Had ik per ongeluk ook al een beetje gedaan
webOS all the way!
Verwijderd
Je bedoelt de s-video? klopt, staat in de manual.Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 15:30:
oh ja mensen effe wat handige tips voor de via eden moederbord.
als de tv uitgang is aangesloten met een 75 ohm coax dan schakeld dit bordje er automatisch er naar toe
en zal er geen singaal op de vga conector staan
Is dit ook niet te verbeteren in de bios? er staan hier dingen als:als het tv uit singaal slecht is (streepen of zo probeer dan eens een ander toestebord /muis aan te sluiten sommige geven nog al veel stoorsingaalen op het singaal
TV Standard: NTSC/PAL
TV Display Type: Underscan/overscan
TV Dot Crawl Type: DeDot/Dot
Verwijderd
Dat is niet nodig, het mobo is zo gemaakt, dat dat al in de bios is geintegreerdVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 20:09:
Welke software gebruiken jullie voor het ding? Ik kan voor de TV-Out geen software vinden namelijk...
Verwijderd
Verdicampo schreef op 10 november 2002 @ 19:51:
[...]
Je bedoelt de s-video? klopt, staat in de manual.
(nee ook de rca video uit)
[...]
da's wel apart.
[...]
Is dit ook niet te verbeteren in de bios? er staan hier dingen als:
[...]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 20:09:
Welke software gebruiken jullie voor het ding? Ik kan voor de TV-Out geen software vinden namelijk...
webOS all the way!
Gewoon een s-video kabel in het mobo pluggen en op je tv aansluiten, dan heeft ie automatisch s-video beeldVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 20:09:
Verwijderd
gewoon? en als ik die niet hebScarp schreef op 10 november 2002 @ 21:41:
[...]
Gewoon een s-video kabel in het mobo pluggen en op je tv aansluiten, dan heeft ie automatisch s-video beeld
Je kan ook een rca kabel gebruiken ofzo. Zie handleiding van dat ding. Maar geen s-video uit zonder s-video kabel lijkt me.
Draait nu op 5V, maar nog steeds een pokkelawaaiHermanvh schreef op 10 November 2002 @ 20:58:
Ik ben nu ff m'n voedingsfan aan't modden, want die 12V fan in die S-Box maakt echt het geluid van een vliegtuigDus die zetten we ff op 5V
webOS all the way!
Printplaatje met simpele ATX voeding die op 12 volt DC gevoed wordtVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 17:44:
dat is wel heel klein ja hoe ga je dat dan met de voeding doen?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq