[IA] VIA Eden platform

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 878 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:18
Naar aanleiding van de animocheck van een week geleden is de officiele inkoopactie nu van start gegaan.

Ik heb weinig nieuws te melden, toch wil ik even een paar dingen duidelijk hebben:

-lees altijd de blauwe vlakken bovenaan de IA op LauPro, hier staat HEEL veel in
-je hebt een vraag: kijk eerst in het animocheck topic, daar is al veel in besproken
-vergeet geen afhandelingskosten te bestellen (verzenden of afhalen)
-voor de laatste stand van zaken check je het algemene topic (dit dus) en het mededelingenbord bovenaan de IA pagina op LauPro
-sommige prijzen gelden alleen bij x-stuks, let daarop
-er worden geen producten meer toegevoegd, behalve die waarop ik nog wacht (zie mededelingenbord)

Allemaal veel plezier verder, dat het maar een grote en succesvolle actie mag worden! :)

De URL: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=108

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

415 - keyboard - BTC 5113 wireless
Kijk, das nou leuk! Een toetsenbord met handvaten en muis.
Inclusief muis???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 13:38:
[...]

Zover ik nu zie heb je linksboven de linker en de rechterknopsmuis en rechtsboven de 'trackball' zeg maar.
Het apparaat wat er onder staat is de infrarood ontvanger. Deze toetsenborden werken namelijk via infrarood en niet via FM-signalen.
Dit valt ook bij het onderste toetsenbord op deze pagina : http://www.btcusa.com/btc...ts_multimedia_wirele.html
Ik zal het wel even verduidelijken, thanks :)

[edit]
BTC:
Introduction

Designed for comfort on your laps or on the desk, the 5113 is great for productivity and entertainment alike. 15 multimedia hot keys to make you the one-touch master of common Web and CD functions, while built-in mouse functions are useful off the desktop and for gaming, combining several mouse-clicks into a single keystroke. A futuristic keyboard, a realistic price.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK weet genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 10:02
Waarom doet de Epia 2 niet mee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 17:00
Lezen!!! Is nog niets van bekend.

"If it ain't broke, don't fix it!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
Ok, duidelijk KlereBak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Ik zie dat je alleen de infrarood versie van dat btc toetsenbord hebt, ik heb voor mijn via epia een rf versie van hetzelfde toetsenbord, lijkt mij ook wel handig, of was die niet te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoKi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:30

PoKi

Ik?

MMm, zit alweer aan 256mb ram te denken. Lijkt me wel wat voor me DVD/divx bak, die beetje hoog uitvalt dus hier ook al dedi gaat voor spellen. Tis hiernamelijk vrij duur, vraag me niet waarom maar goed. Ik laat nog wel wat achter op laupro als ik geld kan vinden :P

Wie, Wat, Waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Mooi, T-Mug besteld er één voor mij...... dus ik doe ook mee.....

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Laatst online: 00:04
naah ik heb nu geen geld maar ik zal ooit ook eens zo'n ding aanschaffen :9 veel suc6 met de IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:12
"Maar wacht", dacht oppertweaker pietervl. Pieter bedacht dat het wel eens handig zou zijn om voor dat mama-plankje ook een bijpassend kastje te hebben, voor de niet-tweakers onder ons, zeg maar. Et voila, daar was de inkoopactie van Pieter.
+ 10 voor * Rickbv _/-\o_ ;)

Maare goede actie! De procase en het VIA mobo zijn een uiterst goede en superkleine combi die me nog steeds erg goed bevalt.

Keep up tha good work :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik zie dat je alleen de infrarood versie van dat btc toetsenbord hebt, ik heb voor mijn via epia een rf versie van hetzelfde toetsenbord, lijkt mij ook wel handig, of was die niet te krijgen?
Nice mod! Ik ga het Maraex vragen. Maruh, kooi van Farraday (oid? :/ ) zorgt die er niet voor dat je die signalen dan slecht door je kast krijgt?
MMm, zit alweer aan 256mb ram te denken. Lijkt me wel wat voor me DVD/divx bak, die beetje hoog uitvalt dus hier ook al dedi gaat voor spellen. Tis hiernamelijk vrij duur, vraag me niet waarom maar goed. Ik laat nog wel wat achter op laupro als ik geld kan vinden
Zoekse! :p
Mooi, T-Mug besteld er één voor mij...... dus ik doe ook mee.....
goed bezig :P
naah ik heb nu geen geld maar ik zal ooit ook eens zo'n ding aanschaffen veel suc6 met de IA
thanks!
+ 10 voor * rickbv
Dat oppertweaker moet je niet te letterlijk nemen he ;)

[edit]
Bart_banaan: ff over die carpoolvriend (T-Mug) van je he...
rekeningnummer: nope betaal via post
Waar slaat dat op? :/ We zitten in de 21e eeuw, betalen via postduiven oid is al lang afgeschaft man! Nee maar ff, echt handig lijkt dit me niet? Dan moet ik ook weer geld terug gaan sturen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Rickbv schreef op 29 september 2002 @ 22:03:
[...]

Nice mod! Ik ga het Maraex vragen. Maruh, kooi van Farraday (oid? :/ ) zorgt die er niet voor dat je die signalen dan slecht door je kast krijgt?
Dank je, maar die ontvanger is los, leg je gewoon er naast...
(niet erop of bij de tv/monitor, dat stoort wel)

[ Voor 0% gewijzigd door themaxter op 29-09-2002 22:16 . Reden: foutje in quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb effe een vraagje met betrekking tot de voeding. Is deze echt 82mm x 150 mm x 43 mm? Ik vermoed namelijk dat die 150 eigenlijk 190 moet zijn. Dit na enig speurwerk op internet. Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven, want die vier centimeter zijn voor mij funest. bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Verdicampo heeft het geregeld (dank daarvoor! _/-\o_ ), en zoals je op de internetsite bij het product kunt zien:
Dimension (WxLxH)
*ENP-0615B: 82 mm (3.2") x 195 mm (7.6") x 43 mm (1.7")

* ENP-0812A: 82 mm (3.2") x 150 mm (5.9") x 43 mm (1.7")
Zou me dus zeeeer sterk lijken als het niet zo is...

[edit]
FOK, /me Rickbv had z'n B) ook ff niet op

wat er in de IA is, is de 815T, dit is dus de 812A... Het is wel de 8xx serie, maar goed, dit vraag ik na bij progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. het gaat hier om de ENP-0815T toch? En volgens Verdicampo is ie 82 x 195 x 43 mm.. zal het ff opzoeken.

edit:
Verdicampo schreef op 23 september 2002 @ 21:01:
code:
1
2
progress:
                   195 x 82 x 43mm

die 195 kan ook 150 zijn, pagina niet gevonden......
Nou weet ik het ook niet meer :X De pdf-specs op de info pagina zijn verdwenen ofzo, dus dat kan ik ook niet checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:02:
hmm.. het gaat hier om de ENP-0815T toch? En volgens Verdicampo is ie 82 x 195 x 43 mm.. zal het ff opzoeken.
als ik ENP-0815T in google gooi krijg ik als een van de resultaten deze pagina http://www.qtechnology.net/specs/ENP0815TENP0615B.htm. Is weliswaar een ander bedrijf maar volgens mij de zelfde voeding. hier staat 190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Vaag dit. Maar iig, ik heb een mail gestuurd naar progress, ik hoor het morgen wel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 29 september 2002 @ 23:15:
Vaag dit. Maar iig, ik heb een mail gestuurd naar progress, ik hoor het morgen wel denk ik :)

Trouwens, ik zal wel weer m'n 8) niet ophebben, maar op die pagina zie ik geen afmetingen? :/
Het staat er zo klein dat je zelfs met een B) er over heen leest. Het staat links boven die grijze tabel. Tis allemaal niet zo erg die vier centimeter, maar het kan net het verschil maken he, zeker met dit soort kleine projectjes. Ik wacht in ieder geval tot je antwoord hebt van progress. trouwens, _/-\o_ voor de moeite die je in deze IA stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Grrr, steeds als ik zie dit ik fout zit en het bericht edit kom jij er net onder met een quote :p Maar kunnen dat niet de afmetingen van de 0615B zijn? Zo staan die ook op de site bij het product...

Maar je hebt gelijk, elke centimeter die je kunt besparen moet je ook zien te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

is het iemand al gelukt die 800 proc passief te koelen? Ik ben namelijk al een maand bezig met een 533 omdat ik stilte wil; maar het duurt allemaal zooo lang...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de animo had ik een Epia staan. Ik wacht toch nog even tot de Epia2 er is, dus ik heb em verwijderd. Ik wil nog wel die voeding. Dat kan wel toch?
En doe je een IA voor de Epia2? Is een beetje vroeg, maar misschien weet je nu al of je dat wel of niet doet.

Tegen de tijd dat ik die Epia heb ingebouwd enzo, is de Epia2 er wel. En dan heb ik spijt dat ik niet ff gewacht heb tot hij er was. Das de reden zeg maar...

Verder wilde ik nog even zeggen dat je het tot nu toe heel netjes doet allmaal. Echt klasse! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Fewture: ik weet het nog niet. Zoals het nu gaat vink het nog wel leuk, beetje info zoeken enzo. Even afwachten hoe het met betalingen zit enzo, maar misschien doe ik de Epia 2 dan ook nog wel.

Je hoeft trouwens niet bij de animo-check dingen te gaan verwijderen oid, hier wordt gewoon niet meer naar gekeken. Als je zo'n voeding wil zou ik dat eigenlijk wel nu doen, want ze zijn (met korting) enkel in tientallen te koop. En ik denk dat de meeste Epia M kopers een upgrade doen, dus dat 10 dan moeilijk te halen valt. Bedankt trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spider.007 schreef op 29 september 2002 @ 23:27:
is het iemand al gelukt die 800 proc passief te koelen? Ik ben namelijk al een maand bezig met een 533 omdat ik stilte wil; maar het duurt allemaal zooo lang...
Ik geloof dat ik kan door enkel een heatsink te monteren. Als je zekerheid wil moet je die draadjes van die vorige Epia IA doorspitten maar die zijn nogal lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

[edit]

[...]

Waar slaat dat op? :/ We zitten in de 21e eeuw, betalen via postduiven oid is al lang afgeschaft man! Nee maar ff, echt handig lijkt dit me niet? Dan moet ik ook weer geld terug gaan sturen enzo...
Foutje bedankt...
Nee hoor het geld komt gewoon gestort via de bank (i-net bankieren zelfs >:) ) komt wel goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:34:
[...]

Ik geloof dat ik kan door enkel een heatsink te monteren. Als je zekerheid wil moet je die draadjes van die vorige Epia IA doorspitten maar die zijn nogal lang....
Ik heb daar al doorheen gelezen maar kon het idd niet echt vinden; ik hoopte hier nog een antwoord te vinden; 800 is natuurlijk wel net weerr een stukkie meer horsepower; als ik die passief gekoeld kan krijgen :9 Maar ik ga iig verder zoeken.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Spider.007 schreef op 29 september 2002 @ 23:27:
Passief koelen lukt nog steeds niet, staat hier een stuk over.
Maar waarom geen waterkoeling? Ben ik ook mee bezig, je hoeft alleen een condensatortje te verplaatsen dan kan je het koelblok van een grafische kaart erop monteren... >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/ladydeath666/VanBoven.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Bart_Banaan op 29-09-2002 23:57 . Reden: Piccie toevogen.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Laatst online: 11-09 16:59
hmm, ik heb ook interesse, ff koekeloeren naar mn financieen en als die het binnenkort toelaten, ben ik je man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Bart_Banaan schreef op 29 september 2002 @ 23:55:
[...]

Passief koelen lukt nog steeds niet, staat hier een stuk over.
Maar waarom geen waterkoeling? Ben ik ook mee bezig, je hoeft alleen een condensatortje te verplaatsen dan kan je het koelblok van een grafische kaart erop monteren... >:)

dit stuk dus:
"In answer to your smart request regarding the ZM-NB32J (the latest model for Northbridge chip), this can be used on a general BGA chip package generating up to about 4W at full load. The VIA EPIA-800 platform is equipped with C3-E 800MHz processor, which generates 8.5W at full load. Consequently, ZM-NB32J shouldnever be installed on C3-E 800MHz chip."

Oh dear. What if we promise not to do anything tricky? ;)

The hunt continues...mail us at feedback@mini-itx.com if you find it!
WC is nog net een stapje te ver voor mij; ik wil er wel een keer mee beginnen; maar tot nu toe is mijn grootste mod het plaatsen van een aantal fantilatoren (klik, klaar) :) Maar WaterKoeling krijg je toch nooit in zo'n klein kastje; en ik heb me altijd laten vertellen dat het water ook weer gekoeld moet worden (met fan) en je dus niet veel herrie bespaard :?

[ Voor 0% gewijzigd door Spider.007 op 30-09-2002 00:08 . Reden: typos ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Laatst online: 06:54

spacy

+++

misschien eens leuk om ook eens te kijken naar spanningsomvormers:

Ik heb begrepen dat het voor computer voedingen beter is een goede sinusvorm spanning uit deze apparaten te krijgen, daarom dat ik ook even 2 voor de consument wat merken/types eruit pak met goede sinus en randaarde stekkers ipv euro

http://www.berel.de/res800/index.html -> spannungswandler
http://www.ivt-hirschau.de/en/index1.html -> Sinusoidal Inverter SHS200 / HS200 / HS400

(van beide is de 200 watt versie 167,- bij conrad, ik zou niet weten wat dit gaat kostten als je ze bij de fabrikant of een groothandel weghaalt en toevoegd aan deze of een soortgelijke inkoopactie)

owja ff vergeten, deze apparaatjes sluit je aan op je autoaccu (ik weet zo niet direct of deze types eventueel ook via de sigaretten aansteker mogen) en die leveren dan de 230v en 200watt die jouw mobiele pc graag wil hebben,

mocht iemand andere (goedkopere) oplossingen hebben laat het ff weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan zo erg gesteld met de herrie van de processor-fan? Ik dacht dat die juist ook behoorlijk stil was... en in de huiskamer zit je er ook minstens enkele meters vanaf, je moet natuurlijk niet met je oor vlak boven die fan zitten luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"k snap het ik bestel dus

1 zwart kastje
1 mobo +cpu
1 dvd Samsung
1 128mb geheugen
1 hdd

dus ik kan dit in elkaar zetten en dan werkt het of moet ik nog meer er bij kopen??

monitor, toetsenbord, muis heb ik al.

Het wordt gebruikt voor internet, word2000 alles op windows xp werkt dat perfect? het is wel 800Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 01:44:
"k snap het ik bestel dus

1 zwart kastje
1 mobo +cpu
1 dvd Samsung
1 128mb geheugen
1 hdd

dus ik kan dit in elkaar zetten en dan werkt het of moet ik nog meer er bij kopen??

monitor, toetsenbord, muis heb ik al.

Het wordt gebruikt voor internet, word2000 alles op windows xp werkt dat perfect? het is wel 800Mhz
Dat zou inderdaad goed moeten werken, maar ik zou er 256 ipv 128 Mb inzetten; dan werkt Windows XP net ff wat lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja doe ik dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
UPDATE
-de converter voor Slimline -> IDE kan Maraex niet voor ons leveren...

-casebadges doen waarschijnlijk niet mee, tenminste, Maraex geeft ook zelf al aan dat het beter is om dat gewoon bij mini-itx.com te doen. Ik zelf vind dit eigenlijk zo'n gedoe, dat ik het liever bij 1 leverancier houd. Anders duurt wordt de actie misschien ook weer vertraagd door 25 van die plakplaatjes etc...

-Maraex heeft zich aangemeld bij een dealer voor de verschillende cube-kasten. Deze dealer heeft nog meer producten, dus ook daar ben ik de prijs voor aan het navragen.

-Er doet nu ook een radiografisch toetsenbord mee, deze zal bij de IA-pagina van LauPro komen te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 14:38
Rickbv wat is je rekeningnummer? ik kan het geld nl. pas overmaken als ik dat heb :)

[edit1] BTW klopt het dat ik niks meer kan bestellen? Ik wil ook nog zo'n voedinkie hebben... [/edit1]

[edit2] lamaar Ik heb niet goed gekeken, hat staat gewoon op Laupro's site :) [/edit2]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 29 september 2002 @ 23:33:
Fewture: ik weet het nog niet. Zoals het nu gaat vink het nog wel leuk, beetje info zoeken enzo. Even afwachten hoe het met betalingen zit enzo, maar misschien doe ik de Epia 2 dan ook nog wel.

Je hoeft trouwens niet bij de animo-check dingen te gaan verwijderen oid, hier wordt gewoon niet meer naar gekeken. Als je zo'n voeding wil zou ik dat eigenlijk wel nu doen, want ze zijn (met korting) enkel in tientallen te koop. En ik denk dat de meeste Epia M kopers een upgrade doen, dus dat 10 dan moeilijk te halen valt. Bedankt trouwens :)
Voeding heb ik besteld.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
*phew* ... IA was eerder open dan ik dacht. Ik heb net de 10e voeding weggesnaaid, dus iedereen die vanaf nu besteld moet hopen dat er 10 mensen bij komen :)
trouwens huidige lijstje: fewture, verdicampo, ricardo, -TheGrimReaper-, ThaHandy, T-Mug, handy, Epsilon, mbrain en Scarp (thats me :)).
Lijstje van deelnemer wat bij een produkt staat is in volgorde van bestellen voor zo'n product.

Hmm... ik neem een Infrarood toetsenbordje, druk dan die knoppies in voor m'n Pronto, dan leert me pronto die code en kan ik die gebruiken voor sturen enzow.... geweldig :) (btw. Pronto Rules!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
wat is het voordeel van dat rf-toetsenbord ten opzichte van het infrarood-toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
  • Laatst online: 06:51
ENP-0615B
Afbeeldingslocatie: http://www.qtechnology.net/specs/ENP0815TENP0615B_files/image003.jpg Hierop kun je duidelijk zien dat deze 190mm lang is (klik op foto)

ENP-0812A
Afbeeldingslocatie: http://www.enhanceusa.com/products/enp0812a.jpg

deze is iig 150mm
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:10:
[...]

als ik ENP-0815T in google gooi krijg ik als een van de resultaten deze pagina http://www.qtechnology.net/specs/ENP0815TENP0615B.htm. Is weliswaar een ander bedrijf maar volgens mij de zelfde voeding. hier staat 190
het is dus de ENP-0615B, maar aangezien deze en de ENP-0815T bij elkaar staan denk ik dat deze net zo groot en dus 190mm lang zijn, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
rf wordt niet geblokkeerd door object, oftewel heeft geen directe baan naar de ontvanger nodig. Infrarood heeft een open baan richting ontvanger nodig.
Rf lijkt me dus iets makkelijker als je 'm op schoot hebt of als je spullen ervoor hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
VOEDING
inmiddels heb ik progress een mail gestuurd, en heb als antwoord gekregen "ik zal e.e.a. moeten navragen". Dus ik denk dat ik dat over een dag of 2 wel weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dank u zeer, het zal inderdaad wel 190 zijn zoals verdicampo hierboven heeft geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
We zijn de 2000 pleuro gepasseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Ter algemene info:

De voeding van www.equa.nl art.no. 1210 is de kleinste voeding (kwa formaat en kwa prestatie) die ik kon ook vinden voor m'n SpaceCase. Hij schijnt iets in prijs verhoogt te zijn. Kost iets van 40 euro

De afmetingen van de behuizing is 12,5x10x5cm.

Voor de googles onder ons:
merk: Enchance Electronics co.
Modelno.: SFX-1209F
90 watt power supply W/PFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Scarp schreef op 30 september 2002 @ 15:44:
*phew* ... IA was eerder open dan ik dacht. Ik heb net de 10e voeding weggesnaaid, dus iedereen die vanaf nu besteld moet hopen dat er 10 mensen bij komen :)
trouwens huidige lijstje: fewture, verdicampo, ricardo, -TheGrimReaper-, ThaHandy, T-Mug, handy, Epsilon, mbrain en Scarp (thats me :)).
Lijstje van deelnemer wat bij een produkt staat is in volgorde van bestellen voor zo'n product.
...
vaag maar ik lees mijn naam ook op de site van de IA, en op dit moment zijn er 10 besteld:

Fewture, Verdicampo, Ricardo, -TheGrimReaper-, ThaHandy, T-Mug, spacy, Epsilon,mbrain,Scarp

ow ik zie dat je van spacy per ongeluk handy gemaakt hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Bart_Banaan schreef op 30 september 2002 @ 17:45:
Ter algemene info:

De voeding van www.equa.nl art.no. 1210 is de kleinste voeding (kwa formaat en kwa prestatie) die ik kon ook vinden voor m'n SpaceCase. Hij schijnt iets in prijs verhoogt te zijn. Kost iets van 40 euro

De afmetingen van de behuizing is 12,5x10x5cm.

Voor de googles onder ons:
merk: Enchance Electronics co.
Modelno.: SFX-1209F
90 watt power supply W/PFC
hmmm, lijkt me bijna te weinig vermogen.
moederbordje was maar weinig dacht ik,
maar hoeveel neemt een cdbrander of dvd speler ?
en heveel neemt een 5400 of 7200 hd van 40 gig ?

of ga jij uit van ex laptop onderdelen ??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga eens even heel erg hard geld bij elkaar sparen en ws ben ik in voor een moederbord, geheugen, voeding, en die platte dvdspeler :) (niet zeker nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
spacy_ schreef op 30 september 2002 @ 17:53:
[...]
vaag maar ik lees mijn naam ook op de site van de IA, en op dit moment zijn er 10 besteld:
Fewture, Verdicampo, Ricardo, -TheGrimReaper-, ThaHandy, T-Mug, spacy, Epsilon,mbrain,Scarp
ow ik zie dat je van spacy per ongeluk handy gemaakt hebt :X
vautje, bedankt :)

* Scarp kijkt scheel soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
spacy_ schreef op 30 september 2002 @ 17:56:
[...]

hmmm, lijkt me bijna te weinig vermogen.
moederbordje was maar weinig dacht ik,
maar hoeveel neemt een cdbrander of dvd speler ?
en heveel neemt een 5400 of 7200 hd van 40 gig ?

of ga jij uit van ex laptop onderdelen ??? :+
Ik heb deze voeding ook met eraan:
Via Eden :)
80 GB @ 5400
2* CCFL
2* 80mm fan @ 5volt

en tijdens het installeren een DVD/CD ROM

Geen enkel probleem gehad met het vermogen.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Die 90watt voeding is ruim voldoende voor een DVD-RW en twee full size HDD's plus je Proccessor..
Geen enkel probleem met die 90watter!
In de Spacecase zitten 68LEDs (a 20mA elk) en 4 CCFL's (a 350mA) en ik heb nog nooit een probleempje gehad, zelfs niet bij het CD-schrijven met alle lampies aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

bedankt, dan zullen de grotere moederborden en videokaarten wel de stroomvreters zijn.
als het niet in die apparatuur zit,
maar ik kom nergens (op die 90w van jou na) tegen dat een voeding (atx bekabeling) minder als 145 watt is, daarom mijn vraag dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
De voeding die bij de procases zitten is ook maar iets van 56W dacht ik? Maar oke, das natuurlijk wel met slimline drive, die zouden energie zuiniger moeten zijn.

Spyro_the_dragon: WOEI, geweldige mod heb je gemaakt! Klasse! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
Oei, wat zullen jullie balen zeg, op de Benelux Computer beurs in Eindhoven, afgelopen weekeinde heb ik een nieuwe 145 watt ATX voeding gekocht, voor € 4,50. Deze meet de helft van een normale ATX en uitgebougwd is het helemaal een klein dingetje.
Scarp schreef op 30 september 2002 @ 15:44:

Hmm... ik neem een Infrarood toetsenbordje, druk dan die knoppies in voor m'n Pronto, dan leert me pronto die code en kan ik die gebruiken voor sturen enzow.... geweldig :) (btw. Pronto Rules!).
Weet je zeker dat de pronto die codes kan "leren", ben hier best wel benieuwd naar want dan zou ik ook zoiets kunnen gebruiken voor mijn RC3200 (is gelijk aan Pronto Neo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerritjuh schreef op 30 september 2002 @ 22:34:
Oei, wat zullen jullie balen zeg, op de Benelux Computer beurs in Eindhoven, afgelopen weekeinde heb ik een nieuwe 145 watt ATX voeding gekocht, voor € 4,50. Deze meet de helft van een normale ATX en uitgebougwd is het helemaal een klein dingetje.
Had je meteen ook niet een paar voor ons mee kunnen nemen? Je hebt toch wel wat voor je mede-tweakers over? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

hmmm, wat vond je nu zelf van die prijs?
-goedkoop natuurlijk
dacht je niet van hier weet ik meer liefhebbers voor?
-ja natuurlijk al mijn tweaker vriendjes willen ook zo'n ding zo goedkoop
waarom heb je er niet een paar gekocht en met een kleine winstmarge (want dat zouden je tweaker vriendjes toch niet doorhebben met zo'n lage inkoopsprijs :z ) weer doorverkocht hier op het forum?
-uhhhhhhh :/

ik vind je eigenlijk best wel een }:O ....

:+ maar okee ik ga denk ik toch maar eens langs dit soort beursjes struinen, normaal hoor ik alleen dat de pricewatch resultaten goedkoper zijn dan de kleinere beursen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Rickbv schreef op 30 september 2002 @ 19:05:
De voeding die bij de procases zitten is ook maar iets van 56W dacht ik? Maar oke, das natuurlijk wel met slimline drive, die zouden energie zuiniger moeten zijn.

Spyro_the_dragon: WOEI, geweldige mod heb je gemaakt! Klasse! :)
Thanks! en nu maar wachten op jullie MODs......

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
[...]
Weet je zeker dat de pronto die codes kan "leren", ben hier best wel benieuwd naar want dan zou ik ook zoiets kunnen gebruiken voor mijn RC3200 (is gelijk aan Pronto Neo).
Ik denk het wel. Als het gewone infrarood signalen zijn die hij uitstuurd zou het moeten kunnen. Van al me afstandsbedieningen lukt het wel. Wel is aan te raden om hem te laten leren in het donker :)
ff afw88 tot ik het keyboardje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik heb inmiddels in de Animo-check gezien dat er toestemming is van Phreak voor deze inkoop-actie.. Voor de topicstarter: Zou je nog wel even de gegevens willen vermelden zoals gevraagd in De inkoopacties: aangepaste regels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Twynn: dat zijn deze?
[quote]
-Zijn de artikelen ook in Nederland te bestellen door particulieren? En zo ja, waar?
-Indien de artikelen in Nederland besteld kunnen worden door particulieren, wat is dan de winst voor de participanten? Vergeet hierbij extra kosten zoals bijvoorbeeld verzendkosten niet.
-Hoeveel belangstelling verwacht je? Zoek eventueel het aantal deelnemers van soortgelijke acties in het verleden op.
-Bij hoeveel stuks word de actie rendabel?
-Hoe worden zaken als verkeerd geleverde of kapotte goederen afgehandeld?
[/qoute]

Voeding
Het mailtje van progress:
Dit is de info zoals ik die heb ontvangen:

Series: Power Supply

Description: 150W Mini NLX PSU for FN-01W

Dimension: 190mm x 80mm x 40mm (D x W x H)

Pieces/Carton: 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb opzich ook wel intresse, maarja de bank wil niet meewerken :(

edit:

maar als ooit nog zoiets wordt geregeld, dan wil ik ook wel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dahm, het zit niet echt mee voor mij zie ik.. ;(

1) Ik wou eigenlijk de Via Epia M, maar die doet dus niet mee aan de actie...
2) Nu zie ik dus ook dat ik incl porto goedkoper uit zou zijn bij Comptechworld voor een normale via epia dan via de actie..
3) Voeding ook te groot voor in mijn mod... 150mm paste wel, 190mm niet... :/
4) Slimline DVD heeft ook geen verloop naar IDE, heb ik dus ook niks aan..

Het ziet er dus naar uit dat ik niet mee doe aan de actie, omdat het voor mij dus totaal geen nut heeft... :'(

Erg jammer allemaal, maar toch enorm veel suc6 met je actie, echt super dat je dit voor je mede-tweaker wilt doen... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
Ik had eerst een voeding besteld, maar nu duidelijk is dat de afmetingen 190x80x40 zijn vrees ik dat ik afhaak. Dit is te groot voor mijn toekomstige mod.

[ Voor 0% gewijzigd door Croccifixio op 01-10-2002 18:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 18:06:
Dahm, het zit niet echt mee voor mij zie ik.. ;(

1) Ik wou eigenlijk de Via Epia M, maar die doet dus niet mee aan de actie...
2) Nu zie ik dus ook dat ik incl porto goedkoper uit zou zijn bij Comptechworld voor een normale via epia dan via de actie..
3) Voeding ook te groot voor in mijn mod... 150mm paste wel, 190mm niet... :/
4) Slimline DVD heeft ook geen verloop naar IDE, heb ik dus ook niks aan..

Het ziet er dus naar uit dat ik niet mee doe aan de actie, omdat het voor mij dus totaal geen nut heeft... :'(

Erg jammer allemaal, maar toch enorm veel suc6 met je actie, echt super dat je dit voor je mede-tweaker wilt doen... _/-\o_
ik had de moederbordjes ook al besteld net voor deze actie begon, dus doe ook alleen mee met de voeding ;) (die zijn nog moelijker te vinden dan de epia bordjes...)
maar er diende zich nog een persoon aan die ook een kleine sleur en pleur pc wil, dus misschien dat ik toch nog een moederdbordje extra ga bestellen komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[edit]

[...]

Rick het zit zo, ik doe meestal alleen maar mee aan inkoop acties die onder de 50 euro zitten.. dit verstuur ik via de de post, maar dit is 307 euro (inclusief). En mijn pa had/heeft liever niet dat ik zijn rekening nummer online zet }) Mijn betaling komt denk ik dit weekent OID bij jou binnen. Onder mijn pa's rekening nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He is die nou zeker wete 190mm die voeding ? dan val ik namelijk ook af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
Uuhm, waarom zou die EPIA niet passief kunnen worden gekoeld als ik het goed begrepen heb :?
Met dat zalman blok ( http://www.zalman.co.kr/english/product/nb32j.htm ) zal het toch wel moeten lukken... niet waar :)

Ik moet ook nog ff kijken of ik geld heb ;) maar ik zal zeker kopen :)

By The Way :P

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/0212/nb32jb1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjGeRo schreef op 01 oktober 2002 @ 19:53:
Uuhm, waarom zou die EPIA niet passief kunnen worden gekoeld als ik het goed begrepen heb :?
Met dat zalman blok ( http://www.zalman.co.kr/english/product/nb32j.htm ) zal het toch wel moeten lukken... niet waar :)

Ik moet ook nog ff kijken of ik geld heb ;) maar ik zal zeker kopen :)
gewoon bestellen joh ;) doe ik ook, laat je ouders zich maar zorgen maken hoe het komt het het poen }:O O-) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
http://www.enhanceusa.com/acdc_sfxsfx12v.htm
Yup... 190mm de ENP-0615B. Het is FlexATX formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:55:
[...]

gewoon bestellen joh ;) doe ik ook, laat je ouders zich maar zorgen maken hoe het komt het het poen }:O O-) :Y)
He magiër :P
Ja, moet ook eigelijk, maar ik sta al in de min :X
Maar komt wel goed hoor, heb niet voor niks die zalman besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Quote van mini-itx.com.
Astute surfers may have spotted that the recently released Zalman ZM-NB32J Northbridge heatsink looks like it will almost certainly fit in place of the EPIA-800 fan and heatsink package. All the dimensions are right, it even has adjustable push-pins to hold it in place. If they work together, it would remove the only fan from the EPIA-800, effectively turning it into a faster version of the fanless (and hence silent) EPIA-5000! We spotted this too, and quickly fired off an email to Zalman HQ. Here's the reply:

"In answer to your smart request regarding the ZM-NB32J (the latest model for Northbridge chip), this can be used on a general BGA chip package generating up to about 4W at full load. The VIA EPIA-800 platform is equipped with C3-E 800MHz processor, which generates 8.5W at full load. Consequently, ZM-NB32J shouldnever be installed on C3-E 800MHz chip."

Oh dear. What if we promise not to do anything tricky? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKUUUUU
UUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ;( ;( ;( ;( ;(

Gaat net niet passen :( moet ik weer een standaart ATXje gaan gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan rond het weekeind uitsluitsel geven en een eventuele bestelling plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, er haken nu wel veel mensen af voor die voeding. Toch wel belangrijk die vier centimeter. Kan ipv die ENP-0615B niet gewoon die ENP-0812A genomen worden bij progress? Of leveren ze alleen die ENP-0615B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:44:
Jemig, er haken nu wel veel mensen af voor die voeding.
Ja k moet zeggen, t's net als of iedereen zijn case al afheeft. Ik vind het jammer dat die 18cm is maar ja, t's niet anders en het mobotje blijft groter. (hij was toch 19 of was die nou 17?)

[ Voor 0% gewijzigd door TMDevil op 01-10-2002 22:20 . Reden: en nu is het bedtijd... ]

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Even orde op zaken stellen denk ik:

-Voor veel mensen is die 4cm blijkbaar wel heel erg belangrijk? Ik wil wel kijken voor die andere voeding hoor, maar waarom kon dit niet tijdens de animo check? Het is voor iedereen zo'n gedoe en geregel om alles om te gooien..

-Nog iets: waarom is er nu opeens veeeel minder interesse? Als je goed kijkt is de prijs van de totale IA net iets meer dan een flinke comp :/ Zo ging de prijs van 129euro voor Epia pas in bij 10 stuks, maar aangezien ik dacht dat er veeeel meer interesse zou zijn heb ik daar gelijk 129 voor neergezet. Wordt de 10 niet gehaald -> 135euro. Daarnaast de slimline DVD, blijkt dat ik de enige ben die zo'n ding wil hebben. Bijna hetzelfde met de procases. Wat is dat toch?

-Maraex heeft nog niet teruggemaild, daar zit ik ook nog op te wachten. Daar zitten iig die minicubes bij waarschijnlijk.

Maar waarom is er zo weinig interesse? De prijs kan zo natuurlijk ook niet veel lager :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 01 oktober 2002 @ 22:23:

-Voor veel mensen is die 4cm blijkbaar wel heel erg belangrijk? Ik wil wel kijken voor die andere voeding hoor, maar waarom kon dit niet tijdens de animo check? Het is voor iedereen zo'n gedoe en geregel om alles om te gooien..

-Nog iets: waarom is er nu opeens veeeel minder interesse? Als je goed kijkt is de prijs van de totale IA net iets meer dan een flinke comp :/ Zo ging de prijs van 129euro voor Epia pas in bij 10 stuks, maar aangezien ik dacht dat er veeeel meer interesse zou zijn heb ik daar gelijk 129 voor neergezet. Wordt de 10 niet gehaald -> 135euro. Daarnaast de slimline DVD, blijkt dat ik de enige ben die zo'n ding wil hebben. Bijna hetzelfde met de procases. Wat is dat toch?

-Maraex heeft nog niet teruggemaild, daar zit ik ook nog op te wachten. Daar zitten iig die minicubes bij waarschijnlijk.

Maar waarom is er zo weinig interesse? De prijs kan zo natuurlijk ook niet veel lager :/
Het spijt me maar:

1) Voeding is nu groter dan mobo, past niet in het ultra kleine design dat ik heb gemaakt. (valt groter uit als aangegeven bij animo check)

2) Ik wou eigenlijk een Epia M serie en de prijs van de gewone is de moeite niet waard.. ;( (w8 dus tot de Epia M uitkomt)

3) Slimline DVD heeft geen IDE verloop, die moet ik dus ergens anders halen, kan ik net zo goed dus de hele DVD ergens anders halen. (bv eens kijken op de HCC dagen)

Dit zijn voor mij de redenen dat ik niet meedoe, het spijt me... :/

Ik hoop dat er toch nog genoeg animo is, iig suc6.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 01 oktober 2002 @ 22:23:

En ik hoor rond het weekeinde meer, van 2 collegas van me!

Wacht even af, mensen kijken nu ff de kat uit de boom, in de laatste week komt de actie echt goed op gang. Ik spreek uit ervaring en mag volgende week voor ruim 10.000 euros ccfl's verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Nogmaals een kleine, goede 90Watt voeding, meer dan zat voor die Epia, kan je kopen bij www.equa.nl, het is hun artikel no. 1210.
De afmeting is 12,5x10x5cm, echt klein!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Die van enhance is iets smaller en iets langer dan van equa. Ik ga toch voor die van enhance (als er tenminste genoeg mensen voor zijn :|).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Rickbv-> Schiet Maraex een beetje op met de prijzen voor die Cubes? Hij heeft de prijslijst al, dus ik snap niet waarom het zo lang moet duren......

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Hermanvh: ik snap eigenlijk ook niet waarom het nu opeens zo lang duurt :/ Ik heb maandag 2 mails de deur uit gedaan met prijs aanvraag enzo, gisteren 2 reminders, dus hoop wel dattie vandaag terug gaat mailen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Nu online

Hermanvh

Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 09:07:
Hermanvh: ik snap eigenlijk ook niet waarom het nu opeens zo lang duurt :/ Ik heb maandag 2 mails de deur uit gedaan met prijs aanvraag enzo, gisteren 2 reminders, dus hoop wel dattie vandaag terug gaat mailen........
Misschien dat ie ziek is ofzow....

Maaruh als het echt lang gaat duren kan ik m net zo goed zelf gaan bestellen.. Ik denk dat meer mensen er zo over denken... Dat helpt je IA wel om zeep dus op deze manier....

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Hermanvh: Ja, oke, maar ik moet toch ook nog antwoord krijgen als ik ga bestellen bij hem ofzo, dus spreken moet ik hem toch wel. En ik zelf vind het makkelijker als alles van 1 kant komt, waarschijnlijk heb ik vanmiddag gewoon weer een mailtje in m'n box liggen. Ik wil gewoon de originele data's aanhouden, dus het hoeft in principe niet langer te duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hermanvh schreef op 02 oktober 2002 @ 09:15:
[...]

Misschien dat ie ziek is ofzow....

Maaruh als het echt lang gaat duren kan ik m net zo goed zelf gaan bestellen.. Ik denk dat meer mensen er zo over denken... Dat helpt je IA wel om zeep dus op deze manier....
:r

Mailtjes liggen in je mailbox Rick alsmede de redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Nu online

Hermanvh

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 10:21:
[...]

:r

Mailtjes liggen in je mailbox Rick alsmede de redenen.
Wat nou :r ? Ook al bij Flexus lopen mekkeren dat ik voor mijzelf een dealer prijslijst opvraag..... Als ik ingeschreven sta bij de KvK (ja heb een eigen IT-bedrijf met een maat van mij) en ik wil 40 van die kastjes per maand gaan afnemen, dan lijkt het mij toch dat ik recht heb om ff die dealerprijslijst op te vragen of niet?

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hermanvh schreef op 02 oktober 2002 @ 10:24:
[...]

Wat nou :r ? Ook al bij Flexus lopen mekkeren dat ik voor mijzelf een dealer prijslijst opvraag..... Als ik ingeschreven sta bij de KvK (ja heb een eigen IT-bedrijf met een maat van mij) en ik wil 40 van die kastjes per maand gaan afnemen, dan lijkt het mij toch dat ik recht heb om ff die dealerprijslijst op te vragen of niet?
Tuurlijk, maar daar gaat het niet om:

Rickbv-> Schiet Maraex een beetje op met de prijzen voor die Cubes? Hij heeft de prijslijst al, dus ik snap niet waarom het zo lang moet duren......

Bedrijf de grond in trappen met onjuiste conclusies kunnen we allemaal! Bovendien zijn het dealerinkoopprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Nu online

Hermanvh

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 10:42:
[...]

Tuurlijk, maar daar gaat het niet om:

Bedrijf de grond in trappen met onjuiste conclusies kunnen we allemaal! Bovendien zijn het dealerinkoopprijzen.
Whatever.... K ben blij dat je Rickbv weer wat gemailed hebt.... Dan kunnen we weer verder met de IA

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
is het niet slim om de afmetingen van die voeding op Laupro te veranderen? Dan weet iedereen tenminste dat het 190mm is (als ze vergeten dit door te lezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
dj_tsunami: ik ga het veranderen

UPDATE
We've got good and bad news...

Casebadges
Wegens raar logo (randjes, ander formaat) is het niet mogelijk om een mooie zeefdruk te maken. Daarnaast moest ik zeker weten dat er 100 stuks besteld gaan worden, en ook daar was ik niet zeker van...

Minicube
JAAAAA, goed nieuws van Maraex! Ze kunnen het model leveren voor een 109 euro, maar tis een prachtig ding! Foto kun je zien door ff naar LauPro te surfen. Ik geloof dat er ook een zwarte versie te kopen valt, ik heb al naar een foto gevraagd. Ook gelijk maar gevraagd naar zwarte Lite-On frontjes, das misschien wel geinig namelijk :)

Slimlines
Ik denk dat ik toch nog maar even een witte 24speed CD-ROM drive toe voeg, voor de elcheapo kastjes laten we maar zeggen...

Voedingen
Ik heb naar progress gemaild en kreeg dit als antwoord:
Voorzover mij bekent heb ik geen voedingen korter dan 190 mm in het leverprogramma.
Zoals je ziet wel verschillende hoogte’s i.v.m. 1U en 2U behuizingen.
Ik denk dus dat het gewoon bij die ene voeding blijft...

Dienstmededeling
De mailserver van Maraex had ff problemen geloof ik, vandaar dat het zo lang duurde. Maar dat is min of meer ook weer opgelost geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de cube incl. voeding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Pureoptical: zoals ik hier op een (verkeerd geadresseerde...) lijst kan zien, staat er incl. 150W power supply. Maar ik zie dat freetech.com down is, dus ik kan het ook niet ff controleren. Maar ik neem aan dat er voor die prijs wel een voeding bij zit, helemaal omdat het zo'n speciaal klein kastje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja OK, kun je daar nog een dezer dagen uitsluitsel over geven, dan kan ik de psu deleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Pureoptical: ik heb het nagevraagd bij Maraex, je hoort het nog :)

update
Maraex heeft bevestigd dat 'ie geleverd wordt met 150W voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
http://servercase.com/cgi...ox&Category_Code=Mini-ITX
Op die site staat ie met 150W voeding, maar ook met mobo zo te zien.

Groovy kastje. Zwart zou ie wel mooi zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
Scarp schreef op 01 oktober 2002 @ 07:13:
[...]

Ik denk het wel. Als het gewone infrarood signalen zijn die hij uitstuurd zou het moeten kunnen. Van al me afstandsbedieningen lukt het wel. Wel is aan te raden om hem te laten leren in het donker :)
ff afw88 tot ik het keyboardje heb.
Ik heb even gezocht met Google en er zijn er meer die dat voor elkaar hebben gekregen. Onder andere bij Remote Central, kijk hier maar eens http://www.remotecentral....iscellanous-keyboard1.htm staat ie helemaal bovenaan. Met andere woorden ja het werkt en ja ik wil nu dus ook zo'n keyboard. En wie weet wat nog meer, want ik ben het wachten mijn leverancier een beetje zat.

Rickbv, welke groothandel gaat die bordjes leveren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
KlereBak: dat is nu nog niet bekend. Dit ligt uiteraard aan de voorraad van dat bedrijf als Maraex daar een order plaats. Als bedrijf X nog 20stuks heeft liggen en bedrijf Y heeft er nog maar 4 dan is het simpel. Ik kan er nu dus nog niets over zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Gerritjuh schreef op 02 oktober 2002 @ 17:53:
[...]
Ik heb even gezocht met Google en er zijn er meer die dat voor elkaar hebben gekregen. Onder andere bij Remote Central, kijk hier maar eens http://www.remotecentral....iscellanous-keyboard1.htm staat ie helemaal bovenaan. Met andere woorden ja het werkt en ja ik wil nu dus ook zo'n keyboard. En wie weet wat nog meer, want ik ben het wachten mijn leverancier een beetje zat.
[..]
Cool. Die toetsenbord koop ik dus zeker wel jah :)
Beetje vage ccf file trouwens. Eens kijken wat er goed uit te halen valt :)
Kan ik weer eens spelen met pronto edit wat spul toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Nu online

Hermanvh

Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 16:21:
Minicube
JAAAAA, goed nieuws van Maraex! Ze kunnen het model leveren voor een 109 euro, maar tis een prachtig ding! Foto kun je zien door ff naar LauPro te surfen. Ik geloof dat er ook een zwarte versie te kopen valt, ik heb al naar een foto gevraagd. Ook gelijk maar gevraagd naar zwarte Lite-On frontjes, das misschien wel geinig namelijk :)
Thanx voor de credits op de IA site :) Ik bevestig nogmaals dat de cubes incl. 150 Watt voeding geleverd gaan worden:) (Bron: Prijslijst dealer).

webOS all the way!

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.