Een tijdje geleden heb ik een oude nokia videorecorder gekregen, aangezien deze het niet meer deed, heb ik maar besloten er iets anders mee te gaan doen
Ik heb gekozen om er dan maar een pc van te maken voor naast de tv
Specs:
Via Epia moederbord met Via 800 mHz C3
Maxtor 40 Gb 5400 RPM HD
Aopen 16x 48x DVD-Rom
(gemodde) 250 W voeding
(Misschien nog een kleine LCD)
BTC Draadloostoetsenbord met ingebouwde muis
6 cm fan @ 5 v
8 cm fan @ 5 v
Ok, dan nu de pics

Het slachtoffer waar alles in moet komen

De case gestript, maar nog niet bewerkt

Het frame helemaal leeg, om alles erin te passen zal nog wel wat plastic weg moeten

De gemodde voeding in de kast geplaatst, met wat spullen die nog in de case moeten komen.

Het zelfgemaakte harddisk/dvd-rom frame geplaatst.

Het moederbord en de hd geplaatst in het frame. Dit gaat maar net, heb 3 mm over tussen achterkant dvd en koelblok voeding

Weer wat verder gegaan, nu zijn de powerknop, de reset knop en de ledjes aangesloten

Hier mijn pas binnengekomen draadloos tb met ingebouwde muis en het frontje + bekleding.

Het schiet al op, nu kan je ook de 8 cm fan @ 5 v zien.

Het eindresultaat!!! Het frontje is nu geplaatst, met rechts onderin de knopjes + ledjes
Graag jullie commentaar/opmerkingen..
PS Dit is mijn eerste mod!!
Ik heb gekozen om er dan maar een pc van te maken voor naast de tv
Specs:
Via Epia moederbord met Via 800 mHz C3
Maxtor 40 Gb 5400 RPM HD
Aopen 16x 48x DVD-Rom
(gemodde) 250 W voeding
(Misschien nog een kleine LCD)
BTC Draadloostoetsenbord met ingebouwde muis
6 cm fan @ 5 v
8 cm fan @ 5 v
Ok, dan nu de pics

Het slachtoffer waar alles in moet komen

De case gestript, maar nog niet bewerkt

Het frame helemaal leeg, om alles erin te passen zal nog wel wat plastic weg moeten

De gemodde voeding in de kast geplaatst, met wat spullen die nog in de case moeten komen.

Het zelfgemaakte harddisk/dvd-rom frame geplaatst.

Het moederbord en de hd geplaatst in het frame. Dit gaat maar net, heb 3 mm over tussen achterkant dvd en koelblok voeding

Weer wat verder gegaan, nu zijn de powerknop, de reset knop en de ledjes aangesloten

Hier mijn pas binnengekomen draadloos tb met ingebouwde muis en het frontje + bekleding.

Het schiet al op, nu kan je ook de 8 cm fan @ 5 v zien.

Het eindresultaat!!! Het frontje is nu geplaatst, met rechts onderin de knopjes + ledjes
Graag jullie commentaar/opmerkingen..
PS Dit is mijn eerste mod!!