ff een reminder 

Voor degene die het nog niet ontvangen hebben: het is een ontzettend klein postkantoor, dus misschien kon het niet eens in de bus die de zooi op kwam halen...
[edit]
Scarp: ik denk dat ik goed nieuws voor je heb (zolang jij Rolf bent iig). Dit heb ik gevonden met track&trace als laatste handeling:
(ben nu weer werken, dus andere track&trace nummers doorgeven lukt niet meer...)
Voor degene die het ontvangen hebben: gefeliciteerdOwja, nog iets...
-wil iedereen die zijn pakketje binnen heeft even zijn status op ontvangen zetten bij laupro, zodra ik weet dat je het pakketje ontvangen hebt, stort ik het geld terug.
-zou je dan ook gelijk even de shopsurvey van Maraex in willen vullen? Zij deden dit bij de vorige inkoopactie ook, en ik vind dat zij dit wel verdiend hebben met al dat nazoek werk etc dat ze verricht hebben...
Voor degene die het nog niet ontvangen hebben: het is een ontzettend klein postkantoor, dus misschien kon het niet eens in de bus die de zooi op kwam halen...

[edit]
Scarp: ik denk dat ik goed nieuws voor je heb (zolang jij Rolf bent iig). Dit heb ik gevonden met track&trace als laatste handeling:
Dus ik denk dat jij ook nog bezoek krijgt vandaagZending wordt afgeleverd 09-11-2002 Veghel-Pater vd Elsenln , pakkettendistributie
(ben nu weer werken, dus andere track&trace nummers doorgeven lukt niet meer...)