Ik had deze nog niet gezien, maar goed, strak plan zo'n nieuw topic
Om even met het oude draadje verder te gaan:
Als je het pakket ontvangen hebt, zou je dan ook even de shopsurvey van Maraex in willen vullen? Zij deden dit bij de vorige inkoopactie ook, en ik vind dat zij dit wel verdiend hebben met al dat nazoek werk etc dat ze verricht hebben...
Geld ga ik (hoogstwaarschijnlijk ) morgen terugstorten. Kan zijn dat ik dit in 2en doe, 23x is nogal wat om ff snel te doen namelijk... Maar dat kun je dus ook ASAP verwachten.
Wie hebben hem nog niet / geen bevestiging:
-Coppermine
-Paul Nieuwkamp
-(Scarp)
-Sine
Dan heb ik zelf ook gelijk het eerste probleem met m'n Epia:
als ik m'n Hauppauge tvkaart erin doe, loopt'ie vast tijdens het booten van WinXP. Na een middag experimenteren hier de uitkomsten:
-herinstall -> geen nut, loopt vast tijdens installatie
-loopt vast als hij net van het bootscreen van windows (dus loading...) naar winXP start
-als ik die kaart er in doe als windows runt -> geen probleem, kan hem zo installeren
-als ik die kaart er uit haal als de bios post en hem er daarna weer in doe start winXP wel gewoon

Ik weet niet wat ik met die kaart aanmoet, in de BIOS settings veranderd -> geen effect.
Nog iets anders: CPU fan loopt nu op 5V (met schakelaartje 5-12V), en hij koelt nog steeds op een acceptabele manier, maar je hoort hem echt zo goed als niet

Alleen FAN eraf hoef je niet te proberen, dan wordt 'ie toch echt een paar graden te warm...