[IA] VIA Eden platform

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 874 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Kunnen die boardjes goed divx aan?.. ik twijfel nogsteeds of ik er 1 ga kopen!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke keyboard is beter die van 47 euro of die van 55 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Looki schreef op 02 oktober 2002 @ 18:46:
Kunnen die boardjes goed divx aan?.. ik twijfel nogsteeds of ik er 1 ga kopen!
Volgens Bart Banaan spelen alle DVIX goed bij hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Wat komen er voor poorten op de nieuwe Epia? firewire.. kan zo geen artikel erover vinden.

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 18:46:
Welke keyboard is beter die van 47 euro of die van 55 ?
Die van 55 is met RF (radiografisch) en die andere is met Infrarood.
Radiografisch word niet geblokkeerd door objecten, dus lijkt die me makkelijker met keyboard op de schoot. Infrarood heeft een redelijke zichtslijn nodig naar de ontvanger (alhoewel met een sterke infrarood zender zoals in de Philips Pronto zit dat niet altijd hoeft). Verder lijken ze identiek.

DivX spelen van die epia kan wel goed, maar ligt aan instellingen en aan het programma dat je gebruikt. Windows Media Player is te zwaar ervoor. Er zijn een aantal players die veel beter werken. Wat ik van recensies heb gelezen is dvd net iets te zwaar om perfect beeld te geven. Koop een Sigma Designs X-card erbij en het beeld is voor zowel divx en dvd perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

dan ga ik toch voor de volgende.. ik wil hem als media bak gebruiken.. DVD + Divx kijken enz.. MP3 luisteren...

vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
WARNING!

Ik zie net dat iemand het bedrag van de animo-check betaald heeft, DIT IS DUS NIET DE BEDOELING. De animo check was enkel een animocheck (duh ;) ), wil je iets hebben moet je dat dus bij de echte IA bestellen en betalen...

Ik zal verder geen namen noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:38
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/50420/au.gif

edit:
wat doen we? Stort je het terug of hou ik het tegoed?

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
Blacksash: ik stort het wel terug, dan beginnen we weer opnieuw :)

Heb ik eigenlijk ook nog een vraagje (aan huidige minicube bezitters): is er ruimte voor een riser? En die wordt er vast niet bijgeleverd, zoals bij die procase...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
whehehe ... geweldig, voor de animocheck betalen :)

Looki: zie mini-itx.com voor info over de Epia M en die is 933 MHz, dus niet echt superveel sneller, maar jah. Kan nog tijd duren voor ie er is en de huidige epia wil ik toch als mp3 bak gebruiken. 'k heb al een Hercules Fortissimo III besteld, optical out naar me reciever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Voorkant van een s-box (niet helemaal dezelfde die je bij laupro ziet:
Afbeeldingslocatie: http://akiba.ascii24.com/akiba/news/2002/08/22/images/images694737.jpg
Bovenkant:
Afbeeldingslocatie: http://akiba.ascii24.com/akiba/news/2002/08/22/images/images694738.jpg
Achterkant van een s-box:
Afbeeldingslocatie: http://akiba.ascii24.com/akiba/news/2002/08/22/images/images694739.jpg
En nog een piccie van de sbox
Afbeeldingslocatie: http://www.venus.dti.ne.jp/~prova/sbox-bk.jpg

Mijn japans is niet zo best, maar hier zijn wel wat plaatjes enzow: http://www.venus.dti.ne.jp/~prova/order_case_mini_itx.htm

Als die sbox die in de IA zit net zo'n achterkant heeft, dan heb je dus geen riser nodig, want hij staat gewoon rechtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
Scarp: ik heb al meerdere versies van die verdomde S-Box gezien, echt vaag hoe dat allemaal zit...

Ik heb hier bijvoorbeeld de S-Box zwart, die is ook weer anders:
Afbeeldingslocatie: http://servercase.com/Sboxf3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://servercase.com/Sboxf4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Ja, best vaag jah. Vele verschillende versies. Die zwarte is helemaal vaag, waar moet je een kaart inzetten? via een riser lijkt me die uitsparing die er lijkt te zitten verkeerd om. Op lijkt me die zilveren versie die ik boven neerzette het best, daar kan gewoon een pci kaart in, geen riser nodig (echter kan er dan maar 1 kaart in).
Zilver heeft weer als nadeel dat het niet echt mooi is.

Als ik jou was zou ik eens wat gegevens vragen. Als je wat meer weet lijkt me het een leuk ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 17:00
Hmmm, kan aan mij liggen maar die zwarte is niet voor de EPIA, ik zie namelijk een firewire poort en die heeft de EPIA niet. Op die andere foto's (van de zilverkleurige) komt de backplate aardig overeen met de EPIA.

"If it ain't broke, don't fix it!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
Scarp: ga ik doen, hier wordt je niet wijzer van. Ikzelf zit trouwens erg te twijfelen tussen minicube en procase... Procase is geinig boven de videorecorder en heeft externe, fan-loze voeding. Minicube heeft super design, past niet boven de video, is goedkoper en heeft fan in voeding zitten...

Ik hoop trouwens wel dat we nog tot de 20voedingen komen, en minstens 10epia's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Rickbv schreef op 01 oktober 2002 @ 22:23:
....
Daarnaast de slimline DVD, blijkt dat ik de enige ben die zo'n ding wil hebben. Bijna hetzelfde met de procases. Wat is dat toch?
...
:/
Ik heb best intresse in een slimline DVD maar ik heb er nix aan omdat er geen IDE converter bij zit...
Maar ik neem aan dat het nog goed gaat komen en dat het allemaal gaat lukken....

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Die freetech s-box lijkt erg veel op de chyang fun minicubes. En inderdaad, de achterkant van die zwarte komt niet overeen met de aansluitingen van een epia board. Die com poort bijvoorbeeld :)
Een chyang fun minicube heeft ook gewoon een rechtopstaande plaats voor een pci kaart. Trouwens mini-itx.com meld ook dat je dvd/cdrom drive maximaal 200mm mag zijn voor die kast (en die lite-on past dus wel) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Scarp schreef op 02 oktober 2002 @ 21:21:
Zilver heeft weer als nadeel dat het niet echt mooi is.
paintjob :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Stealthen :)

Hmm... word lastig, weinig extra ruimte om drive verder naar achteren te doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:06

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 21:12:
Scarp: ik heb al meerdere versies van die verdomde S-Box gezien, echt vaag hoe dat allemaal zit...

Ik heb hier bijvoorbeeld de S-Box zwart, die is ook weer anders:
[afbeelding]

[afbeelding]
Er schijnen 2 verschillende versies te zijn. 1tje met een verzonken floppydrive (daar heeft Flexus/Apacom er nog enkele van op voorraad). De andere zoals hierboven (zilvere versie) is de nieuwe lading uit Taiwan (Krijgen ze waarschijnlijk binnenkort ook bij Flexus). Ik heb Flexus nl. al een mailtje gestuurd, omdat de afbeelding op hun site afweek van die op freetech.com

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Dubbelpost 8)7

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 21:26:
Scarp: ga ik doen, hier wordt je niet wijzer van. Ikzelf zit trouwens erg te twijfelen tussen minicube en procase... Procase is geinig boven de videorecorder en heeft externe, fan-loze voeding. Minicube heeft super design, past niet boven de video, is goedkoper en heeft fan in voeding zitten...

Ik hoop trouwens wel dat we nog tot de 20voedingen komen, en minstens 10epia's :/
Ff kenbaar maken dat de mensen die in het andere topic hebben besteld, ook in deze moeten herbestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
Hermanvh: Alexander van Maraex heeft me al doorgegeven (tenminste, de foto) dat het die versie zonder die verzonken floppy drive is: http://www.flexus.nl/images/CF-7589.jpg dus

Maar ik heb informatie aan hem gevraagd, dus we zien het wel :)

T-Mug: ik zal het wel ff boven die LauPro site zetten (id 104 en 108), want dat andere topic is op slot natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 22:02:
Hermanvh: Alexander van Maraex heeft me al doorgegeven (tenminste, de foto) dat het die versie zonder die verzonken floppy drive is: http://www.flexus.nl/images/CF-7589.jpg dus

Maar ik heb informatie aan hem gevraagd, dus we zien het wel :)

T-Mug: ik zal het wel ff boven die LauPro site zetten (id 104 en 108), want dat andere topic is op slot natuurlijk...
Beste Heer van Hazendonk,

Dat is een hele goeie vraag van u, dit is heel erg verwarrend.

De s-box op de site van www.freetech.com , hebben wij in voorraad in Nederland (niet veel), maar de s-box op de site van www.flexus.nl , zijn ze nog bezig in Taiwan (nog in discussie wanneer/of ze dit lanceren).

Dus het plaatje in de www.freetch.com is het juist.

MVG,
Kit Cheng
Mail die ik kreeg van Flexus gisteren.....

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
't Wordt nu toch allemaal wel een beetje te vaag eigenlijk... Zolang er al betaald wordt kan ik moeilijk nog producten wijzigen en toevoegen. WTF, waarom zetten ze zoiets op hun site als ze nog "in discussie zijn wanneer / of ze dit lanceren" :/

Vaaaaaaaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap niks meer vn dat kubus gedoe, wil wel graag weten welke het wordt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:44

spacy

+++

ik heb ook maar een epiatje 800 besteld met nog een extra voeding en radiograf keybordje,
want er kwam een neef van mij ook met het idee dat ie zo'n kleine pc wil,
hij wil er zo'n soort broodtrommel mod van gaan maken die die vandaag zag.

zelf wil ik met mijn bordje een gelakt blank houten behuizing maken, met het via logo onder de laklaag in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Het lijkt me wel koel zon bordje :P

maar hoeveel MHZ is die nou? dit kan ik niet eens op de VIA site vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
Qorne: 800Mhz processor. Maar kwa prestaties is het zoiets als een? PII 400 ofzo dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:32
Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 23:06:
Qorne: 800Mhz processor. Maar kwa prestaties is het zoiets als een? PII 400 ofzo dacht ik?
idd, dus net op de rand van wel of niet voor divxjes

maar wanneer was de nieuwe EPIA er ? die had toch een snellere proc enzo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Rappie schreef op 02 oktober 2002 @ 23:11:
[...]

idd, dus net op de rand van wel of niet voor divxjes

maar wanneer was de nieuwe EPIA er ? die had toch een snellere proc enzo ...
als de nieuwe uitkomt ga ik natuurlijk voor die (moet wel binnen een paar maand zijn)
anders ga ik eens op mijn spaarrekening kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
Rappie: nog niet precies bekend. Ik denk iig niet voor 1 december, maar das persoonlijk. Die nieuwe Epia heeft iig een 933Mhz processor, dat lijkt 133Mhz meer natuurlijk, maar dat moet je wel relativeren met een 800Mhz processor die presteert als een PII 400Mhz... kortom: voor de processor hoef je het eigenlijk niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:32
Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 23:14:
Rappie: nog niet precies bekend. Ik denk iig niet voor 1 december, maar das persoonlijk. Die nieuwe Epia heeft iig een 933Mhz processor, dat lijkt 133Mhz meer natuurlijk, maar dat moet je wel relativeren met een 800Mhz processor die presteert als een PII 400Mhz... kortom: voor de processor hoef je het eigenlijk niet te doen
ow, die info had ik nog niet .... dan toch maar een keer kijken voor een shuttle ofzo, of iets anders met tv-out en socket-a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
Ok... sorry voor het storten van het geld... Ik heb wel meer van die vage momenten de laatste tijd :7

Maar mijn vragen nu:

Wanneer start de echte inkoopactie?
Waar kan ik er informatie over vinden? (op de site van laupro staat natuurlijk nog steeds de animocheck, daarom verwarde ik hem met de echte :) )
Kan ik mijn bestelling evt. nog wijzigen? (alleen bij, niet af)
Waarom ben ik zo'n }:O soms?

Als ik nog meer vragen heb dan kom ik er wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
Ok... sorry voor het storten van het geld... Ik heb wel meer van die vage momenten de laatste tijd als jij het zegt... ;)

Maar mijn vragen nu:

Wanneer start de echte inkoopactie?
is in principe al begonnen, zie sig. Daar staan ook de officiele data die ik probeer aan te houden. Ik wil je alleen nog even aanraden misschien nog 3 dagen te wachten, ik vind het namelijk errrrug jammer dat er nu nog vragen zijn van welke producten er nu meedoen...(S-Box bijvoorbeeld)

Waar kan ik er informatie over vinden? (op de site van laupro staat natuurlijk nog steeds de animocheck, daarom verwarde ik hem met de echte )
Zie sig en dit topic

Kan ik mijn bestelling evt. nog wijzigen? (alleen bij, niet af)
tuurlijk, ik stort het geld terug, en jij bestelt gewoon wat je wilt hebben bij de echte officiele IA

Waarom ben ik zo'n COW soms?
Soms zit het mee, soms zit het tegen...

Als ik nog meer vragen heb dan kom ik er wel mee
0900-belrickbv staat altijd voor je klaar ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Rickbv op 02-10-2002 23:43 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 21:51

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Okay.. DivX is dus mogelijk.
Maar ik wil er een volledig multimedia systeempje van maken, dus ook DVD moet kunnen. Hoe soepel loopt dit. Is het misschien verstandiger op op dat nieuwe snellere bordje te wachten (wat helaas niet in deze IA zit), of kan iemand mij verzekeren dat ik het verschil tussen een DVD speler en dit niet merk.

(Ik las iets over een MediaX Sigma Designs X-card kaart ofzo, wat is dat pcies, en wat kost het ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Beekforel schreef op 03 oktober 2002 @ 00:53:
(Ik las iets over een MediaX Sigma Designs X-card kaart ofzo, wat is dat pcies, en wat kost het ?)
nieuws: REALmagic Xcard met MPEG-4 support uitgebracht
nieuws: Sigma Xcard DivX decoderkaart review

At your service >:) Leuk kaartje, kost € 145,- (Zie ook http://www.tweakers.net/pricewatch/29823)

Je zou ook gewoon een MPG2/DVD kaartje erin kunnen gooien, die zijn nl. een stukje goedkoper... Meer heb je ook niet nodig wanneer DiVX goed werkt :)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Afbeeldingslocatie: http://www.venus.dti.ne.jp/~prova/sbox-frS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.venus.dti.ne.jp/~prova/sbox-bkS.jpg
Op het onderste plaatsje lijkt het alsof er ruimte is voor een PCI-kaart (helemaal rechts). Dat zou dus betekenen dat er geen Riser-card nodig is :)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit nu definitief de cube die in de actie zit??? Wordt nu beetje onduidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 08:04:
Is dit nu definitief de cube die in de actie zit??? Wordt nu beetje onduidelijk!
Nee, want het is niet helemaal bekend welke cube de dealer gaat leveren :? Dinsdag heb ik even met ze gemaild. Toen hadden ze nog een paar S-Boxen op voorraad zoals die op freetech.com staan:
Afbeeldingslocatie: http://www.freetech.com/u.s.a/show/s-box.jpg
Ze waren in gesprek met de leverancier over een nieuwe lading S-Boxen die zouden er als volgt uit moeten zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.flexus.nl/images/CF-7589.jpg
Ik neem aan dat wanneer wij gaan bestellen, ze al door hun voorraad S-Boxen zijn die ze nu hebben en we dus de onderste gaan krijgen!

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ze allebei mooi, en aangezien die floppy niet hoeft voor mij, ga ik voor de onderste!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 09:01:
Vind ze allebei mooi, en aangezien die floppy niet hoeft voor mij, ga ik voor de onderste!!
Ik vind zelf de bovenste mooier, want mocht je er toch een floppydrive inhangen, dan hoef je m niet te 'stealthen' :)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floppy is tegenwoordig niet echt meer nodig, maar kun je eventueel mooi afwerken met een Lian Li plakbezeltje!! Maar goed dat is persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 09:14:
Floppy is tegenwoordig niet echt meer nodig, maar kun je eventueel mooi afwerken met een Lian Li plakbezeltje!! Maar goed dat is persoonlijk
Of gewoon ff painten :)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 09:14:
volgens mij zit die connector er al helemaal niet meer op, dus daar zou je bijv een zipdrive ofzo in kunnen stoppen, die heeft wel gewoon ide.

of gewoon leeglaten of opvullen met een 2e hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 19:36
Ik ben erg geinteresseerd, maar ik heb nog een paar vraagjes waar de zoek mij niet bij kon helpen.

Op Laupro staat
En het coole is, de processor heeft geen actieve koeling nodig! (let wel: hij dient passief gekoeld te worden met een zelf te monteren koelblok).
Zit er af winkel nu wel, of geen cooler (met fan) op?

Verder hadden een aantal mensen en probleem met WOL, werkt dit al, of is dit nog steeds problematisch?
Ten slotte nog het bootrom, zit er dit een op of niet?

Ik wil er nl een inbouwen in een 3u 19" conrad audio-geval (of 3, past ook :P), en dan zonder harddisk, dus alles ophalen vanaf een andere pc. Daarvoor wil ik dus de bootrom en wol gebruiken.

[edit]
Oh ja, enig idee of er bij de bordjes een 'backplate' zit, dus zo'n metalen plaatje waar de gaatjes voor de connectoren al uit zijn gehaald?

[ Voor 0% gewijzigd door Paul op 03-10-2002 11:56 . Reden: backplate? ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 22:28

Tarin

Just plain weird.

Even een vraagje over je flexatx-voeding:
Ik ben op zoek naar een kleine voeding (dus alleen die, geen moederbordjes of andere zooi).. maar ik weet niet zeker of deze (150watt) het trekt..

Het gaat om een M-atx mobo, met een p3 667, ati rage 128pro kaart (later misschien gf2pro), cd (wellicht later dvd)ROM, flop, 2 a 3 ventilators, netwerkkaart, sblive.

Mocht het overlevingskans hebben heb ik zeker wel interesse in het voedinkje, anders stop ik ergens een 230 watt standaardvoeding weg (helaas op een vreemde plaats, maar dat moet dan maar..)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:04
Paul Nieuwkamp schreef op 03 oktober 2002 @ 11:54:Oh ja, enig idee of er bij de bordjes een 'backplate' zit, dus zo'n metalen plaatje waar de gaatjes voor de connectoren al uit zijn gehaald?
Er zit iig een backplate bij.

zodra er duidelijkheid is over de minikastjes denk ik dat ik er ook wel een bestel. Ik heb niet echt voorkeur wat betreft floppybay enzo, zolang er maar geen riser nodig is.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 19:36
P5ycho schreef op 03 oktober 2002 @ 12:22:
Er zit iig een backplate bij.
K. tnx. Enig idee of er een koelblok (al dan niet met fan) bijzit?

Dan nog een vraagje over het ram. Is hier iets speciaals mee? Want de goedkoopste dane elec 256mb pc133 in de t.net pw is 36 euro (@ shop.t.net)

[ Voor 0% gewijzigd door Paul op 03-10-2002 12:42 . Reden: ram grootte erbij :) ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Paul Nieuwkamp schreef op 03 oktober 2002 @ 12:42:
[...]

K. tnx. Enig idee of er een koelblok (al dan niet met fan) bijzit?

Dan nog een vraagje over het ram. Is hier iets speciaals mee? Want de goedkoopste dane elec 256mb pc133 in de t.net pw is 36 euro (@ shop.t.net)
Als je zo'n platte Procase hebt (2677 e.d.) dan heb je een low-profile DIMM nodig!). Ik dacht ook dat het zogenaamde VIA-only SDRAM niet werkte op dit plankje

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 09:01:
Ik ben dit tijdens mijn echte werk (ja ja, prioriteiten...) een beetje aan t doorspitten, dus vergeef me als ik iets helemaal overbodigs zeg... :D
Ik heb zelf aan de eerste IA van de VIA-bordjes meegedaan en ben dus de gelukkige eigenaar van de VIA (nogmaals bedankt, Super_Vegeta! _/-\o_ ) En nu denk ik dat jullie discussie over een floppy ja of nee een beetje overbodig zit, omdat er op de Epia 800 helemaal geen floppycontroller zit....
Nogmaals, als ik me vergis of een beetje in de ruimte zit te lullen dan 8)7 me maar ff...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, overbodig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er nu iemand is!
Ik ga toch meedoen aan de inkoopactie
Graag wil ik de procase 2688 r zwart bestellen
Maar hij is getest bij mini-itx.com
Alle deze is net iets anders. De achterkant zit namelijk 2 kleine fans en RUIMTE voor een riser uitgang aan de achterkant boven de fans
En deze van de inkoopactie volgens het plaatje niet
Kan iemand hier uitsluitsel over geven(misschien via alexander van mareax

* ik wil ook weten of er een riser bijzit
* of er een slimline adapter bijzit voor slimline dvd
* Of de riseruitgang die bij mini-itxplaatje wel zit ook bij deze opzit, want ze hebben wel het zelfde serienummer.
* wannneer sluit de inkoopactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook vermelden ze bij mini-itx dat er een compact flash reader speciaal te bestellen is voor in de procase
Weet alexander hier misschien iets van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:16:
Alle deze is net iets anders. De achterkant zit namelijk 2 kleine fans en RUIMTE voor een riser uitgang aan de achterkant boven de fans

denk het niet.. die dingen werken meestal niet automagisch bij ieder mobo
dunnow, maar er past toch alleen maar een slimline in?
* Of de riseruitgang die bij mini-itxplaatje wel zit ook bij deze opzit, want ze hebben wel het zelfde serienummer.
dunnow, maar zal wel dan
van de LauPro-site: Einddatum: 13-10-2002 21:00:00
'sjeblief

(en nogmaals (ik ben bang dat de vraag nu niet meer op valt, zo 10 replies verder):
is 150watt genoeg voor een p3 667|gf2pro|dvdrom|7200rpmhdd|2 fans?)

[ Voor 0% gewijzigd door Tarin op 03-10-2002 14:24 . Reden: sorry, verkeerde kast in m'n kop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een slimline adapter zat bij de vorige procase inkoopactie er wel bij, maar ik heb ergens gelezen dat dit nu niet was, kan iemand hier uitsluitsel over geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Tarin schreef op 03 oktober 2002 @ 14:22:
[...]

'sjeblief

(en nogmaals (ik ben bang dat de vraag nu niet meer op valt, zo 10 replies verder):
is 150watt genoeg voor een p3 667|gf2pro|dvdrom|7200rpmhdd|2 fans?)
Lijkt me wel, BartBanaan z'n pc hangt volgens mij veel voller met zooi en die heeft no probs met z'n Epia op 90 Watt :)
Die 90watt voeding is ruim voldoende voor een DVD-RW en twee full size HDD's plus je Proccessor..
Geen enkel probleem met die 90watter!
In de Spacecase zitten 68LEDs (a 20mA elk) en 4 CCFL's (a 350mA) en ik heb nog nooit een probleempje gehad, zelfs niet bij het CD-schrijven met alle lampies aan....

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:16:

Een antwoord op al je vragen @ http://www.highgreen.nl/p.../prodlines/cubid_2688.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verglijk de plaatjes van mini-itx en highgeen eens dan aan de achterkant
Die is ANDERS !!!!!
Dat is mijn vraag !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antwoord maraex

Pffffffffffffff daar word je echt gek van. Al die verschillende foto's. Probleem is ook vaak (ook nu met die andere kasten) dat ze van verschillende makers zijn.
We hebben even Highgreen gebeld en de foto die zij hebben geplaatst is niet de goede blijkt nu. Die van Mini-ITX is de correcte. (ze hebben de kast uit de doos gehaald)
Het tweede bewijs is het feit dat mini-itx het over de Morex Cubid versies heeft en dat is precies het merk wat Highgreen levert.

Als je dit ook even in de lopende topic wilt plaatsen graag. Anders gewoon even quoten ofzo.

De 2688RS wordt geleverd met riserkaart en IDE converter.

Met vriendelijke groet,
Maraex Technology VOF
ing. Alexander Wesdorp
Directeur

Bedankt voor het opzoeken van deze gegevens en ik ga nu ook nog even een nieuwe kast bestellen in de inkoopactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Hermanvh schreef op 03 oktober 2002 @ 14:31:
[...]

Lijkt me wel, BartBanaan z'n pc hangt volgens mij veel voller met zooi en die heeft no probs met z'n Epia op 90 Watt :)

[...]
Tof, dan is het het proberen waard (en anders wacht ik tot de volgende IA en koop ik er dan een eipaatje bij (als ik geld heb), dan kan ik daar wat mee gaan klooien weinig geluid makende/weinig stroom gebruikende sygateserver ofzow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hermanvh schreef op 03 oktober 2002 @ 08:20:
[...]

Nee, want het is niet helemaal bekend welke cube de dealer gaat leveren :? Dinsdag heb ik even met ze gemaild. Toen hadden ze nog een paar S-Boxen op voorraad zoals die op freetech.com staan:
[afbeelding]
Ze waren in gesprek met de leverancier over een nieuwe lading S-Boxen die zouden er als volgt uit moeten zien:
[afbeelding]
Ik neem aan dat wanneer wij gaan bestellen, ze al door hun voorraad S-Boxen zijn die ze nu hebben en we dus de onderste gaan krijgen!
Zie ik nou USB-poorten op het front, of zijn dat firewire poortjes? Niet echt duidelijk te zien. Maar is wel heel :9~ kastje!

Edit: toch USB denk ik, maar toch ff voor zekerheid vragen. :)

Weet iemand trouwens hoeveel lawaai oftwel DB(a) die PSU fan maakt? Is wel fijn kastje, maar hij moet wel stil zijn natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh

Hermanvh

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:22:
[...]

Zie ik nou USB-poorten op het front, of zijn dat firewire poortjes? Niet echt duidelijk te zien. Maar is wel heel :9~ kastje!

Edit: toch USB denk ik, maar toch ff voor zekerheid vragen. :)

Weet iemand trouwens hoeveel lawaai oftwel DB(a) die PSU fan maakt? Is wel fijn kastje, maar hij moet wel stil zijn natuurlijk. :)
Is USB :)

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41

ThaHandy

Discovery Channel

Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 16:21:
[...]
Slimlines
Ik denk dat ik toch nog maar even een witte 24speed CD-ROM drive toe voeg, voor de elcheapo kastjes laten we maar zeggen...
[...]
waar dan? :'(

[ Voor 0% gewijzigd door ThaHandy op 03-10-2002 17:05 . Reden: typo.. jup zelfs voor 2 woorden ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
ik heb nog even een vraagje over dat radiografische toetsenbordje:

Is dat nou erg, als je dat ding in de buurt van de t.v. gebruikt? (dat je niet ineens naar SBS6 gaat als je Ctrl+Alt+Delete doet :7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41

ThaHandy

Discovery Channel

dj_tsunami schreef op 03 oktober 2002 @ 17:37:
ik heb nog even een vraagje over dat radiografische toetsenbordje:

Is dat nou erg, als je dat ding in de buurt van de t.v. gebruikt? (dat je niet ineens naar SBS6 gaat als je Ctrl+Alt+Delete doet :7)
welnee :D

toetsbord verzend @ bijv. 400Mhz en de ontvanger @ 400Mhz
dus @ 400Mhz wekt de keyboard (data)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
Weet iemand trouwens hoeveel lawaai oftwel DB(a) die PSU fan maakt? Is wel fijn kastje, maar hij moet wel stil zijn natuurlijk.
PSU fan? PSU is extern bij die 26xx serie :p Maar die fans in die case kun je gewoon op 5-7Volt zetten, en dan zul je echt je best moeten doen om ze te horen denk ik.
slimlines:waar dan?
Staat er bij, ik ben echter nog naar een foto opzoek. Deze is wel met converter, aldus Maraex.
een slimline adapter zat bij de vorige procase inkoopactie er wel bij, maar ik heb ergens gelezen dat dit nu niet was, kan iemand hier uitsluitsel over geven
-->
Slimline SN-608B 8x24 ZWART. Converter -> IDE is bij de Procase 26xx serie bijgeleverd, bij deze losse speler NIET. Let op: ik heb de prijs eerst maar weer vermeld als stukprijs. Bij 5 stuks is de prijs 119,- per stuk, en ik hoop dat we dat aantal dan ook halen...
Verder:
-Lian Li plakdingen voor over je cdrom/dvddrive (kleurt wel geinig in zo'n minicube) heb ik nagevraagd
-Minicube definitieve info heb ik bij Maraex gevraagd, flexus heeft daar echter nog geen antwoord op gegeven
-Is er interesse in zwarte Lite-On frontjes?

jah, dat was het wel weer. We zijn bijna de 4000euro grens gepasseerd, het gaat de goede kant op :) Hopen dat er nog 5 voedinkjes besteld gaan worden, dan is bijna iedereen voorzien van een voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 03 oktober 2002 @ 18:38:
[...]
PSU fan? PSU is extern bij die 26xx serie :p Maar die fans in die case kun je gewoon op 5-7Volt zetten, en dan zul je echt je best moeten doen om ze te horen denk ik.
Ik heb het dus over de mini cube hè. :)

"430 - case - Freetech S-Box grijs" dus

Die heeft toch een PSU fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 21:51

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wat is het verschil tussen de Procase 2688RS en 2688R ?
Ik heb net die revieuw op mini-itx even bekeken, en dat kastje ziet er erg goed uit :9

Past dat nog te komen nieuwere en snellere VIA moederbord daar ook in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Beekforel schreef op 03 oktober 2002 @ 19:02:
Wat is het verschil tussen de Procase 2688RS en 2688R ?
Ik heb net die revieuw op mini-itx even bekeken, en dat kastje ziet er erg goed uit :9

Past dat nog te komen nieuwere en snellere VIA moederbord daar ook in ?
Die nieuwe is ook mini-itx formaat, dus zal wel passen lijkt me.
Geen idee wat het verschil tussen de RS en de R is, misschien de riser ofzow? Hoe dan ook, de IA heeft de IA met riser en ide converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo`n case wil ik ook wel bestellen zo`n mini itx. enige specs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIE VOEDING VAN BART BANAAN!!!

Serieus! ik heb hem vandaag in mijn handen gehad! echt dat ding past in je broekzak!!! echt een klein ding!

Je moet er achteraan!!! Die zijn zo moooi!!! en kosten maar 23 ex btw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
GRRRR :( :'( 8)7 ;(

Dat kan ik toch niet maken? Er hebben al mensen betaald enzo... HELLUP :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Niets meer aan doen rick .... gewoon laten enzow en hooguit info toevoegen of een errug goed product toevoegen. En qua betalen... mensen moeten pas betalen tegen het eind, dan zijn de prijzen bekend en alle producten bekend. Dan geef je iedereen ff de tijd te betalen, wie niet betaald, daar bestel je niet voor. Is voor die per 10 stuks voeding wat lastiger, maar jah....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
  • Nu online
Bart_B, weet je zo nog wat de verzendkosten zijn van de voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 20:20:
DIE VOEDING VAN BART BANAAN!!!

Serieus! ik heb hem vandaag in mijn handen gehad! echt dat ding past in je broekzak!!! echt een klein ding!

Je moet er achteraan!!! Die zijn zo moooi!!! en kosten maar 23 ex btw !
Daar heb ik eventueel ook wel interesse voor, gezien het fijt dat de andere voeding uit de actie te groot is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijs van de voeding van Bart B is volgens Bart B verhoogd en zal nu rond de 40 euros liggen, dussss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de voeding van de Procase 2688, is die sterk genoeg voor mobo+ 4x 120GB hd's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

ik zie hier inmiddels dat het handig is dat een wattage tabel gemaakt wordt voor in de faq,
waarin de gemiddelde verbruiken van de pc componenten zijn opgenomen,

hoeveel info is hier al van ?
ik ga vandaag zeker eens op zoek hierna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:19:
Prijs van de voeding van Bart B is volgens Bart B verhoogd en zal nu rond de 40 euros liggen, dussss
hoe weet hij dat de prijs nu rond de 40 euro zit? want volgens de prijslijst (29-7-2002) zit de prijs nog op 23 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 03 oktober 2002 @ 20:45:
GRRRR :( :'( 8)7 ;(

Dat kan ik toch niet maken? Er hebben al mensen betaald enzo... HELLUP :/
dat kun je wel maken aangezien ze inclusief ook rond de 35 zitten!!! dan mats je dat gewoon met de verzent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 17:55:
[...]

dat kun je wel maken aangezien ze inclusief ook rond de 35 zitten!!! dan mats je dat gewoon met de verzent!
Nog een tipje zet hem er dan gewoon bij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Laatst online: 07-09 10:02
Verdicampo schreef op 03 oktober 2002 @ 21:17:
Bart_B, weet je zo nog wat de verzendkosten zijn van de voeding?
10 euro, kijken @ site he ;)

Ik gaat vanavond ff bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
ALERT - update - ALERT

LET OP! Ik heb vandaag een mailtje ontvangen van Maraex, die het antwoord van de importeur gekregen heeft. De hoofdpunten:

-Er is toch een grijs en zwart model leverbaar

-Er is een riser nodig om extra kaarten te plaatsen, deze wordt niet bijgeleverd en is niet op voorraad bij deze importeur

-Bij het VIA Epia mobo wordt een metalen / alu I/O plaatje meegeleverd, deze wordt in de kast geplaatst (owja? :p )

-Het is het andere model, nl die met verzonken floppydrive! Deze nieuwe staat op de LauPro pagina en degene die het andere model besteld hebben stel ik op de hoogte dmv een email.

Nogmaals, het is nou eenmaal een vage zooi rondom die casen, dat valt echter bijna niemand te verwijten. Al die modellen die rondzwerven op het internet van verschillende fabrikanten maar toch dezelfde blijken te zijn maken het er niet eenvoudiger op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar dat is niks, een cube met een fdd sleuf en dan een mobo waar je niet eens een fdd op kunt aansluiten.

Shit man, kun je echt niet zo'n ander typje regelen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Volgens mij is er maar 1 S-box (nl. deze), en die is met verzonken floppydrive. Een andere box van Freetech is de Q-box (deze dus), die heeft 2 5,25" bays (dus wel wat hoger dan de S-box), en 1 floppydrive (niet verzonken). Misschien dat je daar anders maar naar op zoek moet gaan (ja, ik weet het, we zitten al midden in de IA, maar het heeft ook geen zin om een case te verkopen met een verzonken floppydrive, als je die toch niet kan gebruiken).

[ Voor 0% gewijzigd door Tsunami op 04-10-2002 22:34 . Reden: typfouten voorbehouden :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
dj_tsunami: geloof me, ik en vooral Alexander hebben echt alles gedaan om aan de juiste info te komen. Het is nu dus zo:

-De oude S-Box is met verzonken floppydrive, deze doet nu mee
-De nieuwe versie (nu nog in taiwan etc) heeft dit niet en is dus degene die ook op mini-itx.com staat, waarvan wij aanvankelijk dachten dat die geleverd werd.

-De Q-box is met name voor P4 bordjes, maar de Epia past hier ook in. Deze is echter alleen in zwart te leveren, en kost een aardig paar eurootjes meer: 149euro. Dus, zeg het maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
nou ja, ik hoef die case niet te hebben :P, dus de rest mag het zeggen. Ik dacht: laat ik ook is een beetje helpen, maar dat was dus blijkbaar niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 21:51:
Sorry maar dat is niks, een cube met een fdd sleuf en dan een mobo waar je niet eens een fdd op kunt aansluiten.

Shit man, kun je echt niet zo'n ander typje regelen????
daar kun je toch compactflash readers voor de 3,5" bays voor krijgen:

Afbeeldingslocatie: http://www.tigerdirect.com/images/itemDetails/A128-1000.jpg

diverse links:
http://www.directron.com/bayone.html
http://shop.store.yahoo.com/joyluckshop/addigusb7inf.html
http://www.tigerdirect.co...details.asp?sku=A128-1002
http://www.computex.com.t...ive_detail.asp?index=4413
http://www.addonics.com/p...ry_reader/internal_dd.asp
http://www.imaging-resource.com/NEWS/1022000103.html
http://www.magicram.com/universalIDE.htm

nog meer links: type: flash reader 3.5 in in google ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

misschien een idee voor mearex ??? :+

offtopic:
oeps: verkeerde edit knop gebruikt

vergeten: nog een goede fabrikant link, met 2 verschillende kleur frontjes zelfs :P
http://www.maxpoint.com/peripherals/peripherals_ecr-b11.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
spacy_: geinig bedacht, maruh, hoe stop je die dingen in een verzonken floppydrive? :p 't lijkt me vrij lastig om zo'n kaartje door een floppydrive te steken namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Rickbv schreef op 05 oktober 2002 @ 00:15:
spacy_: geinig bedacht, maruh, hoe stop je die dingen in een verzonken floppydrive? :p 't lijkt me vrij lastig om zo'n kaartje door een floppydrive te steken namelijk :D
je kastje uit dremelen is ook weer zo zonde he, >:)
alhoewel de Enermax CF Card Reader ECR-B11 (de laatst geposte link) zonder frontje misschien best wel eens er mooi achter kan passen

gelukkig zit ik niet met het dillema van een kubus, want ik wil zelf een behuizng maken. :)
maar ik denk dat ik daar een losse flash adpater bij zal doen, zodat ik de pc zo comapct mogelijk kan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
  • Nu online
DjGeRo schreef op 04 oktober 2002 @ 18:03:
[...]

10 euro, kijken @ site he ;)

Ik gaat vanavond ff bestellen :)
heb wel gekeken, maar konnie vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Laatst online: 07-09 10:02
Verdicampo schreef op 05 oktober 2002 @ 14:02:
[...]

heb wel gekeken, maar konnie vinden
`

Maakt niet uit hoor ;)

Mensen Rickbv, ik had flink lopen bestellen maar wou toch snel aan het modden gaan, vandaar dat ik hem hier heb "gecanceld" en bij Alternate heb besteld.

Ik zal het zeker nog ff blijven volgen en misschien toch nog wat bestellen als er nog wat interressante dingen bijkomen, zit ik eigelijk wel op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
DjGeRo: jammer, maar ik kan het me wel voorstellen...

Ik heb Alexander gemaild voor een nieuwe kast, deze zou hij misschien wel kunnen leveren. Het gaat dan om deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.mini-itx.com/news/images/story0062a.jpg

Hij zou kijken wie de distributeur is, en zich daarbij eventueel aanmelden. Het is dus nog niet zeker, en hij zal pas vanaf maandag/dinsdag wat kunnen gaan doen. Maar misschien is het dus nog slim om het nog even een paar dagen af te kijken met die kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een Via Epia 800mhz met en Procase 2688R (met riser) en als ik er 1 maxtor 60gb 5400 rpm en een Asus 50x cdrom aanhang dan reboot t ding na 3 minuten. Als ik er een andere cdrom aanhang, dan draait ie totdat de cdrom veel moet gaan lezen.
Met een gewone voeding draait het uitstekend. Ik weet nog niet of dit een uitzonderlijk geval is ofdat het voor alle 2688R geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Nu online
Wat moet je dan met een 5,25" cdrom als ik vragen mag? Tis wel een raar verhaal iig, al is 56W natuurlijk niet heel veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een 5,25 hangt eraan omdak geen andere cdrom heb op t moment. en een laptopcdromspeler komt er ook nie aan, ik map via t netwerk een cdrom speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Je mapt via het netwerk die cdrom? Dus die cdrom zit niet aan de computer? Klinkt dan als een windows probleem. Ik kan me voorstellen dat als je er teveel aan die voeding hangt dat de voeding dat niet trekt.

Rick: die laatste cube is wel de mooiste... lijkt verdacht veel op die cyang fun die op mini-itx.com staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de cdrom hangt nu wel aan de pc om windows te kunnen installeren. als windows erop staat, dan map ik een cdrom via t netwerk.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.