Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Volgens Bart Banaan spelen alle DVIX goed bij hem!Looki schreef op 02 oktober 2002 @ 18:46:
Kunnen die boardjes goed divx aan?.. ik twijfel nogsteeds of ik er 1 ga kopen!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Die van 55 is met RF (radiografisch) en die andere is met Infrarood.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 18:46:
Welke keyboard is beter die van 47 euro of die van 55 ?
Radiografisch word niet geblokkeerd door objecten, dus lijkt die me makkelijker met keyboard op de schoot. Infrarood heeft een redelijke zichtslijn nodig naar de ontvanger (alhoewel met een sterke infrarood zender zoals in de Philips Pronto zit dat niet altijd hoeft). Verder lijken ze identiek.
DivX spelen van die epia kan wel goed, maar ligt aan instellingen en aan het programma dat je gebruikt. Windows Media Player is te zwaar ervoor. Er zijn een aantal players die veel beter werken. Wat ik van recensies heb gelezen is dvd net iets te zwaar om perfect beeld te geven. Koop een Sigma Designs X-card erbij en het beeld is voor zowel divx en dvd perfect
vandaar..
Ik zie net dat iemand het bedrag van de animo-check betaald heeft, DIT IS DUS NIET DE BEDOELING. De animo check was enkel een animocheck (duh
Ik zal verder geen namen noemen

wat doen we? Stort je het terug of hou ik het tegoed?
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Heb ik eigenlijk ook nog een vraagje (aan huidige minicube bezitters): is er ruimte voor een riser? En die wordt er vast niet bijgeleverd, zoals bij die procase...
Looki: zie mini-itx.com voor info over de Epia M en die is 933 MHz, dus niet echt superveel sneller, maar jah. Kan nog tijd duren voor ie er is en de huidige epia wil ik toch als mp3 bak gebruiken. 'k heb al een Hercules Fortissimo III besteld, optical out naar me reciever

Bovenkant:

Achterkant van een s-box:

En nog een piccie van de sbox

Mijn japans is niet zo best, maar hier zijn wel wat plaatjes enzow: http://www.venus.dti.ne.jp/~prova/order_case_mini_itx.htm
Als die sbox die in de IA zit net zo'n achterkant heeft, dan heb je dus geen riser nodig, want hij staat gewoon rechtop.
Ik heb hier bijvoorbeeld de S-Box zwart, die is ook weer anders:

Zilver heeft weer als nadeel dat het niet echt mooi is.
Als ik jou was zou ik eens wat gegevens vragen. Als je wat meer weet lijkt me het een leuk ding
"If it ain't broke, don't fix it!"
Ik hoop trouwens wel dat we nog tot de 20voedingen komen, en minstens 10epia's

Ik heb best intresse in een slimline DVD maar ik heb er nix aan omdat er geen IDE converter bij zit...Rickbv schreef op 01 oktober 2002 @ 22:23:
....
Daarnaast de slimline DVD, blijkt dat ik de enige ben die zo'n ding wil hebben. Bijna hetzelfde met de procases. Wat is dat toch?
...
Maar ik neem aan dat het nog goed gaat komen en dat het allemaal gaat lukken....
n54 power!
Een chyang fun minicube heeft ook gewoon een rechtopstaande plaats voor een pci kaart. Trouwens mini-itx.com meld ook dat je dvd/cdrom drive maximaal 200mm mag zijn voor die kast (en die lite-on past dus wel)
paintjobScarp schreef op 02 oktober 2002 @ 21:21:
Zilver heeft weer als nadeel dat het niet echt mooi is.
Er schijnen 2 verschillende versies te zijn. 1tje met een verzonken floppydrive (daar heeft Flexus/Apacom er nog enkele van op voorraad). De andere zoals hierboven (zilvere versie) is de nieuwe lading uit Taiwan (Krijgen ze waarschijnlijk binnenkort ook bij Flexus). Ik heb Flexus nl. al een mailtje gestuurd, omdat de afbeelding op hun site afweek van die op freetech.comRickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 21:12:
Scarp: ik heb al meerdere versies van die verdomde S-Box gezien, echt vaag hoe dat allemaal zit...
Ik heb hier bijvoorbeeld de S-Box zwart, die is ook weer anders:
[afbeelding]
[afbeelding]
webOS all the way!
Verwijderd
Ff kenbaar maken dat de mensen die in het andere topic hebben besteld, ook in deze moeten herbestellen!Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 21:26:
Scarp: ga ik doen, hier wordt je niet wijzer van. Ikzelf zit trouwens erg te twijfelen tussen minicube en procase... Procase is geinig boven de videorecorder en heeft externe, fan-loze voeding. Minicube heeft super design, past niet boven de video, is goedkoper en heeft fan in voeding zitten...
Ik hoop trouwens wel dat we nog tot de 20voedingen komen, en minstens 10epia's
Maar ik heb informatie aan hem gevraagd, dus we zien het wel
T-Mug: ik zal het wel ff boven die LauPro site zetten (id 104 en 108), want dat andere topic is op slot natuurlijk...
Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 22:02:
Hermanvh: Alexander van Maraex heeft me al doorgegeven (tenminste, de foto) dat het die versie zonder die verzonken floppy drive is: http://www.flexus.nl/images/CF-7589.jpg dus
Maar ik heb informatie aan hem gevraagd, dus we zien het wel
T-Mug: ik zal het wel ff boven die LauPro site zetten (id 104 en 108), want dat andere topic is op slot natuurlijk...
Mail die ik kreeg van Flexus gisteren.....Beste Heer van Hazendonk,
Dat is een hele goeie vraag van u, dit is heel erg verwarrend.
De s-box op de site van www.freetech.com , hebben wij in voorraad in Nederland (niet veel), maar de s-box op de site van www.flexus.nl , zijn ze nog bezig in Taiwan (nog in discussie wanneer/of ze dit lanceren).
Dus het plaatje in de www.freetch.com is het juist.
MVG,
Kit Cheng
webOS all the way!

Vaaaaaaaag
want er kwam een neef van mij ook met het idee dat ie zo'n kleine pc wil,
hij wil er zo'n soort broodtrommel mod van gaan maken die die vandaag zag.
zelf wil ik met mijn bordje een gelakt blank houten behuizing maken, met het via logo onder de laklaag in het zwart.
maar hoeveel MHZ is die nou? dit kan ik niet eens op de VIA site vinden
idd, dus net op de rand van wel of niet voor divxjesRickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 23:06:
Qorne: 800Mhz processor. Maar kwa prestaties is het zoiets als een? PII 400 ofzo dacht ik?
maar wanneer was de nieuwe EPIA er ? die had toch een snellere proc enzo ...
als de nieuwe uitkomt ga ik natuurlijk voor die (moet wel binnen een paar maand zijn)Rappie schreef op 02 oktober 2002 @ 23:11:
[...]
idd, dus net op de rand van wel of niet voor divxjes
maar wanneer was de nieuwe EPIA er ? die had toch een snellere proc enzo ...
anders ga ik eens op mijn spaarrekening kijken
ow, die info had ik nog niet .... dan toch maar een keer kijken voor een shuttle ofzo, of iets anders met tv-out en socket-aRickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 23:14:
Rappie: nog niet precies bekend. Ik denk iig niet voor 1 december, maar das persoonlijk. Die nieuwe Epia heeft iig een 933Mhz processor, dat lijkt 133Mhz meer natuurlijk, maar dat moet je wel relativeren met een 800Mhz processor die presteert als een PII 400Mhz... kortom: voor de processor hoef je het eigenlijk niet te doen
Maar mijn vragen nu:
Wanneer start de echte inkoopactie?
Waar kan ik er informatie over vinden? (op de site van laupro staat natuurlijk nog steeds de animocheck, daarom verwarde ik hem met de echte
Kan ik mijn bestelling evt. nog wijzigen? (alleen bij, niet af)
Waarom ben ik zo'n
Als ik nog meer vragen heb dan kom ik er wel mee
Ok... sorry voor het storten van het geld... Ik heb wel meer van die vage momenten de laatste tijd als jij het zegt...![]()
Maar mijn vragen nu:
Wanneer start de echte inkoopactie?
is in principe al begonnen, zie sig. Daar staan ook de officiele data die ik probeer aan te houden. Ik wil je alleen nog even aanraden misschien nog 3 dagen te wachten, ik vind het namelijk errrrug jammer dat er nu nog vragen zijn van welke producten er nu meedoen...(S-Box bijvoorbeeld)
Waar kan ik er informatie over vinden? (op de site van laupro staat natuurlijk nog steeds de animocheck, daarom verwarde ik hem met de echte )
Zie sig en dit topic
Kan ik mijn bestelling evt. nog wijzigen? (alleen bij, niet af)
tuurlijk, ik stort het geld terug, en jij bestelt gewoon wat je wilt hebben bij de echte officiele IA
Waarom ben ik zo'n COW soms?
Soms zit het mee, soms zit het tegen...
Als ik nog meer vragen heb dan kom ik er wel mee
0900-belrickbv staat altijd voor je klaar![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Rickbv op 02-10-2002 23:43 . Reden: typo ]
Maar ik wil er een volledig multimedia systeempje van maken, dus ook DVD moet kunnen. Hoe soepel loopt dit. Is het misschien verstandiger op op dat nieuwe snellere bordje te wachten (wat helaas niet in deze IA zit), of kan iemand mij verzekeren dat ik het verschil tussen een DVD speler en dit niet merk.
(Ik las iets over een MediaX Sigma Designs X-card kaart ofzo, wat is dat pcies, en wat kost het ?)
nieuws: REALmagic Xcard met MPEG-4 support uitgebrachtBeekforel schreef op 03 oktober 2002 @ 00:53:
(Ik las iets over een MediaX Sigma Designs X-card kaart ofzo, wat is dat pcies, en wat kost het ?)
nieuws: Sigma Xcard DivX decoderkaart review
At your service
Je zou ook gewoon een MPG2/DVD kaartje erin kunnen gooien, die zijn nl. een stukje goedkoper... Meer heb je ook niet nodig wanneer DiVX goed werkt
webOS all the way!
Nee, want het is niet helemaal bekend welke cube de dealer gaat leverenVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 08:04:
Is dit nu definitief de cube die in de actie zit??? Wordt nu beetje onduidelijk!

Ze waren in gesprek met de leverancier over een nieuwe lading S-Boxen die zouden er als volgt uit moeten zien:

Ik neem aan dat wanneer wij gaan bestellen, ze al door hun voorraad S-Boxen zijn die ze nu hebben en we dus de onderste gaan krijgen!
webOS all the way!
Verwijderd
Ik vind zelf de bovenste mooier, want mocht je er toch een floppydrive inhangen, dan hoef je m niet te 'stealthen'Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 09:01:
Vind ze allebei mooi, en aangezien die floppy niet hoeft voor mij, ga ik voor de onderste!!
webOS all the way!
Verwijderd
Of gewoon ff paintenVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 09:14:
Floppy is tegenwoordig niet echt meer nodig, maar kun je eventueel mooi afwerken met een Lian Li plakbezeltje!! Maar goed dat is persoonlijk
webOS all the way!
volgens mij zit die connector er al helemaal niet meer op, dus daar zou je bijv een zipdrive ofzo in kunnen stoppen, die heeft wel gewoon ide.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 09:14:
Floppy is tegenwoordig niet echt meer nodig, maar kun je eventueel mooi afwerken met een Lian Li plakbezeltje!! Maar goed dat is persoonlijk
of gewoon leeglaten of opvullen met een 2e hd.
Op Laupro staat
Zit er af winkel nu wel, of geen cooler (met fan) op?En het coole is, de processor heeft geen actieve koeling nodig! (let wel: hij dient passief gekoeld te worden met een zelf te monteren koelblok).
Verder hadden een aantal mensen en probleem met WOL, werkt dit al, of is dit nog steeds problematisch?
Ten slotte nog het bootrom, zit er dit een op of niet?
Ik wil er nl een inbouwen in een 3u 19" conrad audio-geval (of 3, past ook
[edit]
Oh ja, enig idee of er bij de bordjes een 'backplate' zit, dus zo'n metalen plaatje waar de gaatjes voor de connectoren al uit zijn gehaald?
[ Voor 0% gewijzigd door Paul op 03-10-2002 11:56 . Reden: backplate? ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik ben op zoek naar een kleine voeding (dus alleen die, geen moederbordjes of andere zooi).. maar ik weet niet zeker of deze (150watt) het trekt..
Het gaat om een M-atx mobo, met een p3 667, ati rage 128pro kaart (later misschien gf2pro), cd (wellicht later dvd)ROM, flop, 2 a 3 ventilators, netwerkkaart, sblive.
Mocht het overlevingskans hebben heb ik zeker wel interesse in het voedinkje, anders stop ik ergens een 230 watt standaardvoeding weg (helaas op een vreemde plaats, maar dat moet dan maar..)
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Er zit iig een backplate bij.Paul Nieuwkamp schreef op 03 oktober 2002 @ 11:54:Oh ja, enig idee of er bij de bordjes een 'backplate' zit, dus zo'n metalen plaatje waar de gaatjes voor de connectoren al uit zijn gehaald?
zodra er duidelijkheid is over de minikastjes denk ik dat ik er ook wel een bestel. Ik heb niet echt voorkeur wat betreft floppybay enzo, zolang er maar geen riser nodig is.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
K. tnx. Enig idee of er een koelblok (al dan niet met fan) bijzit?P5ycho schreef op 03 oktober 2002 @ 12:22:
Er zit iig een backplate bij.
Dan nog een vraagje over het ram. Is hier iets speciaals mee? Want de goedkoopste dane elec 256mb pc133 in de t.net pw is 36 euro (@ shop.t.net)
[ Voor 0% gewijzigd door Paul op 03-10-2002 12:42 . Reden: ram grootte erbij :) ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Als je zo'n platte Procase hebt (2677 e.d.) dan heb je een low-profile DIMM nodig!). Ik dacht ook dat het zogenaamde VIA-only SDRAM niet werkte op dit plankjePaul Nieuwkamp schreef op 03 oktober 2002 @ 12:42:
[...]
K. tnx. Enig idee of er een koelblok (al dan niet met fan) bijzit?
Dan nog een vraagje over het ram. Is hier iets speciaals mee? Want de goedkoopste dane elec 256mb pc133 in de t.net pw is 36 euro (@ shop.t.net)
webOS all the way!
Ik ben dit tijdens mijn echte werk (ja ja, prioriteiten...) een beetje aan t doorspitten, dus vergeef me als ik iets helemaal overbodigs zeg...Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 09:01:
Vind ze allebei mooi, en aangezien die floppy niet hoeft voor mij, ga ik voor de onderste!!
Ik heb zelf aan de eerste IA van de VIA-bordjes meegedaan en ben dus de gelukkige eigenaar van de VIA (nogmaals bedankt, Super_Vegeta!
Nogmaals, als ik me vergis of een beetje in de ruimte zit te lullen dan

Nomen nescio
Verwijderd
Ik ga toch meedoen aan de inkoopactie
Graag wil ik de procase 2688 r zwart bestellen
Maar hij is getest bij mini-itx.com
Alle deze is net iets anders. De achterkant zit namelijk 2 kleine fans en RUIMTE voor een riser uitgang aan de achterkant boven de fans
En deze van de inkoopactie volgens het plaatje niet
Kan iemand hier uitsluitsel over geven(misschien via alexander van mareax
* ik wil ook weten of er een riser bijzit
* of er een slimline adapter bijzit voor slimline dvd
* Of de riseruitgang die bij mini-itxplaatje wel zit ook bij deze opzit, want ze hebben wel het zelfde serienummer.
* wannneer sluit de inkoopactie.
'sjebliefVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:16:
Ik hoop dat er nu iemand is!
Alle deze is net iets anders. De achterkant zit namelijk 2 kleine fans en RUIMTE voor een riser uitgang aan de achterkant boven de fans
denk het niet.. die dingen werken meestal niet automagisch bij ieder mobo
dunnow, maar er past toch alleen maar een slimline in?
* Of de riseruitgang die bij mini-itxplaatje wel zit ook bij deze opzit, want ze hebben wel het zelfde serienummer.
dunnow, maar zal wel dan
van de LauPro-site: Einddatum: 13-10-2002 21:00:00
(en nogmaals (ik ben bang dat de vraag nu niet meer op valt, zo 10 replies verder):
is 150watt genoeg voor een p3 667|gf2pro|dvdrom|7200rpmhdd|2 fans?)
[ Voor 0% gewijzigd door Tarin op 03-10-2002 14:24 . Reden: sorry, verkeerde kast in m'n kop ]
Verwijderd
Lijkt me wel, BartBanaan z'n pc hangt volgens mij veel voller met zooi en die heeft no probs met z'n Epia op 90 WattTarin schreef op 03 oktober 2002 @ 14:22:
[...]
'sjeblief
(en nogmaals (ik ben bang dat de vraag nu niet meer op valt, zo 10 replies verder):
is 150watt genoeg voor een p3 667|gf2pro|dvdrom|7200rpmhdd|2 fans?)
Die 90watt voeding is ruim voldoende voor een DVD-RW en twee full size HDD's plus je Proccessor..
Geen enkel probleem met die 90watter!
In de Spacecase zitten 68LEDs (a 20mA elk) en 4 CCFL's (a 350mA) en ik heb nog nooit een probleempje gehad, zelfs niet bij het CD-schrijven met alle lampies aan....
webOS all the way!
Een antwoord op al je vragen @ http://www.highgreen.nl/p.../prodlines/cubid_2688.htmVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:16:
Ik hoop dat er nu iemand is!
Verwijderd
Die is ANDERS !!!!!
Dat is mijn vraag !!!!
Verwijderd
Pffffffffffffff daar word je echt gek van. Al die verschillende foto's. Probleem is ook vaak (ook nu met die andere kasten) dat ze van verschillende makers zijn.
We hebben even Highgreen gebeld en de foto die zij hebben geplaatst is niet de goede blijkt nu. Die van Mini-ITX is de correcte. (ze hebben de kast uit de doos gehaald)
Het tweede bewijs is het feit dat mini-itx het over de Morex Cubid versies heeft en dat is precies het merk wat Highgreen levert.
Als je dit ook even in de lopende topic wilt plaatsen graag. Anders gewoon even quoten ofzo.
De 2688RS wordt geleverd met riserkaart en IDE converter.
Met vriendelijke groet,
Maraex Technology VOF
ing. Alexander Wesdorp
Directeur
Bedankt voor het opzoeken van deze gegevens en ik ga nu ook nog even een nieuwe kast bestellen in de inkoopactie
Tof, dan is het het proberen waard (en anders wacht ik tot de volgende IA en koop ik er dan een eipaatje bij (als ik geld heb), dan kan ik daar wat mee gaan klooien weinig geluid makende/weinig stroom gebruikende sygateserver ofzow)Hermanvh schreef op 03 oktober 2002 @ 14:31:
[...]
Lijkt me wel, BartBanaan z'n pc hangt volgens mij veel voller met zooi en die heeft no probs met z'n Epia op 90 Watt
[...]
Verwijderd
Zie ik nou USB-poorten op het front, of zijn dat firewire poortjes? Niet echt duidelijk te zien. Maar is wel heelHermanvh schreef op 03 oktober 2002 @ 08:20:
[...]
Nee, want het is niet helemaal bekend welke cube de dealer gaat leverenDinsdag heb ik even met ze gemaild. Toen hadden ze nog een paar S-Boxen op voorraad zoals die op freetech.com staan:
[afbeelding]
Ze waren in gesprek met de leverancier over een nieuwe lading S-Boxen die zouden er als volgt uit moeten zien:
[afbeelding]
Ik neem aan dat wanneer wij gaan bestellen, ze al door hun voorraad S-Boxen zijn die ze nu hebben en we dus de onderste gaan krijgen!
Edit: toch USB denk ik, maar toch ff voor zekerheid vragen.
Weet iemand trouwens hoeveel lawaai oftwel DB(a) die PSU fan maakt? Is wel fijn kastje, maar hij moet wel stil zijn natuurlijk.
Is USBVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:22:
[...]
Zie ik nou USB-poorten op het front, of zijn dat firewire poortjes? Niet echt duidelijk te zien. Maar is wel heelkastje!
Edit: toch USB denk ik, maar toch ff voor zekerheid vragen.
Weet iemand trouwens hoeveel lawaai oftwel DB(a) die PSU fan maakt? Is wel fijn kastje, maar hij moet wel stil zijn natuurlijk.
webOS all the way!
waar dan?Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 16:21:
[...]
Slimlines
Ik denk dat ik toch nog maar even een witte 24speed CD-ROM drive toe voeg, voor de elcheapo kastjes laten we maar zeggen...
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door ThaHandy op 03-10-2002 17:05 . Reden: typo.. jup zelfs voor 2 woorden ;) ]
Is dat nou erg, als je dat ding in de buurt van de t.v. gebruikt? (dat je niet ineens naar SBS6 gaat als je Ctrl+Alt+Delete doet
welneedj_tsunami schreef op 03 oktober 2002 @ 17:37:
ik heb nog even een vraagje over dat radiografische toetsenbordje:
Is dat nou erg, als je dat ding in de buurt van de t.v. gebruikt? (dat je niet ineens naar SBS6 gaat als je Ctrl+Alt+Delete doet)
toetsbord verzend @ bijv. 400Mhz en de ontvanger @ 400Mhz
dus @ 400Mhz wekt de keyboard (data)
PSU fan? PSU is extern bij die 26xx serieWeet iemand trouwens hoeveel lawaai oftwel DB(a) die PSU fan maakt? Is wel fijn kastje, maar hij moet wel stil zijn natuurlijk.
Staat er bij, ik ben echter nog naar een foto opzoek. Deze is wel met converter, aldus Maraex.slimlines:waar dan?
-->een slimline adapter zat bij de vorige procase inkoopactie er wel bij, maar ik heb ergens gelezen dat dit nu niet was, kan iemand hier uitsluitsel over geven
Verder:Slimline SN-608B 8x24 ZWART. Converter -> IDE is bij de Procase 26xx serie bijgeleverd, bij deze losse speler NIET. Let op: ik heb de prijs eerst maar weer vermeld als stukprijs. Bij 5 stuks is de prijs 119,- per stuk, en ik hoop dat we dat aantal dan ook halen...
-Lian Li plakdingen voor over je cdrom/dvddrive (kleurt wel geinig in zo'n minicube) heb ik nagevraagd
-Minicube definitieve info heb ik bij Maraex gevraagd, flexus heeft daar echter nog geen antwoord op gegeven
-Is er interesse in zwarte Lite-On frontjes?
jah, dat was het wel weer. We zijn bijna de 4000euro grens gepasseerd, het gaat de goede kant op
Verwijderd
Ik heb het dus over de mini cube hè.Rickbv schreef op 03 oktober 2002 @ 18:38:
[...]
PSU fan? PSU is extern bij die 26xx serieMaar die fans in die case kun je gewoon op 5-7Volt zetten, en dan zul je echt je best moeten doen om ze te horen denk ik.
"430 - case - Freetech S-Box grijs" dus
Die heeft toch een PSU fan?
Ik heb net die revieuw op mini-itx even bekeken, en dat kastje ziet er erg goed uit
Past dat nog te komen nieuwere en snellere VIA moederbord daar ook in ?
Die nieuwe is ook mini-itx formaat, dus zal wel passen lijkt me.Beekforel schreef op 03 oktober 2002 @ 19:02:
Wat is het verschil tussen de Procase 2688RS en 2688R ?
Ik heb net die revieuw op mini-itx even bekeken, en dat kastje ziet er erg goed uit
Past dat nog te komen nieuwere en snellere VIA moederbord daar ook in ?
Geen idee wat het verschil tussen de RS en de R is, misschien de riser ofzow? Hoe dan ook, de IA heeft de IA met riser en ide converter.
Verwijderd
Serieus! ik heb hem vandaag in mijn handen gehad! echt dat ding past in je broekzak!!! echt een klein ding!
Je moet er achteraan!!! Die zijn zo moooi!!! en kosten maar 23 ex btw !

Dat kan ik toch niet maken? Er hebben al mensen betaald enzo... HELLUP

Verwijderd
Daar heb ik eventueel ook wel interesse voor, gezien het fijt dat de andere voeding uit de actie te groot is...Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 20:20:
DIE VOEDING VAN BART BANAAN!!!
Serieus! ik heb hem vandaag in mijn handen gehad! echt dat ding past in je broekzak!!! echt een klein ding!
Je moet er achteraan!!! Die zijn zo moooi!!! en kosten maar 23 ex btw !
Verwijderd
waarin de gemiddelde verbruiken van de pc componenten zijn opgenomen,
hoeveel info is hier al van ?
ik ga vandaag zeker eens op zoek hierna.
hoe weet hij dat de prijs nu rond de 40 euro zit? want volgens de prijslijst (29-7-2002) zit de prijs nog op 23 euro.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:19:
Prijs van de voeding van Bart B is volgens Bart B verhoogd en zal nu rond de 40 euros liggen, dussss
Verwijderd
dat kun je wel maken aangezien ze inclusief ook rond de 35 zitten!!! dan mats je dat gewoon met de verzent!Rickbv schreef op 03 oktober 2002 @ 20:45:
GRRRR![]()
![]()
![]()
Dat kan ik toch niet maken? Er hebben al mensen betaald enzo... HELLUP
Verwijderd
Nog een tipje zet hem er dan gewoon bij!!!Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 17:55:
[...]
dat kun je wel maken aangezien ze inclusief ook rond de 35 zitten!!! dan mats je dat gewoon met de verzent!
10 euro, kijken @ site heVerdicampo schreef op 03 oktober 2002 @ 21:17:
Bart_B, weet je zo nog wat de verzendkosten zijn van de voeding?
Ik gaat vanavond ff bestellen
LET OP! Ik heb vandaag een mailtje ontvangen van Maraex, die het antwoord van de importeur gekregen heeft. De hoofdpunten:
-Er is toch een grijs en zwart model leverbaar
-Er is een riser nodig om extra kaarten te plaatsen, deze wordt niet bijgeleverd en is niet op voorraad bij deze importeur
-Bij het VIA Epia mobo wordt een metalen / alu I/O plaatje meegeleverd, deze wordt in de kast geplaatst (owja?
-Het is het andere model, nl die met verzonken floppydrive! Deze nieuwe staat op de LauPro pagina en degene die het andere model besteld hebben stel ik op de hoogte dmv een email.
Nogmaals, het is nou eenmaal een vage zooi rondom die casen, dat valt echter bijna niemand te verwijten. Al die modellen die rondzwerven op het internet van verschillende fabrikanten maar toch dezelfde blijken te zijn maken het er niet eenvoudiger op...
Verwijderd
Shit man, kun je echt niet zo'n ander typje regelen????
[ Voor 0% gewijzigd door Tsunami op 04-10-2002 22:34 . Reden: typfouten voorbehouden :) ]
-De oude S-Box is met verzonken floppydrive, deze doet nu mee
-De nieuwe versie (nu nog in taiwan etc) heeft dit niet en is dus degene die ook op mini-itx.com staat, waarvan wij aanvankelijk dachten dat die geleverd werd.
-De Q-box is met name voor P4 bordjes, maar de Epia past hier ook in. Deze is echter alleen in zwart te leveren, en kost een aardig paar eurootjes meer: 149euro. Dus, zeg het maar?
daar kun je toch compactflash readers voor de 3,5" bays voor krijgen:Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 21:51:
Sorry maar dat is niks, een cube met een fdd sleuf en dan een mobo waar je niet eens een fdd op kunt aansluiten.
Shit man, kun je echt niet zo'n ander typje regelen????

diverse links:
http://www.directron.com/bayone.html
http://shop.store.yahoo.com/joyluckshop/addigusb7inf.html
http://www.tigerdirect.co...details.asp?sku=A128-1002
http://www.computex.com.t...ive_detail.asp?index=4413
http://www.addonics.com/p...ry_reader/internal_dd.asp
http://www.imaging-resource.com/NEWS/1022000103.html
http://www.magicram.com/universalIDE.htm
nog meer links: type: flash reader 3.5 in in google ofzo
misschien een idee voor mearex ???spacy_ schreef op 04 oktober 2002 @ 23:58:
[...]
daar kun je toch compactflash readers voor de 3,5" bays voor krijgen:
[afbeelding]
diverse links:
http://www.directron.com/bayone.html
http://shop.store.yahoo.com/joyluckshop/addigusb7inf.html
http://www.tigerdirect.co...details.asp?sku=A128-1002
http://www.computex.com.t...ive_detail.asp?index=4413
http://www.addonics.com/p...ry_reader/internal_dd.asp
http://www.imaging-resource.com/NEWS/1022000103.html
http://www.magicram.com/universalIDE.htm
nog meer links: type: flash reader 3.5 in in google ofzo
oeps: verkeerde edit knop gebruikt
vergeten: nog een goede fabrikant link, met 2 verschillende kleur frontjes zelfs
http://www.maxpoint.com/peripherals/peripherals_ecr-b11.htm
je kastje uit dremelen is ook weer zo zonde he,Rickbv schreef op 05 oktober 2002 @ 00:15:
spacy_: geinig bedacht, maruh, hoe stop je die dingen in een verzonken floppydrive?'t lijkt me vrij lastig om zo'n kaartje door een floppydrive te steken namelijk
alhoewel de Enermax CF Card Reader ECR-B11 (de laatst geposte link) zonder frontje misschien best wel eens er mooi achter kan passen
gelukkig zit ik niet met het dillema van een kubus, want ik wil zelf een behuizng maken.
maar ik denk dat ik daar een losse flash adpater bij zal doen, zodat ik de pc zo comapct mogelijk kan houden...
heb wel gekeken, maar konnie vindenDjGeRo schreef op 04 oktober 2002 @ 18:03:
[...]
10 euro, kijken @ site he
Ik gaat vanavond ff bestellen
`
Maakt niet uit hoor
Mensen Rickbv, ik had flink lopen bestellen maar wou toch snel aan het modden gaan, vandaar dat ik hem hier heb "gecanceld" en bij Alternate heb besteld.
Ik zal het zeker nog ff blijven volgen en misschien toch nog wat bestellen als er nog wat interressante dingen bijkomen, zit ik eigelijk wel op te wachten
Ik heb Alexander gemaild voor een nieuwe kast, deze zou hij misschien wel kunnen leveren. Het gaat dan om deze:

Hij zou kijken wie de distributeur is, en zich daarbij eventueel aanmelden. Het is dus nog niet zeker, en hij zal pas vanaf maandag/dinsdag wat kunnen gaan doen. Maar misschien is het dus nog slim om het nog even een paar dagen af te kijken met die kast.
Verwijderd
Met een gewone voeding draait het uitstekend. Ik weet nog niet of dit een uitzonderlijk geval is ofdat het voor alle 2688R geldt.
Verwijderd
Rick: die laatste cube is wel de mooiste... lijkt verdacht veel op die cyang fun die op mini-itx.com staat
Verwijderd
Dit topic is gesloten.