* zwahiel wil ook mee doen!!!!!
k heb alleen niet zoveel pieken op dit moment
Grrr. telkens als die EPIA inkoopacties komen zit Zwahiel met minder liquiden...
Maar nog even over dat keyboard... Werkt dat bij jullie goed?
Ik heb 't namelijk ook gehad, maar meteen weer doorverkocht! Wat een kl*te ding!
Ga er eens een game mee spelen, het tikt wel heerlijk dat wel... maar als je een knop te lang in houdt hangt die vast, en blijft ie totdat je weer op die toets drukt dat signaal doorgeven, dus bijvoorbeeld 1 minuut lang de z of zow...
Lastig als je aan 't typen bent...
En ja die muis, da's wel een geinig ding, werkt op zich wel goed, alleen af en toe te langzaam... Dan moet je 'm langer in houden en dan gaat ie ineens wel heel erg snel
Ik heb mijn board toendertijd gemod zodat de antenne (een gekrulde spiraal in 't doosje) wat beter bereik had (langere spiraal erin

) en dat hielp wel een beetje, het bereik is over 't algemeen vrij goed dat wel! Ik kon onder op de plee gaan zitten en dan naar 't volgende mp3'tje zappen via 't toetsenbord terwijl mijn pc een verdieping hoger stond met een betonnenvloer van 30 cm dik ertussen!
Ik heb nog niet gezien voor hoeveel ie hier weg gaat, maar ik heb 'm destijds (dik anderhalf jaar geleden!) gekocht voor zo'n fl. 110,- en toen wassie echt niet nieuw!
Iedereen keek me jaloers aan, omdat ie er best mag wezen! Ik heb 'm verkocht, maar ik denk dat als ik zo'n klein mamaplankje heb, dat ik 'm ff terug ga kopen die jongen die 'm nu heeft vind 't maar nix, heeft te weinig bereik volgens hem... Moet er gewoon nieuwe batterijen in doen... Ow ja, die vreet ie dus wel snel op hé! Je ziet 't als je er op typt aan 't lampje en aan de reactie snelheid van 't lampie op 't toetsenbord zelf..
Al met al, voor de tijd die ik 'm had was 't wel een geinige gadget... Ik zou 'm zeker nog eens kopen voor die prijs als ik zo'n mini mobo'tje heb
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020