[IA] VIA Eden platform

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:18
Nieuwe pagina, nieuwe updates
Ik heb iedereen (dwz, degene die nog niet betaald hebben) een mail gestuurd of ze het geld overschrijven, toch zeg ik het hier nog een keer.

Dit is het officiele einde! Je zou nu inprincipe dus niets meer kunnen bestellen. Deze laatste week is dus uitloop betalingen. Maar omdat er toch nog altijd van die gasten komen van: "ik ben net te laat bla bla bla" is het mogelijk om alsnog mee te doen. Het is dan verder jouw verantwoordelijkheid of je het geld optijd op mijn rekening hebt gezet! Als ik zondag 20-10-02 21:00 je niet kan vinden op m'n rekening, dan heb je pech en gaat je bestelling niet mee. Ik zal het geld dan ASAP terug storten.

De MiniCubes is een verhaal apart, dat wordt komende week duidelijk. Hiervoor zal waarschijnlijk een andere betalingstermijn oid gelden, maar dat moet ik verder nog even uitzoeken. Als degene die er interesse in hebben nou iig eens aan zouden geven (per mail oid) dat ze (eventueel afhankelijk van het model) interesse hebben in zo'n minicube, dan zou dat al meer duidelijkheid kunnen scheppen :)

Tot zover, prettige avond nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35

ThaHandy

Discovery Channel

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/statuss.jpg
das snel 8)7 , ik heb et @ 13-10 @ 22:00 overgemaakt tis nog niet eens van mijn rek. afgeschreven :P

of is de rabobank weer eens tyfus snel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:51
Je maakt $totaalbedrag over naar 1270.88.458 ten name van G.E. van Kessel-Lek EO C.L. van Kessel te Langeraar met betalingskenmerk IA VIA Epia - $laupro_userid. Vooral je UserID van LauPro niet vergeten dus!!
Wat wordt bedoelt met "G.E. van Kessel-Lek EO C.L. van Kessel "? en laupro_userid is dat het nummer of men nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
ThaHandy: de Rabo is af en toe echt supersnel idd :)

Verdicampo: die rekening staat op 2 namen omdat ik zelf nog geen 18 ben en dat wel eens nodig kan hebben als ik bijvoorbeeld een mobiel abo aanvraag (O2 ondernemersabonnement bijvoorbeeld ;) ) Gewoon die naam invullen en het komt wel goed.

Ik ben wat betreft userid niet echt duidelijk geweest blijkbaar. Dit was de bedoeling iig:

code:
1
2
IA Via Epia
(in jouw geval)1960

Ik bedoelde dus eigenlijk het aanmeldings_id bij deze IA, maar je gewone UserID of nickname is ook allemaal goed hoor. Het is snel genoeg duidelijk van wie welke betaling afkomstig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
Ok, dan komt het helemaal goed.
DjGeRo schreef op 12 oktober 2002 @ 13:52:
Overschrijvingskaart @ TPG Brievenbus :)
Hier dus nu ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 14 oktober 2002 @ 00:44:
De MiniCubes is een verhaal apart, dat wordt komende week duidelijk. Hiervoor zal waarschijnlijk een andere betalingstermijn oid gelden, maar dat moet ik verder nog even uitzoeken. Als degene die er interesse in hebben nou iig eens aan zouden geven (per mail oid) dat ze (eventueel afhankelijk van het model) interesse hebben in zo'n minicube, dan zou dat al meer duidelijkheid kunnen scheppen :)
Ik had je al gemaild, maar bij deze ook in dit topic. Ik ben dus geïnteresseerd in de zilvergrijze minicubes zonder verzonken diskette drive. Je zei dat ze per 4 besteld moesten worden. Ik wil je bestelling wel aanvullen tot een veelvoud van 4. Dus stel je hebt 9 bestellingen, bestel ik er 3 en worden het er 12. :)

Laat het me weten als je meer info hebt. (o.a. of een riserkaart nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
chill, wat ga er dan mee doen?

Weet iemand een goed materiaal waarvan ik de achterkant van men project kan maken? ik heb een oude AT kast al mishandeld, maar het werken (met name waar de connectors door moeten) ermee is niet super.

Als er mensen afhaken qua voeding, ben ik bereid om er een (1) bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdicampo schreef op 14 oktober 2002 @ 17:08:
chill, wat ga er dan mee doen?
DivX Cubes van maken :*) })

Eentje voor mij en dan nog één of twee voor vrienden. :)
Ik wil wel een sneller systeem dan een Epia met C3 800MHz proc. Ik vind die gewoon net niet goed genoeg presteren om zonder probs DivX te draaien. Met andere woorden: niet te hoeven inleveren op beeldkwaliteit.

Ik dacht aan een ECS K7SEM bordje (SiS740 chipset), waar ik dan een Duron Spitfire 800MHz op kan doen (=energiezuinig). Deze heeft wel onboard video, alleen geen TV-out. :(
Maarja ben nog op zoek dus.. Micro-ATX SocketA bordje met integrated video mét TV-out. Of vraag ik nu teveel? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja ben nog op zoek dus.. Micro-ATX SocketA bordje met integrated video mét TV-out. Of vraag ik nu teveel? :X
en daar ben ik nou ook naar op zoek :D

of een soort van low profile agp kaart met alleen tvout... maar die zullen er al helemaal niet zijn denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 10:02
Ow, ik snapte dat ook niet hoor, die overschrijvingsmanier, maar mijn nick staat er iig op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 05:48:
[...]

en daar ben ik nou ook naar op zoek :D

of een soort van low profile agp kaart met alleen tvout... maar die zullen er al helemaal niet zijn denk ik..
Nouja als er geen riserkaart nodig is bij die minicubes, dan kun je natuurlijk gewoon een PCI videokaart met TV-out kopen. Maar liever doe ik het zonder PCI kaart, kan ik dan eventueel nog vrijhouden voor een MPEG4/DivX accelerator kaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
't is wel een beetje rustig geworden hier zeg...... Zijn er mensen die niet helemaal zeker zijn van hun voeding? of is iedereen zeker? ik wel iig.

En nog even over de koeling van de proc. Je moet er zelf een koelblokkie op plakken, maar dit is wel genoeg? ik vat nl niet helemaal hoe het zit...

Verder: wat gebeurt er voor de rest op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

als je et nog niet gevonden hebt ;) :+

ff simpelweg met je muis over je nick/naam dan hebbie @ status staat je staan ID 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/idlaupro.jpg

of je klikt op je naam en je ID sttat in de adresbalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Vooruit, ff snel een quickupdate (drukdrukdruk):

betaald
Ricardo
ThaHandy
T-Mug
mbrain
Scarp
Solidex
Kippenijzer
The_Resetter
Enterprice_NL
BlackSash
Kresh
Solosmots
Misanthropia
Bolk
Paul Nieuwkamp
peter-wendy

Chyang-Fun
Samengevatte mail van Alexander over cubes:
--
Chyang-Fun distributeur lijkt niet echt mee te werken. Vanaf vorige week wordt al geprobeerd een afspraak met Chyang-Fun te maken, steeds ontwijken ze lijkt het. Als er vandaag nog geen antwoord van Chyang Fun is gekomen, doet deze niet mee. Dit schiet echt niet op, en wordt dan tekort dag. (het is nu al veel te laat eigenlijk)

Verder zei Alexander dat Epia M nog steeds voor week 43 staat :/ Maar het goede nieuws: Epia 800 is voorraad werk als het goed is :)
--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
Mijn geldje zal er vrijdag ofzo pas zijn...... dat je het even weet. Het is onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 15 oktober 2002 @ 19:12:
--
Chyang-Fun distributeur lijkt niet echt mee te werken. Vanaf vorige week wordt al geprobeerd een afspraak met Chyang-Fun te maken, steeds ontwijken ze lijkt het. Als er vandaag nog geen antwoord van Chyang Fun is gekomen, doet deze niet mee. Dit schiet echt niet op, en wordt dan tekort dag. (het is nu al veel te laat eigenlijk)
--
;(

Wat een eikels zeg, die Chyang-Fun. Die lui hebben duidelijk weinig kennis van zaken doen.

Dat is bij mij wel anders. Mijn distributeurs leveren de volgende dag al. Vandaag besteld, morgen in huis. Netjes, zakelijk en betrouwbaar. Maarja..

Dus die minicubes gaan waarschijnlijk niet door? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Verdicampo schreef op 15 oktober 2002 @ 18:44:
[...]
En nog even over de koeling van de proc. Je moet er zelf een koelblokkie op plakken, maar dit is wel genoeg? ik vat nl niet helemaal hoe het zit...
[...]
Zelf koelblokje op de cpu plakken? Nee, er zit al een koelblok met ventilatortje op. Moederbord is kant en klaar, alleen nog geheugen inprikken en hij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
En een hdd'tje er aan + wat voeding erin....... is ook wel lekker..... :)

Maar ik moet zeggen, heb dit bordje al een maand of vier en werkt erg erg lekker.....

En over die koeling (geloof ik al eens gemeld): er zit een blokje op met een koelertje, maar deze is nogal luid (is ook een heel klein koelertje dat heel hard drait). Hang er een grote 80mm boven @ 5 volt en je bent overal vanaf. Genoeg koeling over je proc-koelblok.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:54

spacy

+++

mijn geld is bij mij al van de rekening verdwenen dus zul jij het vandaag wel binnen krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Spyro_the_Dragon schreef op 16 oktober 2002 @ 12:21:
En een hdd'tje er aan + wat voeding erin....... is ook wel lekker..... :)

Maar ik moet zeggen, heb dit bordje al een maand of vier en werkt erg erg lekker.....

En over die koeling (geloof ik al eens gemeld): er zit een blokje op met een koelertje, maar deze is nogal luid (is ook een heel klein koelertje dat heel hard drait). Hang er een grote 80mm boven @ 5 volt en je bent overal vanaf. Genoeg koeling over je proc-koelblok.
daar wat je mod natuurlijk wel een stuk groter van,
dus ik vraag me af of ik me idee van kastje dan wel kan blijven handhaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
Spyro_the_Dragon schreef op 16 oktober 2002 @ 12:21:
Hang er een grote 80mm boven @ 5 volt en je bent overal vanaf. Genoeg koeling over je proc-koelblok.
Da gaat niet passen denk ik, mijn kastje is nl. 5,5 cm hoog.....maar ik fix wel wat denk ik. Spyro, hoe hoog is dat koelblokje ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Rickbv schreef op 15 oktober 2002 @ 19:12:
Vooruit, ff snel een quickupdate (drukdrukdruk):
[...]
Begrijp ik nou dat je nog steeds niet die laatste € 22,- binnen heb gekregen van mij???? waar is die postbank mee bezig zeg.... denk dat ik maar is ga telebankiren of zo....
Okee..... ff op Lau-Pro gekeken.... je heb het ontvangen.... Nou maar wachten tot de postbode langs komt >:)

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
TMDevil: heb het vandaag pas binnengekregen :/ Postbank is idd niet snel, tenminste rabo->rabo gebeurt binnen een paar uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:55
jah en postbank->rabo duurt soms wel 4 dagen :(

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
*zucht* het is niet alleen de schuld van de postbank. Interpay zit tussen de Postbank en de Rabo waardoor de boel vertraagt word. Postbank->Postbank overmaken is wel snel.
Niet altijd de schuld geven aan de Postbank.
Overigens als je gewoon een overschrijving stuurt, dan duurt het altijd lang. Telebankieren is sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
BELANGRIJKE UPDATE!
Ik zou iedereen willen vragen (in geval ze dat nog niet gedaan hebben) zo snel mogelijk het geld over te maken, anders ben je te laat!

Gisteren een tegenvaller gehad: (hoopte vandaag op nieuwe info, maar vandaag was een rustdag bij Maraex :P )

Minicubes
De leverancier is zo aardig geweest om geen contact op te nemen, einde verhaal dus. Volgende IA meer geluk :(

De minicube (die grijze) die er nu opstaat, besteld door Herrie dacht ik?, kan in principe dus wel geleverd worden. ACAL heeft nu echter ook opeens zo'n kastje in hun prijslijst staan, waarvan Alexander de volgende omschrijving gaf:
ACAL zojuist aan de lijn gehad en ze gaan na welke kast het nu precies
is, want met CF-7889 kom ik niet ver op internet. Nu heb ik even gevraagd, omdat hij hem wel gezien had, hoe deze eruit
zag. "Plexiplaat aan de voorkant", "2 frontjes, 1 5,25 en 1 3,5." Dit
lijkt dus erg sterk op die van Freetech, die zwarte, maar dan alu.

Hij zou nog informatie gaan zoeken en opsturen via email.
Iig jammer van dat 3,5" frontje... (maar daar kan misschien nog wel baybus van gebouwd worden als het moet). Ik denk alleen niet dat deze nog optijd is om mee te doen, maar dat hoop ik morgen van Alexander te horen.

Epia M
ACAL houdt het nog steeds op week 43, adviesprijs: 189euro.

Leveranciers
Voor de Epia bordjes wordt nog getwijfeld tussen ACAL en Astra, prijs is gelijk, voorraad echter niet. Maar goed, dit is voor jullie natuurlijk niet echt van toepassing.

Risercard
Wil je er nog een 2 PCI risercard bij bestellen, neem dan contact op met info@maraex.nl. Deze kosten 24euro, maar zijn te laat om nog eerst op mijn rekening te laten storten etc. Refereer even naar deze IA en waarschijnlijk weten ze dan wel wat je bedoelt.

Slimline CD-ROM
Degene die deze besteld heeft: bij ACAL kan Maraex nu ook een LG krijgen, zelfde snelheid en prijs. Zeg het maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extremiel
  • Laatst online: 08-01 08:13
Verdicampo schreef op 16 oktober 2002 @ 16:32:
[...]

Da gaat niet passen denk ik, mijn kastje is nl. 5,5 cm hoog.....maar ik fix wel wat denk ik. Spyro, hoe hoog is dat koelblokje ongeveer?
Kweetut bennie Spyro maarre: Koelblokje + fan komen net niet boven het geheugen of USB / Netwerkaansluiting uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
Mensen ik zou voor die LG slimline gaan ~!~

Rickbv, heb jij trouwens mijn geld al ontvangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik heb het geld net overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 17:00
Rickbv schreef op 18 oktober 2002 @ 00:13:
BELANGRIJKE UPDATE!
Ik zou iedereen willen vragen (in geval ze dat nog niet gedaan hebben) zo snel mogelijk het geld over te maken, anders ben je te laat!

Gisteren een tegenvaller gehad: (hoopte vandaag op nieuwe info, maar vandaag was een rustdag bij Maraex :P )

Minicubes
De leverancier is zo aardig geweest om geen contact op te nemen, einde verhaal dus. Volgende IA meer geluk :(

De minicube (die grijze) die er nu opstaat, besteld door Herrie dacht ik?, kan in principe dus wel geleverd worden. ACAL heeft nu echter ook opeens zo'n kastje in hun prijslijst staan, waarvan Alexander de volgende omschrijving gaf:

[...]

Iig jammer van dat 3,5" frontje... (maar daar kan misschien nog wel baybus van gebouwd worden als het moet). Ik denk alleen niet dat deze nog optijd is om mee te doen, maar dat hoop ik morgen van Alexander te horen.

Epia M
ACAL houdt het nog steeds op week 43, adviesprijs: 189euro.

Leveranciers
Voor de Epia bordjes wordt nog getwijfeld tussen ACAL en Astra, prijs is gelijk, voorraad echter niet. Maar goed, dit is voor jullie natuurlijk niet echt van toepassing.

Risercard
Wil je er nog een 2 PCI risercard bij bestellen, neem dan contact op met info@maraex.nl. Deze kosten 24euro, maar zijn te laat om nog eerst op mijn rekening te laten storten etc. Refereer even naar deze IA en waarschijnlijk weten ze dan wel wat je bedoelt.

Slimline CD-ROM
Degene die deze besteld heeft: bij ACAL kan Maraex nu ook een LG krijgen, zelfde snelheid en prijs. Zeg het maar?
Ik heb vandaag Astra nog aan de lijn gehad en die zouden aanstaande maandag de EPIA C3-800 binnen krijgen.

"If it ain't broke, don't fix it!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
UPDATE!
Dringende oproep - ook al via mail gedaan - of degene waarbij hun status nog op "geen actie" staat of zsm geld over te maken, of hun lijstje leeg te halen omdat ze niet meer mee doen. Nog 1 dag, het is dus echt tijd!

ACAL
Ja, erg fijne figuren daar. LG Slimline kan dus nog NIET geleverd worden, is nog niet eens binnen. Dit geldt ook voor de minicube op hun prijslijst, hiervan is ook nog zeer weinig bekend.

Prijzen
De prijs van het geheugen lag deze week op:
Normale DIMM 128 PC133 = € 24,-
Normale DIMM 256 PC133 = € 35,-
Lowprofile DIMM 256 PC133 = € 43,-
VOOR DEZE WEEK. Volgende week is niet bekend, dat hoor ik dinsdag (als ik geld over ga maken), en dat krijgen jullie samen met verzendkosten terug.

Dat was het weer denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Laatst online: 25-08 19:10
* The_Resetter kan niet op zijn mini keyboard w88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

The_Resetter schreef op 18 oktober 2002 @ 23:44:
* The_Resetter kan niet op zijn mini keyboard w88
ik heb ook een mini keyboard met staart, via ergens anders
heb hem nog niet opengeschroefd om te gaan bekijken wat er mogelijk is qua modden, maar er is maar erg weinig ruimte beschikbaar lijkt het van de buitenkant, want de key's zijn latop lookalike qua dikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Inmiddels heeft bijna iedereen betaald. Blijkbaar zijn er toch een paar mensen die niets bestellen ondanks dat ze iets hebben staan op de IA pagina. Of misschien vergeten te updaten?
CyberGeniuS, efwee, Herrie, NielsNL, Thomas, Tsunami, gaarne op de IA pagina op "betaald" zetten als je daadwerkelijk betaald hebt zodat Rick kan bevestigen dat je betaald hebt. Twee van jullie hebben ook een voeding besteld, zodat er 21 besteld zijn. Zou lullig zijn dat als jullie beide niet bestellen dat we 9 mensen moeten teleurstellen (voeding gaat per 10).
Enne... rick, zie ik dat goed. Heb je niets besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Scarp: heb net degene die niets besteld hebben op "geweigerd" gezet. Verder heb ik gister ook al een mail gestuurd naar de mensen waarvan ik nog niets binnen heb. Vind het sowieso een beetje stom als je tot het laatste moment gaat wachten om te betalen :/ Rabo->Rabo is er in 1 dag wel, maar postbank of andere doen er echt 4 dagen over. En ik was niet van plan om voor 2 of 3 laat-betalers 20 mensen te laten wachten die wel gewoon netjes optijd hebben betaald.

Ik heb m'n lijst ff leeggehaald omdat ik afwacht hoe het met de voedingen loopt, want ik hoop dat we nu nog wel tot de 20 komen :/

Maar iig, zonder mij:
Totaal bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie: € 5.318,00
Totaal bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie: € 4.134,00 -> betaald
Van Herrie weet ik dat hij pas later betaalt, dit hebben we van te voren afgesproken. Van de rest vind ik het gewoon jammer dat ze niets van zich laten horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Rickbv schreef op 19 oktober 2002 @ 18:27:
Scarp: heb net degene die niets besteld hebben op "geweigerd" gezet. Verder heb ik gister ook al een mail gestuurd naar de mensen waarvan ik nog niets binnen heb. Vind het sowieso een beetje stom als je tot het laatste moment gaat wachten om te betalen :/ Rabo->Rabo is er in 1 dag wel, maar postbank of andere doen er echt 4 dagen over. En ik was niet van plan om voor 2 of 3 laat-betalers 20 mensen te laten wachten die wel gewoon netjes optijd hebben betaald.

Ik heb m'n lijst ff leeggehaald omdat ik afwacht hoe het met de voedingen loopt, want ik hoop dat we nu nog wel tot de 20 komen :/

Maar iig, zonder mij:

[...]

Van Herrie weet ik dat hij pas later betaalt, dit hebben we van te voren afgesproken. Van de rest vind ik het gewoon jammer dat ze niets van zich laten horen...
ik heb gisteren betaald, via internetbankieren. Volgens mijn vader was dat binnen 10 minuten op de rekening van de ander. Maar je hebt het dus nog niet ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 17:20
Ik heb ff een lijstje gemaakt om te kijken hoeveel voedingen er betaald zijn. En als ik niet de fout ingegaan ben, dan zijner 20 voedingen betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
Misanthropia schreef op 19 oktober 2002 @ 18:43:
Ik heb ff een lijstje gemaakt om te kijken hoeveel voedingen er betaald zijn. En als ik niet de fout ingegaan ben, dan zijner 20 voedingen betaald.
Woeii !! :> als dat waar is (ga ook ff tellen) ben ik verlost :P

edit:

Klopt, alleen 1 moet er nog bevestigd worden :)
deze meot bevestigd worden http://www.laupro.nl/ia/u...ctie=watbesteld&ia_id=108
en deze onderneemt geen actie B) http://www.laupro.nl/ia/u...ctie=watbesteld&ia_id=108

Als die ene niet word bevestigd koop ik die voeding wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Als het geld van die NielsNL er nu niet bij Rick is zal ie wel uit de IA worden gehaald en dan ben jij nr 20 voor de voedingen. Iedereen is dan blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
dj_tsunami: het geld is er nog niet, maar als je echt het goede rekening nummer en het via de rabobank doet zal het er morgen hoogstwaarschijnlijk wel op staan.

DjGeRo: ik heb progress (leverancier) een mail gestuurd met de vraag of het ook mogelijk is (indien nodig) om 1 extra voeding te bestellen en wat de dan prijs daarvan is. Hier heb ik vandaag echter nog geen antwoord op gehad, dus dat komt maandag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
Hee, ben ik ook weer. Alles even weer doorgelezen, ben weer op de hoogte. Als iemand nu geen actie ondernomen heeft, gaattie er toch uit of niet? Mijn geld is er inmiddels ook, heel fijn. Heb er echt helemaal zin in! Gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Rickbv schreef op 19 oktober 2002 @ 20:34:
dj_tsunami: het geld is er nog niet, maar als je echt het goede rekening nummer en het via de rabobank doet zal het er morgen hoogstwaarschijnlijk wel op staan.
ik hoop het, anders loop ik mijn mooie toetsenbordje mis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
Rickbv schreef op 19 oktober 2002 @ 20:34:

DjGeRo: ik heb progress (leverancier) een mail gestuurd met de vraag of het ook mogelijk is (indien nodig) om 1 extra voeding te bestellen en wat de dan prijs daarvan is. Hier heb ik vandaag echter nog geen antwoord op gehad, dus dat komt maandag denk ik.
:) ik bedoelde eigelijk als er 19 werden betaald 8) maargoed, toch bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Zo, nou iedereen besteld heeft ben ik toch eigenlijk wel benieuwd naar de ideëen die jullie hebben voor de cases, vooral ben ik benieuwd naar de eigen ontwerpen..

Wie laat eens zien wat hij gaat maken?

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Hmm... ik heb geen digicam, maar mijn eerdere idee om 'm in een oude sun sparcstation kast te bouwen is gestopt. Ik ga 'm nu in een ikeameubel bouwen. Eentje die perfect past bij me tv/stereo meubel die ik al had. Daarvan hebben ze ook een kleine versie en daar komt alles in. Ik zal maar wel ff wat schuimrubber plaatsen aan de binnenkant anders krijg je een irri klankkast. (voor ikea kenners: de oppli :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Tis zo de laatste dag nog wel verdacht rustig op m'n rekening :/ Nog geen nieuwe betalingen binnen :/

Bart_Banaan: ik ben lui, ik douw hem gewoon in zo'n procaseje denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
Afbeeldingslocatie: http://www.wlg.nl/rhetorica/fotoboek/spookslot/images/IMG_4348_JPG.jpg

Dit is dus mijn kastje, de oude (prehistorische, red.) router van mijn school. Er zat een Tandon 386 in. Alles eruit gehaald, geen originele onderdelen meer.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/verdicasemod/images/tandon_2.jpg

Uitleg bij de kleuren:

Rood: Dit is eruit gedecoupeerzaagd. Komt een "reepje" uit een andere kast tegenaan. Daar ga ik de gaten voor de connectors enzo uitzagen (heeft iemand nog een fanguard voor een 40mm fan voor mij? _/-\o_ ).

Blauw: Guess what?

Geel: Voeding, gestript enwel.

Groen: HDD

De hele kast wordt zilver gespoten, voorkant is al klaar.

Afmetingen:
LxBxH : 38x38x6 (cm)

Ik weet alleen nog niet hoe ik het mobo op/in de kast moet maken/schroeven. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? Bart_B, hoe heb jij em gemonteerd?

Heb geen digicam, maar probeer nog wel meer foto's te maken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik gebruikt boutjes en moertjes, en een afstandsbusje van 5mm tussen het MoBo en de bodemplaat.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik zit ff te kijken, maar volgens mij gaan die 20 voedingen het niet halen :/ :/

Zal zo ff een edit geven met het totaal :/

edit:

NielsNL heeft niet betaald, status: geen actie
Thomas, nog geen geld binnen, status: ?betaald

Vindut zo jammer dat ik van al die gasten niets meer vernomen heb, heb toch een stuk of 3 emails gestuurd maar niemand die zegt: "nee, ik doe niet meer mee"...

Waiting:
*Tsunami
*Thomas
*Herrie

Niets meer van gehoord:
*CyberGenius
*NielsNL
*efwee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 17:20
als we de 20 nie halen dan is er wel wat te regelen. Er zijn vast wel mensen die en extra voeding willen. Ik niet in ieder geval, ik heb er al 2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
Extremiel schreef op 18 oktober 2002 @ 00:30:
Kweetut bennie Spyro maarre: Koelblokje + fan komen net niet boven het geheugen of USB / Netwerkaansluiting uit.
Bart_Banaan schreef op 20 oktober 2002 @ 14:04:
Ik gebruikt boutjes en moertjes, en een afstandsbusje van 5mm tussen het MoBo en de bodemplaat.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ dankjulliewel.

Wat betreft die voedingen: zoals ik zei wil ik wel 1 meer, maar alleen als t echt moet, en eigelijk ook niet meer.....

edit:

Thomas en NielsNL zijn de enigen die een voeding bestellen uit het lijstje van Rickbv op de vorige pagina. Als Thomas wel betaald en NielsNL niet, is de laatste voeding (20e) voor DjGeRo.

correct me if I'm wrong

Scarp schreef op 20 oktober 2002 @ 15:46:
'k zou zeggen, bel die thomas eens op en vraag 'm of ie nog wat wil of niet ... (foonnr staat op de site :P)
en anders de knokploeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
'k zou zeggen, bel die thomas eens op en vraag 'm of ie nog wat wil of niet ... (foonnr staat op de site :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
[foutje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Thomas zegt zelf (volgens z'n status dan) dattie betaald heeft... dus dan komt het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Ene Rickbv heeft ook nog niet betaald. Wil Rickbv even betalen aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
Scarp schreef op 20 oktober 2002 @ 16:20:
Ene Rickbv heeft ook nog niet betaald. Wil Rickbv even betalen aub :)
Hehe... Als die nu nog moet betalen is hij al veel te laat, dat geld komt nooit meer op tijd binnen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Rickbv schreef op 20 oktober 2002 @ 15:04:
edit:

Waiting:
*Tsunami
*Thomas
*Herrie
ik kan wel :'( (:)). Ik heb eergisteren betaald, via internetbankieren, met het idee dat het snel binnen zou zijn (omdat het met internetbankieren is). Maar blijkbaar duurt het zelfs met inetbankieren 4 dagen (van SNSBank naar Rabobank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Gisteren pas?? :/ Brrr, dat gaat dan minstens nog tot dinsdag duren :/ Waarom toch zo laat? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
* Scarp geeft dj_tsunami een tik .... waarom zo laat mafkees? :P
Maar ff serieus. Nog ff w88 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Rickbv schreef op 20 oktober 2002 @ 19:36:
Gisteren pas?? :/ Brrr, dat gaat dan minstens nog tot dinsdag duren :/ Waarom toch zo laat? :'(
eergisteren, foutje :)
Scarp schreef op 20 oktober 2002 @ 19:46:
* Scarp geeft dj_tsunami een tik .... waarom zo laat mafkees? :P
had niet zoveel tijd... toen ik daar aankwam moest m'n hele rekening ook nog omgezet worden, voordat ik er uberhaupt iets mee kon doen (ik heb de komende week dus geen rekening, heb het daarom door m'n vader laten betalen :D).
Maar ff serieus. Nog ff w88 dan?
tenzij Rickbv € 165,- vooruit kan betalen :D

edit:
met een beetje geluk staat het er morgen op, nog voordat je gaat bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Tsunami, Thomas, Herrie: ik schiet het wel 1x voor jullie voor, ik hoop dat het geld alsnog binnen komt dan :)

Ik ga vanavond alle bestellingen apart naar Maraex mailen, dan hoor ik morgen definitieve prijzen en kan ik het geld gaan over maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Rickbv schreef op 20 oktober 2002 @ 20:46:
Tsunami, Thomas, Herrie: ik schiet het wel 1x voor jullie voor, ik hoop dat het geld alsnog binnen komt dan :)

Ik ga vanavond alle bestellingen apart naar Maraex mailen, dan hoor ik morgen definitieve prijzen en kan ik het geld gaan over maken :)
thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga m'n epia in onderstaande in onbruik geraakte cd-i speler kast bouwen.

De voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/cd_front2.jpg

De inhoud heb ik er intussen al uitgehaald, maar daar heb ik nog geen foto's van gemaakt. Er komt een DVD speler op de plaats waar eerst de cd-i drive zat. Het is de bedoeling het frontje op het laatje van de DVD speler te bevestigen en de eject knop door te verbinden. Ook de power knop op de voorkant wil ik doorverbinden. De voorkant wil ik dus intact laten.

De achterkant + bovenaanzicht:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/cd_i_top2.jpg
De achterkant moet ik gaan vervangen door een nieuwe plaat waar ik de nodige gaten in zaag/dremel. Het mobo komt dan achterin (midden) en de voeding ernaast (links op het plaatje). De harddisk zal ik waarschijnlijk onder de DVD speler plaatsen...

Meer plaatjes volgen in een topic wanneer de mod af is 8)
edit:
Grammaticaal verbeterd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Nou, ik heb het idee dat efwee ook weer tot leven is gekomen en mij op deze zondag avond een mail heeft kunnen sturen. Ik heb zijn bestelling er nog bij gevoegd...

Totaal bedrag deze IA: 5124,15 (excl. 390,10euro afhandelingskosten)

Ik heb de bestelling zojuist bij Maraex en Progress (voeding) ingediend, ik hoop morgen te horen of alles goed is en het geld over te maken.

Herrie heeft iig ook wat van zich laten horen (20min nadat 'ie thuis was van vakantie gelijk op inet, verslaafd dus :p ). Dat geld kan ik ook ASAP verwachten :)

Prettige nacht nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:03

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Rickbv schreef op 21 oktober 2002 @ 01:08:
Nou, ik heb het idee dat efwee ook weer tot leven is gekomen en mij op deze zondag avond een mail heeft kunnen sturen. Ik heb zijn bestelling er nog bij gevoegd...

Totaal bedrag deze IA: 5124,15 (excl. 390,10euro afhandelingskosten)

Ik heb de bestelling zojuist bij Maraex en Progress (voeding) ingediend, ik hoop morgen te horen of alles goed is en het geld over te maken.

Herrie heeft iig ook wat van zich laten horen (20min nadat 'ie thuis was van vakantie gelijk op inet, verslaafd dus :p ). Dat geld kan ik ook ASAP verwachten :)

Prettige nacht nog
Naja, internet verslaafd... Moest natuurlijk wel ff mail checken na 10 dagen... Misschien dat er nog wel wat schokkends stond ;)

Net ff online geld overgemaakt :) Het zou dus vandaag/morgen op je rekening moeten staan...

Nog bedankt voor het voorschieten!

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Tsunami en Hermanvh: jullie geld staat op m'n rekening! :)

Heb nog geen antwoord terug van Maraex... (nou was het wel een heeele bestellijst geworden moet ik zeggen :/ ).

Progress mailde terug dat ik 1 grote bon krijg voor garantie etc:
Als we met 20 individuele klanten te maken krijgen moet de prijs een heel stuk omhoog voor de handling !

Als je één en ander voor woensdag besteld, heb ik de goederen hier volgende week maandag binnen.

Als de betaling dan binnen is heb jij de voedingen dinsdag of woensdag.
Owja, en 2 jaar garantie op die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
Mooi zo! (Ook als ik em opensloop, strip, en tweak :? >:) >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 09:24
Verdicampo schreef op 21 oktober 2002 @ 17:37:
Mooi zo! (Ook als ik em opensloop, strip, en tweak :? )
Ik denk, gewoon maar een wild guess hoor, dat dat onder het kopje 'user abuse' valt :P

Maaruh, mooi dat het besteld is :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Rickbv schreef op 21 oktober 2002 @ 17:34:
Tsunami en Hermanvh: jullie geld staat op m'n rekening! :)
mooi :)
Owja, en 2 jaar garantie op die dingen :)
nog een keer mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
awesdorp: stuur me aub even een email! Ik krijg undelivered emails terug namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
update: factuur van voedingen ontvangen -> 660 (20 stuks) overgemaakt op de rekening van Progress. Volgens Progress kan ik de voedingen dan zo rond volgende week woensdag ontvangen :)

De bestelling bij Maraex is gedaan, vanavond ook daarvoor het geld over maken. Daarna is het wachten geblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Rickbv schreef op 22 oktober 2002 @ 13:15:
update: factuur van voedingen ontvangen -> 660 (20 stuks) overgemaakt op de rekening van Progress.
ehm... waren die voedingen niet toevallig € 34,- (34 x 20 = 680)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

dj_tsunami schreef op 22 oktober 2002 @ 15:01:
[...]

ehm... waren die voedingen niet toevallig € 34,- (34 x 20 = 680)?
:P niet goed dan... ietje goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Nice... Die voedingen zijn dus idd €33 p/s? Da's nice... Een woensdag al binnen? En de rest dan? Of verzend je de voedingen wel al vooruit aan die mensen die bijvoorbeeld enkel een voeding hebben besteld?

(Verder weer een top IA tot zover!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik heb de voedingen eerst op 34euro gezet omdat het ik de eindprijs niet zeker wist... Ik moet voor de meeste toch nog geld (verzending, geheugen, voeding) terugstorten, dus dat komt allemaal goed :)

En uiteraard, wat ik binnen heb en wat verstuur-klaar is stuur ik gelijk op. Dus als het woensdag (volgende week) bij mij voor de deur staat dan zul je het vrijdag wel hebben denk ik.

Mocht je nou echt geen geduld hebben dan wil ik ook wel 2x iets voor je verzenden, dat vereken ik gewoon met die 15euro verzendkosten. Maar ik denk niet dat iemand z'n voeding misschien 5 dagen eerder in huis wil hebben dan z'n Epia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
Nou eh, kan ik weer verder met m'n projectje!! nee, bull, gwoon alles in een keer, scheelt jou ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
sowisset... van mij mag ook alles in een keer... scheelt in de verzendkosten en in werk voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Trouwens, ben alvast eea aan het verwerken:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/terug_vb.gif

Zoiets zul je dus bij je bestelling krijgen
(verzendkosten kloppen niet, voor de 'geleerden' onder ons ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dus ik krijg dat geld dus niet terug??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

oei ik moet er niet aan denken 400 rekeningetjes te gaan maken,
maar ja zal zowiezo wel moeten, heb ook te maken met noodzakelijke wijzigingen,
en moet toch een papiertje bij de hand hebben met de aantallen tijdens het inpakken,
en eventueel gewijzigd aflever adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdicampo
ach spacy_, dat van mij is psies genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 22:49:
Damn, dus ik krijg dat geld dus niet terug??? :)
Ej, dat zou wel mooi zijn B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Update
Ik ben vertrokken naar hawai! Bedankt allemaal he! >:) :o

Nee, nog niet...
-Ik heb nu officieel van iedereen het geld binnen :)
-Omdat ik de hele dag (behalve van 12:45-13:15) weg ben op't moment, en er problemen zijn met de mail, heb ik Alexander nog niet gesproken. Ik heb ook nog geen definitief bedrag gekregen om over te maken... Dit zal morgen wel komen :)

EDIT:

Alexander heeft me gebeld:
-VIA Epia - op voorraad
-Procases - 1'tje niet op voorraad
-Geheugen - lowprofile niet op voorraad, normaal wel
-BTC wireless - op voorraad, de mini's echter NIET
-Freetech is wel op voorraad (weet ik niet helemaal meer zeker)

iig, het duurt iets langer omdat er bij de meeste leveranciers eerst betaald moet worden... Maar, ik heb hier 2 weken voor gerekend, en Alexander dacht wel dat het daarbinnen net moest lukken :) Zoniet wordt het misschien 1 of 2 dagen later, maar dat lijkt mij niet zo'n heel groot probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Rickbv schreef op 23 oktober 2002 @ 18:45:
Update
Ik ben vertrokken naar hawai! Bedankt allemaal he! >:) :o

Nee, nog niet...
-Ik heb nu officieel van iedereen het geld binnen :)
-Omdat ik de hele dag (behalve van 12:45-13:15) weg ben op't moment, en er problemen zijn met de mail, heb ik Alexander nog niet gesproken. Ik heb ook nog geen definitief bedrag gekregen om over te maken... Dit zal morgen wel komen :)

EDIT:

Alexander heeft me gebeld:
-VIA Epia - op voorraad
-Procases - 1'tje niet op voorraad
-Geheugen - lowprofile niet op voorraad, normaal wel
-BTC wireless - op voorraad, de mini's echter NIET
-Freetech is wel op voorraad (weet ik niet helemaal meer zeker)

iig, het duurt iets langer omdat er bij de meeste leveranciers eerst betaald moet worden... Maar, ik heb hier 2 weken voor gerekend, en Alexander dacht wel dat het daarbinnen net moest lukken :) Zoniet wordt het misschien 1 of 2 dagen later, maar dat lijkt mij niet zo'n heel groot probleem...
welke?

zwart of wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
En de lite-on dvd speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Weet ik niet precies, hebben we niet zo uitvoerig besproken. Maakt in principe natuurlijk niets uit, ik haal de zooi toch pas op als alles er is (of er moeten uitschieters tussen zitten van 2maanden ofzo). :)

Voor mij komt het wel goed uit allemaal iig, volgende week de voedingen versturen (naar de voeding-only-bestellers), de week daarop hoogst waarschijnlijk de rest :)

[edit]
K*T, nog iets vergeten te zeggen :/ Die 3 jaar garantie op seagate's blijkt opeens niet door te gaan... Er werd aanvankelijk gedacht dat dit was om grijze import tegen te gaan (dus 1 ipv 3 jaar), maar dit wordt door alle leveranciers ontkend. Maar ipv dat ene jaar geeft Maraex er dan wel weer 2 :) :)

[edit2]
Scarp: Lite-On weet ik ook niet meer zo precies. Heb er ook niet echt heel veel aandacht aan besteed, er moeten toch nog meer dingen die niet op voorraad zijn besteld worden. Dacht dat Alexander iets zei als: "Lite-on is uiteraard ook besteld".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
*jippie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het met de slimline dvdspeler, want daar heb nog niks over gehoord :??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Kijk, wat het is: ik heb wel alle producten langs horen komen, maar dat kwam meestal neer op:
"die en die is ook besteld, was wel op voorraad" enz. Het maakt toch niet uit, ik ga het pas halen als alles er is. Alles wordt gewoon besteld en is gewoon leverbaar. Wat Alexander voornamelijk zeggen wilde: alles is besteld, maar bij sommige moet ik vooruit betalen, dan kan het een paar dagen langer duren. Snappelevez vous? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Overigens een quote van mini-itx.com waar ze een pre productie model van de epia-m hebben getest:
[...] the production EPIA-Ms that will be available in 3 or 4 weeks time [...]
Dus de eerdere bewering van week 43 dat ze er zouden zijn is beetje voorbarig :)
Over een maand dus bestaan ze in de wijde wereld en wie weet hoe lang het duurt voordat ze in nederland zijn. Waarschijnlijk dan pas einde van het jaar begin volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Dit was wat door ACAL verteld werd, ze wisten ook de prijs al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Laatst online: 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

de inkoop is onderhand gesloten is het niet ?

ben je bij je zoektocht naar producten ook VIA bordjes tegen gekomen met meerdere NIC's ??

er schijnt een VIA te zijn met 3 lan's

http://www.hermac.nl/HPS/arbor/CPU%20cards/emcore-v615.htm
hier kost ie € 410,70 ex btw. da's me te veel.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10loser10
  • Laatst online: 06-09 10:15
Heya,

Ik heb ff een vraagje weet iemand waar je die dvd-drive (slimline) kan bestellen die bij die IA actie was ....... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 17:25
Bij de leverancier van deze IA :? Lijkt me logisch.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Laatst online: 07:03

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

xychix schreef op 24 oktober 2002 @ 14:07:
de inkoop is onderhand gesloten is het niet ?

ben je bij je zoektocht naar producten ook VIA bordjes tegen gekomen met meerdere NIC's ??

er schijnt een VIA te zijn met 3 lan's

http://www.hermac.nl/HPS/arbor/CPU%20cards/emcore-v615.htm
hier kost ie � 410,70 ex btw. da's me te veel.
Dit is geen Eden/Epia, maar een nog kleiner boardje :9~ Daarom is ie waarschijnlijk zo duur....

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10loser10
  • Laatst online: 06-09 10:15
En wie is die leverancier dan....... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Mareax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Hermanvh schreef op 24 oktober 2002 @ 19:40:
[...]

Dit is geen Eden/Epia, maar een nog kleiner boardje :9~ Daarom is ie waarschijnlijk zo duur....
ik betwijfel of ie kleiner is (kon nergens de afmetingen vinden), er zit namelijk redelijk veel op :)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.