http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
En boven die trap, moet daar een deur komen ofzo? opening?FragNeck schreef op 19 oktober 2002 @ 20:28:
Ff een gi test... ben niet helemaal tevreden over de paal...
die zou een soort blauwe verf moeten zijn. nu lijkt ie meer van blauw aluminium...
[afbeelding]
of een schilderij met daarachter een kluis?
Ja, dat had ik ook. Check mijn topic:Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:21:
Laat me toe effe nog een vraagje te stellen ... ik ben bezig met een tutorial voor 3ds max 5 en heb opeens een probleempje ...
Dit is het stuk van de tutorial die problemen geeft:
Click the Left viewport to activate it.
Choose Views > Viewport Background.
In the Viewport Background dialog, click Files, and choose tut_knight_reference.jpg.
In the Aspect Ratio group, choose Match Bitmap.
To the right of the Aspect Ratio group, make sure Lock Zoom/Pan is checked. Click OK.
The knight picture appears in the Left viewport, but it's zoomed in a bit too far.
Use Zoom to zoom out of the Left viewport until the knight picture is completely visible.
Because Lock Zoom/Pan is checked, the picture zooms when you zoom the viewport.
Nu, als ik dit opvolg, verschijnt er helemaal niets in mijn left viewport ... ook al geprobeerd in andere viewports ... er verschijnt niets ...
Iemand een oplossing voor dit probleem?
[rml][ 3DS Max 5] Viewport background vraagje[/rml]
Ik zie dat je al gereageerd heb in mijn topic
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
thx
wat denk je zelf....Infernis schreef op 20 oktober 2002 @ 00:25:
kan iemand me ff helpen? Heb de Vox rls van max, en plots vraag hij weer achter nieuwe authorization code, heeft iemand fix ervoor?
thx
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Even terug gaan naar de winkel en vraag over dieInfernis schreef op 20 oktober 2002 @ 00:25:
kan iemand me ff helpen? Heb de Vox rls van max, en plots vraag hij weer achter nieuwe authorization code, heeft iemand fix ervoor?
thx
authorization code
minimum 90%
wat je prive doet moet je natuurlijk zelf weten.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Mijn resultaat na ongeveer een dag werken (na eerst twee weken geoefend te hebben met tutorials)

Planeet sterren en ufo's zijn gedaan met Blender, de (grote) tekst is gedaan met Xara en de zonneflare en kleine tekst is gedaan met PSP.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
erm.. die Sunflare komt van achter.. maar de ufo's zijn belicht van vooreMrE schreef op 20 oktober 2002 @ 02:16:
Na op dit forum gehoord te hebben over Blender, heb ik mijn eerste schreden op het 3d pad gezet.
Mijn resultaat na ongeveer een dag werken (na eerst twee weken geoefend te hebben met tutorials)
[afbeelding]
Planeet sterren en ufo's zijn gedaan met Blender, de (grote) tekst is gedaan met Xara en de zonneflare en kleine tekst is gedaan met PSP.
Maar ik dacht 'ach laat ik dat maar weg laten, want ze zullen wel begrijpen dat ik pas TWEE WEKEN ervaring heb, en al lang blij ben dat ik wat kan tonen'. Maar NEE HOOR, die lol wordt mij niet gegunt.
Maar even serieus. Het ging mij meer om een aantal dingetjes in een aardig plaatje te combineren. En iets aparts te hebben voor op mijn desktop op mijn werk.
Ik moet inderdaad eens kijken wat het effect is als ik de lichtbron verzet naar de plek achter de planeet.
De orginele gedachte met de ufo is overigens iets heel anders (de uitgewerkte variant heeft een laser en poten en moet nog een binnenkant (hopelijk een marsmannetje als ik wat beter ben) en een loopplank krijgen).
vervolgens moet de ufo verwerkt gaan worden in een grotere scene met correcte belichting en dergelijke.
Ik heb de zon nu achter de planeet gezet, maar de witte 'highlite' plek blijft aan de voorkant van de ufo zitten
[ Voor 0% gewijzigd door MrE op 20-10-2002 02:58 . Reden: en een aardbeienmilkshake ]
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
sorry dat ik de indruk wekte dat ik et niet mooi/goed vind ofsow..MrE schreef op 20 oktober 2002 @ 02:52:
In de eerste instantie had mijn post de regels " ik weet dat de flare en belichting niet kloppen. Evenals de flare en de richting die de ufo's vliegen(als ze naar de aarde zouden vliegen dan moeten ze de zon tegemoet vliegen)".
Maar ik dacht 'ach laat ik dat maar weg laten, want ze zullen wel begrijpen dat ik pas TWEE WEKEN ervaring heb, en al lang blij ben dat ik wat kan tonen'. Maar NEE HOOR, die lol wordt mij niet gegunt.
Maar even serieus. Het ging mij meer om een aantal dingetjes in een aardig plaatje te combineren. En iets aparts te hebben voor op mijn desktop op mijn werk.
Ik moet inderdaad eens kijken wat het effect is als ik de lichtbron verzet naar de plek achter de planeet.
De orginele gedachte met de ufo is overigens iets heel anders (de uitgewerkte variant heeft een laser en poten en moet nog een binnenkant (hopelijk een marsmannetje als ik wat beter ben) en een loopplank krijgen).
vervolgens moet de ufo verwerkt gaan worden in een grotere scene met correcte belichting en dergelijke.
edit:
Ik heb de zon nu achter de planeet gezet, maar de witte 'highlite' plek blijft aan de voorkant van de ufo zitten. ik heb zelfs de textures van de engine uitgezet, maar dat helpt niets.
hmmz.. das heel raar dat probleem.. ik ken bender verder niet maar lijkt me toch dat die highlicht naar de achterkant moet.. (of ben ik zo dom dat ik niet eens snap hoe licht valt)
Verwijderd
Ik ben zelf ook een tijdje bezig met Blender, en het bevalt mij prima. Als je naar mijn postings kijkt, dan zie je er een post staan over naar rechts roteren binnen Blender. Daar heb ik wat links in gezet die erg behulpzaam zijn (met name een beginners tutorial van ene H@DJ (gezien zijn spelling ook een Nederlander) is erg goed om mee te beginnen).MrE schreef op 20 oktober 2002 @ 02:16:
Na op dit forum gehoord te hebben over Blender, heb ik mijn eerste schreden op het 3d pad gezet.
[afbeelding]
Misschien dat je zo tot de oplossing komt van je belichtingsprobleem.
Maar ik ben sinds gisteren begonnen met 3dsmax
ach ik moet toch ergens beginnen
Zohier mijn eerste wipje

(btw onderlichaam is nog niet goed getextured idd)

[ Voor 0% gewijzigd door Allochtoon op 20-10-2002 18:25 . Reden: w00ps ]
Als ik alle knoppen erop heb plaats ik wil weer een wipje
Over je pinguin, ik zou zwarte rand van z`n buik wat boller maken, dit lijkt een beetje op een stropdas (erg strak)
(ik maak zo wel die buik wit dan zie je hoe hij hoort te zijn)
[ Voor 0% gewijzigd door Allochtoon op 20-10-2002 18:29 . Reden: ik post te snel ]
Misschien een meshsmooth op de buik, voor wat meer polys... hij lijkt een beetje vierkant.Allochtoon schreef op 20 oktober 2002 @ 18:28:
hehe wat bedoel je nou, dat het een stropdas moet lijken, ofdat het een stropdas is en dat ie wat boller moet (help me out here) want het is een stropdas
(ik maak zo wel die buik wit dan zie je hoe hij hoort te zijn)
Voor de rest wel cute
Verwijderd
Als je een lieve pinguin wilt maken zou ik niet zulke puntige vleugels nemen en zeker geen puntige snavel.Allochtoon schreef op 20 oktober 2002 @ 18:23:
Leuke magnetronplak er wat leuke texs op en hijs fijn, trouwens ik heb me pinguin beetje veranderd, graag wat kritiek erop, hij moet er beetje skattig uit komen te zien
(btw onderlichaam is nog niet goed getextured idd)
[afbeelding]
skattig =
1) grote ogen.
2) grotere vleugels, en ze moeten rond zijn.
3) z'n stropdas is plat en lang, maak 'm korter en dikker, model 'm 't liefst, textures maken moeilijk schattig (waarom weet ik ook niet
4) z'n snavel is puntig en lang, maak 'm ook kort en rond.
5) misschien is 't schattig z'n kop en z'n lijf 1 geheel te maken
't zijn maar suggesties
jij hebt dat vaker gedaan ..LiToKi schreef op 20 oktober 2002 @ 19:32:
skattig? ..... dan doe je 't verkeerd
skattig =
1) grote ogen.
2) grotere vleugels, en ze moeten rond zijn.
3) z'n stropdas is plat en lang, maak 'm korter en dikker, model 'm 't liefst, textures maken moeilijk schattig (waarom weet ik ook niet).
4) z'n snavel is puntig en lang, maak 'm ook kort en rond.
5) misschien is 't schattig z'n kop en z'n lijf 1 geheel te maken, dan krijg je meer een soort grappige bol met oogjes en vleugeltjes.

nee hij heeft geen pijpsmoeltje
[ Voor 0% gewijzigd door Allochtoon op 20-10-2002 20:48 . Reden: ghe ghe ]
Ik ben zelf net twee dagen aan het klooien, maar ik krijg mijn renders nog niet mooi. Gewoon een kwestie van oefenen, dus ik post binnenkort wel iets.

Hij houdt hier een cone vast die nog een toren wordt
De vos loopt door het bos.
- hij mag op dieetAllochtoon schreef op 20 oktober 2002 @ 20:47:
okee, keb veel gehad aan jullie opmerkingen! Dit is er van gekomen (hoofd en vleugels nog niet mee tevree)
[afbeelding]
offtopic:
nee hij heeft geen pijpsmoeltje
- hoofd mag wel wat glimmen ofzo... Net als de onderkant van zijn body (of neem een iets lichtere tint)
- andere kleur koffer (misschien geel met rode hartjes ofzo
Voor de rest ziet het er wel skattig uit
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
damn dit is echt super NIJS!WILDEAAP schreef op 20 oktober 2002 @ 22:07:
Eindelijk weer es een beetje gewerkt aan mn draak, uiteraard nog wip.
[afbeelding]

suc6
maaruh leuke draak hoor wildeaap
opmerkingen; z'n vleugels zijn nog een beetje plat en komen wat horizontaal uit z'n lijf zetten. verder helemaal ok
Ik post `m ondanks dat ie niet af is.
En waarom, omdat ik `m ook niet verder ga afmaken.
Te veel werk
Als iemand intresse heeft kan ie dit project bestand zo krijgen.
Maarja toch wel tevreden al met al
ps incl. keuken achterin
En eerlijk is eerlijk, als je er in rond zou kunnen kijken, dan zou je zien dat er veel, erg veel detail in zit.
Mja
Klik voor joekelversie (die je moet zien

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
oja en een vleugel mist
Verwijderd
Verwijderd
hmm , is al een tijdje geleden dat je hier mee kwam aanzetten (goed dat ie er weer is , laatste keer was het alleen hoofd en vleugels (met veel gezeik over laatste)).Naizzzzz.alleen even dit.Hij lijkt me wat uhm , hoe zeg je dat ,.......nietig (NOFI).Er ontbreekt iets dat mij dat gene geeft van "wow , (intimiderende) enge draak"of iets in die richting.kan alleen even niet uit vinden wat.Aan de vleugels en het hoofd ligt het in ieder geval nietWILDEAAP schreef op 20 oktober 2002 @ 22:07:
Eindelijk weer es een beetje gewerkt aan mn draak, uiteraard nog wip.
[afbeelding]
volgens mij mist hij een hele dikke lange staart.Das het probleem en daardoor lijkt hij korter
Maarre WildeAap. Die vleugel is ook een reden da`k ermee stop. Want er zit (nog) geen mirror optie in dus zou ik die vleugel (waar heel veel werk inzit) nog een keer moeten maken.
En issie kort? Volgens mij valt dat wel mee? Maar zou kunnen
En renderen duurde 10 min ofzo. Op een P4 2.0 Ghz
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
de vleugel is exact goed hoorXLerator schreef op 20 oktober 2002 @ 23:00:
Neem gewoon Trillian ofzo, veel beter
Maarre WildeAap. Die vleugel is ook een reden da`k ermee stop. Want er zit (nog) geen mirror optie in dus zou ik die vleugel (waar heel veel werk inzit) nog een keer moeten maken.
heeft ie dat niet danVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 22:57:
GLADIOOL! ik geef je 3 dagen om "ICQ" te nemen.. http://www.icq.com heb je over 3 dagen nog geen icq dan pleeg ik een terroristiche aanslag (ofsow) op je huis! JA?!?!?!?!

de betaler vervuilt
Verwijderd
lijkt me stug dat er geen mirror optie is.. okal weet ik niet met welk progie je werkt.. maar als het er idd niet op zit dan moeten die makers echt ff op vakantie ofsowXLerator schreef op 20 oktober 2002 @ 23:00:
Neem gewoon Trillian ofzo, veel beter

Met omgeving, staart, rook uit neus enz enz lijkt ie me een stuk lijper.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 23:00:
[...]
hmm , is al een tijdje geleden dat je hier mee kwam aanzetten (goed dat ie er weer is , laatste keer was het alleen hoofd en vleugels (met veel gezeik over laatste)).Naizzzzz.alleen even dit.Hij lijkt me wat uhm , hoe zeg je dat ,.......nietig (NOFI).Er ontbreekt iets dat mij dat gene geeft van "wow , (intimiderende) enge draak"of iets in die richting.kan alleen even niet uit vinden wat.Aan de vleugels en het hoofd ligt het in ieder geval niet
volgens mij mist hij een hele dikke lange staart.Das het probleem en daardoor lijkt hij korter
ow staart zei je zelf al zie ik
Dank je wel
Alleen erg k*t dat er geen mirror inzit

MLCadVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 23:04:
[...]
lijkt me stug dat er geen mirror optie is.. okal weet ik niet met welk progie je werkt.. maar als het er idd niet op zit dan moeten die makers echt ff op vakantie ofsow
Speciaal voor lego
Heb al een mail gestuurd, zoiets is gewoon onmisbaar
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Was erg lastig het er zo mooi omheen te krijgen.....
Verwijderd
IDD LOMPE LUL!XLerator schreef op 20 oktober 2002 @ 23:27:
Condens
Was erg lastig het er zo mooi omheen te krijgen.....

OW
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2002 20:41 ]
wat voor soort bestand genereert die lego-cad zooi? je zou 'ns kunnen proberen om in de pov-ray code te duiken en dan een zooi spul te groeperen en te spiegelen. is niet zo lastig, wel even uitmikken -waar- je 'm neer moet zetten.XLerator schreef op 20 oktober 2002 @ 23:04:
[...]
Dank je welMaar dat issie ook ja
teveel zooi, te weinig tijd
Dan moet je handmatig de blokjes positioneren en het zijn er schat ik rond de 600 voor de vleugel.
NOFI!!!
Was erg lui
2) je zou een "scale x = -1" erop uit kunnen voeren.
probeer 't maar eens met een eenvoudige sphere.
Maar dan moet de middellijn van het vliegtuig wel precies op de x y as (0) liggen dus?
ja, of je moet je nieuwe groep precies met "translate" commando's op de plaats krijgen.XLerator schreef op 21 oktober 2002 @ 00:52:
Ooohzo,
Maar dan moet de middellijn van het vliegtuig wel precies op de x y as (0) liggen dus?
wat spiegelsymmetrie betreft, het werkt bij een kegel! die komen normaal altijd met de brede zijde boven bij moray, en even schalen met -1 doet 't truukje.
trouwens, voor de geinteresseerden:
http://www.povray.org (renderer)
http://www.stmuc.com/moray (modeller)
beiden downloaden & installeren - dan heb je een gratis en leuk renderprogramma. radiosity wordt ondersteund, en ik zit met smart te wachten op v 3.5. moray 3.3 slikt ook .udo files - en rhino3d exporteert naar .udo.
MLCad kan wel mirroren
Ik had even een mailtje gestuurd en het kan wel, dat heet dan sub-modeling.
Dus het kan wel
Ik zit net ff te kijken, maar waar staan die opties van ring, connect en loop dan?LiToKi schreef op 19 oktober 2002 @ 15:14:
[...]
hmm misschien ff wat ondersteunende plaatjes
je selecteert;
[afbeelding]
je drukt op ring en krijgt;
[afbeelding]
dan druk je op connect en je krijgt;
[afbeelding]
de nieuwe edge kan je weer selecteren met een loop;
je selecteert;
[afbeelding]
je drukt op loop en krijgt;
[afbeelding]
misschien is 't nut van de acties niet helemaal duidelijk, maar ze zijn een verademingje zal toch maar alles moeten cutten en 1 voor 1 telkens een edgeje moeten selecteren
Ik bedoelde dat het vliegtuig wat kort uitzietXLerator schreef op 20 oktober 2002 @ 23:04:
[...]
Dank je welMaar dat issie ook ja
Je kunt ook in leoCad exporteren naar OBJ object en dit importeren in 3DSMAX.Yoozer schreef op 20 oktober 2002 @ 23:37:
[...]
wat voor soort bestand genereert die lego-cad zooi? je zou 'ns kunnen proberen om in de pov-ray code te duiken en dan een zooi spul te groeperen en te spiegelen. is niet zo lastig, wel even uitmikken -waar- je 'm neer moet zetten.
Verwijderd
Deze?Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 12:39:
Fragneck, die texture die je voor je machine gebruikt heb is werkelijk walgelijk mooi. Dat hele ding ziet er ineens heel goed uit. Hoe heb je dat opgebouwt? een shiney blauw/grijze texture met daarop een matte roest texture??

(divx codec) BTW weet iemand hoe ik die stropdas levendiger kan maken want pathdeform sukt nogal qua animatie...
http://80.61.77.217/webcam/pinguin.avi 800kb
Misschien werkt de flex modifier wel voor die stropdas
Pardon..?
lol.. en dan vervolgens zelf met de hand elk blokje weer een kleurtje geven?FragNeck schreef op 21 oktober 2002 @ 12:32:
[...]
Je kunt ook in leoCad exporteren naar OBJ object en dit importeren in 3DSMAX.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:28:
Een goedemiddag allemaal, zie hier mijn eerste post, meteen maar met wat ge-3ds erbij![]()
[afbeelding]
Verwijderd
ach let maar niet op hem , hijs altijd zo volgens mij:p
en de tekst voor op die plak , wat dacht je van : "Ik ben goed....." (Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:28:
Een goedemiddag allemaal, zie hier mijn eerste post, meteen maar met wat ge-3ds erbij![]()
[afbeelding]
ja, je meot wel zelf materials maken...OxiMoron schreef op 21 oktober 2002 @ 17:21:
[...]
lol.. en dan vervolgens zelf met de hand elk blokje weer een kleurtje geven?
maar je kunt wel mooie GI renders maken

Ik wil een soort knop maken die op ieder gas fornuis zit, je kent ze wel, zo`n knop waarmee je de stand van het vuur regelt. Zo`n knop wil ik ook op me magnetron maken alleen ik krijg het maar niet voor elkaar
Weer een wipje van me magnetron:

Een vorige versie staat 2 pagina`s terug, de knop moet onder het laatste groengrijze display komen.... iemand wat tips?
hmm... volgens mij heb je tot nu toe alleen maar standaard objecten gebruikt ?Zorg schreef op 21 oktober 2002 @ 19:26:
grrrrrr ik zit al een uur te kloten op een stomme knop voor me magnetron![]()
![]()
Ik wil een soort knop maken die op ieder gas fornuis zit, je kent ze wel, zo`n knop waarmee je de stand van het vuur regelt. Zo`n knop wil ik ook op me magnetron maken alleen ik krijg het maar niet voor elkaar
Weer een wipje van me magnetron:
[afbeelding]
Een vorige versie staat 2 pagina`s terug, de knop moet onder het laatste groengrijze display komen.... iemand wat tips?
jij wilt zoiets? :

En de wire :

Yupz, ik gebruik maya... alleen bak er nog geen fluit van...DiMension schreef op 20 oktober 2002 @ 21:48:
Zijn er hier trouwens mensen die Maya gebruiken? Ik heb zelf de Personal Learning Edition gedownload (www.aliaswavefront.com). Helemaal gratis en met wat tutorials erbij. Ik vind het een stuk toegankelijker dan bijvoorbeeld Blender. Nadeel is dat je van die letters door je renders heen krijgt, maar dat vind ik niet gek als ze een programma van $1400 gratis aanbieden.
Ik ben zelf net twee dagen aan het klooien, maar ik krijg mijn renders nog niet mooi. Gewoon een kwestie van oefenen, dus ik post binnenkort wel iets.
Zit een beetje allemaal torturials te volgen, die ik trouwenz zeer goed en duidelijk gemaakt vind van hun!!
Maar er zit vooruitgang in, over een maandje post ik wel een wipje, nou schaam ik me nog voor m'n creaties
Wildeaap: heb je mischien ook wat tips over hoe je het gedaan hebt? ik bedoel het is precies wat ik bedoel alleen weet ik nog steeds niet hoe ik het moet maken
Fragnek: ik gebruik indd de standaard objecten en probeer die zodanig aan te passen, dit omdat ik nog maar 2 daagjes met 3dmax werk en ik nog niet echt verder ben gekomen dan de standaard objecten
Verwijderd
wow er zit zeker mooi model werk in
maar.. er is een maar.. en dat is.. de belichting.. ziet er "saai" uit... kan er niet de goede woorden voor vinden
Verwijderd
kdacht eigelijk zelf inmiddels aan "Op jacht naar complimentjesen de tekst voor op die plak , wat dacht je van : "Ik ben goed....." ()
21 oktober 2002"
graag gedaan.Zorg schreef op 21 oktober 2002 @ 20:09:
thnx fragnek en wildeaapdie van fragnek is precies degene die ik bedoelde (maar toch bedankt voor de moeite wildeaap!)
Wildeaap: heb je mischien ook wat tips over hoe je het gedaan hebt? ik bedoel het is precies wat ik bedoel alleen weet ik nog steeds niet hoe ik het moet maken![]()
Fragnek: ik gebruik indd de standaard objecten en probeer die zodanig aan te passen, dit omdat ik nog maar 2 daagjes met 3dmax werk en ik nog niet echt verder ben gekomen dan de standaard objectenPlus dat ik een paar mesh filmpjes had gezien en dacht dat iedereen die gewoon standaard objecten gebruikte en deze zo bewerkte tot andere objecten (of zit ik nou fout?)
Ja, dat is een optie...
Met EDIT MESH kun je puntje voor puntje je object bewerken.
Kijk voor meer info in tutorials bijvoorbeeld op www.3dcafe.com
Zou je mischien nog kwijt kunnen welk object je gebruikt hebt voor jouwn knop?
ik geloof oiltank... dat cylinder geval met een cone erop...Zorg schreef op 21 oktober 2002 @ 20:35:
Edit mesh heb ik ook overal op toegepast, vooral vertex en polygon. Ik heb al een 10tal tutorials gedaan waaronder ook een paar mesh tutorials![]()
Zou je mischien nog kwijt kunnen welk object je gebruikt hebt voor jouwn knop?
Verwijderd
ik had toesteming gevraagd om dat te posten via icq :P:P
damn ik ben al 2 weken bezig met "iets" maar khad van te voren besloten geen wips te posten.. anders gaaat de lol ervanaf als ie helemaal af is..
maar maar.. ik ga over 2 dagen ofsow als ik wat verder ben tog een wipje posten.. 1tje maar..
zoals je op men site (http://www.ramle.cc) kan zien hebik tot nu toe aleen nog maar rommel gemaakt.. bij "finished work" staat dus ook nog niets.. wat ik nu aan het maken ben komt daar dus bij..
en nu weetik wat je denkt..: mjah.. lekker boeiend..
Verwijderd
Ik ben weer eens een keer met 3dmax r3 aan de slag gegaan
nu heb ik dittus gemaakt. en ik heb unne simpele vraag. (denkik)
Als ik die Glow wil laten versterken en dan weer laten verzwaken
dus dat je een beetje een pulse idee krijgt, moet ik dan MaxScript
gebruiken ??
Want het lukt me niet echt om dat te animeren..

Greetz

Verwijderd
Ej HajoVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:28:
[afbeelding]
Nice werk van je, alweer!
Self-illumination in de material-editor keyframen. Isse simpelVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 21:16:
Want het lukt me niet echt om dat te animeren..
Greetz
de betaler vervuilt
En dat mocht zomaar??!!Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 20:54:
[...]
ik had toesteming gevraagd om dat te posten via icq :P:P
[..]
Ik zal de desbetreffende mod er 's op aanspreken.
Wie was het?
Enneh, voortaan wil ik graag vantevoren weten of ik beledigd ga worden ja of nee
Verwijderd
Wow,Yoozer schreef op 21 oktober 2002 @ 22:18:
het logo van innercity, natuurlijk. maar dan -bijna- goed.
[afbeelding]
Wist niet eens dat het logo van innercity er zo uitzag
Das best jammer maar lijkt maar een beetje sterker nog !
Logo van innercity lijkt op mijn objectje.
DIt object wordt voor een site, het wordt zeg maar het telkens
terugkerende dingetje. kan openschuiven en kan vanalles uitkomen.
dus..
wel door ons zelf bedacht, dus niet van innercity
Verwijderd
Bedankt..GA!S schreef op 21 oktober 2002 @ 23:02:
[...]
Self-illumination in de material-editor keyframen. Isse simpel
Maar ik heb Glow gebruikt..
Denk dat ik dan wel aan de MaxScript moet.
Greetz
F1Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 23:13:
[...]
Bedankt..
Maar ik heb Glow gebruikt..
Denk dat ik dan wel aan de MaxScript moet.
Greetz
Search
[typ in] GLOW ANIMATE
veel plezier
de betaler vervuilt
Dit topic is gesloten.