Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
het lichaam lijkt wel een beetje op die van de tutorial van maxVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden. heb er in totaal 2 avonden aan gewerkt. Vind het wel goed voor me eerste n00b probeersel
............ dildo?
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
beste accoustiek zeker?
Origineel en creatief is het zéker!
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
Das wel interessant, ik heb die concertzaal van Gijs al 100x voor bij zien komen (nofiWhizzCat schreef op 10 oktober 2002 @ 22:27:
[...]
beste accoustiek zeker?
Origineel en creatief is het zéker!
Verwijderd
3dsmaxVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 20:15:
litoki... met werk progie maak je die funny cartoon achtige plaatjes? zoals in je icon?
Verwijderd

er komen nog glas platen in.. die als verdiepingen diennen zegmaar..
Mooie belichting hoor! Verder ook een mooi model ondanks dat het eigenlijk alleen maar "basic shapes" zijn. Netjes!Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 23:20:
nou gladiool alles zat weeres tegen.. ik wou een render van men kast met de belichting die je me hebt geleerd maken maar ik moest een CounterStrike war spelendus ik moest hem cancelen.. en ik met me domme kop was vergeten dat er ook aan pause knop was
dus ik heb maar ff een render gemaakt met heele lage GI instellingen.. dus vergeet die vlekjes.. maar dit word dus de fitrine kast waar het servies in komt..
[afbeelding]
PS Die raytrace heeft zeker wel wat cpu tijd gekost?
PPS het is "Vitrine"
PPPS en niet "fitrine"
[ Voor 0% gewijzigd door WhizzCat op 10-10-2002 23:24 . Reden: eigen typo 8)7 ]
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 23:20:
nou gladiool alles zat weeres tegen.. ik wou een render van men kast met de belichting die je me hebt geleerd maken maar ik moest een CounterStrike war spelendus ik moest hem cancelen.. en ik met me domme kop was vergeten dat er ook aan pause knop was
dus ik heb maar ff een render gemaakt met heele lage GI instellingen.. dus vergeet die vlekjes.. maar dit word dus de fitrine kast waar het servies in komt..
[afbeelding]
.. dat je nog steeds CS kunt spelen.. ik heb het echt helemaal gehad met cheaters en valve met hun halve oplossingen
ziet er mooi uit.. zelfs met vlekjes
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
maar mooie belichting verder, moet zeggen dat je er snel op vooruitgaat met je plaatjes Appel, zeker vergeleken met de dingen die je weken/maanden geleden hier durfde te posten.
hmm das knap, een compliment en een beledeging in 1LiToKi schreef op 10 oktober 2002 @ 23:30:
dat zijn nasty GI-artifacts zeg
maar mooie belichting verder, moet zeggen dat je er snel op vooruitgaat met je plaatjes Appel, zeker vergeleken met de dingen die je weken/maanden geleden hier durfde te posten.
tja...
* GA!S studeert bouwkunde aan de TU Eindhoven...Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:32:
[...]
Das wel interessant, ik heb die concertzaal van Gijs al 100x voor bij zien komen (nofi), maar heb je ook onderzoek gedaan naar accoustiek en vormstudies ofzow?
Dit is mijn afstudeer project. Richtingen: Architectuur en Design Systems. Hele project zal ik nog wel eens uitleggen als het eenmaal echt klaar is (december I hope). Lokatie van het project is trouwens een verlaten metro-station onder Times Square New York.
Gehele project is paper-less. Puur en alleen in 3d ontworpen. Tot nu toe gebruikte applicaties: Maya, 3ds Max (3.1 tot en met 5), 3ds Viz (3 en 4), Rhino, CATIA (geen zichtbare resultaten, beetje aanklooien) en nog wat CAM software (o.a. Mastercam). 3d is dus echt als ontwerptool ingezet en NIET puur voor visualisatie zoals nu bijna uitsluitend gebeurd. Heb in MAYA een eigen systeem ontwikkeld waarmee interactief een 3d massa-studie mee gedaan kan worden. Het resultaat daarvan heb ik in Rhino en Max verder uitgewerkt (en nog altijd bezig). Die rooie buitenhuid wordt binnenkort voor me gemaakt bij Werktuigbouwkunde (5 assig frezen) van EXACT hetzelfde model als je hierboven ziet. Voor mijn 2e afstudeerrichting doe ik onderzoek naar het gebruik van 3d modellen in het ontwerpproces en hoe je dus zowel aan een model kan ontwerpen als hetzelfde model gebruiken om de frees aan te sturen of een constructie te berekenen. Ach ja, more to come
PS: transparantie in die rooie "huid" is om zicht te geven op de constructie. Normaal hoort ie dus niet transparant te zijn (dat rooie dus).
de betaler vervuilt
Die banden zijn er dus echt wel XLerator!!! Effe een screenie gemaakt van die banden: Klik!XLerator schreef op 09 oktober 2002 @ 09:12:
Jonguhns, hebbe jullie mijntes niet gezien??
[afbeelding]
Ze staan bij Other parts onder de T en dan is 't nummer 3740, de 24x43 Technic-band.
exporteren en weer importeren in maxSander0105 schreef op 11 oktober 2002 @ 00:41:
Appel, die belichting.... KWIJL!!!!!!! errug mooi gedaan!! iemand misschien tips hoe je dit in maya krijgt
maar ik neem aan dat maya een ingebouwde GI renderer heeft. Lukt daar vast ook wel mee.
Verwijderd
zeer netjes appel...Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 23:20:
nou gladiool alles zat weer[...]ies in komt..
[afbeelding]
ik vind alleen dat je de randjes iets te rond hebt gemaakt...bijna overal... nu zit het er veel logger en lomper uit dan eigenlijk de bedoeling was...
ennehm misschien..als je wat minder wipjes post is het "wauw" gehalte aan het eind veel hoger
sorry, ik heb niet al je posts gelezen..maar is dit fr of std max5.0 gi?
nope.. geen GI rendere, de maya renderer is standaard... euh. Kut?..LiToKi schreef op 11 oktober 2002 @ 10:06:
[...]
exporteren en weer importeren in max
maar ik neem aan dat maya een ingebouwde GI renderer heeft. Lukt daar vast ook wel mee.
je moet veel tweaken in maya om een leuk plaatje te krijgen, ik vind persoonlijk de renderer van max beter, omdat je vrij snel een leuke plaatje kan krijgen.
maya kan het ook wel ,maar zoalsik al zei..tis veel werk
maya heeft wel mental ray.. (maar dat zit er niet standaard bij.) daar ken je wel GI renders mee maken,..
He who drop shit in toilet, have shitty time
een pleonasme is heel wat anders hoor. jij bedoelt een contradictio in terminus (spelling?) maar das hier ook niet een van toepassing.LiToKi schreef op 10 oktober 2002 @ 17:22:
vierkante bochten is een pleonasme
en verder snap ik je zin niet, maar ja je tekent een lijn met vierkante bochten, hoekige eigenlijk, zorg dat je bij elke bocht 2 vertices hebt en zet die op bezier corner, dan krijg je mooie bochten in je spline zonder te rommelen met arcs.
een domme belg, das een bv een pleonasme.
This too shall pass
of gewoon een contradictie?sharky schreef op 11 oktober 2002 @ 12:08:
[...]
een pleonasme is heel wat anders hoor. jij bedoelt een contradictio in terminus (spelling?) maar das hier ook niet een van toepassing.
een domme belg, das een bv een pleonasme.
domme belg is geen pleonasme, vierkante kubus wel.
en het is niet heel wat anders, het is zo'n beetje het tegenovergestelde
whatever
Verwijderd
Euhm LiToKiLiToKi schreef op 07 oktober 2002 @ 12:24:
[...]
Nope, heb ik niet, kan ook niethij's namelijk ten eerste gerenderd met Brazil Public Test en die gaat niet hoger dan 1024x768 (incl. lelijke balken) en ten tweede ben ik met een crash alle max4 scenes kwijtgeraakt (wijze les voor alle eigenwijze GoTters; BACKUPPEN!!!!);
render heb ik nog wel;
http://3dimages.50megs.com/odiegarfield4.jpg Garfield knip je er maar afdie is niet zo mooi.
De link naar het plaatje mag niet
Misschien kun je hem mailen naar mij ofzo (zou ik gaaf vinden)
Maar dis wel een late reactie van mij.. maar de server vloog er toen uit geloof ik en verder geen PC meer gezien sindsdien tot nu dan
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ow Vet! dank je!!Tim Schuhmacher schreef op 11 oktober 2002 @ 17:56:
gewoon even de url in een nieuw venster slepen of copy/pasten dan doet ie het wel
En LiToKi die Garfield ruled echt wel!!!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
maar helaas geen grotere renders, of verbeteringen aan garfield...
Als je echt goeie hosting zoekt moet je eens op www.f2o.org kijken..LiToKi schreef op 11 oktober 2002 @ 19:39:
50megs.com doet sinds een tijdje aan een strenger "remote linking forbidden" beleid, dat zuigt, vroeger kon je altijd mooi plaatjes van linken
maar helaas geen grotere renders, of verbeteringen aan garfield...
laten we het uitproberen:LiToKi schreef op 11 oktober 2002 @ 20:24:
kan je daar plaatjes linken? ziet er wel goed uit met z'n 75MB ruimte, 3GB datatransfer voor niks
als je het plaatje ziet dan lukt het dus
Verwijderd
Mijn material editor in max zit vol maar ik heb meer materials nodig en kan er nu geen meer aanmaken, als ik ze nu rename ofzo en opsla in libery dan veranderen ze toch nog als ik er weer een nieuwe van wil maken ! Das echt balen ik hoop dat iemand me ka helpen!!
Alvast bedankt!
hmm.. webserver is downOxiMoron schreef op 11 oktober 2002 @ 20:49:
[...]
laten we het uitproberen:
als je het plaatje ziet dan lukt het dus
[afbeelding]
Powerglide. Verbeterde versie van mijn eerste Quake2 Model

En natuurlijk de broemste ring van de wereld:

Voor een grote versie: http://home.planet.nl/~vrijd000/ring-background-1024.jpg
[sukkel-mode]welke voorpoten?[/sukkel-mode]supermidget schreef op 11 oktober 2002 @ 23:12:
soort van final wipje... weet ik niet hoeveel zin ik heb om er nog mee verder te gaan
[afbeelding]
de voorpoten waren zoals je ziet het moeilijkst
tips welkom!
leuk gedaan.. maar ziet er niet echt 3d uit ofzo
grote versie dus wel
Ja zoiets had ik ook, perongeluk de partities van de verkeerde HD verwijderd..supermidget schreef op 11 oktober 2002 @ 23:20:
* Supermidget is zijn hele collectie ambachtelijk vervaardigde 3dsmax scenes kwijt geraakt bij formatterenalleen sommige screens zijn nog over..
Verwijderd

weer een wip. Ogen aangepast, wenkbrouwen toegevoegd en een trui gemaakt.
Iemand nog goede tips om de ogen nog wat glaziger er uit te laten zien?.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
trouwens ik ben die 3dsmax battle helemaal vergeten, beetje druk enzo (al loop ik wel m'n tijd te verdoen met die contest
specularity hoog en smal zetten.Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 00:15:
[afbeelding]
weer een wip. Ogen aangepast, wenkbrouwen toegevoegd en een trui gemaakt.
Iemand nog goede tips om de ogen nog wat glaziger er uit te laten zien?.
als je veel moeite wilt doen kan je zelfs een heel oog modellen, iris + pupil, wit gedeelte en de lens apart... maar ja
Lief hoor! Ziet er prachtig uit. Eh, ik durf het bijna niet te vragen, maareh, zou je voor mij een render op 1280x1024 willen maken van die ring? Ik vind em nl. supergaaf, ik heb zelf ook wel wat gemaakt, maar goed, dat ziet er niet zo mooi uitRunaR schreef op 11 oktober 2002 @ 23:04:
Ik leest dit topic al een tijdje, dus zal ik ook maar eens wat zooi van mij posten.
Powerglide. Verbeterde versie van mijn eerste Quake2 Model
[afbeelding]
En natuurlijk de broemste ring van de wereld:
[afbeelding]
Voor een grote versie: http://home.planet.nl/~vrijd000/ring-background-1024.jpg
Filetje komt eraan, hoewel het niet bepaald een standaard voorbeeld van animeren is: slechts één object in de scene is geanimeerd. De rest is allemaal op allerlei manieren aan dat ene object gelinkt.gladiool schreef op 12 oktober 2002 @ 12:22:
hey oogst, jij had ooit eens een max filetje met allemaal mechanische shit die bewoog hier gepost, ik ben een animatie groentje, dus heb je die nog?
trouwens ik ben die 3dsmax battle helemaal vergeten, beetje druk enzo (al loop ik wel m'n tijd te verdoen met die contest) maar misschien later...
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
zijn duim lijkt me een beetje klein.
voor het hoofd heb ik referentie gebruikt van een normale kop en toen veranderd
lijf is uit m'n hoofd (slecht eigenlijk
Ja kijk en dat is nu net het probleem... mental ray heeft een hoop mogelijk heden, maar tot nu toe heb ik nog steeds niet de goede instellingen kunnen vinden (heb net ff geteld, heb zo'n 100 OPGESLAGEN renders... en een hoop proef uurtjes renderen etc...._Richard schreef op 11 oktober 2002 @ 11:51:
[...]
nope.. geen GI rendere, de maya renderer is standaard... euh. Kut?..
je moet veel tweaken in maya om een leuk plaatje te krijgen, ik vind persoonlijk de renderer van max beter, omdat je vrij snel een leuke plaatje kan krijgen.
maya kan het ook wel ,maar zoalsik al zei..tis veel werk
maya heeft wel mental ray.. (maar dat zit er niet standaard bij.) daar ken je wel GI renders mee maken,..
tja...
tja...
Iemand ervaringen met Mastering 3ds Max 4 ?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
alles kan
maar eerst;
- afmaken
- texturen
- riggen
- misschien wat morpher targets
wat is riggen?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
IK = inverse kinematics, de help van max legt 't beter uit dan dat ik 't kan
Litoki heb je wel eens wat gezichts-animaties met morph targets gemaakt? Volgens mij is dat beswel easy...
Kritiek: (
- Hij heeft een lelijk litteken die van z'n voorhoofd naar tussen z'n benen loopt
- Verder zou ik 'm -persoonlijk gezien- een iets grotere (klein beetje maar) achterwerk (en daarmee ook zijn benen) meegeven...
Serieus hoor!
En z'n duim is te kort, maar dat wist je al..
Kiep up the good word iig.
[ Voor 0% gewijzigd door Scipionyx op 13-10-2002 20:11 . Reden: foutje.. ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
F1-handleiding-obsessie?gladiool schreef op 13 oktober 2002 @ 19:02:
serieus! waaaaaa! handleiding?!
Litoki heb je wel eens wat gezichts-animaties met morph targets gemaakt? Volgens mij is dat beswel easy...
jeps, comet-cartoons.com heeft een superhandige lip-sync tutorial, en er is niks makkelijkers om snel te animeren dan lip-sync. Als je er eenmaal de handigheid in gekregen hebt.
Vervelend is alleen het maken van een stuk of 14 morpher targets voor een rij standaard klanken. En dan nog een stuk of wat voor uitdrukkingen; oog dicht (2), lachen links, lachen rechts, fronzen, sip kijken, verbaasd enz. enz. enz. Daar wordt je een beetje waus van. Verder is 't niet zo moeilijk als 't lijkt.
Op voorwaarde dat;
- je net als in films gaat werken met controllers voor de mondhoeken en wenkbrauwen enzo, dan ben je wel ff bezig.
- je gaat werken met ease-in en ease-out voor de morphers. dat schiet niet op.
Dat is een vliegtuig2.jpgXLerator schreef op 13 oktober 2002 @ 19:46:
Heel wat anders maar....
Raaraa wat wordt dit (en Raaraa waar ben ik vandaag geweest![]()
)
[afbeelding]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
KLM Boeing 747XLerator schreef op 13 oktober 2002 @ 19:46:
Heel wat anders maar....
)
[afbeelding]
litteken is het lijntje dat je ziet als je 2 helften tegelijk modelled. Als je rechts wat veranderd, veranderd er links meteen wat meeScipionyx schreef op 13 oktober 2002 @ 19:51:
LiToKi, je model ziet er goed uit!!
Kritiek: ()
Hij heeft een lelijk litteken die van z'n voorhoofd naar tussen z'n benen loopt
Verder zou ik 'm -persoonlijk gezien- een iets grotere (klein beetje maar) achterwerk (en daarmee ook zijn benen) meegeven...
Serieus hoor!
En z'n duim is te kort, maar dat wist je al..
Kiep up the good word iig.
en dan zie je weer wat meer foutjes, smalle neus, nog geen binnenkant van z'n mond, want je ziet de schaduw van de tanden op z'n schouder, ogen te ver open, strohalm door de hoek van z'n mond
Verwijderd

Heb ff met me webcam piccie gemaakt van mijn oog toen even wat bewerkt in PAINT

Alvast bedankt
OuTPuT
Wat moest jij daar??XLerator schreef op 13 oktober 2002 @ 19:46:
Heel wat anders maar....
)
[afbeelding]
Ging je zus weer eens op vakantie?
Verwijderd
ik was er zelf al wel op gekomen, maar de URL zegt al genoegXLerator schreef op 13 oktober 2002 @ 19:46:
Heel wat anders maar....
)
[afbeelding]
waar heb je 'm trouwens mee gemaakt? 3dsmax?
paint? als je photoshop zou hebben, zou ik zeggen; meer contrast in de ogen, pupillen zijn echt zwart, een oogwit is.. euh.. witVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 20:08:
Hier is een wipje met een hawai shirt
[afbeelding]
Heb ff met me webcam piccie gemaakt van mijn oog toen even wat bewerkt in PAINT. Toen als mapping bitmap gebruikt for reflection en Glossiness. Iemand nog een ideetje om het nog wat echter te lijken.
[afbeelding]
Alvast bedankt
OuTPuT
Verwijderd
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW super gaaf man. I wish i could model like you WOWLiToKi schreef op 13 oktober 2002 @ 20:06:
[...]
litteken is het lijntje dat je ziet als je 2 helften tegelijk modelled. Als je rechts wat veranderd, veranderd er links meteen wat meedat hou ik altijd zo lang mogelijk totdat ik ga texturen;
[afbeelding]
en dan zie je weer wat meer foutjes, smalle neus, nog geen binnenkant van z'n mond, want je ziet de schaduw van de tanden op z'n schouder, ogen te ver open, strohalm door de hoek van z'n mond
LOLOxiMoron schreef op 13 oktober 2002 @ 20:10:
[...]
Wat moest jij daar??
Ging je zus weer eens op vakantie?
Nee ik zou met iemand naar een 'film-muziek-spelende-blaas-band' gaan in amsterdam. Maar die gozer had zich verslapen maar toch proberen te halen.
Mja niet gehaald (verkeerde afslag in A`dam
Toen maar naar schiphol toe
Vandaar in de ban van het vliegtuig
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
Sorry voor het vernaggelen van de lay-out
Klik voor de grote versie.
Ziet er leuk uit die brug waar word die gebouwt?Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:37:
Hier een WIPje van een wat vreemde brug, ik moes wat ontwerpen voor CeeKaaVee en dat zou ik wel effe op de comp doen. Dit is dus het resultaat
[afbeelding]
Verwijderd
Ik moet er nog een plas onder maken
En het is structureel correct?Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:42:
[...]
Ik moet er nog een plas onder makenMaar stel je voor in de toekomst is de hele wereld volgebouwd en er is alleen nog maar plaats op het water, er bestaan nog geen vliegende auto ofzo, een rotonde op een meer ofzo is dan een uitkomst... ofzoiets
dus als ze het in het echt namaken stort het niet in?
Verwijderd
Wat dat betreft klopt er geen hout van, de hele rotonde hangt op een stukkie beton onder die lichtgroene delen.OxiMoron schreef op 13 oktober 2002 @ 22:47:
[...]
En het is structureel correct?
dus als ze het in het echt namaken stort het niet in?
Maar het hoefde ook niet helemaal te kloppen enzo
Ik heb trouwens voor de 5 bruggen zelf de erasmus gebruikt voorzover je dat nog niet gezien had
en die een beetje van vorm veranderen maar voor de rest nog niks
ik krijg ineens een goed idee als onderwerp voor een nieuwe contestVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:37:
Hier een WIPje van een wat vreemde brug, ik moes wat ontwerpen voor CeeKaaVee en dat zou ik wel effe op de comp doen. Dit is dus het resultaat
[afbeelding]
Verwijderd
Ik begrijp dat je zelf camerapositie en belichting moet toevoegen, maar ik heb de indruk dat POV-Ray niet met de door MLCAD geproduceerde .ldr bestanden overweg kan. Ik krijg steeds de foutmelding:
Ergens in dit topic is al gesproken over het wijzigen van MLCAD's output maar meer kon ik niet vinden.File: C:\Program Files\LDraw\LDRAW\MODELS\Untitled.ldr Line: 1
0 <----ERROR
Parse Error: Expected 'object or directive', float function 'float constant' found instead
Returned from renderer with error status
Oh ja, en ik vraag me af of een met MLCAD gemodelleerd object kan dienen als basis voor een auto of object voor Midtown Madness.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 00:32 . Reden: oh ja ]
Die moet je eerst converteren naar .pov bestanden met l3p.
En als je toch daar kijkt (ldraw.org => downloads) kijk dan meteen ff voor LDView
Dat is echt kicken!
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Whizzcat: ik zal vanavond de 1280 van de ring versie uploaden.
hmm ja, kwalitatief net als de rest van raph.com; supergladiool schreef op 13 oktober 2002 @ 23:58:
op raph.com zijn weer een zooi dingen toegevoegd, 2 die ik erg mooi vind zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
verder vind ik ze niet mooi

mwoa.. van vorig jaar nog
traktor scratch!
Verwijderd
Alvast thxs
home.planet.nl/~vrijd000/ring-background-1280.jpg
en nog een transformer die ik ooit gemaakt heb voor Quake 3. De plaatjes komen zo uit de Quake engine:

Dit topic is gesloten.
![]()