Emule opensource donkey

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.050 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Emule een paar dagen laten draaien. Ik kan nou niet zeggen dat het prog meer sources kan vinden of sneller download.

Ik vond de interface erg lelijk, zelfs de popup-menu's zijn non-standaard. Die kleurige balkjes waarin je de voortgang kan zien zijn te klein, de scheiding tussen de kolommen is slecht.

Ik heb 2 nieuwe films ge-enqueued, en na 1,5 dag nog steeds 0 sources.

Die grafiekjes zijn 1337!!!

Edonkey draait nu weer vrolijk z'n rondjes. 'k Heb die 2 films opnieuwe ge-enqueued, en ze begonnen direct met binnenwandelen. :) Misschien dat ik bij versie 0,60 weer eens Emule bekijk. ;)

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:36
Ik gebruikt eMule icm Overnet... eerst een uurtje Overnet aanzetten, dan zit ie lekker de uploaden en weinig te downloaden en dan gooi ik emule aan...
Blijkbaar krijg je dan nog requests van clients die ik op Overnet geserveerd heb, en emule gaat bij elke upload ook downloaden bij die persoon..

Heb um nu overigens uitstaan omdat ik iets te veel gedownload had afgelopen maand; hoop dat ik geen gele kaart krijg van @Home..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Dope-E schreef op 09 oktober 2002 @ 09:10:
Hoe komt t dan dat ik met bepaalde eMule versies ID's krijg met 6xxxxxxxxx (10 cijfers) en andere versies, waaronder 20b, 9xxxxxxxx (9 cijfers)?
Ja ik heb een fixed IP.
Ik krijg bij de verschillende versies ook een verschillend ID. En dat is weer anders dan het ID wat ik bij eDonkey krijg. Maar het is wel per versie altijd hetzelfde. Het is niet letterlijk je IP adres. Maar het ie er wel van afhankelijk. De client 'doet' er iets mee

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk voor diegenen die een beetje C++ kennis hebben: Kijk eens in de broncode naar die priority functie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een adwoord kunnen vinden op het probleem van versie 20b. waarbij er minder resources gevonen worden dan bij de 19c.

ziet er goed uit, die nieuwe client, alleen het gaat toch vooral over het aantal hits :)

ps. michien ben ik gewoon te ongeduldig ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexzel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:14
volgens mij ben je te ongeduldig Gerwin :) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 14:25:
heeft iemand al een adwoord kunnen vinden op het probleem van versie 20b. waarbij er minder resources gevonen worden dan bij de 19c.

ziet er goed uit, die nieuwe client, alleen het gaat toch vooral over het aantal hits :)

ps. michien ben ik gewoon te ongeduldig ???
19C laat sources dubbel zien en zo lijkt het of 19c meer sources vind. In 20b is die bug dus verholpen, er zijn wel veel mensen die vinden dat 19c toch sneller download. Dat kan ik je niet precies zeggen, moet je zelf een beetje mee experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat sources-verhaal puur perceptie, aangezien de netcode op dat punt niet veranderd is..

Gebruikte je soms een Herbert-versie van 19c?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:31
ik vind 19c delta hf versie wel ok, vind hem sneller gaan dan de 0.20x

met 19c heb ik geregeld 2 gig up en 0.5 gig tot 0.8 gig down.

zit je toch weer op de 1op3 ratio, waar ze het in de verhalen hiervoor over hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat mij opvalt bij 20b is dat je de ene keer dat je connect snel veel sources vindt en de andere keer bijna niets. Mijn oplossing hiervoor is om gewoon een paar keer te connecten totdat je een snelle server te pakken hebt die veel sources vindt en de downloads meteen beginnen te lopen. Na een uurtje zijn de sources dan wel zo'n beetje verdubbelt en loopt het lekker :)

Ik vind het echt een heel fijn programma !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu al iemand opgevallen dat die download priority settings helemaal niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch ook ff een paar versies getest en ik heb ook het idee dat 19c en helemaal de versie van herbert meer vindt en sneller aan het downen is.
in het begin dacht ik dat 20b het lekker deed en dat klopt maar dat is dan alleen voor file die heel gangbaar zijn. gaat het om files waar niet zo veel vraag naar is dan doet versie 20b bijna nix terwijl 19c herbert versie meteen als een trein gaat.
Misschien komt het ook wel omdat ik in 19c een hoger id krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 09:02:
Is het nu al iemand opgevallen dat die download priority settings helemaal niet werken?
Deze werken wel degelijk bij mij in 20b. Wanneer ik 3 files download en ik zet 1 daarvan op high priority vind hij al vrij snel meer resources :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 09:37:
ik heb toch ook ff een paar versies getest en ik heb ook het idee dat 19c en helemaal de versie van herbert meer vindt en sneller aan het downen is.
in het begin dacht ik dat 20b het lekker deed en dat klopt maar dat is dan alleen voor file die heel gangbaar zijn. gaat het om files waar niet zo veel vraag naar is dan doet versie 20b bijna nix terwijl 19c herbert versie meteen als een trein gaat.
Misschien komt het ook wel omdat ik in 19c een hoger id krijg.
Probeer gewoon eens een aantal keren te connecten met een server totdat je er een hebt die 'snel aanvoelt' zeg maar :P en die meteen al behoorlijk wat sources vindt. Met wat geduld werkt 20b echt heel goed bij mij hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 10 oktober 2002 @ 10:11:
[...]

Deze werken wel degelijk bij mij in 20b. Wanneer ik 3 files download en ik zet 1 daarvan op high priority vind hij al vrij snel meer resources :)
Dat is onmogelijk! :)

Die knoppen zij nnamelijk zo fake als wat :)

..troost je: je bent vast niet de enige tweaker die druk met die prio heeft zitten kloten! :)

(heeft er dan niemand die source bekeken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op 10 oktober 2002 @ 10:13:
[...]

Probeer gewoon eens een aantal keren te connecten met een server totdat je er een hebt die 'snel aanvoelt' zeg maar :P en die meteen al behoorlijk wat sources vindt. Met wat geduld werkt 20b echt heel goed bij mij hoor !
Ik heb dat gedaan tot vervelends toe maar het haalde nix uit
kazuka schreef op 10 oktober 2002 @ 10:11:
[...]

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 10:23:
[...]

..troost je: je bent vast niet de enige tweaker die druk met die prio heeft zitten kloten! :)

Ik heb niet zo'n verstand van programeren, maar ik kreeg ook de indruk dat ze niet werkten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:24

Zoefff

❤ 

[...]

Ik weet eigenlijk niet eens wat ik me precies moet voorstellen bij die prioriteit? Soort queue systeem, zoals kazaa dat ook heeft ofzow?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

[...]

Hmm, ik zou toch zweren.... :P

Ik heb de source niet bekeken, en al zou ik die bekijken heb ik er te weinig verstand van om terug te vinden of die priority knoppen fake zijn ;)

Maar goed, het zal wel toeval zijn dat de sources bij mij ineens toenemen bij high prio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Emule 20b heb ik net geinstalleerd en ik moet zeggen dat ie volgens mij beter gaat dan Edonkey van de laatste tijd. Upload/Download ratio is zo'n 1:2 ofzo. Bij populaire bestanden gezamenlijk steeds zo'n 40 Kb/s.
Hoe kun je trouwens te weten komen hoe hoog je eigen ID is? Ik kan dat namelijk bij de statistics niet vinden. Hoe hoger je ID, hoe sneller je downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Bar_en_boos schreef op 10 oktober 2002 @ 11:36:
Hoe kun je trouwens te weten komen hoe hoog je eigen ID is? Ik kan dat namelijk bij de statistics niet vinden. Hoe hoger je ID, hoe sneller je downloads?
Het staat in je log.
Het heeft NIETS te maken met je snelheid. Je ID is je IP adres via een omrekeningsfactor. Het is wel zo dat als je een ID hebt als bv 1234, je weinig tot geen sources kan vinden. Want dan is je IP adres niet echt bekend op het netwerk. Lees eens een stukje terug. daar staat het utigebreid uitgelegd, een keer of 20 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad deze moeilijke vraag is al 20 keer beantwoord... :(

/me verbaast zich over het domme gedrag dat hij in dit topic ziet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik vind het vervelend dat alle tempfiles van bijv. films meteen 700 mb zijn.
Aan de ene kant weet je dan meteen waar je aan toe bent en heb je gaandeweg nooit last van te weinig schijfruimte, maar het neemt meer plaats in dan nodig is... Als ik een bestand gedownload heb dan brand ik hem meestal toch meteen

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 12:29:

Het staat zelfs in de FAQ op de Emule site :? :{

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet helaas toegeven dat het niveau van de bezoekers daar ook flink hoger ligt dan notabene op dit 'tweakers'-forum..

naja Duiters he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 12:47:
Ik moet helaas toegeven dat het niveau van de bezoekers daar ook flink hoger ligt dan notabene op dit 'tweakers'-forum..
naja Duiters he ;)

Hehe, vergeet niet, daar zitten meerdere mensen die ook echt bezig zijn met programmeren/klooien aan de source :P.

Overigens vind ik 20b nog steeds erg prettig :) Ik ben benieuwd wat .20c morgen gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Nu online
oeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Nu online
De priority knoppen in edonkey waren er voor als je de maximale download van je verbinding of instellingen had bereikt. Als het dan nog mogelijk blijkt om de file met high priority sneller te downloaden doet hij dat. En laat hij de verbinding met lagere priority langzamer gaan.

Ik neem aan dat het in emule op dezelfde manier werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te kan het wel twee keer posten, maar duidelijker wordt je verhaal er niet van hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 12:29:

:/ Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht al dat je wat moeite had met lezen gezien je vraag >:)
maar ik had het dus over dom gedrag..

en als je je vraag heel goed vond, hoef je je niet aangesproken te voelen hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 16:38:
Dacht al dat je wat moeite had met lezen gezien je vraag >:)
maar ik had het dus over dom gedrag..

en als je je vraag heel goed vond, hoef je je niet aangesproken te voelen hoor :z
Over hoe help ik een topic naar de #@% met dit geflame van je :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Hmmm... dus dom gedrag is een vraag stellen die al eerder aan de orde is geweest?

Ach, laat ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK mijn excuses als ik te heftig reageer

maar in dit topic is jouw vraag zeker al vijf keer beantwoord..
heb dan het fatsoen om even die pagina's door te lezen in plaats van heel gemakzuchtig maar te verwachten dat iemand het speciaal voor jou NOG wel een keertje wil uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:22
Okay, voor degene die nu pas binnen gekomen zijn en geen zin hebben om al deze 3x paginas door te nemen. Emule werkt perfect en stabiel. Dit geld zeker vooral voor versie 0.19c + de Delta HF V4 update. Versie 0.20b wil hier en daar nog wel eens koppig zijn en het gevoel geven dat je minder resources kan vinden. Bij de 1 werkt ie goed bij de ander 1 en al ellende. Nog maals download snelheden van meer dan 50 kb/s is geen uitzondering. Het vinden van resources kan binnen 5 minuten al ver over de 1000 zijn!. Onder voor behoud natuurlijk van zeer populaire bestanden wel te verstaan. Daarnaast is emule nog in een beta fase wat betekent dat het nog niet is geheel bug-vrij is.

Als je toch problemen hebt, neem dan alle 3x pagina's door, want ik ben zat om alle die stomme posten door te lezen over mensen die te lui zijn om eens wat uit te zoeken!

Post alleen nuttige zaken waar iedereen wat aan heeft. Zoals versies die zijn gemod door bijv. ornis, delta hf, herbert. Nieuwtjes zijn ook welkom. Alle vragen omtrent "het werkt niet wat doe ik fout" vern**ken alleen deze topic. Ik ben al een tijdje gestopt met posten omdat de laatste 10 pagina's alleen maar spuit 11 vragen waren. Een bekend motto van mij: ZOEK EN GIJ ZULT VINDEN. De meeste voorkomende vragen zijn al uitgebreid besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei we mogen geen stomme posts meer doen :{ ;( ;)

Dan maar een nuttige :P

Hier kan je een heleboel versies downloaden van eMule, de herberts, de greens, de deltaHF's en als er nieuwe versies komen staan ze er ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en 0.20b Herbert v4 kan ik iedereen van harte aanbevelen.. niet in de laatste plaats vanwege de auto- load/save sources functie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:22
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 17:59:
Oei we mogen geen stomme posts meer doen :{ ;( ;)

Dan maar een nuttige :P

Hier kan je een heleboel versies downloaden van eMule, de herberts, de greens, de deltaHF's en als er nieuwe versies komen staan ze er ook bij :)
LOL :)

Ik heb gewoon wat gekopierd en geplakt en een beetje aangepast uit pagina 26 dacht ik. Toen werd het al een saaie boel met domme vragen. Maar zo zie je maar dat het wel effect heeft. in ieder geval een nieuwe gemode 0.20 versie :Y)
Iedereen weet dat als je vanaf post 1 hebt lopen volgen dat de laatste 10 pagina's gewoon waardeloos zijn. Gaat nu hoop ik weer de goede kant op.

Bedankt alsvast mijne heren _/-\o_ Bonzibuddy en Dmaarten

[ Voor 0% gewijzigd door Miki op 10-10-2002 18:21 . Reden: niks bijzonders moest ff wat kwijt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
OK, en ik beloof dat ik voortaan het gehele topic zal doorlezen i.p.v. alleen de laatste 100. :)
Behoudens mijn vraag verder wel een nuttig topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:02:
en 0.20b Herbert v4 kan ik iedereen van harte aanbevelen.. niet in de laatste plaats vanwege de :)
I.d.d die herbert versie gaat heel erg lekker.

Alleen waar vind ik die auto- load/save sources functie ??

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nergens, die slaat gewoon automatisch gevonden sources op in .part.met.src-bestanden wanneer je emule afsluit :)

en wanneer je hem opstart laad ie ze weer, zodat je met een vliegende start (lees: 300 sources per bestand ofzo) begint te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah daar zijn die scr bestanden dus voor, ik zag ze al staan, ik dacht dat ik een virus had of zo :P
Als je die bestanden wist, dan begint hij weer vanaf 0 te zoeken naar bronnen? Blijven je opgespaarde credits en zo wel bewaard?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2002 21:05 . Reden: tiepvoud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heeft nada met je credits te maken.. die staan zelfs niet op je eigen computer opgeslagen om 'hacks' te voorkomen :)
Jij bewaart alleen andermans credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Misschien is het makkelijk om ff een nieuw topic te openen. Aan het begin uitleg over het netwerk, programma en de verschillende versies?

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik heb een probleem
Jawel... Ik heb een hoog ID (10 cijfers is hoog toch?) maar alle kenmerken van een laag ID, met oranje pijltjes en al erbij. Downloaden gaat dus traag, want hij ivindt weinig sources

Mijn spulletjes
Ik zit achter een router met port 4662 geforward. Mijn XP1800+ staat sinds 2 dagen in mijn studentenkot, daarmee ging alles goed, maar nu met een Pentium 133 (32mb RAM, Win98SE) heb ik dus dit probleem.

Wat ik al geprobeerd heb
FAQs gelezen op emule site
Forum doorgespit op emule site
Meerdere versies geprobeerd (20b, toen herbert V4 en toen terug naar 19c)
Andere ports geprobeerd en die ook geforward (4663 en daarna zomaar wat uit mijn duim gezogen: 7777)
Minder downloads tegelijk (nu nog maar 5)
Herhaaldelijk disconnecten en dan weer connecten

Wat vreemd is
Is dat ik altijd dezelfde clientID heb :? Erg raar, was met mijn andere PC niet zo geloof ik, maar eerlijk gezegd heb ik er ook niet op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:49
enige waar ik een zinnig antwoord op kan geven is het laaste deel. Het is heel normaal dat je steeds hetzelfde id hebt, heb ik namelijk ook en alles werkt perfect

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
En ineens is het groen en werkt hij goed... Niet te geloven.
Software is soms echt vage shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm ok, vaag :)

Dat je hetzelfde id hebt komt omdat je ID aan je IP gekoppeld wordt met een formule die vast in de categorie 'wazig' thuis hoort :). Met een vast IP heb je dus een vaste uitkomst.

* IceStorm gaat er eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Okay laat ik eerst m'n situatie eens vertellen:

2 PCs, 1 op m'n kamer (PC1) en 1 op een andere kamer (PC2).
Nu liep edonkey altijd op PC2, vooral voor de iets minder aangeboden files.
En edoney loopt op PC1 als ik er niet achter zit.

Nu heb ik een tijdje gewerkt met emule op PC2, en met minder bekende files.
Nou ik download bijna niks, in vergelijking met gewoon edonkey.
Nu heb ik voor de grap eens een paar zeer bekende games in de download gezet, en w000t! 2 games gingen samen met 80kb/s!
Dat heb ik dus nog nooit mee gemaakt met edonkey, altijd rond de 10~20kb/s.

Conclusie voor mij:
Edonkey voor de iets minder bekende files.
Emule voor de bekende files.

Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
M@NIC schreef op 12 oktober 2002 @ 02:21:
Okay laat ik eerst m'n situatie eens vertellen:

2 PCs, 1 op m'n kamer (PC1) en 1 op een andere kamer (PC2).
Nu liep edonkey altijd op PC2, vooral voor de iets minder aangeboden files.
En edoney loopt op PC1 als ik er niet achter zit.

Nu heb ik een tijdje gewerkt met emule op PC2, en met minder bekende files.
Nou ik download bijna niks, in vergelijking met gewoon edonkey.
Nu heb ik voor de grap eens een paar zeer bekende games in de download gezet, en w000t! 2 games gingen samen met 80kb/s!
Dat heb ik dus nog nooit mee gemaakt met edonkey, altijd rond de 10~20kb/s.

Conclusie voor mij:
Edonkey voor de iets minder bekende files.
Emule voor de bekende files.

Nice :)
Alles met de Emule downloaden. Mijn ervaring met het downloaden van the peacemaker.

In edonkey duurde het 2!!!! maanden voordat ik CD1 compleet had, donderdagavond starte ik deze film in emule en vrijdag morgen waren beide file compleet. :*)

Vergeet Edonkey en gebruik gewoon Emule :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hmm, kweet niet of ik het mag vragen, maar die bekende film met die spinnenman is beschikbaar met FRENCH in de titel, is die ook echt frans gespoken ? dat is namelijk de enige met redelijk wat sources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

kazuka schreef op 12 oktober 2002 @ 11:47:
met FRENCH in de titel, is die ook echt frans gespoken ?
Nee, dat is de Koreaanse versie die Russisch is nagesynchoniseerd en in het Chinees is ondertitled.

Nu even algemeen: Het aantal sources zegt niet veel. Ik zocht iets wat maar 3 sources had. Ik start het op en na 2 uur had ik 50 sources. En dat zetg nog niets. Ik heb meer aan 2 sources die snel zijn en ook tijd voor me hebben, dan aan 300 trage sources die geen tijd voor me hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ortep schreef op 12 oktober 2002 @ 13:02:
[...]
Nee, dat is de Koreaanse versie die Russisch is nagesynchoniseerd en in het Chinees is ondertitled.
:+ Ow, dan heb ik de verkeerde...

Maar wat betreft het aantal sources; ik heb hier een film in de queue staan die bij mijn search maar 2 a 3 sources hadden, die sources zijn nog steeds hetzelfde, het gaat dus niet op voor elk bestand.

Maar in grote lijnen heb je denk ik wel gelijk ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:16
Weet iemand goede instellingen voor Win2000 samen met @Home, ik heb bij bestanden die veel mensen hebben zelfs maar een download van 4 kb/s. Ik gebruik de laatste nieuwe versie van eMule. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want zo werkt het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
er staat bij uploads "clients on queue: 120 (4 banned)" dit wordt weer gereset als ik edonkey afsluit.
maar waarom worden mensen gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Nu online
uit de faq op de emule pagina:

If another clients wants to download a file from you, he will request this file and reask every 10-20 min to make sure that you are still a valid source. However it's is possible to adjust clients that way that they ask more frequently, which will give the modified client a higher chance to to get an uploadslot if the asked client is an edonkey client.
While emule doesn't care about the reask frequency (the chances to get an uploadslot won't increase), such behavior wastes valuable ressources (connections and bandwidth).
The new clientsystem will blacklist clients which reask too often (more than once for a file within 10 min), and they are not allowed to download from you. The blacklist is cleared when you restart emule.

Examples how you get blacklisted and won't be able to download from emule clients:

You set the reaskparameter of your client lower then 10 min.
You set you downloads to pause and resume to increase your downloadspeed regulary - which will result in a new filerequest everytime (edonkeyclients only)
You restart your client every 2 min (which will also result in a new request).

To make it clear: eMule does NOT care which client (emule/edonkey/mldonkey) asks. Each client reasks too often will be banned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
ah thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Razer schreef op 12 oktober 2002 @ 16:31:
Weet iemand goede instellingen voor Win2000 samen met @Home, ik heb bij bestanden die veel mensen hebben zelfs maar een download van 4 kb/s. Ik gebruik de laatste nieuwe versie van eMule. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want zo werkt het niet echt.

Welke instellingen heb je nu en wat download je ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 12:54
ik heb nu 0.20b herbert v4 , werkt perfect, download snel, mara hij verbruikt continue 99% van mijn proc. is dat normaal :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Tenzij je een 133 hebt, nee das niet normaal. Hij gebruikt hier 1% als ie geminimaliseerd is en 20-40% gemaximaliseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
atm gebruikt ie 30 (geminimaliseerd) volgens mij heeft het met de downloadspeed te maken, net ging het namelijk met 160kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Soms is die odbmaurice serverlistupdate URL plat. Nu ook bijvoorbeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad flink irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Maverick schreef op 12 oktober 2002 @ 20:34:
ik heb nu 0.20b herbert v4 , werkt perfect, download snel, mara hij verbruikt continue 99% van mijn proc. is dat normaal :?
Is dit niet alleen tijdens het hashen? Kan soms flink lang duren als je veel files hebt....

Of is het ook na een uurtje draaien ofzow.. dan is het niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
niet bij het hashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Laatst online: 13:43
20B werkt perfect.. bij 20a klapte hij er nog wel eens uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
IceStorm schreef op 12 oktober 2002 @ 18:53:

[...]

Welke instellingen heb je nu en wat download je ongeveer?
Max connections staat op 5000, max scoures per file op 500 en max upload op 10 kb/s. Misschien heeft iemand ervaring met goede settings, ik hoor het graag. Ik zit trouwens op AdaNET met 35000 users en ben Hitman 2 met 350 scources aan het downloaden en het gaat met 5 kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Razer schreef op 13 oktober 2002 @ 13:41:
Max connections staat op 5000, max scoures per file op 500 en max upload op 10 kb/s. Misschien heeft iemand ervaring met goede settings, ik hoor het graag. Ik zit trouwens op AdaNET met 35000 users en ben Hitman 2 met 350 scources aan het downloaden en het gaat met 5 kb/s.

Hmm wat is je ID?
Dat zijn op zich namelijk aardige settings.
Als je ID al hoog genoeg is zou ik zelf even proberen je max connections op 1500 oid te zetten, misschien ben je je eigen connectie om zeep aan het helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de volgende versie zit waarschijnlijk de Nederlandse taal :)

En als je in het taal bestand kijkt zie je ook wat nieuwe teksten, dus nieuwe functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
IceStorm schreef op 13 oktober 2002 @ 13:58:

[...]

Hmm wat is je ID?
Dat zijn op zich namelijk aardige settings.
Als je ID al hoog genoeg is zou ik zelf even proberen je max connections op 1500 oid te zetten, misschien ben je je eigen connectie om zeep aan het helpen ;)
New clientid is 2871228889.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Razer schreef op 13 oktober 2002 @ 14:38:
New clientid is 2871228889.

Hoog genoeg iig, in dat geval zou ik je max connections iets lager zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
IceStorm schreef op 13 oktober 2002 @ 15:02:

[...]

Hoog genoeg iig, in dat geval zou ik je max connections iets lager zetten.
Helpt niet erg veel, zit nu altijd rond de 15 kb/s.
Settings nu:

Max Connections: 1500
Max scource per file: 500
Upload limit: 10 kb/s
Download limit: 520 kb/s
Upload capicity: 16 kb/s
Download capcitity: 520 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:49
Bij mij gaat het ook niet echt snel. Edonkey/emule is eigenlijk helemaal niet snel maar uiteindelijk heb je het hele bestand wel binnen. Ik zelf zit ook niet vaak over de 15-20 kbs.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
pingkiller schreef op 13 oktober 2002 @ 21:45:
Bij mij gaat het ook niet echt snel. Edonkey/emule is eigenlijk helemaal niet snel maar uiteindelijk heb je het hele bestand wel binnen. Ik zelf zit ook niet vaak over de 15-20 kbs.
Dan vind ik het wel raar dat veel mensen rond de 100 kb/s zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Razer schreef op 14 oktober 2002 @ 14:05:
Dan vind ik het wel raar dat veel mensen rond de 100 kb/s zitten.

Je moet nog steeds een beetje mazzel hebben natuurlijk :). Ik zit gemiddeld op 20 kb/sec over de afgelopen 7 uur, dat is met maar 2 files die 'redelijk' verspreid zijn en de rest gewoon niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Misschien een kleine tip voor mensen die toch geen hoge snelheden halen. Ik heb net een nieuwe server.met gehaald van de 'maurice'-site (voor velen welbekend :P ) en gebruik nu niet meer de server.met die eerder in dit topic werd gepost met een kleine 2600 servers. (ik denk dat hier veel 'slechte' servers tussen zitten). Ik heb de 'best' versie van de server.met gepakt, die zou de beste ping servers moeten hebben met tevens de meeste users. Misschien nog een beetje vroeg om te zeggen maar ik heb het idee dat het hier ineens stukken beter gaat..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik connect gewoon standaard naar Adanet eigenlijk :) Of een van de twee Silent Bob servers. Meestal kom ik dan ver genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ik zit nu te downloaden met 35 kb/s het is dus idd een beetje geluk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
Download via google het progje Cablenut. Ga naar CSS en dan fastcable W2K en zet bij connection per os server en connection to server tussen de 500 en 700 connecties neer. Save to regeister en restart en emule zegt VAVOEM!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Blue_White_Army schreef op 14 oktober 2002 @ 19:52:
Download via google het progje Cablenut. Ga naar CSS en dan fastcable W2K en zet bij connection per os server en connection to server tussen de 500 en 700 connecties neer. Save to regeister en restart en emule zegt VAVOEM!!! :)
Merk er niet zo veel van ;(
Het gaat nog altijd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
versie 0.21a is uit
http://osdn.dl.sourceforg.../eMule0.21a_Installer.exe

ik ben heb NU aant installen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik install helemaal niks, ik neem gewoon de .zip versie :)

Ben benieuwd wat ze aan de upload spikes hebben gedaan iig. Voor de rest zit er niet echt boeiende veranderingen in dus ik wacht even met upgraden (sta nu net lekker in queue's ;)).

[edit]OMG wat gaat dat traag zeg, hij staat pas op 1 mirror |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Nu online
Wat ik jammer vind is dat ze uit de herbert versie het deel van het onthouden van de sources niet hebben overgenomen. Dit is zeer handig met het restarten van emule.

Ik wacht daarom nog op de 21a herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Hij's populair volgens mij ja. Ben al kwartiertje bezig om versie 21a binnen te krijgen..... :Z :Z

Edit :

Hij's binnen. Geweldige nieuwe icoontjes..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
stunter schreef op 14 oktober 2002 @ 22:19:
Wat ik jammer vind is dat ze uit de herbert versie het deel van het onthouden van de sources niet hebben overgenomen. Dit is zeer handig met het restarten van emule.

Ik wacht daarom nog op de 21a herbert
das idd zwaar irritant, ik had hem nog geen 10 seconde gestart of ik miste die feature al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Volgens mij is een link naar alle downloads handiger (ik hoef de installer niet).
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53489

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Maverick schreef op 14 oktober 2002 @ 22:26:
das idd zwaar irritant, ik had hem nog geen 10 seconde gestart of ik miste die feature al :)

Daar heb ik niet zoveel last van want dat zorgt er juist voor dat mijn verbinding eruit klapt.
Waar ik persoonlijk nou wel blij mee ben is dat je servers prio kunt geven en (Hehe, EINDELIJK) shared files kunt sorten op name ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ik ga hem thuis wel ff proberen maar vind de emule 19c delta hf versie nog het beste.

die draai als een trein, en zit ik in 20 sec al op 20kb te downoaden, bij versie 20 was dit na 15min pas en 20b was niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Woei, je kunt nu ook je queue zien :) Handy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
en nu is 0.21a3 er ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Maar die is alleen voor win98 of ME users bestemd. Een of andere hotfix...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ik heb een vraagje. als je uit het emule forum een patch haal, dan zijn dat 3 bestanden .cpp en een .h en soms nog 1. Waar moet ik die bestanden laten, ik dacht in de sourch map en dat emule ze automatisch pakte dan.

of moet dat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

DE_Michiel schreef op 15 oktober 2002 @ 09:37:
ik heb een vraagje. als je uit het emule forum een patch haal, dan zijn dat 3 bestanden .cpp en een .h en soms nog 1. Waar moet ik die bestanden laten, ik dacht in de sourch map en dat emule ze automatisch pakte dan.

of moet dat anders.
Dat zijn sources...die moet je compileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Ortep schreef op 15 oktober 2002 @ 10:25:
[...]

Dat zijn sources...die moet je compileren.
uhm en hoe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdo
  • Niet online
Regel visual studio .NET

Haal de sourcecode op, pleur deze in een directory neer. Open de solutionfile in VC en ga compileren.. In een minuut heb je een werkende versie.

Patchen doe je dus door of de sourcefiles te overschrijven (met degene die je gedownload hebt) of door wijzigingen in de source door te voeren. Dan hercompileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Als je dat niet weet, dan wil je het niet. Dat is voor de ontwikkelaars en mensen die zelf programmeren. Jij moet de binaries hebben. Dat zijn de files die werken. Dat is een andere download. Kant en klaar gecompileerd voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Visual Studio .NET gesproken... ik haalde gisteren zo'n Isootje binnen en dankzij comprtessie hoefde ik maar 541mb binnen te halen ipv de volle 589 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
vind die 21a ook maar niet werken, die 19c delta hf is echt veel sneller weet niet ook niet hoe het komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

DE_Michiel schreef op 15 oktober 2002 @ 18:42:
vind die 21a ook maar niet werken, die 19c delta hf is echt veel sneller weet niet ook niet hoe het komt :D
Je weet hopenlijk wel dat er al een versie 21b is he :D :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 15 oktober 2002 @ 19:04:
Je weet hopenlijk wel dat er al een versie 21b is he :D :D :P

Uhm? Die is er nog niet hoor?.