Emule opensource donkey

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.910 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
@Dijkhuis
Zorg dat je upload niet op maximaal staat (10 kb/sec voor adsl is goed, maar niet lager want dan wordt je download automatisch gecapped). Als namelijk je upload helemaal gebruikt wordt kan de download er niet meer doorheen en gaat dus vet traag.

Zorg ook dat je een goeie serverlist hebt (al is dat tegenwoordig minder belangrijk), en dat je de files met zoveel mogelijk sources download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat moet volgens mij met jou adsl verbinding wel goed kunnen gaan. Misschien dat je een wat zeldzamer bestand (weinig sources) aan het downloaden bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21
de bestanden zijn op zich wel populair volgens mij, 30-50 sources. wat moet je bij de upload op 10 zetten, de capacity of de limit? ik had capacity, was dat dan de verkeerde?

deze thread met alle plaatjes wordt trouwens erg traag op mijn p2-500 256mb. kan er niet een nieuwe gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Capacity is toch wat je maximaal haalbare upload is? Je limit is hetgeen jij wilt wat maximaal geupload gaat worden. Dat zou bij jou dus worden: capacity 12, limit 10 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-06 22:22

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Capacity is capaciteit (goh echt ;)). Oftewel 16 kb/sec voor de meeste kabelaars. Dit is alleen 'nodig' voor een beetje fatsoenlijke grafiek. Limit (limiet :+) is wat je max wil uploaden, 10-12 kb/sec is ideaal (persoonlijk vind ik 12 het beste, dan heb ik er geen last van tijdens surfen en stuur ik genoeg de wijde wereld in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
IceStorm schreef op 18 oktober 2002 @ 17:07:
persoonlijk vind ik 12 het beste, dan heb ik er geen last van tijdens surfen en stuur ik genoeg de wijde wereld in :).
Met een 100 mbps lijn zou je toch wel IETS meer de wijde wereld in kunnen sturen dacht ik zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Illumination schreef op 18 oktober 2002 @ 17:18:
Met een 100 mbps lijn zou je toch wel IETS meer de wijde wereld in kunnen sturen dacht ik zo. :+

Die heeft 1 klein nadeel, voor dat dataverkeer betaal ik (gedeeltelijk ;)). En geloof me, eMule/Donkey gaat echt HARD op 100 mbit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 19:21
wat is het verschil tussen de power en t-dsl versie ?

[0.21a3-v.2-T-DSL *10.18.2002*]
* minimum 6 upload clients + min. 2kb/s / client

[0.21a3-v.2-powerUP *10.18.2002*]
* minimum 10 upload clients

en bij de standaard sta niks, maar ik snap niet echt wat ze hiermee bedoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Het verschil zit hem erin dat je verplicht wordt om 10 uploads te hebben zeg maar :) (of 6 met minstens 2 kb per persoon).
Lijkt mij persoonlijk niet handig, ik vind 3 kb/sec voor 4 man veel 'beter'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Aaaaaaarg

0.21a3 gedownload (nieuwste op dit moment)

Zit daar Nederlands in |:( En dat werd automatisch ingesteld, maar als ik bij Preferences (ok, Voorkeuren :r) English instel dan blijft het programma in NL :( Ook na herstart

Hoe los ik dit op?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
IceStorm schreef op 18 oktober 2002 @ 18:46:
Het verschil zit hem erin dat je verplicht wordt om 10 uploads te hebben zeg maar :) (of 6 met minstens 2 kb per persoon).
Lijkt mij persoonlijk niet handig, ik vind 3 kb/sec voor 4 man veel 'beter'.
en zijn er dan ook nog voordelen voor je zelf. ga je zelf ook harder of dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-05 17:26
ik heb versie 0.20b herbert v3 alleen heb ik nu een probleem een file heeft de volgende specs:

size: 640.8MB
transfered: 617.3
speed: Complete
status: completing

het gekke is dat als ik op clear completed druk hij blijft staan en hij blijft ook bij de temp staan dus alspf ie nog niet klaar is. iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
Wachten tot ie klaar is met completen. Hij heeft dus blijkbaar compressie meegekregen tijdens het downloaden en dat duurt extra lang om te completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
en dat kan uren duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
Nee dat ook weer niet (tenminste... dat zou wel te gek zijn). Anders moet je even je CPU gebruik checken. Als dat hoog is is ie inderdaad nog aan het completen. Anders is er gewoon iets fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
er is dus iets fout gegaan gewoon opnieuw downloaden of valt het nog te redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
Je kan proberen de .part file in de temp. dir. te renamen naar .avi/.bin (whatever voor bestand het is) en dan af te spelen/fikken. Als ie het dan niet doet moet je herdownloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 09:10

jvhaarst

Concordia res parvae crescunt

Ik had gisteren ook een file die maar niet wilde ophouden met completen.
Oplossing : Genoeg plek hebben op de plek waar de file naar toe moest ....

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
nou, ik ben normaal niet in degelegenheid om mijn pc uren achter elkaar aan te lateb, vandaag wel gedaan, ik check ff mijn download snelheid, en die zat op 380kb/s :)

emule roelt :+

/edit :? :? :?

ik ben atm met meer dan 60kb/s aan het uppen, terwijl i toch echt maar 16kb upload heb hier met @home, zal wel door de compressie komen denk ik.

/edit2 nog meer :? :? :?

op dit moment zegt emule dat ik met maar liefst 180kb/s aan het uppen ben en 320kb/s downen, mooi zul je denken, houden zo, maar het vreemde is dat ik echt maar 16kb upload heb, en dat door compressie dat iets meer kan worden snap ik wel, maar van 16 naar 180 vind ik toch wel een erg groot verschil, heeft iemand hier een verklaring voor? komt dit vaker voor bij mensen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Misschien een leuk plan om een keer een poll of onderzoek te houden welke eMule versie het beste werkt qua snelheid en bronnen vinden en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
niet nodig, atm is 0.20b herbert v5 de beste versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:00

OMX2000

By any means necessary...

Maverick schreef op 20 oktober 2002 @ 09:35:
Dat kan ik beamen... werkt super... En naar mijn gevoel is het ook een behoorlijk "eerlijke" versie ook... mijn favoriet dus.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
eMule site & -forum down?

Ik vind .21a3 (+alle mods) trouwens zeer langzaam. .19c DeltaHF werkt voor mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Yup, het is down.
ik kan ook niet meer connecten naar edonkey servers ?
of loopt Chello poorten te blocken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:01
Maverick schreef op 20 oktober 2002 @ 09:35:
Roger that, deze rocked :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 19-05 04:25
ik gebruik ook die herbert v5 :)

die nieuwe .21 versie's zijn me te traag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Ik gebruik nog steeds .19c met v4 Herbert. Vind gewoonweg sneller meer en download sneller.

Het rare is ook dat als ik bv een .20b v5 instaleer dat hij het de eerste keer goed doet. Dan pas ik mijn preferences aan en dan krijg ik die runtime error. Iemand daar al een oplossing voor?

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de src's uit je temp map van .19 weggooien, die zijn op de een of andere manier niet compatible met .20 en zorgen voor die foutmelding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
ik gebruik nu geruime ttijd 0.20b (nadat 19a problemen had met connecten)en het werkt echt lekker. ik zit op fast adsl en ik kan dus in praktijk max 110~111kB/s halen. met edonkey mocht ik blij zijn met 15~20. met emule trek ik nu de laatste enterprise ep binnen met 77kB/s
echt een goed programma.
files die klaar zijn met downloaden, worden ook meteen geshared. met edonkey moest je eerst afsluiten, dan kom je ze pas moven (anders kreeg je een file in use error van windows) met emule kun je ze gewoon weghalen en hij verbreekt de verbinding met de downloaders van je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

CU2morO schreef op 21 oktober 2002 @ 13:54:
echt een goed programma.
files die klaar zijn met downloaden, worden ook meteen geshared.
Dat was met eDonkey ook al zo. Vanaf het moment dat jij de eerste chunk van een file binnen hebt, kunnen anderen die bij je downloaden. Dat is de kracht van het Donkey netwerk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Hoi Tweakers.
Ik zit met een probleem.

Ik heb Edonkey 2000 en Emule gedownload en ik krijg ze niet aan de praat.

Bij Edonkey heb ik een serverlist gedownload en krijg telkens "not conected to Server". Bij Emule is dat ook de probleem. Wie weet een website waar het goed wordt uitgelegd hoe je ze moet toepassen en hoe je de server moet instellen.
Alvast bedankt.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik nu versie 20b herbert v.5 op aanraden van sommige mensen hier, maar er is toch iets wat ik niet zo fijn vind.. m'n downloads gaan wel goed, maar m'n uploads gaan helemaal de soep in. Ik heb als max en als limiet 18 ingesteld, maar m'n uploads gaan nooit zo snel, hooguit 5 of 7 of zo, dat noem ik nou niet echt lekker sharen eigenlijk :{ Elke keer als ik kijk als ik uren achter de comp zit zijn ze gewoon laag. Hoe kan dit? ligt dit gewoon aan de versie of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Lord_Salo schreef op 21 oktober 2002 @ 14:58:
Wie weet een website waar het goed wordt uitgelegd hoe je ze moet toepassen en hoe je de server moet instellen.
Alvast bedankt.
Eenvoudig hoor, het is in deze discussie al een keer of 80 uitgelegd hoe je het moet doen. Ga eens op je gemak lezen. Of...misschien klinkt dat wel heel vreemd: Ga naar de edonkey of emule site en lees daar de FAQs eens een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Anoniem: 16195 schreef op 21 oktober 2002 @ 16:19:
Elke keer als ik kijk als ik uren achter de comp zit zijn ze gewoon laag. Hoe kan dit? ligt dit gewoon aan de versie of zo?
Het kan zijn dat de 'anderen; gewoon niet meer kunnen ontvanegen. Als ze bv een modemline hebben is het zo dat ze nooit jouw volle upload kunnen opvangen. En zelfs als ze wel een snelle lijn hebben dan nog kan het zijn dat ze bv wel 20 stromen binnen krijgen van andere sources. Dan zit hun lijn vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:50
Anoniem: 16195 schreef op 21 oktober 2002 @ 16:19:
Ik gebruik nu versie 20b herbert v.5 op aanraden van sommige mensen hier, maar er is toch iets wat ik niet zo fijn vind.. m'n downloads gaan wel goed, maar m'n uploads gaan helemaal de soep in. Ik heb als max en als limiet 18 ingesteld, maar m'n uploads gaan nooit zo snel, hooguit 5 of 7 of zo, dat noem ik nou niet echt lekker sharen eigenlijk :{ Elke keer als ik kijk als ik uren achter de comp zit zijn ze gewoon laag. Hoe kan dit? ligt dit gewoon aan de versie of zo?
ligt ook aan de personen die bij jou downloaden natuurlijk.
als ik met kabel 10kb/sec share, kan ik maar 5 kb/sec zelf downloaden :{
niet dat ik dat zo erg vind, ik heb tijd zat :D
maar als je nu meerdere uploads bij jou hebt.. wordt dat dan samen niet > 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat zou je wel denken jah.. bij 19c deltaHF v.4 of wat dan ook werd tenminste m'n volle upload die ik ingestelde gebruikt, maar hier gewoon NIET, ik kijk om de zoveel tijd eens, maar ik heb het gewoon nog niet op m'n max zien gaan, of ook maar een beetje redelijk snel for that matter.. ik heb nu 3 uploads, en tig in de qua, 1 upload gaat nu 4.4 en de andere 0.1 en 0, en zo gaat het elke keer met deze versie, dat de upload gewoon vern**kt is... misschien moet ik maar gewoon weer terugstappen naar de 19c deltahf blabla versie, daar had ik tenminst geen probs mee.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mule.JPG

Zo staat het, het staat toch gewoon goed zo lijkt mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Nee, je gebruikt zo 100% van je upload wat je downloads waarschijnlijk blokkeert. Tevens zal de rest van internet (IE e.d) zo traag als dikke &*(% werken..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou, ik heb een upload van 32 (praktijk is max 25) of zo, en al zet ik hem op 12 of zo wordt de max upload nog steeds niet gebruikt. Naja dan probeer ik de nieuwe versie .7 wel, hopenlijk lukt het daarmee beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Ik heb een vraagje: mijn upload heb ik ingesteld op een max van 11 kb/s zet ik hem hoger (@home groningen) dan keldert mijn download.

Anyway, wat zou dan de max. download moeten zijn? Ik kan nergens vinden welke formule daarvoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Met kabel kan een verbinding helemaal dichtslaan als je upload. Vooral als je tegen de limiet van je upload aan zit. Ik heb hem hier gelockt op 12 en dan is er geen probleem met downspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens @home zou ik wel 16 kb/s moeten hebben maar in praktijk is het bij mij meestal rond de 13 a 14 's nachts en overdag 9 a 10 ofzo...

Maar ik lees dus net op hun forum dat er een ratio van 1:3 is als je upload onder de 10 kb/s zet, 10 kb/s of hoger zou je een ongelimiteerde download moeten geven.

Dit draadje overigens , ik hoop dat ik het goed begrepen heb, en of ik deze 'bron' kan geloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
ik had het ook altijd op 10 staan, maar nu staat ie op 0 (ongelimiteerd) dit betekend dat er af en toe met meer dan 100kb/s geuped word door mij, vraag me niet hoe dat kan, maar tis erg goed voor me upload, die stijgt dan soms wel tot 400kb/s (@ home btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maverick schreef op 22 oktober 2002 @ 07:22:
ik had het ook altijd op 10 staan, maar nu staat ie op 0 (ongelimiteerd) dit betekend dat er af en toe met meer dan 100kb/s geuped word door mij, vraag me niet hoe dat kan, maar tis erg goed voor me upload, die stijgt dan soms wel tot 400kb/s (@ home btw)
Vorige nacht had ik hem ook op 0 staan, en nu had ik op hun fora al gelezen dat er een bug ofzo in schijnt te zitten in de upload ofzo.

Bij mij staat ie nu ook gezellig op 415,6 MB downloaded en 2376,6 uploaded :D is wel goed voor dat puntensysteem geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Upload weergeven gaat nog wel eens fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

na een een tijdje het programma te hebben aangezet keek ik bij statistics en zag dat k dus een gemiddelde upload had van 14kb/s en gemiddelde download van 1.9 kb/s en aangezien ik aan een datalimiet zit wil ik het liefst niets uploaden, maar als ik dus upload limit op 0 zet dan komt me download ook niet eens boven 3kb/s uit, zodra ik upload limiet op 0 zet gaat me download naar de 5kb/s en hij heeft zelfs een keer de 15kb/s aangetikt, terwijl ik in theorie de 96kb/s moet kunne halen.

Mijn vraag dus:
Hoe kan ik zorgen dat er niemand iets bij mij download maar mijn download snelheden daar niet negatief op worden beinvloed ? :?

over 9 daagjes gaat me nieuwe limiet weer in.. en dan zou ik eventueel wel weer wat willen sharen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het b.t.w. niet tijd voor deel 2 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 12:55

Zoefff

❤ 

Anoniem: 47458 schreef op 22 oktober 2002 @ 21:08:
is het b.t.w. niet tijd voor deel 2 ? :)
Ja, met een praaachtige FAQ bovenaan :*) :P ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Anoniem: 47458 schreef op 22 oktober 2002 @ 19:54:
Mijn vraag dus:
Hoe kan ik zorgen dat er niemand iets bij mij download maar mijn download snelheden daar niet negatief op worden beinvloed ? :?
NIET dus...de hele zaak werk omdat mensen niet leechen. En dat is precies wat jij wilt. Binnen halen en er niets voor terug doen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ortep schreef op 22 oktober 2002 @ 23:42:
[...]

NIET dus...de hele zaak werk omdat mensen niet leechen. En dat is precies wat jij wilt. Binnen halen en er niets voor terug doen. |:(
Ik wil best wel 16kb/s uploaden hoor, maar dan wil ik natuurlijk ook wel kunnen downloaden met 96kb/s maar aangezien ik meer MB upload dan download lijkt het me helemaal niet zo gek om me upload gewoon stil te leggen of te limiteren.
De laatste paar uur dat hij namelijk open stond en alles op max had ik gemiddelde upload van 14.5kb/s en gemiddelde download van 3kb/s :'( en dat was zo'n beetje op iedere server waar ik op connecte hetzelfde :(
en nogmaals ik ben echt niet vies van files delen met anderen, behalve als ik over me datalimiet ga.. dan gaan mijn downloads voor(aangezien ik daar internet voor heb...downloaden en op got posten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Je kan je upload limiteren. Maar dat limiteert direkt je download. En zo hoort het ook. De verhouding is 1:3 bij een upload tot en met 9. Bij 10 heb je onbeperkte download. En als je de upload op 0 zet dan heb je hem op ongelimiteerd gezet. Zoals je had kunnen wetene als je de FAQ gelezen had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66395

Anoniem: 47458 schreef op 22 oktober 2002 @ 19:54:
na een een tijdje het programma te hebben aangezet keek ik bij statistics en zag dat k dus een gemiddelde upload had van 14kb/s en gemiddelde download van 1.9 kb/s en aangezien ik aan een datalimiet zit wil ik het liefst niets uploaden, maar als ik dus upload limit op 0 zet dan komt me download ook niet eens boven 3kb/s uit, zodra ik upload limiet op 0 zet gaat me download naar de 5kb/s en hij heeft zelfs een keer de 15kb/s aangetikt, terwijl ik in theorie de 96kb/s moet kunne halen.

Mijn vraag dus:

over 9 daagjes gaat me nieuwe limiet weer in.. en dan zou ik eventueel wel weer wat willen sharen ;)
Bij eDonkey was het zo dat als je een upload limiet instelde die onder de 10 K ligt, je upload 4x zoveel is, vanaf 10 K wordt je download niet meer gecapped op 4x upload, upload op 0 zetten is niet limiteren dus je voledige uploadsnelheid beschikbaar stellen

Darn net te laat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat had ik al gelezen op de website van emule.... dan toch maar wat uploaden.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 21:45

cemtex

Version 1.1.1

Ortep schreef op 23 oktober 2002 @ 12:58:
Zoals je had kunnen wetene als je de FAQ gelezen had
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Eerste en laatste keer dat ik je er op wijs. Onzinreplies zijn nergens voor nodig en deze is gewoon nog trollerig ook. Als je niks te melden hebt in een topic, doe dat dan ook niet.

Wat is er overigens zo erg aan meer uploaden dan downloaden? Ik download zelf alleen als ik iets wil hebben, op dit mometn bijv heb ik niet echt veel in mijn queue staan en allemaal extreem zeldzame dingen dus ik heb al mazzel als ik iets download. Maar mijn upload @ 12 kb/sec gaat gewoon door, ik heb er een geen last van en ik 'help' er anderen mee. Prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IceStorm schreef op 23 oktober 2002 @ 13:39:

[...]

Eerste en laatste keer dat ik je er op wijs. Onzinreplies zijn nergens voor nodig en deze is gewoon nog trollerig ook. Als je niks te melden hebt in een topic, doe dat dan ook niet.

Wat is er overigens zo erg aan meer uploaden dan downloaden? Ik download zelf alleen als ik iets wil hebben, op dit moment bijv heb ik niet echt veel in mijn queue staan en allemaal extreem zeldzame dingen dus ik heb al mazzel als ik iets download. Maar mijn upload @ 12 kb/sec gaat gewoon door, ik heb er een geen last van en ik 'help' er anderen mee. Prima toch?
het is ook niet erg om meer te uploaden dan downloaden, maar wel als ik die ene langgezochte download wil hebben en verbonden zit aan een datalimiet van 5gb per maand, gelukkig is het over 2 maanden verleden tijd(dan heb ik ADSL en zijn de 2 maanden van mijn opzegtermijn om) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, in dat geval zou ik zeggen, share niet zoveel bestanden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja.. het probleem is dat ik maar 1 bestandje in me temp mapje heb staan.. maar dat bestandje is 688 mb als hij compleet is.. :| maar toch bedankt voor de tip.. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 23-10-2002 22:22 . Reden: wrong smile ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32035

En wat vinden we allemaal van de 0.21b versie ? ;)

Download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32035 schreef op 24 oktober 2002 @ 01:08:
En wat vinden we allemaal van de 0.21b versie ? ;)

Download :)
die link van jou is momenteel down... :(
nog even een stukje info over de nieuwe versie:
And here are the major changes in this version:
Unk: Sorting the server list now supports dynamic ips. Sorting by description works better. All sorts are no longer case sensitive.
Unk: Added some network statistics.
Merkur: Fixed several bugs (preview, high cpu load when sharing many files, wrong serverport, low id crash, misplaced serverwindow, GDI Leaks and some minor bugs)
Merkur: Only one client per unique userhash / ip is accepted on the queue now
Unk: Added a "upload time" column to the upload list and a a "Entered Queue" column to the queue list
Unk: You can now do multiple searches.
Ornis: Show number of available parts of a download and keeps the last date when all parts has been available
Dirus: Downloadlist:improved drawing of the sources(thanks to zytrel), general list-behaviour and sorting
Ornis: new statistic values and new columns for the shared-folder list (4state sorting) which is now autoupdating
Ornis: Updated translations
download <<-- die werkt als het goed is wel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
hoezo verwerken ze in emule de handigheidjes van de herbert versie en de delta hf. Dan zal het echt een goed prog zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
onderaan bij die download site sta een versie 1.11 wat is dat dan weer, ik kan kijken als ik thuis ben, daarom vraag ik het ff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31392

Jammer dat ze niet meer gewoon de bestanden in een zipje aanbieden, maar alleen nog in zo'n suffe installer :(

Verder wel een hele stabiele versie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Anoniem: 31392 schreef op 24 oktober 2002 @ 19:37:
Jammer dat ze niet meer gewoon de bestanden in een zipje aanbieden, maar alleen nog in zo'n suffe installer :(
Ik heb hem gewoon in een zip opgevist hoor

http://prdownloads.source...e/emule0.21b.zip?download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
21B ziet er leuk uit, maar ik heb 15 downloads aanstaan waarvan er nu 3 aktief aan het downloaden zijn. Dit zijn allemaal rare files, maar als ik v20 herbertV5 gebruik dan downloaden ze allemaal. Ik ga dus weer terug naar V20. Zoals de nieuwe emule clients nu werken, doen ze meer sterk denken aan Edonkey :'(

Maar V20Herbert V5 rocks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afgezien van die upload die niet klopt bij mij werkte die versie wel lekker jah :)

Woei bijna tijd voor deel 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ik ga die herbert v5 ook maar is proberen!! 19c delta hf v4c werk ook als een trein. maar er zijn er meer die die .20herbert v5 beter vinden. Ik ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dit is dan post nr 1000!!!! wh00t :P Op naar topic nr 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 19-05 04:25
post nr 1000 mag wel weggehaald worden vind ik... totaal niet nuttig :P >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als m'n post wordt gedelete, dan wordt jouw post nr 1000, en dies dan ook totaal niet nuttig meer so stfu :P >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
deze 3 post kunnen weg, dus ben ik 1000. en ik heb wat zinnigs :D

is er nou weet een nieuwe groep die een eigen mod versie heeft: deze eMule 0.21b InterCeptor kon ik nog niet iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn, nog een nieuwe mod erbij..en we hadden er al zo weinig :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Hoe loopt 21b bij jullie trouwens? Hier als een zonnetje, en verbruikt veel minder ram dan de vorige versies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Zoefff schreef op 25 oktober 2002 @ 17:22:
Hoe loopt 21b bij jullie trouwens? Hier als een zonnetje, en verbruikt veel minder ram dan de vorige versies :)
mmm dan ga ik ook maar is 21b installeren. ik draai nu nog 21a v deltaHF-Rod

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Splasher schreef op 25 oktober 2002 @ 17:28:
[...]

mmm dan ga ik ook maar is 21b installeren. ik draai nu nog 21a v deltaHF-Rod
Mja, k heb geen id hoe die mod's het allemaal doen, heb er nog nooit 1 gebruikt eigenlijk....

Maar wat betreft 21b, andere versies hadden nog wel eens de kwaal om ineens een paar honderd meg. aan ram op te eten, zeker aan het eind van een download :? 21b doe dat dus niet meer, en daar ben ik errug blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ok heb een fucking iri probleem, bij bijna alle versies boven 19c die gemod zijn loop die vast met een c++ visual shit error. Dit heb te maken met men temp en incoming folder.

ik doet het zo: ik unzip een versie, en in die map zet ik dan men temp en incoming dir, ik start op en jahoor die error.

Als ik het programma opstart zonder temp en incoming map en ik verwijs in het programma naar die map, ik sluit af en start op geeft die ook die foutmelding.

wat kan ik heir aan doen, is echt vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
voor mirrors en mods http://fsai.fh-trier.de/~gielj/eMule/

er zijn best veel mods nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DE_Michiel schreef op 25 oktober 2002 @ 17:41:
ok heb een fucking iri probleem, bij bijna alle versies boven 19c die gemod zijn loop die vast met een c++ visual shit error. Dit heb te maken met men temp en incoming folder.

ik doet het zo: ik unzip een versie, en in die map zet ik dan men temp en incoming dir, ik start op en jahoor die error.

Als ik het programma opstart zonder temp en incoming map en ik verwijs in het programma naar die map, ik sluit af en start op geeft die ook die foutmelding.

wat kan ik heir aan doen, is echt vervelend
Dat komt, omdat de src bestanden (die je bronnen van bestanden bijhouden volgens mij) van versie 19 en 20(en hoger) niet compatibel zijn. Als je de src bestanden verwijderd uit je temp map, en dan je nieuwe versie opstart die je wilt gebruiken moet ie het doen..

Zoiets dan tenminste :)

Welke mod van 21b vinden jullie btw het lekkerst werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Nog een paar standaard vragen die niet in de faq staan (want die is er niet :D).

1) Klopt het dat de download upload verhouding 4:1 is, en bij 10kb/s upload download oneindig is?

2) Zijn er nog goede en grote servers in Nederland (ip!), waar je op kan connecten. De koreaanse server waar ik nu opzit is niet echt super :) (en de rest in mijn serverlist ook niet).

3) Van een bepaald spel wat begint met de letter m en eindigt op afia is alleen de eerste cd beschikbaar. Is dat normaal op eMule :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

wwillem schreef op 25 oktober 2002 @ 21:44:
Nog een paar standaard vragen die niet in de faq staan (want die is er niet :D).
Wat is dit dan :? Zoefff in "Emule opensource donkey"
1) Klopt het dat de download upload verhouding 4:1 is, en bij 10kb/s upload download oneindig is?
Bijna, na 10kb/s upload is download idd oneindig, en de upload verhouding is 1:3, maar als je boven de 4kb/s upload zit, is het 1:4 ofzow... maar klopt wel ongeveer wat je zegt ;)
2) Zijn er nog goede en grote servers in Nederland (ip!), waar je op kan connecten. De koreaanse server waar ik nu opzit is niet echt super :) (en de rest in mijn serverlist ook niet).
Geen id, maar het hoeft in principe niets uit te maken... EMule update je serverlist automatisch, en als je geconnect bent met een langzame server, maakt dat in principe niets uit. Het zoeken duurt misschien iets langzamer, maar je vindt uiteindelijk evenveel, en de downloadsnelheid zal niet anders zijn (omdat je niet via je server download, maar direct).
3) Van een bepaald spel wat begint met de letter m en eindigt op afia is alleen de eerste cd beschikbaar. Is dat normaal op eMule :?
Nee, dat is niet normaal, zeker voor Mafia niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30271

Hallo,

Ik heb een probleempje...Ik heb laats m'n HDD geformatteerd en Emule erop gezet. Maar als ik nu een link aanklik komt de betreffende file niet in de Emule lijst te staan. Hij gaat dan naar een pagina waar op staat "page cannot be displayed"

Wat kan ik hieraan veranderen om dat wel mogelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Laat zulke vragen maar weg van GoT aub. Ik ben niet de slimste maar m'n IQ is net aan genoeg om je enorm ingewikkelde code te ontcijferen en ik ben er van overtuigd het gewoon te koop is in de winkel :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2090

OK ik ben nu overgestapt van edonkey naar emule 0.21b en ik merk dat de download veel langzamer gaat. Normaal bij edk 50 Kb/s down en nu bij emule 5 Kb/s

Is dit normaal? Of moet ik die emule0.20b.herbert.v7c nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
Ik zou i.d.d. naar een hervert versie 20 gaan ja, want vanaf die versie zijn de normale emule clients een beetje de verkeerde kant opgegaan. ( qua snelheid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32035

GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!! %(^%$%#^&^%

Sorrie :>

Maar ze starten bij mij ook met die fout C++ op :?

Alleen 19 Delta en 21b standaard starten nog op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Blue_White_Army schreef op 26 oktober 2002 @ 08:25:
Ik zou i.d.d. naar een hervert versie 20 gaan ja, want vanaf die versie zijn de normale emule clients een beetje de verkeerde kant opgegaan. ( qua snelheid )
Kan je die oude versie OVER de nieuwe versie heen zetten, zonder dat je downloads verpest worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35432

werkt al .. lama

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 35432 op 26-10-2002 10:26 . Reden: lama ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
wwillem schreef op 26 oktober 2002 @ 09:40:
[...]

Kan je die oude versie OVER de nieuwe versie heen zetten, zonder dat je downloads verpest worden :?
ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 35432 schreef op 26 oktober 2002 @ 10:24:
10/26/02 10:23:04: Verbinding zoeken met macroHost Donkey Server 3 (80.190.36.12:4661)...
10/26/02 10:23:04: Verbonden met macroHost Donkey Server 3 (80.190.36.12:4661), versturen aanlogverzoek

en dan doet ie niks meer ?? huh ??

edit:

bij elke server is da
Hier heb je een serverlist:
http://www.aachner-eselhilfe.de/server_met/server.met

hiermee updaten en je firewall uit zetten. Daarna zou alles goed moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
Ik cut altijd mijn temp en incoming, mijn known.met en client.met en de adress.met naar een andere folder, gooi heel de map emule weg, en maak een nieuwe map. Extract de client in de nieuwe map en dan cut de files weer terug.

werkt perfect and it is the only way to be sure (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Tnx voor de tips Blue_White_Army & Stoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Blue_White_Army schreef op 26 oktober 2002 @ 10:25:
Ik cut altijd mijn temp en incoming, mijn known.met en client.met en de adress.met naar een andere folder, gooi heel de map emule weg, en maak een nieuwe map. Extract de client in de nieuwe map en dan cut de files weer terug.

werkt perfect and it is the only way to be sure (8>
hm, de adreses kopieer ik ook altijd, maar wat heb ik aan de known en de client mets?

die known lijkt me de mensen die van je gedowned hebben of waar jij hebt gedowned right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Maverick schreef op 26 oktober 2002 @ 10:38:
die known lijkt me de mensen die van je gedowned hebben of waar jij hebt gedowned right?
Yep...en dan kan je ze snel benaderen als je een keer opnieuw start. Dan hoef je niet de hele zoektocht langs de servers te gaan doen. Je weet immers waar ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
en de client.met dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Dev
Post subject: How does the credit system work?

This system works for ALL clients, not only emule clients. However more emule clients (or any client which uses this credit system) means less

upload for leechers.

Every client which connects to you for any reason is remebered by his userhash (this is not your ID or IP).
If this client allows you to download or you upload to him emule saves the ammount of transfered bytes in a file (clients.met).
Everytime when a client asks you for a file these two values a used to calculate a modifier, which affects directly his rating and the rating affects his queue place

Ok here are the technical values:
modifier = (2*uploaded to you) / downloaded form you

so if client X has downloaded 2 Mbyets form you and you 3 MB from him he gets a modifier of (3*2 /2) = 3.0 . That means if he waits in your queue his waitintime counts 3.0 times more than the waitingtime of client Y (unknown).

However the modifier can not be greater than 10.0 or smaller then 1.0 (that means a known client NEVER gets a pen. )

All clients with a modifier greater than 1 are indicated by a yellow icon in your uploadwindow.
Theoretisch gezien zou je dan beter elke keer die client.met kunnen weggooien. Dan staat de waarde weer op 1.0 Of zie ik dit verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
Theoretisch wel, maar de clients die in clients.met staan zijn mensen die credit bij jouw hebben gekregen. Netzoals jij credits bij andere krijgt. Dat is he tmooie van het systeem. Als iedereen zijn credit.met weggooit dan verpest je het credit systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Om de sig van wwillem even te quoten:
Een topic op slot gooien is erg makkelijk. Goed beargumenteren waarom het topic op slot moet, een stuk moeilijker.
Argument: 1029 posts wordt wat groot ==> wil degene die topic twee begint een link naar deze zetten, scheelt weer zoeken voor de mensen :)

En kijk of niet iemand je voor was, Emule opensource donkey deel 2, 3, 4 en 5 tegelijk openen is wat overdreven :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Deel 2 van is hier te vinden: Emule opensource edonkey, deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ennuh Zoefff: Choeso Jei (c) Jotti

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.