En dit is dan post nr 1000!!!! wh00t
Op naar topic nr 2
post nr 1000 mag wel weggehaald worden vind ik... totaal niet nuttig
Anoniem: 16195
als m'n post wordt gedelete, dan wordt jouw post nr 1000, en dies dan ook totaal niet nuttig meer so stfu
deze 3 post kunnen weg, dus ben ik 1000. en ik heb wat zinnigs 
is er nou weet een nieuwe groep die een eigen mod versie heeft: deze eMule 0.21b InterCeptor kon ik nog niet iig
is er nou weet een nieuwe groep die een eigen mod versie heeft: deze eMule 0.21b InterCeptor kon ik nog niet iig
Hoe loopt 21b bij jullie trouwens? Hier als een zonnetje, en verbruikt veel minder ram dan de vorige versies
mmm dan ga ik ook maar is 21b installeren. ik draai nu nog 21a v deltaHF-RodZoefff schreef op 25 oktober 2002 @ 17:22:
Hoe loopt 21b bij jullie trouwens? Hier als een zonnetje, en verbruikt veel minder ram dan de vorige versies
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Mja, k heb geen id hoe die mod's het allemaal doen, heb er nog nooit 1 gebruikt eigenlijk....Splasher schreef op 25 oktober 2002 @ 17:28:
[...]
mmm dan ga ik ook maar is 21b installeren. ik draai nu nog 21a v deltaHF-Rod
Maar wat betreft 21b, andere versies hadden nog wel eens de kwaal om ineens een paar honderd meg. aan ram op te eten, zeker aan het eind van een download
ok heb een fucking iri probleem, bij bijna alle versies boven 19c die gemod zijn loop die vast met een c++ visual shit error. Dit heb te maken met men temp en incoming folder.
ik doet het zo: ik unzip een versie, en in die map zet ik dan men temp en incoming dir, ik start op en jahoor die error.
Als ik het programma opstart zonder temp en incoming map en ik verwijs in het programma naar die map, ik sluit af en start op geeft die ook die foutmelding.
wat kan ik heir aan doen, is echt vervelend
ik doet het zo: ik unzip een versie, en in die map zet ik dan men temp en incoming dir, ik start op en jahoor die error.
Als ik het programma opstart zonder temp en incoming map en ik verwijs in het programma naar die map, ik sluit af en start op geeft die ook die foutmelding.
Dat komt, omdat de src bestanden (die je bronnen van bestanden bijhouden volgens mij) van versie 19 en 20(en hoger) niet compatibel zijn. Als je de src bestanden verwijderd uit je temp map, en dan je nieuwe versie opstart die je wilt gebruiken moet ie het doen..DE_Michiel schreef op 25 oktober 2002 @ 17:41:
ok heb een fucking iri probleem, bij bijna alle versies boven 19c die gemod zijn loop die vast met een c++ visual shit error. Dit heb te maken met men temp en incoming folder.
Zoiets dan tenminste
Welke mod van 21b vinden jullie btw het lekkerst werken?
Nog een paar standaard vragen die niet in de faq staan (want die is er niet
).
1) Klopt het dat de download upload verhouding 4:1 is, en bij 10kb/s upload download oneindig is?
2) Zijn er nog goede en grote servers in Nederland (ip!), waar je op kan connecten. De koreaanse server waar ik nu opzit is niet echt super
(en de rest in mijn serverlist ook niet).
3) Van een bepaald spel wat begint met de letter m en eindigt op afia is alleen de eerste cd beschikbaar. Is dat normaal op eMule
1) Klopt het dat de download upload verhouding 4:1 is, en bij 10kb/s upload download oneindig is?
2) Zijn er nog goede en grote servers in Nederland (ip!), waar je op kan connecten. De koreaanse server waar ik nu opzit is niet echt super
3) Van een bepaald spel wat begint met de letter m en eindigt op afia is alleen de eerste cd beschikbaar. Is dat normaal op eMule
Wat is dit danwwillem schreef op 25 oktober 2002 @ 21:44:
Nog een paar standaard vragen die niet in de faq staan (want die is er niet).
Bijna, na 10kb/s upload is download idd oneindig, en de upload verhouding is 1:3, maar als je boven de 4kb/s upload zit, is het 1:4 ofzow... maar klopt wel ongeveer wat je zegt1) Klopt het dat de download upload verhouding 4:1 is, en bij 10kb/s upload download oneindig is?
Geen id, maar het hoeft in principe niets uit te maken... EMule update je serverlist automatisch, en als je geconnect bent met een langzame server, maakt dat in principe niets uit. Het zoeken duurt misschien iets langzamer, maar je vindt uiteindelijk evenveel, en de downloadsnelheid zal niet anders zijn (omdat je niet via je server download, maar direct).2) Zijn er nog goede en grote servers in Nederland (ip!), waar je op kan connecten. De koreaanse server waar ik nu opzit is niet echt super(en de rest in mijn serverlist ook niet).
Nee, dat is niet normaal, zeker voor Mafia niet3) Van een bepaald spel wat begint met de letter m en eindigt op afia is alleen de eerste cd beschikbaar. Is dat normaal op eMule
Check je mail.wwillem schreef op 25 oktober 2002 @ 21:44:
Anoniem: 30271
Hallo,
Ik heb een probleempje...Ik heb laats m'n HDD geformatteerd en Emule erop gezet. Maar als ik nu een link aanklik komt de betreffende file niet in de Emule lijst te staan. Hij gaat dan naar een pagina waar op staat "page cannot be displayed"
Wat kan ik hieraan veranderen om dat wel mogelijk te maken?
Ik heb een probleempje...Ik heb laats m'n HDD geformatteerd en Emule erop gezet. Maar als ik nu een link aanklik komt de betreffende file niet in de Emule lijst te staan. Hij gaat dan naar een pagina waar op staat "page cannot be displayed"
Wat kan ik hieraan veranderen om dat wel mogelijk te maken?
wwillem schreef op 25 oktober 2002 @ 21:44:
Laat zulke vragen maar weg van GoT aub. Ik ben niet de slimste maar m'n IQ is net aan genoeg om je enorm ingewikkelde code te ontcijferen en ik ben er van overtuigd het gewoon te koop is in de winkel
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Anoniem: 2090
OK ik ben nu overgestapt van edonkey naar emule 0.21b en ik merk dat de download veel langzamer gaat. Normaal bij edk 50 Kb/s down en nu bij emule 5 Kb/s
Is dit normaal? Of moet ik die emule0.20b.herbert.v7c nemen?
Is dit normaal? Of moet ik die emule0.20b.herbert.v7c nemen?
Ik zou i.d.d. naar een hervert versie 20 gaan ja, want vanaf die versie zijn de normale emule clients een beetje de verkeerde kant opgegaan. ( qua snelheid )
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Anoniem: 32035
GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!! %(^%$%#^&^%
Sorrie
Maar ze starten bij mij ook met die fout C++ op
Alleen 19 Delta en 21b standaard starten nog op.....
Sorrie
Maar ze starten bij mij ook met die fout C++ op
Alleen 19 Delta en 21b standaard starten nog op.....
Kan je die oude versie OVER de nieuwe versie heen zetten, zonder dat je downloads verpest wordenBlue_White_Army schreef op 26 oktober 2002 @ 08:25:
Ik zou i.d.d. naar een hervert versie 20 gaan ja, want vanaf die versie zijn de normale emule clients een beetje de verkeerde kant opgegaan. ( qua snelheid )
Anoniem: 35432
werkt al .. lama
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 35432 op 26-10-2002 10:26 . Reden: lama ]
ja, dat kan.wwillem schreef op 26 oktober 2002 @ 09:40:
[...]
Kan je die oude versie OVER de nieuwe versie heen zetten, zonder dat je downloads verpest worden
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hier heb je een serverlist:Anoniem: 35432 schreef op 26 oktober 2002 @ 10:24:
10/26/02 10:23:04: Verbinding zoeken met macroHost Donkey Server 3 (80.190.36.12:4661)...
10/26/02 10:23:04: Verbonden met macroHost Donkey Server 3 (80.190.36.12:4661), versturen aanlogverzoek
en dan doet ie niks meer ?? huh ??
edit:
bij elke server is da
http://www.aachner-eselhilfe.de/server_met/server.met
hiermee updaten en je firewall uit zetten. Daarna zou alles goed moeten gaan...
Ik cut altijd mijn temp en incoming, mijn known.met en client.met en de adress.met naar een andere folder, gooi heel de map emule weg, en maak een nieuwe map. Extract de client in de nieuwe map en dan cut de files weer terug.
werkt perfect and it is the only way to be sure
hm, de adreses kopieer ik ook altijd, maar wat heb ik aan de known en de client mets?Blue_White_Army schreef op 26 oktober 2002 @ 10:25:
Ik cut altijd mijn temp en incoming, mijn known.met en client.met en de adress.met naar een andere folder, gooi heel de map emule weg, en maak een nieuwe map. Extract de client in de nieuwe map en dan cut de files weer terug.
die known lijkt me de mensen die van je gedowned hebben of waar jij hebt gedowned right?
Yep...en dan kan je ze snel benaderen als je een keer opnieuw start. Dan hoef je niet de hele zoektocht langs de servers te gaan doen. Je weet immers waar ze zijn.Maverick schreef op 26 oktober 2002 @ 10:38:
die known lijkt me de mensen die van je gedowned hebben of waar jij hebt gedowned right?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
en de client.met dan?
DevMaverick schreef op 26 oktober 2002 @ 10:56:
en de client.met dan?
Theoretisch gezien zou je dan beter elke keer die client.met kunnen weggooien. Dan staat de waarde weer op 1.0 Of zie ik dit verkeerdPost subject: How does the credit system work?
This system works for ALL clients, not only emule clients. However more emule clients (or any client which uses this credit system) means less
upload for leechers.
Every client which connects to you for any reason is remebered by his userhash (this is not your ID or IP).
If this client allows you to download or you upload to him emule saves the ammount of transfered bytes in a file (clients.met).
Everytime when a client asks you for a file these two values a used to calculate a modifier, which affects directly his rating and the rating affects his queue place
Ok here are the technical values:
modifier = (2*uploaded to you) / downloaded form you
so if client X has downloaded 2 Mbyets form you and you 3 MB from him he gets a modifier of (3*2 /2) = 3.0 . That means if he waits in your queue his waitintime counts 3.0 times more than the waitingtime of client Y (unknown).
However the modifier can not be greater than 10.0 or smaller then 1.0 (that means a known client NEVER gets a pen. )
All clients with a modifier greater than 1 are indicated by a yellow icon in your uploadwindow.
Theoretisch wel, maar de clients die in clients.met staan zijn mensen die credit bij jouw hebben gekregen. Netzoals jij credits bij andere krijgt. Dat is he tmooie van het systeem. Als iedereen zijn credit.met weggooit dan verpest je het credit systeem
Om de sig van wwillem even te quoten:
En kijk of niet iemand je voor was, Emule opensource donkey deel 2, 3, 4 en 5 tegelijk openen is wat overdreven
Argument: 1029 posts wordt wat groot ==> wil degene die topic twee begint een link naar deze zetten, scheelt weer zoeken voor de mensenEen topic op slot gooien is erg makkelijk. Goed beargumenteren waarom het topic op slot moet, een stuk moeilijker.
En kijk of niet iemand je voor was, Emule opensource donkey deel 2, 3, 4 en 5 tegelijk openen is wat overdreven
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Deel 2 van is hier te vinden: Emule opensource edonkey, deel 2
Ennuh Zoefff: Choeso Jei (c) Jotti
Dit topic is gesloten.