"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
GA-Z170XP-SLI - i7 6700K 4.0GHz - 16GB DDR3 - Corsair 300R Wnd - Corsair CX750M - AMD 7950 3GB
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=339
GA-Z170XP-SLI - i7 6700K 4.0GHz - 16GB DDR3 - Corsair 300R Wnd - Corsair CX750M - AMD 7950 3GB
Ik kan het echt iedereen aanraden.
Ik had gisterenmorgen 3 files aangezet, en die waren 's-avonds klaar
die kan je ook per user zienflappie__66 schreef op 16 september 2002 @ 10:26:
Het ziet er aardig uit...kan nog wat uitgebouwd worden natuurlijk (ik vind de extra info die edonkey bij elke server geeft erg handig).
18b. instelling, max connecties 700, max upload 12KBDope-E schreef op 16 september 2002 @ 10:43:
Blue_White_Army: Welke versie gebruik je?
max conn. op 500 en up 10kb
In de folder zie je adres.met, daar copy je bijvoorbeeld de link van maurice. Elke keer download hij dan de server.met van mauricevandenhork25 schreef op 16 september 2002 @ 10:55:
Welke server.met file gebruiken jullie eigenlijk? Heb er 1 van een duitse site. Iemand nog een goeie?
btw downloaden doet ie nu ook! nu nog ~12kb maar het stijgt!
Dat was bij Edonkey2000 toch iets handiger.Blue_White_Army schreef op 16 September 2002 @ 10:55:
je kunt bij het tabblad servers zien als je geconnected bent. " new userid =
Zal wel eerder door Chello komen dan door eDonkey, ben benieuwd hoe deze zich houdt dan.
Tja...Blue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 11:00:
@ vanderhork mwah, detailtjuh
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
4 iso's kwijtgeraakt? Das niet niks en hoeveel heb je er compleet gehad?Bor_de_Wollef schreef op 16 september 2002 @ 11:04:
Heb deze client ook gebruikt maar ben snel weer teruggestapt. Download snelheden zijn totaal niet hoger als met de originele client, vernaggeld iets te vaak downloads (ben dus al 4 iso's op deze manier kwijtgeraakt). Deze tool is nog lang niet voor het grote publiek bruikbaar, moet nog erg veel aan gebeuren. Als je het niet erg vind om af en toe iets kwijt te raken of overnieuw te moeten doen is het wel een aanraader want de extra opties die het heeft ten opzichte van de originele client zijn interessant.
Wat is MLdonkey?Blue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 11:06:
mwah, heb nu 4 iso's binnen, doen het allemaal, maar het kan natuurlijk gebeuren. Vaak komt dit door de users die MLdonkey gebruiken. ( dit volgens het forum van edonkey zelf )
Dat zijn er heel wat meer, maar af en toe krijgt emule kuren en wil hij of niet hashen, of downloads niet nettjes afsluiten als ie klaar is. Krijg dan ook vaak een windows melding dat er een error is voorgedaan waardoor windows de data niet kon saven.vandenhork25 schreef op 16 September 2002 @ 11:07:
[...]
4 iso's kwijtgeraakt? Das niet niks en hoeveel heb je er compleet gehad?
Welke windows heb jij dan?Bor_de_Wollef schreef op 16 September 2002 @ 11:10:
[...]
Dat zijn er heel wat meer, maar af en toe krijgt emule kuren en wil hij of niet hashen, of downloads niet nettjes afsluiten als ie klaar is. Krijg dan ook vaak een windows melding dat er een error is voorgedaan waardoor windows de data niet kon saven.
2000 Professional, maar ik heb meerdere mensen gesproken die met emule het zelfde probleem hebben.
Ik ben gisterenavond overgegaan op 19a, merkte nog niet echt verschil maar het blijft wel werken.
Wat mij betreft blijf ik bij eMule ipv eDonkey.
Blue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 11:18:
met de eerdere versies zijn deze problemen geweest, vanaf 18B moet dat opgelost zijn. Ik heb nog geen problemen gehad. ( tot nu toe ) Staat vanaf zaterdag continu aan, nog geen problems
1-4 up => 3*up=down
5-9 up => 4*up=down
>9 => onbeperkt down
up 5.3 down 6.9
en t browsen gaat ook niet echt vlot meer!
Niet op die manier voor zover ik heb uitgetest, maar er wordt wel met de hoeveelheid geuploade bytes rekening gehouden als je in de que van een andere gebruiker terecht komt.Dope-E schreef op 16 september 2002 @ 11:25:
heeft deze trouwens ook gewoon die dl/ul ratio?
1-4 up => 3*up=down
5-9 up => 4*up=down
>9 => onbeperkt down
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Komt dat niet gewoon omdat eDonkey altijd erg 'intensief' hasht?Blue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 11:46:
ik had bij edonkey altijd dat als hij een file compleet had, mijn pc zo traag werd al dikke stront. Dit door een geheugenlek dat edonkey heeft, met Emule is dit voorbij.
Hashen gaat bij eMule naar mijn idee ook VEEL sneller. Mijn queue wordt nu in 1 minuut gehashed ipv 5 (ja grote queue
Hmm en nou weer les
Hier geen last van hoor, welke versie edonkey gebruikte je? Hier weer eens "emule has generated errors and will be closed by windows"Blue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 11:57:
ja dat hashen gaat supersne;l met emule, maar echt nadat bij edonkey een file gecompleted was, is mijn pc supertraag. Dit komt echt door een geheugenlek. Tjek maar eens met een memory manager als edonkey aan het completen is.
Over Emule, op de website zijn er mensen die dat crash probleem hebben, maar ook mensen die het niet hebben. Ik heb tot nu toe nog geen crash gehad.
Klein probleem is nu dat eMule nu aangeeft bij de helft van de files dat er nog niks getransferred is terwijl dat wel het geval is (kleurenbalken zijn wel gewoon goed).
Eens kijken wat we daarmee gaan doen
Vreemd, ik heb juist qua snelheid een enorme boost, zelfs met standaard instellingenBor_de_Wollef schreef op 16 september 2002 @ 13:16:
Heb ook net de 19 versie geinstalleerd maar helaas, de problemen blijven. Ook haal ik bij lange na de snelheid die ik met de originele client haal niet, welke instellingen ik ook probeer.
Verwijderd
* Wat is een beetje goede url om in de serverlist update from url te zeggen van eMule?
* Ik heb m'n upload ingesteld op 15, maar hij upload vrolijk met 23.4 als hij niet hoger kan, ik heb die upload niet voor nix zo ingesteld zodat m'n verbinding niet dichtslibt. Hoe kan dit?
* Waarom kan ik 'delete dead server' niet aan of uitvinken? Deze optie lijkt me wel handig eigenlijk..
vraag 2 geen idee, no problem bij mij
delete dead servers staat standaard aan bij mij en werkt
edit: deze server.met link erin gegooid, loopt goed : http://swissphoenix.li/ma...ist/vztvqarkrd/server.met
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
zit nu op gemiddeld 100k per seconde, upload 10k
deze is meer constant, bij edonkey had ik vaak dat die langere tijd maar 15k haalde per seconde en zo nu en dan tussen de 75k en 100k
ik vind dit lekkerder werken dan de combo edonkey met edonkeybot.
ik heb gewoon de temp folder van edonkey aangewezen, en eMule gaat gewoon verder met die downloads
lijkt niet te werken, wou m toevoegennicxz schreef op 16 september 2002 @ 14:27:
[knip]
edit: deze server.met link erin gegooid, loopt goed : http://swissphoenix.li/ma...ist/vztvqarkrd/server.met
"Failed to download the serverlist form http://swissphoenix.li/ma...st/vztvqarkrd/server.met"
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
vind t zelfde en evenveel volgens mij, alleen jammer dat je niet kan specificeren of je audio/video/software/etc. etc. zoekt.nicxz schreef op 16 september 2002 @ 14:37:
Wat zijn de ervaringen met searchen eigenlijk van mensen die emule gebruiken? Is het vergelijkbaar met edonkey zonder donkeybot, beter, slechter?
ook de extra info mis ik zoals hoeveel kbps een mp3 is bijv 128k of 192k
en bij films in welke formaat die is gemaakt
je kunt ook gewoon een link in de adres.met gooien. elke keer dat je emule opstart wordt eerst de serverlijst ververst.Turismo schreef op 16 september 2002 @ 14:34:
gaat lekker snel, met de server.met list van OBCmaurice.
zit nu op gemiddeld 100k per seconde, upload 10k
deze is meer constant, bij edonkey had ik vaak dat die langere tijd maar 15k haalde per seconde en zo nu en dan tussen de 75k en 100k
ik vind dit lekkerder werken dan de combo edonkey met edonkeybot.
ik heb gewoon de temp folder van edonkey aangewezen, en eMule gaat gewoon verder met die downloads
[...]
lijkt niet te werken, wou m toevoegen
"Failed to download the serverlist form http://swissphoenix.li/ma...st/vztvqarkrd/server.met"
i knowBlue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 14:42:
[...]
je kunt ook gewoon een link in de adres.met gooien. elke keer dat je emule opstart wordt eerst de serverlijst ververst.
snappez vous
wel raar, dat die link t dan wel zou moeten doen, maar t zal wel
ok thnx for the tip, ik zal t zo s proberen die linkBlue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 14:51:
gewoon ff uitzetten, die snelheid krijg je 100% weer terug, gistren 9 uur lang 120KB gehad
http://ocbmaurice.dyndns.org/pl/slist.pl/server.met?download
omdat ik denk dat die eerste link wel van naam zal veranderen. (hij ziet er nogal random gegenereerd uit).
en nu hopelijk wel weer, als ik het zo hoor
nope.Blue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 15:42:
iemand nog last van Crashes gehad met de nieuwe 19 versie??
Nog niet...Blue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 15:42:
iemand nog last van Crashes gehad met de nieuwe 19 versie??
zit nog op men werk, ben om kwart over 5 huis
heb totaal 13 dingen om te downen en ondanks chello haal ik maar 700mb per dag binnen totaal
Verwijderd
Naja.. geduld is een schone zaak
Ik ben toch niet de enige met dat upload gezeik? Lekkere upload 'limiet' als het geen moer helpt en alsnog de boel dich slibt.. op het forum kon ik er ook geen hulp over vinden
Ik heb hier files in de queue staan met meer dan 400 sources, ook die gaan niet snel (althans niet sneller als in de normale edonkey client).Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 17:04:
Zeldzame dingen schieten helaas nog steeds niet erg op.. ben nu st voyager eps aan het downen van een bekende link site, maar die staan nog steeds de hele tijd op queued
Naja.. geduld is een schone zaak
Ook versie 19 heeft last van vastlopers. Hoef er zelfs helemaal niets voor te doen. Na ongeveer 30 minuten loopt 'ie gewoon vast.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Beetje klote als ik die 60 irritant aan te komen pdf'jes en 1 classic game opnieuw zou moeten aanzetten
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik gebruik 18b, want 19a wil niet stabiel werken! Zijn er nog leuke nieuwe features, waarvoor ik het moet blijven proberen? Of is er eigenlijk niet zoveel verandert?
Sneller is ie ook niet, de genoemde snelheden hier haal ik ook, als is het soms, in edonkey. Vaak crashes en corrupte downloads. Gewoon wachten op een stabiele versie dus.OMX2000 schreef op 17 september 2002 @ 08:04:
Ik vind wel dat ie CPU tijd vreet... Niet normaal, als ik eMule aanzet dan is mijn computer gewoon 10 minuten lang niet echt "aanspreekbaar"... De interface ziet er goed uit, maar ik heb tot nu toe nog niet echt gemerkt dat ie sneller is dan e-donkey + edonkeybot
Aantal malen gecrashed
DL snelheid niet echt anders dan bij eDonkey
Een corrupted dl waar ik al een week mee bezig was
1x een uitschieter van boven de 100kb gezien, al heb ik niet heel de nacht gekeken hoe t ging
Het programma zelf is wel prettig met die userinfo enzo!
Al met al I'm still not impressed!
Heb ook al overnet, daar was ik op zich ook al wel tevreden over, maar eMule vind wel ongelofelijk veel resources!!!
Btw, ik gebruik versie 18b, 19a geeft bij mij een mooi blauw scherm (winxppro) bij het afsluiten, volgens mij heeft et iets te maken met het geheugen ofzow... ik wacht wel ff op de b versie
Inderdaad, snelheid is echt 0% hoger. Die 100k haal je ook wel met de normale client, en dan hebben we het niet over de gebundelde downloadsnelheid, maar de snelheid van een enkele download.Dope-E schreef op 17 september 2002 @ 10:57:
Nou ik heb 19a nu een daggie draaien...
Aantal malen gecrashed
DL snelheid niet echt anders dan bij eDonkey
Een corrupted dl waar ik al een week mee bezig was
1x een uitschieter van boven de 100kb gezien, al heb ik niet heel de nacht gekeken hoe t ging
Het programma zelf is wel prettig met die userinfo enzo!
Al met al I'm still not impressed!
Zwart = al gedownload
Lichtblauw tot donkerblauw = availibility
Rood = not available
Maar groen en geel?!?! En het kleine groene balkje boven de normale gekleurde balk? Wat is dat...
Dat groene balkje is de progress indicator, de rest van de kleurtjes staan in de emule faq op de website.Zoefff schreef op 17 september 2002 @ 12:45:
Kan iemand mij een beetje helpen met de kleurtjes?
Zwart = al gedownload
Lichtblauw tot donkerblauw = availibility
Rood = not available
Maar groen en geel?!?! En het kleine groene balkje boven de normale gekleurde balk? Wat is dat...
Ook een leuk stukje van emule website zelf over zogenaamde beloofde speed increase:
Some people don't seem to realize that even if you make dozen of different edonkey programs, the global speed can't be made faster.
If the program works like its supposed to work (source finding doesn't bug or something) the speed is the same. The clients may have some features like preferring the same client that you use, but that means someone is getting the file faster AND someone will get it slower.. you can't change the global upload - global download balance.
Ja, ben nou BF1942 aan het downloaden....Blue_White_Army schreef op 17 september 2002 @ 13:26:
het gaat mij niet om de speed, maar om de sources die hij meer vind dan donkey
Was er al mee begonnen in overnet, met 15 sources ofzow, nu heb ik er in eMule 792
Sources = speed. Maar als je het emule forum leest zie je ook dat het aantal sources niet klopt (bug) en dat daar waarschijnlijk ook de vastlopers vandaan komen. Sommige mensen hebben meer dan 2000 sources voor een file, zoals ik zelf nu voor iets heel erg onbekends.Zoefff schreef op 17 september 2002 @ 13:36:
[...]
Ja, ben nou BF1942 aan het downloaden....
Was er al mee begonnen in overnet, met 15 sources ofzow, nu heb ik er in eMule 792!!!!!
Nou, in mijn geval is het nu geen bug hoorBor_de_Wollef schreef op 17 september 2002 @ 13:58:
[...]
Sources = speed. Maar als je het emule forum leest zie je ook dat het aantal sources niet klopt (bug) en dat daar waarschijnlijk ook de vastlopers vandaan komen. Sommige mensen hebben meer dan 2000 sources voor een file, zoals ik zelf nu voor iets heel erg onbekends.
Inmiddels 800+ sources, en mn downloadspeed is er ook naar, 120 k/sec
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Lijkt me wel.....cramwinckel schreef op 17 september 2002 @ 14:39:
Mag ik ongestraft het portnummer veranderen, zodat mijn huisgenoot en ik allebei eDonkey/eMule kunne draaien (gebruiken een router)?
Dit topic is gesloten.
![]()