AHApingkiller schreef op 01 oktober 2002 @ 17:40:
200 kbs?? dat haal ik met ut2003 niet eens. 1500 sources en gaat met ongeveer 20 kbs
dus het ligt niet aan mij .
Verwijderd
AHApingkiller schreef op 01 oktober 2002 @ 17:40:
200 kbs?? dat haal ik met ut2003 niet eens. 1500 sources en gaat met ongeveer 20 kbs
Verwijderd
-
Verwijderd
Verwijderd
Dat hoefde dus niet meer volgens mij, ik heb wel in de FAQ gezet waar je een server.met kan downloaden, maar de nieuwe eMule update je server.met automatisch, dus is het niet meer nodig om hem steeds opnieuw van internet te halen (wat je dus doet als je die url in je adresses.dat zet)Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:38:
ik mis btw wat in de faq..
je moest toc ook die url naar je server.met in die adresses.dat zetten met kladblok?
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:55:
Hoe hoog moet ik m dan zetten?
Er kan nog wat aan getuned worden, als dit topic groot zat is komt die faq als beginpostVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:57:
btw Icestorm kan er geen deel 2 komen van dit onderwerp met dit bovenaan in het topic?
lijkt me wel zo makkelijk?
Het verschilt heel erg per persoon/verbinding.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:57:
Ik heb nergens last van onder XP met 5000 connections hoor
Verwijderd
500/750/1000 denk ik ongeveer...Hoe hoog moet ik m dan zetten?
kijk eens naar je temp en download folder! die waren bij mij niet meer goed na de update! ff opnieuw emule starten hierna.xonide schreef op 01 oktober 2002 @ 17:53:
als ik de nieuwe mule erop zet dan pakt de oude downloads nietiemand anders met dit probleem?
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Dat komt er ook, als de FAQ een beetje compleet en correct isVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:57:
btw Icestorm kan er geen deel 2 komen van dit onderwerp met dit bovenaan in het topic?
lijkt me wel zo makkelijk?
Ik ook nietIk heb nergens last van onder XP met 5000 connections hoor
If you don’t have enough time, stop watching TV.
-
Bassie en adriaanVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 18:10:
[afbeelding]
en zo staat tie nu al een kwartier..
leuk progie hoor
[ Voor 0% gewijzigd door Mr.Nobody op 01-10-2002 18:14 . Reden: typo ]
Verwijderd
2500 sources?? Als je populaire files download is dat erg weinig hoor..
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Illumination op 01-10-2002 18:18 . Reden: Te laat... ]
Verwijderd
search global staat aan? dan zoekt ie op alle servers!Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 18:18:
ok ik tip nu .bin in druk op search..
en die blauwe zoekstreep is na 5 minuten nog niet vol?
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:02:
woehoe!!
er komt beweging in
* IceStorm is aan het downloaden met maar liefst 0,7 KB PER SEC!!
-
Verwijderd
nou noem eens iets met veel sources dan.. voor mij part icq je het me..IceStorm schreef op 01 oktober 2002 @ 19:04:
[...]
Rustig aan, Bassie en Adriaan is niet echt iets met veel sources
Als ik jou was zou ik de FAQ nog eens goed doorlezen (de FAQ in dit topic welteverstaan)Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 18:16:
Paar vragen:
1. Wat doet dat maximum connections dan eigenlijk? Bij Kazaa is dit duidelijk, maar bij emule (of edonkey) zie ik het nut niet van xxxx connecties.
2. Mijn ID is nu eindelijk 3122260542, is dit hoog?
3. Ik heb een connectie van 512/128, wat kan ik dan het beste invullen bij 'Download Capacity' & 'Upload Capacity'? In de FAQ staat dat het dan 64/16 moet worden, maar ik zie dat veel mensen toch andere waardes intypen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Als je max connections op 5000 staat, is het dus theoretisch mogelijk dat je 5000 sources voor 1 file vind. De kans dat je dan een slot toegewezen krijg is dan veel groter dan als je maar 500 sources vind, toch?Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:38:
De FAQ heb ik al doorgelezen, maar die gaat niet echt diep op deze zaken in. In de FAQ staat bijvoorbeeld:
Dit is het maximaal aantal connecties dat je kan aannemen/maken.
Dit kan toch niet waar zijn? Als je hem dus op 5000 zet, dan kun je 5000 downloads tegelijkertijd starten, en dan kunnen 5000 mensen tegelijkertijd vanaf jouw PC uploaden. Dit trekt iedere internetverbinding dicht, dus het lijkt me sterk. Geeft ook al aan dat het connecties leggen niet geheel duidelijk is (i.i.g. niet bij mij).
Hoe hoger je ID is, hoe sneller je een download slot word toegewezen. Dat is dus beterHoe hoger dit ID is, hoe beter.
Maar waarom? Dit is mij niet duidelijk. Vind je dan meer servers? Download je sneller? Wat heb je aan een hoog ID?
Dat hangt dus helemaal af per connectie.Dit gaat zo door tot max upload = 10, als je dat instelt, is je max download = ongelimiteerd (vul een 0 in)
Kun je misschien in de FAQ zetten wat de ideale instellingen zijn voor 256/64, 512/128, 768/128 & 1024/256? Ik begrijp niet waarom de een dit invult, en de ander dat.
Verwijderd
Je hebt het nu over sources, en ik over connections. 'Max Source Per File' is me duidelijk, maar wat doet 'Max. Connections'?Als je max connections op 5000 staat, is het dus theoretisch mogelijk dat je 5000 sources voor 1 file vind. De kans dat je dan een slot toegewezen krijg is dan veel groter dan als je maar 500 sources vind, toch?
Ok, is dat duidelijk.Hoe hoger je ID is, hoe sneller je een download slot word toegewezen. Dat is dus beter
Als je 1 source hebt, dan heb je daar 1 connection voor nodig...Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 20:02:
[...]
Je hebt het nu over sources, en ik over connections. 'Max Source Per File' is me duidelijk, maar wat doet 'Max. Connections'?
Ik ga het nu proberen nogmaals heel duidelijk uit te leggen....Dat laatste is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Dus de verhouding is 1:3 (upload:download)? En als je dus een connectie hebt van 512/128 (64/12) dan kun je de upload dus op 10 zetten? En heb je een connectie van 256/128 (32/6) dan kun je de upload ook op 10 zetten, alleen gaat je download daar dan van omlaag omdat de 1:3 verhouding dan niet meer klopt?
![]()
![]()
Verwijderd
Jij snapt hetVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 22:01:
Zoeff bedankt voor de moeite die je doet om het iedereen uit te leggen... ik geloof dat ik het geduld er niet altijd voor heb....
Kunnen we voortaan tenminste lekker schelden als iemand naar de bekende weg vraagt![]()
Verwijderd
Dit is niet waar, daar ben ik zeker van. Eén source staat niet gelijk aan één connectie. Beeld je de volgende situatie in:Als je 1 source hebt, dan heb je daar 1 connection voor nodig...
Dus 5000 sources = 5000 connections
Ik begrijp dan niet waarom sommige mensen het upload getal op > 10 instellen. Daar heb je als gebruiker absoluut geen baat bij (of je moet andere mensen graag een plezier doen).Dit ratiosysteem gaat TOT up = 10, dan schakelt het uit, wat dus betekend dat je down = 0 (ongelimiteerd)
Waarom zou er verschil zitten tussen 14KB upload & 10KB upload? Het 'ratiosysteem' schakelt toch bij de 10 uit zoals jij zegt.Bij mij is het dus zo dat als ik meer dan 14 kb upload, ik maar 40 kb down ofzo haal, terwijl als ik 10 kb upload, makkelijk 200 kb down haal
Sommige mensen doen dat dus inderdaad om anderen een plezier te doen. Jij vind het toch ook fijn als je snel kan downloaden van iemand? Waarom zou jij dan niet die 2 extra kb uploaden als je er toch geen last van hebt...Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 22:32:
[...]
Ik begrijp dan niet waarom sommige mensen het upload getal op > 10 instellen. Daar heb je als gebruiker absoluut geen baat bij (of je moet andere mensen graag een plezier doen).
[/quote][...]
Waarom zou er verschil zitten tussen 14KB upload & 10KB upload? Het 'ratiosysteem' schakelt toch bij de 10 uit zoals jij zegt.
Die optie zit nog niet bij v0.19c, die ik draai helaas...och, stekkertje eruit trekken werkte ook perfect hoorVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 22:35:
[...]
En als je 'Beep on errors' nou eens uitzet in je preferences?
Verwijderd
Rustig, rustig, rustig. Waarom zeg je dan dit:Zoals ik al zei, dat verschil tussen 14kb en 10kb heeft GEEN HOL te maken met het ratiosysteem.
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Niet helemaal. Je ID is eigenlijk je IP adres. Dat heeft eDonkey/eMule nodig om aan een source jouw PC kenbaar te maken. Als het 'laag' is, dan is het hem niet gelukt om je IP adres door te geven. Dat probeert hij met UDP paketten en die raken wel eens zoek. Dat heeft tot gevolg dat het systeem nog wel in staat is om je PC bekend te maken aan sources die op dezelfde server zitten als jij, maar niet meer als ze op een andere server zitten. De server waar je 'op' zit weet nl waar jij zit. Maar hij kan het dan niet doorgeven naar de volgende server die het weer door moet geven. Je krijgt dus heel weinig actieve sources.Zoefff schreef op 01 oktober 2002 @ 19:52:
Hoe hoger je ID is, hoe sneller je een download slot word toegewezen. Dat is dus beter
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Het werkt voor _jou_ niet. Dat is wat anders dan zeggen dat het helemaal niet werkt. Voor heel veel anderen werkt het wel. Jij doet blijkbaar iets anders dan de mensen waarbij het prima werkt. Vooral omdat je zelfs W2K kan laten crashen. Dat wijst op een ander probleem.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 09:23:
Nou jongens ik vind eMule maar nix het werkt gewoon niet.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ik denk dat het aan versie 20a ligt. als ik zo dit forum doorlees ben ik niet de enige die problemen heb met eMule lees het bericht van Dope-E maar dat hij na jouw post geplaatst heeft en zo zijn er meer. Ook het crashen komt vaker voor met deze versie kijk maar naar de posten van Blue_White_Army en zo waren er nog een paar. Heel eerlijk gezegd was win2k niet echt gecrasht, het was n.m. niet nodig om win2k opnieuw op te starten. Maar de meesten zullen denken en/of niet precies weten wat ze moeten doen en zullen rebooten.Ortep schreef op 02 oktober 2002 @ 10:33:
[...]
Het werkt voor _jou_ niet. Dat is wat anders dan zeggen dat het helemaal niet werkt. Voor heel veel anderen werkt het wel. Jij doet blijkbaar iets anders dan de mensen waarbij het prima werkt. Vooral omdat je zelfs W2K kan laten crashen. Dat wijst op een ander probleem.
Bovendien maakt het voor de snelheid van downloaden helemaal niets uit welke client je gebruikt. Dat is volkomen afhankelijk van de sources als je ze eenmaal gevonden hebt. EMule is krachtig doordat hij de sources snelelr vindt en ook onthoudt voor een volgende sessie zodat je niet steeds opnieuw hoeft te beginnen. Dat jij wel verschil ziet kan hooguit te maken hebben met het wel of niet aanwezig zijn van 1 of 2 'snelle' sources tijdens je test.
Het draait om wat de sources aan jou geven. En NIET welke client je gebruikt. Die heeft er nl niets meer mee te maken zodra de verbinding is gelegd. De queue is bij eMule langer. Bij eDonkey is het maximum maar 50. Daarna kom je gewoon niet in de rij. Het is dus heel goed mogelijk om bij 300 mensen op plaats 2000 in de rij te staan en niets te krijgen. En je gaat 30 seconden later het net op en je vindt toevallig een source die net online komt en nog niemand in zijn queue heeft. Als hij een T1 pijp heeft liggen heb je in een record tijd alles binnen. Dan kan je dus met één source meer binnen halen dan met de 300 waar je op staat te wachten.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 11:52:
Wat de sources betreft, eMule (±300) had er meer gevonden dan eDonkey (±50). het downen starte bij eDonkey meteen en ook met een redelijke snelheid, terwijl eMule na 2,5 uur nog geen byte-je had binnengehaald. het testen is op hetzelfde tijdstip gebeurt en ook op dezelfde servers inglogd, maar het resultaat van eMule was droevig.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Miki op 02-10-2002 15:04 . Reden: zie boven ]
Miki schreef op 02 oktober 2002 @ 15:03:
Okay, voor degene die nu pas binnen gekomen zijn en geen zin hebben om al deze 27 paginas door te nemen. Emule werkt perfect en stabiel. Dit geld zeker vooral voor versie 0.19c + de Delta HF V4 update. Versie 0.20a wil hier en daar nog wel eens koppig zijn en niet naar behoren werken. Bij de 1 werkt ie goed bij de ander 1 en al ellende. Nog maals download snelheden van meer dan 50 kb/s is geen uitzondering. Het vinden van resources kan binnen 5 minuten al ver over de 1000 zijn!. Onder voor behoud natuurlijk van zeer populaire bestanden wel te verstaan. Daarnaast is emule nog in een beta fase wat betekent dat het nog niet is geheel bug-vrij is.
Als je toch problemen hebt, neem dan alle 27 pagina's door, want ik ben zat om alle die stomme posten door te lezen over mensen die te lui zijn om eens wat uit te zoeken!
Je creditfile.... is dat niet clients.met of known.met??Yoshida schreef op 02 oktober 2002 @ 14:04:
Ik heb hier veel gelezen, maar ben dit nog niet tegengekomen:
Bij mijn log-venster in het server-gedeelte komt elke per seconde ongeveer 10x deze melding te staan:
{datum}{tijd} Failed to save creditfile
Die meldingen stapelen zich dus in rap tempo maar op.....
Voor de rest lijkt emule gewoon normaal te werken
Iemand een idee waar dit door komt????
PS kheb versie 20a
edit:
PS.2. Het ziet er zo uit (lukte me eerst niet om te koppien):
[code]
10/02/02 14:30:04: Failed to save creditfile
10/02/02 14:30:05: Failed to save creditfile
10/02/02 14:30:05: ERROR while saving partfile: Failed to open part.met file(3.part.met => {FILENAAM})
10/02/02 14:30:06: Failed to save creditfile
[/code]
Ik heb hier zo'n beetje dezelfde problemen.Dope-E schreef op 02 oktober 2002 @ 10:47:
Nou ik ben weer terug naar 19c! 20a kon geen sources vinden van nieuwe links vanaf SR. Die kon hij daarna ook niet in 19c vinden... opnieuw toevoegen in 19c werkte wel!
Flink bugje dus IMHO!
Verder knalde 20a er vannacht al vrij vroeg uit, wat 19c gewoon niet doet, die draait gewoon lekker door!
Je vergeet er bij te zeggen dat als je een SR release 's-avonds aanzet, die 's-morgens klaar is met Emule.Miki schreef op 02 oktober 2002 @ 15:03:
Okay, voor degene die nu pas binnen gekomen zijn en geen zin hebben om al deze 27 paginas door te nemen. Emule werkt perfect en stabiel. Dit geld zeker vooral voor versie 0.19c + de Delta HF V4 update. Versie 0.20a wil hier en daar nog wel eens koppig zijn en niet naar behoren werken. Bij de 1 werkt ie goed bij de ander 1 en al ellende. Nog maals download snelheden van meer dan 50 kb/s is geen uitzondering. Het vinden van resources kan binnen 5 minuten al ver over de 1000 zijn!. Onder voor behoud natuurlijk van zeer populaire bestanden wel te verstaan. Daarnaast is emule nog in een beta fase wat betekent dat het nog niet is geheel bug-vrij is.
Als je toch problemen neem dan alle 27 pagina's door, want ik ben zat om alle die stomme posten door te lezen over mensen die te lui zijn om eens wat uit te zoeken!
hahaha, ja helemaal gelijk heb je. Maar nogmaals het is erg frustrerend voor de mensen die er vanaf post no. 1 erbij zijn en op de voet het hebben gevolgd.Blue_White_Army schreef op 02 oktober 2002 @ 18:04:
[...]
Je vergeet er bij te zeggen dat als je een SR release 's-avonds aanzet, die 's-morgens klaar is met Emule.![]()
Ben topicopenerMiki schreef op 02 oktober 2002 @ 18:23:
[...]
hahaha, ja helemaal gelijk heb je. Maar nogmaals het is erg frustrerend voor de mensen die er vanaf post no. 1 erbij zijn en op de voet het hebben gevolgd.
als je je upload hoger zet dan 10 slipt je verbinding dicht, daardoor kun je niet meer downloaden en zakt je download snelheid in. om te kunnen downloaden moet je kunnen verzenden, als je dus geen bandbreedte naar buiten over hebt (meestal heb je 16 - nog overhead) kun je dus haast niet meer downloaden.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 22:32:
[...]
Waarom zou er verschil zitten tussen 14KB upload & 10KB upload? Het 'ratiosysteem' schakelt toch bij de 10 uit zoals jij zegt.
Verwijderd
Die mensen krijgen van mij dan ook geen antwoord meerMiki schreef op 02 oktober 2002 @ 18:23:
[...]
hahaha, ja helemaal gelijk heb je. Maar nogmaals het is erg frustrerend voor de mensen die er vanaf post no. 1 erbij zijn en op de voet het hebben gevolgd.
Nog een nieuwe download:
eMuled, gemaakt door een enthousiaste tweaker, wat je eMule in de gaten houdt. Zodra deze crasht, wordt ie door dit script opnieuw opgestart
Meer info & downloads @ http://members.home.nl/emule/
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Je hebt dus een probleem bij het wegschrijven van bestanden via de mule. Waarschijnlijk dus je hd vol of geen schrijfrechtenYoshida schreef op 02 oktober 2002 @ 14:04:
Ik heb hier veel gelezen, maar ben dit nog niet tegengekomen:
Bij mijn log-venster in het server-gedeelte komt elke per seconde ongeveer 10x deze melding te staan:
{datum}{tijd} Failed to save creditfile
Die meldingen stapelen zich dus in rap tempo maar op.....
Voor de rest lijkt emule gewoon normaal te werken
Iemand een idee waar dit door komt????
PS kheb versie 20a
edit:
PS.2. Het ziet er zo uit (lukte me eerst niet om te koppien):
[code]
10/02/02 14:30:05: ERROR while saving partfile: Failed to open part.met file(3.part.met => {FILENAAM})
[/code]
Localhost is where the heart is
Staat in de FAQ op pagina 12Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 23:13:
iemand een idee waar ik servers vandaan haal??
Zie ook dit draadje [rml][ Inet] eMule0.19a wil niet connecten[/rml]Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 23:13:
iemand een idee waar ik servers vandaan haal??
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
Verwijderd
Dat werkt niet, dan krijg je een leuke melding; "Invalid versiontag in server.met (0x3C)!"Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 00:34:
maar ook gewoon als update link invullen bij je prog.
Verwijderd
hmm jammer...Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 01:06:
[...]
Dat werkt niet, dan krijg je een leuke melding; "Invalid versiontag in server.met (0x3C)!"
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Doe eens disconnect en dan weer connect...Misschien ligt het aan de server, dat het een laag ID uitdeelt.McFlipp schreef op 03 oktober 2002 @ 12:46:
Hmmzz ik krijg deze foutmelding:
ERROR: Your port 2662 is not reachable. You have a LOWID! Please correct your network config!
Dat heb ik ookKillerAce_NL schreef op 03 oktober 2002 @ 12:52:
B.t.w. ben nog nooit hoger als 10Kbps gekomen, sukt..
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
Ik krijg nu niet meer LOWID, maar dit is mijn id nu:Halfkakkende schreef op 03 oktober 2002 @ 13:21:
[...]
Doe eens disconnect en dan weer connect...Misschien ligt het aan de server, dat het een laag ID uitdeelt.
Verwijderd
ja dat is aan de lage kant je moet minstens een id hebben met tien cijfersMcFlipp schreef op 03 oktober 2002 @ 14:25:
[...]
Ik krijg nu niet meer LOWID, maar dit is mijn id nu:
448550101
Is dat niet wat laag??
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Verwijderd
Als je verder terug gaat in dit forum zul zien dat ook daar gezegd wordt dat een id met 9 cijfers laag is. Het connecten zal geen probleem zijn, maar je kan niet van alle sources ook daadwerkelijk downloaden ook al kan je ze zien.Halfkakkende schreef op 03 oktober 2002 @ 14:50:
Dat is niet laag...Dan zijn als het goed is je pijltjes rechtsonder groen (bij het wereldbolletje) en dan kan je gewoon connecten met iedereen.
Als je een low ID hebt, kan je niet connecten met iemand die ook een low ID heeft.
Verwijderd
McFlipp schreef op 03 oktober 2002 @ 15:01:
Hmmmz het ziet er nu zo uit:[afbeelding]
sorry voor de grote pic, maar anders was het niet te lezen
ff getumbnailed, klik er ff op zodat je kan lezen wat emule allemaal te vertelle heeft
Is dit veelbelovend of zal dat waiting blijven staan, zoals het daar al een paar uur doet??
[This space is for rent]
Verwijderd
Waarom moet poort 4665 UDP naar 192.168.0.0??Op router gewoon je poorten 4661 en 4661 TCP forwarden naar het (interne) IP van je emule-machine.
Port 4665 UDP moet je naar 192.168.0.0 (let op laatste is een nul) forwarden wanneer je die IP-range gebruikt...
UDP is Multicast en wordt dan auto geforward naar alle IP's in de range
Dat weet ik zelf ook niet eigenlijk, heb het gekopieerd van BonziBuddy, dus je zal ff op hem moeten wachten voor een antwoordVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:09:
Vraag naar aanleiding van de FAQ:
[...]
Waarom moet poort 4665 UDP naar 192.168.0.0??
Ik heb 4661, 4662 en 4665 via mijn BSD router (192.168.0.1) geforward naar mijn interne adres: 192.168.0.2
Verlies ik zo snelheid? het werkt namelijk wel, maar niet echt super snel (record = 12KB/sec) dat kan natuurlijk ook toeval zijn,,
Ben hier niet zo'n specialist in, dus als iemand dit punt nog wat zou kunnen toelichten: graag!
Verwijderd
Verwijderd
Nope.Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 00:37:
[...]
eMule gebruikt dezelfde ratio als edonkey en overnet dus dit slaat nergens op.
Eehh..zou je zelf niet eens wat lezen voor je gaat roepen? Het ratio systeem van eMule is zelfs nog krapper dan dat van eDonkey. Bij eMule krijg je met een upload van 8 maximaal 24 down. Bij eDonkey krijg je bij een up van 8 een down van 32. Daarbij heeft eMule ook nog een systeem om mensen die werkelijk wat uploaden te belonen.Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 00:27:
Maar diegene die gemiddeld met 1 op 10 ratio's vanuit het netwerk zitten te zuigen moeten zich rot schamen en die figuren zouden eigenlijk meteen verbannen moeten worden naar een eiland...
Lees eerst eens wat emule doet met het netwerk voordat je gaat braggen met je downloadspeeds en je sources.
Bekrompen, naieve egoistische instelling.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq