Emule opensource donkey

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.055 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

2,39 Gb in 236 files op dit moment ;). Zit spul bij waarvan ik niet wist dat het bestond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emule-deltaHF.19c-v4 gebruik ik op het moment :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2002 15:20 . Reden: Niet stiekem een bericht plaatsen terwijl ik aan het replyen ben :( :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

The netbook of Elven Kamasutra ofzo :P

nou, .20a werkt, laten we het daarop houden, hij houdt alleen mijn downloads niet vast :P
Iets terug in het topic stond iets hou je ze kon behouden, alleen werkt dat niet echt 100% hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Sorcerer@ schreef op 30 september 2002 @ 15:22:
The netbook of Elven Kamasutra ofzo :P

Conan the Barbarian AD&D Adventures :+

Overigens krijg ik het idee dat v20 iets langzamer op gang komt maar daarna ook flink doorkachelt ;). Ik zit nu aan de 40 kb/sec (das vrij veel aangezien ik geen files heb met een hoge av :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Dat hebben ( bij mij dan ) versies van emule. Na ongeveer 20 minuutjes gaat hij serieus gas geven :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
DE_Michiel schreef op 30 september 2002 @ 12:24:
wat is het verschil tussen de green, delta_hf en herbert versie
wat is nou het verschil met deze en de standaard versie, stond er ook 1 bij die meer dan 1.5 mb terwijl eule normaal amper 400 kb is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb ook wel eens dat ie meteen (echt METEEN) met 30k een bestand begint binnen te sleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij duurt het uren voordat er ook maar iets begint te downen..

Hoogste wat ik gezien heb is 16KB/sec maar over het algemeen moet ik al tevreden zijn met 2,1KB/sec of zo.. :'(

En dat terwijl ik net user # 1337 was 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 15:56:
Bij mij duurt het uren voordat er ook maar iets begint te downen..

Hoogste wat ik gezien heb is 16KB/sec maar over het algemeen moet ik al tevreden zijn met 2,1KB/sec of zo.. :'(

En dat terwijl ik net user # 1337 was 8)
jouw ID is veeeeeel te laag

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:42
Blue_White_Army schreef op 30 september 2002 @ 15:58:
[...]

jouw ID is veeeeeel te laag
ID != usernummer (toch?)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 30 september 2002 @ 16:01:
[...]

ID != usernummer (toch?)
Dat meende ik ook:

New clientid is 116254317xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Blue_White_Army schreef op 30 september 2002 @ 15:28:
Dat hebben ( bij mij dan ) versies van emule. Na ongeveer 20 minuutjes gaat hij serieus gas geven :)
Dat is ook normaal. Na 20 tot 30 minuten heeft hij alle andere servers gevonden en ook daar de sources gevonden. Soms heb je geluk en vind je direkt al een berg. en gaat hij gelijk aan de gang.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:26

Zoefff

❤ 

IceStorm schreef op 30 september 2002 @ 10:21:
Hmm ik heb hem nu 30 min aanstaan en ik heb al 22 clients die gebanned zijn, is dat veel ;)?
Je kan ook niet met je handen van het ban-knopje afblijven he.. ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Maverick schreef op 30 september 2002 @ 16:01:
[...]

ID != usernummer (toch?)
ID is een bepaald nummer wat (volgens mij) word gemaakt aan de hand van je ip, en je snelheid oid...

In ieder geval, hoe hoger dat nummer is, hoe meer "status" je hebt in het netwerk, en hoe meer queues dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Zoefff schreef op 30 september 2002 @ 17:08:
[...]

Je kan ook niet met je handen van het ban-knopje afblijven he.. ;)
welk knoppie?
1114 users, 303 banned na 22 uur en 4 minuten. 29:49 min cpu time en 2,53 GB. Rest van de maand maar ff wat rustig aandoen voor datalimieten ed. wel weer paar nieuwe clips en vooral muziek binnen
je id wordt gegenereerd aan de hand van een aantal unieke dingen op je comp. weet zo niet welke, want heb ik nog nergens gedocumenteerd gezien. Hoge/lage id's komt iig door het al of niet gebruiken van een firewall

[ Voor 0% gewijzigd door SilentStorm op 30-09-2002 18:52 . Reden: +reden id ]

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Da was een grapje... IceStorm is mod (toch?! :+ ) en die heeft een ban knoppie voor users....

Als het een slechte grap was, zorry :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik heb eigenlijk nog wel een vraagje over die banned users. Dat is allemaal heel leuk en aardig maar gaan die ook nog een keer van 'ban' af? Want anders zit je over een jaar met 100.000 gebande users waarvan het merendeel per ongeluk een keertje te snel achter elkaar inlogde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja alle gebande users kunnen weer van je donloaden zodra je emule opnieuw hebt opgestart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 19:13:
Ja alle gebande users kunnen weer van je donloaden zodra je emule opnieuw hebt opgestart..

Dank je :)

Ik ben heel benieuwd hoe eMule zich aan het houden is (zit nu op werk). Als ie bij terugkomst gewoon nog draait dan hou ik hem wel gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Zoefff schreef op 30 september 2002 @ 19:02:
[...]

Da was een grapje... IceStorm is mod (toch?! :+ ) en die heeft een ban knoppie voor users....

Als het een slechte grap was, zorry :P ;)
neij hoor, ik vergat bij mijn vraag ook nog ff het >:) smileytje :) :P
--

Hey, we kunnen wel een wedstrijd doen wie de meeste gebande users heeft in een of andere hk thread :P pics! pics! ;) :+
--
heb m nu ook bijna een dag aanstaan en constant hogere snelheden dan edonkey (dat zal vooral zijn omdat deze zijn zoek-threads wel afmaakt - hoevaak zie je bij edonkey niet staan dat hij nog 'unasked' is in een lijst met users. Hierbij is het zelfs zo dat als je een bestand 'uitklapt' (erop klikt) je de users er gewoon bij ziet komen en gevraagd worden. Veel beter geoptimaliseerd.

[ Voor 0% gewijzigd door SilentStorm op 30-09-2002 19:28 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 13:54
ik vind het maar traag gaan met die emule. en dan niet aan het begin want ook al laat ik heb de helenacht aanstaan gaat hij niet veel sneller. (kan je mooi zien in 20a bij statics). constant uppen met 10kb/s en zelf maar iets van 4kb/s binnen halen terwijl de 2 files die ik aan het binnen halen ben, ondertussen wel de meest gesharede files zijn op dit moment. maakt trouwens ook niet uit wat voor een versie het is. overal even sloom. ik vind het echt verrot want heel veel mensen zeggen dus dat het supersnel is. heb daar dus geen donder van gemerkt. trek het dus niet om 3/4 dagen over een iso te doen.
heb btw chello als connectie.

hoe zie je trouwens wat je ID is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

patryk schreef op 30 september 2002 @ 22:20:
ik vind het maar traag gaan met die emule. en dan niet aan het begin want ook al laat ik heb de helenacht aanstaan gaat hij niet veel sneller. (kan je mooi zien in 20a bij statics). constant uppen met 10kb/s en zelf maar iets van 4kb/s binnen halen terwijl de 2 files die ik aan het binnen halen ben, ondertussen wel de meest gesharede files zijn op dit moment. maakt trouwens ook niet uit wat voor een versie het is. overal even sloom. ik vind het echt verrot want heel veel mensen zeggen dus dat het supersnel is. heb daar dus geen donder van gemerkt. trek het dus niet om 3/4 dagen over een iso te doen.
heb btw chello als connectie.

hoe zie je trouwens wat je ID is?
Dat staat ergens in je log, wat je kan zien in het tabblad "server".

Als je je aanmeld staat het gewoon onderaan, maar als je al een tijdje aan het searchen/downloaden bent, dan moet je ff zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook pas 10 keer gevraagd dit topic maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hey

Met 20a kan ik eindelijk fatsoenlijk surfen, eerder lag mijn hele internet er zowat uit met eMule! :9

1 vraag rest mij nog, waarom vind ik zo gigantisch veel Duits spul? Duitse films etc etc? :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk omdat er zo onwijs veel duitsers zijn die het donkeynetwerk gebruiken en die willen allemaal een nagesynchroniseerde Minority Report zien :r

Heb zelf laatst nog in Berlijn Gosford Park gezien in het duits, wat een krimi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Captain Pervert schreef op 30 september 2002 @ 23:15:
1 vraag rest mij nog, waarom vind ik zo gigantisch veel Duits spul? Duitse films etc etc? :?
Omdat Duits een enorm taalgebied is. Veel groter dan bv Frans. Natuurlijk zijn er nog wel meer 'grote' talen. Maar die zitten vaak in gebieden op de wereld waar niet zoveel prive internet is zoals China met Chinees en Zuid-Amerika voor Spaans en Portugees. Dus wat je ziet is heel veel Engels en vrij veel Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Moet je even wachten op een volgende versie of toch donkey gebruiken en een paar filters instellen. Met de donkey had ik altijd 'german, deutch, french, francais, spanish en espagnol' als filter. werkte perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Laatst online: 15-09 21:23

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Hebben jullie bij jullie sources ook wel is gezien dat de status Unknown is. Ik heb bij 1 file 20 sources, maar 16 ervan zijn Unknown. Ik weet dus niet wat ik aan ze heb. Verder heeft zo te zien wel is een keertje kunnen downloaden. Maar ik zie nu geen beweging meer. Hi j blijft echter wel staan als dat die aan het downloaden is.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_White_Army schreef op 16 september 2002 @ 14:42:
[...]

je kunt ook gewoon een link in de adres.met gooien. elke keer dat je emule opstart wordt eerst de serverlijst ververst.
kun je mij ook vertellen waar ik de adres.met kan vinden want bij mij komt hij niet voor. ik heb wel server.met en clients.met en known.met.

btw ik moet trouwens zeggen dat het allemaal erg traag gaat met emule. ik heb hem gisteren geinstalled en gekeken wat hij doet, maar ik heb tot nog toe maar 56Mb van de 685Mb staat toch al een uurtje of 10 of meer aan. het downen gaat dus erg traag, trager dan bij edonkey. :'(
ik gebruik op dit moment versie 20a van emule.
mijn user id = 606091344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
als het downloaden erg traag gaat moet je de max connetions eens lager zetten, bij mij ging ie telkens met maar 4 a 8 kb/s nu heb ik dat op 500 gezet (was veeel hoger) en gaat het weer net zo snel als met 19c :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat hij al op 500 dat is de standaard instelling in versie 20a ;)

het downen met edonkey gaat bij mij beter en sneller dan met emule >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

phew!
net 20a erop gezet, en mijn dl's doen t nog!
ziet er goed uit tot nu toe, begon al meteen te downen!

statistics _/-\o_ :)

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E

Dope-E

The one and only Dope

Waar kun je eigenlijk die compressie zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij zeggen waarom emule bij mij continue in de wachtstand staat en nix download en als hij download dan is het met een snelheid die zo laag is dat je 7 dagen kan wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E

Dope-E

The one and only Dope

Met 56k schiet t natuurlijk niet op he! :+

ff serieus, heb je een laag ID? oftewel gebruik je een firewall oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ID wisselt elke keer.
de ene keer heb ik dit nummer (606091344) en de andere keer heb ik een lager nummer (17531). volgens mij is het afhankelijk bij welke server je geconnect bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 10:13:
de ene keer heb ik dit nummer (606091344) en de andere keer heb ik een lager nummer (17531). volgens mij is het afhankelijk bij welke server je geconnect bent

Dat is allebei vrij laag. Een 'goed' id = 36809261xx. Zit je achter vage firewalls ed toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 16:08

Halfkakkende

Vandring

het nummertje is niet meer relevant...het kleurtje van de pijltjes rechtsonderin wel. als ze groen zijn, heb je een goed id.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 10:13:
De eerste gaat wel. De tweede is veel te laag. Dan kan je dus inderdaad bijna niets binnenhalen. Het ID wordt afgeleid van je IP adres. Als het heel laag is, dan was er iets mis bij de verbinding en kan je alleen 'downen' van mensen die op dezelfde server zitten als jij. Ook al kan je anderen wel 'zien'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik winroute maar die staat voor open voor het downen via edonkey en dus ook voor emule. met edonkey heb ik soms snelheden van 70KB en die heb ik met emule nog nooit gehad het hoogste was 9KB.
ik heb dus wel een connectie via upc/chello :(
en die geeft dus wel vaak problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm, heb je mijn ICQ bericht ontvangen?

eMule is wel aardig, maar ik snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt. Hoe zit het nou met die ID's enzo? Hoger is beter? En wat betekenen al die kleuren, kan iemand dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 11:07:
Nee dus die zul je nog een keer moeten sturen :).
eMule is wel aardig, maar ik snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt. Hoe zit het nou met die ID's enzo? Hoger is beter? En wat betekenen al die kleuren, kan iemand dat uitleggen?

Inderdaad, hoe hoger je ID hoe beter. Je krijgt als je connect automatisch een id toegewezen. Als je naar een server connect dan krijg je rechtonderin een wereldbol met 2 pijltjes erin/erdoor met de naam van de server erachter. Als die pijltjes groen zijn is je ID hoog genoeg.

Die kleuren zijn vrij simpel. Bij elk item dat in je lijst staat heb je een 'blok'. Het dunne randje bovenaan is grijs of groen. Het groene is niks meer dan een progressbar.
Onder dit 'randje' kun je de volgende kleuren tegenkomen:

- Zwart (deze stukken heb je al gedownload)
- Geel (dit stuk ben je mee bezig om te downloaden op het moment)
- Rood (deze stukken heeft niemand op dit moment online staan)
- Blauw (deze stukken heb jij nog niet maar andere mensen wel, hoe 'blauwer' hoe meer mensen er zijn met dat stuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 11:07:

Rood = niet aanwezig / niet online
Zwart = al gedownload
Lichtblauw tot donkerblauw = de mate waarin een (stukje) van een file aanwezig is. Lichtblauw is matig aanwezig, donkerblauw is veel aanwezig

Dan als je een download "uitklapt", zijn er weer 3 kleuren
Zwart = aanwezig
Grijs = niet aanwezig
Groen = wat jij al gedownload hebt (volgens mij)

edit:
Ohw, ik heb een hele late reactie... IceStorm heeft het ook al uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die pijltjes groen zijn is je ID hoog genoeg.
Wat kun je er aan doen als je ID niet hoog genoeg is? Ik had gisteren een ID van 231, en vandaag heb ik een ID van 3156. Een stuk hoger dan gisteren, maar nog steeds zijn die pijltjes niet groen. Is je ID nummer gerelateerd aan de snelheid waarmee je bestanden kan downloaden, of aan de hoeveelheid sources die je dan kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Als je een te laag ID hebt moet je iig kijken of je niet achter firewalls ed zit (en evt die poorten goed openzetten). ID's moeten echt hoog zijn (10 cijfers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 cijfers???? Hmmm, dan moet ik toch maar eens kijken wat er mis is. Ik heb ZoneAlarm draaien, en een router met firewall. ZoneAlarm moet niet zo'n probleem zijn, die laat alles gewoon door als je op 'yes' drukt, maar die router, wat voor poorten zou ik daar open moeten zetten? Gewoon alleen 4662? Of gebruikt dit programma nog meer poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 11:28:
offtopic:
En? Wil je wat boeken ruilen? Ik heb alles in .pdf formaat.

Ja graag :).

En voordat er mensen gaan zeuren, er zijn een heleboel AD&D boeken die gratis verspreid mogen worden en die zelfs bij WoTC online staan (/hebben gestaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuur wel even een e-mail, dan handelen we daar de rest af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 11:28:
10 cijfers???? Hmmm, dan moet ik toch maar eens kijken wat er mis is. Ik heb ZoneAlarm draaien, en een router met firewall. ZoneAlarm moet niet zo'n probleem zijn, die laat alles gewoon door als je op 'yes' drukt, maar die router, wat voor poorten zou ik daar open moeten zetten? Gewoon alleen 4662? Of gebruikt dit programma nog meer poorten?

offtopic:
En? Wil je wat boeken ruilen? Ik heb alles in .pdf formaat.
Volgens mij is dat een kwestie van dit topic doorlezen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 11:37:
[...]

Volgens mij is dat een kwestie van dit topic doorlezen :Z
Ik ben op dit moment ff een kleine FAQ/samenvatting van dit topic aan het maken (tijd over :z )

Misschien is het handig om een nieuw topic te openen, met deze faq als startpost, voorkomt een hoop nutteloze vragen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Zoefff schreef op 01 oktober 2002 @ 11:51:
[...]

Ik ben op dit moment ff een kleine FAQ/samenvatting van dit topic aan het maken (tijd over :z )

Misschien is het handig om een nieuw topic te openen, met deze faq als startpost, voorkomt een hoop nutteloze vragen denk ik...
goed idee, met dit tempo zitten we trouwens zo aan deel 2, dus dat komt goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Hier ff een beginnetje van een kleine FAQ, aan jullie de vraag om even wat opmerkingen/toevoegingen te geven, zodat er een duidelijke FAQ ontstaat, die we in het volgende topic kunnen zetten, om zo een hoop simpele vragen tegen te gaan :)

:? Wat is emule?

Emule is een nieuwe (opensource) client van het shareprogramma/netwerk Edonkey, wat je kan vinden op www.edonkey2000.com.
Edonkey was aan het doodbloeden, er werd weinig meer aan veranderd, en de downloadsnelheden waren over het algemeen erg laag. Emule is een nieuwe client, waar constant aan gewerkt word, en omdat het opensource is, kan iedereen zijn verbeteringen/extra's opsturen.

:? Waar kan ik het downloaden?

De hoofdsite van eMule is www.emule-project.net
Het eMule forum kan je vinden op http://www.emule-project.net/en/index.php
De downloads kan je hier vinden http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53489

Op dit moment is men al beland bij versie 0.20a, al raad ik je aan om 0.19c te gebruiken, omdat (bij mij) 0.20a nog vaak crasht...

Enn...omdat het opensource is, zijn er inmiddels ook andere clients uitgekomen zoals bijvoorbeeld:
http://server3.hostpoint.ch/~tuningsc/emule/
http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=1800
http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=1985

Nog een nieuwe download:

eMuled, gemaakt door een enthousiaste tweaker :P, wat je eMule in de gaten houdt. Zodra deze crasht, wordt ie door dit

script opnieuw opgestart :)

Meer info & downloads @ http://members.home.nl/emule/

:? Wat zijn de beste instellingen?

Upload max/download max
eMule werkt met een up/down ratio, wat wil zeggen dat je max. download speed afhankelijk is van je max. upload speed.
Stel je als max Upload bijvoorbeeld 1kb/sec in, dan is je max download 3kb/sec. Max upload = 2 ==> Max download = 6

Dit gaat zo door tot max upload = 10, als je dat instelt, is je max download = ongelimiteerd (vul een 0 in)

Max. Connections

Dit is het maximaal aantal connecties dat je kan aannemen/maken.
Als je een slechte of langzame internetverbinding hebt, is het aan te raden om hier een wat lager getal in te vullen (rond de 100), heb je een snelle verbinding, dan kan je het gerust op 5000 zetten. Voordeel is dat je dan meestal sneller kan downloaden en meer kan vinden.

Maar zoals ik al zei, het is per verbinding afhankelijk, dus je zal er zelf even me moeten stoeien :)

Clientport

Gewoon 4662 gebruiken, wat er standaard is ingevuld dus.

:?Hoe moet ik mijn router instellen?

Hiervoor wil ik BonziBuddy gewoon ff quoten:
Op router gewoon je poorten 4661 en 4661 TCP forwarden naar het (interne) IP van je emule-machine.

Port 4665 UDP moet je naar 192.168.0.0 (let op laatste is een nul) forwarden wanneer je die IP-range gebruikt...
UDP is Multicast en wordt dan auto geforward naar alle IP's in de range
As simple as what! :Y)

:?Wat is mijn id, en waar kan ik het zien?

Iedereen in het eMule/eDonkey netwerk krijgt een uniek ID, wat word gemaakt aan de hand van je IP, en nog een aantal variabelen (snelheid ed).

Hoe hoger dit ID is, hoe beter. Een hoog id heeft rond de 10 getallen. Als je een laag id hebt, kan dat eraan liggen dat je achter een firewall zit oid.

Je kan je ID zien in de log onder het kopje "Server". Als je eMule net opstart staat daar "New clientid is 1234567890".

:?Wat betekenen al die kleuren nou? En die icoontjes??

Kleuren

Iedere download heeft een dikke balk, die bestaat uit 2 delen.
Het bovenste gedeelte is een klein grijs of groen streepje, wat niet meer is dan de progress bar.
Het gedeelte daaronder stelt de hele file voor, die opgesplitst is in allemaal kleine stukjes, met ieder een andere kleur.

-Zwart is wat je al hebt gedownload.
-Rood is wat er niet online is op dit moment.
-Geel is wat je aan het downloaden bent op dit moment.
-Lichtblauw tot donkerblauw is de mate waarin het stukje aanwezig/online is.
-Groen word de hele balk als de download compleet is.

Icoontjes

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/en/images/other/smilegreen.jpg = Transfering or receiving hashset from this client

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/en/images/other/smileyellow.jpg = On Queue or asking this client

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/en/images/other/smileorange.jpg = Connecting to this client

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/en/images/other/smileblack.jpg = No needed parts, asked for another or unable to connect because of a low ID

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/en/images/other/message.jpg = You have a new message

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/en/images/other/neutral.jpg = normal edonkey, mldonkey or early emule client

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/en/images/other/comp.jpg = client which is able to understand the extended emule protocol

Afbeeldingslocatie: http://www.emule-project.net/en/images/other/plus.jpg = client with a high credit vlaue (which means he has a higher priority)

:?Ik heb meer/minder mb's gedownload dan dat de file groot is?

Het kan soms gebeuren dat er stukjes van een file corrupt raken, die moet je dan overnieuw downloaden, waardoor je soms meer mb's download, dan dat je bestand groot is, maar vrees niet, het komt gewoon goed :)
Omdat eMule gebruik maakt van een compressietechniek, kan het ook gebeuren, dat je mínder mb's download, maar dat je file toch compleet is. Ook hier niet gevreesd, dit is helemaal normaal :)

:?Hoe werkt het creditsysteem?

http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=339 :)

:?Huh, er zijn maar heel weinig users online?

Het aantal users dat je ziet staan, is alleen het aantal users op dezelfde server als waar jij op zit. In werkelijkheid zijn er dus veel meer users online, maar dat zie je niet. Als je gaat searchen of downloaden, kan je dat wel gewoon doen van die "onzichtbare" users.

:?Servers om te connecten?

Om eMule te laten connecten, heb je natuurlijk wel een lijstje met servers nodig. Dat lijstje is "server.met", wat leeg is als je eMule hebt gedownload.

Je kan op verschillende plaatsen server.met's vinden, bijvoorbeeld hier:
http://home.planet.nl/~lesme009/server.met
http://home.planet.nl/~lesme009/server2.met

Het is alleen NIET (meer) nodig om je serverlist constant te updaten, want dat doet eMule tegenwoordig zelf voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Laatst online: 18-09 22:35

Theeboon

theebonen bestaan!

Welke poort(en) moet je in XP (pro) open zetten voor Emule?

4662 dus? Of hoef ik niks aan te passen in m'n firewall instellingen....

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou dit nog even toevoegen:

Hoe werkt het creditsyteem? : http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=339
Wat betekenen de verschillende icoontjes?: http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 13:08:
Ik zou dit nog even toevoegen:

Hoe werkt het creditsyteem? : http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=339
Wat betekenen de verschillende icoontjes?: http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=344
Icoontjes zijn toegevoegd, maar het creditsysteem weet ik niet echt duidelijk te vertalen..

Snap er ook helemaal niets van eigenlijk,
so if client X has downloaded 2 Mbyets form you and you 3 MB from him he gets a modifier of (3*2 /2) = 3.0 . That means if he waits in your queue his waitintime counts 3.0 times more than the waitingtime of client Y (unknown).
Hier word gezegd dat als client X 2 Mb's heeft gedownd, en 3 MB's heeft geupload, dan krijgt ie een modifier van 3.

Dat betekend dat hij in jou queue 3 x zo lang moet wachten als client Y.

Maar dat klopt toch juist niet?? Ik zou het precies andersom doen namelijk, hij heeft 3 mb geupped, dan mag ie van jou ook sneller downloaden....toch? Of denk ik nou heel vaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een lijstje met poorten:

3000
6661
4671
3939
7777
4700
6666
4663
5555
3661
2005

Deze poorten kun je naast 4661 & 4662 ook open zetten, dan kan je bij meer servers connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

[nohtml]
Zoefff schreef op 01 oktober 2002 @ 13:50:
Hier word gezegd dat als client X 2 Mb's heeft gedownd, en 3 MB's heeft geupload, dan krijgt ie een modifier van 3.
Klopt
Dat betekend dat hij in jou queue 3 x zo lang moet wachten als client Y.
Nee, dat klopt niet. Zijn waiting time krijgt een factor 3 mee. Dus als client Y 30 min moet wachten op een vrije plek dan hoeft client X maar 10 min te wachten (10 min x 3 = 30 :P).

Ja het is een vaag vehraal maar 3x lezen helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Zo klinkt het ook wel logischer hoor, maar ik maak dat niet uit het verhaal op...

code:
1
2
3
That means if he waits in your queue his waitintime counts 3.0 times more than the waitingtime of client Y (unknown). 

Dat betekend als hij wacht in jou queue, dat zijn wachttijd 3 keer zoveel telt dan de wachttijd van client Y (onbekend).

Dit staat er toch?! (erg letterlijk vertaald :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 14:00:
Ik heb hier nog een lijstje met poorten:

3000
etc

Deze poorten kun je naast 4661 & 4662 ook open zetten, dan kan je bij meer servers connecten.
Volgens mij is dit onzin, want de poorten zijn 'remote ports' die de 'andere computer' dus gebruikt...
Die kun jij niet openzetten...

Goed initiatief trouwens die FAQ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo? Maar als die andere computer bijv. port 7777 gebruikt, en die poort staat bij jou dicht, dan kan je toch helemaal niet connecten? Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 16:08

Halfkakkende

Vandring

Inderdaad....FAQ ziet er netjes uit.

Nu maar hopen dat het ook wat uit gaat halen!

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 01 oktober 2002 @ 14:10:
Zo klinkt het ook wel logischer hoor, maar ik maak dat niet uit het verhaal op...
[...]
Dit staat er toch?! (erg letterlijk vertaald :P )

Hier je zegt het zelf al, 'dat zijn wachttijd 3x zo ZWAAR telt als client Y :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zie je volgens mij verkeerd... Ik ben geen expert maar heb zelf een tijd geworsteld met Edonkey/Emule vanuit een ICS netwerk en heb me er toen dus maar eens in verdiept..

Volgens mij is er prima verkeer mogelijk tussen bijv jouw tcp 4661 en een remote tcp 4668...
Vergelijkbaar met thuis de deur uitlopen en bij de buurman door het raam naaer binnen klimmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck ik dacht dat dubbelposten niet meer kon.. zal ff nadenken over iets nuttigs om hier nog neer te zetten :)

Ok dan:

BESTAAT ER EEN GEVAAR DAT HANDIGE JONGENS EEN LEECH-VERSIE ZULLEN MAKEN WAARBIJ UPLOADEN OVERBODIG WORDT?

Hoewel uiteraard niets onmogelijk is, zal een dergelijke hack zeer moeilijk zijn aangezien de creditgegevens van een gebruiker (die zijn voorrang in queues bepalen) niet worden opgeslagen op zijn eigen computer, maar op alle computers van andere gebruikers waarnaar hij heeft geupload 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik dacht altijd dat je alleen op bepaalde poort kon connecten als je die poort zelf ook open had staan. Dus bijv.

Poort 7777 ---> Poort 7777

Maar het kan dus ook bijv. zo zijn:

Poort 7777 ---> Poort 6666

Het is dus zo dat alleen het protocol hetzelfde moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat durf ik je niet te zeggen, heb niet verder in verdiept dan nodig was om hier op alle systemen Emule draaiend te krijgen B)

Je hebt zeker ActivePorts gebruikt en die remote ports open zien staan?
Andes moet je dat eens doen; kun je het mooi monitoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

IceStorm schreef op 01 oktober 2002 @ 14:22:

[...]

Hier je zegt het zelf al, 'dat zijn wachttijd 3x zo ZWAAR telt als client Y :P
Jaamaar..jamaar... dat staat er toch ook?

his waitintime counts 3.0 times more than the waitingtime of client Y
zijn wachttijd telt 3.0 keer meer dan de wachttijd van client Y

Nouja, laten we hier maar over ophouden :z

Ik geloof wel dat je minder lang moet wachten hoor, is ook wel logischer....alleen ik vind het verhaaltje beetje vaag opgeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb ActivePorts niet gebruikt. Als je connect met eMule, dan zie je achter alle servers gewoon de poorten staan. Dus zo:

255.255.255.255:1234

Het viel me op dat eMule juist bij de meest vreemde poortnummers niet kon connecten, vandaar dat ik eigenlijk op dit idee kwam. Of die servers het wel doen als die poorten open staan weet ik nog niet, dit heb ik nog niet uit kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Zoefff schreef op 01 oktober 2002 @ 14:30:
his waitintime counts 3.0 times more than the waitingtime of client Y
zijn wachttijd telt 3.0 keer meer dan de wachttijd van client Y
Een beetje als 'tropenjaren' Mensen die vroeger in de tropen werden uitgezonden kregen daar een 'vergoeding' voor. Doordat hun jaren 2 keer zo zwaar telden. Zo kregen ze eerder pensioen. Na 20 jaar werken stond er dus 40 jaar pensioen opbouw te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nou ik heb geen gelegenheid om het te checken, maar nou ben ik ook niet zeker meer van m'n zaak :?

Ik zou je hoe dan ook niet aanraden om deze 'extra-protocollaire' :P poorten allemaal te gaan forwarden.... Laten die servers zich maar gewoon aan het protocol houden..

edit:
Toch maar even getest vanaf laptopje uit ICS netwerk met alleen de standaard poorten geforward..
Meteen verbonden met hoog ID metdeze server:
NCTU-Taiwan eDonkeyServer 2( sssun ) (140.113.140.113:4771)

Poort 4771 heb ik zeer zeker niet geforward.. Dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickvs
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02-2022
Ik ben emule ook even aan het uitproberen, heb eerder nog nooit met edonkey verder gewerkt. Het connecten naar servers e.d. lijkt allemaal goed te gaan, alleen de download snelheid en het vinden van sources is bij mij heel matig. Ik zit met 10 kb te uppen en soms als hij een user kan vinden met 1 to 3 kb te downloaden ofzo.

Ik zit achter een router en heb de poorten zoals eerder aangegeven in dit topic geopend. Ik gebruik versie 0.19c en heb een vrij hoog id :

Connecting to Finland (195.148.0.211:3000)...
Connection established on ogg server
New clientid is 24755501476

Iemand een idee waarom ik eigenlijk helemaal geen download heb en wel de gewone upload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je even geduld hebben...
download als test even een unreal 2003 cdtje dan weet je of het werkt... zou toch wel max connection moeten lopen na een uurtje ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Hoe zit het trouwens met de serverlist? Zit die nou standaard in 19c/20a ingebakken of niet?

Zo nee, dan bouw ik ff een stukje FAQ erbij... :)

Ik heb alleen geen zin om het zelf uit te gaan proberen, omdat ik dan een eMule-uptime moet verneuken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 14:40:
Hmm nou ik heb geen gelegenheid om het te checken, maar nou ben ik ook niet zeker meer van m'n zaak :?

Ik zou je hoe dan ook niet aanraden om deze 'extra-protocollaire' :P poorten allemaal te gaan forwarden.... Laten die servers zich maar gewoon aan het protocol houden..

edit:
Toch maar even getest vanaf laptopje uit ICS netwerk met alleen de standaard poorten geforward..
Meteen verbonden met hoog ID metdeze server:
NCTU-Taiwan eDonkeyServer 2( sssun ) (140.113.140.113:4771)

Poort 4771 heb ik zeer zeker niet geforward.. Dus
Oke, dan haal ik het lijstje weer uit de FAQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er niet bij inbegrepen voor zover ik weet...
Kun je meteen ff benadrukken dat je niet elke dag hoeft te updaten omdat Emule dat voortdurend doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42
uh, weer wat vaags gezien. Versie 19.c Delta HF v.4 -> emule connect zich wel 500 keer met eigen mijn pc, slimme ezel.. zo kom ik ook aan zoveel resources :)
Ik zit wel achter een router, maar is er een mannier om hier vanaf te komen. Edonkey zelf had hier geen last van namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat niet door bij mij jammergenoeg :(

Alleen om de reden dat ik voor Edonkey een upload crack heb en voor deze niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel upload heb je dan? Een beetje sharen is toch niet zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:09
Ik heb nogsteeds dat emule mijn geheugen totaal vol laat lopen. Dat doet ie op een windows 98 machine en op een windows XP machine.Erug irritant

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:39:
Hoeveel upload heb je dan? Een beetje sharen is toch niet zo erg?
16 Kb heeft Chello volgens mij, maar het rare is bij mij dat "hoe hoger de upload gaat hoe minder snel ED download" :?

Vandaar.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Om eMule te laten connecten, heb je natuurlijk wel een lijstje met servers nodig. Dat lijstje is "server.met", wat leeg is

als je eMule hebt gedownload.

Het is alleen NIET (meer) nodig om je serverlist constant te updaten, want dat doet eMule tegenwoordig zelf voor je

:)

Klopt dit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je upload gewoon op 10k begrenzen... ik heb ook 16k up (adsl) en download de hele dag al heerlijk met 40-50k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:48:
[...]

16 Kb heeft Chello volgens mij, maar het rare is bij mij dat "hoe hoger de upload gaat hoe minder snel ED download" :?

Vandaar.... :)
Ik heb ook chello, en wat je zegt is wel waar, maar niet helemaal. Pas als je upload 13 of hoger is gaat je download er onder lijden... (bij mij dan iig).

Je kan dus makkelijk je upload op max 10 zetten, wat betekend dat je download ongelimiteerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 01 oktober 2002 @ 16:49:

Om eMule te laten connecten, heb je natuurlijk wel een lijstje met servers nodig. Dat lijstje is "server.met", wat leeg is

als je eMule hebt gedownload.

Het is alleen NIET (meer) nodig om je serverlist constant te updaten, want dat doet eMule tegenwoordig zelf voor je

:)

Klopt dit????
Is iid wel handig ja, bij mij doet ie dat ook automatisch om de zoveel tijd bij File Finder :)

Altijd een verse lijst ;)

Owja ik zit ook nog op een netwerk met meerdere mensen die het nogal irri vinden als mijn upload op 10 zet....

Dus ik hou het mooi bij eDonkey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van die upload 10 heb je helemaal geen last, tenzij je even een potje wil counterstriken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik heb upload gewoon op 12 kb/sec gezet, dat is voor mij de grens dat ik er geen last meer van heb. Cracks om niet te hoeven uploaden zijn imho gewoon lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leechers worden nu ook flink gedupeerd want straks gebruikt iedereen Emule en krijgen ze echt niks meer binnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Maar klopte dat verhaaltje over servers van mij, BonziBuddy? Ik vraag het ff aan jou, omdat jij er t meeste over weet volgens mij... Ik weet namelijk ook niet precies hoe het met die servers zit, maar volgens mij zit het zo als ik het getypt heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 01 oktober 2002 @ 17:02:
Ik heb upload gewoon op 12 kb/sec gezet, dat is voor mij de grens dat ik er geen last meer van heb. Cracks om niet te hoeven uploaden zijn imho gewoon lame.
I know :| > Shame on me :D

Maar anders gaat de rest gewoon zeuren en dat doen ze al bij 10 kb dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm ja dat klopt in ieder geval voor versies 19.. weet niet uit mijn hoofd of 20a dit ook nog zo doet maar ben er 99% zeker van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 19-05 04:25
hmm... versie 0.20a sluit zichzelf af na een tijdje :(

vanochtend aangezet, stond ie om 12 uur uit, toen weer aangezet en nu staat ie weer uit

is niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:08:
Uhm ja dat klopt in ieder geval voor versies 19.. weet niet uit mijn hoofd of 20a dit ook nog zo doet maar ben er 99% zeker van..
Ok, dankje, FAQ updated again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doordat de posters in dit topic zo enthouisiast zijn heb ik WEER emule gedownload..

En WEER is het hartstikke traag..?

kben nu aan het downloaden met 4,7 kb per /sec?

maar wat vinden jullie eigenlijk snel?

gister was ik bijvoorbeeld op kazaa lite bestanden aan het downen met 200 kb per sec..

edonkey is bij mij ook nooit snel geweest..

andere p2p programma's doen het allemaal prima bij mij en mn gemiddelde download is altijd wel rond de 140 /150

maar dit slaat echt alles..

kweetookniet waar dit aan kan liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:27:
doordat de posters in dit topic zo enthouisiast zijn heb ik WEER emule gedownload..

En WEER is het hartstikke traag..?

kben nu aan het downloaden met 4,7 kb per /sec?

maar wat vinden jullie eigenlijk snel?

gister was ik bijvoorbeeld op kazaa lite bestanden aan het downen met 200 kb per sec..

edonkey is bij mij ook nooit snel geweest..

andere p2p programma's doen het allemaal prima bij mij en mn gemiddelde download is altijd wel rond de 140 /150

maar dit slaat echt alles..

kweetookniet waar dit aan kan liggen..
Ik ben nu al een paar uur bijna constant met 200 k/sec aan het downloaden....

Dat noem ik dus snel ;)

Maar wat zijn al je instellingen? Loop anders ook ff de mooie FAQ door, boven aan deze pagina 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

En pak anders eens bestanden die echt GOED verspreid zijn (uhm UT2k3 comes to mind ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 01 oktober 2002 @ 17:31:
[...]

Ik ben nu al een paar uur bijna constant met 200 k/sec aan het downloaden....

Dat noem ik dus snel ;)

Maar wat zijn al je instellingen? Loop anders ook ff de mooie FAQ door, boven aan deze pagina 8)
heb ik al gedaan..

mn upload bij @home is maximaal 16 dus ik heb mn upload op 10 staan..

verbinding is snel dus heb ik connections op 5000 staan maar nee hoor..

niks geen snelle downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat redelijk.
Een download op formaat heb ik nog niet gehad.
DC++ gaat gemiddeld stukken beter.
Ik blijf wel proberen, want het programma ziet er wel goe uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Leuk hoor, Emule opensource :)
Iemand een linkje of uitleg over:
hoe krijg je Emule op een linux doos (gecompileerd) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis btw wat in de faq..

je moest toc ook die url naar je server.met in die adresses.dat zetten met kladblok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:09
200 kbs?? dat haal ik met ut2003 niet eens. 1500 sources en gaat met ongeveer 20 kbs

edit: heb dus alle instelling goed staan, poorten gemapped op mijn router, upload 10 kbs, etc

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.