Gaat je upload dan ook echt boven de 10 uit? bij mij namelijk niet...
Gebruik evt DUmeter als je het wilt controleren
Verwijderd
Ik heb helaas geen DUmeter om het te controleren, maar ik neem aan dat de Upload snelheden toch wel correct zijn in Emule?Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:39:
Gaat je upload dan ook echt boven de 10 uit? bij mij namelijk niet...
Verwijderd
Verwijderd
tssss hoe wil je dan ooit te weten komen of die waarden kloppenUnicron schreef op 29 september 2002 @ 00:16:
nee liever niet, want ik houd me computer liefst schoon dus ik installeer programma's niet voor eenmalig gebruik.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Ook goedemorgen, die is al een tijdje uit hoorSplasher schreef op 29 september 2002 @ 11:53:
he mensen versie 19C is uit
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
Verwijderd
Ik begrijp niet welke versie je nou bedoelt, want Herbert19cv3 bevatte een enorme bug, en is volgens mij daarom genuked en niet meer te downloaden...Halfkakkende schreef op 29 september 2002 @ 16:32:
Ik zit nu wat te spelen met de herbert version 3, maar die vindt om een of andere reden veel meer sources (op dit moment 2000) dan de andere versie op dezelfde servers met dezelfde files.
And Bob's your uncle ...
Localhost is where the heart is
Mooi, mooi!!Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 20:31:
Versie 0.20a is uit!! Haast je! http://www.emule-project.net/en/portal.php
Verwijderd
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
Ik raad het je af.....IceStorm schreef op 30 september 2002 @ 09:18:
Nou ja, eerst maar even backuppen dan en dan overstappen op versie 20
Dat mag, dat is ook de reden dat ik gewoon mijn hele eMule dir heb gebackuptZoefff schreef op 30 september 2002 @ 09:32:
Ik raad het je af.....
Ik merk het vanzelf wel, crasht hier iig nog niet hoewel hij niet veel sources vind.Heb 20a ook ff geprobeert, maar ik kan NIETS vinden, niemand download ook van mij, ben wel connected, en hij crasht
Terwijl 19c loopt als een zonnetje
Zucht, dat moeten ze er ook eens uitslopen, een queue van 2000 mensen heeft gewoon GEEN zin.Met op dit moment trouwens 1337 mensen in de queue![]()
Ohwja, jij hoort natuurlijk tot de gelukkigen met veel vrije ruimte...IceStorm schreef op 30 september 2002 @ 09:51:
[nohtml]
[...]
Dat mag, dat is ook de reden dat ik gewoon mijn hele eMule dir heb gebackupt. Mocht het fout gaan kan ik zo weer met 19c+Ornis aan de slag.
Het maakt toch niet zo heel veel uit?? Je weet gewoon dat bij sommige mensen niet kan downloaden, maar toch in de queue staat, maar heti s geen extra belasting van het netwerk oid toch??[...]
[/nohtml]Zucht, dat moeten ze er ook eens uitslopen, een queue van 2000 mensen heeft gewoon GEEN zin.
Verwijderd
Clients die in queue staat gebruiken geen connections, dus heb je er geen last van...IceStorm schreef op 30 september 2002 @ 09:51:
[...]
[/nohtml]Zucht, dat moeten ze er ook eens uitslopen, een queue van 2000 mensen heeft gewoon GEEN zin.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
And Bob's your uncle ...
Uh.. wat moet precies leeg zijn? ik heb trouwens um gewoon leeg gebruikt, alleen me adreslijstje gekopierd uit versie 19.c dat is alles. Maar downen homaarScharnout schreef op 30 september 2002 @ 11:46:
20a doet het prima hoor. Alleen houden jullie er wel rekening mee dat de gehele dir eerst leeg moet zijn. Staat in de readme20a gebruikt namelijk andere server.mets ofzo.
Bij mij werkt tie prima!! Leuk ook die stats erin!
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Nou zo 'major' vind ik dat toch niet, en daarnaast kan ik die bug niet ontdekkenIceStorm schreef op 30 september 2002 @ 12:22:
Ok, major bug. Deze versie vind het prima als je een file download die je al hebt (precies dezelfde hash). Heel handig maar niet heus.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
tja..precies hier t zelfde gedaan, maar er word niet gedownloadMiki schreef op 30 september 2002 @ 11:58:
[...]
Uh.. wat moet precies leeg zijn? ik heb trouwens um gewoon leeg gebruikt, alleen me adreslijstje gekopierd uit versie 19.c dat is alles. Maar downen homaar
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Blue_White_Army schreef op 30 september 2002 @ 12:34:
thx, wat zijn dat voor een bestanden( ja pdf, dat zie ik)
Versie Delta HF V4 wel, zo niet kijk voor je zelf dan maar eens!!! alle icons zijn al het zelfde!Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 12:51:
Echt niet! Lay-out is gewoon die van 19c
Die van mij draait alleen 's-nachts, dus als ie naar 30 minuten eruit knalt dan gebruik ik liever een stabiele versie.Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 12:57:
BWA jekunt zonder risico 20a even proberen hoor...je kunt toch altijd weer terug?
Verwijderd
Ah je hebt gelijk.. ik zie in de changelog dat vandaag de icons zijn geupdate zonder dat het versienummer is veranderd... Ik had dus gisteren een Delta4 in de oude stijl geprobeerd...Miki schreef op 30 september 2002 @ 12:58:
[...]
Versie Delta HF V4 wel, zo niet kijk voor je zelf dan maar eens!!! alle icons zijn al het zelfde!
Blue_White_Army schreef op 30 september 2002 @ 12:55:
Icestorm, crashed V20 bij jouw???
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Verwijderd
Die versie roelt wel de pan uit zeg btwMiki schreef op 30 september 2002 @ 12:58:
[...]
Versie Delta HF V4 wel, zo niet kijk voor je zelf dan maar eens!!! alle icons zijn al het zelfde!
Verwijderd
Verwijderd
Bij edonkey werkt deze setting wel daadwerkelijk ergens voor gebruikt, ik geloof om te voorkomen dat edonkey je hele internetverbinding dicht trok (dat kan bij mij niet gebeuren dus ik spreek niet uit ervaring op dit punt).Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 13:28:
Uhm dat geeft niet... capacityvalue wordt alleen gebruikt als bovenwaarde van je grafische statisticsweergave...
downloadYeah!!
Verwijderd
zeg dan niksNikel schreef op 30 september 2002 @ 13:31:
[...]
Bij edonkey werkt deze setting wel daadwerkelijk ergens voor gebruikt, ik geloof om te voorkomen dat edonkey je hele internetverbinding dicht trok (dat kan bij mij niet gebeuren dus ik spreek niet uit ervaring op dit punt).
Chicken!!Blue_White_Army schreef op 30 september 2002 @ 13:35:
Na het lezen van het forum toch maar besloten om eerst 19c te proberen en te wachten op 20b. Is te buggy for me @ the moment
Verwijderd
Verwijderd
Ik had een laag id, en besloot om maar ff te disconnecten en opnieuw te joinen in de hoop dat ik dan een hoge zou hebben zoals meestal. Na een aantal pogingen bereikte ik dit dieptepunt
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2002 15:06 . Reden: tiepvoutjuh ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
welke versieVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 15:15:
[...]
Nee hoor, ben alweer met 90 lekker aan het downloaden![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq