Mooie pics "Fly High"ben je nog goed geland ?
trouwens, over welke plaats vloog je ?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je lief meisje MCflip, ging dat trouwens helemaal goed dat PIC panel in de 757 ??McFlipp schreef op 05 september 2002 @ 20:55:
[...]
Dankje. Btw me icon doet het gewoon nog hooren het is Vanessa Carlton (Wat Vanessa Carlton!!?!? Ja Vanessa Carlton
)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
The_FrankO schreef op 05 september 2002 @ 21:05:
Nou omdat iedereen zijn pic's laat zien kan ik niet achter blijven
had een vluchtje gemaakt met de b727KEWR 2 KATL
Nou daar staat ze dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is daar ontzettend druk
[afbeelding]
Hier zie je ook weer drie vliegtuigen in de lucht
[afbeelding]
Ja ze komen overal vandaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Vlak bij de IKEA
[afbeelding]
Continental your number 1 for landing(mijn complimenten voor de maker van de repaint en model)
[afbeelding]
En we zitten met het oude beestje in de lucht
[afbeelding]
Na een lange klim (na bijna in een stall geraakt tezijn) toch nog fl300 berijkt(dat ding klimt echt heel moeilijk)
[afbeelding]
[afbeelding]
En we gaan weer dalen
[afbeelding]
-=sorry geen pic's van de landing, had het erg druk om op de juiste snelheid te blijfen met 2 andere voor me en 1 achter=-
Dus hier staan we op de grond kwam eindelijk tussen het andere verkeer
[afbeelding]
Nog meer verkeer
[afbeelding]
Stijgt er weer 1 op![]()
[afbeelding]
Zoek maar een plaats![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo en de moter uit
[afbeelding]
Nou dat was een druk vluchtje
Plane van Mike Stone
Panel van Richard Probst
Deze sounds
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Een b727 heeft geen apMcFlipp schreef op 05 september 2002 @ 21:16:
[...]
![]()
Mike stone rules!! Btw zit er wel een FMC in? Want dat zal ik hem ook eens downloaden
* McFlipp houdt niet zo van planes zonder FMC![]()
Btw dat panel is dat freeware?? Of is dat het panel dat ook in de DF 727 komt? en heb je de beta van meneer Richard Probst gekregen
Verwijderd
Fat! Maakt de DF een 727 dan???The_FrankO schreef op 05 september 2002 @ 21:20:
[...]
Een b727 heeft geen ap(wel alt en hdg, maar geen ils etc)
Die panle is freeware. Hij had een prijs gewonnen maar dat vond hij een temin hij wilde een grotere prijs ofzo
Maar het is een hele mooie panel. Erg ingewikkeld is een erg mooi panel tot de df komt. Die zal wel nog beter zijn
owja het panel is niet van mike stonemodel wel maar die klopt volgens sommige mensen niet helemaal. maar ik vind hem er goed uitzien
DIEwil IK hebbUH en snel ook
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik niet helaas, kheb sowiese weinig tijd nu voor ontspanning, want school neemt nogal heel veel tijd in beslag, ben meest pas zes uur thuis van school, dan nog eten, huiswerk en dan ben ik verrot-Sander_ schreef op 05 september 2002 @ 22:11:
Vraagje over Interline:
Wie kan helpen met het painten van de fleet?
Uit zéér betrouwbare bron weet ik dat dat helaas nogal meevalt.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 22:14:
[...]
Ik niet helaas, kheb sowiese weinig tijd nu voor ontspanning, want school neemt nogal heel veel tijd in beslag, ben meest pas zes uur thuis van school, dan nog eten, huiswerk en dan ben ik verrot
Maar ik dacht dat de liveries al aardig klaar waren.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
dankje en tuurlijk goed gelandVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:58:
Mooie pics "Fly High"ben je nog goed geland ?
En ging dat goed McFlipp??Gilly schreef op 05 september 2002 @ 20:59:
[...]
ging dat trouwens helemaal goed dat PIC panel in de 757 ??
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Lachuh die SAS.....ik had ook maar gauw weer mijn 736 geinstalled. Echt 1 van mijn favoriete gasten die "Baby-SAS"McFlipp schreef op 05 september 2002 @ 22:17:
Omg net dit plane gedownload:
[afbeelding]
![]()
![]()
wat een beauty!!
![]()
Hier ga ik snel wat vluchtjes mee maken!!
Nog ff een shotje van mijn schatje erbij![]()
[afbeelding]
Jahoor dat ging prima, alleen staat er in de aircraft.cfg een ZFW van 170 geloof ik en kan je maar 180 invulllen, maar ik heb er niets van gemerkt tijdens de vlucht
Verwijderd
http://www.schiratti.com/whazzup.htmlVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 23:29:
Wie heeft hier een URL voor? Ik zat 2 jaar geleden ooit bij een VA van BA, maar had er eigenlijk nooit iets mee gedaan (BAW715)
[afbeelding]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Waar kan je deze info bekijken?? Echt gaaf!!rdluca schreef op 05 september 2002 @ 23:01:
Trans Atlantic eastbound traffic. Nu op Vatsim nog zo druk worden
[afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, lijkt me wel lachen om te zien waar mn ouders zich bevinden donderdag avond/vrijdag ochtend vanuit Canada naar Schiphol
Damn, ben ik ook wel benieuwd naar. Dit is toch single player? Ik gebruik daarvoor altijd ACRad maar die is flink wat beperkter...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
die 2e schot, is dat swedish airports ofzo??McFlipp schreef op 05 september 2002 @ 22:17:
Omg net dit plane gedownload:
[afbeelding]
![]()
![]()
wat een beauty!!
![]()
Hier ga ik snel wat vluchtjes mee maken!!
Nog ff een shotje van mijn schatje erbij![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Dat zijn gewoon de AI Aircraft uit FS hoor, niet uit RLVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:16:
[...]
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, lijkt me wel lachen om te zien waar mn ouders zich bevinden donderdag avond/vrijdag ochtend vanuit Canada naar Schiphol
Weenie, de 2e is niet door mij geschoten
Verwijderd
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 13:24:
[...]
Dat zijn gewoon de AI Aircraft uit FS hoor, niet uit RL
Verwijderd
Verwijderd
Kan ik nog 'lid' worden van ILA?? JA?? HOE?? WAAR???nealzie schreef op 06 september 2002 @ 14:59:
hmja, even ter info:
De 737, 747, A320, BAe 146-300 zijn klaar voor ILA,
er moet iig nog een 767 komen, en voor verdere planes komt nog een plan...
Het probleem nu is ook een beetje dat ik ineens allemaal reactie krijg over de repaint maargoed, als iemand denkt dat die het aan kan, graag even contact opnemen met mij of sander!
http://sanderik.hostingworx.net/sander/global/signup.phpVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 15:56:
[...]
Kan ik nog 'lid' worden van ILA?? JA?? HOE?? WAAR???
tampert, kriminalpolizei
Nee hoor, dit is RL vliegverkeer.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 13:24:
[...]
Dat zijn gewoon de AI Aircraft uit FS hoor, niet uit RL
Verwijderd
Verwijderd
Daar wil ik echt het fijne van weten
Verwijderd
Ik wil wel mee en kies voor EHAMrdluca schreef op 06 september 2002 @ 18:36:
[afbeelding]
Zijn er nog mensen die zondag meevliegen vanuit New York richting Europa? Als we dan boven Europa aankomen hebben we meestal vanaf Schotland tot plaats van bestemming volledige ATC.
Diverse vluchten mogelijk
KEWR-EDDF
(NEWARK-7.GREKI) J75 BOS J575 TUSKY VIXUN (*NAT-Y*) DOLIP UN523 CRK UL607 SPI UT180 ROLOR T180 EPINO (EPINO 3E/3W)
KEWR-EGLL
(NEWARK-7.MERIT) HFD J42 PUT J581 ENE J573 EBONY YQX (*NAT-X*) BURAK UN535 SHA UG1 KENET (OCK-1A)
KEWR-EHAM
(NEWARK-7.MERIT) HFD J42 PUT J581 TOPPS YAY (*NAT-U*) MAC UN552 TLA UL602 DOGGA UY70 BLUFA (BLUFA)
Of iets anders natuurlijk.
Vertrek zondag rond 12:00
Verwijderd
Deze site bedoel je toch http://www.laartcc.org/calscreamVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 19:09:
Wat was ook alweer de site van die grote fly-inn in Amerika?
haalt een A319 dit??rdluca schreef op 06 september 2002 @ 18:36:
[afbeelding]
Zijn er nog mensen die zondag meevliegen vanuit New York richting Europa? Als we dan boven Europa aankomen hebben we meestal vanaf Schotland tot plaats van bestemming volledige ATC.
Diverse vluchten mogelijk
KEWR-EDDF
(NEWARK-7.GREKI) J75 BOS J575 TUSKY VIXUN (*NAT-Y*) DOLIP UN523 CRK UL607 SPI UT180 ROLOR T180 EPINO (EPINO 3E/3W)
KEWR-EGLL
(NEWARK-7.MERIT) HFD J42 PUT J581 ENE J573 EBONY YQX (*NAT-X*) BURAK UN535 SHA UG1 KENET (OCK-1A)
KEWR-EHAM
(NEWARK-7.MERIT) HFD J42 PUT J581 TOPPS YAY (*NAT-U*) MAC UN552 TLA UL602 DOGGA UY70 BLUFA (BLUFA)
Of iets anders natuurlijk.
Vertrek zondag rond 12:00
Geen idee wat een A319 haalt, een A319 heeft volgens mij ook geen ETOPS kwalificatie. Reken op 3200nm die er gevlogen moeten worden, we hebben wind mee iig.
Verwijderd
Ik ga nu wel vliegen maar dat wordt op Vatsim aangezien ik geen Ivao registratie hebVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 20:07:
MENSEN, kom aub vliegen op IVAO, ik heb geen een vliegtuig, drie controllers zijn online, allen met voice, pls, kom vliegen
Who cares, dit is speciale vlucht, dan gelden die regels nietrdluca schreef op 06 september 2002 @ 20:04:
[...]
Geen idee wat een A319 haalt, een A319 heeft volgens mij ook geen ETOPS kwalificatie. Reken op 3200nm die er gevlogen moeten worden, we hebben wind mee iig.
Verwijderd
Wat wordt jou vlucht?rdluca schreef op 06 september 2002 @ 20:11:
[...]
Ik ga nu wel vliegen maar dat wordt op Vatsim aangezien ik geen Ivao registratie heb
Mee eens, hoe meer hoe beter, of iemand gaat met de KC en gooit onderweg wat fuell bij je naar binnen.Spotter schreef op 06 september 2002 @ 20:13:
[...]
Who cares, dit is speciale vlucht, dan gelden die regels niet
wie o wie vliegt er KDC-10??rdluca schreef op 06 september 2002 @ 20:16:
[...]
Mee eens, hoe meer hoe beter, of iemand gaat met de KC en gooit onderweg wat fuell bij je naar binnen.
NOFI maar ik hou het op VATSIM. Ik heb diverse keren meegeluisterd op IVAO en mijn mening daarover al gegeven.
vorige deel effe lezen, hele discussie (misschien ook wel het deel ervoor)
Verwijderd
Op IVAO "rotzooien" ze maar wat aan IS MIJN MENINGSpotter schreef op 06 september 2002 @ 20:38:
[...]
vorige deel effe lezen, hele discussie (misschien ook wel het deel ervoor)
Wat is er dit weekend te doen in Alicante?!?!Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 20:12:
Whoeiii op VATSIM zijn ze mee 9 man ofzow naar Alicante![]()
Voor Bolk een overzicht van wat meningen
En bij vertek van de Transaviavloot was EHAM fully staffedBolk schreef op 06 september 2002 @ 20:47:
God wat zijn we toch weer aardig vandaag tegen elkaar..
Ik vond het al raar, geen controllers op VATSIM. Maar iedereen is onderweg.. er staan wel 2 controllers klaar op LEAL
vin je het gekrdluca schreef op 06 september 2002 @ 21:06:
[...]
En bij vertek van de Transaviavloot was EHAM fully staffed
Wie waren dat dan?rdluca schreef op 06 september 2002 @ 21:06:
[...]
En bij vertek van de Transaviavloot was EHAM fully staffed
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Verwijderd
Hehehe lol.Delphi32 schreef:
Even wat pics in de categorie 'mafste screenshots uit FS2002'.
ikke toen wel (mijne)-Sander_ schreef op 06 september 2002 @ 22:32:
Rogier (ook bekend als terwee) Heb jij de verificatie e-mail van ILA wel ontvangen??
hmm dus jij doelt een beetje op zoiets als dit?McFlipp schreef op 06 september 2002 @ 16:52:
Ik wil best interline joinen, alleen als ik eerlijk moet zijn vindt ik de livery onwijs lelijk...
Ik heb ff HEEL snel een lelijke schets gemaakt:
[afbeelding]
Misschien dat je iets met die kleuren kan. En die ovaale gevallen in de staart stellen die sliertjes van het logo voor. En dat ovaale geval richting de voorkant met interline erin, dat moet het logo voorstellen, hoe je dat er mooi op krijgt, zal vast wel een mooiere manier voor zijn, maar was alleen om aan te duiden, dat daar het logo zitOh en dat grijze voorop is de cockpit
www.fssc.avsim.net is the place to be... het is heel basic maar je kan er een hoop lol mee hebbenVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 22:06:
Waar kan je dat programma van jou (scenery maker?) dll, op FSPlanet doen al die downloads het al een maand en meer niet
Ja zoiets bedoel ik janealzie schreef op 06 september 2002 @ 23:41:
[...]
hmm dus jij doelt een beetje op zoiets als dit?
[afbeelding]
Dit is even heel snel in elkaar geflanst hoor
(en kost alsnog 1.5 uur werk)
niemand?DeeJee schreef op 06 september 2002 @ 22:01:
Heeft iemand voor mij een goede flightplans.txt
Ik heb natuurlijkweer het een en ander zitten te verklooien. Ik mis bijvoorbeeld heel nederland.
Money for nothin' and your chicks for free
Nou ik snap je niet
neej, alleen met witte achtergrond enzoVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 11:51:
Mooie plaatjes, was bij jullie GoT ook down vanochtend?
AFCAD wil ik wel voor je makenDelphi32 schreef op 06 september 2002 @ 21:49:
*knip*
Ondertussen heb ik het vliegveld al wel verplaatst. Moet nog een afcadje komen, en wat leuke objectjes erbij. En natuurlijk vliegverkeer
Mooie pics! En best bijzonder ook, AA in Windowed mode. Dat red ik met m'n GF2 GTS niet.achappey schreef op 07 september 2002 @ 01:36:
St. Louis - Indianapolis.
Plaatjes - Dit keer wel met AA.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq