Devil N schreef op 07 oktober 2002 @ 00:15:
Wat denken jullie trouwens? Zou 256 extra MB aan geheugen bovenop de 256 MB die ik al heb (in totaal 512 MB DDR SDRAM dus) veel helpen voor de (laad)prestaties van AC2? De rest van m'n computer trekt 't spel wel aardig, 't is alleen irritant om de hele tijd van dat gestotter te hebben tijdens het lopen door HD-activiteit. M'n HD is ook niet de langzaamste (7200 RPM, en pas gedefragmenteerd), dus lijkt het me dat een hoop van dat gestotter door HD-activiteit wordt veroorzaakt door virtueel geheugen gebruik. En daarvan uitgaande zou 't dan logisch zijn dat meer intern geheugen het gestotter zou moeten verminderen. Maar ik wil wel eerst zeker zijn van m'n zaak voordat ik big cash neersmak voor een nieuw reepje merk DDR geheugen, dus wat denken jullie? De moeite waard?
Extra geheugen maakt bij AC2 behoorlijk verschil. Er wordt ook 512 aangeraden geloof ik zelfs. Je hebt zo bizar veel textures (uitgestrekt land, veel verschillende monsters/spelers bij elkaar die allemaal anders zijn), dat je het geheugen gewoon nodig hebt.
En hoe hoger je texture-settings hoe meer geheugen je nodig hebt. Wil je dus minder swappen, zet dan je textures op low
----
Oever het kopen.. Ja ik ga hem wel kopen. Ik hb 2,5 jaar AC1 gespeeld met een paar vrienden en dat gaan we waarschijnlijk doorzetten met AC2.
AC2 is nu nog erg leeg, maar denk eraan dan AC als ENIGE MMORPG maandelijkse content-updates krijgt. Binnen een paar maanden is er meer te doen dan je aankan

En voor je het weet is er weer een maand voorbij. Zo zijn de jaren bij AC1 voorbij gevlogen en dat is de voornaamste reden dat ik waarschijnlijk met AC2 doorga.