Beta-Report: Asheron's Call 2

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 828 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

uhmm nadat ik uit de tutorial ding kwam was ik opeens lvl 20, ipv van lvl 2...
en hij crasht bij mij vrijwel na anderhalve minuut spelen ofzo
dus dat speelt niet echt fijn als et 8 mins duurt om op te starten en door de zelfde kut server msgs heen te gaan. Voor de rest ziet et er wel leuk uit hoor :)

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:37

The End

!Beginning

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 17:07:
uhmm nadat ik uit de tutorial ding kwam was ik opeens lvl 20, ipv van lvl 2...
en hij crasht bij mij vrijwel na anderhalve minuut spelen ofzo
dus dat speelt niet echt fijn als et 8 mins duurt om op te starten en door de zelfde kut server msgs heen te gaan. Voor de rest ziet et er wel leuk uit hoor :)
Morgen kan je weer op lvl 1 beginnen...
Als de client vaak crashed moet je het geluid uitzetten (soms ook graphics omlaag)

Verwijderd

aha ok dan thnx :)

nouja ik heb geluid in options uitgezet en graphics omlaag gezet maar het heeft niet mogen baten, hij crasht nog steeds ook al duurt et nu ietsjes langer :(

Verwijderd

Uhmm... probeer em is opnieuw te installen, of heb je dat al geprobeerd ??

Verwijderd

jup

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

Bloodclot

Jawier!

kdan! lvl21 en op de helft naar 22 :)! vette items... per keer zo'n 900xp.

We zitten op zo'n eiland waar je heen moet zwemmen.
Grote rooie kikkers. lvl30-33. lvl21-30 items ik heb nu een lvl21 zwaard en lvl24 armor gevonden.

Worden alle chars gewist morgen??? want ik begin het nu echt leuk te vinden als lvl20+ :)

nu is server down :(

Verwijderd

OK, het is dus de dag dat je vanaf lvl 1 kan beginnen, ik gooi dus me ouwe char weg.
Ik blijf gewoon Lugian Male, en SlaX heten.

Verwijderd

Ok je kan nu spelen en beginnen als lvl 1 en dan zelf lvlen , ben net weer gestart , me nieuwe naam ingame is Elander Sai :)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Ik begin nu ook een nieuwe character.
Name is Bloodclot :)

gewoon een melee basher

Verwijderd

Het lvlen gaat best wel snel op lagere lvl's ben nu alweer lvl 5 :) , jammer dat ik nu weer moet werken :( hehe

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik ben nu al lvl9.

eigen gecrafte wapens. ik heb al een axe gecraft met 27-40 damage :) nu nog even armor

Verwijderd

ik ga nu ook opnieuw beginnen, weer Tumerok Healer, en ook weer onder de naam Vorlokh :)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Mooi.. ik ga vanavond eens lekker beginnen met een lvl1 char. Naam blijft hetzelfde: SwordDancer.

Sys Specs

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Ik zat vast dus even uitloggen. Helaas lukt inloggen niet meer.
Steeds timed out. erg jammer :( was net lekker bezig.

edit:

ik denk dat mijn laatste woorden aan volkorh de echte laatse waren. helaas.
inloggen lukt niet meer. misschien later op de avond. Mijn account is denk ik nog ingelogged. En automatisch uitloggen doen ze hier niet aan?

Of als de server gerestart wordt

Verwijderd

Ik ga vanavond uit dus kan niet spelen :P

Misschien straks ff een paar minuutjes, maar ik raad iedereen aan om weer hetzelfde te heten...anders is het zo'n rotzooi opeens. Ik blijf gewoon "The Greatest" (letterlijk ;) :P)

Verwijderd

Bloodclot schreef op 04 oktober 2002 @ 17:33:
Ik zat vast dus even uitloggen. Helaas lukt inloggen niet meer.
Steeds timed out. erg jammer :( was net lekker bezig.

edit:

ik denk dat mijn laatste woorden aan volkorh de echte laatse waren. helaas.
inloggen lukt niet meer. misschien later op de avond. Mijn account is denk ik nog ingelogged. En automatisch uitloggen doen ze hier niet aan?

Of als de server gerestart wordt
ik dacht al, waar blijft ie nou?
maar je was niet ingelogd... hmm misschien je char niet maar je account wel.. Server wordt niet herstart, want ik kon gewoon nog spelen :/
ik hoop dat je vanaaf wel weer kan.. dan zorg ik dat ik ook lvl9 ben :) hoef gelukkig nog maar 1 leveltje..

hehe, vanaf lvl1 beginnen is veel leuker :D

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:37

The End

!Beginning

Wooi, updates!
Helaas kan ik niet spelen komende week (ben in Amerika :) ), maar daarna ben ik er weer (als Beholder natuurlijk)
Bloodclot, kan je helemaal niet meer inloggen of zit je in een oneindige portal?

Verwijderd

The End schreef op 04 oktober 2002 @ 18:21:
Wooi, updates!
Helaas kan ik niet spelen komende week (ben in Amerika :) ), maar daarna ben ik er weer (als Beholder natuurlijk)
Bloodclot, kan je helemaal niet meer inloggen of zit je in een oneindige portal?
In amerika zijn is leuker dan AC2 spelen :P , ruilen anders ? ;)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik kan alweer spelen :)

ik was even pissed. want ik heb vaker verhalen gehoord dat door een verkeerde log out je niet meer in kon loggen.

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

ik zal misschien later vanavond pas aan spelen toekomen. Heb eerst weer vervelende videokaart probs :(

Sys Specs

Verwijderd

DAMN, ze hebben een Char Wipe gedaan, had ik net een lvl 8 Lugian Male, kan ik weer opnieuw beginnen :(
En ik had net een Superior weapon gecraft, een 34-45 lvl 7 Shortsword ;(

• Devil N
  • Laatst online: 28-10 12:25
Als je nou even het nieuws gelezen had in de launcher, dan wist je dat het een TIJDELIJKE charwipe is. Ze zijn de Red server nu aan het stresstesten. Nu begint iedereen weer even op nul en mag lekker gaan level-uppen. Ondertussen kijken admins rond in het spel en volgen willekeurige mensen. Als ze dan zien dat je lekker je best aan het doen bent met level-uppen, craften, enz, dan worden jij en je fellowship level 50 gemaakt.
Maar zaterdagochtend (let wel: dit is PST, en zij lopen 9 uur achter op ons, dus zaterdagochtend voor hun is zaterdagavond voor ons) zullen ze alle characters zoals ze gisteren waren weer terugzetten, en kan je weer lekker verder met je ouwe vertrouwde character.

Ik ben nu trouwens ook overnieuw begonnen. Mijn Tumerok Spearer hou ik gewoon, en zal ik ook blijven onderhouden, maar ik ben ondertussen overnieuw begonnen als Human Female Archer, onder de naam Ndevil. Ik ben inmiddels level 8 of 9, en was net op pad naar de Old Cragstone Ruins toen de server plat ging.

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb gister winxp opnieuw geinstalleert en hopelijk nu eindeljk mijn videokaart problemen opgelost.
Ben nu aan 't wachten op de patch van AC2. Kan ik eindeliijk eens meer dan een kwartier spelen :)

Als ik het goed begrijp wordt de char die ik zometeen aanmaak vanavond weer gedelete?

Sys Specs

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Vaag zeg, na de reinstall van windows heb ik ineens last van het probleem dat het eerste chatvenster en de radar niet zichtbaar zijn. Had iemand daar al een oplossing voor?

Ik heb nog een veel erger probleem: Ik kan ingame niks selecteren. Ik kom nu dus niet eens door de allereerste tutor-world, omdat ik die quest om daar weg te gaan niet kan activeren. :(

Sys Specs

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik had oko zoiets. maar op een gegeven moment kon ik weer gewoon spelen.
Je kon wel rond lopen en aagevallen worden. Maar je kon niet dood of iets sleceteren en acties doen.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:11
Danfoss schreef op 05 oktober 2002 @ 15:53:
Vaag zeg, na de reinstall van windows heb ik ineens last van het probleem dat het eerste chatvenster en de radar niet zichtbaar zijn. Had iemand daar al een oplossing voor?

Ik heb nog een veel erger probleem: Ik kan ingame niks selecteren. Ik kom nu dus niet eens door de allereerste tutor-world, omdat ik die quest om daar weg te gaan niet kan activeren. :(

Hmm.. niks kunnen selecteren enzo is een char-bug.. dan is je char onherstelbaar corrupt.. Ff nieuwe maken dus :)

chat-venster en radar kun je ook met toestenbord shortcuts (de)-activeren. shift-1 voor eerste chat venster bijvoorbeeld.

Verwijderd

Iemand die zijn account met mij wil delen? Dit is echt niet cool. :'(

Verwijderd

Mensen die de beta niet leuk vinden, of mensen die de game niet aan de praat krijgen?

Please? ^_^

• Bosmonster
Voor degenen met een account maar die niet langs de launcher komen:

Beta 2.0 is te downloaden nu an fileplanet:

http://www.fileplanet.com/files/110000/112434.shtml

Verwijderd

Ik heb ook dat probleem met dat 1ste chat venster en radar niet, maar ik gebruik gewoon chatvenster 2 en geen radar, da's best te doen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 19:01:
Mensen die de beta niet leuk vinden, of mensen die de game niet aan de praat krijgen?

Please? ^_^
Please? Ik wil zo graag spelen. Ben die-hard RO'speler maar ik heb nu een MMORPG nodig. :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 21:54:
[...]

Please? Ik wil zo graag spelen. Ben die-hard RO'speler maar ik heb nu een MMORPG nodig. :'(
Sorry, maar ik denk niet dat iemand zomaar zijn/haar account aan jou af wil staan. Met door blijven vragen bereik je niets (lees: je wekt er alleen maar irritaties mee op). Het beste is dat je even afwacht totdat er meer accounts beschikbaar zijn :)

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 21:54:
[...]

Geduld is een schone zaak. Zeker bij het spelen van beta's, want dat is sowieso niet voor ongeduldige typetjes.

Verwijderd

Lijkt wel een beetje op Anarchy Online, wat wel een leuke MMORPG is maar nauwelijks draait. Dan kan ik het met AC2 helemaal wel vergeten. :/

Verwijderd

Damn :(

Ik ben net klaar met het downloaden van de nieuwste versie, maar bij het uitpakken na 100% krijg ik een foutmelding dat het bestand 'ac2beta2.exe' niet gevonden kon worden in de tmp directory. Daarna gaat ie niet verder met installeren :(

Ik ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen, hopen dat het nu wel werkt ;(

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 22:22:
Lijkt wel een beetje op Anarchy Online, wat wel een leuke MMORPG is maar nauwelijks draait. Dan kan ik het met AC2 helemaal wel vergeten. :/

Hoe bedoel je? Qua systeem specs?

Ik draai het ok in very low op een p3-800 met GF4-ti4200. Maar hoor van mensen dat het op very low detail ook met een GF2 nog speelbaar draait.

In AC2 is veel in te stellen wat betreft detail.. een stuk meer dan in AO.

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 22:24:
Damn :(

Ik ben net klaar met het downloaden van de nieuwste versie, maar bij het uitpakken na 100% krijg ik een foutmelding dat het bestand 'ac2beta2.exe' niet gevonden kon worden in de tmp directory. Daarna gaat ie niet verder met installeren :(

Ik ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen, hopen dat het nu wel werkt ;(

Hmm.. ik zit op 16% :P

.. gaat met 60-70 KB/s, en duurt nog bijna 2 uur ;)

Heb hem alleen nodig voor reinstall.. dus echt belangrijk is het voor mij niet..

Ow wait.. check dit: (Je kunt hem wel installen vanaf die "foute" 2.0)

http://www.accmty.com/idealbb/view.asp?topicID=11651

Verwijderd

Bosmonster schreef op 05 oktober 2002 @ 22:26:

[...]

Hmm.. ik zit op 16% :P

.. gaat met 60-70 KB/s, en duurt nog bijna 2 uur ;)

Heb hem alleen nodig voor reinstall.. dus echt belangrijk is het voor mij niet..

Ow wait.. check dit: (Je kunt hem wel installen vanaf die "foute" 2.0)

http://www.accmty.com/idealbb/view.asp?topicID=11651
Jup ik heb precies hetzelfde probleem als de topicstarter daar uitlegd, hij zegt dus dat hij de 'ac2beta12.exe' niet kan vinden, hoewel hij eigenlijk naar 'ac2beta2.exe' moet zoeken. Ik heb geprobeerd om 'ac2beta2.exe' naar de temp directory te kopieeren (hij gaf aan dat hij het bestand niet in de temp directory kon vinden) en van daaruit uit te pakken, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. En ik begrijp de oplossing van die gast eigenlijk niet (ik had ac2 beta 1.2 wel verwijdert al...)

Verwijderd

Ok probleem opgelost...

Ga na de foutmelding gewoon naar C:\Documents and Settings\<je naam>\Local Settings\Temp\Tempinstall\

en dubbelklik op ac2beta2.exe

De installatie begint dan vanzelf :)

Je moet wel zorgen dat je onzichtbare en beveiligde mappen/bestanden kunt zien, anders kom je niet handmatig in je temp directory...

Verwijderd

Bosmonster schreef op 05 oktober 2002 @ 22:19:

[...]

Geduld is een schone zaak. Zeker bij het spelen van beta's, want dat is sowieso niet voor ongeduldige typetjes.
Proberen kan geen kwaad toch? ;)

Ik speel veel beta's... Geduldig ben ik wel, maar dit spel moet ik gewoon spelen. En aangezien ik al wat reacties gelezen heb van mensen hier die het spel niet leuk vinden of die problemen hebben, kunnen ze een ander persoon (ik dus) er een heel groot plezier mee doen.

:*)

• Devil N
Is 2.0 nou de patch die we gisterochtend in de auto-downloader voor onze kiezen hebben gekregen, of moet ie perse van Vileplanet gedownload worden?

Verwijderd

Ja, kunnen we nou gewoon spelen met die 1.2 en de gedownloadde zult of MOET je dit downen en installeren?

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Volkorh, sorry maarik heb voor het eerst sinds mij winXP installatie (1 maand terug) een blue screen. driver probleempje denk ik.....

Ik hoop dat je het overleeft heb. we zaten dus midden in een gevecht...

ik stop nu even met spelen. morgen weer een lange dag.

Verwijderd

alleen jij ging dood. volgens mij had ik een probje met lag ofzo, want je ging in een keer van iets over de helft naar dood :( anders had ik je makkelijk kunnen healen.

dan gaan we morgen maar weer spelen he :) er is nu toch geen andere Tweaker online, en ik kon zo snel ff geen andere mensen vinden.

edit:
oh, en het is Vorlokh ;)

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Bosmonster schreef op 05 oktober 2002 @ 18:11:

[...]

Hmm.. niks kunnen selecteren enzo is een char-bug.. dan is je char onherstelbaar corrupt.. Ff nieuwe maken dus :)

chat-venster en radar kun je ook met toestenbord shortcuts (de)-activeren. shift-1 voor eerste chat venster bijvoorbeeld.
corrupt? raar die had ik net nieuw aangemaakt. Naja, maakt ook niet uit, als het goed is is die char nu toch al weer gedelete.

shift f1 heb ik geprobeerd, maar scherm kwam niet tevoorschijn.
Ik kan het 2e chatvenster wel openen, maar daar komen toch niet de systeem meldingen enzo tevoorschijn?

*Edit:
Nu een nieuw char gemaakt die het wel normaal doet. Alleen is het nu heel erg traag. Ik weet niet waar het aan ligt, maar het wasp veld is al niet te doen. Zal wel lag zijn.. probeer het morgen wel weer..

Sys Specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 00:09:
alleen jij ging dood. volgens mij had ik een probje met lag ofzo, want je ging in een keer van iets over de helft naar dood :( anders had ik je makkelijk kunnen healen.

dan gaan we morgen maar weer spelen he :) er is nu toch geen andere Tweaker online, en ik kon zo snel ff geen andere mensen vinden.

edit:
oh, en het is Vorlokh ;)
Zijn jullie mij vergeten ofzo :P. Ik was van 23.30 tot 4.25u in het spel samen met een IRL vriend. Ik ben binnen 5u gelevelled van level 1 tot level 9 :). Echt veel leuker zo, zelf levellen. Ben al 10x ofzo dood gegaan maar dat geeft niets, daar zit de fun er juist in ;)

Verwijderd

Danfoss schreef op 06 oktober 2002 @ 00:47:
[...]

shift f1 heb ik geprobeerd, maar scherm kwam niet tevoorschijn.
Ik kan het 2e chatvenster wel openen, maar daar komen toch niet de systeem meldingen enzo tevoorschijn?
Dat kun je gewoon instellen via options...

• Bosmonster
Devil N schreef op 05 oktober 2002 @ 23:14:
Is 2.0 nou de patch die we gisterochtend in de auto-downloader voor onze kiezen hebben gekregen, of moet ie perse van Vileplanet gedownload worden?

Nee.. de ac2beta2.exe download is de volledige versie van de beta, maar gepatched tot de patch van vorige week. Toen ging beta 2 van start.

Deze downloaden scheelt je bij een her-install dus 100 MB aan patches downloaden ofzo.

Maar er is dus geen noodzaak om deze te installeren als je al een werkende gepatchte versie op je systeem hebt staan!

Het kan wel mogelijk uitkomst bieden voor de mensen die dus problemen hadden met de 1.1/1.2 launchers en dus al niet aan patchen toekwamen.

Verwijderd

waar kan je versie 2 downen ? :9

• Bosmonster
Blijkbaar had ik het eerder bij het foute eind.. Bij het installeren van de ac2beta2 kreeg ik zowaar een nieuwe account toegewezen.

Er zijn dus nog accounts te bemachtigen als je gewoon de file download en installeert!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 04:31:
[...]

Zijn jullie mij vergeten ofzo :P. Ik was van 23.30 tot 4.25u in het spel samen met een IRL vriend. Ik ben binnen 5u gelevelled van level 1 tot level 9 :). Echt veel leuker zo, zelf levellen. Ben al 10x ofzo dood gegaan maar dat geeft niets, daar zit de fun er juist in ;)
Jij bent "The Greatest" toch?

ik heb je gemessaged toen Bloodclot offline ging, maar je reageerde niet. Kort daarna ging je ook offline...

Anyway, ik ga een nieuwe char maken. Dat wordt een Tumerok attacker (ik wil denk ik iets met die claws gaan doen :D). Ik laat het zo wel weten of het gelukt is.

Verwijderd

Bosmonster schreef op 06 oktober 2002 @ 11:11:
Blijkbaar had ik het eerder bij het foute eind.. Bij het installeren van de ac2beta2 kreeg ik zowaar een nieuwe account toegewezen.

Er zijn dus nog accounts te bemachtigen als je gewoon de file download en installeert!
Mag ik die account please? Of werkt die niet met ACBEta 1.2? Wel toch?

Pleeeeaaase?

Hehe, begin mezelf zowaar zielig te vinden... ;)

Verwijderd

hier werkt het nog steeds niet :/ ... heb v2.0 al :) (maar nog steeds hetzelfde probleem)

ik geef het nu dus op :)

Verwijderd

Mag ik je account. ^_^

Hehe......... ik blijf maar doorgaan, sorry. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:04:
Mag ik je account. ^_^

Hehe......... ik blijf maar doorgaan, sorry. :)
Ik denk niet dat iemand jou een account geeft om eerlijk te zijn , je bent pas sinds de 5de op GoT , en ook sinds toen pas in spielerij

Verwijderd

Ik kom hier inderdaad niet erg vaak, kwam hier alleen als ik problemen had met m'n GeForce 4. Ik wist ook niet eens dat er een forum als deze op GoT was. :)

Maar heeft dat er echt wat mee te maken...?

Ben trouwens maar een week na jou geregistreerd hier... :9

Verwijderd

Nieuwe char heet Yago, wordt een Tummy Zealot :)

die claws bleken voor ranged te zijn, en daar had ik geen zin in :P

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:17:
Ik kom hier inderdaad niet erg vaak, kwam hier alleen als ik problemen had met m'n GeForce 4. Ik wist ook niet eens dat er een forum als deze op GoT was. :)

Maar heeft dat er echt wat mee te maken...?

Ben trouwens maar een week na jou geregistreerd hier... :9

Wat dacht je ervan om hem gewoon zelf ff te downloaden? Dan krijg je toch gewoon een account??

Verwijderd

De Beta 2 kan je niet meer downloaden, ik heb Beta 1.2 wel, maar was te laat... :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 11:22:
[...]

Jij bent "The Greatest" toch?

ik heb je gemessaged toen Bloodclot offline ging, maar je reageerde niet. Kort daarna ging je ook offline...

Anyway, ik ga een nieuwe char maken. Dat wordt een Tumerok attacker (ik wil denk ik iets met die claws gaan doen :D). Ik laat het zo wel weten of het gelukt is.
Yep :)

Dan heb ik het gemist ofzo, was druk bezig met levellen dus...Maar ik hou het ff niet meer bij, volgens mij heeft iedereen nu een andere naam ofzo? Als iedereen zijn naam ff opnieuw wilt posten... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 14:56:
De Beta 2 kan je niet meer downloaden, ik heb Beta 1.2 wel, maar was te laat... :'(
[10/5/02, 11:28 pm PST] FILEPLANET SETUP HAS ERROR
We are sorry to inform you that the Setup currently available at FilePlanet has an error. The program FilePlanet used to deliver the Setup to you looks for a file by the wrong name.

Please do not download this Beta 2 setup until FilePlanet is able to fix it.
Geduld is een schone zaak ;)

Verwijderd

Ja, dat weet ik wel, maar er zijn hier toch wel mensjes waarbij de beta niet werkt. :)

En ik wil spelen. :'(

Verwijderd

Vorlokh -> Yago

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 16:24:
Ja, dat weet ik wel, maar er zijn hier toch wel mensjes waarbij de beta niet werkt. :)

En ik wil spelen. :'(
hier werkt die idd niet :( ... maar ik geef me account niet weg :9

Verwijderd

Waarom niet. :'(

Kan ik hem niet tijdelijk lenen? Als je wilt dat ik er niet meer op speel dan doe ik dat niet. Maar je kan me er wel (tijdelijk) blij mee maken. :'(

:)

• Devil N
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 15:40:
[...]

Yep :)

Dan heb ik het gemist ofzo, was druk bezig met levellen dus...Maar ik hou het ff niet meer bij, volgens mij heeft iedereen nu een andere naam ofzo? Als iedereen zijn naam ff opnieuw wilt posten... :)
Ik heb nu twee characters:
Devil N - L20 Tumerok Male Spearer
Ndevil - L9 Human Female Archer
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 16:51:
[...]

hier werkt die idd niet :( ... maar ik geef me account niet weg :9
Psies, d'r bestaat altijd nog de kans dat 't later wel werkt :)

Verwijderd

:'(

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 17:00:
Waarom niet. :'(

Kan ik hem niet tijdelijk lenen? Als je wilt dat ik er niet meer op speel dan doe ik dat niet. Maar je kan me er wel (tijdelijk) blij mee maken. :'(

:)

Rot toch op man.. je kunt zelf gewoon 2.0 downloaden en dan krijg je er een account zo bij..

Doe dat dan toch gewoon ipv je kinderachtige gezeik hier.

Verwijderd

Spelerslijst:

3ClipZ: ClipZ
Alpha-xp: tsukasa
Bloodclot: Bloodbane
Bosmonster: Bos
Cyberboy: The Greatest
Danfoss: SwordDancer
Devil N: Devil N, Ndevil
Djev: Yago
Elander: Elander
Kleffie: Kleffie
M@NIC: Manic
Poghi: Poghi
SlaX: SlaX
TheAngel: Sasrecoil
The end: Beholder
Zanac: zanac

Als er nog iets verandert moet worden hoor ik het wel...

Verwijderd

Bosmonster schreef op 06 oktober 2002 @ 17:20:

[...]

Rot toch op man.. je kunt zelf gewoon 2.0 downloaden en dan krijg je er een account zo bij..

Doe dat dan toch gewoon ipv je kinderachtige gezeik hier.
I wish I could, maar de file is van FilePlanet gehaald.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Die file is er nog steeds. Alleen is het 74 minuten wachttijd :/

Weet iemand of dit spel een beetje draait op een tb800@900 met een GF1 DDR? Ik zie al dat iemand een p3-800 heeft met een GF$ 4200 en die heeft zelfs alles nog op low :/

specs

Verwijderd

Je hebt gelijk! Ik sta nu in de wachtrij. Raar dan, dat er staat dat ie verwijdert is!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

[10/5/02, 11:28 pm PST] FILEPLANET SETUP HAS ERROR
We are sorry to inform you that the Setup currently available at FilePlanet has an error. The program FilePlanet used to deliver the Setup to you looks for a file by the wrong name.

Please do not download this Beta 2 setup until FilePlanet is able to fix it.

If you have already downloaded it, read http://microsoftgamesinsi.../Guides/technicalhelp.htm for a possible workaround. We apologize for this error.

Verwijderd

Hmm ja, ik probeer er wel omheen te werken dan. Hopelijk zit er nog een account in voor mij...

• Bosmonster
executor schreef op 06 oktober 2002 @ 17:42:
Die file is er nog steeds. Alleen is het 74 minuten wachttijd :/

Weet iemand of dit spel een beetje draait op een tb800@900 met een GF1 DDR? Ik zie al dat iemand een p3-800 heeft met een GF$ 4200 en die heeft zelfs alles nog op low :/

Dat ben ik.. Het grootste probleem in AC2 zijn de textures enzo... Het vereist een redelijke hoeveelheid geheugen en een rappe HD om het allemaal een beetje snel in te lezen (in tegenstelling tot een singleplayer game en sommige andere MMORPG's wordt alles realtime ingeladen, dus geen "zoning").

Daarbij kan het zijn dat er ergens veel mosnters/spelers bij elkaar verzameld zijn, wat je dan ook wel behoorlijk kan merken in de performance.

Wat jij hebt is echt de minimum specs, dus ik zou het gewoon ff proberen. Een ding kun je van me aannemen: Zelfs met alle op LOW ziet het er nog goed uit ;)

Verwijderd

Hmm, in die wachtrij ging ik van 9 minuten wachten terug naar 22 minuten. :(

Nou ja, nu staat ie weer op 11.... :)
Ben echt benieuwd of het dan straks lukt...

Verwijderd

Nog 8 uur! :'(

:P

• Bosmonster
Post-geil ofzo?

Verwijderd

Jep. Nee, eigenlijk niet, maar heb niks te doen. :)

Verwijderd

Ik heb een AMD Athlon 800 en een GF 2 TI, en ik speel op Medium Graphics, is nog best te doen hoor :)

Oww ja, en Bloodclot, ik zat gisteravond nog ff bij Vorlokh te kijken, en we vonden een message van je:

"This song is dedicated to SlaX, who is the ugliest Lugian in Asherons Call 2"

Flauw hoor, als ik net offline ga :(

• Devil N
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 21:35:
Ik heb een AMD Athlon 800 en een GF 2 TI, en ik speel op Medium Graphics, is nog best te doen hoor :)

Oww ja, en Bloodclot, ik zat gisteravond nog ff bij Vorlokh te kijken, en we vonden een message van je:

"This song is dedicated to SlaX, who is the ugliest Lugian in Asherons Call 2"

Flauw hoor, als ik net offline ga :(
Wat, wil je soms beweren dat dat niet zo is? ;)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

hehe lol!

als het om roleplaying gaat ben ik er bij.

Bash Bash Bash!

edit:

ik ga nu weer even spelen onder de naam Bloodclot.
ik hou mijn bloodbane lvl21. misschien dat ik daar later nog wat aan heb :)

Verwijderd

Even een kort vraagje; hoe jullie de game nu spelen, zouden jullie er dan maandelijks voor willen betalen? Bugs niet meegerekend natuurlijk, die worden toch minimaal.

• Devil N
Spelerslijst:

3ClipZ: ClipZ
Alpha-xp: tsukasa
Bloodclot: Bloodbane, Bloodclot
Bosmonster: Bos
Cyberboy: The Greatest
Danfoss: SwordDancer
Devil N: Devil N, Ndevil
Djev: Yago
Elander: Elander
Kleffie: Kleffie
M@NIC: Manic
Poghi: Poghi
SlaX: SlaX
TheAngel: Sasrecoil
The end: Beholder
Zanac: zanac

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:22:
Even een kort vraagje; hoe jullie de game nu spelen, zouden jullie er dan maandelijks voor willen betalen? Bugs niet meegerekend natuurlijk, die worden toch minimaal.
Goede vraag , als de game zoals nu blijft (even de bugs etc erbuiten gelaten) dan nee , Everquest / Dark age of camalot zijn een stuk uitgebreider en zouden me langer boeien :) (speel eq al een aantal jaar en heb een tijdje daoc gespeeld)

Verwijderd

Maar bij deze game is ook heel wat meer tijd nodig toch? Gezien het feit de wereld van niks opgebouwd moet worden tot een gigantisch Koninkrijk... door de spelers. Dat maakt het toch apart, lijkt mij. Spreekt mij ook ontzettend aan.

Verwijderd

én er zit nu nog geen content in: geen quests, geen lopend verhaal e.d.
ik ga alleen de beta spelen, ik ga hierna nl Star Wars Galaxies spelen, en daar ga ik wel voor betalen.

Verwijderd

En wat als die nou ontzettend tegen lijkt te vallen? Wat me heel stug lijkt overigens. :D

• Devil N
Wat denken jullie trouwens? Zou 256 extra MB aan geheugen bovenop de 256 MB die ik al heb (in totaal 512 MB DDR SDRAM dus) veel helpen voor de (laad)prestaties van AC2? De rest van m'n computer trekt 't spel wel aardig, 't is alleen irritant om de hele tijd van dat gestotter te hebben tijdens het lopen door HD-activiteit. M'n HD is ook niet de langzaamste (7200 RPM, en pas gedefragmenteerd), dus lijkt het me dat een hoop van dat gestotter door HD-activiteit wordt veroorzaakt door virtueel geheugen gebruik. En daarvan uitgaande zou 't dan logisch zijn dat meer intern geheugen het gestotter zou moeten verminderen. Maar ik wil wel eerst zeker zijn van m'n zaak voordat ik big cash neersmak voor een nieuw reepje merk DDR geheugen, dus wat denken jullie? De moeite waard?

Verwijderd

Ik denk het wel, sowieso is het erg lekker voor games die immens grote werelden moeten berekenen... Dus gewoon doen. Later kan je het ook goed gebruiken. En echt duur is het toch niet?

Edit: Helaas, ik kreeg geen account toegewezen bij Beta 2...
Bosmonster, jij had toch een tweede account...?

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
sjit hele nacht laten downloaden, isser geen account meer vrij, bah..

heeft iemand er nog eentje over ? ;)

• Bosmonster
Devil N schreef op 07 oktober 2002 @ 00:15:
Wat denken jullie trouwens? Zou 256 extra MB aan geheugen bovenop de 256 MB die ik al heb (in totaal 512 MB DDR SDRAM dus) veel helpen voor de (laad)prestaties van AC2? De rest van m'n computer trekt 't spel wel aardig, 't is alleen irritant om de hele tijd van dat gestotter te hebben tijdens het lopen door HD-activiteit. M'n HD is ook niet de langzaamste (7200 RPM, en pas gedefragmenteerd), dus lijkt het me dat een hoop van dat gestotter door HD-activiteit wordt veroorzaakt door virtueel geheugen gebruik. En daarvan uitgaande zou 't dan logisch zijn dat meer intern geheugen het gestotter zou moeten verminderen. Maar ik wil wel eerst zeker zijn van m'n zaak voordat ik big cash neersmak voor een nieuw reepje merk DDR geheugen, dus wat denken jullie? De moeite waard?

Extra geheugen maakt bij AC2 behoorlijk verschil. Er wordt ook 512 aangeraden geloof ik zelfs. Je hebt zo bizar veel textures (uitgestrekt land, veel verschillende monsters/spelers bij elkaar die allemaal anders zijn), dat je het geheugen gewoon nodig hebt.

En hoe hoger je texture-settings hoe meer geheugen je nodig hebt. Wil je dus minder swappen, zet dan je textures op low :)

----

Oever het kopen.. Ja ik ga hem wel kopen. Ik hb 2,5 jaar AC1 gespeeld met een paar vrienden en dat gaan we waarschijnlijk doorzetten met AC2.

AC2 is nu nog erg leeg, maar denk eraan dan AC als ENIGE MMORPG maandelijkse content-updates krijgt. Binnen een paar maanden is er meer te doen dan je aankan :P En voor je het weet is er weer een maand voorbij. Zo zijn de jaren bij AC1 voorbij gevlogen en dat is de voornaamste reden dat ik waarschijnlijk met AC2 doorga.

• Devil N
Okee, dan denk ik dat ik maar een extra reepje erbij ga kopen.

En Mikdogg, geheugen is niet zo goedkoop als je 't van een goed merk wilt hebben. Ik heb nu een reepje Corsair 256 MB XMS2400 geheugen in m'n computer, en ik wil er het liefste een reepje Corsair 256 MB PC2700 erbij. Daar betaal je, inclusief verzendkosten al gauw zo'n 130 pleuro voor. Vergeleken met OEM geheugen, is dat zo'n 40 euro duurder. Maar ik doe liever niet meer aan OEM geheugen, omdat dat toch altijd voor onstabiliteit zorgt, en m'n computer is nu net lekker stabiel wat betreft hardware, omdat ik nu allemaal goed merkspul in m'n kast heb zitten.

Verwijderd

Mja, €130,- is inderdaad meer dan ik had verwacht. Maar het is toch wel waard... Ik moet ook nog beetje upgraden. :)

Bosmonster, jij kreeg toch nog een account bij het installeren van Beta 2? Doe je daar iets mee? ;)

• Devil N
Hmm, ik heb net m'n swapfile verplaatst naar m'n tweede harde schijf, en DAMN, dat scheelt een hoop! Nu wordt tijdens 't spelen van AC2 m'n eerste HD gebruikt voor lezen ('t laden van de omgevingen), en m'n tweede HD voor schrijven (virtueel geheugen). Zo hoeft m'n eerste HD dus niet constant de leeskop naar een andere plek op de HD te bewegen, en dat merk je gigantisch. 't Schokt nog wel wat, maar 't is aanzienlijk minder dan eerst. 't Is nauwelijks hinderlijk nog eigenlijk. En de laadtijden in de warptunnels zijn ook een stuk korter. Dit is wel ideaal, had ik eerder moeten bedenken. En bespaart me ook 130 pleuro ;)

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 13:25:
Mja, €130,- is inderdaad meer dan ik had verwacht. Maar het is toch wel waard... Ik moet ook nog beetje upgraden. :)

Bosmonster, jij kreeg toch nog een account bij het installeren van Beta 2? Doe je daar iets mee? ;)

Die is al vergeven.

Verwijderd

Oh jammer. :'(

Dan word het wachten. Kunnen jullie in de tussentijd nog wat screens plaatsen? ^^

• agentorangina
weet iemand wanneer de volgende zooi beta testers worden toegelaten ?

want ik zag op fileplanet dat 't de meest gedownloade file op fileplanet is , en dat geeft me niet veel hoop op een plaats ;(

Verwijderd

Bosmonster schreef op 07 oktober 2002 @ 10:04:

[...]

Extra geheugen maakt bij AC2 behoorlijk verschil. Er wordt ook 512 aangeraden geloof ik zelfs. Je hebt zo bizar veel textures (uitgestrekt land, veel verschillende monsters/spelers bij elkaar die allemaal anders zijn), dat je het geheugen gewoon nodig hebt.

En hoe hoger je texture-settings hoe meer geheugen je nodig hebt. Wil je dus minder swappen, zet dan je textures op low :)

----

Oever het kopen.. Ja ik ga hem wel kopen. Ik hb 2,5 jaar AC1 gespeeld met een paar vrienden en dat gaan we waarschijnlijk doorzetten met AC2.

AC2 is nu nog erg leeg, maar denk eraan dan AC als ENIGE MMORPG maandelijkse content-updates krijgt. Binnen een paar maanden is er meer te doen dan je aankan :P En voor je het weet is er weer een maand voorbij. Zo zijn de jaren bij AC1 voorbij gevlogen en dat is de voornaamste reden dat ik waarschijnlijk met AC2 doorga.
Het zal echt niet de enige zijn hoor. de meeste aankomende MMORPG's krijgen dat ook wel, want het is een goed idee :D.
denk bijvoorbeeld naar SW:G (ja die weer ;)), dat gaat dus echt wel content updates krijgen :)

• agentorangina
trouwens, Vileplanet vind ik nog steeds gigantisch download-onvriendelijk, Heeft M$ voor alleen fileplanet mirrors gekozen omdat die er centen voor vangt ?. Je mag ook geen Download Accelerator gebruiken en dus moet je de volledige 550 mb [of meer] in een keer binnen halen. En waarom konden ze van te voren niet laten zien dat ie al vol zat ?.. ik heb 125 min's al moeten wachten voor de download begon, en de download zelf duurde ook 3,5 uur [ik haalde maar 34 kbps :(.]

Nu hopen dat er veel mensen gebanned worden ;) [ik had ergens op de homepage van ac2 een pagina gevonden met alle banned mensen, maar die kan ik niet meer vinden.]
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.