Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 02:34:
Ik weet niet maar... ik vind er al niet meer zoveel aan. Het word nu redelijk saai, mensen uit mijn Fellowship zijn bijna allemaal Amerikaans, en zijn nooit online... Muziek maken in de dorpjes word ook eentonig.
Mja... ben jullie ook nog niet tegengekomen, dat zuigt.

De mensen uit 'jouw' Fellowship? Volgens mij heb je het idee van Fellowships nog niet echt door. Een Fellowship is een eenmalig vriendenverband, met als doel om een bepaald iets te doen. Dat kan een quest zijn, dat kan hunten zijn, enz. Zodra eenmaal gebeurd is wat gebeuren moet, dan gaat een Fellowship weer uit elkaar, en gaat iedereen weer zijn eigen gang. Vervolgens kun je als je wilt weer met andere mensen een Fellowship maken, enzovoort. Waar het om gaat is dat Fellowships van relatief korte duur zijn, dus je moet niet verwachten dat je ontzettend lang met de mensen uit je Fellowship zult omgaan. Fellowship uit elkaar? Dan is het vaarwel, en op naar de volgende groep mensen.
Verder is er veel meer te doen in AC2 dan alleen muziek maken en een beetje rondlopen met Fellowships. D'r zijn aardig wat quests te vinden, en de Vaults die her en der over de wereld verspreid zijn kunnen ook een aardige uitdaging vormen.
Daarnaast heb je het hele Crafting gebeuren, waarmee je wapens, armor en andere spullen kunt maken, en er steeds beter in kunt worden. Om veel te kunnen craften moet je ook weer veel hunten, en door te hunten wordt je zelf weer sterker, en kun je weer verder komen op de worldmap, enzovoort.
Wees ook niet bang om tegen andere mensen te praten. Als ze niets van je willen weten, dan zeggen ze niks terug, en als ze iets terugzeggen, dan willen ze meestal wel wat van je weten

. Smithing Workshops zijn goede plekken om andere mensen te leren kennen. Daar komen vaak veel mensen bij elkaar om te craften en te traden. Je kunt ook, als je er om vraagt, tips krijgen over wat je op dat moment het beste kunt doen, en om Fellowships te vormen zijn Smithing Workshops ook goede plaatsen.
Overigens raad ik je aan om niet te lang rond te hangen in Arwic, Kehan en Millstone, omdat dat de omgeving is voor de nieuwe spelers, en je daar niet echt veel goede tips of teamwork zult tegenkomen. Cragstone is eigenlijk de eerste stad waar je echt interessant bezig kunt gaan. Probeer daar ook een Fellowship te vormen met tenminste één ervaren speler, zodat je het nodige van hem of haar kunt leren.
Ik moet ook zeggen dat het spel niet zo veel aan in voordat je in Cragstone kunt komen. Ik geloof dat je tenminste level 6 moet zijn om de portal naar die stad te kunnen nemen. Dus ga eerst gewoon wat hunten, totdat je character level 6 is, en ga dan naar Cragstone om het echte leven in Dereth te bewonderen.