Dit dus.
Dit dus.
Nee, dat is dus niet zo. Je moet naar die link gaan, inloggen op Fileplanet als je dat nog niet had gedaan, en dan krijg je een AC2 account. Zolang de voorraad strekt uiteraard. Misschien is de voorraad al op, in dat geval krijg je daar een melding over zodra je naar die link gaat.FunkyTrip schreef op 25 oktober 2002 @ 09:24:
Aha! Dus je fileplanet account is hetzelfde als je AC2 account? Want een fileplanet account had ik natuurlijk al (anders kun je niet downen)
KWeet nog niet of ik hem ga kopen.. Retail is 10x leuker dan deze beta.. maar heb gewoon weinig tijd.. en speel al te lang en teveel MMORPG's
Maar goed.. misschien 1 accountje dan.. dat kan er wel af..
Anyways, ik ben blij dat ik 't weer es kan spelen, ik miste AC2 toch wel de afgelopen weken, en zeker nu ik een Geforce 4 heb is 't wel zo kewl om die pixel shaders in actie te zien
Oh, en AC2 komt in Europa op 6 December uit, en je kunt gewoon in Nederlandse valuta betalen
[ Voor 8% gewijzigd door Devil N op 22-11-2002 01:48 ]
Damn, ik heb de hele installatie van AC2 beta weggegooid in afwachting van de retail versieDevil N schreef op 22 November 2002 @ 01:48:
Woei, d'r is nu een Public Beta te downloaden voor de Europeanen op http://www.ac2europe.com. Free to all. En de mensen die al een account hadden van Fileplanet kunnen die nog steeds gebruiken om in te loggen. Mijn oude login + pass werken in ieder geval nog steeds. Uiteraard moet je wel een nieuwe character aanmaken, dus mijn lvl 27 archer ben ik kwijt.
Anyways, ik ben blij dat ik 't weer es kan spelen, ik miste AC2 toch wel de afgelopen weken, en zeker nu ik een Geforce 4 heb is 't wel zo kewl om die pixel shaders in actie te zien. Bovendien draait dit dus op een Europese server, wat inhoudt dat de pingtijden ook erg goed zijn (onder de 100 hier, in tegenstelling tot 200+ op de Amerikaanse servers van de eerdere beta). Dus probeer vooral uit!
edit:
Oh, en AC2 komt in Europa op 6 December uit, en je kunt gewoon in Nederlandse valuta betalen
Ik denk sowieso dat die twee niet volledig compatible zijn. Toch 't beste om gewoon dat ding helemaal opnieuw te downloaden. Bovendien heb je nu niet meer 2 gig vrije ruimte op C nodig voor de installatie.The End schreef op 22 November 2002 @ 09:04:
[...]
Damn, ik heb de hele installatie van AC2 beta weggegooid in afwachting van de retail versieDan toch maar even downloaden...
Hopelijk later in de avond weer up....
Wanneer komt er nu es een mmporg met een goede tradingstructuur en met een wat beter sociaal leven, als ik et zo kan noemen
Eerste 10 tot 15 levels gaan erg snel, daarna duurt 't levelen een stuk langer. Soms wat te lang naar mijn mening, maar dat kan ook komen doordat de eerdere beta vrij weinig quests bevatte, waardoor je dus alleen goed kunt levelen door veel tegen monsters te vechten.bfm schreef op 23 November 2002 @ 19:53:
leuk spellekealleen je levelt wel errug snel zeg. En helaas weinig te doen, beetje craften, beetje hunten, beetje socializen..
Wanneer komt er nu es een mmporg met een goede tradingstructuur en met een wat beter sociaal leven, als ik et zo kan noemen
Ac2 is wel verrekte mooi. :)~
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
 I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Correctie: Dawnsong is alweer onbereikbaar. Vanochtend heb ik er even op kunnen spelen. Zelfs nog een level-up gekregenMetzie schreef op 25 november 2002 @ 15:51:
Dawnsong is nog steeds downHeb de client vrijdag geinstalleerd, en voel me direct weer thuis. Ik heb ongeveer 7 maanden Ac1 gespeeld, maar toen begon het te vervelen en heb ik het opgezegt.
Ac2 is wel verrekte mooi. :)~
 I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Nog ff een shotje van AC2 op mijn computer:

(Klikbaar)
Op 1024x768x32, met Pixel Shaders voor het water, 2x Anisotropic Filtering (eindelijk eens een Rivatuner die goed AF en FSAA weet te forcen in Direct3D, en die AF optimizations zijn ook errug handig), Quincunx AA (jammer dat 't beeld er wat blurry van wordt, anders zou 't erg kewle FSAA zijn) en Foliage Distance op High (dat gras ziet er normaal gesproken niet uit, maar die planten hier zijn wel degelijk mooi).
Op de FSAA na zijn dit mijn standaard settings. Ik was ff wat aan het testen met de performance van verschillende settings, en ik vond dit er wel erg mooi uitzien zo. En 't draait heerlijk
jammer dat ik en niemand in mijn omgeving een cc hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Phobos op 01-12-2002 20:20 ]
Verwijderd
alleen hij vraagt om een paswoord waar kan je
een Username en Password aanmaken en is dat gratis?
Ja ik had wel een Fileplanet login/pass maar die heb ik nooit gebruikt, en werkt niet met deze betaVerwijderd schreef op 03 December 2002 @ 08:07:
Ik heb gisteren die public beta gedownload
alleen hij vraagt om een paswoord waar kan je
een Username en Password aanmaken en is dat gratis?
Lees ik net dit op het forum
Weet iemand of er nog een demo ofzo komt?2.12.02.
Thank you for parti****ting in the AC2 European Beta. The beta is now officially closed. AC2 will be available in retail stores in France on December 4, 2002, in Germany on December 5, 2002 and in the UK, Spain, Italy and the Netherlands on December 6, 2002. We look forward to seeing you in Dereth!
[ Voor 38% gewijzigd door McFlipp op 03-12-2002 08:27 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Komt geen demo van. Je kan het spel kopen en dan waarschijnlijk een maand gratis online spelen, waarna je een abbo moet betalen.McFlipp schreef op 03 December 2002 @ 08:25:
[...]
Ja ik had wel een Fileplanet login/pass maar die heb ik nooit gebruikt, en werkt niet met deze beta
Lees ik net dit op het forum
[...]
Weet iemand of er nog een demo ofzo komt?
Ik sta iig 6 december voor de winkel
The End schreef op 03 December 2002 @ 09:02:
[...]
Komt geen demo van. Je kan het spel kopen en dan waarschijnlijk een maand gratis online spelen, waarna je een abbo moet betalen.
Ik sta iig 6 december voor de winkel
Ehh.. waarom wachten.. hij is al lang uit..
http://www.dragon.ca/detail.asp?PRODUCT_ID=ASHECAL2
Zomaar zonder enige vooraankondiging. Ik weet nog niet of ik het origineel ga kopen, vind het een leuk spel, maar of het over 6 maanden ook nog leuk is..?
Nu zonder aankondiging is de beta ineens afgelopen nadat de server een dag plat lag.
Afgezien daarvan is er eigenlijk (nog ?) niets te doen en wordt het vrij snel ssai al dat gelevel. IMHO
http://www.accmty.com/ide...asp?forumID=38&sessionID={728BDA47-9053-48AE-B962-5E5DAC5A25D2}
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Ik wist niet eens dat ie al gereleased wasBosmonster schreef op 03 December 2002 @ 09:27:
[...]
Ehh.. waarom wachten.. hij is al lang uit..
http://www.dragon.ca/detail.asp?PRODUCT_ID=ASHECAL2
Ik wacht wel tot ie hier in de winkel ligt. Dan heb ik ook een grotere kans dat de Europese server al up is.
mikenl schreef op 03 December 2002 @ 12:51:
Ik heb de beta gespeeld,ik ga em NIET kopen,totaal geen feedback van MS zelfs niet als de server voor 3 !!! dagebn plat ligt.
Nu zonder aankondiging is de beta ineens afgelopen nadat de server een dag plat lag.
Afgezien daarvan is er eigenlijk (nog ?) niets te doen en wordt het vrij snel ssai al dat gelevel. IMHO
http://www.accmty.com/ide...asp?forumID=38&sessionID={728BDA47-9053-48AE-B962-5E5DAC5A25D2}
Waar heb je het in hemelsnaam over?
De ervaring met MS en AC1 is juist dat er heel goed gecommuniceerd wordt wat betreft wijzigingen, downtimes, etc... Dus ga niet lopen blaten omdat je niet weet waar je het over hebt.
The End schreef op 03 december 2002 @ 13:44:
[...]
Ik wist niet eens dat ie al gereleased wasAls je trouwens op amazon kijkt, dan staat erbij dat het alleen binnen de U.S. verkocht kan worden.
Ik wacht wel tot ie hier in de winkel ligt. Dan heb ik ook een grotere kans dat de Europese server al up is.
Das waar.. al zullen die europese server sowieso nog langer op zich laten wachten dan de europese release van het spel...
Het bestellen in de VS lukt sowieso niet.. ze mogen niet exporteren. Vandaar dat ik je Dragon.ca link gaf.. das Canadees en daar bestel ik al mn games die in de US uitkomen... ik ga niet zitten wachten op een release in europa een maand later ofzo..
Uhm de europese beta is dus net afgelopen en zou eigenlijk nog een paar dagen duren,tis maar wat je lang geleden vind.Bosmonster schreef op 03 December 2002 @ 14:56:
[...]
Waar heb je het in hemelsnaam over?De beta is al lang geleden afgelopen en dat is met ruime aankondiging gebeurd. Tijdens de beta heeft Turbine (niet MS dus) geen verplichting onderhoud te melden, wat ook duidelijk in de voorwaarden staat. Is ook logisch, want ze moeten in zo'n periode kunnen doen wat ze willen om van de final een goed product te maken.
De ervaring met MS en AC1 is juist dat er heel goed gecommuniceerd wordt wat betreft wijzigingen, downtimes, etc... Dus ga niet lopen blaten omdat je niet weet waar je het over hebt.
[...]
Das waar.. al zullen die europese server sowieso nog langer op zich laten wachten dan de europese release van het spel...
Het bestellen in de VS lukt sowieso niet.. ze mogen niet exporteren. Vandaar dat ik je Dragon.ca link gaf.. das Canadees en daar bestel ik al mn games die in de US uitkomen... ik ga niet zitten wachten op een release in europa een maand later ofzo..
Wat betreft het down zijn van de server, ik vindt dat als ie al 3 dagen plat ligt er wel eens iemand iets kan zeggen, dan hoef ik niet 3 dgn lang proberen in te loggen.Dit zelfde is eergisteren weer gebeurt.
Bij de Neocron beta kon je meteen in het forum lezen wat er aan de hand was, bij MS is er blijkbaar een dag of langer voor nodig om te melden dat de server down.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Ik heb em vandaag opgehaald. Het Europese datacenter is al helemaal online. Dat scheelt nogal met de Amerikaanse datacenters. Mijn ping is nu tussen de 50-70 en die was boven de 200Devil N schreef op 06 december 2002 @ 19:26:
AC2 is idd al verkrijgbaar. Ook Dimension Plus en Nedgame hebben 'm al.
Ook de europese server is heerlijk
Zijn er nog nederlanders die op Dawnsong spelen? Check dan ff hier:
http://forum.vincentnet.nl/
(geen spam.. gewoon nederlanders in het spel bij elkaar brengen
We hebben een hoop lol samen, en the more the merrier
Ik speel ook op Dawnsong, maar ik zit niet in de Nederlandse allegiance (Ik zit bij Divine). (Nog steeds is mijn character naam 'Beholder'Bosmonster schreef op 13 januari 2003 @ 16:35:
Tis al weer een tijdje geleden.. maar ik heb hem vorige week dan toch maar gekocht.. en ik moet zeggen: Hij is stukken beter dan in de beta.. Alle quests e.d. werken nu goed en sluiten allemaal aan, waardoor je direct in het spel gezogen wordt.
Ook de europese server is heerlijkniet te druk, maar wel veel nederlanders
Zijn er nog nederlanders die op Dawnsong spelen? Check dan ff hier:
http://forum.vincentnet.nl/
(geen spam.. gewoon nederlanders in het spel bij elkaar brengen)
We hebben een hoop lol samen, en the more the merrier
Verwijderd
Verwijderd
Mooi nieuw filmpje online:
http://download.microsoft...P/EN-US/AC2PreRetail2.mpg
Kan een modje misschien het "Beta-Report" weghalen? Het gaat al enige tijd niet meer om een beta... Of kan er als er interesse is beter een nieuw topic geopend worden?
Verwijderd
Geinig filmpje bosBosmonster schreef op 11 February 2003 @ 11:10:
Kickje
Mooi nieuw filmpje online:
http://download.microsoft...P/EN-US/AC2PreRetail2.mpg
Kan een modje misschien het "Beta-Report" weghalen? Het gaat al enige tijd niet meer om een beta... Of kan er als er interesse is beter een nieuw topic geopend worden?
zit nog steeds er aan te denken om ac2 te kopen maar zit nog steeds everquest te spelen
3: Een duitstalige, franstalige en een engelstalige.
Mooie verdeling, zit je tenminste niet tussen dat franse en duitse gebrabbel.
Verwijderd
Staat zelfs niet bij ze in de computer...jezus was een lame zooi!?
Zelfs de gameshop wist niet wat het was...ja hoor...daahaag
Verwijderd
Vreemd , welke gameshop was dat dan ?Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 14:17:
Dit is echt ongelovelijk he, hier in dordrecht heeft GEEN ENKELE winkel ooit van asherons call 2 gehoord....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staat zelfs niet bij ze in de computer...jezus was een lame zooi!?
Zelfs de gameshop wist niet wat het was...ja hoor...daahaag
in ieder geval hier kan je hem onder rembours laten bezorgen (heb zelf al vaak bij hun besteld en service is uitstekend imho)
www.dimensionplus.nl
Verwijderd
Hoe lang moet zoiets duren? dagen of weken?
Heb namelijk een CC nummer nodig, ookal is de eerst maand gratis...
Vandaag trouwens Patch-day voor de February-episode: Ambuscade
Deze maand begint de doorlopende story-line en krijgen we voor het eerst te maken met mounts (berijdbare beesten zeg maar
Verder nog een hele berg fixes, verbeteringen en toevoegingen.
Verwijderd
En waar moet ik in godsnaam een CC nummer invullen?
Aangezien billing.microsoft.com gewoon keihard plat is....
Begint al leuk....en dat voor een aankoop van 45 euro + 12 euro per maand......................
Edit: ik ben nu 18 mb aan patches aan het downloaden, met 2.1 KB/sec !!!!! jippie....
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 13:20 ]
Verwijderd
hehe lekker is datVerwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:06:
Kheb het spel nu, kan niet inloggen want servers zijn down.
En waar moet ik in godsnaam een CC nummer invullen?
Aangezien billing.microsoft.com gewoon keihard plat is....
Begint al leuk....en dat voor een aankoop van 45 euro + 12 euro per maand......................
Edit: ik ben nu 18 mb aan patches aan het downloaden, met 2.1 KB/sec !!!!! jippie....
Welke server ga je trouwens op spelen scitzo ? kunnen we mischien wel eens teamen als ik ook ac2 koop
Verwijderd
Gewoon op de engelse server denk ik, dawnsong oid heet hetVerwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:38:
[...]
hehe lekker is datik wou net de deur uitgaan om hem te kopen maar als ze vandaag aan het patchen zijn wacht ik nog wel even denk ik.
Welke server ga je trouwens op spelen scitzo ? kunnen we mischien wel eens teamen als ik ook ac2 koop
Maar ik ben er nu in.....het leuke is, ik heb nergens een CC nummer gegeven...
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben vanavond!Bosmonster schreef op 18 February 2003 @ 11:37:
Bij Dynabyte kun je hem kopen in de winkel of bestellen op internet.
Vandaag trouwens Patch-day voor de February-episode: Ambuscade
Deze maand begint de doorlopende story-line en krijgen we voor het eerst te maken met mounts (berijdbare beesten zeg maar)
Verder nog een hele berg fixes, verbeteringen en toevoegingen.
Heb je op de messageboards de hidden link gezien met het plaatje van de schoen met vleugels?
http://www.accmty.com/idealbb/view.asp?topicID=30540
Selecteer de text en onderaan vind je een link 'hmmmm.....' naar een plaatje
Verwijderd
iemand een idee ?
Verwijderd
Euh...heel erg veel classes...kmoet zelf nu ff alles uit gaan zoeken maar moet nu werkenVerwijderd schreef op 18 February 2003 @ 14:02:
Voordat ik ac ga kopen , wat voor classes waren er ookalweer ? (tijd geleden alweer van die beta ;p ) zit er aan te denken een om een beetje alround character te spelen (die ook wat kan soloen) of een melee char
iemand een idee ?
Btw, dit betekend dus dat ik 1 maand kan spelen zonder een CC nummer in te voeren?
Want ik w8 op men CC.
Verwijderd
en kan dat alleen met een creditcard ?
Verwijderd
Kan alleen met CC.Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 14:03:
voor dit spel meot je toch zoveel euro per maand betalen?
en kan dat alleen met een creditcard ?
Maar ik speel nu ook zonder CC dus (?)
1ste maand is gratis
Verwijderd
dan moet ik eerst weer dat spel kopen voor 45 euro ... en dan kan ik maar 1 maand spelen
Er zijn 3 rassen, met elk hun 3 classes (Mage/Melee/Missile), elke daarvan heeft weer 2 specs. Niet dat je daaraan vast zit overigens, je kunt als Melee ook een Mage-spec nemen bijvoorbeeld, wat de mogelijkheden enorm maakt.
Als solo-chars zijn melee's simpelweg het beste, maar solo is wel retesaai imho. Beetje monsters hakken in je eentje
Kheb inmiddels een lvl 42 Tumerok Melee/Invoker (kun je allerlei beesten summonen om je te helpen), maar ga omtrainen naar Melee/Healer (is wat nuttiger in support). Al je skills en keuzes kun je later terugdraaien om weer wat anders te kiezen, erg handig
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 18-02-2003 14:37 ]
Verwijderd
Want ik heb m'n CC namelijk nog niet en AC2 kan elk moment bezorgt worden.
Verwijderd
Eh mensen op ac2online forum vertelden mij van wel maar ik ben nu toch echt aan het spelen zonder ooit maar een CC nummer in te vullen (heb er nog niet eens een)Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 14:37:
Maar kan iemand even bevestigen... dat je geen CC nummer in hoeft te vullen de eerste maand?
Want ik heb m'n CC namelijk nog niet en AC2 kan elk moment bezorgt worden.
[edit]
Ik zou ook niet weten waar ik dat nummer in moet vullen, kan iemand mij dat vertellen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 14:45 ]
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 14:49:
jep .. het lijkt mij ook wel leuk
maar ik heb weer geen CC (ouders ook nie)
Wat doe je hier dan? De enige opmerkingen die je maakt zijn dat je geen CC hebt en dat je zoveel per maand moet betalen en dat 45 euro zo veel is...
Verwijderd
billing.microsoft.com doet het nu maar hij zegt dat er op mijn .net passport geen accounts zijn?Bosmonster schreef op 18 February 2003 @ 14:50:
[...]
Wat doe je hier dan? De enige opmerkingen die je maakt zijn dat je geen CC hebt en dat je zoveel per maand moet betalen en dat 45 euro zo veel is...
Hoe kan dat nu en hoe maak ik er 1 aan, ik kan wel gewoon spelen.
*snapt er geen aars meer van*
Hmm.. vreemd.. maak eens een account aan dan.
Verwijderd
Er is geen optie om een account aan te maken... *confused*Bosmonster schreef op 18 februari 2003 @ 14:54:
Ik bedoelde Fatality/Metal-kool4
Hmm.. vreemd.. maak eens een account aan dan.
Verwijderd
The Microsoft Passport that you signed in with does not have any billing accounts. Please sign in with a Passport that has a billing account.
Verwijderd
hoop wat gotters te zien op de engelse server
Edit
ugh ingame patch van 27mb dit gaat wel eventjes duren denk ik
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 16:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Jup dat wel, ik heb gewoon een .net passport aangemaakt (via de client) en ook de activatiecode ingevult.Bosmonster schreef op 18 February 2003 @ 15:19:
JE hebt toch wel ergens je activatiecode zeg maar ingevuld? Die unieke code die je gekregen hebt bij het spel?
Maar als ik op change billing blabla klik dan zijn er geen accounts...
Maar kan gewoon probleemloos inloggen en spelen (
Elander, moest jij een CC nummer invoeren, of wie dan ook...?
Verwijderd
Ja toen ik voor de 2de x in logde vroeg hij om me gegevens en creditcard nummer (verder geeft hij wel gewoon aan $0 omdat die gratis maand er is)Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 00:55:
[...]
Jup dat wel, ik heb gewoon een .net passport aangemaakt (via de client) en ook de activatiecode ingevult.
Maar als ik op change billing blabla klik dan zijn er geen accounts...
Maar kan gewoon probleemloos inloggen en spelen ()
Elander, moest jij een CC nummer invoeren, of wie dan ook...?
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 20:24:
level 11 nu , wat me wel heel erg opvalt is dat er niemand te bekennen is ingame heb mischien 1 of 2 mensen gezien en dat is het, wel jammer
Zoals je zelf al zegt, je levelt snel in het begin. Daarom zijn er op het starter-eiland niet zo heel veel mensen (Osteth).
Level-cap is 50 momenteel. Lijkt laag, maar het gaat op een gegeven moment niet zo snel meer
Laatste level (49-50) kost je iets van 191.000.000 xp
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2003 10:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
En kunnen die accounts tegelijk gebruikt worden? Zodat ik met me maat kan avonturen...
Als je maar een 2e activatie code hebt, dan kan dat.Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 02:37:
Weet iemand hier of je 2 accounts kan registreren op één creditcard?
En kunnen die accounts tegelijk gebruikt worden? Zodat ik met me maat kan avonturen...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 21:40:
Iemand trouwens een idee hoe je dualwield ? als ik nu namelijk 2 wapens equip en iets wil aanvallen kan ik alleen special attacks doen en geen normale attacks , iemand een idee ?
Dual wields zijn specialty en je kunt met zo'n setup dan ook vaak alleen je speciale attacks gebruiken.. Is beetje kutfeature die waarschijnlijk wel een keer veranderd zal gaan worden.
Verwijderd
inderdaad zag het op ac2hq en heb toen maar een tumerok mage/invoker gemaakt die nu lvl 15 isBosmonster schreef op 21 February 2003 @ 11:43:
[...]
Dual wields zijn specialty en je kunt met zo'n setup dan ook vaak alleen je speciale attacks gebruiken.. Is beetje kutfeature die waarschijnlijk wel een keer veranderd zal gaan worden.
Verwijderd
Kheb nu 3 chars inmiddels..
lvl 40 lugian melee-elementalist
lvl 37 human melee-defender
lvl 25 tumerok missile-invoker
lvl capped @ 50
Verwijderd
ik niet meer helaas , vond het wel een leuk spel maar te weinig mensen die het speeldeVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 10:22:
Speelt iemand nog
lvl capped @ 50das wel balen dus, 50 bereik je ERG snel, 1-30 duurde 2 dagen
Bij DAoC heeft iemand lvl 50 in 6 days en 14 hours playtime bereiktVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 10:22:
Speelt iemand nog
lvl capped @ 50das wel balen dus, 50 bereik je ERG snel, 1-30 duurde 2 dagen
Ik ben zelf zo'n 8 days playtime op z'n minst bezig en ik ben nu lvl 37. Als je bedenkt dat hij tot lvl 40 in 2 days playtime kwam, en van lvl 40 tot 50 dus meer dan 4 days playtime heeft geduurd...Ik schat dus dat ik ergens op 30 days playtime uit kom (en dat is veel, dat is 30 dagen non-stop achter elkaar gamen
eh wat ik wil zeggen is dus dat 40 tot 50 2x! langer duurt dan 1 tot 40..Misschien is dat bij Asheron's Call 2 ook zo?
[ Voor 9% gewijzigd door Hi-Sintar op 05-04-2003 15:46 ]
Verwijderd
40->50 duurt wel veel en veel langer als bijv. 20->30 alleen nog steeds niet lang genoeg.Hi-Sintar schreef op 05 April 2003 @ 15:45:
[...]
Bij DAoC heeft iemand lvl 50 in 6 days en 14 hours playtime bereikt![]()
Ik ben zelf zo'n 8 days playtime op z'n minst bezig en ik ben nu lvl 37. Als je bedenkt dat hij tot lvl 40 in 2 days playtime kwam, en van lvl 40 tot 50 dus meer dan 4 days playtime heeft geduurd...Ik schat dus dat ik ergens op 30 days playtime uit kom (en dat is veel, dat is 30 dagen non-stop achter elkaar gamen)
eh wat ik wil zeggen is dus dat 40 tot 50 2x! langer duurt dan 1 tot 40..Misschien is dat bij Asheron's Call 2 ook zo?
En pas over enkele maanden gaan ze de lvl cap omhoog gooien wat dus wel jammer is
Verwijderd
Heb een Denise = lvl 48 Magic/Enchanter
Sinned = lvl 45 Nog Skill loos maar was Melee/Elemental
Bobdebouwer = lvl 46 Full Tacticion
Kwik = lvl 46 Magic/Healer
Shin Chan = lvl 32 Melee/Defender
Welke server speel je , ik zelf op de Europian Data center en dan in Dawnsong.
Mishien zie ik je wel geef me maar een /tell
HEY BOSSSSSS uit ac2 of uit lowland
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 17:37 ]

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()