Beta-Report: Asheron's Call 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 828 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

December komt die uit!
Ben erg benieuwd.. :)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Woei, d'r is nu een Public Beta te downloaden voor de Europeanen op http://www.ac2europe.com. Free to all. En de mensen die al een account hadden van Fileplanet kunnen die nog steeds gebruiken om in te loggen. Mijn oude login + pass werken in ieder geval nog steeds. Uiteraard moet je wel een nieuwe character aanmaken, dus mijn lvl 27 archer ben ik kwijt ;(.
Anyways, ik ben blij dat ik 't weer es kan spelen, ik miste AC2 toch wel de afgelopen weken, en zeker nu ik een Geforce 4 heb is 't wel zo kewl om die pixel shaders in actie te zien :). Bovendien draait dit dus op een Europese server, wat inhoudt dat de pingtijden ook erg goed zijn (onder de 100 hier, in tegenstelling tot 200+ op de Amerikaanse servers van de eerdere beta). Dus probeer vooral uit! :D

edit:
Oh, en AC2 komt in Europa op 6 December uit, en je kunt gewoon in Nederlandse valuta betalen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Devil N op 22-11-2002 01:48 ]

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:44

The End

!Beginning

Devil N schreef op 22 November 2002 @ 01:48:
Woei, d'r is nu een Public Beta te downloaden voor de Europeanen op http://www.ac2europe.com. Free to all. En de mensen die al een account hadden van Fileplanet kunnen die nog steeds gebruiken om in te loggen. Mijn oude login + pass werken in ieder geval nog steeds. Uiteraard moet je wel een nieuwe character aanmaken, dus mijn lvl 27 archer ben ik kwijt ;(.
Anyways, ik ben blij dat ik 't weer es kan spelen, ik miste AC2 toch wel de afgelopen weken, en zeker nu ik een Geforce 4 heb is 't wel zo kewl om die pixel shaders in actie te zien :). Bovendien draait dit dus op een Europese server, wat inhoudt dat de pingtijden ook erg goed zijn (onder de 100 hier, in tegenstelling tot 200+ op de Amerikaanse servers van de eerdere beta). Dus probeer vooral uit! :D

edit:
Oh, en AC2 komt in Europa op 6 December uit, en je kunt gewoon in Nederlandse valuta betalen :)
Damn, ik heb de hele installatie van AC2 beta weggegooid in afwachting van de retail versie :( Dan toch maar even downloaden...

• Devil N
The End schreef op 22 November 2002 @ 09:04:
[...]

Damn, ik heb de hele installatie van AC2 beta weggegooid in afwachting van de retail versie :( Dan toch maar even downloaden...
Ik denk sowieso dat die twee niet volledig compatible zijn. Toch 't beste om gewoon dat ding helemaal opnieuw te downloaden. Bovendien heb je nu niet meer 2 gig vrije ruimte op C nodig voor de installatie.

• Devil N
BTW, ik heet nu in-game weer Ndevil. En ik ben van 't weekend weg, dus je zult me in die tijd niet tegenkomen ;)

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 22:29
Is er wat meer actie in het spel vergeleken met 1 maand geleden? Ik speel het al een maandje niet meer, werd op den duur wel saai...

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
is dit een goede mmporg? beetjuh ragnarok? mar dan goed?

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik wilde het vandaag samen met Terr en 3ClipZ gaan spelen, maar de public server (Dawnsong) is down :(

Hopelijk later in de avond weer up....

• bfm
  • Laatst online: 17-10 12:11

bfm

leuk spelleke :) alleen je levelt wel errug snel zeg. En helaas weinig te doen, beetje craften, beetje hunten, beetje socializen..

Wanneer komt er nu es een mmporg met een goede tradingstructuur en met een wat beter sociaal leven, als ik et zo kan noemen

• Hi-Sintar
Die is er al, namelijk Dark Age Of Camelot ;) (qua sociaal leven dan, die is in DaoC echt goed)

• Devil N
bfm schreef op 23 November 2002 @ 19:53:
leuk spelleke :) alleen je levelt wel errug snel zeg. En helaas weinig te doen, beetje craften, beetje hunten, beetje socializen..

Wanneer komt er nu es een mmporg met een goede tradingstructuur en met een wat beter sociaal leven, als ik et zo kan noemen
Eerste 10 tot 15 levels gaan erg snel, daarna duurt 't levelen een stuk langer. Soms wat te lang naar mijn mening, maar dat kan ook komen doordat de eerdere beta vrij weinig quests bevatte, waardoor je dus alleen goed kunt levelen door veel tegen monsters te vechten.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:28

Metzie

Nyaano !

Dawnsong is nog steeds down :( Heb de client vrijdag geinstalleerd, en voel me direct weer thuis. Ik heb ongeveer 7 maanden Ac1 gespeeld, maar toen begon het te vervelen en heb ik het opgezegt.

Ac2 is wel verrekte mooi. :)~

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Devil N
Metzie schreef op 25 november 2002 @ 15:51:
Dawnsong is nog steeds down :( Heb de client vrijdag geinstalleerd, en voel me direct weer thuis. Ik heb ongeveer 7 maanden Ac1 gespeeld, maar toen begon het te vervelen en heb ik het opgezegt.

Ac2 is wel verrekte mooi. :)~
Correctie: Dawnsong is alweer onbereikbaar. Vanochtend heb ik er even op kunnen spelen. Zelfs nog een level-up gekregen :)

• bfm
  • Laatst online: 17-10 12:11

bfm

en nu is dawnsong dus ook private :{

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Op het AC community forum gaan geruchten dan downsong nog 2 dagen down blijft voor het patchen van diverse bugs. Hopen dat dat alleen maar geruchten zijn, anders kunnen ze beter maar direct de beta stoppen. Ik wil nog exploren, craften en battelen tegen leuke wezens. Mocht het heel erg bevallen dan koop ik het mischien wel.

I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Devil N
Dawnsong is sinds begin deze avond weer gewoon bereikbaar.

Nog ff een shotje van AC2 op mijn computer:

Afbeeldingslocatie: http://www.phreakers.net/nlp/images/ac2/cap73.jpg
(Klikbaar)

Op 1024x768x32, met Pixel Shaders voor het water, 2x Anisotropic Filtering (eindelijk eens een Rivatuner die goed AF en FSAA weet te forcen in Direct3D, en die AF optimizations zijn ook errug handig), Quincunx AA (jammer dat 't beeld er wat blurry van wordt, anders zou 't erg kewle FSAA zijn) en Foliage Distance op High (dat gras ziet er normaal gesproken niet uit, maar die planten hier zijn wel degelijk mooi).

Op de FSAA na zijn dit mijn standaard settings. Ik was ff wat aan het testen met de performance van verschillende settings, en ik vond dit er wel erg mooi uitzien zo. En 't draait heerlijk :)

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-10 09:57

Phobos

je bent een soepkip

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.vet/Images/screen1.JPG van mij, vandaag gedownload en geprobeerd, moet zeggen, errug leuke game :9
jammer dat ik en niemand in mijn omgeving een cc hebben :/

[ Voor 10% gewijzigd door Phobos op 01-12-2002 20:20 ]

Verwijderd

Ik heb gisteren die public beta gedownload
alleen hij vraagt om een paswoord waar kan je
een Username en Password aanmaken en is dat gratis?

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 08:07:
Ik heb gisteren die public beta gedownload
alleen hij vraagt om een paswoord waar kan je
een Username en Password aanmaken en is dat gratis?
Ja ik had wel een Fileplanet login/pass maar die heb ik nooit gebruikt, en werkt niet met deze beta :(

Lees ik net dit op het forum |:(
2.12.02.
Thank you for parti****ting in the AC2 European Beta. The beta is now officially closed. AC2 will be available in retail stores in France on December 4, 2002, in Germany on December 5, 2002 and in the UK, Spain, Italy and the Netherlands on December 6, 2002. We look forward to seeing you in Dereth!
Weet iemand of er nog een demo ofzo komt?

[ Voor 38% gewijzigd door McFlipp op 03-12-2002 08:27 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• The End

The End

!Beginning

McFlipp schreef op 03 December 2002 @ 08:25:
[...]

Ja ik had wel een Fileplanet login/pass maar die heb ik nooit gebruikt, en werkt niet met deze beta :(

Lees ik net dit op het forum |:(

[...]

Weet iemand of er nog een demo ofzo komt?
Komt geen demo van. Je kan het spel kopen en dan waarschijnlijk een maand gratis online spelen, waarna je een abbo moet betalen.
Ik sta iig 6 december voor de winkel :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:11
The End schreef op 03 December 2002 @ 09:02:
[...]

Komt geen demo van. Je kan het spel kopen en dan waarschijnlijk een maand gratis online spelen, waarna je een abbo moet betalen.
Ik sta iig 6 december voor de winkel :)

Ehh.. waarom wachten.. hij is al lang uit..

http://www.dragon.ca/detail.asp?PRODUCT_ID=ASHECAL2

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Beta is over :(
Zomaar zonder enige vooraankondiging. Ik weet nog niet of ik het origineel ga kopen, vind het een leuk spel, maar of het over 6 maanden ook nog leuk is..?

• Devil N
Hmm jammer, nu al. Das snel. Nou ja, ik heb deze Beta toch niet zoveel gespeeld. De hoeveelheid content was 't zelfde als in de eerdere Beta, en ik had nou niet zo'n zin om al dat level-uppen weer opnieuw te gaan doen. In de full versie zal 't wel wat leuker zijn, aangezien daar meer content in zou moeten zitten. Maar ik wacht denk ik liever eerst even de ervaringen van andere mensen met de full versie af, en dan heb ik nog altijd 't probleem dat ik geen CC heb :/

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Ik heb de beta gespeeld,ik ga em NIET kopen,totaal geen feedback van MS zelfs niet als de server voor 3 !!! dagebn plat ligt.
Nu zonder aankondiging is de beta ineens afgelopen nadat de server een dag plat lag.
Afgezien daarvan is er eigenlijk (nog ?) niets te doen en wordt het vrij snel ssai al dat gelevel. IMHO
http://www.accmty.com/ide...asp?forumID=38&sessionID={728BDA47-9053-48AE-B962-5E5DAC5A25D2}

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• The End

The End

!Beginning

Ik wist niet eens dat ie al gereleased was :) Als je trouwens op amazon kijkt, dan staat erbij dat het alleen binnen de U.S. verkocht kan worden.
Ik wacht wel tot ie hier in de winkel ligt. Dan heb ik ook een grotere kans dat de Europese server al up is.

• Bosmonster
mikenl schreef op 03 December 2002 @ 12:51:
Ik heb de beta gespeeld,ik ga em NIET kopen,totaal geen feedback van MS zelfs niet als de server voor 3 !!! dagebn plat ligt.
Nu zonder aankondiging is de beta ineens afgelopen nadat de server een dag plat lag.
Afgezien daarvan is er eigenlijk (nog ?) niets te doen en wordt het vrij snel ssai al dat gelevel. IMHO
http://www.accmty.com/ide...asp?forumID=38&sessionID={728BDA47-9053-48AE-B962-5E5DAC5A25D2}

Waar heb je het in hemelsnaam over? :P De beta is al lang geleden afgelopen en dat is met ruime aankondiging gebeurd. Tijdens de beta heeft Turbine (niet MS dus) geen verplichting onderhoud te melden, wat ook duidelijk in de voorwaarden staat. Is ook logisch, want ze moeten in zo'n periode kunnen doen wat ze willen om van de final een goed product te maken.

De ervaring met MS en AC1 is juist dat er heel goed gecommuniceerd wordt wat betreft wijzigingen, downtimes, etc... Dus ga niet lopen blaten omdat je niet weet waar je het over hebt.

The End schreef op 03 december 2002 @ 13:44:
[...]

Ik wist niet eens dat ie al gereleased was :) Als je trouwens op amazon kijkt, dan staat erbij dat het alleen binnen de U.S. verkocht kan worden.
Ik wacht wel tot ie hier in de winkel ligt. Dan heb ik ook een grotere kans dat de Europese server al up is.

Das waar.. al zullen die europese server sowieso nog langer op zich laten wachten dan de europese release van het spel...

Het bestellen in de VS lukt sowieso niet.. ze mogen niet exporteren. Vandaar dat ik je Dragon.ca link gaf.. das Canadees en daar bestel ik al mn games die in de US uitkomen... ik ga niet zitten wachten op een release in europa een maand later ofzo..

• mikenl
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Bosmonster schreef op 03 December 2002 @ 14:56:

[...]

Waar heb je het in hemelsnaam over? :P De beta is al lang geleden afgelopen en dat is met ruime aankondiging gebeurd. Tijdens de beta heeft Turbine (niet MS dus) geen verplichting onderhoud te melden, wat ook duidelijk in de voorwaarden staat. Is ook logisch, want ze moeten in zo'n periode kunnen doen wat ze willen om van de final een goed product te maken.

De ervaring met MS en AC1 is juist dat er heel goed gecommuniceerd wordt wat betreft wijzigingen, downtimes, etc... Dus ga niet lopen blaten omdat je niet weet waar je het over hebt.

[...]

Das waar.. al zullen die europese server sowieso nog langer op zich laten wachten dan de europese release van het spel...

Het bestellen in de VS lukt sowieso niet.. ze mogen niet exporteren. Vandaar dat ik je Dragon.ca link gaf.. das Canadees en daar bestel ik al mn games die in de US uitkomen... ik ga niet zitten wachten op een release in europa een maand later ofzo..
Uhm de europese beta is dus net afgelopen en zou eigenlijk nog een paar dagen duren,tis maar wat je lang geleden vind.
Wat betreft het down zijn van de server, ik vindt dat als ie al 3 dagen plat ligt er wel eens iemand iets kan zeggen, dan hoef ik niet 3 dgn lang proberen in te loggen.Dit zelfde is eergisteren weer gebeurt.
Bij de Neocron beta kon je meteen in het forum lezen wat er aan de hand was, bij MS is er blijkbaar een dag of langer voor nodig om te melden dat de server down.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Brainstorm
  • Laatst online: 02-11 20:25
Ben hem nu dus aan het installeren :) Dynabyte Roosendaal had hem trouwens al donderdag binnen, maar ze hadden nog niemand gebeld die hem gereserveerd had.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Devil N
AC2 is idd al verkrijgbaar. Ook Dimension Plus en Nedgame hebben 'm al.

• The End

The End

!Beginning

Devil N schreef op 06 december 2002 @ 19:26:
AC2 is idd al verkrijgbaar. Ook Dimension Plus en Nedgame hebben 'm al.
Ik heb em vandaag opgehaald. Het Europese datacenter is al helemaal online. Dat scheelt nogal met de Amerikaanse datacenters. Mijn ping is nu tussen de 50-70 en die was boven de 200

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb niet de tijd genomen om de laatste replies te lezen, maar is de authentication '''bug''' nu verholpen? Die vond plaats voor de login, even voor de duidelijkheid.

• Bosmonster
Tis al weer een tijdje geleden.. maar ik heb hem vorige week dan toch maar gekocht.. en ik moet zeggen: Hij is stukken beter dan in de beta.. Alle quests e.d. werken nu goed en sluiten allemaal aan, waardoor je direct in het spel gezogen wordt.

Ook de europese server is heerlijk :) niet te druk, maar wel veel nederlanders :)

Zijn er nog nederlanders die op Dawnsong spelen? Check dan ff hier:

http://forum.vincentnet.nl/

(geen spam.. gewoon nederlanders in het spel bij elkaar brengen :))

We hebben een hoop lol samen, en the more the merrier :D

• The End

The End

!Beginning

Bosmonster schreef op 13 januari 2003 @ 16:35:
Tis al weer een tijdje geleden.. maar ik heb hem vorige week dan toch maar gekocht.. en ik moet zeggen: Hij is stukken beter dan in de beta.. Alle quests e.d. werken nu goed en sluiten allemaal aan, waardoor je direct in het spel gezogen wordt.

Ook de europese server is heerlijk :) niet te druk, maar wel veel nederlanders :)

Zijn er nog nederlanders die op Dawnsong spelen? Check dan ff hier:

http://forum.vincentnet.nl/

(geen spam.. gewoon nederlanders in het spel bij elkaar brengen :))

We hebben een hoop lol samen, en the more the merrier :D
Ik speel ook op Dawnsong, maar ik zit niet in de Nederlandse allegiance (Ik zit bij Divine). (Nog steeds is mijn character naam 'Beholder' :) Ik ben zeer te spreken over de ping (tussen de 50-70); op de americaanse servers zat ik altijd boven de 200.

Verwijderd

Nnngh dit maakt me gek :P nu wil ik ook de full version kopen maar toch ook weer eigenlijk niet , had mezelf namelijk voor genomen bij Everquest te blijven tot Starwars galaxies uitkomt :P

Verwijderd

Ik heb sinds een week Asheron's Call 2, dit is mijn eerste MMORPG en het bevalt me goed, veel quests, grote wereld enz. :D

• Bosmonster
Kickje :)

Mooi nieuw filmpje online:

http://download.microsoft...P/EN-US/AC2PreRetail2.mpg

Kan een modje misschien het "Beta-Report" weghalen? Het gaat al enige tijd niet meer om een beta... Of kan er als er interesse is beter een nieuw topic geopend worden?

Verwijderd

Bosmonster schreef op 11 February 2003 @ 11:10:
Kickje :)

Mooi nieuw filmpje online:

http://download.microsoft...P/EN-US/AC2PreRetail2.mpg

Kan een modje misschien het "Beta-Report" weghalen? Het gaat al enige tijd niet meer om een beta... Of kan er als er interesse is beter een nieuw topic geopend worden?
Geinig filmpje bos ;) , zijn er ook al europese servers of alleen usa based ?
zit nog steeds er aan te denken om ac2 te kopen maar zit nog steeds everquest te spelen :P

• Bosmonster
Er zijn al sinds begin december europese servers :)

3: Een duitstalige, franstalige en een engelstalige.

Mooie verdeling, zit je tenminste niet tussen dat franse en duitse gebrabbel.

Verwijderd

Volgende week heb ik hem ook! :)

Verwijderd

Dit is echt ongelovelijk he, hier in dordrecht heeft GEEN ENKELE winkel ooit van asherons call 2 gehoord.... :X :X :? :? :r :r
Staat zelfs niet bij ze in de computer...jezus was een lame zooi!?
Zelfs de gameshop wist niet wat het was...ja hoor...daahaag

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 14:17:
Dit is echt ongelovelijk he, hier in dordrecht heeft GEEN ENKELE winkel ooit van asherons call 2 gehoord.... :X :X :? :? :r :r
Staat zelfs niet bij ze in de computer...jezus was een lame zooi!?
Zelfs de gameshop wist niet wat het was...ja hoor...daahaag
Vreemd , welke gameshop was dat dan ?
in ieder geval hier kan je hem onder rembours laten bezorgen (heb zelf al vaak bij hun besteld en service is uitstekend imho)

www.dimensionplus.nl

Verwijderd

Hmm heb hem bij GCshop.nl besteld (€39,50 incl. verzendkosten).

Verwijderd

Kheb hem nu bij dimensionplus besteld alleen zit te wachten op mijn creditcard..
Hoe lang moet zoiets duren? dagen of weken?
Heb namelijk een CC nummer nodig, ookal is de eerst maand gratis... :{

• Bosmonster
Bij Dynabyte kun je hem kopen in de winkel of bestellen op internet.

Vandaag trouwens Patch-day voor de February-episode: Ambuscade :)

Deze maand begint de doorlopende story-line en krijgen we voor het eerst te maken met mounts (berijdbare beesten zeg maar ;))

Verder nog een hele berg fixes, verbeteringen en toevoegingen.

Verwijderd

Kheb het spel nu, kan niet inloggen want servers zijn down. :{
En waar moet ik in godsnaam een CC nummer invullen?
Aangezien billing.microsoft.com gewoon keihard plat is....

Begint al leuk....en dat voor een aankoop van 45 euro + 12 euro per maand......................

Edit: ik ben nu 18 mb aan patches aan het downloaden, met 2.1 KB/sec !!!!! jippie....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 13:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:06:
Kheb het spel nu, kan niet inloggen want servers zijn down. :{
En waar moet ik in godsnaam een CC nummer invullen?
Aangezien billing.microsoft.com gewoon keihard plat is....

Begint al leuk....en dat voor een aankoop van 45 euro + 12 euro per maand......................

Edit: ik ben nu 18 mb aan patches aan het downloaden, met 2.1 KB/sec !!!!! jippie....
hehe lekker is dat :P ik wou net de deur uitgaan om hem te kopen maar als ze vandaag aan het patchen zijn wacht ik nog wel even denk ik.
Welke server ga je trouwens op spelen scitzo ? kunnen we mischien wel eens teamen als ik ook ac2 koop :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:38:
[...]

hehe lekker is dat :P ik wou net de deur uitgaan om hem te kopen maar als ze vandaag aan het patchen zijn wacht ik nog wel even denk ik.
Welke server ga je trouwens op spelen scitzo ? kunnen we mischien wel eens teamen als ik ook ac2 koop :p
Gewoon op de engelse server denk ik, dawnsong oid heet het :P
Maar ik ben er nu in.....het leuke is, ik heb nergens een CC nummer gegeven... :? :? :?

Verwijderd

Naja ;) , dan toch maar even de trein pakken om hem maar op te halen (ac2 dus ;p)

• The End

The End

!Beginning

Bosmonster schreef op 18 February 2003 @ 11:37:
Bij Dynabyte kun je hem kopen in de winkel of bestellen op internet.

Vandaag trouwens Patch-day voor de February-episode: Ambuscade :)

Deze maand begint de doorlopende story-line en krijgen we voor het eerst te maken met mounts (berijdbare beesten zeg maar ;))

Verder nog een hele berg fixes, verbeteringen en toevoegingen.
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben vanavond! :) Ben erg benieuwd wat deze patch allemaal gaat brengen.
Heb je op de messageboards de hidden link gezien met het plaatje van de schoen met vleugels?
http://www.accmty.com/idealbb/view.asp?topicID=30540
Selecteer de text en onderaan vind je een link 'hmmmm.....' naar een plaatje

Verwijderd

Voordat ik ac ga kopen , wat voor classes waren er ookalweer ? (tijd geleden alweer van die beta ;p ) zit er aan te denken een om een beetje alround character te spelen (die ook wat kan soloen) of een melee char
iemand een idee ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 14:02:
Voordat ik ac ga kopen , wat voor classes waren er ookalweer ? (tijd geleden alweer van die beta ;p ) zit er aan te denken een om een beetje alround character te spelen (die ook wat kan soloen) of een melee char
iemand een idee ?
Euh...heel erg veel classes...kmoet zelf nu ff alles uit gaan zoeken maar moet nu werken :(

Btw, dit betekend dus dat ik 1 maand kan spelen zonder een CC nummer in te voeren?
Want ik w8 op men CC.

Verwijderd

voor dit spel meot je toch zoveel euro per maand betalen?
en kan dat alleen met een creditcard ? ;(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 14:03:
voor dit spel meot je toch zoveel euro per maand betalen?
en kan dat alleen met een creditcard ? ;(
Kan alleen met CC.
Maar ik speel nu ook zonder CC dus (?) :P
1ste maand is gratis

Verwijderd

ach ja :D
dan moet ik eerst weer dat spel kopen voor 45 euro ... en dan kan ik maar 1 maand spelen :D

Verwijderd

Dus je hoeft geen CC nummer in te voeren de eerste maand?? SUPER!

Verwijderd

en dat voor 45 euro :)

• Bosmonster
Mwah.. 12 euro per maand is heel wat minder dan 45 euro per maand voor een nieuw spel. Een spel als dit speel ik jaren en dan ben ik altijd eens tuk goedkoper uit ;) Om het dan nog maar niet te hebben over de hoeveelheid tijd die je erin kunt stoppen. In de tijd dat ik nu AC2 heb gespeeld had ik C&C Generals en Unreal 2 al 5x uitgespeeld, bij wijze van spreken.

Er zijn 3 rassen, met elk hun 3 classes (Mage/Melee/Missile), elke daarvan heeft weer 2 specs. Niet dat je daaraan vast zit overigens, je kunt als Melee ook een Mage-spec nemen bijvoorbeeld, wat de mogelijkheden enorm maakt.

Als solo-chars zijn melee's simpelweg het beste, maar solo is wel retesaai imho. Beetje monsters hakken in je eentje :/ Geef mij maar een gezellige fellowship.. veel meer lol ;)

Kheb inmiddels een lvl 42 Tumerok Melee/Invoker (kun je allerlei beesten summonen om je te helpen), maar ga omtrainen naar Melee/Healer (is wat nuttiger in support). Al je skills en keuzes kun je later terugdraaien om weer wat anders te kiezen, erg handig :) Kost je alleen wat tijd om alle skills weer untrained te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 18-02-2003 14:37 ]

Verwijderd

Maar kan iemand even bevestigen... dat je geen CC nummer in hoeft te vullen de eerste maand?

Want ik heb m'n CC namelijk nog niet en AC2 kan elk moment bezorgt worden. :(

• Bosmonster
Kweenie, zou je moeten proberen.. Volgens die gast hierboven lukt het :P

Verwijderd

Damn lez hope so. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 14:37:
Maar kan iemand even bevestigen... dat je geen CC nummer in hoeft te vullen de eerste maand?

Want ik heb m'n CC namelijk nog niet en AC2 kan elk moment bezorgt worden. :(
Eh mensen op ac2online forum vertelden mij van wel maar ik ben nu toch echt aan het spelen zonder ooit maar een CC nummer in te vullen (heb er nog niet eens een) :P

[edit]
Ik zou ook niet weten waar ik dat nummer in moet vullen, kan iemand mij dat vertellen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 14:45 ]

• Bosmonster
Bij je login scherm zit een grote knop met iets als "account information" ;)

Verwijderd

Ja maar die verwijst naar billing.microsoft.com en die geeft een 404

Verwijderd

jep .. het lijkt mij ook wel leuk :)
maar ik heb weer geen CC (ouders ook nie)

• Bosmonster
Probeer je het een andere keer.. Microsoft is ook bezig met een passport upgrade geloof ik.

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 14:49:
jep .. het lijkt mij ook wel leuk :)
maar ik heb weer geen CC (ouders ook nie)

Wat doe je hier dan? De enige opmerkingen die je maakt zijn dat je geen CC hebt en dat je zoveel per maand moet betalen en dat 45 euro zo veel is...

:?

Verwijderd

Bosmonster schreef op 18 February 2003 @ 14:50:

[...]

Wat doe je hier dan? De enige opmerkingen die je maakt zijn dat je geen CC hebt en dat je zoveel per maand moet betalen en dat 45 euro zo veel is...

billing.microsoft.com doet het nu maar hij zegt dat er op mijn .net passport geen accounts zijn?
Hoe kan dat nu en hoe maak ik er 1 aan, ik kan wel gewoon spelen.

*snapt er geen aars meer van*

• Bosmonster
Ik bedoelde Fatality/Metal-kool4 ;)

Hmm.. vreemd.. maak eens een account aan dan.

Verwijderd

Bosmonster schreef op 18 februari 2003 @ 14:54:
Ik bedoelde Fatality/Metal-kool4 ;)

Hmm.. vreemd.. maak eens een account aan dan.
Er is geen optie om een account aan te maken... *confused*

Verwijderd

Damn jij kan dus gewoon gratis spelen. :D

Verwijderd

Sorry, No User Accounts

The Microsoft Passport that you signed in with does not have any billing accounts. Please sign in with a Passport that has a billing account.

• Bosmonster
JE hebt toch wel ergens je activatiecode zeg maar ingevuld? Die unieke code die je gekregen hebt bij het spel?

Verwijderd

Heb AC2 nu hier liggen , even installen en dan spelen :)
hoop wat gotters te zien op de engelse server

Edit

ugh ingame patch van 27mb dit gaat wel eventjes duren denk ik :p

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 16:02 ]

Verwijderd

Nou ik ben ingame nu me character ze naam is Elander en is nog lvl 1 :P zie iedereen ingame

Verwijderd

wow het lvlen gaat behoorlijk snel ben lvl 8 nu , wat is de lvl cap in ac2 eigenlijk ?

Verwijderd

level 11 nu , wat me wel heel erg opvalt is dat er niemand te bekennen is ingame heb mischien 1 of 2 mensen gezien en dat is het, wel jammer :(

Verwijderd

Bosmonster schreef op 18 February 2003 @ 15:19:
JE hebt toch wel ergens je activatiecode zeg maar ingevuld? Die unieke code die je gekregen hebt bij het spel?
Jup dat wel, ik heb gewoon een .net passport aangemaakt (via de client) en ook de activatiecode ingevult.
Maar als ik op change billing blabla klik dan zijn er geen accounts...
Maar kan gewoon probleemloos inloggen en spelen ( :? )

Elander, moest jij een CC nummer invoeren, of wie dan ook...?

Verwijderd

Godverde godvrerde ^&%$%^$$%##@@#
Na 870 uur ineens krijg ik nu een scherm met "new billing account" :( :( :( :( :( :(

Kan dus niet spelen..... dan maar ff valse invullen tot me cc der is.... :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 00:55:
[...]

Jup dat wel, ik heb gewoon een .net passport aangemaakt (via de client) en ook de activatiecode ingevult.
Maar als ik op change billing blabla klik dan zijn er geen accounts...
Maar kan gewoon probleemloos inloggen en spelen ( :? )

Elander, moest jij een CC nummer invoeren, of wie dan ook...?
Ja toen ik voor de 2de x in logde vroeg hij om me gegevens en creditcard nummer (verder geeft hij wel gewoon aan $0 omdat die gratis maand er is)

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 20:24:
level 11 nu , wat me wel heel erg opvalt is dat er niemand te bekennen is ingame heb mischien 1 of 2 mensen gezien en dat is het, wel jammer :(

Zoals je zelf al zegt, je levelt snel in het begin. Daarom zijn er op het starter-eiland niet zo heel veel mensen (Osteth).

Level-cap is 50 momenteel. Lijkt laag, maar het gaat op een gegeven moment niet zo snel meer ;)

Laatste level (49-50) kost je iets van 191.000.000 xp ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 19-02-2003 10:24 ]

Verwijderd

Iemand trouwens een idee hoe je dualwield ? als ik nu namelijk 2 wapens equip en iets wil aanvallen kan ik alleen special attacks doen en geen normale attacks , iemand een idee ?

Verwijderd

Weet iemand hier of je 2 accounts kan registreren op één creditcard?

En kunnen die accounts tegelijk gebruikt worden? Zodat ik met me maat kan avonturen...

• The End

The End

!Beginning

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 02:37:
Weet iemand hier of je 2 accounts kan registreren op één creditcard?

En kunnen die accounts tegelijk gebruikt worden? Zodat ik met me maat kan avonturen...
Als je maar een 2e activatie code hebt, dan kan dat.

Verwijderd

Mooi zo! :)

Verwijderd

Zit nog steeds te wachten op men CC :(
Iemand een idee hoelang zoiets kan duren?

Verwijderd

CC duurde bij mij iets van 2 weken geloof ik (aanvragen en ontvangen) maar dat is alweer een tijd geleden . Ben nu lvl 15 tumerok mage/invoker :)

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 21:40:
Iemand trouwens een idee hoe je dualwield ? als ik nu namelijk 2 wapens equip en iets wil aanvallen kan ik alleen special attacks doen en geen normale attacks , iemand een idee ?

Dual wields zijn specialty en je kunt met zo'n setup dan ook vaak alleen je speciale attacks gebruiken.. Is beetje kutfeature die waarschijnlijk wel een keer veranderd zal gaan worden.

Verwijderd

Bosmonster schreef op 21 February 2003 @ 11:43:

[...]

Dual wields zijn specialty en je kunt met zo'n setup dan ook vaak alleen je speciale attacks gebruiken.. Is beetje kutfeature die waarschijnlijk wel een keer veranderd zal gaan worden.
inderdaad zag het op ac2hq en heb toen maar een tumerok mage/invoker gemaakt die nu lvl 15 is :)

Verwijderd

Speelt iemand nog :?

Kheb nu 3 chars inmiddels..
lvl 40 lugian melee-elementalist
lvl 37 human melee-defender
lvl 25 tumerok missile-invoker

lvl capped @ 50 :{ das wel balen dus, 50 bereik je ERG snel, 1-30 duurde 2 dagen |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 10:22:

lvl capped @ 50 :{ das wel balen dus, 50 bereik je ERG snel, 1-30 duurde 2 dagen |:(
ik niet meer helaas , vond het wel een leuk spel maar te weinig mensen die het speelde :)

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 10:22:

Bij DAoC heeft iemand lvl 50 in 6 days en 14 hours playtime bereikt |:(

Ik ben zelf zo'n 8 days playtime op z'n minst bezig en ik ben nu lvl 37. Als je bedenkt dat hij tot lvl 40 in 2 days playtime kwam, en van lvl 40 tot 50 dus meer dan 4 days playtime heeft geduurd...Ik schat dus dat ik ergens op 30 days playtime uit kom (en dat is veel, dat is 30 dagen non-stop achter elkaar gamen :P)

eh wat ik wil zeggen is dus dat 40 tot 50 2x! langer duurt dan 1 tot 40..Misschien is dat bij Asheron's Call 2 ook zo?

[ Voor 9% gewijzigd door Hi-Sintar op 05-04-2003 15:46 ]

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 05 April 2003 @ 15:45:
[...]

Bij DAoC heeft iemand lvl 50 in 6 days en 14 hours playtime bereikt |:(

Ik ben zelf zo'n 8 days playtime op z'n minst bezig en ik ben nu lvl 37. Als je bedenkt dat hij tot lvl 40 in 2 days playtime kwam, en van lvl 40 tot 50 dus meer dan 4 days playtime heeft geduurd...Ik schat dus dat ik ergens op 30 days playtime uit kom (en dat is veel, dat is 30 dagen non-stop achter elkaar gamen :P)

eh wat ik wil zeggen is dus dat 40 tot 50 2x! langer duurt dan 1 tot 40..Misschien is dat bij Asheron's Call 2 ook zo?
40->50 duurt wel veel en veel langer als bijv. 20->30 alleen nog steeds niet lang genoeg.
En pas over enkele maanden gaan ze de lvl cap omhoog gooien wat dus wel jammer is :{

Verwijderd

Hey ! Ik speel ook al lang ac2 Ik vind het een gaaf spel.
Heb een Denise = lvl 48 Magic/Enchanter
Sinned = lvl 45 Nog Skill loos maar was Melee/Elemental
Bobdebouwer = lvl 46 Full Tacticion
Kwik = lvl 46 Magic/Healer
Shin Chan = lvl 32 Melee/Defender

Welke server speel je , ik zelf op de Europian Data center en dan in Dawnsong.

Mishien zie ik je wel geef me maar een /tell :D

HEY BOSSSSSS uit ac2 of uit lowland ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 17:37 ]

Verwijderd

Hey Shin Chan,
wij spelen vaak samen ;)
hier onze sshot na armor quest paar dagen geleden.
Afbeeldingslocatie: http://exos.iglobal.be/shin_henn_kl.JPG
Kzie je nog wel serverside!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

hennep2001 & DvKooyk: Ik vroeg in dat andere draadje of er iemand is die een nieuw topic kan openen nadat Aanvullende FAQ en policies Spielerij onder "Hoe maak ik een goede startpost voor een 'groot' topic?" was door genomen.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.