Beta-Report: Asheron's Call 2

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 829 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:14:
[...]

Goed plan! Morgen (eigenlijk al vandaag :)) gaan we afspreken. Maybe een plan om een channel #ac2 te maken op irc.tweakers.net? Of issie er al?
Voeg Kleffie|Kleffie ff toe :D

hmm volgens mij ging dit verkeerd, maar ja het gaat erom dat ik tussen dat lijstje kom te staan voor de Fellowship van Gathering of Tweakers :D:D

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 09:26

Jumpiefox

Hoi ?

net het spel gedownload enzo best wel leuk alleen ik kan geen quests vinden heb er tot nu toe maar 1 gevonden dat 10 wespen moet killen (wat je normaal toch ook doet :P )

The first casualty in war is always the truth...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 10:11
Alpha-xp schreef op 01 oktober 2002 @ 15:46:
net het spel gedownload enzo best wel leuk alleen ik kan geen quests vinden heb er tot nu toe maar 1 gevonden dat 10 wespen moet killen (wat je normaal toch ook doet :P )

Dat zijn de kleinere 'questjes' die je gewoon wat te doen geven. Als extra krijg je bonus xp en quest rating.

Erg veel grotere quests zitten gewoon nog niet in het spel.. content heeft simpelweg tijdens een beta de laagste prioriteit. Server- en client stabiliteit en game-balance zijn belangrijker.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik ga het vanavond ook proberen lijkt me wel een wereld spel hier hou ik wel van :D

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 07:54:
[...]

Waarom staat er bij mij naam een :?
Omdat ik niet zeker weet of jij in het spel ook SlaX heet :?
Muppet schreef op 01 oktober 2002 @ 15:57:
Ik ga het vanavond ook proberen lijkt me wel een wereld spel hier hou ik wel van :D
Heb je al een account??? Anders ben je helaas te laat :)

Verwijderd

Spelers lijst :

Alpha-xp: tsukasa
Bloodclot: Bloodbane
Bosmonster: Bos
Cyberboy: The Greatest
Danfoss: SwordDancer
Devil N: Devil N
Djev: Vorlokh
Elander: Elander
Kleffie: Kleffie
M@NIC: Manic
Poghi: Poghi
SlaX: SlaX
TheAngel: Sasrecoil
The end: Beholder
Zanac: zanac

• Jumpiefox
  • Laatst online: 04-11 09:26

Jumpiefox

Hoi ?

add mij ook eens, naam= tsukasa :)

The first casualty in war is always the truth...

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik ga ook ff een kijkje nemen. Ik heb echt geen geduld met het doorlezen van de faq ofzo :P. Op welke server moet ik spelen? Hoe zit het met de tutorial enzo? Ik zag dat cyberboy het maar saai vond :/. Ik hoop dat hij het verkeerd heeft :).

jaja ik weet het, ben lui >:)

specs

• Bosmonster
executor schreef op 01 oktober 2002 @ 17:15:
Ik ga ook ff een kijkje nemen. Ik heb echt geen geduld met het doorlezen van de faq ofzo :P. Op welke server moet ik spelen? Hoe zit het met de tutorial enzo? Ik zag dat cyberboy het maar saai vond :/. Ik hoop dat hij het verkeerd heeft :).

Dan heb je waarschijnlijk ook niet gelezen dat de BETA ACCOUNTS OP ZIJN :P

(voorlopig dan)

• Tripp

Tripp

Wreah

Bosmonster schreef op 01 oktober 2002 @ 17:24:

[...]

Dan heb je waarschijnlijk ook niet gelezen dat de BETA ACCOUNTS OP ZIJN :P

(voorlopig dan)
:/, heb ik weer >:)

specs

Verwijderd

en nee... die van mij krijg je niet :P (ook al werkt het hier niet) })

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:27:
en nee... die van mij krijg je niet :P (ook al werkt het hier niet) })
plz O-)

uuhhm waar kan ik uberhaupt een account krijgen? misschien kan het stiekem toch nog :P.

specs

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:12:
[...]

Omdat ik niet zeker weet of jij in het spel ook SlaX heet :?

[...]

Heb je al een account??? Anders ben je helaas te laat :)
Ja heb ik al :D maar moet hem nog ff instaleren :P

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

volgens mij kan het helemaal niet :D (binnenkort komt v2.0 ... mischien werkt ie dan wel bij me)

Verwijderd

Muppet schreef op 01 oktober 2002 @ 17:29:
[...]

Ja heb ik al :D maar moet hem nog ff instaleren :P
Ik hoop niet dat je je fileplanet account bedoelt ;) .... want bij het instaleren krijg je pas een account :D

Verwijderd

executor schreef op 01 oktober 2002 @ 17:15:

Dat was 2 dagen geleden, en ik had het inderdaad verkeerd ja O-)

Niet zo leuk als Dark Age Of Camelot, maar toch best kewl :)

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:48:
[...]

Dat was 2 dagen geleden, en ik had het inderdaad verkeerd ja O-)

Niet zo leuk als Dark Age Of Camelot, maar toch best kewl :)
DAoC is ook niet meer?(ik houd ook niet alles bij :P)

Kl*te dat de accounts op zijn nu. Kwil wel eens weer een goede MMORPG spelen. neocron was ook nix :/,

specs

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
executor schreef op 01 oktober 2002 @ 17:55:
[...]

Kl*te dat de accounts op zijn nu. Kwil wel eens weer een goede MMORPG spelen. neocron was ook nix :/,
Gewoon ff geduld hebben. Op den duur zal er een Open Beta komen, waar waarschijnlijk geen spelerslimiet op zal zitten. Hou gewoon dit topic in de gaten.

Verwijderd

[...]

nog 1 maandje mate :) ... dan kunnen we weer Ro'en

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:58:
[...]

nog 1 maandje mate :) ... dan kunnen we weer Ro'en
wil ik wel bij jullie in de party :P. Dat spel is geen drol aan in je 1tje :/. Maar met meerdere is het koel :)

specs

Verwijderd

[...]

Jawel, DAOC is er wel degelijk :). Er komt binnenkort een update uit voor DAOC, wordt dus moeilijk kiezen tussen DAOC of AC2 (maar toch, de kans dat ik dan voor DAOC ga is hoger dan voor AC2 :))

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Is er hier niemand die wel een account heeft, maar er niks mee doet? Mail mij em plz :(

Hier komt iets hips te staan

• Tripp

Tripp

Wreah

HyperMan schreef op 01 oktober 2002 @ 18:12:
Is er hier niemand die wel een account heeft, maar er niks mee doet? Mail mij em plz :(
pssst ik was eerst >:)

specs

Verwijderd

Sorry guys, ik denk niet dat iemand zijn account af wilt staan, al kunnen ze het spel door de een of andere reden niet spelen. Je kunt wel ff kijken op www.ac2hq.com en daar op comments klikken bij het nieuwsbericht van "fileplanet run out of accounts". Daar heeft iemand gereageerd dat hij 2 accounts heeft, misschien dat hij eentje aan jullie wilt afstaan :)

Verwijderd

Vanaf welke dag kan je eigenlijk vanaf lvl 1 beginnen en dan echt zelf de lvl's halen ?

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
woei, add me plz ook ff bij dat lijstje :)
nick: ClipZ

ohja umm, hoe kan ik jullie zoeken als ik aan het gamen ben?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:38
[...]

Waar maak je van op dat DAoC er niet meer is :?
Dat hij niet meer speelt betekend niet dat DAoC er niet meer is ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

arhg hoe send ik een reply naar iemand ingame ?
sorry beholder weet ff niet hoe ik moet replyen :P

En zijn er nog npc's waar je spullen van kan kopen en verkopen heb nog niets gevonden :(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
The End schreef op 01 oktober 2002 @ 14:28:
Voor de mensen met een snelle PC (Iets van 1800+ en Geforce 4 TI) is hier de highdetailpack: (Meer dan 600 Mb)
http://www.fileplanet.com/files/110000/111499.shtml
Uitpakken naar de AC2 directory en renamen naar highres.dat dan ingame de texture detail op very high zetten (erug mooi) Zonder deze file heeft het geen zin om op very high detail te spelen.
Hm ik vind het op 1280x960@32 alles op very high er mooi genoeg uit zien :D
Ik ga er echt niet nog eens 600mb voor downen, en al helemala niet van fileplanet :P

Verwijderd

lvl 10 monsters zijn best wel pittig om te doden , heb nu wel een 27 40 zwaard :)

Verwijderd

Bah niemand reply'd meer in dit topic :(
iedereen is druk bezig met gamen zeker :P

• M@NIC
Okay...vraagje.
Hoe kom ik in hemels naam aan acid ?!

En dan nog iets :P
Wat moet ik met al m'n bogen en robes die ik gemaakt heb ?

Verwijderd

M@NIC schreef op 01 oktober 2002 @ 21:27:
Okay...vraagje.

geen idee al me items die ik niet gebruik kan ik nergens verkopen oid
wel jammer dat de steden geen merchants hebben

• M@NIC
Hm ik zal m´n skills enzo ook eens omhoog gooien.
Volgens Clipz deed ik weinig damage :z

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:37:
[...]

geen idee al me items die ik niet gebruik kan ik nergens verkopen oid
wel jammer dat de steden geen merchants hebben
Jawel, drag & drop een item dat je niet meer gebruikt naar dat goudzakje linksboven in je inventory scherm en je krijgt de waarde van het spul in gold terug :). Erg handig...
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:06:
Vanaf welke dag kan je eigenlijk vanaf lvl 1 beginnen en dan echt zelf de lvl's halen ?
Vanaf vrijdag a.s. als het goed is :)

Verwijderd

Spelers lijst :

3ClipZ: ClipZ
Alpha-xp: tsukasa
Bloodclot: Bloodbane
Bosmonster: Bos
Cyberboy: The Greatest
Danfoss: SwordDancer
Devil N: Devil N
Djev: Vorlokh
Elander: Elander
Kleffie: Kleffie
M@NIC: Manic
Poghi: Poghi
SlaX: SlaX
TheAngel: Sasrecoil
The end: Beholder
Zanac: zanac
3CLipZ schreef op 01 oktober 2002 @ 19:14:
woei, add me plz ook ff bij dat lijstje :)
nick: ClipZ

ohja umm, hoe kan ik jullie zoeken als ik aan het gamen ben?
Noteer alle namen op een blaadje, en ga 1 voor 1 na of de mensen online zijn :P. Je kunt ze allemaal toevoegen aan de vriendenlijst, waarna je snel kunt kijken wie er allemaal online zijn (zie vorige pagina voor uitleg over de vriendenlijst). Je kunt bijv. mij een message sturen: /tell The Greatest, Hey hallo waar ben je???

Dan kan ik jou mijn coordinaten vertellen, kun je met behulp van de kompas naar mij toe komen als je wilt O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:20:
arhg hoe send ik een reply naar iemand ingame ?
sorry beholder weet ff niet hoe ik moet replyen :P

En zijn er nog npc's waar je spullen van kan kopen en verkopen heb nog niets gevonden :(
/tell beholder, hey hallo blaat...

Trouwens, typ in /help voor een uitgebreide lijst met alle commands...

Nee, het spel bevat zeer weinig npc's (ik ben er zelf geen een tegengekomen tot nu toe). Het is de bedoeling dat de wereld compleet gerund wordt door de spelers, de nadruk ligt dan ook meer op de economy kant (vergeleken met DAOC). Volgens mij is dat het wat het spel een beetje saai maakt, DAOC had veel NPC's die ook wapens e.d. verkochten. En dan nog de guards die jou ff meehielpen als iemand jou aanviel, meesterlijk gewoon _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:43:
[...]

Jawel, drag & drop een item dat je niet meer gebruikt naar dat goudzakje linksboven in je inventory scherm en je krijgt de waarde van het spul in gold terug :). Erg handig...

[...]

Vanaf vrijdag a.s. als het goed is :)
Goede tip van dat drag/drop van de items , maar wat moet je met dat goud dan ?? :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:48:
[...]

Goede tip van dat drag/drop van de items , maar wat moet je met dat goud dan ?? :P
Wapens en items van andere spelers kopen :P

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:37

The End

!Beginning

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:48:
[...]

Als je wat verder bent met het craften van spullen moet je gaan betalen :) Begint bij 1800 gold

• M@NIC
Damn Clipz...je bent vandaag begonnen.
Hoe kun jij meer damage dan mij doen ?
Hoeveel damage doe jij dan ?

Ik heb nu bepaalde masterys helemaal omhoog gezet zoals bosmonster zei, maar ik doe niks meer damage :(

Kut spel :|

Verwijderd

M@NIC schreef op 01 oktober 2002 @ 21:27:
Okay...vraagje.

lol, ik vraag me eerder af "wat moet ik in hemels naam met acid?!"
ik heb genoeg acid, die zit in bepaalde items. maar ik ben nog nix tegengekomen waar het in moet.

btw, GoT allegiance bestaat nu. Heet nu nog Beholder's Allegiance. Dus je moet ff Beholder opzoeken en dan "swear" doen. Met /a kun je dan al je Allegiance maten bereiken. Is makkelijker dan /tell ..., hej waar ben je.
dan doe je gewoon "/a wie zijn er allemaal?" :*)

Verwijderd

Mwah wel grappig dit Ac2 maar ik vind tot nu toe Everquest en Dark age of camelot veel leuker in een boel opzichten en dan vooral als ik kijk naar dingen zoals de verschillende items , quests , npc's , pvp etc
Ac2 ziet er wel erg mooi uit :)

• FunkyTrip
  • Laatst online: 23:31

FunkyTrip

Funky vidi vici!

hoe moet je het eigenlijk downloaden? de link van fileplanet zegt dat de download full is omdat er geen keys meer zijn, maar ik wil 'm vast downloaden. Die keys komen later wel. Ik kon verder geen linkje op die pagina vinden naar de .exe file.

Zeg ik nu iets doms?

Dit dus.

• M@NIC
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 22:06:
[...]

lol, ik vraag me eerder af "wat moet ik in hemels naam met acid?!"
ik heb genoeg acid, die zit in bepaalde items. maar ik ben nog nix tegengekomen waar het in moet.
Mooi dan kun je wel met mij dingen ruilen.
Ik moet 27+ acid hebben.
Zodat ik eindelijk eens een shortbow kan maken :O

• The End

The End

!Beginning

M@NIC schreef op 01 oktober 2002 @ 21:58:

Ik heb nu bepaalde masterys helemaal omhoog gezet zoals bosmonster zei, maar ik doe niks meer damage :(

Mastery omhoog zorgt ervoor dat je meer raakt, niet dat je meer damage doet. Betere wapens zorgen voor meer damage. Ook de verschillende skills omhoog doen verbeterd de damage voor die skill.

• Bloodclot
  • Laatst online: 22:16

Bloodclot

Jawier!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 22:06:
Mwah wel grappig dit Ac2 maar ik vind tot nu toe Everquest en Dark age of camelot veel leuker in een boel opzichten en dan vooral als ik kijk naar dingen zoals de verschillende items , quests , npc's , pvp etc
Ac2 ziet er wel erg mooi uit :)
Tot nu toe vind ik everquest en daoc ook leuker om te spelen.

Maar als we vanaf lvl1 gaan spelen veranderd er toch een boel. Dan wordt het uitdagender, nu ben je lvl20 en probeer je zo goed mogelijk armor te vinden. je bent al blij als je een lvl12 zwaard hebt gevonden.

Je groeit ook echt met je poppetje mee, je kan selectief je skills kiezen. En niet gelijk 40000 exp aan skills opmaken. Je leert beter met nieuwe skills omgaan. Je maakt sneller een groep. Nu ga je alleen lvl15 mobs hunten voor de loot, en met alleen medegotters groupen omdat het fun is. Je hebt geen kick als je een lvl omhoog gaat als je al lvl20 bent. Of het verheugen op een skill die je pas op lvl5 krijgt heb je ook niet als je als lvl20 begint.

Over een dikke week wil ik terug komen op dit verhaaltje en vertel ik mijn ervaringen als lvl1 tot lvlxx. (misschien hoor, want ik heb daoc besteld. dus :))

Verwijderd

Ik ben het helemaal met je eens bloodclot, volgens mij ligt het gewoon aan dat level 20 gedoe, iedereen in de wereld is gelijk en dan houd het voor mij wel op...Maar ik vind het toch tof om in het zuiden op tocht te gaan, hoewel het best saai is in mijn eentje. Hoe en waar zoek ik trouwens het GOT Allegiance op???

Verwijderd

hoe: vragen waar ze zijn, maak een lijstje met de namen en check of ze online zijn door een berichtje te sturen. bijv. /tell Vorlokh, jij hier?

waar: aanwijzingen worden wel gegeven. het beste is gewoon een beetje prutsen met die portals :)

• Eeruku
M@NIC schreef op 01 oktober 2002 @ 21:58:

luister nooit naar mij :+
ik heb über-low dmg :P (21-30) ;)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 23:05:
Ik ben het helemaal met je eens bloodclot, volgens mij ligt het gewoon aan dat level 20 gedoe, iedereen in de wereld is gelijk en dan houd het voor mij wel op...Maar ik vind het toch tof om in het zuiden op tocht te gaan, hoewel het best saai is in mijn eentje. Hoe en waar zoek ik trouwens het GOT Allegiance op???
The end: Beholder heeft het door hoe je een GoT allegiance op moet zetten, hij is ook bekend met AC1.

Trouwens "The end": hoeveel anders is ac1 tegenover ac2?

• The End

The End

!Beginning

Bloodclot schreef op 01 oktober 2002 @ 23:22:
[...]

The end: Beholder heeft het door hoe je een GoT allegiance op moet zetten, hij is ook bekend met AC1.

Trouwens "The end": hoeveel anders is ac1 tegenover ac2?
Het allegiance systeem e.d. is hetzelfde. Verder is alles anders.
AC heeft tientallen verschillende skills die je traint bij het maken van je character. Daarbij moet je denk aan skills zoals: sword fighting, axe fighting, melee defense, meerdere verschillende soorten magic schools.
Het globale idee was (is nog steeds in AC2) dat je niet hoeft te wachten tot je geleveled bent om beter te worden. Elke XP punt kan je in principe meteen in je skills proppen om daar beter in te worden. Dit zie in mindere mate terug in AC2.

De grote nadelen van AC1 waren dat het skill systeem voor velen veel te ingewikkeld was. 50+ verschillende skills is een beetje overweldigend als je het voor het eerst opstart en een character aan wil maken :) Hierdoor hadden veel mensen een 'gimp' (een character waar 'design fouten' in zitten en dus nutteloos op hogere lvls)
Dit is ook de reden dat AC2 zoveel makkelijker is gemaakt met betrekking tot de skills. (Dit wordt natuurlijk teniet gedaan als je bij lvl 20 begint |:( ) Dan heb je weer net zoveel keuzes....
Op het moment is de lvl cap 50 in AC2 en 127 in AC1(ik geloof dat er maar iets van 10 mensen zijn die ooit die cap in AC1 hebben gehaald, voor de programmeurs onder ons MAX_ULONG aan experience points :) )
Het is de bedoeling dat via maandelijkse updates, skills erbij komen en dat de lvl cap omhoog gaat (zodat het elke maand weer interresant is.)
Voor de mensen hier die zeggen dat de quests niet leuk zijn en dat er veel bugs in zitten: "Dit is een BETA (jaja)" Wat betekent dat het spel getest wordt en gefixed waar nodig. Er is nu nog bijna tot geen content (lees quests) aanwezig. De plaatsen waar je nu bent geweest, vallen in het niet bij de rest van de wereld.

Was dit een goed antwoord op je vraag? :)

• Devil N
Nou, ik heb net even een introductioneel rondtochtje gemaakt met Clipz, Darkshy, Kleffie en vanaf een zeker punt met Zanac. Was wel een leuk tochtje, ik heb me vermaakt, en Clipz is erachter dat hij een fetish heeft voor muziek ;)
Bovendien heb ik die 4 toegevoegd aan de Beholder's Allegiance (de onofficiele GoT Allegiance :P), en als vassals zij mogen mij nu Master Devil N noemen >:)

• Devil N
Nog een paar screenshots van mijn avonturen van vandaag (allemaal klikbaar):

Dikke zooi bij Cavendo:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc27.jpg

Ik laat Beholder even wat mooi uitzicht zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc30.jpg

Beholder en ik op de Empyrian Bridge:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc31.jpg

Beholder maakt de duik:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc33.jpg

Ik maak ook de duik:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc37.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc38.jpg

ClipZ aan het strippen :P:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc41.jpg

ClipZ, Kleffie, Darkshy en ik op pad:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc44.jpg

Even hout hakken met m'n speer :? :
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc45.jpg

ClipZ' favoriete bezigheid: Muziek maken:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc47.jpg

• Eeruku
was wel erg mooi ja...

op de klif, het was midden in de nacht (erg donker dus) met 3 mensen muziek maken en 1 iemand aan het dansen :)

dat soort dingen maakt een spel nou leuk :P

Verwijderd

Is er iemand die z'n account wilt afstaan, omdat het spel niet werkt bv? :)
Ik kwam er iets te laat achter dat de Beta uit was, en de accounts zijn op

Verwijderd

Nou laatste post van mij weer vandaag , was even screenshotjes aan het maken en dit vond ik wel de leukste :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/elander1.jpg

sorry voor de layout :(

Verwijderd

Waarom kan ik alleen maar chatvenster 2, 3 en 4 kiezen, en waarom gebeurt er NIETS in die vensters, ik kan typen wat ik wil maar chatten kan niet, ook verschijnt er geen feedback in als ik iets doe, bijv, "you killed blablabla"
wtf is dit voor bugzooi... :{

compas wil ook nog steeds niet verschijnen.... vreemde is dat het in het begin wel allemaal werkte maar zomaar ineens weg was :X

• Devil N
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 00:32:
Waarom kan ik alleen maar chatvenster 2, 3 en 4 kiezen, en waarom gebeurt er NIETS in die vensters, ik kan typen wat ik wil maar chatten kan niet, ook verschijnt er geen feedback in als ik iets doe, bijv, "you killed blablabla"
wtf is dit voor bugzooi... :{

compas wil ook nog steeds niet verschijnen.... vreemde is dat het in het begin wel allemaal werkte maar zomaar ineens weg was :X
Chat venster 1 en het kompas werken bij mij ook niet. Ik ben genoodzaakt chat venster 2 te gebruiken. Je kunt instellen wat er wel en wat er niet in een chat vester moet verschijnen door op F3 te drukken en naar 't Chat tab te gaan.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

WTF! Waarom kan ik dat spel niet downloaden? Waarom staat er 'full' op fileplanet? Waarom kan ik dat spel dan toch niet downloaden; die keys zijn toch niet IN de install ingebouwd? Je kun zo'n key toch later invoeren (als er weer plaatsen vrij zijn gekomen)

Moet je normaal op de fileplanet site een linkje hebben naar die .exe file? Want momenteel is er geen enkel linkje daar naar toe... :(

Dit dus.

• Bosmonster
The End schreef op 01 oktober 2002 @ 23:39:
[...]

Op het moment is de lvl cap 50 in AC2 en 127 in AC1(ik geloof dat er maar iets van 10 mensen zijn die ooit die cap in AC1 hebben gehaald, voor de programmeurs onder ons MAX_ULONG aan experience points :) )

http://www.acstats.com

10 mensen? Er zijn honderden die lvl 126 (de max, niet 127) hebben gehaald. De levels hier zijn doorberekend met een plugin aan de hand van de xp. Want je blijft wel degelijk xp verdienen na lvl 126. De hoogste staan er nu niet bij... maar er zijn dus al al gasten lvl 200+.

Maar goed.. nog even over DAoC.. Betalen voor een update die ik met AC iedere maand gratis krijg? No way!

• Bosmonster
FunkyTrip schreef op 02 oktober 2002 @ 09:04:
WTF! Waarom kan ik dat spel niet downloaden? Waarom staat er 'full' op fileplanet? Waarom kan ik dat spel dan toch niet downloaden; die keys zijn toch niet IN de install ingebouwd? Je kun zo'n key toch later invoeren (als er weer plaatsen vrij zijn gekomen)

Moet je normaal op de fileplanet site een linkje hebben naar die .exe file? Want momenteel is er geen enkel linkje daar naar toe... :(

Ik zou ff wachten op de 2.0 download. Momenteel kun je er toch niet in komen, want de beta-keys zijn op.

• The End

The End

!Beginning

Bosmonster schreef op 02 oktober 2002 @ 09:22:

[...]

http://www.acstats.com

10 mensen? Er zijn honderden die lvl 126 (de max, niet 127) hebben gehaald. De levels hier zijn doorberekend met een plugin aan de hand van de xp. Want je blijft wel degelijk xp verdienen na lvl 126. De hoogste staan er nu niet bij... maar er zijn dus al al gasten lvl 200+.

Maar goed.. nog even over DAoC.. Betalen voor een update die ik met AC iedere maand gratis krijg? No way!
lol, nou weet ik het weer. Kijk naar deze gast:
http://www.acstats.com/st...tersebb-Mass?opendocument
Die heeft bij z'n focus en self INFINITE staan. Da's meer dan 4294967296 (MAX_ULONG) Hoogste is btw 182 volgens die site.

Verwijderd

wanneer komt die 2.0 dan ongeveer?

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

The End schreef op 01 oktober 2002 @ 23:39:
[...]

Het allegiance systeem e.d. is hetzelfde. Verder is alles anders.
AC heeft tientallen verschillende skills die je traint bij het maken van je character. Daarbij moet je denk aan skills zoals: sword fighting, axe fighting, melee defense, meerdere verschillende soorten magic schools.
Het globale idee was (is nog steeds in AC2) dat je niet hoeft te wachten tot je geleveled bent om beter te worden. Elke XP punt kan je in principe meteen in je skills proppen om daar beter in te worden. Dit zie in mindere mate terug in AC2.

De grote nadelen van AC1 waren dat het skill systeem voor velen veel te ingewikkeld was. 50+ verschillende skills is een beetje overweldigend als je het voor het eerst opstart en een character aan wil maken :) Hierdoor hadden veel mensen een 'gimp' (een character waar 'design fouten' in zitten en dus nutteloos op hogere lvls)
Dit is ook de reden dat AC2 zoveel makkelijker is gemaakt met betrekking tot de skills. (Dit wordt natuurlijk teniet gedaan als je bij lvl 20 begint |:( ) Dan heb je weer net zoveel keuzes....
Het is de bedoeling dat via maandelijkse updates, skills erbij komen en dat de lvl cap omhoog gaat (zodat het elke maand weer interresant is.)
Voor de mensen hier die zeggen dat de quests niet leuk zijn en dat er veel bugs in zitten: "Dit is een BETA (jaja)" Wat betekent dat het spel getest wordt en gefixed waar nodig. Er is nu nog bijna tot geen content (lees quests) aanwezig. De plaatsen waar je nu bent geweest, vallen in het niet bij de rest van de wereld.

Tnx for the info!

Ik heb vandaag vrij. ik moet nog wel even een interview uitwerken. ik wil vanavond ook weer van de partij zijn. Misschien dat we die brug nog even kunnen opzoeken. en met zoveel man er vanaf springen. Wedden dat mijn lugian een veel beter bommetje maakt? :P

Morgen character whipe en lvl1 start? ik kan niet wachten! :)

• Bosmonster
The End schreef op 02 oktober 2002 @ 10:23:
[...]

lol, nou weet ik het weer. Kijk naar deze gast:
http://www.acstats.com/st...tersebb-Mass?opendocument
Die heeft bij z'n focus en self INFINITE staan. Da's meer dan 4294967296 (MAX_ULONG) Hoogste is btw 182 volgens die site.

Er zijn er 2 lvl 200+.. (die staan er nu niet bij, komen binnenkort wel weer terug.. systeem hapert soms beetje :P)

Eentje heeft AL zijn stats op INFINITE + nog een berg skills :)

Maar goed.. tis maar waar je trots op bent.. als Macro- en XP-chain hoer.

• The End

The End

!Beginning

Bosmonster schreef op 02 oktober 2002 @ 10:49:

[...]

Er zijn er 2 lvl 200+.. (die staan er nu niet bij, komen binnenkort wel weer terug.. systeem hapert soms beetje :P)

Eentje heeft AL zijn stats op INFINITE + nog een berg skills :)

Maar goed.. tis maar waar je trots op bent.. als Macro- en XP-chain hoer.
Ik wilde net zeggen; je kan mij niet vertellen dat die gasten helemaal op eigen kracht hun character al tot de lvl cap hebben gekregen. Je ziet bij die stats ook al staan dat hij van een vassel (link onderaan) 1,386,656,732 XP heeft mogen ontvangen... Die vassel heeft dat natuulijk weer van zijn vassels enz enz. In AC2 is dit trouwens gecapped. Per level van de patron kan een vassel maar een maximum aan XP doorgeven.

• The End

The End

!Beginning

Bloodclot schreef op 02 oktober 2002 @ 10:43:
[...]

Tnx for the info!

Ik heb vandaag vrij. ik moet nog wel even een interview uitwerken. ik wil vanavond ook weer van de partij zijn. Misschien dat we die brug nog even kunnen opzoeken. en met zoveel man er vanaf springen. Wedden dat mijn lugian een veel beter bommetje maakt? :P

Morgen character whipe en lvl1 start? ik kan niet wachten! :)
Ik blijf bij mijn lvl 20 (bijna 21! :) nog 4.500 XP) character. Dat komt ook mooi uit, want ik ben er de hele volgende week niet... Dus dan kunnen jullie wat lvls inhalen, zodat we eind volgende week in de buurt zitten van elkaar.
Vanavond ben ik denk ik ook van de partij. Mijn human maakt prachtige duiken (en saltos), daar kan die lompe Lugian niet tegenop :)

• Eeruku
heeft iemand btw nog een leuk boogje over? ik zit nu met dit ding =>
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ac2bow.JPG

• Bosmonster
3CLipZ schreef op 02 oktober 2002 @ 12:35:
[afbeelding]

Craften? Dan zit je al snel een stuk beter dan wat je nu hebt.

Ik zie al een berg wood in je inventory dus dat moet wel lukken :)

• The End

The End

!Beginning

3CLipZ schreef op 02 oktober 2002 @ 12:35:
[afbeelding]
Iedereen moet maar even posten wat voor wapens ze gebruiken. (Race en class erbij), dan zoek ik wel wat leuke wapens bij elkaar. Hogere lvl monsters hebben vaak erug vette wapens.

• Eeruku
iemand heeft nu een relaxter boogje voor me gecraft... maar toch wil ik wel wat beters :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/compound.JPG

zelf craften gaat neit echt, aangezien ik geen rating 27 hout kan vinden :'(

kben een human archer btw :)

• The End

The End

!Beginning

3CLipZ schreef op 02 oktober 2002 @ 15:55:
iemand heeft nu een relaxter boogje voor me gecraft... maar toch wil ik wel wat beters :P
[afbeelding]

zelf craften gaat neit echt, aangezien ik geen rating 27 hout kan vinden :'(

kben een human archer btw :)
Om dit te craften heb je rating 40 wood en rating 40 acid nodig :) (tier 3).

• Eeruku
The End schreef op 02 oktober 2002 @ 16:12:
[...]

Om dit te craften heb je rating 40 wood en rating 40 acid nodig :) (tier 3).
idd, maar ik craftte vandaag wel een short bow met 31-40 damage, ook niet slecht moet ik zeggen :P

Verwijderd

Bosmonster schreef op 02 oktober 2002 @ 09:22:
Dit is geen doorsnee 'ff een paar quest toevoegen en een paar bugs fixen en je hebt weer een maandelijkse update'. Het spel verandert compleet door de nieuwe addon, directx 8.1 features worden ondersteund dus grafisch wordt het spel veel mooier (hoewel het al mooi genoeg is). Er komen compleet nieuwe dorpen bij + nog tal van extra dingen. DAoC brengt ook bijne elke dag een patch/update uit, dus je kunt de addon niet vergelijken met de maandelijkse AC2 updates. En DAoC is niet de enige MMORPG waar addons voor uitkomen...Ik durf zelfs te wedden dat er over een bepaalde tijd ook een addon voor AC2 zal komen ;)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Everquest heeft ook van die add-ons gehad. Nieuwe eilanden en rassen.
Tis gewoon een add-on met vele extras enszow

Verwijderd

Bloodclot schreef op 02 oktober 2002 @ 19:26:
Everquest heeft ook van die add-ons gehad. Nieuwe eilanden en rassen.
Tis gewoon een add-on met vele extras enszow
Everquest zit nu op de 3de expansion en eerdaags komt de 4de alweer :)

En ik speel het nog steeds na 2 jaar hehe

Verwijderd

lol, er is al een Expansion (space expansion) voor Star Wars Galaxies terwijl het spel nog niet eens uit is :)

Verwijderd

Nou zeg Asheron's Call 2 begint echt saai te worden, ik heb het onderhand wel gehad met de monsters, ik ben gedood door een level 20 wesp :(. Ik ging terug naar het noorden, kom je onderweg van die irritante level 4 beestjes tegen :/. Bijna niets te doen enzo, ik kon ook niet tot de uiterst zuidelijke helft van het eiland komen (rivier kan ik absoluut niet overzwemmen, te groot gewoon...). Ik krijg allemaal level 9/10 spul van de normale level 12 monsters die je in het zuiden tegenkomt. Het zuiden is ook helemaal leeg, bijna geen speler te bekennen. Bijna geen een GOT'ter was toenet online...saaaaaaaaai gewoon, maar ja ik wacht wel ff totdat ik als level 1 kan beginnen :)

DAOC rules, ik weet al 80% zeker dat het DAOC wordt (moet kiezen tussen AC2 en DAOC) :)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik vind het nog steeds leuk. Ik heb nog wel veel te weinig gespeeld door deels tijdgebrek en deels door videokaart problemen.
Ik gebruik deze week ook alleen nog maar om de bediening, items, hoe werkt het ongeveer etc. uit te zoeken en dan ga ik met een lvl1 char echt beginnen. Ik ga nu ook niet teveel bekijken, vind het leuker als je daar al levelend achter komt.

Het is trouwens logish dat je niet zoveel mensen tegenkomt Cyberboy, tis nu weer een gesloten beta. Er komen geen nieuwe mensen bij en ik denk niet dat er veel zijn geweest die hem hebben gedownload in die paar dagen dat het wel kon.

Sys Specs

• Bosmonster
Danfoss schreef op 02 oktober 2002 @ 21:23:
Ik vind het nog steeds leuk. Ik heb nog wel veel te weinig gespeeld door deels tijdgebrek en deels door videokaart problemen.
Ik gebruik deze week ook alleen nog maar om de bediening, items, hoe werkt het ongeveer etc. uit te zoeken en dan ga ik met een lvl1 char echt beginnen. Ik ga nu ook niet teveel bekijken, vind het leuker als je daar al levelend achter komt.

Het is trouwens logish dat je niet zoveel mensen tegenkomt Cyberboy, tis nu weer een gesloten beta. Er komen geen nieuwe mensen bij en ik denk niet dat er veel zijn geweest die hem hebben gedownload in die paar dagen dat het wel kon.

Je vergeet dat er al zo'n 50.000 accounts weggegeven waren VOOR dit extraatje van FilePlanet.

Zelf weet ik nog niet eens zeker of ik hem ga kopen. Hij is wel leuk enzo, maar vind hem enigszins tegenvallen in vergelijking met AC1. Het mist de diepgang van zn voorganger en ze hebben imho het 'versimpelen' iets te ver doorgetrokken. Alle classes zijn nu in basis hetzelfde, met een beetje andere effectjes. Maar misschien ben ik wel uitgekeken op het genre na vele jaren met bijna niets anders bezig geweest te zijn.

Ik betrap mezelf erop dat ik vaak niet eens meer zin heb om te spelen, hoewel de beta gratis is. Ik ben dan ook al ruim 2 maanden met de beta bezig. Maar als dat de houdbaarheid is van de MMORPG dan zit er iets niet goed.

Ik wacht met smart op een titel als WoW, al heeft die ogenschijnlijk nog veel minder diepgang (het hele woord economy komt op die site niet eens voor geloof ik). En de overige titels spreken me ook niet echt aan. Everquest is te verouderd en eentonig. DaoC te beperkt en te langzaam. AC1 te verouderd, te complex geworden na een stuk of 40 updates en verziekt door macroers en xp-chains. Shadowbane schijnt een flop te worden, zo te horen van andere beta-testers en Anarchy Online is al geflopt onder enorme bugs.

Het ziet er momenteel niet rooskleurig uit :P

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik kies voor daoc. 4 maanden spelen en dan zie ik het wel weer....

zowiezo kies ik voor world of warcraft. mmorpgs gaan roelen!

btw. wanneer starten we met lvl1?

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

*downloadt nu de Beta van Fileplanet*

Ik wil graag een mmorpg proberen en nu is 't effe gratis ;)

Als ik het leuk vind ga ik Starwars galaxies kopen.

Heb je voor de beta trouwens ook een credit card nodig? Die moet ik nog ophalen bij de bank ;(

Dit dus.

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 10:09
hmmm ik probeer net in te loggen (er werd een update gestuurd) en nu crasht ac2 telkens, nog meer mensen met dit probleem?
Hij laad tot en met dat logo met de 3 rassen erin en geeft dan een melding die verstuurd kan worden naar microsoft.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Bosmonster schreef op 02 oktober 2002 @ 21:40:
Ik wacht met smart op een titel als WoW, al heeft die ogenschijnlijk nog veel minder diepgang (het hele woord economy komt op die site niet eens voor geloof ik). En de overige titels spreken me ook niet echt aan. Everquest is te verouderd en eentonig. DaoC te beperkt en te langzaam. AC1 te verouderd, te complex geworden na een stuk of 40 updates en verziekt door macroers en xp-chains. Shadowbane schijnt een flop te worden, zo te horen van andere beta-testers en Anarchy Online is al geflopt onder enorme bugs.

Het ziet er momenteel niet rooskleurig uit :P
Ik zelf moet nog helemaal wennen aan de 3d MMORPG's. Ik krijg altijd het idee dat er teveel tijd besteed is aan graphics en te weinig aan de gameplay.

Ik vind de 2d isometrische toch nog iets fijner (LineAge, Myth of Soma), maar ik denk dat die langzaam zullen verdwijnen. Ik zag laatst een demofilmpje van LineAge2, die is ook 3d geworden.

Als AC2 niet zo lang houdbaar blijkt voor mij dan ga ik voor mijn Myth of Soma account weer eens een maandje speeltijd kopen. Kijken of dat nog bevalt.

Maar eerst met AC2 verder :)

[ Voor 0% gewijzigd door Danfoss op 02-10-2002 22:24 . Reden: tikken is moeilijk :) ]

Sys Specs

Verwijderd

Ik heb Daoc gespeeld voor een paar maandjes (heb een lvl 45 hero op de excalibur server) het is een grappig spel maar het begon op een gegeven moment te vervelen vond ik , RvR gevechten waren steeds hetzelfde en kwa items is er niet veel verschillends als ik kijk naar Everquest :)
maar Daoc is wel een leuk spel nog om mee te beginnen , en denk er aan , Hibernia rules :D

• Devil N
Ik blijf het nog steeds leuk vinden :P. Maar goed, ik ben ook nog niet eens een week bezig, en 't is m'n eerste MMORPG. Ik zie wel hoe lang 't blijft boeien.

Hier nog weer een paar piccies van vandaag (klikbaar, as usual):

Nog meer vunzigheden :| :
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc50.jpg

Op pad op een missie om m'n vitae weer wat op te halen:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc53.jpg

Beetje grimmige sfeer hiero:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc56.jpg

En lekker vechten:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc59.jpg

Gezellig Mayoi :) :
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/acc73.jpg

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Devil N schreef op 02 oktober 2002 @ 23:32:
Ik blijf het nog steeds leuk vinden :P. Maar goed, ik ben ook nog niet eens een week bezig, en 't is m'n eerste MMORPG. Ik zie wel hoe lang 't blijft boeien.

Hier nog weer een paar piccies van vandaag (klikbaar, as usual):

Nog meer vunzigheden :| :
[afbeelding]

Op pad op een missie om m'n vitae weer wat op te halen:
[afbeelding]

Beetje grimmige sfeer hiero:
[afbeelding]

En lekker vechten:
[afbeelding]

Gezellig Mayoi :) :
[afbeelding]
lol! ik ben dus die lugian met die hoekzwaard

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Snotverdikkie! Start ik ac2beta12.exe op, krijg ik een CRC initialization error :( :( :(

Bestand was ook maar 195 mb ofzo, terwijl het iets van 550mb zo moeten zijn dacht ik gezien te hebben. Toch is de dl niet afgebroken!!!!

Nou ja, ik ben het wel gewend: als ik iets graag wil hebben krijg ik altijd te maken met heeeel veel tegenslag... civilization op de amiga heb ik indertijd 14x moeten copieren voor hij het deed ;)

Dit dus.

• The End

The End

!Beginning

Gisteren heb ik de lvl 21 gehaald! :)
Daarna met Devil N naar Mayoi geweest. Erug mooie omgeving en goeie monsters om mee te vechten. (portal is in Cavendo en dan een stukje naar het oosten)
Craften is nu wel erg duur; ik heb gisteren een staff gecraft voor 1812 gold. Nu heb ik geen geld meer (ik doe er waarschijnlijk weer een week over om genoeg geld bij elkaar te sprokkelen voor een nieuwe staff)

Als jullie morgen met nieuwe characters beginnen, vergeet dan niet om de items en het gold van de oude characters over te zetten (heb je een mooie jumpstart)

Verwijderd

hehe goed idee :D
en congrats met je lvl21 :)

Verwijderd

Nou, ik ben pas 2 GOTters tegengekomen, want ik weet nie wanneer iedereen online is, da's best saai, ik zit nu ergens bij de Old Cragstone Ruins, dat is een blauw kruisje op de map, dus ik d8 dat je daar wel een quest kon krijgen, maar NEE hoor, alleen een paar kapotte gebouwen en creatures waar je alleen items uit kan halen als je een quest hebt :(

• Devil N
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:00:
Nou, ik ben pas 2 GOTters tegengekomen, want ik weet nie wanneer iedereen online is, da's best saai, ik zit nu ergens bij de Old Cragstone Ruins, dat is een blauw kruisje op de map, dus ik d8 dat je daar wel een quest kon krijgen, maar NEE hoor, alleen een paar kapotte gebouwen en creatures waar je alleen items uit kan halen als je een quest hebt :(
Als je even alle GoT'ters in je friend list zet met /friend add <naam>, dan kun je met /friend status zien wie er allemaal online zijn, en kun je met /tell <naam>, <bericht> tegen individuele mensen praten.

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Nog steeds niemand die een accountje over heeft of niet meer speelt, en em aan mij wil afstaand? Plz iemand :D

Hier komt iets hips te staan

• The End

The End

!Beginning

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:00:
Slax, zit jij wel op de rode server en is jou ingame naam Slax? Ik heb jou namelijk meerdere keren een berichtje gestuurd. (gisteren en eergisteren....) Maar je typt nooit wat terug :'(

[ Voor 0% gewijzigd door The End op 03-10-2002 14:30 . Reden: verkeerde smiley... ]

Verwijderd

Devil N schreef op 03 oktober 2002 @ 14:03:
[...]

Als je even alle GoT'ters in je friend list zet met friend add <naam>, dan kun je met /friend status zien wie er allemaal online zijn, en kun je met /tell <naam>, <bericht> tegen individuele mensen praten.
Aaah, dank je, zal ik doen

Verwijderd

The End schreef op 03 oktober 2002 @ 14:29:
[...]

Slax, zit jij wel op de rode server en is jou ingame naam Slax? Ik heb jou namelijk meerdere keren een berichtje gestuurd. (gisteren en eergisteren....) Maar je typt nooit wat terug :'(
Oww, vreemd dan, dan zit ik niet op te letten ofzo :Y)

• Devil N
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:38:
[...]

Aaah, dank je, zal ik doen
'k Had trouwens een tiepvautje gemaakt. Dat eerste friend add moet /friend add zijn.

Verwijderd

Nou, ik ga nu ff spelen en iedereen toevoegen, xie je.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

dus morgen gaan we op lvl1 beginnen?

hoe laat is dat dan?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.