Lees even bovenstaande was nog niet uitgetikt...sorry, maar hij is natuurlijk wel voor jou...<Der_Rudy schreef op 29 oktober 2002 @ 22:22:
mmmmm dan moeten we maar weer effe een afspraakje maken.....
ik vind dit zwaar Knudde!
ik had er zo'n zin in...
boehoe

maaar jah laten we het goede er van hopen...
ik had er zo'n zin in...
boehoe
maaar jah laten we het goede er van hopen...
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
is toch geen probleem, zo moeilijk ben ik niet, moet je nu wel een beetje door hebben dacht ik.....
nou ja geef maar effe een gil als je iets binnen hebt of ergens vanaf wilt....
dan kom ik wel weer effe langs....
en mocht je nog hulp nodig hebben omdat misschien de relatie met the germans wat minder is om te solderen dan hoor ik dat wel....
ruud@haller.nl
en mocht je nog hulp nodig hebben omdat misschien de relatie met the germans wat minder is om te solderen dan hoor ik dat wel....
ruud@haller.nl
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Tuurlijk weet ik dat, en bedankt als je mee wilt hebben.... ik denk dat ik dat niet ga afslaan...Der_Rudy schreef op 29 oktober 2002 @ 22:32:
is toch geen probleem, zo moeilijk ben ik niet, moet je nu wel een beetje door hebben dacht ik.....
ruud@haller.nl
ok ik hoor het wel de enige dagen dat het zeker niks wordt is op 15, 16 en 17 november verder valt er genoeg te regelen mijn projectleider is volgende week weer terug van zijn vakantie en die kan de toko ook goed draaiende houden bij mijn afwezigheid dus moet lukken....
Trouwens geen problemen gehad daar met de storm ??? je zat toch redelijk open in het veld... maar goed ik gaat knoeren morgen moet ik om 6 uur de eerste monteurs weer van werk voorzien.... spreek je misschien morgen weer....
\
Trouwens geen problemen gehad daar met de storm ??? je zat toch redelijk open in het veld... maar goed ik gaat knoeren morgen moet ik om 6 uur de eerste monteurs weer van werk voorzien.... spreek je misschien morgen weer....
\
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
maar hoe lang gaat het nou duren voor dat de eerste white on bleu lcd's de deur uit gaan?
de site grafisch-lcd.com is tijdelijk niet te bereiken, storing bij de provider.
Je kunt ook hier inloggen http://members.ams.chello.nl/eeekelen/Nederlands/index.htm
Je kunt ook hier inloggen http://members.ams.chello.nl/eeekelen/Nederlands/index.htm
Je had het in dit topic tog ook ergens erover dat je als de white/blue niet doorging je misschien dan op andere kleuren lcd's ging overstappen... als je in plaats van white/blue een hell blue schermpie met zelfde afmetingen en kwaliteit kan regelen, mij best !!
Is er nog enige kans op dat er iets geleverd gaat worden dit jaar? Zo niet dan opteer ik voor annulering. Heb een beetje het gevoel dat de zakelijke instincten niet geheel in lijn zijn met het enthousiasme in deze IA. Wat overigens niet negatief is en zeker niet negatief bedoeld is.
Mijn ideeKlaaz schreef op 30 oktober 2002 @ 02:36:
Is er nog enige kans op dat er iets geleverd gaat worden dit jaar? Zo niet dan opteer ik voor annulering. Heb een beetje het gevoel dat de zakelijke instincten niet geheel in lijn zijn met het enthousiasme in deze IA. Wat overigens niet negatief is en zeker niet negatief bedoeld is.

(op de lijst sta ik nog als Raid)
* Jochem Knoops wacht gewoon rustig de reactie's en mail's van mail.eve af met al het laatste nieuws.
[ Voor 0% gewijzigd door Jochem Knoops op 30-10-2002 08:51 . Reden: typo ]
Kheb nu al zo lang gewacht. er kan nog wel wat bij. heeft geen haast bij mij.
Daddy of 3 :)
Lees even de newsflash op de site...Klaaz schreef op 30 oktober 2002 @ 02:36:
Natuurlijk is dat ook een optie... ik kan me het goed indenken....
Hmm... lekkere gast die leverancier in duitsland. ff order cancellen. Ik heb nog steeds vertrouwen erin dat het goed gaat komen, alleen duurt het wel ff, maar jah helaas dan.
* Scarp kijkt ut allemaal nog ff een tijdje aan.
* Scarp kijkt ut allemaal nog ff een tijdje aan.
Ik wacht het af tot 7november ... als er dan nog geen alternatief is, dan wil ik waarschijnlijk ook dat m'n geld terug wordt gestort, want ik ga naar de hcc en ik ben niet al te rijk (arme student) en heb dan maar € 100 te besteden (treinreis gelukkig gratis >> ov).
Maar ik wacht eerst af ....
Maar ik wacht eerst af ....
Ik wacht nog wel even de nieuwe leverancier af. Maar ik ben eerlijk gezegd niet van plan meer te gaan betalen als ze daar duurder zijn. Wat ik nu betaal is al een behoorlijk bedrag voor een grafisch LCD'tje.
Verwijderd
Mag ik ff een bevestiging hebben dat het over deze
leverancier gaat!
http://www.megas.org/softhard/index.htm
(Die gast in Duitsland bedoel ik)
leverancier gaat!
*** UPDATE ***
Okay ik heb het volgende geregeld:
1: EL BACKLITE 240x128 black on white
2: 240 x 128 White on bleu
3: 240 x 128 Yellow / Green
Optie 1 is bestemd voor de mensen die van de inkoopactie genieten tot 80 euro
Optie 2 is bestemd voor de mensen die NIET onder de prijs van 8o euro zaten.
Optie 3 is ook bestemd voor de mensen die NIET onder de prijs van 80 euro zaten.
Hoe nu verder:
Vanavond ontvangt een ieder een mailtje, daarin kun je alles lezen en of je akkoord ga met de regeling. De levertijd etc.
Okay ik heb het volgende geregeld:
1: EL BACKLITE 240x128 black on white
Optie 3 is ook bestemd voor de mensen die NIET onder de prijs van 80 euro zaten.
Hoe nu verder:
Vanavond ontvangt een ieder een mailtje, daarin kun je alles lezen en of je akkoord ga met de regeling. De levertijd etc.
Dan is mijn vraag dus het je er nu wel foto's van ?1: EL BACKLITE 240x128 black on white
ps staan nog niet op de lijst ?
Ik heb foto´s van het Yellow / Green scherm en natuurlijk van het black on White screen... van het blue on white heb ik wel een soort gelijk foto. Deze zijn ook vanavond op de site te zien.maartenst schreef op 30 oktober 2002 @ 14:04:
[...]
Dan is mijn vraag dus het je er nu wel foto's van ?
ps staan nog niet op de lijst ?
Verwijderd
de meeste mensen weten wel wat ze kunnen invullen bij *
Wat is het email adres van die duitsers?
En waarom heeft hij de order ineens gecanseld (te weinig winst voor hem oid?)
de meeste mensen weten wel wat ze kunnen invullen bij *
Wat is het email adres van die duitsers?
En waarom heeft hij de order ineens gecanseld (te weinig winst voor hem oid?)
edit:
weet hij wel van het bestaan van de knokploeg af?
weet hij wel van het bestaan van de knokploeg af?
Black on white? Dus zwarte letters op witte achtergrond? Vind ik niet echt mooi. Black on white is wel aardig (zoals op de site ook staat). Die white on blue is wel waarvoor ik initieel aan deze IA ben gaan deelnemen
Verwijderd
ja de meesten, gvd rot duitsers knokploeg lets goScarp schreef op 30 oktober 2002 @ 14:24:
Die white on blue is wel waarvoor ik initieel aan deze IA ben gaan deelnemen
Scarp schreef op 30 oktober 2002 @ 14:24:
Black on white? Dus zwarte letters op witte achtergrond? Vind ik niet echt mooi. Black on white is wel aardig (zoals op de site ook staat). Die white on blue is wel waarvoor ik initieel aan deze IA ben gaan deelnemen
Je zegt eerst dat je black on white niet mooi vindt, maar daarna dat je black on white wel mooi vindt.
Verwijderd
hij bedoelt natuurlijk white on blue-TheGrimReaper- schreef op 30 oktober 2002 @ 14:56:
[...]
![]()
![]()
Je zegt eerst dat je black on white niet mooi vindt, maar daarna dat je black on white wel mooi vindt.
![]()
![]()
Verwijderd
Is dit met led of CCFL? en ik zit onder de 80 euro, moet ik dan bijstorten voor optie 2?
Het gave vond ik namelijk dat het blauw was
Het gave vond ik namelijk dat het blauw was
Verwijderd
ik val onder optie 1, nu is mijn vraag of ik hiervoor nu weer een inverter voor nodig heb of niet, want ik heb geen zin om die er ook nog bij te gaan kopen
Ja, dat bedoelde ik. witte letters op blauw. Daarvan heb ik ook 20x4 lcd's (character) en had daar graag een grafische bij willen hebben.
Witte achtergrond met zwarte letters.... 'k weet niet of dat wel zo mooi is. Ik wil d'r eerst eens een foto van zien.
Verwijderd
Ik wil eerst een foto's zien voordat ik een keuze ga maken. Is die black/blue nu helemaal van de baan?
Verwijderd
mail.eve zou je mijn betaalde bedrag willen terugstorten? Ik kom lang niet aan die 80 euro, en vindt een extra 20 euro een beetje te gek worden.
Helaas pindakaas dan maar
Black Blue ????Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:59:
Ik wil eerst een foto's zien voordat ik een keuze ga maken. Is die black/blue nu helemaal van de baan?
Er komt nog een email naar jullie toe, anders is het voor mij niet te volgen.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 18:43:
mail.eve zou je mijn betaalde bedrag willen terugstorten? Ik kom lang niet aan die 80 euro, en vindt een extra 20 euro een beetje te gek worden.Helaas pindakaas dan maar
Verwijderd
Ter controle: het adres is m.schopman1@chello.nlVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 19:38:
[...]
Er komt nog een email naar jullie toe, anders is het voor mij niet te volgen.
wtf is dit nou dan...
moeten we nou alweer extra bijbetalen?
nou als dat zo is wil ik mijn geld terug...
ik heb er niet meer voor over!
sorry mail.eve maar we moeten al zo lang w8en en nou al weer geld er bij op...
ik ben maar een arme student...
moeten we nou alweer extra bijbetalen?
nou als dat zo is wil ik mijn geld terug...
ik heb er niet meer voor over!
sorry mail.eve maar we moeten al zo lang w8en en nou al weer geld er bij op...
ik ben maar een arme student...
hmmz... not too good news dus... als die Black on White helemaal kant-en-klaar geleverd wordt enzo, dan wil ik er wel mee doorgaan, want ik moet en zal zo'n schermpje hebben
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ja als je het wil wetenVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:30:
Mag ik ff een bevestiging hebben dat het over deze
leverancier gaat!![]()
Verwijderd
op hun site :
Preis: EUR 158.00
dat is het gewoon, ze vinden dat ze te weinig winst maken, knokploeg lets go!
Preis: EUR 158.00
dat is het gewoon, ze vinden dat ze te weinig winst maken, knokploeg lets go!
Ik wil GVD een white on blue en geen black on white, maar ik val onder Groep 1.
WTF over extra bijbetalen geen denken aan!!!
De eersten moeten gewoon de eerste keuze hebben voor alle groepen!!!!!!!
WTF over extra bijbetalen geen denken aan!!!
De eersten moeten gewoon de eerste keuze hebben voor alle groepen!!!!!!!
lama hangen
[ Voor 0% gewijzigd door Bartjuh op 30-10-2002 22:16 . Reden: snap ut ]
Verwijderd
wtf ik ga echt niet meer betalen aan die fuck duitser > nix slecht aan duitsers, alleen die ene dan > ik hoop dat je nog de IA goed kan afhandelen mail.eve. zo niet dan ga ik mijn geld trug vragen
Ja dat waren ze, maar hij laat het nu afweten de LUL, oeps sorry...Bartjuh schreef op 30 oktober 2002 @ 21:29:
Ik wil deez !!
[afbeelding]
Ik heb nog geen vettere lcd gezien !
WIL JE AUB deze foto verwijderen, dat staat hier niet zo goed in het FORUMBartjuh schreef op 30 oktober 2002 @ 21:29:
Ik wil deez !!
[afbeelding]
Ik heb nog geen vettere lcd gezien !
Hoeft ook niet.... ik heb goede alternatievenVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 22:04:
wtf ik ga echt niet meer betalen aan die fuck duitser > nix slecht aan duitsers, alleen die ene dan > ik hoop dat je nog de IA goed kan afhandelen mail.eve. zo niet dan ga ik mijn geld trug vragen
Snap het.... is done.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 22:10:
[...]
WIL JE AUB deze foto verwijderen, dat staat hier niet zo goed in het FORUM
Verwijderd
Okay mensen, Mail.eve en ik hebben net even gezellig met de duitse oplichter zitten msn'en. Wat kan die gast ontzettend uit z'n nek lullen zeg
Het komt erop neer dat alles aan mail.eve lag en dat hij nix verkeerd heeft gedaan... Ik ben hierbij de neutrale scheidsrechter geweest en alles wat Franz (de duitser) vertelde is gewoon zwaar gelogen...
Dus even een waarschuwing: doe NOOIT zaken met die loser!!!
En nu?
We zijn ondertussen druk bezig met een andere leverancier, jullie krijgen dadelijk een mailtje met alle informatie, uitleg en een nieuw plan, want we gaan zeker door met deze IA!
Ook zullen we op www.modwarehouse.com even een apart gedeelte aanmaken waar info en updates m.b.t. deze IA neergezet wordt.. is een stuk overzichtelijker dan deze lange topic... (wordt dus een samenvatting van wat hier gezegd wordt...)
Kortom nog even een paar uurtjes geduld zodat we alles even netjes op een rijtje kunnen zetten voor jullie...
Dus even een waarschuwing: doe NOOIT zaken met die loser!!!
En nu?
We zijn ondertussen druk bezig met een andere leverancier, jullie krijgen dadelijk een mailtje met alle informatie, uitleg en een nieuw plan, want we gaan zeker door met deze IA!
Ook zullen we op www.modwarehouse.com even een apart gedeelte aanmaken waar info en updates m.b.t. deze IA neergezet wordt.. is een stuk overzichtelijker dan deze lange topic... (wordt dus een samenvatting van wat hier gezegd wordt...)
Kortom nog even een paar uurtjes geduld zodat we alles even netjes op een rijtje kunnen zetten voor jullie...
Verwijderd
Ik vind dit echt zooo jammer, vooral ook voor mail.eve en digiboy, ik neem aan dat ze er ook niet echt vrolijk van worden
Die duitser mag dan ontzettend uit z'n nek lullen. Zaken doen wil ie wel, en geld verdienen ook.
Ik had ook regelmatig contact met hem, en ok.. hijs flink aan de trage kant en niet te snel van begrip, maar dat ie zo'n inkoop actie laat schieten.. tja..
Waarschijnlijk had hij geen zin om al die LCD's te gaan solderen en durft ie dat niet toe te geven ofo..
Ik heb van die Duitser nog een gratis LCD liggen (is weer gesoldeerd door mail.eve. nogmaals thanx daarvoor) waarvoor ik nog een driver zou gaan schrijven (door tijdgebrek nog steeds niet gedaan).
Maar begrijpelijk dat je met hem stopt..
Ik had ook regelmatig contact met hem, en ok.. hijs flink aan de trage kant en niet te snel van begrip, maar dat ie zo'n inkoop actie laat schieten.. tja..
Waarschijnlijk had hij geen zin om al die LCD's te gaan solderen en durft ie dat niet toe te geven ofo..
Ik heb van die Duitser nog een gratis LCD liggen (is weer gesoldeerd door mail.eve. nogmaals thanx daarvoor) waarvoor ik nog een driver zou gaan schrijven (door tijdgebrek nog steeds niet gedaan).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Die duitser !!!
Wat moet je er mee.
Ik vindt alles best als ik maar 2 LCD schermpjes zie. Want mijn 19"servers zitten er op te wachten. Maar het altenatief is best leuk zoals ik het heb gelezen!
Hopelijk lukt dit dan wel. Mail.eve veel succes !
Ik vindt alles best als ik maar 2 LCD schermpjes zie. Want mijn 19"servers zitten er op te wachten. Maar het altenatief is best leuk zoals ik het heb gelezen!
Hopelijk lukt dit dan wel. Mail.eve veel succes !
Verwijderd
Mailtje zijn we nu druk mee bezig... We gaan morgenochtend nog even met de leverancier onderhandelen over de prijzen van de lcd's...
Hier horen jullie zo snel mogelijk meer over...
Het mailtje wordt dus morgenochtend verzonden!!
Het mailtje wordt dus morgenochtend verzonden!!
Dat solderen hoefde hij niet eens te doen, dat werd hier allemaal gedaan. Maar op de een of andere manier zag hij alleen maar euro s maar vergat ook dat daar wel lcd s voor afgeleverd moeten worden... KAZ90 kan hier voldoende over vertellen.Creepy schreef op 30 oktober 2002 @ 22:46:
Die duitser mag dan ontzettend uit z'n nek lullen. Zaken doen wil ie wel, en geld verdienen ook.
Iedereen loopt nu wel lekker te zeiken, maar het zijn niet de IA-organisatoren mail.eve en DIGIBOY die daar wat aan kunnen doen... die doen hun best, ook nu om vervangende schermpjes te regelen...
mail.eve & DIGIBOY
|| Vierkant voor Wiskunde ||
En wat gaan we doen met dit adres? Spammen ofzo??? grow up wil je!.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 08:09:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MEGAS Consult
D-59591 Erwitte, Josefstr. 7
Telefon: +49-170-6239236
Telefax: +49-721-151-331699
eMail: webmaster@boerdeportal.de
WWW: www.megas.org/index.htm
Kontakt: Herr Franz Auster, Geschäftsführer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ie ook nog een,
PREVIEW VON POWERLCD 2 (.NET-Version) 1 von 2
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm.. ik dacht dat hij ze kant en klaar ging leveren, maar dat niet eens?? Pfff... dan snap ik er ook geen ruk van... dan is het een kwestie van inpakken en opsturen.... nah jah. z'n eigen stomme schuld dat ie dat geld mis loopt.
Then again.. dat LCD wat ik van hem kreeg, wat ik bij mail.eve heb omgewisseld tegen een gesoldeerde (NIET gesoldeerd door mail.eve, maar door Herr Franz zelf! (foutje van mij)) was compleet verkeerd gesoldeerd. Er zat 2 keer +5V op, waarvan er 1 -12V had moeten zijn.. *Poef*
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Ik wacht nog ff op dat mailtje dan, maar ik denk dat ik mijn antwoord al heb...Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:49:
*** UPDATE ***
Ik wach nog op een prijs van een lcd dan kan het mailtje eruit..
mail.eve wat is de voorspelde datum van verzending dan ongv ? deze maand? dit jaar ? of wordt t volgend jaar
Verwijderd
deze maand ?? 31 oktober ??_Dennizz_ schreef op 31 oktober 2002 @ 14:09:
mail.eve wat is de voorspelde datum van verzending dan ongv ? deze maand? dit jaar ? of wordt t volgend jaar
Verwijderd
of mischien 2004_Dennizz_ schreef op 31 oktober 2002 @ 14:09:
Nou, das lekker
.
Goed gebeurd is gebeurd. Niks aan e doen, face it.
Nog steeds top van mail.eve en DIGIBOY dat ze er vol tegenaan gaan, top
.

Goed gebeurd is gebeurd. Niks aan e doen, face it.
Nog steeds top van mail.eve en DIGIBOY dat ze er vol tegenaan gaan, top
w00t
Verwijderd
Ehmm... ik weet niet of die mail al verstuurd is naar de kopers, maar ik heb niks ontvangen... ik lees dit nu toevallig op het forum
mensen, soms roepen we er komt een mailtje, en ja die is al klaar. Maar echt ik moet nog 1 prijs van een lcd krijgen. Ik probeer echt het onderste uit de kan te krijgen bij de bedrijven, en soms lukt dat ook aardig..... Zodra ik die ene prijs heb dan is het een kwestie van druk op de knop en een ieder heeft alle informatie.
Dus nog echt heel even.... en zeker voor 2003 ik voorspel zelfs voor 2003 zijn de lcd s geleverd, gesoldeerd en afgeleverd.....
Tipje van de sluier dan...
nee toch maar even wachten.....
Dus nog echt heel even.... en zeker voor 2003 ik voorspel zelfs voor 2003 zijn de lcd s geleverd, gesoldeerd en afgeleverd.....
Tipje van de sluier dan...
nee toch maar even wachten.....
Verwijderd
Ja mensen! Er zit eindelijk schot in de zaak, ik heb op de modwarehouse site alvast even wat info van de nieuwe lcd's op een rijtje gezet:
http://www.modwarehouse.com/ia/index.html
Zoals Mail.eve al aangaf hebben we er vertrouwen in dat alles helemaal goed gaat komen... We hebben contact gehad met de leverancier en de prijs is onderweg, verwacht dus vanavond nog een mailtje met alle informatie!
http://www.modwarehouse.com/ia/index.html
Zoals Mail.eve al aangaf hebben we er vertrouwen in dat alles helemaal goed gaat komen... We hebben contact gehad met de leverancier en de prijs is onderweg, verwacht dus vanavond nog een mailtje met alle informatie!
Verwijderd
Moet ik hieruit opmaken dat bij de eerste optie al een inverter geleverd wordt en dat je deze dus niet zelf nog hoeft te kopen??Features: - Plug & Play, completely soldered
- 5 volt inverter
- Contrast potentiometer
- Reset switch
- Flatcable (60cm)
- LPT connector
- Power connector (molex)
- Power cable
Verwijderd
Er zit inderdaad een invertor bij.. Dit is namelijk een optie voor mensen die toen voor 68 euro een LCD hebben gekocht... Maar voordat iedereen vragen gaat stellen: Wacht s.v.p. nog even het mailtje af, daar staat voor iedereen voldoende informatie in..Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:35:
[...]
Moet ik hieruit opmaken dat bij de eerste optie al een inverter geleverd wordt en dat je deze dus niet zelf nog hoeft te kopen??
Ah kijk. W00t ik heb ook al een week een T68i .
Ik moest het gewoon zeggen
.
Ik moest het gewoon zeggen
w00t
Verwijderd
En ik heb een Samsung T100. Maakt het wat uit,Robbie007 schreef op 31 oktober 2002 @ 18:55:
Ah kijk. W00t ik heb ook al een week een T68i .
Ik moest het gewoon zeggen.
Sorry ben even in een afzeik bui.
Verwijderd
en ja gaat robbie ff afzeiken??
iemand die al 3726 posts heeft, terwijl jij nog een complete n00b hier bent?
Sorry ben even in een afzeik bui...
iemand die al 3726 posts heeft, terwijl jij nog een complete n00b hier bent?
Sorry ben even in een afzeik bui...
Dus als je 3726 posts hebt mag je off topic HK reacties posten in de -niet- HK fora? Ik zou toch denken dat men dan wel weet hoe men zich dient te gedragen op GoT.
On topic: Nog geen mail gezien. Ik wacht nog tot morgen. Als ik dan geen beeld heb over hoe deze IA gaat aflopen blaas ik mijn bestelling af.
On topic: Nog geen mail gezien. Ik wacht nog tot morgen. Als ik dan geen beeld heb over hoe deze IA gaat aflopen blaas ik mijn bestelling af.
Verwijderd
blaap blaap, wacht gewoon rustig en geduldig af.Klaaz schreef op 31 oktober 2002 @ 20:25:
nofi
Verwijderd
Thnx mail.eve en digiboy..... we weten dat het NIET jullie schuld is.
BTW.... als die duitser zo loopt te kloten.... laat em dan ook de links/foto's en software van de page halen.. (powerLCD) hehehe laat em zelf maar de software maken voor zijn zut!
Zou wel een leuke stunt zijn
sjees wat een zak... zo das d'r uit....
Ik wacht lekker morgen even af, maar bij betalen doe ik niet meer.. het moet de prijs zijn die nu staat, dus LCD prijs + de extra storting, anders gaat dit geintje me te veel kosten.. het moet wel leuk blijven natuurlijk.
tot morgen
BTW.... als die duitser zo loopt te kloten.... laat em dan ook de links/foto's en software van de page halen.. (powerLCD) hehehe laat em zelf maar de software maken voor zijn zut!
Zou wel een leuke stunt zijn
Ik wacht lekker morgen even af, maar bij betalen doe ik niet meer.. het moet de prijs zijn die nu staat, dus LCD prijs + de extra storting, anders gaat dit geintje me te veel kosten.. het moet wel leuk blijven natuurlijk.
tot morgen
Ik begrijp dat er hier toekomstige lcd-eigenaren tussen zitten die lichtelijk gefrustreerd zijn. Lochisch, ik vind het ook gewoon kut met peren.
Mail.eve, Digiboy en wij kunnen daar niets aan doen.
Maar wat we zeker niet moeten doen is deze frustraties op elkaar botvieren. Het maakt hierbij niet uit of je 4 of 4000 posts hebt, als je elkaar wil afzeiken of je bent in een zeikbui, daar is TMFchat voor.
Make love, not war. En nee, ik ben niet in een afzeikbui, ik ben het gezeik gewoon ff zat.
En dan ontopic: Ik zit inmiddels al een paar dagen met spanning op een mail te wachten.
Mail.eve, Digiboy en wij kunnen daar niets aan doen.
Maar wat we zeker niet moeten doen is deze frustraties op elkaar botvieren. Het maakt hierbij niet uit of je 4 of 4000 posts hebt, als je elkaar wil afzeiken of je bent in een zeikbui, daar is TMFchat voor.
Make love, not war. En nee, ik ben niet in een afzeikbui, ik ben het gezeik gewoon ff zat.
En dan ontopic: Ik zit inmiddels al een paar dagen met spanning op een mail te wachten.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
*** UPDATE ***
De mails zijn verstuurd, als je om wat voor reden niets hebt ontvangen mail dan naar:
lcd@chello.nl dan wordt hij alsnog verstuurd...
LET OP...
MENSEN DIE 120 EURO hebben betaald ontvangen gewoon hun white on blue LCD...
De mails zijn verstuurd, als je om wat voor reden niets hebt ontvangen mail dan naar:
lcd@chello.nl dan wordt hij alsnog verstuurd...
LET OP...
Dan meld ik me bij deze (als eerste) af.
Mail is verstuurd.
Mail is verstuurd.
Misschien een beetje domme vraag maar wat heb ik nou eigenlijk ook al weer betaalt ?
ik heb dus meegedaan aan de 1ste inkoopactie het is dus dat bedrag + die 5 extra
ik heb dus meegedaan aan de 1ste inkoopactie het is dus dat bedrag + die 5 extra
Verwijderd
Hahaha, vind ik eigenlijk ook!Twan V schreef op 01 november 2002 @ 00:19:
....als je elkaar wil afzeiken ... daar is TMFchat voor.
Ben ik het ook mee eens, is ook nog stukken gezonder voor jeTwan V schreef op 01 november 2002 @ 00:19:
Make love, not war.
En nu weer on topic:
Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al hadden gezien is de mail eindelijk de deur uit.. we hebben het onderste uit de kan gehaald...
Ik ga hoe dan ook nog steeds voor het blauwe LCD, die is voor mij echt onmisbaar in m'n DigiCube... Heb ook net m'n blauwe CCFL's ( [rml][ CM]CCFL mod: Cheap CCFL --> Plexi tube, floating CCFL (PIX)[/rml] )klaar, het wordt feest als alles in elkaar zit straks
Ik vind het zelf ook erg jammer dat we er niet meer van kunnen maken..., maarja, we zijn straks wel 1 van de weinigen met een blauw LCD... Ik ga deze sowiezo nog modden met blauwe leds zodat ie blue/lightblue wordt: nog vetter!
We zijn met z'n allen ondertussen al zo lang aan het wachten dat die paar weekjes er ook nog wel bij kunnen... en het geld dat ik destijds heb betaald was ik alweer vergeten
Ook nog nieuws van het PowerLCD front:
Er komt nu ook stock info in en het network gedeelte is ook alweer bijna af... Mr. ChronoM verwacht rond het weekend de output klaar te hebben...

Skinpack1 is dus bijna klaar... als alles goed werkt met deze skinz ga ik nog verder met wat andere themes... Misschien gaan we nog een poll houden welke eerst gemaakt moet worden...
Hmm...wat heb ik eigenlijk oorspronkelijk betaald? 68 toch? Dus nog 47 voor een white/blue lcd die ik oorspronkelijk al voor het eerste bedrag in de IA zou hebben?
Hmm.... moet ik ff vandaag over na denken.
Hmm.... moet ik ff vandaag over na denken.
Met een levertijd van 6/7 wekenVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 00:30:
*** UPDATE ***
Dat bedoel ik, en als je zo'n dure mob kan aanschaffen, maak je je eigen ook er niet druk over.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 01:32:
[...]
Hahaha, vind ik eigenlijk ook!
[...]
Ben ik het ook mee eens, is ook nog stukken gezonder voor je
En nu weer on topic:
Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al hadden gezien is de mail eindelijk de deur uit.. we hebben het onderste uit de kan gehaald...
Ik ga hoe dan ook nog steeds voor het blauwe LCD, die is voor mij echt onmisbaar in m'n DigiCube... Heb ook net m'n blauwe CCFL's ( [rml][ CM]CCFL mod: Cheap CCFL --> Plexi tube, floating CCFL (PIX)[/rml] )klaar, het wordt feest als alles in elkaar zit straks
Ik vind het zelf ook erg jammer dat we er niet meer van kunnen maken..., maarja, we zijn straks wel 1 van de weinigen met een blauw LCD... Ik ga deze sowiezo nog modden met blauwe leds zodat ie blue/lightblue wordt: nog vetter!
We zijn met z'n allen ondertussen al zo lang aan het wachten dat die paar weekjes er ook nog wel bij kunnen... [b]en het geld dat ik destijds heb betaald was ik alweer vergeten ;)[/b]
Ook nog nieuws van het PowerLCD front:
Er komt nu ook stock info in en het network gedeelte is ook alweer bijna af... Mr. ChronoM verwacht rond het weekend de output klaar te hebben...
[afbeelding]
[afbeelding]
Skinpack1 is dus bijna klaar... als alles goed werkt met deze skinz ga ik nog verder met wat andere themes... Misschien gaan we nog een poll houden welke eerst gemaakt moet worden...
Besides wat is 5 EUR
w00t
Sorry, maar bijna 250 gulden voor een lcd gaat me iets te ver.
Ik heb inmiddels al een mail gestuurd dat ik van deze IA afzie. Het is jammer, maar helaas. Dit word met te duur (voor de blauwe dan, die zwarte/witte wilde ik sowieso al niet).
Maar succes verder met alles en ik neem het mail.eve verder niet kwalijk
* Scarp gaat z'n 2e crystalfontz lcd (20x4) binnenkort maar eens solderen en die in z'n ikea kastje zetten.
Ik heb inmiddels al een mail gestuurd dat ik van deze IA afzie. Het is jammer, maar helaas. Dit word met te duur (voor de blauwe dan, die zwarte/witte wilde ik sowieso al niet).
Maar succes verder met alles en ik neem het mail.eve verder niet kwalijk
* Scarp gaat z'n 2e crystalfontz lcd (20x4) binnenkort maar eens solderen en die in z'n ikea kastje zetten.
Als het zo door gaat dan kan ik beter een schermpje bij de Conrad gaan bestellen denk ik.
Maar ik ga het nog een keer proberen bij mail.eve
Als het dan nog niet lukt met die IA dan kap ik er mee.
Ik kies voor optie 2 (lekker snel binnen!
)
Maar de prijs is wel flink gestegen.
Waar heb je deze schermpjes eigenlijk vandaag mail.eve ?
Maar ik ga het nog een keer proberen bij mail.eve
Als het dan nog niet lukt met die IA dan kap ik er mee.
Ik kies voor optie 2 (lekker snel binnen!
Maar de prijs is wel flink gestegen.
Waar heb je deze schermpjes eigenlijk vandaag mail.eve ?
Verwijderd
Ja, helaas heren, ik ga er ook vanaf zien nu.. Wordt me toch iets te duur om zo'n blauw schermpje te bemachtigen.. Heb inmiddels ook al gemaild.. Toch nog bedankt voor alle inspanning!
Ik heb ook een mail gestuurd.
Ik ga toch voor optie 3. Dan betaal ik maar wat bij. (kan het nu nog missen)
Ik zal het geld vanavond overmaken mail.eve.
Ik ga toch voor optie 3. Dan betaal ik maar wat bij. (kan het nu nog missen)
Ik zal het geld vanavond overmaken mail.eve.
Daddy of 3 :)
Dit topic is gesloten.