Hmmz idd waar heb je deze vandaan? als je +- gelijke schermpjes (ccfl ipv led) bij crystalfontz besteld kosten ze (per 100+ maar dat halen we wel zag ik op de deelnemers lijst) $60+$3 voor de invertor van het backlight..
Verwijderd
Sorry mensen, maar bij deze meldt ik me ook af. Ik heb geen zin om er nog meer geld in te steken.
Veel suc6 verder
Veel suc6 verder
NOTE:
De blauwe schermen zijn al besteld voor de mensen die 120,45 euro hebben betaald, zij hoeven niet te reageren op deze mail.
De blauwe schermen zijn al besteld voor de mensen die 120,45 euro hebben betaald, zij hoeven niet te reageren op deze mail.
talkin' is cheap, people follow like sheep
Verwijderd
Ik stop er ook mee.
Dit is dus een totaal mislukte inkoopactie. Zeker vanwege het feit dat de die-hard inschrijvers nu aan de kant worden gezet voor de mensen die 120 euro betalen. Je kan onderhand nog beter een Gameboy Color kopen en daar het schermpje uitpeuteren.
Maar goed, no hard feelings, maar ik wil mn geld terug.
Dit is dus een totaal mislukte inkoopactie. Zeker vanwege het feit dat de die-hard inschrijvers nu aan de kant worden gezet voor de mensen die 120 euro betalen. Je kan onderhand nog beter een Gameboy Color kopen en daar het schermpje uitpeuteren.
Maar goed, no hard feelings, maar ik wil mn geld terug.
Ook hier stond wat wat verkeerd overkwam, en daarom heb ik het geedit...
Ik hoop dat alles nu wel goed komt...
Succes
Ik hoop dat alles nu wel goed komt...
Succes
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
mja dat vindt ik wel erg jammer zo wordt nu opeens 2 keer duurder ofzo.
Ik moet daar wel heeel goed over na denken. En wat yarvieh zegt? nix voor deze ia lijkt me goedkoper als 120 euro! gaat ik eerst ff bekijken.
[edit] Ik zie nu wel dat het een LC7981 controller in zit ? dan werkt ie zeker niet met powerlcd ? [edit/]
[edit2] De 320x240 versie heeft een S1D3305 (SED1335) controller
en is groter
[edit/]
dus mail.eve wrom niet bij cf bestellen? of hebben jullie daar al geinformeerd?
Ik moet daar wel heeel goed over na denken. En wat yarvieh zegt? nix voor deze ia lijkt me goedkoper als 120 euro! gaat ik eerst ff bekijken.
[edit] Ik zie nu wel dat het een LC7981 controller in zit ? dan werkt ie zeker niet met powerlcd ? [edit/]
[edit2] De 320x240 versie heeft een S1D3305 (SED1335) controller
dus mail.eve wrom niet bij cf bestellen? of hebben jullie daar al geinformeerd?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2002 12:04 . Reden: zomaar duh omdat ik het wou ]
Verwijderd
Ik weet dat ik nu niet bepaald veel te maken heb met de inkoopactie, maar zie vandaag nog geen reacties van DGB en/of mail.eve
1. De LCD's en de levertijden die er nu opstaan zullen niet meer verschillen met de werkelijke tijden omdat de LCd's nu ook echt van een leverancier komen die veel op voorraad heeft en die een echt bedrijf geeft, niet zo'n kerel als die duitser die denkt dat hij heel wat is en LCD's kan verkopen dus !
2. die Yellow/green LCD's kunnen sneller komen (heel snel zelfs) omdat ze dus op voorraad zijn ! en deze LCD's zien er naar mijn smaak heel lmooi uit, ook vooral omdat de pixels op het LCD er speciaal uitzien, iedere pixel heeft een heel klein geel randje errond als je erop kijkt, ik wil dus zo'n LCD natuurlijk
3. Alle LCD's werken met PowerLCD voor de duidelijkheid en dat reversed/Inverted kleur is dus op alle LCD's mogelijk en gebeurd softwarematig. Dus als je een blauw LCD koopt met witte letters kan je er met 1 optie aan te vinken een wit met blauwe letters van maken.
1. De LCD's en de levertijden die er nu opstaan zullen niet meer verschillen met de werkelijke tijden omdat de LCd's nu ook echt van een leverancier komen die veel op voorraad heeft en die een echt bedrijf geeft, niet zo'n kerel als die duitser die denkt dat hij heel wat is en LCD's kan verkopen dus !
2. die Yellow/green LCD's kunnen sneller komen (heel snel zelfs) omdat ze dus op voorraad zijn ! en deze LCD's zien er naar mijn smaak heel lmooi uit, ook vooral omdat de pixels op het LCD er speciaal uitzien, iedere pixel heeft een heel klein geel randje errond als je erop kijkt, ik wil dus zo'n LCD natuurlijk
3. Alle LCD's werken met PowerLCD voor de duidelijkheid en dat reversed/Inverted kleur is dus op alle LCD's mogelijk en gebeurd softwarematig. Dus als je een blauw LCD koopt met witte letters kan je er met 1 optie aan te vinken een wit met blauwe letters van maken.
Helaas... Voor mij dan maar geen LCD... idd... 120 euro gaat mij ook echt wel een beetje ver.
Bedankt mail.eve voor de inspanningen.
Mijn afmeld emailtje is al onderweg.
Bedankt mail.eve voor de inspanningen.
Mijn afmeld emailtje is al onderweg.
Verwijderd
Beloning voor snel inschrijven en meteen betalen!! Limit is bereikt, zogauw ik mail van jullie ontvang zal ik mijn geld terugvragen, dit is absoluut fout aan het lopen, je hebt vele blij gemaakt met een dooie mus. Mja, had ik maar naar Bart moeten luisteren,m die voorspelde al 2 maanden geleden dat dit fout zou aflopen.
Jammers
Jammers
Verwijderd
ik kan nu ook weer niet helemaal volgen waarom iedereen kiest tussen blauw of geen LCD ... dat geel vinnuk een stuk leuker ... heb het nog nooit gezien
Geel staat niet in mijn kast (Mijn kast is blauw en grijs). En de prijzen gaan dus van 68 nu naar 80 euro of zelfs naar 120 euro als je toch een blauwe wilt.
Ik kan mij indenken dat er veel mensen dit toch echt teveel gaan vinden.
Mijn vertrouwen in Mail.eve is echt niet geschonden aangezien hij hier nog steeds netjes is en iedereen netjes op de hoogte houdt. Ook geeft hij zelf de moet niet op door met alternatieven te komen. Das toch echt wel klasse. Het is best moeilijk om idd meer dan 100 mensen tevreden te houden.
Ik kan mij indenken dat er veel mensen dit toch echt teveel gaan vinden.
Mijn vertrouwen in Mail.eve is echt niet geschonden aangezien hij hier nog steeds netjes is en iedereen netjes op de hoogte houdt. Ook geeft hij zelf de moet niet op door met alternatieven te komen. Das toch echt wel klasse. Het is best moeilijk om idd meer dan 100 mensen tevreden te houden.
Verwijderd
Ik vind dat jij (en anderen ook) je niet netjes gedraagt richting de IAstarter. Die man steekt er erg veel tijd en zelfs geld in en ja, dingen kunnen soms onverwacht een wending nemen. So be it. Je wilt toch zo graag een LCD-scherm of alleen maar om de heb? Weet je wat ik nu het hypocriete vind? Als het maar ff tegenzit en de zaak wat duurder wordt, haken ze meteen af! Ze doen alleen mee als ze lekker kunnen profiteren en verder no strings attached. Mail.eve en consorten heeft er nu zoveel tijd ingestoken dat het imo gewoon wat onbeschoft is om nu zo massaal af te zeggen...Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:10:
Beloning voor snel inschrijven en meteen betalen!! Limit is bereikt, zogauw ik mail van jullie ontvang zal ik mijn geld terugvragen, dit is absoluut fout aan het lopen, je hebt vele blij gemaakt met een dooie mus. Mja, had ik maar naar Bart moeten luisteren,m die voorspelde al 2 maanden geleden dat dit fout zou aflopen.
Jammers
Als je echt zo graag een LCD-scherm wou, koop het dan gewoon...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:20:
[...]
Ik vind dat jij (en anderen ook) je niet netjes gedraagt richting de IAstarter. Die man steekt er erg veel tijd en zelfs geld in en ja, dingen kunnen soms onverwacht een wending nemen. So be it. Je wilt toch zo graag een LCD-scherm of alleen maar om de heb? Weet je wat ik nu het hypocriete vind? Als het maar ff tegenzit en de zaak wat duurder wordt, haken ze meteen af! Ze doen aleen maar mee als ze maximaal kunnen profiteren en verder geen strings attached. Mail.eve en consorten heeft er nu zoveel tijd ingestoken dat het imo gewoon onbeschoft is om nu zo massaal af te zeggen!
Als je echt zo graag een LCD-scherm wilt en een vent bent, lap je die 120 euro gewoon! Wel profiteren van zo'n actie maar als het ff tegenzit, snel terugtrekken...
Ja maar ik vind 120 euro veel geld? So what! Als je zo'n scherm graag wilt, betaal je dat. Wil je dat niet, schrijf je dan ook niet in!
Meteen schreeuwen als er zo'n IA wordt gestart: Ik doe mee!!! maar als het dan ff tegenzit door onmacht en de prijs hoger wordt, dan sneaky terugtrekken: nee sorry, het wordt me te duur...
Sorry, nofi intented
[ Voor 0% gewijzigd door Bart_Banaan op 01-11-2002 13:55 . Reden: overreacted.. ]
Verwijderd
Sorry hoor maar met 'n prijsverhoging van bijna 50% is het toch niet zo gek dat er mensen af gaan zeggen? Mail.eve doet goed z'n best alternativen te bieden (klasse gozer) maar je zal altijd wel wat lui hebben die als 'n driftig kind al stampvoetend en klagend weglopen maarja daar zijn we nederlanders voor toch? (klagen is de nationale sport hier imho) kortom laat de die-hard klagers lekker waaien, heb begrip voor de lui die gewoon zeggen van 'sorry dit is me veel te duur' en waardeer dat mail.eve de poten uit z'n reet loopt voor dit hele gebeuren...
Verwijderd
Allemaal wel leuk en aardig maar als de IAstarter zoiets opzet in zijn eigen vrije tijd en iedereen meldt zich massaal aan en dan haken ze massaal af als de actie door overmacht duurder wordt: dat noem ik hypocriet ja. Dat zal misschien wel aan mij liggen maar ik vind dat een eigenschap waar ik een beetje misselijk van wordt.Bart_Banaan schreef op 01 november 2002 @ 12:34:
[...]
Hypocriet? 120 euro ipv 70 euro.... en dat noem jij hypocriet?
Dat is gewoon verkeerde loyaliteit, ik ben loyaler aan mijn portemonee dan aan een helaas fout gelopen IA. Als iets niet gaat moet je dat ook accepteren...
Vooraan staan als er iets te halen valt maar als dat duurder uitpakt, dan snel afhaken... So what als hij van 70 naar 120 euro schiet! Je wou toch zo graag profiteren om een LCD-scherm te bemachtigen? Je wil toch profiteren van alle moeite die mail.eve en consorten doen? Nou, lap dan die 120 euro!
Verwijderd
Kijk als je gewoon niet kan opbrengen, no hard feelings maar er lopen er ook gasten bij onder de opzeggers die afhaken omdat de IA ineens niet zo profitable is. Als je een TV wil kopen en je kan hem stukken goedkoper krijgen, dan bestel je hem. Maar als die actie ineens toch niet zo loopt als het zou moeten terwijl iemand al regelt dat je die tv krijgt, schaf je die tv toch ook nog aan? Je wilt hem toch? Zelfde met een LCD-scherm! Je wou hem toch? Koop hem dan!Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:40:
Sorry hoor maar met 'n prijsverhoging van bijna 50% is het toch niet zo gek dat er mensen af gaan zeggen? Mail.eve doet goed z'n best alternativen te bieden (klasse gozer) maar je zal altijd wel wat lui hebben die als 'n driftig kind al stampvoetend en klagend weglopen maarja daar zijn we nederlanders voor toch? (klagen is de nationale sport hier imho) kortom laat de die-hard klagers lekker waaien, heb begrip voor de lui die gewoon zeggen van 'sorry dit is me veel te duur' en waardeer dat mail.eve de poten uit z'n reet loopt voor dit hele gebeuren...
Zoals ik eerder heb aangegeven is bijbetalen geen opties, dus het ziet erna uit dat ik me ook terug moet trekken,
En weer 7 weken wachten, dan is mijn casemod alweer zwaar verouderd!!!!
En weer 7 weken wachten, dan is mijn casemod alweer zwaar verouderd!!!!
Verwijderd
Bekijk het ook eens van de andere kant. Mail.eve doet enorm veel moeite voor deze actie en gunt iemand de mogelijkheid om mee te profiteren. Maar als het buiten zijn schuld om duurder uitpakt, is het voor het merendeel ineens een reden om af te haken en mail.eve met de gebakken peren te laten zitten? Dacht het niet. ALs je echt geen geld hebt, jammer maar een kwestie van te duur vinden vind ik een beetje hypocriete instelling...Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:57:
[...]
Kijk als je gewoon niet kan opbrengen, no hard feelings maar er lopen er ook gasten bij onder de afhakers die afhaken omdat de IA ineens niet zo profitable is. Als je een TV wil kopen en je kan hem stukken goedkoper krijgen, dan bestel je hem. Maar als die actie ineens toch zo loopt als het zou moeten, schaf je die tv toch ook nog aan? Je wilt hem toch? Zelfde met een LCD-scherm! Je wou hem toch? Koop hem dan!
Verwijderd
jongen ga jij lekker 120 payen voor een lcdtje, terwijl die normaal maar 75 zou moeten kosten eh.
Verwijderd
Risico van het vak! Je wilt hem toch? Je hebt hem toch besteld? Je bent toch imo een in ieder geval morele verplichting aangegaan?Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:01:
jongen ga jij lekker 120 payen voor een lcdtje, terwijl die normaal maar 75 zou moeten kosten eh.
Daarnaast: ik heb geen LCD besteld omdat dat niet mijn cup-of-tea is maar al had ik het wel gedaan, had ik zeker gelapd. Ik wou dan toch zo graag een LCD? Dan koop ik hem toch?
Sorry hoor, maar 120 euro voor die lcd gaat me gewoon tever. Ik ben maanden geleden in gestapt voor een white/blue lcd voor zo'n 63 euro. Daarna nog 5 euro extra erbij gedaan voor verzending. Maar nu hij ineens naar 120 euro gaat haak ik af. Dat is mij me zuur verdiende geld niet waard. Dan maar wat anders. Ja, die zwart/witte is wel nog bijna zelfde prijs, maar die wil ik niet omdat ik dat niet vind passen.
Dit zijn mijn redenen om aftehaken. Ieder heeft z'n eigen redenen en dat is ieders goed recht. Daarom werd ook de optie tot geld terug krijgen aangeboden door mail.eve. Dit is heel netjes van hem en vind het ook jammer dat hij al die moeite heeft gedaan. Ik neem het hem dan ook totaal niet kwalijk.
Verder meng ik me niet in nutteloze discussie's hier. Succes verder met de rest van de IA.
Lomenaar: als je een computer besteld van 2000 euro en na 3 maanden wachten zegt de leverancier "sorry, maar onze leverancier wil niet meer leveren en hij word nu via een ander 2x zo duur (oftewel 4000 euro). Zou jij dan niet je order annuleren? Ondanks dat je die computer supergraag wilde?
Hmm...yarvieh kwam met hetzelfde idee
Dit zijn mijn redenen om aftehaken. Ieder heeft z'n eigen redenen en dat is ieders goed recht. Daarom werd ook de optie tot geld terug krijgen aangeboden door mail.eve. Dit is heel netjes van hem en vind het ook jammer dat hij al die moeite heeft gedaan. Ik neem het hem dan ook totaal niet kwalijk.
Verder meng ik me niet in nutteloze discussie's hier. Succes verder met de rest van de IA.
Lomenaar: als je een computer besteld van 2000 euro en na 3 maanden wachten zegt de leverancier "sorry, maar onze leverancier wil niet meer leveren en hij word nu via een ander 2x zo duur (oftewel 4000 euro). Zou jij dan niet je order annuleren? Ondanks dat je die computer supergraag wilde?
Hmm...yarvieh kwam met hetzelfde idee
Verwijderd
Sorry hoor maar als ik naar 'n winkel ga omdat daar een tv in de aanbieding is daar aangekomen blijkt dat de bewuste tv niet leverbaar is, goed kan gebeuren de verkoper heeft nog wel wat alternativen van tv's die 50% duurder zijn.. ok top dat ie me een alternatief bied. maar ik haak toch af dan.. en als er dan nog 'n andere klant in de winkel loopt die vervolgens tegen me schreeuwd "VERDOMME KOOP DIE TV!! JE WOU TOCH ZO GRAAG EEN TV!! NOU KOOP HEM DAN!!" sorry maar screw you...gedraag je even man je lokt op deze manier alleen maar flames uit...Maar als die actie ineens toch zo loopt als het zou moeten, schaf je die tv toch ook nog aan? Je wilt hem toch? Zelfde met een LCD-scherm! Je wou hem toch? Koop hem dan!
Verwijderd
ja ik wilde hem voro die 75 euro ja, ga jij ff lekker niet dwingen om dat lcdtje voor 120 fucking pleuro's te gaan kopen eh, een morele verplichting ? mijn aarzzz...Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:02:
[...]
Risico van het vak! Je wilt hem toch? Je hebt hem toch besteld? Je bent toch imo een in ieder geval morele verplichting aangegaan?
Daarnaast: ik heb geen LCD besteld omdat dat niet mijn cup-of-tea is maar al had ik het wel gedaan, had ik zeker gelapd. Ik wou dan toch zo graag een LCD? Dan koop ik hem toch?
Ik heb begrip voor Mail.eve en zijn makkers, maar ze zullen ook moeten accepteren dat enkelen onder ons afhaken bij deze prijs van 120 euro.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:54:
[...]
Je wou toch zo graag profiteren om een LCD-scherm te bemachtigen?
Nou, lap dan die 120 euro!
[ Voor 0% gewijzigd door Bart_Banaan op 01-11-2002 13:56 . Reden: overreacted ]
Verwijderd
/me bemoeid zich eigenlijk niet meer met het LCD gebeuren op GoT maar wil toch ff reageren op Lomenaar...
Lomenaar, ik snap je standpunt best, maar ik vraag me serieus af wat je geslikt/gesnoven hebt. Blijkbaar heb je grote moeite rustig te blijven en je niet te bemoeien met zaken waar je niet over gaat.
Het is niet meer dan normaal dat iemand afhaakt als iets boven verwachting duur blijkt te zijn. Dit werkt in de winkel ook zo en aangezien dit los staat van de IA zou je kunnen zeggen dat dezelfde regels gelden. Het heeft dus niks met loyaliteit te maken.
Bovendien is voor veel mensen 50 euro veel geld, en dus worden de schermpje onbetaalbaar. Tel daar de goekopere alternatieven bij op en je ziet zelf wel in waar het probleem zit.
Lomenaar, ik snap je standpunt best, maar ik vraag me serieus af wat je geslikt/gesnoven hebt. Blijkbaar heb je grote moeite rustig te blijven en je niet te bemoeien met zaken waar je niet over gaat.
Het is niet meer dan normaal dat iemand afhaakt als iets boven verwachting duur blijkt te zijn. Dit werkt in de winkel ook zo en aangezien dit los staat van de IA zou je kunnen zeggen dat dezelfde regels gelden. Het heeft dus niks met loyaliteit te maken.
Bovendien is voor veel mensen 50 euro veel geld, en dus worden de schermpje onbetaalbaar. Tel daar de goekopere alternatieven bij op en je ziet zelf wel in waar het probleem zit.
Beetje vreemd dat je je dan in deze discussie gaat mengen als je helemaal niets met deze IA te maken hebt.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:02:
[...]
Risico van het vak! Je wilt hem toch? Je hebt hem toch besteld? Je bent toch imo een in ieder geval morele verplichting aangegaan?
iig. Als jij het hebt over een morele verplichting hebt (Die wij zijn aangegaan, jij dus niet) ging dat over 63 euro en later over 68 euro. Dan zijn wij toch niet verplicht om nog 52 euro extra te gaan betalen terwijl iedereen hier 68 euro begroot had.
Voor sommige mensen (incl. mezelf) is dat gewoon te veel. Zoals ik al eerder gezegt heb is het heel goed dat Mail.eve hier nu netjes een aantal opties geeft (1 bijbetalen of anders je geld terug). Hij is dus niet iemand die hier windeieren loopt te verkopen maar gaat ook gewoon uit van een duitser die helaas niet te vertrouwen viel. Iedereen is hier gewoon de dupe van geworden maar zeer zekere ook Mail.eve die zijn naam te grabbel heeft gegooid. Alle tijd en effort die Mail.eve hierin heeft gestoken en nog steeds steekt word zeer gewaardeerd door mij (en waarschijnlijk alle anderen die met de ia meedoen/hebben gedaan).
Dus Lomenaar loop hier niet een discussie uittelokken als je er zelf gewoon geen deel van uitmaakt.
Verwijderd
edit :
ff geprobeert om de personen in kwestie wat te kalmeren waar nodig
tekst is dus niet meer nodig want is beetje via MSN gebeurd
iedereen weer lief zijn nu hé
en als je dus geen LCD wil gewoon antwoorden op de mail, easy
ff geprobeert om de personen in kwestie wat te kalmeren waar nodig
tekst is dus niet meer nodig want is beetje via MSN gebeurd
iedereen weer lief zijn nu hé
en als je dus geen LCD wil gewoon antwoorden op de mail, easy
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2002 13:56 . Reden: wat kalmte proberen te maken ;) ]
Verwijderd
Ik heb helaas een afspraak zometeen... Ik zal straks als ik terug ben even door deze thread heen bladeren en hier en daar een antwoord geven... Blijf ondertussen s.v.p. nog wel even liev voor elkaar... Als mensen afhaken omdat ze de prijs te hoog vinden: Ga je gang! We hebben er het beste van proberen te maken, het is niet anders en je bent niet tot bestellen verplicht, dus maak je niet druk... Voor de mensen die alsnog meedoen: ik ga zelf ook nog steeds voor het blauwe lcd, zoals Lomenaar al zei: Ik wil 'm zeker! Dus bestel 'm hoe dan ook! Zelf vind ik het jammer van de prijs, maar we hebben het onderste uit de kan gehaald, het blijft veel geld, maar die paar tientjes kunnen er ook nog wel bij...
Verwijderd
Maar je vergeet 1 ding: mail.eve heeft verschrikkelijk veel gedaan voor JULLIE zodat JULLIE ervan konden profiteren. Van een verkoper van een tv haak je snel af maar ik zie de bestelling die je bij hem (bij een particulier) hebt geplaats als een soort contract (ook al is feitelijk niet zo). Stel nu dat iedereen afhaakt: wat dan? Stel al dat hij er al behoorlijk wat heeft besteld? Al die tijd die hij voor jullie erin steekt? Kijk, als er maar een paar afhaken, ok. Maar op het tempo zoals het nu gaat, blijft er niet veel van de IA over en en dat is iets wat je gezamenlijk niet kan maken, morele verplichting of niet.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:03:
[...]
Sorry hoor maar als ik naar 'n winkel ga omdat daar een tv in de aanbieding is daar aangekomen blijkt dat de bewuste tv niet leverbaar is, goed kan gebeuren de verkoper heeft nog wel wat alternativen van tv's die 50% duurder zijn.. ok top dat ie me een alternatief bied. maar ik haak toch af dan.. en als er dan nog 'n andere klant in de winkel loopt die vervolgens tegen me schreeuwd "VERDOMME KOOP DIE TV!! JE WOU TOCH ZO GRAAG EEN TV!! NOU KOOP HEM DAN!!" sorry maar screw you...gedraag je even man je lokt op deze manier alleen maar flames uit...
Ik vind gewoon dat je niet zo vrijblijvend mag omgaan met je bestelling, ook heb je geen contract getekend. Ik bedoel, je geeft zelf toe dat je een lcd wil alleen niet te duur. Door zo massaal af te haken laat je mail.eve met de brokken achter en dat is imo gewoon niet correct. Maar blijkbaar is dit heel raar als je zo denkt...
Verwijderd
OMG, dit is echt een leuke soap aan het worden 
Er zit helaas te veel belangenverstrenging in. Hier kan ik nog wel een heel blik aan bagger over opentrekken, maar daar is niemand bij gebaat...
Sluit dit topic please. Start een nieuwe voor puur en alleen de afhandeling van de IA en laat de rest varen, want het heeft niks met GoT te maken...
Er zit helaas te veel belangenverstrenging in. Hier kan ik nog wel een heel blik aan bagger over opentrekken, maar daar is niemand bij gebaat...
Sluit dit topic please. Start een nieuwe voor puur en alleen de afhandeling van de IA en laat de rest varen, want het heeft niks met GoT te maken...
Verwijderd
Dat er problemen zouden komen met die gast in Duitsland (Franz) was te verwachten,
er was al wat bekend over hem op Got en op het Web. Ik denk dat julie dachten hem wel aan te kunnen.
Nee dus, dit is een profie oplichter.
er was al wat bekend over hem op Got en op het Web. Ik denk dat julie dachten hem wel aan te kunnen.
Nee dus, dit is een profie oplichter.
Verwijderd
Tja maar ik ken alleen mail.eve persoonlijk en weet genoeg van deze actie af omdat ik het het er met hem vaak genoeg over heb gehad.Prang schreef op 01 november 2002 @ 13:46:
[...]
Beetje vreemd dat je je dan in deze discussie gaat mengen als je helemaal niets met deze IA te maken hebt.
iig. Als jij het hebt over een morele verplichting hebt (Die wij zijn aangegaan, jij dus niet) ging dat over 63 euro en later over 68 euro. Dan zijn wij toch niet verplicht om nog 52 euro extra te gaan betalen terwijl iedereen hier 68 euro begroot had.
Voor sommige mensen (incl. mezelf) is dat gewoon te veel. Zoals ik al eerder gezegt heb is het heel goed dat Mail.eve hier nu netjes een aantal opties geeft (1 bijbetalen of anders je geld terug). Hij is dus niet iemand die hier windeieren loopt te verkopen maar gaat ook gewoon uit van een duitser die helaas niet te vertrouwen viel. Iedereen is hier gewoon de dupe van geworden maar zeer zekere ook Mail.eve die zijn naam te grabbel heeft gegooid. Alle tijd en effort die Mail.eve hierin heeft gestoken en nog steeds steekt word zeer gewaardeerd door mij (en waarschijnlijk alle anderen die met de ia meedoen/hebben gedaan).
Dus Lomenaar loop hier niet een discussie uittelokken als je er zelf gewoon geen deel van uitmaakt.
Misschien heb je gelijk als je zegt dat je het niet verplicht bent. Dat is feitelijk zo maar ik zie deze IA iets anders als iets bij een verkoper uit een winkel kopen. Je plaatst een bestelling, daar wordt extreem veel moeite voor gedaan en dan haak je af. Misschien kam ik iedereen teveel over 1 kam maar degenen die een lcd-scherm bestellen omdat ze ook van deze actie willen PROFITEREN en nu helaas die profiteerbaarheid weg is genomen daardoor afhaken, springen imo in DEZE IA te makkelijk om met hun vrijblijvendheid. Degenen die echt deze LCD willen en zich daarvoor hebben ingeschreven in deze IA, kopen hem wel voor die 120 euro. Degenen die die 50 euro niet kunnen opbrengen, erg begrijpelijk maar degenen die afhaken omdat het niet meer interessant genoeg is, springen er te makkelijk mee om.
En ik lok totaal geen flames uit maar ik geef mijn mening om te voorkomen dat deze IA in een mislukking uitloopt en dat mail.eve daardoor met de brokken zit, that's all. En dat sommige personen zich daardoor persoonlijk voelen aangevoelen, dat is niet de bedoeling. Maar misschien is het wel een teken aan de wand...
Verwijderd
Idd, die paar tientjes kunnen er wel bij als je hem graag wilt hebbenVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:49:
Voor de mensen die alsnog meedoen: ik ga zelf ook nog steeds voor het blauwe lcd, zoals Lomenaar al zei: Ik wil 'm zeker! Dus bestel 'm hoe dan ook! Zelf vind ik het jammer van de prijs, maar we hebben het onderste uit de kan gehaald, het blijft veel geld, maar die paar tientjes kunnen er ook nog wel bij...
Verwijderd
euhh een paar tientjes is geen punt idd, 13 ouderwetse gulden tientjes whole different thingy imho....Idd, die paar tientjes kunnen er wel bij als je hem graag wilt hebben
Ook ik haak af. Ik vindt het klasse dat mail.eve zich zo blijft inzetten, maar ook ik vindt het net te duur worden. Ik vondt het wel een leuke gimmick zo'n lcd in mn kast maar dit gaat mij net iets te ver. Ik hoop voor mail.eve dat alles alsnog goed afloopt.
voor de effort
aan mail.eve
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Maar wat zijn die 13 tientjes nu eenmaal extra? Je weet toch zelf ook wel hoe duur alles nu is? 1 weekend niet stappen en je hebt die 50 euro over voor de wat duurdere LCD. Kijk, als je geen geld meer hebt: np, daar kan je niets aandoen, zeker aangezien het onverwacht is. Maar als je wel die LCD wil en helaas niet die 50 euro overhebt in deze prachtige actie waar jullie je massaal hebben ingeschreven, is dat gewoon erg zonde. Je stapt te makkelijk over het feit heen dat er allerlei zaken in gang zijn gezet voor JOU, ook al heb je geen contract getekend. Maar goed, iedereen is vrij in zijn doen en laten....Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:08:
[...]
euhh een paar tientjes is geen punt idd, 13 ouderwetse gulden tientjes whole different thingy imho....
Verwijderd
Dit is wat anders als ff tegenzitten. We gaan de prijs bijna verdubbelen.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:20:
[...]
Ik vind dat jij (en anderen ook) je niet netjes gedraagt richting de IAstarter. Die man steekt er erg veel tijd en zelfs geld in en ja, dingen kunnen soms onverwacht een wending nemen. So be it. Je wilt toch zo graag een LCD-scherm of alleen maar om de heb? Weet je wat ik nu het hypocriete vind? Als het maar ff tegenzit en de zaak wat duurder wordt, haken ze meteen af! Ze doen aleen maar mee als ze maximaal kunnen profiteren en verder geen strings attached. Mail.eve en consorten heeft er nu zoveel tijd ingestoken dat het imo gewoon onbeschoft is om nu zo massaal af te zeggen!
Als je echt zo graag een LCD-scherm wilt en een vent bent, lap je die 120 euro gewoon!
Meteen schreeuwen als er zo'n IA wordt gestart: Ik doe mee!!! maar als het dan ff tegenzit door onmacht en de prijs hoger wordt, dan sneaky terugtrekken: nee sorry, het wordt me te duur...
Praat volwassen of zeg liever gewoon niks. ********
Ik heb nu alles over lomenaar een beetje doorgelezen. KEREL HOU ALSJEBLIEFT JE MOND
je bemoeit je met dingen die je geen reed aangaan als iemand ermee wil stoppen LAAT EM DAN ! moet iedereen toch lekker zelf weten !
Ik heb absoluut veel respect voor mail.eve dat ie deze actie doet maar ik vind het absoluut niet vreemd dat mensen afhaken want persoonlijk vind ik 120 ook veels te veel dus neem ik nu een ander schermpje
En hoezo zit mail.eve met brokken dan ? Ok het is zonde van de moeite, maargoed is niets aan te doen. En volgens mij is het ook niet echt erg om 2 maanden rente te ontvangen over een paar duizend euro
je bemoeit je met dingen die je geen reed aangaan als iemand ermee wil stoppen LAAT EM DAN ! moet iedereen toch lekker zelf weten !
Ik heb absoluut veel respect voor mail.eve dat ie deze actie doet maar ik vind het absoluut niet vreemd dat mensen afhaken want persoonlijk vind ik 120 ook veels te veel dus neem ik nu een ander schermpje
En hoezo zit mail.eve met brokken dan ? Ok het is zonde van de moeite, maargoed is niets aan te doen. En volgens mij is het ook niet echt erg om 2 maanden rente te ontvangen over een paar duizend euro
Verwijderd
Ik weet iig dat ik me genaaid zou voelen als ik de IA start en deze mislukt omdat iedereen afzegt. Zeker als ik er zoveel moeite in zou hebben gestoken. Maar goed, ik zal mijn mening verder voor me houden. Blijkbaar sta ik hierin alleen.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:15:
[...]
Dit is wat anders als ff tegenzitten. We gaan de prijs bijna verdubbelen.
Praat volwassen of zeg liever gewoon niks. ********
Verwijderd
Ik zal me verder afzijdig houden maar heb je wel enig idee hoeveel manuren er in deze IA zitten? Maar goed, laten we er aub verder over ophouden want we worden het toch niet eens. No hard feelings verderPilatuSSS schreef op 01 november 2002 @ 14:18:
Verwijderd
Schei toch uit. Die Duitser naait mensen een oor aan, wij tweakers onder elkaar niet. Maar als ik afhaak omdat ik de prijssteiging te veel vindt worden dan is dat mijn cup a tea, en al helemaal niet de jouwe.
Verwijderd
Maar vind je het niet gevoelsmatig (zeker omdat je niet zomaar iets uit een winkel koopt) krom als er aan het begin massaal ja wordt geroepen tijdens deze actie (omdat de lcd behoorlijk goedkoop is) en later massaal nee wordt geroepen (omdat de lcd gewoon duur(der) is geworden)?Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:22:
Schei toch uit. Die Duitser naait mensen een oor aan, wij tweakers onder elkaar niet. Maar als ik afhaak omdat ik de prijssteiging te veel vindt worden dan is dat mijn cup a tea, en al helemaal niet de jouwe.
Verwijderd
Ik zeg ja tegen een LCD van 68 euro, dat was de deal. Wordt de deal ineens heel anders dan bepaal ik dat toch zelf wel of ik al dan niet doorga met de aktie!
Logisch toch. Wil het wel eens zien als jij morgen ineens 5 euro voor een pintje moet betalen in je favoriete stamkroeg, dan zeg je toch; bedankt, maar laat maar zitten.
Logisch toch. Wil het wel eens zien als jij morgen ineens 5 euro voor een pintje moet betalen in je favoriete stamkroeg, dan zeg je toch; bedankt, maar laat maar zitten.
Verwijderd
Maak nu eens het onderscheid tussen een willekeurige vrijblijvend aankoop van iets waar een ander persoon aan verdient en een IA waar iemand voor jullie alles uit de kast haalt om mee te kunnen profiteren. Ook al is het 2x zo duur geworden. Nogmaals: ik snap heel goed waarom jullie opzeggen maar imo is dit in sommige gevallen niet geheel terecht toch?Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:32:
Ik zeg ja tegen een LCD van 68 euro, dat was de deal. Wordt de deal ineens heel anders dan bepaal ik dat toch zelf wel of ik al dan niet doorga met de aktie!
Verwijderd
Die Duitser is een ontzettende oplichter die niks anders wil dan zichzelf verrijken! Kijk op megas.org en kijk eens naar de prijzen. Vergelijk ze dan eens met de prijzen die wij tweakers in IA's hebben en vergelijk ze ook eens met de huidige prijzen van mail.eve.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:22:
Schei toch uit. Die Duitser naait mensen een oor aan,...
Dit is echt geen zuiver zaakje

Verwijderd
Ik stop er ook mee, om 150 euro neer te leggen (Had er drie besteld) vindt ik iets te veel.
Mail.eve ik stuur je als ik thuis ben een mailtje. Het is zonde maar het is niet anders. Je hebt er alles aan gedaan om het te voorkomen.
Mail.eve ik stuur je als ik thuis ben een mailtje. Het is zonde maar het is niet anders. Je hebt er alles aan gedaan om het te voorkomen.
He ja, laten we nu ook nog ff met z'n alle Franz af gaan zeiken! Whieeeh...
Laat iedereen doen wat ie wil, EN laat iedereen in z'n waarde (dus Franz ook...).
[disclaimer]Nee, Franz ken ik nauwelijk.. heb wel eens contact met hem gehad m.b.t. lcd software, tegenwoordig niet meer..[/disclaimer]
Mail.eve: Klasse dat je ondanks alle tegenslagen toch door bent gegaan met je IA!!
Laat iedereen doen wat ie wil, EN laat iedereen in z'n waarde (dus Franz ook...).
[disclaimer]Nee, Franz ken ik nauwelijk.. heb wel eens contact met hem gehad m.b.t. lcd software, tegenwoordig niet meer..[/disclaimer]
Mail.eve: Klasse dat je ondanks alle tegenslagen toch door bent gegaan met je IA!!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Ben het met je eens, maar voor Franz heb ik geen respect. Die gozer verdient zo smerig veel geld over de rug van anderen dat ik echt geen medelijden oid kan opbrengen.Creepy schreef op 01 november 2002 @ 14:44:
He ja, laten we nu ook nog ff met z'n alle Franz af gaan zeiken! Whieeeh...
Paar voorbeelden;
- 240x128 blauw/blauw LCD
158 euro bij Franz. Is veel goedkoper te krijgen (nieuw en in winkel). De prijzen van zijn lcd's zijn zo belachelijk hoog....
- 2x16 OLED module
Kost bij hem 48 euro. Inkoopprijs is 28 euro incl BTW
- "PowerSwitch für Lian Li-Gehäuse beleuchtet"
Bij Franz 35 euro. Hier op GoT nog geen 15 euro
Need I go on!? Sorry hoor, maar dit is te gek voor woorden

Verder heeft hij geprobeerd min of meer m'n USB2LCD te verkopen en mij te ronselen om mee te helpen terwijl hij centjes verdient. No way dus he...
Verwijderd
mjah jammer dat het niet door gaat, wilde toch graag een lcd < Voor 75 euro > maarja die 75 euro stop ik dan weer in mijn scooter
Verwijderd
Ok, ik kom net tot de volgende conclusie: franz en mail.eve hebben het contact verbroken !!!
Goed, nu de argumentatie; een tijd geleden linkte megas.org nog naar grafisch-lcd.com als Nederlandse partner. Daar is nu verandering in gekomen, want de links zijn verwijderd en er is zelfs een mouse pop-up waarin staat "f*ck off EvE".
Vraag me niet hoe dit nu allemaal in elkaar steekt, want dat weet ik niet, maar m'n nieuwsgierigheid is nu wel heel erg gewekt. Dus als je hier wat licht op kan schijnen mail.eve, denk ik dat veel mensen dit op prijs zullen stellen.
Goed, nu de argumentatie; een tijd geleden linkte megas.org nog naar grafisch-lcd.com als Nederlandse partner. Daar is nu verandering in gekomen, want de links zijn verwijderd en er is zelfs een mouse pop-up waarin staat "f*ck off EvE".
Vraag me niet hoe dit nu allemaal in elkaar steekt, want dat weet ik niet, maar m'n nieuwsgierigheid is nu wel heel erg gewekt. Dus als je hier wat licht op kan schijnen mail.eve, denk ik dat veel mensen dit op prijs zullen stellen.
Verwijderd
Pureoptical: Ik vind het triest van je dat je in SM een topic naar aanleiding van mijn post hebt geplaats: [rml][ CME] flammende buitenstaander[/rml]Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:32:
doet er verder niet toe
Wat je daarin beweert: "maar nu loopt er dus een user (Lomenaar) wel erg dom rond te bl@ten terwijl die niks met de hele aktie te maken heeft, grijp svp ff in en zet mijnheer Lomenaar ff op zijn nummer" slaat natuurlijk nergens op: als je nu eens rustig en objectief mijn posts lees, lees je daarin dat ik opkom voor mail.eve. Door het massaal afhaken, loopt de IA het risico te mislukken terwijl er verschrikkelijk veel tijd in is gestoken. Daar kan je je bij neerleggen maar ik probeer mijn mening over het massaal afhaken en zo verder afzeggen te voorkomen, duidelijk te maken om zo de IA te redden.
En dat jouw bewering dat ik loop te flamen: nou sorry hoor maar grow up! Ik val niemand persoonlijk aan, ik praat in het algemeen over deze mentaliteit en dat jij vraagt om mij aan te laten pakken, is voor mij een teken aan de wand over je mentaliteit... Jij voelt je namelijk blijkbaar aangesproken
mail.eve bood zelf aan de we geld terug mogen krijgen. Dus niet zeuren over afhaken. Overigens is dit al tijden geen echte IA meer.
Verwijderd
Natuurlijk biedt hij dat aan. Wat moet hij dan doen? Het geld houden? Hij kan je toch niet dwingen...Scarp schreef op 01 november 2002 @ 15:09:
mail.eve bood zelf aan de we geld terug mogen krijgen. Dus niet zeuren over afhaken.
Verwijderd
Grow up, yeah idd. Voel me trouwens aardig persoonlijk aangevallen door jou, continue posts quoten en doorhakken. En over mentaliteit ..... laat maar.
Verwijderd
Man, je weet niet eens waar je het over hebt met die kinderachtige SM-topic van je...Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 15:11:
Grow up, yeah idd. Voel me trouwens aardig persoonlijk aangevallen door jou, continue posts quoten en doorhakken. En over mentaliteit ..... laat maar.
Je lijkt wel een baby
heertjes, moet ik me er nou ook nog mee gaan bemoeien?
gedraag je ajb
danku
dus nu ONTOPIC graag.
gedraag je ajb
danku
dus nu ONTOPIC graag.
[ Voor 0% gewijzigd door Twynn op 01-11-2002 15:23 . Reden: Maar even wat duidelijker gemaakt. ]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Ik was ook niet van plan om hier verder op in te gaan maar zijn SM-topic over mij schoot in mijn verkeerde keelgat aangezien dit totaal niet klopt, that's all.D2k schreef op 01 november 2002 @ 15:18:
heertjes, moet ik me er nou ook nog mee gaan bemoeien?
gedraag je ajb
danku
Maar idd, graag weer on topic en hopelijk haken er geen mensen meer af
Goed, ik had dus nog geem ailtje gehad, maar kan nu wel opmaken wat daarin gestaan heeft. Althans hoop ik anders lees wat hieronder staat niet
.
Goed, 50 eur. Wat is 50 eur. 110 nederlandse guldens. = 2 zaterdagavonden opstap.
Ik weet niet of ik het pas hoef te betalen over een maand ofzo maar...
We zijn nu 5 maanden verder ofzo, zou er echt geen mo... mzzz laat maar, ik wil die mail nog lezen. Ik wil weten wat daarin staat. Niemand is geld verloren nu... toch?
Wat deed die franz percies? Het zaakje afsolderen ofzo?
Is er geen bedrijf in NL die dat kan.
* FireStarter zit zich af te vragen waarom het dan dubbel zo duur kan zijn. Omdat ze daar in het oosten ze niet meer produceren ofzo?
Is er echt geen enkele andere winkel waar we die LCDtjes kunnen laten maken/ bestellen?
Dat zal toch niet de enige goedkpe winkel op de wereld zijn?
Mag ik het ook pas over 2 maanden betalen ofzo, die 50 eur. Kijk ik stop achteraf gezien liever 50 eur in die LCD als opstap in alcohol. Tuurlijk wil ik opstap, maar op zondagavond is het weg snap je. Terwijl dat display nog 3 jaar in je kast zit.
Zoveel gedachtes gaan door me hoofd, kan iemand niet anders die mail ff doorsturen naar firestarter@chello.nl ?
Verder top hoor mail.eve , volgens mij word je hier zwaar depri ofzo van. Maargoed gebeurd is gebeurd.
Het kan niet anders.
Waarschijnlijk ga ik iig DOOR.
Al zou het wel verstandig zijn mail.eve als we met de overblijvers us gaan kijken naar andere alternatieven die zoveel kosten.

Goed, 50 eur. Wat is 50 eur. 110 nederlandse guldens. = 2 zaterdagavonden opstap.
Ik weet niet of ik het pas hoef te betalen over een maand ofzo maar...
We zijn nu 5 maanden verder ofzo, zou er echt geen mo... mzzz laat maar, ik wil die mail nog lezen. Ik wil weten wat daarin staat. Niemand is geld verloren nu... toch?
Wat deed die franz percies? Het zaakje afsolderen ofzo?
Is er geen bedrijf in NL die dat kan.
* FireStarter zit zich af te vragen waarom het dan dubbel zo duur kan zijn. Omdat ze daar in het oosten ze niet meer produceren ofzo?
Is er echt geen enkele andere winkel waar we die LCDtjes kunnen laten maken/ bestellen?
Dat zal toch niet de enige goedkpe winkel op de wereld zijn?
Mag ik het ook pas over 2 maanden betalen ofzo, die 50 eur. Kijk ik stop achteraf gezien liever 50 eur in die LCD als opstap in alcohol. Tuurlijk wil ik opstap, maar op zondagavond is het weg snap je. Terwijl dat display nog 3 jaar in je kast zit.
Zoveel gedachtes gaan door me hoofd, kan iemand niet anders die mail ff doorsturen naar firestarter@chello.nl ?
Verder top hoor mail.eve , volgens mij word je hier zwaar depri ofzo van. Maargoed gebeurd is gebeurd.
Het kan niet anders.
Waarschijnlijk ga ik iig DOOR.
Al zou het wel verstandig zijn mail.eve als we met de overblijvers us gaan kijken naar andere alternatieven die zoveel kosten.
w00t
Ik heb ook gepoogd zaken te doen met die Duitser. En ook ik ben belazerd door die vent.
Net als hier het geval is weet hij het aan de post.
Heeft me toen veel moeite en ook veel geld gekost!
Mijn voorstel: GOT knokploeg heel snel naar Duitsland toe!
Net als hier het geval is weet hij het aan de post.
Heeft me toen veel moeite en ook veel geld gekost!
Mijn voorstel: GOT knokploeg heel snel naar Duitsland toe!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Franz is een fraudeur. Ik ben momenteel bezig om zijn account op ebay te laten schorsen. Daar haalt hij nl. veel van zijn klanten vandaan. (zo ben ik ooit bij hem gekomen).
Mail.eve, als je nog een mailtje hebt van Franz, daar staat toch zn website onder in zn sig. Op de website staat zijn adres (stond er iig eerst wel).
Franz doet dus niet niets, hij doet zijn uiterste best om mensen te belazeren en daar zelf geld uit te halen! Is bij mij gelukt
Mail.eve, als je nog een mailtje hebt van Franz, daar staat toch zn website onder in zn sig. Op de website staat zijn adres (stond er iig eerst wel).
Franz doet dus niet niets, hij doet zijn uiterste best om mensen te belazeren en daar zelf geld uit te halen! Is bij mij gelukt
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Iedereen kan wel weer on-topic willen, maar ik lees nu ineens deze hele thread door en wil toch wel even opmerken dat Lomenaar wel de laatste is die iedereen hier af zou moeten zeiken. Wat is dit nou voor attitude? Probeer jij mail.eve zn glazen in te gooien? Want aan je diplomatieke teksten kan ik niet aflezen dat je probeert hem te steunen, maar ons af te zeiken.
Daarnaast slaan je argumenten helemaal nergens op. Het verhaal is zo:
1) Start ve inkoopactie
2) prijs = 63 euro (op basis daarvan schrijven mensen zich in, anders zou het geen IA zijn)
3) prijsverhoging van 5 euro: heeft iedereen begrip voor
4) prijs wordt verdubbeld. Hier is geen sprake meer van een IA maar van een marktconforme prijs. Dus is het logisch dat mensen afhaken.
Er hoeft dus niemand iets verweten te worden, de inschrijvers niet, mail.eve niet. Verder vind ik zijn alternatieven alleen maar een goeie zaak, maar dat is niet de basis waarop ik ingetekend heb. Daarnaast ken ik mail.eve niet, dus heb ik al helemaal geen morele verplichtingen jegens hem. Voor mij is de relatie gewoon verkoper-koper, net zoals in de winkel.
Daarnaast slaan je argumenten helemaal nergens op. Het verhaal is zo:
1) Start ve inkoopactie
2) prijs = 63 euro (op basis daarvan schrijven mensen zich in, anders zou het geen IA zijn)
3) prijsverhoging van 5 euro: heeft iedereen begrip voor
4) prijs wordt verdubbeld. Hier is geen sprake meer van een IA maar van een marktconforme prijs. Dus is het logisch dat mensen afhaken.
Er hoeft dus niemand iets verweten te worden, de inschrijvers niet, mail.eve niet. Verder vind ik zijn alternatieven alleen maar een goeie zaak, maar dat is niet de basis waarop ik ingetekend heb. Daarnaast ken ik mail.eve niet, dus heb ik al helemaal geen morele verplichtingen jegens hem. Voor mij is de relatie gewoon verkoper-koper, net zoals in de winkel.
Waar ?Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 15:04:
Kan het niet vinden ....
Iemand in deze thread had het over hoe mooi die Green / Black LCD zou zijn met zo'n geel randje om elke pixel en dat het mogelijk zou moeten zijn dat je hem ook software matig invert (dus in dit geval een zwarte achtergrond met groene letters)
Kan iemand dat bevestigen? zelfs misschien met een afbeelding?
Verwijderd
Dat kan ik bevestigen, batterij'en van m'n digicam zijn aan het opladen, maar voor de duidelijkheid ik ben de maker van PowerLCD en ik garandeer dat op IEDER T6963c en SED1330 LCD van 240x128 je ALLES softwarematig kan inverteren !DFY schreef op 01 november 2002 @ 17:11:
Iemand in deze thread had het over hoe mooi die Green / Black LCD zou zijn met zo'n geel randje om elke pixel en dat het mogelijk zou moeten zijn dat je hem ook software matig invert (dus in dit geval een zwarte achtergrond met groene letters)
dus een Black on White LCD kan direct White on Black worden !
en ja het is getest op meerdere LCD's
Ik wacht geduldig af, Mail.eve en Digiboy, bedankt voor de mail
De nieuwe skins zien er erg gelikt uit.
De nieuwe skins zien er erg gelikt uit.
Verwijderd
I second that....
Ben een PowerLCD tester en heb een W/B en kan ook B/W inverten software matig...
Ben een PowerLCD tester en heb een W/B en kan ook B/W inverten software matig...
Verwijderd
ok heb nog 2 mooie pics op m'n HD gevonden van PowerLCD v2.0 waaruit het duidelijk is dat je kan inverteren 
Mijn scherm is dus WIT met ZWARTE letters !
normaal
inverted
zo, das ook weer duidelijk
Nu met z'n alleen gewoon een antwoord op het mailtje de deur uit doen en dan zijn we weer één grote gelukkige familie
Mijn scherm is dus WIT met ZWARTE letters !
normaal
inverted
zo, das ook weer duidelijk
Nu met z'n alleen gewoon een antwoord op het mailtje de deur uit doen en dan zijn we weer één grote gelukkige familie
Mijn schermpjes zijn naar keuze zwart met groen of groen met zwart, dat inverteren werkt idd perfect
Okay veel vragen en opmerkingen door elkaar:
1: Mensen goedkopere LCDs (crystal fontz etc) zijn er niet, wie het juiste adres heeft met de juiste controller etc geef het dan direkt aan mij... Ook bij conrad heb je GEEN blauwe voor dit geld... En let wel INC. BTW en FAT etc etc
2: Het geld is NIET weg dus terugbetalen is een normale actie.
3: Ik heb gezocht naar 3 alternatieven, de blauwe is nu eenmaal FORS duurder... daar kan ik echt niets aan doen... ik had liever gehad dat dat andersom was... rekeningen zijn ECHT ter inzage tegen die tijd.
4: Er doen nog veel mensen mee met deze aktie en zijn zelfs bereid om bij te betalen, BEDANKT VOOR HET VERTROUWEN...
5: Waar ik wel boos om kan worden dat mensen nu zeggen we wisten eigenlijk al dat dit verkeerd kon gaan, JAMMER JAMMER...
6: Laat ons allen gedragen, schrijf dingen waar mensen wat aan hebben, en ga nu niet lopen katten op elkaar....
En nu het verhaal over Franz en mij in het kort en dan spreken we hier NOOIT meer FRANZ uit...
Ik heb met franz een goede actie opgezet voor Duitsland, Belgie en Nederland, we hebben elkaar een aantal malen ontmoet om zodoende goede afspraken te maken
De afspraken waren goed en we hebben een goede deal gemaakt met de leverancier, papieren waren aanwezig. Echter door een probleem met het glas duurde het langer dan verwacht. Franz en ik hadden intussen ook nog gekeken naar alternatieven. Franz had een alternatief gevonden in Italie, direct leverbaar etc... Al goed, ik zou met Franz naar Duitsland gaan om zodoende naar Italie te rijden om daar de lcd´s voor onze inkoopactie op te halen. Echter Franz stuurde een mail, hij wilde NU het geld (binnen 3 dagen) en ik mocht niet mee... Ik ben natuurlijk gekke henkie niet, dus ik vertelde hem, dan wacht ik gewoon op de andere order. Okay zo gezegt zo gedaan, tijdens mijn vakantie heeft Franz doodleuk de order geannuleerd en heb ik dus geen lcds, deze lcds kwamen rechtstreeks van de fabriek, vandaar dat ze goedkoper waren. Digiboy heb ik gevraagd om tijdens mijn vakantie een aantal dingen waar te nemen zo ook het contact met franz, voor mijn vertrek is alles nog goed doorgenomen, Franz - Digiboy en ik. Ook daar was het zicht op de lcds nog gewoon october. Nu ik verhaal haal bij Franz, komt hij met, mjin auto is stuk, ik heb geen geld meer... nou noem het maar op... (let op dit kan allemaal bevestigd worden door Digiboy, immers heeft hij er al die tijd bijgeweest). Eergisteren hebben wij Franz door het hanteren van een valse naam nogmaals gevraagd over de lcds, hij maakte mij helemaal zwart en dat het dus aan mij lag..... Ik heb daarop dus mijzelf bekent gemaakt, en de woorden zal ik hier maar niet herhalen.... En nu wil hij helemaal geen kontakt meer met ons, en wij natuurlijk ook niet meer met hem.
Een ding, het geld is dus allemaal nog aanwezig, dus hij heeft bij mij er geen slaatje uit weten te halen.
NU NOOIT MEER OVER FRANZ PRATEN....
1: Mensen goedkopere LCDs (crystal fontz etc) zijn er niet, wie het juiste adres heeft met de juiste controller etc geef het dan direkt aan mij... Ook bij conrad heb je GEEN blauwe voor dit geld... En let wel INC. BTW en FAT etc etc
2: Het geld is NIET weg dus terugbetalen is een normale actie.
3: Ik heb gezocht naar 3 alternatieven, de blauwe is nu eenmaal FORS duurder... daar kan ik echt niets aan doen... ik had liever gehad dat dat andersom was... rekeningen zijn ECHT ter inzage tegen die tijd.
4: Er doen nog veel mensen mee met deze aktie en zijn zelfs bereid om bij te betalen, BEDANKT VOOR HET VERTROUWEN...
5: Waar ik wel boos om kan worden dat mensen nu zeggen we wisten eigenlijk al dat dit verkeerd kon gaan, JAMMER JAMMER...
6: Laat ons allen gedragen, schrijf dingen waar mensen wat aan hebben, en ga nu niet lopen katten op elkaar....
En nu het verhaal over Franz en mij in het kort en dan spreken we hier NOOIT meer FRANZ uit...
Ik heb met franz een goede actie opgezet voor Duitsland, Belgie en Nederland, we hebben elkaar een aantal malen ontmoet om zodoende goede afspraken te maken
De afspraken waren goed en we hebben een goede deal gemaakt met de leverancier, papieren waren aanwezig. Echter door een probleem met het glas duurde het langer dan verwacht. Franz en ik hadden intussen ook nog gekeken naar alternatieven. Franz had een alternatief gevonden in Italie, direct leverbaar etc... Al goed, ik zou met Franz naar Duitsland gaan om zodoende naar Italie te rijden om daar de lcd´s voor onze inkoopactie op te halen. Echter Franz stuurde een mail, hij wilde NU het geld (binnen 3 dagen) en ik mocht niet mee... Ik ben natuurlijk gekke henkie niet, dus ik vertelde hem, dan wacht ik gewoon op de andere order. Okay zo gezegt zo gedaan, tijdens mijn vakantie heeft Franz doodleuk de order geannuleerd en heb ik dus geen lcds, deze lcds kwamen rechtstreeks van de fabriek, vandaar dat ze goedkoper waren. Digiboy heb ik gevraagd om tijdens mijn vakantie een aantal dingen waar te nemen zo ook het contact met franz, voor mijn vertrek is alles nog goed doorgenomen, Franz - Digiboy en ik. Ook daar was het zicht op de lcds nog gewoon october. Nu ik verhaal haal bij Franz, komt hij met, mjin auto is stuk, ik heb geen geld meer... nou noem het maar op... (let op dit kan allemaal bevestigd worden door Digiboy, immers heeft hij er al die tijd bijgeweest). Eergisteren hebben wij Franz door het hanteren van een valse naam nogmaals gevraagd over de lcds, hij maakte mij helemaal zwart en dat het dus aan mij lag..... Ik heb daarop dus mijzelf bekent gemaakt, en de woorden zal ik hier maar niet herhalen.... En nu wil hij helemaal geen kontakt meer met ons, en wij natuurlijk ook niet meer met hem.
Een ding, het geld is dus allemaal nog aanwezig, dus hij heeft bij mij er geen slaatje uit weten te halen.
NU NOOIT MEER OVER FRANZ PRATEN....
Geweldig!!!!
nou, ik moet zeggen dat ook al ben ik heel erg droevig dat m'n blauwe niet meer komt (het is m'n eerste ervaring met een LCD, dus om nu gelijk daar een klein vermogen in te pompen, als het me bevalt zal ik trouwens ook op zoek moeten gaan naar iets dergelijks als deze maar dan serieel) maar die Green / Black ziet er ook strak uit
en dan ook nog kunnen inverten.....
Waarom die STOP STOP etc etc mail.eve?
edit: laat maar, ik zag het al tof dat je zo open bent trouwens
edit2: Mr.ChronoM, maker van PowerLCD, aangenaam
, heb je die Green / Black die van deze IA is ook al in het echt dus gezien?
nou, ik moet zeggen dat ook al ben ik heel erg droevig dat m'n blauwe niet meer komt (het is m'n eerste ervaring met een LCD, dus om nu gelijk daar een klein vermogen in te pompen, als het me bevalt zal ik trouwens ook op zoek moeten gaan naar iets dergelijks als deze maar dan serieel) maar die Green / Black ziet er ook strak uit
edit2: Mr.ChronoM, maker van PowerLCD, aangenaam
http://www.modwarehouse.com/ia/index.htmlDFY schreef op 01 november 2002 @ 18:21:
Geweldig!!!!![]()
![]()
![]()
nou, ik moet zeggen dat ook al ben ik heel erg droevig dat m'n blauwe niet meer komt (het is m'n eerste ervaring met een LCD, dus om nu gelijk daar een klein vermogen in te pompen, als het me bevalt zal ik trouwens ook op zoek moeten gaan naar iets dergelijks als deze maar dan serieel) maar die Green / Black ziet er ook strak uiten dan ook nog kunnen inverten.....
edit2: Mr.ChronoM, maker van PowerLCD, aangenaam, heb je die Green / Black die van deze IA is ook al in het echt dus gezien?
Verwijderd
nee, maar DGB heeft er één en hij was zo vriendelijk om een hele boel pics te maken en ook een filmpje online te zetten ervan, heb dus een goed zicht op hoe die dingen er echt uitzien. DGB test natuurlijk ook POwerLCD v2.0 ALPHA **
http://www.modwarehouse.com/ia/picturepage.html
een hele pics pagina over die LCD's
edit : EvE was me voor
http://www.modwarehouse.com/ia/picturepage.html
een hele pics pagina over die LCD's
edit : EvE was me voor
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2002 18:36 . Reden: editje :p ]
mail.eve
Ik heb hier zowat zitten lezen, en heb eigenlijk maar 1 vraagje
kan je nog aan die blauw op hel blauwe komen 4*20 HD44780 ?
Verwijderd
nu heb ik wel een vraagje
tja ik moet ook altijd weer wat anders he
....
Ik had 2 B/W Lcd besteld en betaald... kan ik hiet niet 1 Backlight Yellow/Green - T6963c controller ( dit puur ondat die snel leverbaar is.. ik wil nu dan wel snel een lcd in huis ) en de rest van het geld terug storen op mijn rekening ?
laat het ff weten, thnx
Ik had 2 B/W Lcd besteld en betaald... kan ik hiet niet 1 Backlight Yellow/Green - T6963c controller ( dit puur ondat die snel leverbaar is.. ik wil nu dan wel snel een lcd in huis ) en de rest van het geld terug storen op mijn rekening ?
laat het ff weten, thnx
Verwijderd
Mail, heb je ook een indicatie wanneer je het geld terug gaat stortten naar mijn rekening??
Ik vind het echt heel tof wat je allemaal voor ons heb gedaan, maar ik heb het er echt niet voor over om meer geld uit te geven.
greetz mazda626
Ik vind het echt heel tof wat je allemaal voor ons heb gedaan, maar ik heb het er echt niet voor over om meer geld uit te geven.
greetz mazda626
Wouw, coole pics, ben bijna de blauwe alweer vergeten
, ziet er goed uit, ennehhhh dat filmpje? nu ben ik natuurlijk suuuupppeernieuwsgierig geworden
Ik haak af. sorry mail.eve
maar kan dat geld echt ergens beter voor gaan gebruiken.
vind dit echt vet duur...
maar goed veel succes met je verkoop van de lcd's.
ik vind het trouwens geen IA meer...
maar jah.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Bestaan er nog niet meer gasten zoals
?
Ik bedoel er zijn toch nog meer wegen die naar een goedkoop blauw lcdtje leiden?
Toch?
OF was dit de enigste mogelijkheid?

Ik bedoel er zijn toch nog meer wegen die naar een goedkoop blauw lcdtje leiden?
Toch?
OF was dit de enigste mogelijkheid?
w00t
Verwijderd
Sorry geem meeltje gehad, maar kan mail.eve niet zoiets regelen: http://members.lycos.nl/lcdscherm/
Ok geen backlight
Mijn i-mail is mpmsx@hotmail.com , ik zou graag het meeltje hebben voordat ik beslis!
Ok geen backlight
Mijn i-mail is mpmsx@hotmail.com , ik zou graag het meeltje hebben voordat ik beslis!
Dit bedoel ik mensen, het is begonnen als inkoopactie en dat is het met de nieuwe optie ook nog steeds zo.... Ik vind het ook ZWAAR klote dat het zo is nu.... Schrijf dan niets.... en zeg dan via de MAIL dat je je geld terug wilt. Dat is echt geen enkel probleem.... Niemand heeft er wat aan dat JIJ het teveel geld nu vind. Vele andere niet.... en vele andere wel... Allemaal begrijpelijk..
Wil ik ook wel weten?w00Dy schreef op 01 november 2002 @ 18:39:
mail.eve
jah ik snap je wel dat je best wel Pissed bent.
ik vind het zeer jammer echt heel jammer had graag zo'n LCD gekocht.
maar ik vind die andere niet mooi.
maar goed mail.eve Niet zo pissed, was neit zo bedoeld.
sorry!
sorry!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Terug betaling zal zondag danwel maandag keurig allemaal gereleld worden... Binnen 7 werkdagen staat het ook weer op jouw rekening. Ik wil eerst alle mailtjes behandelen, dan kan ik in een keer alles terugstorten naar jouw en andere mede tweakers.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 18:44:
Mail, heb je ook een indicatie wanneer je het geld terug gaat stortten naar mijn rekening??
greetz mazda626
Okay thnx mate---- En zoals ik al eerder zei, het is je goed recht om te kiezen voor geld terug, zoals je weet was het NON PROFIT dus geen winst en geen verlies...mydogisgone schreef op 01 november 2002 @ 19:15:
jah ik snap je wel dat je best wel Pissed bent.
sorry!
Verwijderd
Was er een filmpje Mr.ChronoM, waar 
Zit trouwens wel te twijfelen groen-zwart of wit-blauw of zwart-groen
of blauw-wit. Kijk als het geld niet uitmaakt wordt het toch weer moeilijk.
Zit trouwens wel te twijfelen groen-zwart of wit-blauw of zwart-groen
of blauw-wit. Kijk als het geld niet uitmaakt wordt het toch weer moeilijk.
Geen probleem, maar dan kan ik mijn frontplaten al laten uitsnijden, als je er voor 100% nog kan aangeraken.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 19:24:
[...]
Ja dat kan, maar vind je het heel erg dat wij eerst deze actie tot een "redelijk" goed einde gaan brengen...
Dit topic is gesloten.