[LCD] SED1330/T6963c inkoopactie Part II

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 915 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. En het is een Rabo Rabo overschrijven moet normaal in hoogstens twee dagen gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 18:26:
*** DigiBoy ***

Als je dit leest kun je mij even bellen op 06-16472339, ik zit op mijn werk en heb hier geen telefoonnummers dus kan ik jou niet bellen....
Dan moet je natuurlijk wel die stomme voicemail uitzetten! Ik ga zo naar Underworld toe in Amsterdam... Je kan me tot ongeveer 21:00 bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:57:
[...]
Dan moet je natuurlijk wel die stomme voicemail uitzetten! Ik ga zo naar Underworld toe in Amsterdam... Je kan me tot ongeveer 21:00 bereiken...
Voice mail.... man iedereen belt me..... okay het is nu geregeld, fijne avond en we zien elkaar morgenavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:27:
Heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. En het is een Rabo Rabo overschrijven moet normaal in hoogstens twee dagen gedaan zijn.
Idem hiero. Ik zit ook bij de Rabo, en een overschrijving staat er normaliter de volgende dag al op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tak77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
ik kan haast niet wachten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

wow, gaat lekker snel allemaal zo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En , is het nu soldeer dag.
Nou veel succes ermee. _/-\o_
(hoop dat er niemand een kater heeft of zo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

ok, mijn €5 is op weg voor de black/white display...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 09:23:
Kleine opmerking/vraag:

Ik zie veel casemods met LCD scherm er in gebouwd maar zonder bescherming voor het LCD. Nu is dit misschien niet echt nodig maar ik had er zelf graag een plexiglas plaatje ervoor gemonteerd om krassen en druk op het LCD scherm zelf te vermijden.

Kan iemand mij zeggen of dit geen invloed heeft op het beeld? Reflecties of zo die de leesbaarheid verminderen?

Heb zelf geen LCD liggen maar zou iemand dat voor mij eens kunnen testen? Gewoon een plexi-plaatje van 2 of 3 mm ervoor houden en zien of het beeld nog goed is. Eventueel het plaatje wat verder van het LCD houden en nog eens checken, tis namelijk niet de bedoeling dat het plexi tegen het glas van de LCD komt, een mm of 3 afstand ertussen lijkt me goed.

Het zou leuk zijn om dat eens te weten, dus als iemand zich geroepen voelt _/-\o_
Ergens in dit topic staat de zelfde vraag als ik het goed is, een plexiplaat ervoor maakt in principe niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

ik heb er zelfs foto's van gemaakt speciaal als antwoord op die vraag ergens voorin.

Ook ik heb het geld nog niet ontvangen ik wacht af.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik hem volgende week heb :)

/me can't wait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 22:10:
*** UPDATE ***

Vandaag contact gehad met Frans uit Duitsland. :(

GEEN GOED NIEUWS... :( :( :(

Die gozer kan zijn afspraken niet na komen..... :( :( :(

The "Gozer" will fuck your face some time when holding this tenor and hacking anonymous bullshit in german forums (remember always your IP-Adress was logged, Stupid :+ !) - YOU are bending the truth to YOUR (wrong) point of view ! You had brought in neither any knowledge nor any some-other in our deal: always Will, Want, Cheap ! And now this dirty hacking... :r

A deal can blast through many terms - thats f* life (also for me).
It's some other like sitting in a supermarkert und selling standards !

To the incoop-actioneers:

The deal was blasted because AGAIN the asian manufacturer announced 2 additional weeks before starting MANUFACTURING.
That was enough for me - 3 times delayd: so i cancelled that f* deal
I mailed it late at night (just after phoning to the manufacturer) to Xander Greogorowitsch from Modwarehouse.com (who was the "secretary" while Edwin van Eekelen was in the USA)

And THAT's IT !

He could get 30 pieces some days before going to US - i ordered them in Italy AND get mine part of them already.

He won't ? OK ! Not my problem.

And Edwin & Xander: the kiddy "number" with the MARTIN logging in on Messenger only for...what ? Like little chields. 8)7

Hoe nu verder:

1: Morgen volgt alle informatie, dus niet gelijk allemaal gillen.

2: Komen er nu wel LCD s: VOLMONDIG JA

Ik baal hier natuurlijk vreselijk van, maar wij zijn niet stil blijven zitten, we hebben inmiddels gezocht naar andere mogelijkheden en die zijn er gelukkig, daar morgen meer over.

de site grafisch-lcd.com is down maar dit is slechts een storing en heeft hier niets mee te maken.

GEZOCHT: GoT knokploeg voor een ritje Duitsland >:)
Don't have fear - come on every day on every time ! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

But wait: i will visit YOU again (but this time you might do not see me !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail.eve, ik dacht dat je het geld al had gestort. Tot op heden heb ik nog niks bijgeschreven gekregen op mijn rekening. Toen ik het naar jou overmaakte stond het er na twee dagen al op. Weirdddd. Nou ik hoop dat het snel komt.

gr33tz mazda626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gececked hier staat ook nog niets bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij ook niet. En Mazda heeft gelijk toen ik mijn geld stortte had je het de volgende dag al ontvangen. Dus het is inderdaad raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 13:38:
Mij ook niet. En Mazda heeft gelijk toen ik mijn geld stortte had je het de volgende dag al ontvangen. Dus het is inderdaad raar.
Het geld is woensdag zoals ik reeds aangegeven heb overgemaakt... Dat het niet op donderdag of vrijdag op jullie rekening geboekt staat is niet mijn fout... Ik heb ook geen melding teruggekregen dat er iets verkeerds zou zitten, immers ik heb er geen baat bij om het geld langer dan noodzakelijk vast te houden... Jullie kunnen mij bereiken op mijn o6 nummer dus voor dit soort vragen verzoek ik jullie om naar mij te mailen of naar het 06 nummer te bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Er komt een einde aan dit draadje....

Voor de verder afhandeling van de lcd verzoek ik jullie om naar www.grafisch-lcd.com te gaan en daar LCDFORUM aan te klikken.

Onder het topic afhandeling kun je terrecht met de vragen en of opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt mij ook beter. 8)
Na wat ik hierweer zit te lezen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen topic op GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 12:13:
But wait: i will visit YOU again (but this time you might do not see me !)
Spooky :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Voor degene die het willen weten, er is net een gesprek geweest tussen Franz en mij, de strijdbijl is begraven. We hebben beide geleerd... dus no hart feelings anymore.. immers het is niet de bedoeling om deze topic hier voor te gebruiken...

Verder verwijs ik een ieder naar:

Er komt een einde aan dit draadje....

Voor de verder afhandeling van de lcd verzoek ik jullie om naar www.grafisch-lcd.com te gaan en daar LCDFORUM aan te klikken.

Onder het topic afhandeling kun je terrecht met de vragen en of opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Hierbij het slotje. Afhandeling via bovengenoemde site.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.