[LCD] SED1330/T6963c inkoopactie Part II

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 918 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Wanneer verwachten jullie de white on blue binnen te hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, grappig, is Franz trouwens al bezig met tandjes flushen?

Over hoeveel weken zouden we ons LCD kunnen verwachten trouwens? 3 a 4 weken?
------
[edit]
Ow, het staat reeds op de site :)

offtopic:
http://members.chello.nl/h.plieger/Foto2.jpg
Deze afbeelding van saico is gemaakt met een zelfgemaakt proggie dat nu nog alleen voor de SED 1330 is. Hoop ik dus ook voor de T6936c werken te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 16:47:
Haha, grappig, is Franz trouwens al bezig met tandjes flushen?

Over hoeveel weken zouden we ons LCD kunnen verwachten trouwens? 3 a 4 weken?
------
[edit]
Ow, het staat reeds op de site :)

offtopic:
http://members.chello.nl/h.plieger/Foto2.jpg
Deze afbeelding van saico is gemaakt met een zelfgemaakt proggie dat nu nog alleen voor de SED 1330 is. Hoop ik dus ook voor de T6936c werken te krijgen
:o weer een sed1330 developer erbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

mail.eve ik weet niet wie je allegaar gemait hebt maar ik heb niets gehad....
aanbod blijft staan hoor....

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der_Rudy schreef op 03 november 2002 @ 21:35:
Mail s.v.p. even naar lcd@chello.nl en vertel in dat mailtje wat je precies wilt...

Verder kan je ook even op deze pages rondkijken:
http://www.modwarehouse.com/ia
Daar staat o.a. ook het mailtje dat naar iedereen verstuurd is en allerlei informatie over de nieuwe LCD's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Der_Rudy schreef op 03 november 2002 @ 21:35:
Ik heb op de userlist de lcds voor jou erop gezet.... En ik zal het aanbod zeker aannemen.... maar even kijken wanneer en hoe en wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Ik ben een paar dagen afwezig geweest op GOT en zie dat er in dit topic meteen een berg paginas bijgetiept zijn.
Ik heb over sommige dingen nog wel het een en ander te zeggen maar op verzoek van mail.eve en d2k (die op sommige fronten veel eerder had moeten ingrijpen) doe ik dat niet.

Wat ik wel wil zeggen is dat ik heel veel respect heb voor mail.eve, digiboy en iedereen die hier moeite en tijd in heeft gestoken. Hartstikke bedankt.

Ik ben ook blij om te zien dat op de userslist de schade qua afmelingen nog te overzien valt.

Ik zal ondanks alles nog wel in dit topic actief blijven omdat ik erg benieuwd ben naar hoe het afloopt en omdat ik er eigenlijk wel een sport in zie om zeikerds af te zeiken :D

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Twan V schreef op 04 november 2002 @ 02:06:
Ik heb over sommige dingen nog wel het een en ander te zeggen maar op verzoek van mail.eve en d2k (die op sommige fronten veel eerder had moeten ingrijpen) doe ik dat niet.

ik ben de lokale mod niet he ;) ik kwam hier alleen op verzoek ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Twan V schreef op 04 november 2002 @ 02:06:
zeikerds af te zeiken :D
Je hebt in zekere zin natuurlijk gelijk. Echter zit ik ook niet iedere minuut achter de pc. Op het moment dat ik het kon en las heb ik direct gereageerd. Iedereen heeft wel wat te zeggen, iedereen heeft wel een mening, iedereen staat ergens voor... En soms overweegt de emotie, waar men later toch anders over na had kunnen denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Dan bij deze mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Okee dan zal ik ook nog ff reageren.

Ook ik heb gecancelled. Niet vanwege de handelingen maar vanwege de prijs. Ik vond de prijs net te duur om het leuk t ehouden. Heb daarentegen wel een black/white en ben daar tevreden mee.

Verder wil ik alleen maar zeggen dat Mail.eve absoluut netjes zijn werk heeft gedaan. Zeker door het geld in eigen hand te houden. Dat heeft een hoop tweakers geld bespaard. Top Actie dus. Jammer alleen dat het door een niet nader te noemen factor zo verneukt is. Voor mensen die nu Mail.eve af beginnen te zeiken heb ik geen goed woord over. Ben eigenlijk benieuwd wat die mensen in zo een situatie hadden gedaan.

Mail.eve je hebt top je best gedaan en wens je nog veel suc6 met de afhandeling van deze actie. De service en het geregel doe je goed. Helaas was dit lcd buiten budget wat ik voor ogen had.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 04 november 2002 @ 15:54:
Okee dan zal ik ook nog ff reageren.

Ook ik heb gecancelled. Niet vanwege de handelingen maar vanwege de prijs. Ik vond de prijs net te duur om het leuk t ehouden. Heb daarentegen wel een black/white en ben daar tevreden mee.

Verder wil ik alleen maar zeggen dat Mail.eve absoluut netjes zijn werk heeft gedaan. Zeker door het geld in eigen hand te houden. Dat heeft een hoop tweakers geld bespaard. Top Actie dus. Jammer alleen dat het door een niet nader te noemen factor zo verneukt is. Voor mensen die nu Mail.eve af beginnen te zeiken heb ik geen goed woord over. Ben eigenlijk benieuwd wat die mensen in zo een situatie hadden gedaan.

Mail.eve je hebt top je best gedaan en wens je nog veel suc6 met de afhandeling van deze actie. De service en het geregel doe je goed. Helaas was dit lcd buiten budget wat ik voor ogen had.
tnx mate... missed you at GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

De black on Green ones komen Vrijdag al binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Jippie :) GOOD!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 19:04:
*** UPDATE ***

Wachten met bezorgen tot de blauw/witte er ook zijn. ;) >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:21

Vliegvlug

Flight Simple

Help!
mail.eve ik sta voor de verkeerde LCD geregistreerd in de userlist op grafische-lcd.com, staat 1 en dit moet 2 zijn. De "Yellow/Green" dus.

Ik heb je ook al mail gestuurd, maar post het hier ook nog maar.
Weet niet wat je sneller leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 21:29

Area53

I'am lost in space!!

Mail.eve

You have got mail. --> 1x optie 4

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

1 x optie 2 voor Beun >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vliegvlug schreef op 04 november 2002 @ 21:09:
Help!
mail.eve ik sta voor de verkeerde LCD geregistreerd in de userlist op grafische-lcd.com, staat 1 en dit moet 2 zijn. De "Yellow/Green" dus.

Als je het via de mail doet weet je zeker dat ie het leest... We plaatsen deze week nog een bestelling zodra we de reacties van de anderen binnen hebben.. dus je hoeft niet bang te zijn dat je de boot mist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vliegvlug schreef op 04 november 2002 @ 21:09:
Help!

Ik heb het gezien morgen staat ie goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:21

Vliegvlug

Flight Simple

Thanx!
Kan ik binnenkort lekker verder modden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Mail.eve deze maand zit ik nog ff met mijn loon. Waarschijnlijk ga ik diehard voor die blauwe LCD. Waarschijnlijk wel, wat is jou limit?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail.eve, kan je misschien met een ander kleurtje de opties in de userlist laten zijn ?
Aan de hand van het opverzicht wat er nu staat is moeilijk af te lezen of mijn order correct is door gekomen. ( 1 LCD I.P.V. 2 )

Ik zie namelijk op jou pagina dat bij mij nog niets ingevuld is ( pos. 63 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:56:
Mail.eve, kan je misschien met een ander kleurtje de opties in de userlist laten zijn ?
Aan de hand van het opverzicht wat er nu staat is moeilijk af te lezen of mijn order correct is door gekomen. ( 1 LCD I.P.V. 2 )

Op Modwarehouse staat het beter aangegeven wie nou precies afgezegd heeft of niet. Alleen de opties nog niet. Misschien een punt om de pagina te verbeteren.

Ik zal dit topic blijven volgen ondanks dat ik heb afgezegd want ik hoop gewoon voor degene die nog doorgaan dat het een succes wordt.

Ondanks alles kunnen we je niks verwijten, je doet het geweldig Mail.eve. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Ik zie op de site dat alle bestellingen van zaterdag (optie 2) zijn besteld. Nu heb ik op maandag mijn bestelling doorgegeven. Hoe zit dit nu precies, qua levertijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

De USERLIST is weer geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beun_de_Haas schreef op 05 november 2002 @ 18:32:
Ik zie op de site dat alle bestellingen van zaterdag (optie 2) zijn besteld. Nu heb ik op maandag mijn bestelling doorgegeven. Hoe zit dit nu precies, qua levertijd :?
Natuurlijk hebben wij niet exact het bestelde aantal genomen maar meer van ieder scherm... dus hoef jij niet langer te wachten dan noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:56:

Is gebeurd inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

mail.eve weet je al iets over wanneer ik een blauwe kan verwachten ? :) i can hardly wait, t was al zo lang, en ik leefde best wel naar 31-8 toe (de datum die geplanned stond voor mij) dus plz gimme a date, want zo houdt ik t niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:26:
[...]

Op Modwarehouse staat het beter aangegeven wie nou precies afgezegd heeft of niet. Alleen de opties nog niet. Misschien een punt om de pagina te verbeteren.

Ik zal dit topic blijven volgen ondanks dat ik heb afgezegd want ik hoop gewoon voor degene die nog doorgaan dat het een succes wordt.

Ondanks alles kunnen we je niks verwijten, je doet het geweldig Mail.eve. _/-\o_ _/-\o_
Bdankt voor je reaktie.

De USERLIST op www.grafisch-lcd.com wordt 1x per dag geupdate... De lijst op modwarehouse om de dag... Dit vanwege het grote administratieve verhaal achter de actie... zodra alle users hun wensen hebben doorgegeven kan er weer met 1 lijst worden gewerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer wordt het geld zeg maar weer trug gestoord?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail.eve kun je als je het geld heb teruggestort een bevestigingsmailtje sturen? Zal handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

_Dennizz_ schreef op 05 november 2002 @ 19:55:
mail.eve weet je al iets over wanneer ik een blauwe kan verwachten ? :) i can hardly wait, t was al zo lang, en ik leefde best wel naar 31-8 toe (de datum die geplanned stond voor mij) dus plz gimme a date, want zo houdt ik t niet :D
Ja joh !
Ik ook.... maar heb gelukkig nog een waterkoelingset in de bestelling dus dan heb ik tog iets te doen :)

Er staat dat je 6 weken moet wachten ofzo, dus half december hebbie um wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:54:
[...]

Natuurlijk hebben wij niet exact het bestelde aantal genomen maar meer van ieder scherm... dus hoef jij niet langer te wachten dan noodzakelijk is.
Mail.eve je denkt ook aan alles (of was dat tefal :? )

[edit] ff beetje of topic. Ik zat te denken; is het (in 't algemeen) mogelijk om op het lcd een "vrouwtjes parallele aansluiting" te solderen, zodat de uiteindelijk kabel los (en weer vast ;) )kan worden gemaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

antwoord is simpel: ja natuurlijk net hoe creatief je zelf bent.....

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der_Rudy schreef op 05 november 2002 @ 22:56:
antwoord is simpel: ja natuurlijk net hoe creatief je zelf bent.....
Hmm... direct op het LCD wordt toch lastig denk ik.. de gaatjes op de print van het LCD zitten allemaal naast elkaar.. een female parallel socket heeft ze in 2 rijen zitten...
Wat je natuurlijk wel kan doen is een kort kabeltje aan het lcd vastmaken met daaraan een female connector..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Niet online
Ik heb toch nog voor optie 2 gekozen en heb inmiddels ook bij betaald.
Zal het binnenkort wel op de userlist terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

jammer, had toch eigenlijk wel gehoopt dat dit kon :'(

[edit] heb het natuurlijk over de aansluiting, het vrouwtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 06 november 2002 @ 19:11:

Je deed me al helemaal wegdromen ... een vrouwtje waar je een LCD'tje op kan aansluiten O+

ontopic : Ik begrijp eigenlijk niet echt wat je juist bedoelt ...
Wil je rechtstreeks op de gaatje van de LCD print een LPT connector gaan solderen ? Dan kan het volgens mij idd niet, die gaatjes staan verder uit elkaar. Je kan natuurlijk gewoon een heel klein stukje draad ertussen doen of gewoon een klein printje met die lpt connector op en dus weer een kort stukje draad tussen het LCD en dat printje
Mijn LCD is al altijd zo gemaakt dat je er een gewone LCD verlengkabel kan tussen zetten van gelijk welke lengte ... nu 1 meter, maar heb er ook 1'tje van 10 of 15 mter liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

idd ik bedoel rechtstreeks op de lcd-print. Misschien is het mooi om dan iets van een klein hoekprofiel te maken en daar het "vrouwtje ;) " op te monteren. Dan blijft de lcd mooi compact en zonder losbungeled kabeltje. Alleen zouden er dan minimaal 2 bevestigings gaatjes in de buurt van de aansluiting op je lcd moeten zitten. Is dit zo, zitten er bv 2 gaatjes aan elke zijde naast de aansluiting op het lcd.

hoop dat dit verhaal begrijpelijk is trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check de pix fff op http://www.modwarehouse.com/ia
offtopic:
Wanneer ga je die Blue buttons bestellen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 06 november 2002 @ 19:11:

Je hebt ook van die 'headers" , die kan je direct op je lcd solderen, dat zijn net zulke pinnetjes als in je ide drive, maar die kan je kopen in allerlei maten. Daar heb je dus ook mannetjes en vrouwtjes van, en de afstand tussen de pinnetjes is precies die van de gaatjes op het lcd.
Natuurlijk niet zo handig dat je zelf een verlengkabel moet maken met dat soort stekkers. Maar het is wel een kleinere oplossing , en het zit stevig aan het lcd. Je kan natuurlijk weer aan de female, (de male zit dus aan het lcd)een sub D 25 polige female hangen (printerstekker), je krijgt dan een soort converter stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Klinkt goed! Eingelijk precies wat ik zoek. Waar koop je die headers (conrad?). Misschien heb je een plaatje of link (is me namelijk niet helemaal duidelijk welk type je nu bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel fff een pic maken.. heb die zooi hier liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:41:
check de pix fff op http://www.modwarehouse.com/ia
offtopic:
Wanneer ga je die Blue buttons bestellen ? :D
idd, zie nu dat een parallel mannetje of vrouwtje (ff emanciperen) hier direct niet op mogelijk is

[edit] buttons bestellen we zodra we > 100 betalingen binnen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier de pic... ik denk dat je dit bedoelt.. anders zou je ook van die kleine sockets kunnen bestellen.. zijn meestal wit en in veel breedtes te krijgen...

Afbeeldingslocatie: http://www.digiboy.nl/got/DSC00001.JPG

Ps. hoeveel betalingen voor die buttons heb je ondertussen binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep die bedoelde ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Aha, die ken ik wel. Heb je met deze niet het probleem dat het vrouwtje uit elkaar kan vallen (...).

[edit] doe button vragen maar ff in andere topic ;) Dan wordt die gelijk weer omhoog gekicked (ga nu ff de betalingen checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 06 november 2002 @ 20:00:
Aha, die ken ik wel. Heb je met deze niet het probleem dat het vrouwtje uit elkaar kan vallen (...).

[edit] doe button vragen maar ff in andere topic ;) Dan wordt die gelijk weer omhoog gekicked (ga nu ff de betalingen checken)
Topic kicked ;)

Ehh.. je moet vrouwtjes natuurlijk heel voorzichtig behandelen, anders doen ze dingen die je niet leuk vindt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vrouwtje is niet makkelijk te breken, het mannetje wel :). Om het vrouwtje te splitsen moet je hem doormidden knippen, en dan gaat er een pool verloren.

Bij conrad:
male: 36polig haaks : 739545 €1.30 , dit is de haakse versie van hierboven
female: 12 polig :739529 €2.90
Op de een of andere manier kon ik niet meer dan 12 polen vinden voor de female :?
Want het lcd heeft er ongeveer 16 dacht ik?

[edit]
Ik heb al een betere female:
female 36 polig :736368 recht €3.03 (zoals de foto van digiboy hierboven)

Ik neem aan dat je een haakse male op een rechte female wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is die andere connector die ik bedoelde... is ook bij veel electronica shops te krijgen:

Afbeeldingslocatie: http://www.yselec.com.tw/pics/56b.jpg

http://www.yselec.com.tw/list.htm

/me loves google!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D-FENCE schreef op 06 november 2002 @ 15:22:
Ik heb toch nog voor optie 2 gekozen en heb inmiddels ook bij betaald.
Zal het binnenkort wel op de userlist terugzien.
Staat er morgen weer keurig bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

heheh, altijd een probleem geweest, dat voorzichtig behandelen van die vrouwtjes ;)

[on topic] mooie oplossingen, ga ik zeker doen als het lcd'tje er is! Zouden jullie oplossing trouwens wel overeenkomen met de afstanden op het lcd :? Anders zou je nl het vrouwtje alsnog moeten molesteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

De betalingen van de Tweakers. welke hun LCD hebben afgezegd, zijn heden vandaag allemaal teruggestort. Einde van de week zal de naam dan niet meer zichtbaar zijn op de USERLIST.

Mocht je later spijt krijgen van je afzegging, u kunt altijd opnieuw een bestelling plaatsen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog bedankt, mail.eve, voor je inspanningen.. ik had het net als jij allemaal graag anders gezien, maar kon vanwege de prijs gewoon niet aan blijven haken voor een LCD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

ahum, ik durf het bijna niet te vragen...

...lieve mail.eve (...) zou het mogelijk zijn, om tegen meerprijs uiteraard, het bovenstaande pinnetjes verhaal door jouw te laten realiseren. Beetje zonde nl. om je soldeerwerk weer los te halen en dan pinnetjes te monteren. Absoluut geen enkel probleem indien je dit niet wil doen, maar je zou me wel gelukkig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:34:
Toch nog bedankt, mail.eve, voor je inspanningen.. ik had het net als jij allemaal graag anders gezien, maar kon vanwege de prijs gewoon niet aan blijven haken voor een LCD...
Verontschuldigen hoeft echt niet... Ook ik vind het jammer en vervelend dat het niet helemaal zo is gelopen als gepland.... Ik vind het al tof dat iedereen goede reacties geeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beun_de_Haas schreef op 06 november 2002 @ 20:37:
ahum, ik durf het bijna niet te vragen...

...lieve mail.eve (...) zou het mogelijk zijn, om tegen meerprijs uiteraard, het bovenstaande pinnetjes verhaal door jouw te laten realiseren. Beetje zonde nl. om je soldeerwerk weer los te halen en dan pinnetjes te monteren. Absoluut geen enkel probleem indien je dit niet wil doen, maar je zou me wel gelukkig maken :)
Mail me even.... dan zal ik kijken wat ik kan doen voor je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 23:17
Ik vind 't jammer om te doen, maar de nieuwe prijzen zijn voor mij tehoog, dus daarom ga ik voor optie 4.

Ik heb je een emailtje gestuurt mail.eve

Het zou erg prettig zijn wanneer ik er een reaktie op terug zou krijgen.

_/-\o_

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:27:
*** UPDATE ***
De betalingen van de Tweakers. welke hun LCD hebben afgezegd, zijn heden vandaag allemaal teruggestort.
Uhm, mail.eve, heb je het voorstel uit mijn mail dan niet gevolgd :?
Zou jammer zijn dat je nog extra kosten moet doen om het geld terug te bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 21:19:
[...]

Uhm, mail.eve, heb je het voorstel uit mijn mail dan niet gevolgd :?
Zou jammer zijn dat je nog extra kosten moet doen om het geld terug te bezorgen.
Je kent mij.... tuurlijk op jouw verzoek... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:46:
[...]

Mail me even.... dan zal ik kijken wat ik kan doen voor je....
Okay, you've got mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Tot mijn spijt moet ik meedelen dat ik nog weinig zie op mijn rekening, terwijl het in eerste instantie beloofd was voor maandag.

Na zijn TFT-schermpje moet Billsgate een beetje op de kleintjes letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Twan V schreef op 07 november 2002 @ 21:13:
Tot mijn spijt moet ik meedelen dat ik nog weinig zie op mijn rekening, terwijl het in eerste instantie beloofd was voor maandag.

Na zijn TFT-schermpje moet Billsgate een beetje op de kleintjes letten...
Wat betreft maandag had je gelijk, maar om nu bij iedere mail iedere keer gelijk terug te betalen leek achteraf niet slim. Woensdag zijn de betalingen zoals tot dat moment bekend waren terug betaald... Ik zal morgen een overzicht maken adv mijn rabo afboekingen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:12

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 19:04:
*** UPDATE ***

[modus]Spannend-modus[/modus]

En...? Al nieuws? Kunnen we ze volgende week tegemoet zien, na een daverende soldeer-actie in dit weekend? :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iNSaNe-oNe schreef op 08 november 2002 @ 13:09:
[...]

[modus]Spannend-modus[/modus]

En...? Al nieuws? Kunnen we ze volgende week tegemoet zien, na een daverende soldeer-actie in dit weekend? :)
Ik was vanochtend thuis... maar helaas niets, ze komen met van Gend & Loos... dus nu maar hopen dat ze dan komen als er iemand is.... achteraf had ik ze beter op mijn werkadres kunnen laten bezorgen daar is altijd iemand... De PTT heeft nog de optie om de volgende dag het pakket op het postkantoor af te laten halen.... Dus duim maar met me mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 21:29

Area53

I'am lost in space!!

G&L = vergeet en spoorloos, en nu maar hopen dat alles goed komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BEZORGING LCD

Ik heb nog even gecheckt bij VGL, het pakket wordt vandaag nog aangeboden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet een Blue / White LCD 240 x 128 Pixels besteld. Echt een mega geil LCD'tje. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LCD LEVERING

Zonet de mededeling gehad dat de eerste partij black on yellow/groen, binnen zijn, dat wordt dus solderen en daarna versturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :) :) Happy happy Joy joy :) :) :)

Ben toch wel blij met zo'n black on yellow/groen.
(Beetje alienachtig of zo :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
mail.eve, weet je al iets meer van de blauw/witte LCD's?

Ik weet dat er een levertijd geldt van 6/7 weken, maar ik ben benieuwd of je er al iets meer over gehoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me runs naar boven om een schone onderbroek aan te trekken :D
Ik heb weer eens de verkerde week uit gekozen om ziek te worden... of zal ik er nog een achteraan plakken ....

Klasse werk mail.eve & Digiboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 16:49:
LCD LEVERING

Zonet de mededeling gehad dat de eerste partij black on yellow/groen, binnen zijn, dat wordt dus solderen en daarna versturen....
Wie soldeert er nu? Die f*cking duitser niet, dus wie wel?
Heb je een piccie van een gesoldeerde yellow/green (? Was toch yellow/black?)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bart_Banaan schreef op 08 November 2002 @ 17:11:
[...]

Wie soldeert er nu? Die f*cking duitser niet, dus wie wel?
Heb je een piccie van een gesoldeerde yellow/green (? Was toch yellow/black?)
Het solderen gebeurt gewoon door ons zelf, dat was ook de afspraak bij de Duitse deal....

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/Nederlands/green-black.jpg

De picture kun je zien op www.grafisch-lcd.com.... In de regel zeggen wij idd dat het green/black is, maar officieel heet de backlite, yellow/green..... De plaatjes geven een ietwat vertekent beeld... Digiboy heeft al een tijdje dit scherm als test... en dat ziet er erg mooi uit... en natuurlijk allemaal 5 volt vanuit de molex... Zondag ga ik aan het karwei beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-TheGrimReaper- schreef op 08 november 2002 @ 16:55:
mail.eve, weet je al iets meer van de blauw/witte LCD's?

Ik weet dat er een levertijd geldt van 6/7 weken, maar ik ben benieuwd of je er al iets meer over gehoord hebt.
Zoals het nu is gegaan met de black on yellow/green lcd s zal het ook met de overige kleuren gaan. De order is gedaan, de leverancier geeft de opdracht voor productie, zodra ze arriveren krijg ik een mail met de dag en datum. En een ding weet ik zeker, we hebben zelf contact met de leverancier dus de lcds komen gegarandeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** DigiBoy ***

Als je dit leest kun je mij even bellen op 06-16472339, ik zit op mijn werk en heb hier geen telefoonnummers dus kan ik jou niet bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. En het is een Rabo Rabo overschrijven moet normaal in hoogstens twee dagen gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 18:26:
*** DigiBoy ***

Als je dit leest kun je mij even bellen op 06-16472339, ik zit op mijn werk en heb hier geen telefoonnummers dus kan ik jou niet bellen....
Dan moet je natuurlijk wel die stomme voicemail uitzetten! Ik ga zo naar Underworld toe in Amsterdam... Je kan me tot ongeveer 21:00 bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:57:
[...]
Dan moet je natuurlijk wel die stomme voicemail uitzetten! Ik ga zo naar Underworld toe in Amsterdam... Je kan me tot ongeveer 21:00 bereiken...
Voice mail.... man iedereen belt me..... okay het is nu geregeld, fijne avond en we zien elkaar morgenavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:27:
Heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. En het is een Rabo Rabo overschrijven moet normaal in hoogstens twee dagen gedaan zijn.
Idem hiero. Ik zit ook bij de Rabo, en een overschrijving staat er normaliter de volgende dag al op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tak77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
ik kan haast niet wachten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

wow, gaat lekker snel allemaal zo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En , is het nu soldeer dag.
Nou veel succes ermee. _/-\o_
(hoop dat er niemand een kater heeft of zo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

ok, mijn €5 is op weg voor de black/white display...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 09:23:
Kleine opmerking/vraag:

Ik zie veel casemods met LCD scherm er in gebouwd maar zonder bescherming voor het LCD. Nu is dit misschien niet echt nodig maar ik had er zelf graag een plexiglas plaatje ervoor gemonteerd om krassen en druk op het LCD scherm zelf te vermijden.

Kan iemand mij zeggen of dit geen invloed heeft op het beeld? Reflecties of zo die de leesbaarheid verminderen?

Heb zelf geen LCD liggen maar zou iemand dat voor mij eens kunnen testen? Gewoon een plexi-plaatje van 2 of 3 mm ervoor houden en zien of het beeld nog goed is. Eventueel het plaatje wat verder van het LCD houden en nog eens checken, tis namelijk niet de bedoeling dat het plexi tegen het glas van de LCD komt, een mm of 3 afstand ertussen lijkt me goed.

Het zou leuk zijn om dat eens te weten, dus als iemand zich geroepen voelt _/-\o_
Ergens in dit topic staat de zelfde vraag als ik het goed is, een plexiplaat ervoor maakt in principe niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

ik heb er zelfs foto's van gemaakt speciaal als antwoord op die vraag ergens voorin.

Ook ik heb het geld nog niet ontvangen ik wacht af.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik hem volgende week heb :)

/me can't wait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 22:10:
*** UPDATE ***

Vandaag contact gehad met Frans uit Duitsland. :(

GEEN GOED NIEUWS... :( :( :(

Die gozer kan zijn afspraken niet na komen..... :( :( :(

The "Gozer" will fuck your face some time when holding this tenor and hacking anonymous bullshit in german forums (remember always your IP-Adress was logged, Stupid :+ !) - YOU are bending the truth to YOUR (wrong) point of view ! You had brought in neither any knowledge nor any some-other in our deal: always Will, Want, Cheap ! And now this dirty hacking... :r

A deal can blast through many terms - thats f* life (also for me).
It's some other like sitting in a supermarkert und selling standards !

To the incoop-actioneers:

The deal was blasted because AGAIN the asian manufacturer announced 2 additional weeks before starting MANUFACTURING.
That was enough for me - 3 times delayd: so i cancelled that f* deal
I mailed it late at night (just after phoning to the manufacturer) to Xander Greogorowitsch from Modwarehouse.com (who was the "secretary" while Edwin van Eekelen was in the USA)

And THAT's IT !

He could get 30 pieces some days before going to US - i ordered them in Italy AND get mine part of them already.

He won't ? OK ! Not my problem.

And Edwin & Xander: the kiddy "number" with the MARTIN logging in on Messenger only for...what ? Like little chields. 8)7

Hoe nu verder:

1: Morgen volgt alle informatie, dus niet gelijk allemaal gillen.

2: Komen er nu wel LCD s: VOLMONDIG JA

Ik baal hier natuurlijk vreselijk van, maar wij zijn niet stil blijven zitten, we hebben inmiddels gezocht naar andere mogelijkheden en die zijn er gelukkig, daar morgen meer over.

de site grafisch-lcd.com is down maar dit is slechts een storing en heeft hier niets mee te maken.

GEZOCHT: GoT knokploeg voor een ritje Duitsland >:)
Don't have fear - come on every day on every time ! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

But wait: i will visit YOU again (but this time you might do not see me !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail.eve, ik dacht dat je het geld al had gestort. Tot op heden heb ik nog niks bijgeschreven gekregen op mijn rekening. Toen ik het naar jou overmaakte stond het er na twee dagen al op. Weirdddd. Nou ik hoop dat het snel komt.

gr33tz mazda626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gececked hier staat ook nog niets bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij ook niet. En Mazda heeft gelijk toen ik mijn geld stortte had je het de volgende dag al ontvangen. Dus het is inderdaad raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 13:38:
Mij ook niet. En Mazda heeft gelijk toen ik mijn geld stortte had je het de volgende dag al ontvangen. Dus het is inderdaad raar.
Het geld is woensdag zoals ik reeds aangegeven heb overgemaakt... Dat het niet op donderdag of vrijdag op jullie rekening geboekt staat is niet mijn fout... Ik heb ook geen melding teruggekregen dat er iets verkeerds zou zitten, immers ik heb er geen baat bij om het geld langer dan noodzakelijk vast te houden... Jullie kunnen mij bereiken op mijn o6 nummer dus voor dit soort vragen verzoek ik jullie om naar mij te mailen of naar het 06 nummer te bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Er komt een einde aan dit draadje....

Voor de verder afhandeling van de lcd verzoek ik jullie om naar www.grafisch-lcd.com te gaan en daar LCDFORUM aan te klikken.

Onder het topic afhandeling kun je terrecht met de vragen en of opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt mij ook beter. 8)
Na wat ik hierweer zit te lezen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen topic op GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 12:13:
But wait: i will visit YOU again (but this time you might do not see me !)
Spooky :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Voor degene die het willen weten, er is net een gesprek geweest tussen Franz en mij, de strijdbijl is begraven. We hebben beide geleerd... dus no hart feelings anymore.. immers het is niet de bedoeling om deze topic hier voor te gebruiken...

Verder verwijs ik een ieder naar:

Er komt een einde aan dit draadje....

Voor de verder afhandeling van de lcd verzoek ik jullie om naar www.grafisch-lcd.com te gaan en daar LCDFORUM aan te klikken.

Onder het topic afhandeling kun je terrecht met de vragen en of opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Hierbij het slotje. Afhandeling via bovengenoemde site.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.