[LCD] SED1330/T6963c inkoopactie Part II

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 914 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar hebben we het over? We hebben het over Grafische LCD's met controllers van het type SED1330 en T6963c.
Waarom een part II? Wegens het grote succes in het eerste topic.
Hoe komt dat succes dan? Lees verder en het word je allemaal duidelijk.

Maar eerst een picture

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd.gif

Over deze LCD's hebben we het:

Dit is een voorbeeld van een SED1330.

En nu een mini-verhaaltje :

In het eerste topic werd voorstel gedaan tot een inkoopaktie van grafische LCD's. De hype van LCD's was op dat moment erg groot en is het eigenlijk nog steeds. Zeker gezien de aanmeldingen die nog steeds gestaag binnenstromen.
Naarmate de vraag steeg en de animo bleef groeien is er overgegaan tot een inkoopaktie. DEZE AKTIE LOOPT NOG!
Door de vraag naar informatie is er nu ook een website gekomen waar de meeste vragen wel beantwoord kunnen worden. Kijk daarvoor op www.grafisch-lcd.com
Op software gebied wordt er door verschillende tweakers druk ontwikkeld. Als je de volgende Topics in de gaten houdt voor software kan het bijna niet stuk:
[LCD] Software voor SED1330
[LCD] Software voor GfX LCD's (t6963c) deel 2
Voor gebruikersvoorbeelden zul je toch echt de topics met casemodding [CM] door moeten nemen. Er zijn een aantal voorbeelden opgenomen op de site.

Mini-FAQ:

- Worden de LCD's gesoldeerd afgeleverd of moet ik zelf nog aan de slag?
* De LCD's worden kant en klaar afgeleverd. Het is bijna Plug en Play.

- Heb ik een inverter nodig voor de CCFL?
* Dit is afhankelijk van het type display dat je besteld. Kijk daarvoor op de site onder het kopje 'TYPE'

- Wanneer worden de LCD's afgeleverd?
* Ook dit is afhankelijk. De eerste lichting LCD's zal vanaf 15 september zachtjes aan zijn weg naar de mensen vinden.

- Kan ik me nog inschrijven?
* Ja je kunt nog steeds bestellen. Kijk hiervoor op de website onder het kopje bestellen.

- Wat zijn de prijzen?
* Als je het eerste topic doorgenomen hebt zag je verschillende prijzen rondgaan. De prijzen zijn nu enigzins vastgezet en die kun je terugvinden op de website. Daar staan de op dit moment geldige prijzen en evt. verzendkosten.

- Waar kan ik software downloaden? Wanneer komt PowerLCD 1.2?
* Software is ook via de site te downloaden. Op de site word een samenwerkingsverband aangegaan met verschillende mensen voor software. O.A. Zal hier straks de nieuwe PowerLCD te vinden zijn. Wanneer deze komt is nog niet bekend maar zo gauw hij er is zal dat wel duidelijk worden gemaakt. Ook voor andere software zoals bv de liquid-mp3 plug-in van Zotty kun je op de site terecht. Natuurlijk kun je hier ook DLportIO krijgen.

- Ik heb nog meer vragen waar kan ik die stellen?
* Allereerst natuurlijk in dit topic. Er zijn inmiddels een aardig aantal mensen die van alles op de hoogte zijn. Verder kun je via de website misschienw at dingen terugzoeken. En eventueel kun je mailen naar LCD@chello.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail.eve, heb je gevraagd het vorige te laten sluiten of zo? :?
Misschien goed maar of dat de ruzie zal stoppen weet ik niet, ik hoop van wel, ik probeer alvast wat positiviteit in te brengen nu
Hopen dat het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zegt dat t bijna plug en play is..
Betekent dat gewoon aansluiten, powerlcd erop en klaar?

En als ik zo'n schakelkastje heb, waarmee ik tussen verschillen lpt aansluitingen kan schakelen, werkt die lcd daar ook op? (natuurlijk niet als ie op mn printer staat, maar wel als ie op de lcd staat)

By the way, errug kewl deze actie, ff kijke of ik geld heb... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 16:43:
je zegt dat t bijna plug en play is..
Betekent dat gewoon aansluiten, powerlcd erop en klaar?

En als ik zo'n schakelkastje heb, waarmee ik tussen verschillen lpt aansluitingen kan schakelen, werkt die lcd daar ook op? (natuurlijk niet als ie op mn printer staat, maar wel als ie op de lcd staat)

By the way, errug kewl deze actie, ff kijke of ik geld heb... :)
geloof op allebei t antwoord ja =]

maar je moet wel 100% zeker powerlcd platgooien als je op je printer overschakelt, die vind t niet leuk geloof i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Krijgen jullie ook nog 240x128 grafische LCD's binnen met een blauwe achtergrond en witte letter/tekens/pics???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wil -TheGrimReaper- mij even opnieuw mailen.... op je hotmail krijg ik de email bevesting terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raid schreef op 25 augustus 2002 @ 16:48:
Krijgen jullie ook nog 240x128 grafische LCD's binnen met een blauwe achtergrond en witte letter/tekens/pics???
Dit LCD kun je nog bestellen tot 01-09-02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_Dennizz_ schreef op 25 augustus 2002 @ 16:45:
[...]

geloof op allebei t antwoord ja =]

maar je moet wel 100% zeker powerlcd platgooien als je op je printer overschakelt, die vind t niet leuk geloof i
Het antwoord is wel ja, maar dan moet je wel de software uitschakelen die een LCD aanstuurd... anders gaat het idd niet lekker met je printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|<an n!et w88 t0tdat |V|!jn LCD b!nnen !s :O

Mail.eve, keep up the good work. _/-\o_
and Mr Viper, put yourself together 8)7 and begin a fresh start here at GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Tot wanneer kan er eigenlijk besteld worden?

Ik had al een bestelling geplaatst maar ik wil deze eigenlijk verzetten naar circa 10 Sept omdat ik met een verhuizing bezig ben en het mij dan financieel gezien beter uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 september voor die t6963, die ander weet ik nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
Topictitel aangepast.
Zou je in het vervolg even kunnen wachten met het openen van je nieuwe topic totdat de oude door een modje is gesloten? Hij stond wel in SM maar dat wil nog niet zeggen dat je dan gelijk maar een nieuwe mag openen.

Succes ermee en houden we het nu netjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:24

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

jep hahaha.
dat zullen we zekerz doen he jongens en meiden???
hoeveel dagen duurt het nog voordat de eerste gave white on bleu lcd's de deur uit gaan???
ik kan nauwelijks w8en en ik wil die LCD hahhaah..
maar dat zullen er wel meer zijn.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Laatst online: 01-08-2019
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 17:10:
1 september voor die t6963, die ander weet ik nie
Bedankt!

@mail.eve:

- Dient de betaling of de bestelling voor 1 september te gebeuren?

- Vanaf 15 September beginnen de leveringen. Hoe snel zal dat ongeveer gaan (Hoeveel zijn er al klaar, hoeveel worden er per dag verstuurd)?

- Ik heb mijn bestelling al geplaatst maar wil graag later betalen. Moet ik dan later maar even een nieuwe bestelling plaatsten en deze ongedaan maken? Lijkt me wel zo makkelijk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 16:56:
Wil -TheGrimReaper- mij even opnieuw mailen.... op je hotmail krijg ik de email bevesting terug....
Done. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phreak schreef op 25 augustus 2002 @ 17:14:
Topictitel aangepast.
Zou je in het vervolg even kunnen wachten met het openen van je nieuwe topic totdat de oude door een modje is gesloten? Hij stond wel in SM maar dat wil nog niet zeggen dat je dan gelijk maar een nieuwe mag openen.

Succes ermee en houden we het nu netjes?
Roger that O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
En het geld is vanaf morgen ook onderweg. Dan gooi ik de overschrijving op de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil m'n lcd'tje, ik hou het niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:32:
ik wil m'n lcd'tje, ik hou het niet meer :D
Heb jij een lcd besteld dan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook niet...ik heb vanmiddag nog een boxer volgescheten... ik loop op van de zenuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Laatst online: 29-07 01:10
hm, ik heb net een black/white besteld!
kijken wanneer ze weer leverbaar zijn, kon ehm bestellen op "pre order"
Dus dat word wachten.......... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 00:32:
Ik ook niet...ik heb vanmiddag nog een boxer volgescheten... ik loop op van de zenuwen
Je hebt toch wel een nieuwe aangedaan he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** L4serDuDe ***

Ik kan niet mailen naar je HOTMAIL... wil je aub een ander email adres doorgeven.. thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 17:19

Kr3Kr

Melpomene

LoL

mail.eve, kun je ff bevestigen dat mijn geld [gregor van egdom] aangekomen is? thnx

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
krekrrr schreef op 26 augustus 2002 @ 17:39:
[...]

LoL

mail.eve, kun je ff bevestigen dat mijn geld [gregor van egdom] aangekomen is? thnx
Zo te zien wel ja, kan je online zien op www.grafisch-lcd.com en dan naar userlist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het helemaal niet meer, heb er drie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Drie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij wil de topics van tweakers EN de reacties daarop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 18:56:
Ik hou het helemaal niet meer, heb er drie besteld.
Als je dat hebt en geinstalleerd ben je ons op zijn minst pics verschuldigd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Er is weer een UPDATE van de userslist... Bestellers van LCD white on Black en welke ook al betaald zijn, kunnen hier de verzend datum zien.....

Ze zijn al klaar, maar ik wacht nog op de inverters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

mail.eve; heb je voor mij wat meer info over die 4*20 LCD's??
oa de maten, kan ik kijken og het allemaal in mijn kast wil passen. verder lijkt een prijs mij ook wel handig :)

[ Voor 0% gewijzigd door fenrir op 26-08-2002 20:29 . Reden: ik bedoel die blauwe hitachi schermpjes ]

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fenrir schreef op 26 augustus 2002 @ 20:27:
oa de maten, kan ik kijken og het allemaal in mijn kast wil passen. verder lijkt een prijs mij ook wel handig :)
Okay prijs is ongeveer bekend, ze worden ook op 15 september afgeleverd...

Prijzen:

Gesoldeerd: 78 euro (all-in)
Ongesoldeerd: 70 euro (ook zonder molex, kabel, etc)

Ik zal er voor zorgen dat je ze ook via de site kunt bestellen, deze lcd s lopen niet via deze inkoopactie.... voor verdere vragen lcd@chello.nl of www.grafisch-lcd.com en kies daar het forum dan kun je daar terrecht voor overige vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 17:04:
*** L4serDuDe ***

Ik kan niet mailen naar je HOTMAIL... wil je aub een ander email adres doorgeven.. thnx
ey, was dit pour moi bedoelt?
ik heb wel de bevestiging gekregen hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
bij de weg, lijst is niet geupdate... en neen, is niet m'n cache, want bovenin staat wel update: 26 aug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HMMMMM, er staat geen afleverdatum bij mijn naam, betekend dat ik moet wachten tot november ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik wil die blauwe lcd wel kopen ,alleen heb nu ff geen geld ...
over 2 weken wel weer ... kan ik dan nog bestellen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:12

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Hee, topic verplaatst...

* iNSaNe-oNe update zijn bookmarks. :)

Ennehm, ff on-topic: Ja! Ook ik wacht met smart op mijn LCD. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 21:30:
HMMMMM, er staat geen afleverdatum bij mijn naam, betekend dat ik moet wachten tot november ?
Hoe kan ik jou nu laten wachten... nee morgen wederom nieuwe datums bekend, ik heb die lcd hier kant en klaar liggen, maar de inverters zijn er niet bij... oeps jij hebt zonder besteld? Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
baquelappe schreef op 26 augustus 2002 @ 21:29:
bij de weg, lijst is niet geupdate... en neen, is niet m'n cache, want bovenin staat wel update: 26 aug
Hij is wel geupdate, maar geen kopers bij gekomen, wel aflever datums..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iNSaNe-oNe schreef op 26 augustus 2002 @ 21:47:
Hee, topic verplaatst...

* iNSaNe-oNe update zijn bookmarks. :)

Ennehm, ff on-topic: Ja! Ook ik wacht met smart op mijn LCD. :)
Ik zal je een geheimpje vertellen....

IK OOK :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh schreef op 26 augustus 2002 @ 21:35:
Ik wil die blauwe lcd wel kopen ,alleen heb nu ff geen geld ...
over 2 weken wel weer ... kan ik dan nog bestellen ??
Dan is wel de inkoopactie echt afgelopen, dan gelden gewoon de echte marktprijzen.... maar okay voor jou een uitzondering dan... meld je dan wel nu aan....
Dit heeft niemand gezien okay O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
baquelappe schreef op 26 augustus 2002 @ 21:24:
[...]

ey, was dit pour moi bedoelt?
ik heb wel de bevestiging gekregen hoor....
He hier heb je een andere NICK name :?

Nu moet je het niet moeilijker maken voor me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 21:51:
[...]

Hoe kan ik jou nu laten wachten... nee morgen wederom nieuwe datums bekend, ik heb die lcd hier kant en klaar liggen, maar de inverters zijn er niet bij... oeps jij hebt zonder besteld? Klopt dat?
Nee,
Eerst had ik zonder en op aanraden van jou had ik meteen nog een inverter erbij besteld.

ik had een tweede email van je gekregen met een bevestiging dat ik ook een inverter erbij had besteld.

Hierbij bevestig ik:

Hierbij de bevestiging,

[X] € 75,00 Lcd 240 x 128 sed 1330 Black on White

[X] € 5,10 Inverter voor ccfl, alleen nodig voor de SED 1330

[ ] € 135,00 LCD 240 x 128 t6963c White on Blue

[X] € 5,00 verzendkosten, indien niet aangekruist dan ga ik ervanuit dat je hem zelf komt halen, internationaal € 8,10

Totale kosten zijn 85,10 euro….

Bedankt voor je bestelling,

##### ###

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er misschien drie besteld, maar ik plant ze in drie verschillende pc's, dus er is niks bijzonders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 22:38:
Ik heb er misschien drie besteld, maar ik plant ze in drie verschillende pc's, dus er is niks bijzonders aan.
Bij 3 of meer komt er extra tax bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail.eve schreef op 26 augustus 2002 @ 21:03[/message]:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
www.outer schreef op 26 augustus 2002 @ 20:27:
oa de maten, kan ik kijken og het allemaal in mijn kast wil passen. verder lijkt een prijs mij ook wel handig

--------------------------------------------------------------------------------

Okay prijs is ongeveer bekend, ze worden ook op 15 september afgeleverd...

Prijzen:

Gesoldeerd: 78 euro (all-in)
Ongesoldeerd: 70 euro (ook zonder molex, kabel, etc)

Ik zal er voor zorgen dat je ze ook via de site kunt bestellen, deze lcd s lopen niet via deze inkoopactie.... voor verdere vragen lcd@chello.nl of www.grafisch-lcd.com en kies daar het forum dan kun je daar terrecht voor overige vragen....
uh lees ik dit goed "???? 78 euro voor een 20x4 lcd????? pff ik denk niet dat je er dan veel gaat verkopen

of heb je het nu over een andere lcd en gelden de laatste 3 regels alleen voor de qutoe van www.outer ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 23:13:
[...]

uh lees ik dit goed "???? 78 euro voor een 20x4 lcd????? pff ik denk niet dat je er dan veel gaat verkopen

of heb je het nu over een andere lcd en gelden de laatste 3 regels alleen voor de qutoe van www.outer ???????
Het zijn geen gewone LCD´s, ten eerste blauwe... groene heb ik ook voor je...die zijn stukken goedkoper...

Het laatse van je vraag begrijp ik niet helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaan die groene kosten dan? Als ik m'n gfx lcd binnen heb wil ik er denk ik ook nog wel een character LCD bij hebben :D Blauw is wel erg :9~ maar als die groene LCD's nou een stuk goedkoper zijn dan worden het waarschijnlijk 2 groene!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groene 4x40 :? zijn die ook leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 17:19

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 02:28:
Wat gaan die groene kosten dan? Als ik m'n gfx lcd binnen heb wil ik er denk ik ook nog wel een character LCD bij hebben :D Blauw is wel erg :9~ maar als die groene LCD's nou een stuk goedkoper zijn dan worden het waarschijnlijk 2 groene!
en dan zet je daar ff blauwe ledjes in ;)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 23:50:
Het zijn geen gewone LCD´s, ten eerste blauwe... groene heb ik ook voor je...die zijn stukken goedkoper...
Ik weet niet wie je deze leverd? Maar ik weet wel dat 'n 4x20 bij Crystalfontz slechts $36 kost.. goed komt wel wat bij qua belating en vervoer ect maar E70 zal 't niet worden gok ik? misschien beter dat je'n andere leverancier neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe lang is de printer kabel van Lcd naar de printerpoort.
Want ik heb ongeveer 1,5 meter nodig kan dat??

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 11:19:
[...]
Ik weet niet wie je deze leverd? Maar ik weet wel dat 'n 4x20 bij Crystalfontz slechts $36 kost.. goed komt wel wat bij qua belating en vervoer ect maar E70 zal 't niet worden gok ik? misschien beter dat je'n andere leverancier neemt?
Dat klopt idd... maar deze is helblau een speciale uitgaven... na mijn vakantie komen de prijzen en de verschillende lcd´s allemaal uitgebreid op de site.... Ik wil eerst de inkoopactie afmaken, dan met vakantie, en dan verder de site uitbreiden.. er zijn namelijk ook goedkopere varianten en in diverse kleuren.... maar die nu op de site staat, dat is echt een speciale... vandaar de price.....

En dat importeren:

Je moet dan ook nog in TAX aldaar betalen, dan shipping cost (en die zijn niet misselijk) en dan nog de invoerrechten, dus tel dat eens bij elkaar op, dan zit je ook al dicht bij die 70 euro, maar dan moet je nog een molex nemen, kabel, etc etc dus valt best nog wel mee....

En eerlijk is eerlijk, de vraag is groot het aanbod laag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uroy schreef op 27 augustus 2002 @ 11:32:
Hoe lang is de printer kabel van Lcd naar de printerpoort.
Want ik heb ongeveer 1,5 meter nodig kan dat??
Even een verleng kabel er tussen zetten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 21:54:
[...]

Dan is wel de inkoopactie echt afgelopen, dan gelden gewoon de echte marktprijzen.... maar okay voor jou een uitzondering dan... meld je dan wel nu aan....
Dit heeft niemand gezien okay O-)
Hé super !!
Moet dan gewoon bestellen op www.grafisch-lcd.com ??

De T6963c wil ik dan ... met blauwe letters ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik schop nooit, maar nou vind ik het wel ff nodig vanwege die lcd die ik wil bestellen en de betaalregelingen enzo .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

nou ik denk ongetwijfeld, en eigelijk weet ik wel zeker, dat je hem gewoon op de reguliere manier moet bestellen.... dan krijg je vanzelf een mailtje terug....

mail.eve had je mijn mailtje ontvangen ???? alles accoord ?????

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Der_Rudy schreef op 27 augustus 2002 @ 19:21:
nou ik denk ongetwijfeld, en eigelijk weet ik wel zeker, dat je hem gewoon op de reguliere manier moet bestellen.... dan krijg je vanzelf een mailtje terug....

Dan bestel ik maar op de reguliere wijze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

en op het retour mailtje refereer je nog even naar dit topic dan komt het ongetwijfeld helemaal voor mekaar...

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Der_Rudy schreef op 27 augustus 2002 @ 19:25:
en op het retour mailtje refereer je nog even naar dit topic dan komt het ongetwijfeld helemaal voor mekaar...
Ut komt wel goed :) , tog bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Der_Rudy schreef op 27 augustus 2002 @ 19:21:

Roger that.... :)

Bartjuh:

You ve got mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail.eve ik bedoel ik krijg binnenkort een blauwe 20x4 lcd van Crystalfrontz kweet niet meer hoe duur het was tis via een inkoopactie de topics zijn gesloten maar wel active. maar goed inclusief shipping naar me deur kost dat geen 70 euro. dus dan moet het wel erg speciaal zijn anders is het bijna goedkoper om zelf 1tje bij cf te bestellen.

Het is dan wel niet gesoldeerd maar das easy. tis maar een tip dat je oplet met die prijzen anders raak je er echt geen 1 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 23:09:
mail.eve ik bedoel ik krijg binnenkort een blauwe 20x4 lcd van Crystalfrontz kweet niet meer hoe duur het was tis via een inkoopactie de topics zijn gesloten maar wel active. maar goed inclusief shipping naar me deur kost dat geen 70 euro. dus dan moet het wel erg speciaal zijn anders is het bijna goedkoper om zelf 1tje bij cf te bestellen.

Het is dan wel niet gesoldeerd maar das easy. tis maar een tip dat je oplet met die prijzen anders raak je er echt geen 1 kwijt.
wat heeft een blauwe 20×4 lcd scherm hiermee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Bedankt voor je reactie... natuurlijk heb ik ook eerst gekeken naar de prijzen in de markt.... met markt bedoel ik dus de prijzen hier op GoT.. Maar dit is echt wel even wat anders.... Als je al naar de behuizing kijkt etc..... niet echt te vergelijken.. Maar ik wil ze eerst zelf zien, voelen, ruiken..... en dan plaatjes ervan schieten... dus even geduld en dan zal ik de verschillen laten zien.... en natuurlijk een ieder overtuigen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

zijn ook te koop via de site maar schijnt een speciale uitgave te zijn ....

Mail.eve thanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Wat zijn het precies voor invertors? Want ik heb hier nog een blauwe ccfl met kapotte invertor, zou daar zo'n 5v of 12v invertor voor kunnen gebruiken?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HyperMan schreef op 28 augustus 2002 @ 00:21:
Wat zijn het precies voor invertors? Want ik heb hier nog een blauwe ccfl met kapotte invertor, zou daar zo'n 5v of 12v invertor voor kunnen gebruiken?
Wat voor scherm is het? even wat meer info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat het voor een scherm is maar voor een blauwe CCFL dus een lichtbuisje :)

....damn... wat was ik vroeg wakker.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 05:14:
Ik denk niet dat het voor een scherm is maar voor een blauwe CCFL dus een lichtbuisje :)

....damn... wat was ik vroeg wakker.....
Tjee ikzie het twas ook laat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

* Twan V is weer even terug van weggeweest
Heb ik iets gemist (behalve omdat we om een al te vervelende reden van topic verhuisd zijn)?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

20x4 is wel een heeeeeeellll stuk crapiér dan een grafisch lcd lijkt me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

De userslist is weer helemaal UP TO DATE bijgewerkt...

Voor de mensen die terug zijn met vakantie:

Status: 15 September worden de LCDs geleverd, daarna verstuurd
Er is inmiddels een site waar je de USERSLIST kunt zien, en vele andere handige dingen:
www.grafisch-lcd.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
NOG 3 weken :D

w00t

Verwijderd

Kleine opmerking/vraag:

Ik zie veel casemods met LCD scherm er in gebouwd maar zonder bescherming voor het LCD. Nu is dit misschien niet echt nodig maar ik had er zelf graag een plexiglas plaatje ervoor gemonteerd om krassen en druk op het LCD scherm zelf te vermijden.

Kan iemand mij zeggen of dit geen invloed heeft op het beeld? Reflecties of zo die de leesbaarheid verminderen?

Heb zelf geen LCD liggen maar zou iemand dat voor mij eens kunnen testen? Gewoon een plexi-plaatje van 2 of 3 mm ervoor houden en zien of het beeld nog goed is. Eventueel het plaatje wat verder van het LCD houden en nog eens checken, tis namelijk niet de bedoeling dat het plexi tegen het glas van de LCD komt, een mm of 3 afstand ertussen lijkt me goed.

Het zou leuk zijn om dat eens te weten, dus als iemand zich geroepen voelt _/-\o_

• Tylen
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

MAIL.EVE ik heb een vraagje. Ik heb mijn bevestigings mailtje gehad (balck/white) maar nu zie ik niet in de userlist mijn naam staan met pre order ofzo. Moet ik gewoon geld overmaken? Of gewoon w88 tot november ??

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Verwijderd

Topicstarter
Jeroen_Tielen schreef op 29 augustus 2002 @ 09:49:
MAIL.EVE ik heb een vraagje. Ik heb mijn bevestigings mailtje gehad (balck/white) maar nu zie ik niet in de userlist mijn naam staan met pre order ofzo. Moet ik gewoon geld overmaken? Of gewoon w88 tot november ??
In het maitje stond het volgende:

Hierbij bevestig ik de Pre Order voor het lcd..

Vanaf November zal deze weer leverbaar zijn... tzt krijg je een maitje...

Met vriendelijke groet,

Edwin

De userslist is voor reeds betaalde kopers. Ik zal aan het einde van de dag ook een Pre-Order lijst aanmaken....

• Tylen
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 10:00:
[...]

In het maitje stond het volgende:
Hierbij bevestig ik de Pre Order voor het lcd..
Vanaf November zal deze weer leverbaar zijn... tzt krijg je een maitje...
Met vriendelijke groet,

Edwin

De userslist is voor reeds betaalde kopers. Ik zal aan het einde van de dag ook een Pre-Order lijst aanmaken....
Ok duidelijk. :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Verwijderd

B) Vraagje van een total newbie op dit gebied: Kan je deze LCD's dus gewoon op je printerpoort aansluiten en dan via software bijvoorbeeld het nieuws showen? En in hoeverre is zoiets lastig aan te sluiten als je er geen drol van weet?

Verder vraag ik me af hoe het zit met de specs van de T6963c. Zit er een plexiglazen plaatje voor oid? Hij lijkt er wel luxe uit te zien, echter voor 115 € zouden wat meer specs of pics wel fijn zijn.

Wel erg leuk dit soort acties...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 10:16:
B) Vraagje van een total newbie op dit gebied: Kan je deze LCD's dus gewoon op je printerpoort aansluiten en dan via software bijvoorbeeld het nieuws showen? En in hoeverre is zoiets lastig aan te sluiten als je er geen drol van weet?

Verder vraag ik me af hoe het zit met de specs van de T6963c. Zit er een plexiglazen plaatje voor oid? Hij lijkt er wel luxe uit te zien, echter voor 115 € zouden wat meer specs of pics wel fijn zijn.

Wel erg leuk dit soort acties...
www.grafisch-lcd.com
Daar kun je plaatjes bekijken...

Wat wil je allemaal weten van de controller t6963c?
Aansluiten is Plug and Play, dus geheel kant en klaar...
Voor specifieke vragen gaarne naar het LCD FORUM.... deze kun je ook op de site vinden.

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:22

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Ik heb gister mijn LCD binnengekregen, en ben er zeer over te spreken.
Mail.eve, keep up the good work, en die jongens van powerLCD verdienen ook een lintje !

Kben er echt zeer tevreden mee !

Meh!

Verwijderd

Ik denk dat Hieronymo meer doelt op de specs van de module zelf. De T6963C is namelijk altijd en overal hetzelfde ;)

Voorbeelden van info die je zou kunnen geven:
- response time (rise / fall)
- contrast
- stroomverbruik backlight
- afmetingen / opbouw

Voor 115 euro vind ik op z'n minst dat de koper het recht heeft hierom te vragen. En de verkoper moet op z'n minst moeite doen deze informatie te achterhalen en te posten. Maargoed, als een bepaalde spec niet bekend is, dan kun je a) de kat uit de boom kijken, of b) de gok wagen en er vanuitgaan dat het naar wens werkt :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 13:06:
Ik denk dat Hieronymo meer doelt op de specs van de module zelf. De T6963C is namelijk altijd en overal hetzelfde ;)

Voorbeelden van info die je zou kunnen geven:
- response time (rise / fall)
- contrast
- stroomverbruik backlight
- afmetingen / opbouw

Voor 115 euro vind ik op z'n minst dat de koper het recht heeft hierom te vragen. En de verkoper moet op z'n minst moeite doen deze informatie te achterhalen en te posten. Maargoed, als een bepaalde spec niet bekend is, dan kun je a) de kat uit de boom kijken, of b) de gok wagen en er vanuitgaan dat het naar wens werkt :)
Daar heb je ook wel gelijk in, maar ik heb die info niet. En het internet is natuurlijk altijd informatief genoeg....

De meeste dingen staan in de PDF files op de site, immers is alleen de controller anders.... overige specificaties zijn gelijk aan die van de white/black LCDs

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 14:05:
[...]

Daar heb je ook wel gelijk in, maar ik heb die info niet. En het internet is natuurlijk altijd informatief genoeg....

De meeste dingen staan in de PDF files op de site, immers is alleen de controller anders.... overige specificaties zijn gelijk aan die van de white/black LCDs
Dus in princiepe is ie precies hetzelfde ,alleen de controller is anders en de t6963c heeft een blauw backlight ??

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh schreef op 29 augustus 2002 @ 14:45:
[...]

Dus in princiepe is ie precies hetzelfde ,alleen de controller is anders en de t6963c heeft een blauw backlight ??
In grote lijnen dus wel....

Verwijderd

ok ik ben een dikke noep. Hoe zit dat met die inverters. Stel ik neem er 1tje waar bij staat inverter nodig. Waarvoor is die dan? want er staat bij dat ie plug en pray is.....

Verwijderd

Een korte extra vraag, maar eerst wat achtergrond info:

Ik heb een aantal comp's hier staan en deze draaien allemaal onder Debian. Ik ben geen linux-guru maar zeg niet dat ik niet vage hardware kan aansluiten.

Mijn vraag;

Draaien die super gave displays ook met lcdproc? Ik ben met name in de bleu/white versie met de t6963c geintreseerd en zou er graag 1 of 2 willen bestellen. Maar een voorwaarde is dat hij het wel onder linux met lcdproc doet.

B.v.d. Golf

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Geen greetz golf.geo. Lees de faq aub.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 17:02:
ok ik ben een dikke noep. Hoe zit dat met die inverters. Stel ik neem er 1tje waar bij staat inverter nodig. Waarvoor is die dan? want er staat bij dat ie plug en pray is.....
1: Inverter-> Nodig om de CCFL te laten branden...zodoende kun je alles goed van het display aflezen ook ´s nachts.

2: Plug and Play wil zeggen, LPT stekker op de Printerpoort aansluiten, en de MOLEX (stekkertje gelijk aan die van een CDROM of HARDEschijf) aansluiten en draaien maar... Natuurlijk moet je zelf je LCD een mooi plekje ergens geven..

@ golf.geo:

Ik ken LCDproc niet dus ik zou het niet weten....

Verwijderd

dus als ik het goed begrijp zit het zo met die lcd's....je duwt hem ergens in je pc...je kan hem zo op de voeding aansluiten met connector ?? en dan gwoon achter op je lpt aansluiten.... dus gwoon stekker erin duwen of moet er ook nog gesoldeerd worden ??

Verwijderd

er hoeft dus niet gesoldeerd te worden!

Verwijderd

het is dus echt plug en disPLAY!!
Er moet natuurlijk nog wel een software proggie worden gebruikt.

• Twan V
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Ja, en die software is weer te vinden op http://www.grafisch-lcd.com

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Verwijderd

Topicstarter
Geheimpje... de software is alleen maar een doorlinkje naar www.powerlcd.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 20:01:
het is dus echt plug en disPLAY!!
Er moet natuurlijk nog wel een software proggie worden gebruikt.
He dat is grappig Plug and disPLAY ;)

Verwijderd

Ja sorry die floepte er zo uit...

Jammer dat niet lukt wanneer ik een slogon moet verzinnen om bv een mooie cabrio kan winnen of zo... hehehe, dan komt er niet meer uit dan uhhhh.........uhhhhh......uhhhhh...................................ik ga maar weer achter mijn pc's zitten.... :)

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

Jippie ik zie net dat ik in de lijst sta, mail.eve was alles duidelijk met de extra storting ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus deze Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/Nederlands/PowerLCD-Blue_small.jpg heeft dus standaard blauwe verlichting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 00:10:
dus deze [afbeelding] heeft dus standaard blauwe verlichting ?
Dit is niet de juiste, dit is een Hell blauwe, blauw/blauw.... En het gaat om de white/blue....

Het principe is wel hetzelfde alleen het lettertype is anders....
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.