Verwijderd
Er wordt dus hard gewerkt om te zorgen dat iedereen z'n blue/white schermpie geleverd krijgt. Voor de nieuwe bestellers en voor mensen die toch liever van de blue/white afzien ben ik dus druk bezig. Zoals ik al eerder aangaf zal ik binnenkort fff wat pix online zetten (zodra ik de info heb).
Voor nu: Chill & relax! Ik zit ook al heel erg lang op mijn LCD te wachten zodat ik 'm kan inbouwen in m'n case! Als het dus een beetje meezit heeft iedereen binnenkort z'n LCD!
Hiervanuit de States, ik kan het toch niet laten. Maar rustig rustig... Verder lees ik het topic niet, maar ik zie dat het allemaal goed gaat komen..
Verwijderd
Anyways veel plezier in de States!!
Pas op voor sluipschuttersVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 01:40:
He mensen,
Hiervanuit de States, ik kan het toch niet laten. Maar rustig rustig... Verder lees ik het topic niet, maar ik zie dat het allemaal goed gaat komen..
Verwijderd
Verwijderd
Goh ze komen dus toch nog!, Ik was het al weer bijna vergeten (evenals die 70 euro' s)
Altijd leuk; als het zo lang duurt heb je bijna het idee dat het een cadeautje is dat je zomaar opgestuurd krijgt.
Inmiddels heb ik al is twee maanden terug die lcd schermpjes van 7 euro getest en dat is best wel leuk, dat zijn trouwens precies dezelfde als op de ene site een paar posts terug, van €30!!! Alleen hebben die ook -12V nodig en das echt irri voor handheld toepassingen . En ze hebben geen backlight en das niet handig, alleen overdag is het goed te zien
En wordt mail.eve inmiddels niet een beetje geshuffeld van die lange nasleep?
w00t
ik word gek man..
ik wil weer modden..
heb nu 200 leds besteld.. bij die ene IA...
duss heb er weer zin in!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
neem d'r nog een Blue LED illuminated button bij is ie helemaal afmydogisgone schreef op 15 oktober 2002 @ 02:54:
ahhhh ik wil m'n lcd...
ik word gek man..
ik wil weer modden..
heb nu 200 leds besteld.. bij die ene IA...
duss heb er weer zin in!
Beun_de_Haas schreef op 15 oktober 2002 @ 08:30:
[...]
neem d'r nog een Blue LED illuminated button bij is ie helemaal af
kan ik doen jah...
Heb vrijdag toch maar voor de lol zo'n lcd'tje besteld bij http://members.lycos.nl/lcdscherm , al was het alleen maar om te kijken of ik 'em ook echt kreeg (o.k., ik geef toe: ik wil ook een grafisch LCD!)
Heb hem net binnen (optie 1), maar volgens mij is dit een gloedjenieuw schempie.
Tevens zijn de voltage's standaard (5V spanning; -15 .. -5V contrast)
Geen backlight, da's waar..........
Front: http://www.home.zonnet.nl/dr.roelski/display_front.jpg
Back: http://www.home.zonnet.nl/dr.roelski/display_back.jpg
(plaatjes met scanner gemaakt, heb helaas nog geen digi. cam.)
Zo, nu ga ik de USB ontwerpen eens verder bestuderen, kan ik Zotty eens helpen
Verwijderd
Het is trouwens wel een sed1330 controller
Hier heb ik em ook werkend:

Verwijderd
ik ga even hersenonderzoekje doen bij jouw, jij hebt een zwarte editie van een rs50, en je broertje een rieju? kom je toch van sc00ta freaks.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
sjonge jonge zeg...
das erg he ff w8en he!
ik w8 nu al bijna 4 maanden!

en jij hoeft maar 2 maanden te w8en.

dus niet zo lopen zeiken plz!
er zijn nog andere mensen die nog veel langer moeten w8en!
wees blij dat die schermpjes er nog waren...

Wim is in het park
Daar komt Els
Wil je neuken? vraagt Wim
Els loopt door
Kapsonestrut
Els is dom
Wim is stoer
Verwijderd
dus begin de dagen (en uurtjes af te telleuh) !!
Lol @ die Reclame SIRETwan V schreef op 18 oktober 2002 @ 23:42:
offtopic:
Wim is in het park
Daar komt Els
Wil je neuken? vraagt Wim
Els loopt door
Kapsonestrut
Els is dom
Wim is stoer
[/oftopic]
duurt nog ongeveer 10 dagen voordat ik mn hem thuis heb dus w8 nog gezelig een paar daagjes. vind het gewoon een goeie zaak dat gewoon op volgorde word uitgedeeld dan weet je tenminsten waneer je hem krijgt. en met een beetje geluk heb je hem meschien wel eerder dan die datum als het solderen en testen opshiet.
Verwijderd
Als je er niet op let is ie binnen voor je het weet
Nu begin ik er alleen een beetje heeel erg nieuwsgierig naar te worden
Ik heb weer veel gelezen, er zal veel te doen zijn als ik weer terug ben. Natuurlijk had ik gehopen dat alles voor de vakantie geregeld zou zijn, maar goed, nog een paar dagen en dan bent ik weer thuis...
Mensen ik ga weer genieten van de zon....
Greetz from the USA...
Ik weet het niet groeten.... gna gna
* Scarp wacht met spanning af tot z'n lcd er is
Verwijderd
Ik weet uit eerste hand wat hij doet and that job aint underpaid... Dus ik kan wel zeggen dat mail.eve deze IA niet is gestart om er rijker van te worden.Scarp schreef op 21 oktober 2002 @ 20:09:
Hmm...waar heeft mail.eve het geld vandaan voor zo'n vakantie?
* Scarp wacht met spanning af tot z'n lcd er is
Ik weet dat Scarp een geintje maakt maar ik las vaker in dit topis verwijten dat die LCD's zo duur zijn en dat hij er beter van wil worden, etc. Gewoon bullshit want deze actie kost tijd en geld.
Mail.eve, je zal waarschijnlijk een vraagje over mij krijgen van Herman / Jolanda als je terug bent maar dat merk je vanzelf wel...
Ik hoor het antwoord wel via Michelle.
Hoe dan ook. Iedereen die hieraan meedoet word niet gedwongen om mee te doen, maar doet mee omdat hij een lcd wil voor een gunstige prijs en waardeert uiteraard de inzet van mail.eve. Als iedereen straks z'n lcd'tje heeft komen er vast mee lofbetuigingen.
* Scarp wenst mail.eve een goede vakantierust toe (aangezien mail.eve straks hard moet werken voor solderen en opsturen van een aantal lcd's).
Verwijderd
Idd, zo moet je het zien. En hij mag best gecompenseerd worden in de kosten aangezien iedereen die een LCD aanschaf van deze actie profiteert. Maar helaas dachten er een aantal niet zo over in de loop van deze IA en dat is gewoon erg jammer.Scarp schreef op 22 oktober 2002 @ 11:50:
Ja tuurlijk was het een grapje. Hetzelfde grapje werd bij de IA van Nitraat ook gemaakt. Ik waardeer de inspanning die mail.eve doet voor de IA heel erg. En jah, lcd's zijn gewoon best duur, maar zonder deze IA was het nog duurder.
Hoe dan ook. Iedereen die hieraan meedoet word niet gedwongen om mee te doen, maar doet mee omdat hij een lcd wil voor een gunstige prijs en waardeert uiteraard de inzet van mail.eve. Als iedereen straks z'n lcd'tje heeft komen er vast mee lofbetuigingen.
* Scarp wenst mail.eve een goede vakantierust toe (aangezien mail.eve straks hard moet werken voor solderen en opsturen van een aantal lcd's).
ik heb een mailtje gestuurd naar lcd@chello. !
oftewel :
ik wil er ook 1 ! en wel 1 x t6963c en een 12v inverter en verzendkosten .
please let my wish come true !
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Ik vond de ouwe prijs van de LCD' s erg goedkoop, maar nu zijn ze ongeveer even duur als bij conrad, maar daar moet je nog wel een godsvermogen aan verznedkosten betalen
(bij conrad: €115.54 met CCFL en inverter : €16.23) dus nogsteeds duurder
Blij dat ik meedoe!!!!
Verwijderd
Mail.eve is nog op vakantie, je krijgt antwoord op je mailtje zodra hij terug is... En je hebt voor de t6963c lcd's geen inverter nodig, deze is namelijk met LED backlight (veel mooier), werkt gewoon op 5 volttalin schreef op 22 oktober 2002 @ 19:31:
ik heb site geproberd , daar heb ik al mijn gegevens ingevuld maar toen kreeg een 404 fout ??
ik heb een mailtje gestuurd naar lcd@chello. !
oftewel :
ik wil er ook 1 ! en wel 1 x t6963c en een 12v inverter en verzendkosten .
please let my wish come true !
Jah ?!Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:28:
Ligt eraan welke versieMet CCFL wel, met led niet
Ik vond de ouwe prijs van de LCD' s erg goedkoop, maar nu zijn ze ongeveer even duur als bij conrad, maar daar moet je nog wel een godsvermogen aan verznedkosten betalen
(bij conrad: €115.54 met CCFL en inverter : €16.23) dus nogsteeds duurder
Blij dat ik meedoe!!!!Hulde Hulde Hulde
Kan ze niet vinden bij conrad hoor...
Vind het maar een onoverzichtelijke en onduidelijke site van conrad, sinds ze de lay-out enzo vernieuwd hebben is het er ook niet beter op geworden
Een lcd heb ik al.
specs: Sun Workstation Server Router Laptop

w00t
Verwijderd
Ja die zoekmachien van hun vind niets meer he!Bartjuh schreef op 23 oktober 2002 @ 18:16:
[...]
Jah ?!
Kan ze niet vinden bij conrad hoor...
Vind het maar een onoverzichtelijke en onduidelijke site van conrad, sinds ze de lay-out enzo vernieuwd hebben is het er ook niet beter op geworden
Maar we hebben gelukkig de catalogus:
LCD: 187445 -44 €115.54
INVERTER: 183571 -44 €16.23
Als je het nummer 187445 intiept kom je er wel
BTW bij service kan je datenblad opzoeken (omslachtig idd)
Verwijderd
Conrad is goedkoper met een IA. Bovendien is de kans groot dat de displays blauw/wit zijn. Althans dat waren ze een jaar geleden en is makkelijk na te vragen bij Conrad zelf, inclusief exacte merk/model/type nummer met bijbehorende specs zoals response time.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:28:
Conrad heeft als regel dat je bij inkoop van meerdere stuks korting krijgt. Dit gaat per 5 en het scheelt al gauw 10 euro bij kleine aantallen. Bij grotere aantallen beduidend meer.
Verzendkosten stelt ook bijna niks voor als je dit handig aanpakt. Laat Conrad het opsturen naar 1 persoon en die persoon stuurt het daarna in een noppenenvelop weer door naar de rest. Kost je p/p een paar euro en dat is goedkoper dan bij deze inkoopactie. Bovendien is de levertijd veel sneller.
Enige voordeel van deze actie is dat je het hier gesoldeerd en al kunt krijgen.
Foto van een Conrad LCD:

Dit is dan wel 240x64, maar de 240x128 versie heeft dezelfde kleuren. Merk is Nan Ya en de controller een T6963C.
Excuses als ik hier nu iemand meer voor de kop stoot, maar ik vind dat dit sinds de onderlinge samenwerking en prijsafspraken van sites, dit niet meer op een IA lijkt, maar steeds meer de commerciele kant op gaat. Het voordeel voor de tweaker is steeds verder te zoeken qua prijs.
Dus op zich is deze IA wel goedkoop voor een groot aantal mensen (waaronder ikzelf), maar voor de laatkomers niet meer zo voordelig, misschien dat die zich kunnen beraden op een nieuwe IA bij conrad ofzo.
Overigens, volgens de userlist zou op 28 oktober de 1e LCD van de IA verstuurd moeten worden (de mijne de 31e).
Verwijderd
Das waarScarp schreef op 25 oktober 2002 @ 14:45:
Ik denk dat er in dit topic 2 dingen door elkaar worden gehaald, ten eerste de oorspronkelijke IA van een compleet gesoldeerde grafische lcd voor ergens rond de 65 euro (ik dacht 68). Ten tweede de optie voor laatkomers om tegen een "normale" prijs zo'n lcd te kopen.
Dus op zich is deze IA wel goedkoop voor een groot aantal mensen (waaronder ikzelf), maar voor de laatkomers niet meer zo voordelig, misschien dat die zich kunnen beraden op een nieuwe IA bij conrad ofzo.
Ben het met je eens dat zoiets meer gescheiden had moeten zijn, maar leed is al geleden. Voorlopig afwachten op wat komen gaat.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 14:56:
[...]
Das waarMaargoed, dan hoort de 2e optie deel niet op GoT thuis. Hooguit een verwijzing, maar verder niet. Een oplossing zou zijn een nieuw topic te openen en dat "Afhandeling SED1330/T6963C inkoopactie" te noemen oid. En daar dan de originele IA afhandelen wat betreft de originele deal. Anyways, je snapt wel wat ik bedoel.
Ik krijg een beetje gemixte gevoelens hierover, aan de ene kant super mooi lcd schermpje tegen een schijnbaar "lage" prijs, maar aan de andere kant krijg ik door sommige posts hier het gevoel dat ik een beetje gena**d wordt...
Ik bedoel... 120,45 is niet niks ...
Verwijderd
kijk ff op www.grafisch-lcd.tk en zie je status en wanneer de planning voor jouw lcd is dat tie op je matje ligt.Bartjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 16:14:
Maarja, heb al lang 120,45 gestort(en velen met mij), heb(ben) ik(wij) iets doms begaan ??
Ik krijg een beetje gemixte gevoelens hierover, aan de ene kant super mooi lcd schermpje tegen een schijnbaar "lage" prijs, maar aan de andere kant krijg ik door sommige posts hier het gevoel dat ik een beetje gena**d wordt...
En ik denk dat je/wij (ik ook) niet genaaid worden, omdat er altijd een got knokploeg is
mail.eve doet z'n best om eruit te halen wat mogelijk is. Niets dan lof voor z'n IA.
Iedereen gewoon rustig blijven en wachten op z'n lcd.
Ik zie dat jij als laatste een lcd heb besteld nl op [Nr 128] [Datum 1-10-2002] [Nick Bartjuh] [lcd wordt verstuurd op 23-11-2002] [Betaald ja]Bartjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 16:14:
Maarja, heb al lang 120,45 gestort(en velen met mij), heb(ben) ik(wij) iets doms begaan ??
Er zijn nog mensen die vanaf 15 jullie op hun produkt wachten, en als je geen geduld heb moet je ook niet aan zo'n actie beginnen

talkin' is cheap, people follow like sheep
Yup, was een beetje laat, maarja...uroy schreef op 25 oktober 2002 @ 19:06:
[...]
Ik zie dat jij als laatste een lcd heb besteld nl op [Nr 128] [Datum 1-10-2002] [Nick Bartjuh] [lcd wordt verstuurd op 23-11-2002] [Betaald ja]
Er zijn nog mensen die vanaf 15 jullie op hun produkt wachten, en als je geen geduld heb moet je ook niet aan zo'n actie beginnen
Ben net nog 35 euro door de neus geboort, computer verkocht op marktplaats.nl, amd-k6-2 450mhz+mobo+ram+kast, ga akkoord met iemand voor 65 euro, krijg ik 2 uur later een mailtje binnen van iemand die 100 euro bied

Kan het niet maken om te annuleren, heb al een koopovereenkomst gesloten.
Gewoon zeggen dat het mobo niet meer werkt toen je het nog ff wou testenBartjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 20:43:
[...]
Yup, was een beetje laat, maarja...
Ben net nog 35 euro door de neus geboort, computer verkocht op marktplaats.nl, amd-k6-2 450mhz+mobo+ram+kast, ga akkoord met iemand voor 65 euro, krijg ik 2 uur later een mailtje binnen van iemand die 100 euro bied![]()
![]()
Kan het niet maken om te annuleren, heb al een koopovereenkomst gesloten.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Er zijn nog meer mensen die het geduld op kunnen brengen, het is nog even wachten.Scarp schreef op 25 oktober 2002 @ 20:06:
* Scarp wacht ook al vanaf juli, maar heeft geduld, z'n mod begint nog maar net

O ja, ik moest ook nog bij Maxim een SMD componentje bestellen...was ook na 1 week binnen
[ Voor 0% gewijzigd door Muyz op 26-10-2002 01:02 . Reden: Maxim sh*t vergeten ]
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Verwijderd
De IA LCD's zijn destijds als order van 500 stuks besteld door een leverancier. Doordat het om zo'n grote order ging kreeg Mail.eve veel korting en waren de prijzen dus goed geschikt voor een IA. Het nadeel daarvan is wel dat het heel erg lang duurt voordat alles binnen is, er is namelijk een aantal keren iets mis gegaan bij de fabriek en leverancier waardoor de order steeds werd uitgesteld.
Om o.a. de redenen die Zotty hierboven al noemde hebben we modwarehouse in het leven geroepen. Via deze site willen we de tweakers tegemoet komen wat de prijzen betreft. We kopen namelijk na verloop van tijd steeds grotere aantallen in waardoor de LCD's ook een stuk goedkoper kunnen worden dan bij de concurrentie (zoals conrad).
Zoals jullie vast wel begrijpen is het dus een stuk voordeliger om grote aantallen te bestellen. Voor de mensen die er later bij kwamen is de prijs toch een stuk hoger omdat deze LCD's niet bij een grote partij zitten, maar per stuk besteld moeten worden...
Ik verwacht wel dat we na verloop van tijd erg concurrerende prijzen kunnen bieden, misschien zelfs zo goed dat LCD IA's in de toekomst overbodig worden
Mail.eve is vanavond terug gekomen van vakantie, ik denk dat alles nu in een stroomversnelling terecht gaat komen... Ik heb ondertussen hard aan de modwarehouse website gewerkt en hoop deze in de loop van komende week te kunnen openen...
Owja, er zit trouwens veel prijs/kwaliteitsverschil tussen de LCD's van verschillende fabrikanten. Qua techniek, formaat, helderheid, backlight, montage, noem maar op! Daarom zoeken we nu nog even uit wat de beste leverancier/fabrikant is, look forward to seeing some new stuff online soon
ben er benieuwd naar de foto's van die dingen...
[edit] Beun is nieuwsgierig of er al ontwikkelingen zijn...
Verwijderd
Je kan nog bestellen, voor info verwijs ik je naar www.grafisch-lcd.com...Rebels schreef op 26 oktober 2002 @ 18:02:
geen zin om alles te lezen, ik heb in begin wel gevolgd, maarruh kan ik nog zo'n ding bestelluh?
Ik had me trouwens vergist, ik heb .eve gisteravond gesproken, maar hij was toen nog niet thuis maar nog in de States.. Wanneer ie nou precies thuiskomt weet ik niet, maar maandag is hij er in ieder geval!
Verwijderd
Maak je ook wel is andere toepassingen voor die lcd's behalve dan aan de PC?
Zoals bijvoorbeeld een handheld oscilloscope
Maar kom je niet meer op GoT? (of alleen passief)
Nix mee te makenScarp schreef op 26 oktober 2002 @ 21:42:
Maandag zouden de eerste lcd de deur uitgaan volgens de "userlist". Zal moeilijk gaan? Of niet?
www.debrasserie.nl
Als je dit leest mail.eve .
Over 2 weken heb ik Ambience Lanparty, kan ik dan die LCD al verwachten?
Zou wel
w00t
Sommige hadden het al door.... DELAY DELAY DELAY...
Ik hoop aan het einde van de dag dan toch naar huis te kunnen gaan.... Schijnbaar heeft het heel erg hard gestormd bij jullie in Nederland. Vandaar dat ik nog niet thuis was... de bedoeling was zaterdag op zondagnacht, maar helaas het had niet zo mogen zijn. Zodra ik thuis ben dan ga ik gelijk de LCD´s ophalen in duitsland (ik heb namelijk geen tegenbericht gekregen) dan ben ik de komende week geheel vrij om deze allemaal te solderen en volgens plan te versturen. De datum van maandag kan ik helaas niet halen. Maar die haal ik dan wel in.
Als ik thuis ben zal ik gelijk een update op de site zetten.. ik hou jullie op de hoogte...
Yep heeft hevig gestormd vliegveld schiphol en treinen eigenlijk all het verkeer lag still eigenlijk. Dit is gewoon gaval van overmacht en wat maakt die paar dagen nu nog exstra uit veel suc6 met je terug reis naar Nederland.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 13:43:
He he eindelijk internet gevonden...
Ik hoop aan het einde van de dag dan toch naar huis te kunnen gaan.... Schijnbaar heeft het heel erg hard gestormd bij jullie in Nederland. Vandaar dat ik nog niet thuis was... de bedoeling was zaterdag op zondagnacht, maar helaas het had niet zo mogen zijn. Zodra ik thuis ben dan ga ik gelijk de LCD´s ophalen in duitsland (ik heb namelijk geen tegenbericht gekregen) dan ben ik de komende week geheel vrij om deze allemaal te solderen en volgens plan te versturen. De datum van maandag kan ik helaas niet halen. Maar die haal ik dan wel in.
Als ik thuis ben zal ik gelijk een update op de site zetten.. ik hou jullie op de hoogte...
Verwijderd
Sorry, maar wat heeft dit met de inkoopactie te maken.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 16:25:
tessssssssssting
Verwijderd
Maakt voor mij niet uit dat er vertraging is, wat je tot nu toe al voor ons gedaan hebt is geweldig.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 13:43:
He he eindelijk internet gevonden...
Idd, we wachten toch al zooo langjordan2k schreef op 28 oktober 2002 @ 13:47:
[...]
Yep heeft hevig gestormd vliegveld schiphol en treinen eigenlijk all het verkeer lag still eigenlijk. Dit is gewoon gaval van overmacht en wat maakt die paar dagen nu nog exstra uit veel suc6 met je terug reis naar Nederland.
Maar het is idd overmacht, en ook ik ben al blij dat je het tot zover zo goed doet.
(jeetje ik krijg hier een beetje een bruine tong van volgens mij)
Verwijderd
ik was toevallig in dit forum toen ik een nieuwe icoon probeerde......
het zal niet meer gebeuren mensen......
H>
Verwijderd
Maakt niet uitVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 15:03:
sorry BP,
ik was toevallig in dit forum toen ik een nieuwe icoon probeerde......
het zal niet meer gebeuren mensen......
H>
Vandaag contact gehad met Frans uit Duitsland.
GEEN GOED NIEUWS...
Die gozer kan zijn afspraken niet na komen.....
Hoe nu verder:
1: Morgen volgt alle informatie, dus niet gelijk allemaal gillen.
2: Komen er nu wel LCD s: VOLMONDIG JA
Ik baal hier natuurlijk vreselijk van, maar wij zijn niet stil blijven zitten, we hebben inmiddels gezocht naar andere mogelijkheden en die zijn er gelukkig, daar morgen meer over.
de site grafisch-lcd.com is down maar dit is slechts een storing en heeft hier niets mee te maken.
GEZOCHT: GoT knokploeg voor een ritje Duitsland
maar ja we keep up the good faith...
maar knokken wil ik wel weer een keertje ...
ps: had je nog nieuws voor mij mail.eve ?????
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Ja ik heb jouw lcd aan de praat gekregen... maar ikheb hem nu even tijdelijk in mijn eigen pc zitten, daar iemand met smart op een lcd zat te wachten en die heeft de mijne gekregen....Der_Rudy schreef op 29 oktober 2002 @ 22:15:
mmmm niet zo mooi ......
maar ja we keep up the good faith...
maar knokken wil ik wel weer een keertje ...
ps: had je nog nieuws voor mij mail.eve ?????
Verwijderd
Maar goed, no worries.. we zitten er bovenop.. we zijn namelijk met een andere leverancier bezig, gelukkig is dit een gerenommeerd bedrijf dus we verwachten nu geen tegenslagen meer...
Dit topic is gesloten.