[LCD] SED1330/T6963c inkoopactie Part II

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

Twan V schreef op 23 september 2002 @ 19:14:
hmm dat ziet er goed uit. Zit er ook light-gebak bij? ik ben nl. voor het eerst in mijn hele leven aan de lijn :D
Neuh, maar ik eet jou gebakje er wel bij op >:)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:59

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

hehehe wat zijn we weer off topic...
hahahaha...

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

offtopic:
Nou voor deze keer dan :P veel plezier met mijn gebakje
(zo beter?)

Tijd om nog eens te gaan denken voor een oplossing. Ik weet nogsteeds niet waar ik mijn lcd in mijn kast ga verstoppen...

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Twan V schreef op 24 september 2002 @ 15:41:
offtopic:
Nou voor deze keer dan :P veel plezier met mijn gebakje
(zo beter?)

Tijd om nog eens te gaan denken voor een oplossing. Ik weet nogsteeds niet waar ik mijn lcd in mijn kast ga verstoppen...
Heb helaas geen lite-gebak... :|
Ik heb ook geen id waar ik me lcd moet gaan stoppen, ik vind het zo f-cking zonde om in me deurtje van me chieftec alianware bigtower te gaan zitten zagen...
Ik stop hem denk gewoon in 2 bay's ..

En mail.eve, als ik jouw ooit een keer tegen kom op drome10 ofzo, krijg je een biertje van me :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik denk dat ik mijn LCD'tje maar extern ga doen heb ik gelijk weer iets te modden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een fotostandaardje slopen, plexiglas ertussen en een paar buttons voor winamp. en die andere twee bouw ik in de servers. Moet lukken

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Userlist is geupdated.... NU MET VERZENDING VAN JOUW LCD...

Verwijderd

Onder voorbehoud zeker? ;)
Maar dank je voor de moraalboost :)
Ze komen er aan, ze komen er aan, ze komen er aan... :+
Nu nog een geschikte case maken om dat LCD tot zijn recht te laten komen, maar weinig inspiratie voor het moment :(

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Oh ,ok, had ut nog niet gelezen, schrok al ... 8)7 ,sorry!

[ Voor 0% gewijzigd door Bartjuh op 25-09-2002 16:15 . Reden: oh, ok ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet verwarrend doen of worden hier nogmaals het bericht:

*** UPDATE ***

Het laatste nieuws omtrent de LCDs:

A:
De LCDs met CCFL komen niet.... ik kon het op het laatst niet eens worden met de verkoper in Duitsland(let op de lcds zouden er morgen zijn), deze wilde eerst het geld en daarna pas de LCDs leveren... Dat wilde ik niet, gezien de eerdere ervaring van Kazz190. Ik wilde wel mee om de lcds op te halen maar dat was uitgesloten. Ik begrijp dat ik nu een aantal mensen teleurstel, maar het gaat om heel veel geld, en als om wat voor reden iets niet goed is of gaat, dan is er niets meer.... en dat kan niet.... Bij deze levering van LCDs was ook geen test mogelijkheid en ook geen retour mogelijkheid bij defekt... dus volledig voor risico verkoper en koper...

B:
Het wordt dus echt wachten op de aflevering van 07 oktober, deze datum is op zekers...

C:
Er is een nieuwe site ontstaan door de verkoop van LCDs.... De maker van PowerLcd.nl speelt hier een grote rol in. Een tipje van de sluier.. www.modwareh***.com. De rest komt komende week wel

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 10:20:
Onder voorbehoud zeker? ;)
Maar dank je voor de moraalboost :)
Ze komen er aan, ze komen er aan, ze komen er aan... :+
Nu nog een geschikte case maken om dat LCD tot zijn recht te laten komen, maar weinig inspiratie voor het moment :(
Nee niet onder voorbehoud, als dit niet door zou gaan dan wordt het tijd om iemand eens flink door elkaar te rammelen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 11:11:
[...]

Nee niet onder voorbehoud, als dit niet door zou gaan dan wordt het tijd om iemand eens flink door elkaar te rammelen...
Ik vroeg mij gewoon af of je al die LCD's kunt "verwerken" in zo'n tijdspanne.
Maar ik vertrouw je er wel op hoor :>
En als er toch gerammeld moet worden ga ik mijn rammelaar maar weer eens uit de kast halen 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 11:47:
[...]

Ik vroeg mij gewoon af of je al die LCD's kunt "verwerken" in zo'n tijdspanne.
Maar ik vertrouw je er wel op hoor :>
En als er toch gerammeld moet worden ga ik mijn rammelaar maar weer eens uit de kast halen 8)7
Nee hoor dat gaat gewoon lukken ben namelijk vrij en heb alle tijd om ze te solderen... verzenden... en ik sta er namelijk niet alleen voor... maar bedankt voor je bezorgdheid.... ;)

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Tering, dit topic doorlezen is irritant man :+ Ik wil ook met Grafische LCD's aan de slag, en ik vind die Blue/White wel heftig (tis eik eentje waarna ik precie sop zoek ben :)) Maarrrrr..... Ik heb wat vragen :

1)Het schema wat er staat (voor de T6963) dat is voor de parralelle poort,....toch? :7 I Deze heb ik dan toch niet nodig als ik ipv een printerpoort met een microcontroller werk? (ja ik werk met een microcontroller)

2)Tot hoelang loopt deze "aktie" nog? (schatting)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

ik heb een vraagje (ik ga geen 19 pagina`s doorspitten)

Ik heb de meest bestelde lcd ook meebesteld en betaald natuurlijk (white on blue)(ik was er redelijk bij >plaats 66 ofsow)

Als op op de lcd site lijk en ik klik bij type, dan zie ik aan de rechterkant ook de tabel staan van OPTIES. Mijn vraag is, zit er zowieso een kabel bij of moet ik nou bijvoorbeeld de kabel van 80 cm meebestellen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:01:
ik heb een vraagje (ik ga geen 19 pagina`s doorspitten)

Ik heb de meest bestelde lcd ook meebesteld en betaald natuurlijk (white on blue)(ik was er redelijk bij >plaats 66 ofsow)

Als op op de lcd site lijk en ik klik bij type, dan zie ik aan de rechterkant ook de tabel staan van OPTIES. Mijn vraag is, zit er zowieso een kabel bij of moet ik nou bijvoorbeeld de kabel van 80 cm meebestellen?
Als je meedoe met de inkoopactie dan zit er een kabel bij van 60 cm...

Verwijderd

Topicstarter
ND schreef op 25 september 2002 @ 16:57:
Tering, dit topic doorlezen is irritant man :+ Ik wil ook met Grafische LCD's aan de slag, en ik vind die Blue/White wel heftig (tis eik eentje waarna ik precie sop zoek ben :)) Maarrrrr..... Ik heb wat vragen :

1)Het schema wat er staat (voor de T6963) dat is voor de parralelle poort,....toch? :7 I Deze heb ik dan toch niet nodig als ik ipv een printerpoort met een microcontroller werk? (ja ik werk met een microcontroller)

2)Tot hoelang loopt deze "aktie" nog? (schatting)
1: Ja

2: LCd kun je blijven kopen... en natuurlijk bestellen

Verwijderd

Hmmz aangezien er nog steeds geen foto's van de blauw/witte waar we allemaal met spanning op wachten gaat dit 'm ongeveer worden mail.eve? (qua kleuren dan) of toch meer op die blauw/blauwe uit je icoontje? (die uit je icoon is sweeeeeeeeet)
Afbeeldingslocatie: http://www.crystalfontz.com/products/320240c/CFAG320240C-FMI-T_front.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Die van Crystal fontz zijn met CCFL...

Deze blauwe lijkt er meer op:

afbeelding

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:27:
Die van Crystal fontz zijn met CCFL...

Deze blauwe lijkt er meer op:

afbeelding
SW333333333333ttt, die is echt mooooooi :D

Verwijderd

en straks hebben we er allemaal een :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Onze koffie/snoep/blikjesautomaten (van die zwarte maas int. kasten) op school hebben ook van die schermpjes en die zien er echt heel stoer uit.

Maar nou weet ik nogsteeds niet waar ik in mijn HQ08 een gat moet zagen... :s

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

de 7 oktober nadert......

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
4 oktober ook >:)

w00t

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

4 okt :?

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ehm... dierendag? :)

Beestachtig mooi schermpje... misschien bedoelt hij dat. :P

... en oranje! :P

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ja, 4 oktober is ook een mooie dag voor mij, alleen weet niet meer waarom :? :X

• Rannasha
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

DPC Seti megaflush ofzo... dan gaan ze met een maand sparen ongeveer de helft van de dag-output van S@NL halen ... :Z

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

He mail.eve! Leef je nog :? ;) Heb je m'n LCD nog herverzonden?

Zo ja, heb je een 3S nummer voor me, want ook vandaag is ie d'r niet :(.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

En heb je m'n geld al binnen ?

Verwijderd

Hey mail.eve 4 oktober ga jij toch op vakantie. Zoiets las ik in het vorige topic.

Verwijderd

ehm... oktober is toch maandje 10?

Dat betekend dat we dus gewoon nog 28 dagen ff moeten wachten..?

Of bedoelen jullie wat anders met 4 okt aankomst?
Zou wel tof zijn als ie al zo gauw zou komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh schreef op 28 september 2002 @ 18:11:
En heb je m'n geld al binnen ?
Nope 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 19:04:
Hey mail.eve 4 oktober ga jij toch op vakantie. Zoiets las ik in het vorige topic.
Bijna goed, het is 7 oktober, maar wees gerust, er is backup die jullie vragen etc kan beantwoorden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:55:
He mail.eve! Leef je nog :? ;) Heb je m'n LCD nog herverzonden?

Zo ja, heb je een 3S nummer voor me, want ook vandaag is ie d'r niet :(.
Leef ik nog |:( }) Tuurlijk ik heb je woendsdag die code laten doormailen... okay straks ff kijken, tis nu nog vroeg dus kan het niet na vragen.... komt goed.. maar wel vervelend voor je... IK dacht dat het grootste probleem Belgie zou worden waar de LCD´s naar verstuurd zouden worden, maar naar het Noorden des lands lijkt ook moeilijk te zijn.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk al waar blijft mijn LCD nou eindelijk eens. Maar zie dat bepaalde duitsers zich niet aan hun woord kunnen houden. :/ Dat wordt weer wachtten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 07:13:
[...]

Bijna goed, het is 7 oktober, maar wees gerust, er is backup die jullie vragen etc kan beantwoorden....
gelukkig, dacht al. Heb 1 november al in mijn agenda gezet. (de datum dat ik mijn lcd's ontvang) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 09:21
mail.eve ik ben intussen verhuisd. Ik heb je mijn nieuwe adress gemaild s.v.p. een bevestiging dat je het ontvangen en verwerkt hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-=KGK=- schreef op 30 september 2002 @ 09:11:
mail.eve ik ben intussen verhuisd. Ik heb je mijn nieuwe adress gemaild s.v.p. een bevestiging dat je het ontvangen en verwerkt hebt :)
Roger that ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 07:15:
[...]

Leef ik nog |:( }) Tuurlijk ik heb je woendsdag die code laten doormailen... okay straks ff kijken, tis nu nog vroeg dus kan het niet na vragen.... komt goed.. maar wel vervelend voor je... IK dacht dat het grootste probleem Belgie zou worden waar de LCD´s naar verstuurd zouden worden, maar naar het Noorden des lands lijkt ook moeilijk te zijn.... >:)
Je hebt 'm dus al verstuurd....

dat betekent....

DAT DE PTT HET WEER LAAT AFWETEN |:( :( :(

(Mocht je 'm ook weer terugkrijgen: hou 'm maar, want ik ga hem niet ophalen. Jij kan 'm toch ook zo aan iemand anders kwijt. Ik wil dan wel m'n centjes terug ofcourse.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Nog een week :o .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 08:04:
[...]

Je hebt 'm dus al verstuurd....

dat betekent....

DAT DE PTT HET WEER LAAT AFWETEN |:( :( :(

(Mocht je 'm ook weer terugkrijgen: hou 'm maar, want ik ga hem niet ophalen. Jij kan 'm toch ook zo aan iemand anders kwijt. Ik wil dan wel m'n centjes terug ofcourse.)
PTT laat het altijd afweten, ik kan het weten heb zelf post rond gebracht. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ben ook postbode geweest. Maar tot 2x iets niet bezorgen, wat ook nog onder 'speciaal' verzekerd vervoer valt, had ik zelf niet verwacht. Het is eigenlijk nogal een wazig verhaal dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Maar ja, Van Gend & Spoorloos is ook duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 08:42:
Ja, ik ben ook postbode geweest. Maar tot 2x iets niet bezorgen, wat ook nog onder 'speciaal' verzekerd vervoer valt, had ik zelf niet verwacht. Het is eigenlijk nogal een wazig verhaal dit.
Ik vind het jammer dat je zo reageer, immers ik heb werkelijk mijn best hierin gedaan. Echter bij ons ligt deze fout niet, maar bij de heren en of dames bezorgers...

Dat jij het een wazig verhaal vind, vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nou ja, het gebeuren komt nou eenmaal wazig op mij over. Het enigste wat ik wil benadrukken is dat als je het perse zelf met de PTT wil afhandelen, ga dan alsjeblieft eens flink klagen. Laten we hopen dat we dan zo gauw mogelijk het geld en/of een LCD terugzien.

Nou, hier kan toch niemand kwaad of verdrietig van worden dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik zie dit staan op grafisch-lcd.com ....

129 1-10-2002 BJ van der Poel Bartjuh 120,45 23-11-2002

Dus je hebt het geld eindelijk binnen !!!! werd wel tijd trouwens..
Yippie ! yoepie de poepie !

Dat de postbank gewoon meer dan een week over een overschrijving kunnen doen :(

[ Voor 0% gewijzigd door Bartjuh op 03-10-2002 15:13 . Reden: oh ja, shit... postbank :O ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptt? met overschrijvingen, dat doe je normaal toch bij de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Ja maar als je een rekening hebt bij de postbank, doe je dat bij de ptt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mail.eve, wordt het nog wat?! Als ik jouw verhaal moet geloven moet er nu gebeld worden naar de PTT waar het pakje heen is. Daar heb ik je nu twee dagen voor gegeven en ik hoor nog steeds niks. Als je het perse zelf wil doen, moet je het ook daadwerkelijk doen en geef anders dat 3S aan mij. Of heb je helemaal geen 3S nummer?

edit:
update - mail.eve heeft via mail bericht dat ie bezig is de PTT aansprakelijk te stellen voor de verloren LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Even een kort vraagje: ik kijk net nog even naar de site en ik zie verschillende prijzen voor de wit/blauwe LCD voor de verschillende users. De prijs die ik betaal is 2x zo hoog als degenen die bovenaan de lijst staan.

Wat is hiervan de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste honderd LCD schermpjes hoorde bij de echte inkoopactie en die betaalde iets van 63 euro (exc. BTW). Boven de 100 lcd ging de prijs omhoog. Dat zijn de inkoop voorwaarden die Mail.eve met die Duitser heeft afgesproken, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:28:
De eerste honderd LCD schermpjes hoorde bij de echte inkoopactie en die betaalde iets van 63 euro (exc. BTW). Boven de 100 lcd ging de prijs omhoog. Dat zijn de inkoop voorwaarden die Mail.eve met die Duitser heeft afgesproken, denk ik.
OK, bedankt. Weet ik dat ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 08:08:
He mail.eve, wordt het nog wat?! Als ik jouw verhaal moet geloven moet er nu gebeld worden naar de PTT waar het pakje heen is. Daar heb ik je nu twee dagen voor gegeven en ik hoor nog steeds niks. Als je het perse zelf wil doen, moet je het ook daadwerkelijk doen en geef anders dat 3S aan mij. Of heb je helemaal geen 3S nummer?

edit:
update - mail.eve heeft via mail bericht dat ie bezig is de PTT aansprakelijk te stellen voor de verloren LCD
You ve got mail....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:28:
Klopt als een bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

[nagelbijt modus] nog 3 dagennnnnnnnnnnnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het niet uitgesteld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 04 oktober 2002 @ 18:53:
[nagelbijt modus] nog 3 dagennnnnnnnnnnnnn
welke nagels??? Heb je zal dagen niet meer, heb pleisters op mijn mond moeten plakken. :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L0L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Vakantie:

Ik ben met vakantie vanaf 7 oktober tot en met 25 oktober.

Voor vragen kun je terrecht bij xander@modwarehouse.com

PLEASE MODUS

Xander (digiboy) heeft contact met Franz, maar ga nu niet als een gek allemaal maandag vragen of de lcd s er zijn etc.... Zodra deze aankomen zal Xander via dit topic een ieder natuurlijk op de hoogte houden.

Let u ook goed op www.modwarehouse.com, daar zal ook het nieuws en overige informatie op komen in de loop van oktober over de lcds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 08:59:
*** UPDATE ***

Vakantie:

Ik ben met vakantie vanaf 7 oktober tot en met 25 oktober.

Voor vragen kun je terrecht bij xander@modwarehouse.com

PLEASE MODUS

Xander (digiboy) heeft contact met Franz, maar ga nu niet als een gek allemaal maandag vragen of de lcd s er zijn etc.... Zodra deze aankomen zal Xander via dit topic een ieder natuurlijk op de hoogte houden.

Let u ook goed op www.modwarehouse.com, daar zal ook het nieuws en overige informatie op komen in de loop van oktober over de lcds.
Prettige vakantie!

Is het de bedoeling dat er al LCD's worden afgeleverd gedurende je vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beun_de_Haas schreef op 05 oktober 2002 @ 09:08:
[...]

Prettige vakantie!

Is het de bedoeling dat er al LCD's worden afgeleverd gedurende je vakantie.
bedankt...

Zoals je in de userlist kan zien, daar staat een verzendings datum bij... die wordt aangehouden.

In jouw geval nummer 2 het lcd wordt verzonden op 28 okotber. Als ik terug ben van vakantie kan ik gelijk gaan solderen... dus daar heb ik tijd genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

aha, ik had de userlist al een tijd niet meer gechecked... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Nog een kort vraagje voor de zekerheid: toen ik het LCD'tje bestelde, was het nog vóór er sprake was van een kale versie, dus toen ging ik ervan uit dat hij gesoldeerd en wel werd toegestuurd. Daar had ik toen geen problemen mee, maar nu heb ik nog wat andere plannen met het LCD.

Ik wil hierbij dan ook graag aangeven dat het LCD'tje niet gesoldeerd hoeft te worden voor mij. Ik heb het schema van Zotty en ChronoM dus dat moet zelf wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie vakantie mail.eve en laat die zorgen nu maar een weekje of twee rusten ;)
Ga je erin slagen om GoT twee weken te mijden ja? >:)
Of krijgen we binnenkort zonnige groetjes te zien in dit topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

23 november wordt m'n lcd-tje pas vertuurd :'(
Maarja het is het wachten waard ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh schreef op 05 oktober 2002 @ 19:13:
23 november wordt m'n lcd-tje pas vertuurd :'(
Maarja het is het wachten waard ! :)
Goedenmorgen, je geld is net binnen... ;) Er zijn mensen die al bijna 3 maanden wachten, dus heb jij toch niet te klagen dacht ik zo.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook andere lcd kopen op die site want als je wilt bestellen dan zeg ie dat je alleen die groote pcd kan kopen maar ik wil een kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 14:46:
kan je ook andere lcd kopen op die site want als je wilt bestellen dan zeg ie dat je alleen die groote pcd kan kopen maar ik wil een kleine
De kleine lcd kun je nog niet via deze site bestellen maar straks bij modwarehouse... Je kan natuurlijk al wel een mail versturen over de info van dit scherm xander@modwarehouse.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prins Claus R.I.P.

We zullen je missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:33

klaaz

it's me!

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 21:21:
Prins Claus R.I.P.

We zullen je missen
Moet dit nu in ieder topic? Er zijn genoeg topics over dacht ik zo. Sorry voor mijn reactie maar ik ben na een hele avond claus voor en na op de radio en Tv wel een beetje clausmoe. Dus wat mij betreft: On topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maaan 28 oktober lol, als ik aan de beurt ben is het 2004 lol :D wachten waard oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 21:21:
Prins Claus R.I.P.

We zullen je missen
Why the f-ck moet dit in dit topic ??

Kreeg je in ene een gedachte van; dit moet ik in een topic dat gaat over een inkoopactie van een t6963c posten :?
Beetje raar, hier heb je de aangewezen topics voor en anders post je iets bijdragends aan dit topic en zet je daaronder rip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi waarom moeten al die lcd's van zo ver komen?

Kwam deze site ook tegen misschien is het wat

http://members.lycos.nl/lcdscherm

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 21:29

Area53

I'am lost in space!!

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:18:

Greetz
De link: http://members.lycos.nl/lcdscherm
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Greetz
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Voor meer Informatie: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilfredktlr
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 09:13
Heeft iemand voor mij de userlist, deze is niet te bereiken via de site (www.grafisch-lcd.com), omdat deze (weer eens) plat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Werkt wel, die link!

En och wat is die kerel goedkoop ! 60 euro maar ...
Het is wel veel minder mooi dan blauw/white ....

Ach ja, je moet er wat voor over hebben hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Greetz
Eerlijk gezegd heeft deze site een beetje een luchtje. Maar goed zal wel aan mij liggen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Zijn ze al binnen :P :D >:)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

het word weer eens saai hier... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

misschien komt dat omdat ik even van het draadje afgeweest ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

hahah denk het ook.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Niet online
Zijn ze er nu of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Over 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:46
Ik heb net de moeite genomen om heel dit topic eens door te lezen en ik had nooit gedacht dat lcd's zo vet konden zijn in combinatie met een pc. Zal eens kijken of ik geld heb en dan ook 1 gaan bestellen, dat het dan nog lang duurt maakt niet uit heb al die tijd niet eens geweten dat het kon dus nu 2 maandjes wachte overleef ik ook nog wel.

Bestellen is toch nog steeds mogelijk?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er 3 maandjes voor zitten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eliminator007 schreef op 10 oktober 2002 @ 15:48:
Ik heb net de moeite genomen om heel dit topic eens door te lezen en ik had nooit gedacht dat lcd's zo vet konden zijn in combinatie met een pc. Zal eens kijken of ik geld heb en dan ook 1 gaan bestellen, dat het dan nog lang duurt maakt niet uit heb al die tijd niet eens geweten dat het kon dus nu 2 maandjes wachte overleef ik ook nog wel.

Bestellen is toch nog steeds mogelijk?
Yup, je kan nog steeds bestellingen plaatsen via www.grafisch-lcd.com
Je zult helaas even op antwoord moeten wachten omdat mail.eve tot eind oktober op vakantie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetz
Deze LCD's komen uit de States, zijn uit oude apparaten gesloopt.. Helaas beschikken ze niet over een backlight en zijn daarom niet af te lezen als het donker is. Daarnaast werken ze op een ander voltage, waardoor je ook nog met een voeding aan de slag moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb binnenkort een aantal pix van een nieuw LCD. Als alles goed gaat, komen de blue/white LCD's dus eind oktober binnen. We hebben een aantal voorzorgsmaatregelen genomen voor het geval dat het deze keer dus weer niks wordt met onze leverancier. We zijn de afgelopen weken erg druk bezig geweest om een goede en betrouwbare leverancier te vinden, en het lijkt erop dat het nu eindelijk gelukt is.

We willen hoe dan ook die blue/white LCD's gaan afleveren. Maar stel dat er weer vertraging ontstaat bij onze leverancier dan hebben we ook nog een andere optie voor de mensen die niet meer kunnen wachten. In dat geval kunnen we dus i.p.v. de blue/white LCD's een LCD met black/green (backlight uit) en yellow/green (backlight on) leveren.

Ik zal straks nog fff wat pix posten... Verder hou ik jullie op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
paar weken en nog thuis bezorgt ook w8 op mijn black prom-li projekt i will show U all
jij zeker kid :) en voor mail- ook hehehhehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petervandamned schreef op 10 oktober 2002 @ 18:24:
paar weken en nog thuis bezorgt ook w8 op mijn black prom-li projekt i will show U all
jij zeker kid :) en voor mail- ook hehehhehehehe
Ik snap hier dus helemaal nix van :| Of ligt het aan mij??? Schrijf je ook Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:21:
Ik heb binnenkort een aantal pix van een nieuw LCD. Als alles goed gaat, komen de blue/white LCD's dus eind oktober binnen. We hebben een aantal voorzorgsmaatregelen genomen voor het geval dat het deze keer dus weer niks wordt met onze leverancier. We zijn de afgelopen weken erg druk bezig geweest om een goede en betrouwbare leverancier te vinden, en het lijkt erop dat het nu eindelijk gelukt is.
De LCD's komen eind oktober binnen? Ik dacht dat ze 7 of 8 oktober binnen zouden komen, tenminste dat staat op de site. Maar er is dus weer vertraging opgetreden.....
We willen hoe dan ook die blue/white LCD's gaan afleveren. Maar stel dat er weer vertraging ontstaat bij onze leverancier dan hebben we ook nog een andere optie voor de mensen die niet meer kunnen wachten. In dat geval kunnen we dus i.p.v. de blue/white LCD's een LCD met black/green (backlight uit) en yellow/green (backlight on) leveren.

Ik zal straks nog fff wat pix posten... Verder hou ik jullie op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen...
Ik weet niet hoe anderen er natuurlijk over denken, maar je denkt toch niet dat ik genoegen neem met een yellow/green LCD (gatverdegatver) als ik blauw/wit heb besteld? :+
Ik wil blauw/wit !!! >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Kunnen jullie geen hell-blue scherm leveren als die blue/white niet meer te regelen is :P
Hell blue is het vetst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Niet online
Nu wordt het waarschijnlijk weer een maandje (of 2) wachten. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Huh nu weer. Damn ik dacht dat die japanners altijd van die harde werkers waren :D :o

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-FENCE schreef op 11 oktober 2002 @ 11:46:
Nu wordt het waarschijnlijk weer een maandje (of 2) wachten. ;(
Jongen,jongen, niet zo negatief. Geef ze nu maar de tijd om alles netjes af te handelen. Als dat eenmaal gebeurd is er inmiddels genoeg software om dat LCD tje aan te sturen en dan bedoel ik stabiele software

ik heb hem ook al in Augustus besteld, ik zie wel wanneer. Je moet elkaar tenslotte een beetje vertrouwen, anders kunnen ze die inkoopactie's net zo goed afschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 15:48:
[...]

Jongen,jongen, niet zo negatief. Geef ze nu maar de tijd om alles netjes af te handelen. Als dat eenmaal gebeurd is er inmiddels genoeg software om dat LCD tje aan te sturen en dan bedoel ik stabiele software

ik heb hem ook al in Augustus besteld, ik zie wel wanneer. Je moet elkaar tenslotte een beetje vertrouwen, anders kunnen ze die inkoopactie's net zo goed afschaffen.
Vertrouwen.........Afschaffen........ :?
Waar heb jij het over ??? :?
Ik geef alleen aan dat het nog even kan gaan duren, wat ik wel jammer vind!!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Sorry D-Fence. Ik bedoel het niet echt zo. ik vond je reply er een beetje drastisch eruit zien
Mijn reactie was algemeen over degenen die zeggen dat het wel heel lang duurt etc...

We w88en gespannen af
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie gaan toch niet zeggen dat het nou weer later gaat worden he. Dat zou namelijk wel heeel kut zijn. :(
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.