|| Vierkant voor Wiskunde ||
hahahaha...
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Nou voor deze keer dan
(zo beter?)
Tijd om nog eens te gaan denken voor een oplossing. Ik weet nogsteeds niet waar ik mijn lcd in mijn kast ga verstoppen...
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Heb helaas geen lite-gebak...Twan V schreef op 24 september 2002 @ 15:41:
offtopic:
Nou voor deze keer danveel plezier met mijn gebakje
(zo beter?)
Tijd om nog eens te gaan denken voor een oplossing. Ik weet nogsteeds niet waar ik mijn lcd in mijn kast ga verstoppen...
Ik heb ook geen id waar ik me lcd moet gaan stoppen, ik vind het zo f-cking zonde om in me deurtje van me chieftec alianware bigtower te gaan zitten zagen...
Ik stop hem denk gewoon in 2 bay's ..
En mail.eve, als ik jouw ooit een keer tegen kom op drome10 ofzo, krijg je een biertje van me
Verwijderd
Verwijderd
Maar dank je voor de moraalboost
Ze komen er aan, ze komen er aan, ze komen er aan...
Nu nog een geschikte case maken om dat LCD tot zijn recht te laten komen, maar weinig inspiratie voor het moment

[ Voor 0% gewijzigd door Bartjuh op 25-09-2002 16:15 . Reden: oh, ok ]
*** UPDATE ***
Het laatste nieuws omtrent de LCDs:
A:
De LCDs met CCFL komen niet.... ik kon het op het laatst niet eens worden met de verkoper in Duitsland(let op de lcds zouden er morgen zijn), deze wilde eerst het geld en daarna pas de LCDs leveren... Dat wilde ik niet, gezien de eerdere ervaring van Kazz190. Ik wilde wel mee om de lcds op te halen maar dat was uitgesloten. Ik begrijp dat ik nu een aantal mensen teleurstel, maar het gaat om heel veel geld, en als om wat voor reden iets niet goed is of gaat, dan is er niets meer.... en dat kan niet.... Bij deze levering van LCDs was ook geen test mogelijkheid en ook geen retour mogelijkheid bij defekt... dus volledig voor risico verkoper en koper...
B:
Het wordt dus echt wachten op de aflevering van 07 oktober, deze datum is op zekers...
C:
Er is een nieuwe site ontstaan door de verkoop van LCDs.... De maker van PowerLcd.nl speelt hier een grote rol in. Een tipje van de sluier.. www.modwareh***.com. De rest komt komende week wel
Nee niet onder voorbehoud, als dit niet door zou gaan dan wordt het tijd om iemand eens flink door elkaar te rammelen...Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 10:20:
Onder voorbehoud zeker?
Maar dank je voor de moraalboost
Ze komen er aan, ze komen er aan, ze komen er aan...
Nu nog een geschikte case maken om dat LCD tot zijn recht te laten komen, maar weinig inspiratie voor het moment
Verwijderd
Ik vroeg mij gewoon af of je al die LCD's kunt "verwerken" in zo'n tijdspanne.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 11:11:
[...]
Nee niet onder voorbehoud, als dit niet door zou gaan dan wordt het tijd om iemand eens flink door elkaar te rammelen...
Maar ik vertrouw je er wel op hoor
En als er toch gerammeld moet worden ga ik mijn rammelaar maar weer eens uit de kast halen

Nee hoor dat gaat gewoon lukken ben namelijk vrij en heb alle tijd om ze te solderen... verzenden... en ik sta er namelijk niet alleen voor... maar bedankt voor je bezorgdheid....Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 11:47:
[...]
Ik vroeg mij gewoon af of je al die LCD's kunt "verwerken" in zo'n tijdspanne.
Maar ik vertrouw je er wel op hoor
En als er toch gerammeld moet worden ga ik mijn rammelaar maar weer eens uit de kast halen
1)Het schema wat er staat (voor de T6963) dat is voor de parralelle poort,....toch?
2)Tot hoelang loopt deze "aktie" nog? (schatting)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Ik heb de meest bestelde lcd ook meebesteld en betaald natuurlijk (white on blue)(ik was er redelijk bij >plaats 66 ofsow)
Als op op de lcd site lijk en ik klik bij type, dan zie ik aan de rechterkant ook de tabel staan van OPTIES. Mijn vraag is, zit er zowieso een kabel bij of moet ik nou bijvoorbeeld de kabel van 80 cm meebestellen?
Als je meedoe met de inkoopactie dan zit er een kabel bij van 60 cm...Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:01:
ik heb een vraagje (ik ga geen 19 pagina`s doorspitten)
Ik heb de meest bestelde lcd ook meebesteld en betaald natuurlijk (white on blue)(ik was er redelijk bij >plaats 66 ofsow)
Als op op de lcd site lijk en ik klik bij type, dan zie ik aan de rechterkant ook de tabel staan van OPTIES. Mijn vraag is, zit er zowieso een kabel bij of moet ik nou bijvoorbeeld de kabel van 80 cm meebestellen?
1: JaND schreef op 25 september 2002 @ 16:57:
Tering, dit topic doorlezen is irritant manIk wil ook met Grafische LCD's aan de slag, en ik vind die Blue/White wel heftig (tis eik eentje waarna ik precie sop zoek ben
) Maarrrrr..... Ik heb wat vragen :
1)Het schema wat er staat (voor de T6963) dat is voor de parralelle poort,....toch?I Deze heb ik dan toch niet nodig als ik ipv een printerpoort met een microcontroller werk? (ja ik werk met een microcontroller)
2)Tot hoelang loopt deze "aktie" nog? (schatting)
2: LCd kun je blijven kopen... en natuurlijk bestellen
Verwijderd

Verwijderd
SW333333333333ttt, die is echt mooooooiVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:27:
Die van Crystal fontz zijn met CCFL...
Deze blauwe lijkt er meer op:
afbeelding
Maar nou weet ik nogsteeds niet waar ik in mijn HQ08 een gat moet zagen...
Beestachtig mooi schermpje... misschien bedoelt hij dat.
... en oranje! :P
DPC Seti megaflush ofzo... dan gaan ze met een maand sparen ongeveer de helft van de dag-output van S@NL halen ...

|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Zo ja, heb je een 3S nummer voor me, want ook vandaag is ie d'r niet
Verwijderd
Dat betekend dat we dus gewoon nog 28 dagen ff moeten wachten..?
Of bedoelen jullie wat anders met 4 okt aankomst?
Zou wel tof zijn als ie al zo gauw zou komen!
NopeBartjuh schreef op 28 september 2002 @ 18:11:
En heb je m'n geld al binnen ?

Bijna goed, het is 7 oktober, maar wees gerust, er is backup die jullie vragen etc kan beantwoorden....Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 19:04:
Hey mail.eve 4 oktober ga jij toch op vakantie. Zoiets las ik in het vorige topic.
Leef ik nogVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:55:
He mail.eve! Leef je nog![]()
Heb je m'n LCD nog herverzonden?
Zo ja, heb je een 3S nummer voor me, want ook vandaag is ie d'r niet.

Verwijderd

Verwijderd
gelukkig, dacht al. Heb 1 november al in mijn agenda gezet. (de datum dat ik mijn lcd's ontvang)Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 07:13:
[...]
Bijna goed, het is 7 oktober, maar wees gerust, er is backup die jullie vragen etc kan beantwoorden....
Roger that-=KGK=- schreef op 30 september 2002 @ 09:11:
mail.eve ik ben intussen verhuisd. Ik heb je mijn nieuwe adress gemaild s.v.p. een bevestiging dat je het ontvangen en verwerkt hebt
Verwijderd
Je hebt 'm dus al verstuurd....Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 07:15:
[...]
Leef ik nog![]()
Tuurlijk ik heb je woendsdag die code laten doormailen... okay straks ff kijken, tis nu nog vroeg dus kan het niet na vragen.... komt goed.. maar wel vervelend voor je... IK dacht dat het grootste probleem Belgie zou worden waar de LCD´s naar verstuurd zouden worden, maar naar het Noorden des lands lijkt ook moeilijk te zijn....
dat betekent....
DAT DE PTT HET WEER LAAT AFWETEN

(Mocht je 'm ook weer terugkrijgen: hou 'm maar, want ik ga hem niet ophalen. Jij kan 'm toch ook zo aan iemand anders kwijt. Ik wil dan wel m'n centjes terug ofcourse.)
Verwijderd
PTT laat het altijd afweten, ik kan het weten heb zelf post rond gebracht.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 08:04:
[...]
Je hebt 'm dus al verstuurd....
dat betekent....
DAT DE PTT HET WEER LAAT AFWETEN![]()
![]()
(Mocht je 'm ook weer terugkrijgen: hou 'm maar, want ik ga hem niet ophalen. Jij kan 'm toch ook zo aan iemand anders kwijt. Ik wil dan wel m'n centjes terug ofcourse.)

Verwijderd
Ik vind het jammer dat je zo reageer, immers ik heb werkelijk mijn best hierin gedaan. Echter bij ons ligt deze fout niet, maar bij de heren en of dames bezorgers...Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 08:42:
Ja, ik ben ook postbode geweest. Maar tot 2x iets niet bezorgen, wat ook nog onder 'speciaal' verzekerd vervoer valt, had ik zelf niet verwacht. Het is eigenlijk nogal een wazig verhaal dit.
Dat jij het een wazig verhaal vind, vind ik jammer.
Verwijderd
Nou, hier kan toch niemand kwaad of verdrietig van worden dacht ik
129 1-10-2002 BJ van der Poel Bartjuh 120,45 23-11-2002
Dus je hebt het geld eindelijk binnen !!!! werd wel tijd trouwens..
Yippie ! yoepie de poepie !
Dat de postbank gewoon meer dan een week over een overschrijving kunnen doen
[ Voor 0% gewijzigd door Bartjuh op 03-10-2002 15:13 . Reden: oh ja, shit... postbank :O ]
Verwijderd
edit:
update - mail.eve heeft via mail bericht dat ie bezig is de PTT aansprakelijk te stellen voor de verloren LCD
Wat is hiervan de reden?
Verwijderd
OK, bedankt. Weet ik dat ook weer.Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:28:
De eerste honderd LCD schermpjes hoorde bij de echte inkoopactie en die betaalde iets van 63 euro (exc. BTW). Boven de 100 lcd ging de prijs omhoog. Dat zijn de inkoop voorwaarden die Mail.eve met die Duitser heeft afgesproken, denk ik.
You ve got mail....Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 08:08:
He mail.eve, wordt het nog wat?! Als ik jouw verhaal moet geloven moet er nu gebeld worden naar de PTT waar het pakje heen is. Daar heb ik je nu twee dagen voor gegeven en ik hoor nog steeds niks. Als je het perse zelf wil doen, moet je het ook daadwerkelijk doen en geef anders dat 3S aan mij. Of heb je helemaal geen 3S nummer?
edit:
update - mail.eve heeft via mail bericht dat ie bezig is de PTT aansprakelijk te stellen voor de verloren LCD
Klopt als een busVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:28:
De eerste honderd LCD schermpjes hoorde bij de echte inkoopactie en die betaalde iets van 63 euro (exc. BTW). Boven de 100 lcd ging de prijs omhoog. Dat zijn de inkoop voorwaarden die Mail.eve met die Duitser heeft afgesproken, denk ik.
Verwijderd
welke nagels??? Heb je zal dagen niet meer, heb pleisters op mijn mond moeten plakken.Beun_de_Haas schreef op 04 oktober 2002 @ 18:53:
[nagelbijt modus] nog 3 dagennnnnnnnnnnnnn

Vakantie:
Ik ben met vakantie vanaf 7 oktober tot en met 25 oktober.
Voor vragen kun je terrecht bij xander@modwarehouse.com
PLEASE MODUS
Xander (digiboy) heeft contact met Franz, maar ga nu niet als een gek allemaal maandag vragen of de lcd s er zijn etc.... Zodra deze aankomen zal Xander via dit topic een ieder natuurlijk op de hoogte houden.
Let u ook goed op www.modwarehouse.com, daar zal ook het nieuws en overige informatie op komen in de loop van oktober over de lcds.
Prettige vakantie!Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 08:59:
*** UPDATE ***
Vakantie:
Ik ben met vakantie vanaf 7 oktober tot en met 25 oktober.
Voor vragen kun je terrecht bij xander@modwarehouse.com
PLEASE MODUS
Xander (digiboy) heeft contact met Franz, maar ga nu niet als een gek allemaal maandag vragen of de lcd s er zijn etc.... Zodra deze aankomen zal Xander via dit topic een ieder natuurlijk op de hoogte houden.
Let u ook goed op www.modwarehouse.com, daar zal ook het nieuws en overige informatie op komen in de loop van oktober over de lcds.
Is het de bedoeling dat er al LCD's worden afgeleverd gedurende je vakantie.
bedankt...Beun_de_Haas schreef op 05 oktober 2002 @ 09:08:
[...]
Prettige vakantie!
Is het de bedoeling dat er al LCD's worden afgeleverd gedurende je vakantie.
Zoals je in de userlist kan zien, daar staat een verzendings datum bij... die wordt aangehouden.
In jouw geval nummer 2 het lcd wordt verzonden op 28 okotber. Als ik terug ben van vakantie kan ik gelijk gaan solderen... dus daar heb ik tijd genoeg voor.
Ik wil hierbij dan ook graag aangeven dat het LCD'tje niet gesoldeerd hoeft te worden voor mij. Ik heb het schema van Zotty en ChronoM dus dat moet zelf wel lukken.
Verwijderd
Ga je erin slagen om GoT twee weken te mijden ja?
Of krijgen we binnenkort zonnige groetjes te zien in dit topic?
Goedenmorgen, je geld is net binnen...Bartjuh schreef op 05 oktober 2002 @ 19:13:
23 november wordt m'n lcd-tje pas vertuurd![]()
Maarja het is het wachten waard !
Verwijderd
De kleine lcd kun je nog niet via deze site bestellen maar straks bij modwarehouse... Je kan natuurlijk al wel een mail versturen over de info van dit scherm xander@modwarehouse.comVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 14:46:
kan je ook andere lcd kopen op die site want als je wilt bestellen dan zeg ie dat je alleen die groote pcd kan kopen maar ik wil een kleine
Moet dit nu in ieder topic? Er zijn genoeg topics over dacht ik zo. Sorry voor mijn reactie maar ik ben na een hele avond claus voor en na op de radio en Tv wel een beetje clausmoe. Dus wat mij betreft: On topic!
Why the f-ck moet dit in dit topic ??
Kreeg je in ene een gedachte van; dit moet ik in een topic dat gaat over een inkoopactie van een t6963c posten
Beetje raar, hier heb je de aangewezen topics voor en anders post je iets bijdragends aan dit topic en zet je daaronder rip...
Verwijderd
Kwam deze site ook tegen misschien is het wat
http://members.lycos.nl/lcdscherm
Greetz
De link: http://members.lycos.nl/lcdschermVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:18:
Hi waarom moeten al die lcd's van zo ver komen?
Greetz
GreetzThe page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Voor meer Informatie: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Werkt wel, die link!Area53 schreef op 08 oktober 2002 @ 14:13:
[...]
De link: http://members.lycos.nl/lcdscherm
[...]
Greetz
[...]
Voor meer Informatie: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
En och wat is die kerel goedkoop ! 60 euro maar ...
Het is wel veel minder mooi dan blauw/white ....
Ach ja, je moet er wat voor over hebben hé
Eerlijk gezegd heeft deze site een beetje een luchtje. Maar goed zal wel aan mij liggen.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:18:
Greetz
*empty*
Bestellen is toch nog steeds mogelijk?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Yup, je kan nog steeds bestellingen plaatsen via www.grafisch-lcd.comeliminator007 schreef op 10 oktober 2002 @ 15:48:
Ik heb net de moeite genomen om heel dit topic eens door te lezen en ik had nooit gedacht dat lcd's zo vet konden zijn in combinatie met een pc. Zal eens kijken of ik geld heb en dan ook 1 gaan bestellen, dat het dan nog lang duurt maakt niet uit heb al die tijd niet eens geweten dat het kon dus nu 2 maandjes wachte overleef ik ook nog wel.
Bestellen is toch nog steeds mogelijk?
Je zult helaas even op antwoord moeten wachten omdat mail.eve tot eind oktober op vakantie is...
Verwijderd
Deze LCD's komen uit de States, zijn uit oude apparaten gesloopt.. Helaas beschikken ze niet over een backlight en zijn daarom niet af te lezen als het donker is. Daarnaast werken ze op een ander voltage, waardoor je ook nog met een voeding aan de slag moet...Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:18:
Greetz
Verwijderd
We willen hoe dan ook die blue/white LCD's gaan afleveren. Maar stel dat er weer vertraging ontstaat bij onze leverancier dan hebben we ook nog een andere optie voor de mensen die niet meer kunnen wachten. In dat geval kunnen we dus i.p.v. de blue/white LCD's een LCD met black/green (backlight uit) en yellow/green (backlight on) leveren.
Ik zal straks nog fff wat pix posten... Verder hou ik jullie op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen...
jij zeker kid
Verwijderd
Ik snap hier dus helemaal nix vanpetervandamned schreef op 10 oktober 2002 @ 18:24:
paar weken en nog thuis bezorgt ook w8 op mijn black prom-li projekt i will show U all
jij zeker kiden voor mail- ook hehehhehehehe
De LCD's komen eind oktober binnen? Ik dacht dat ze 7 of 8 oktober binnen zouden komen, tenminste dat staat op de site. Maar er is dus weer vertraging opgetreden.....Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:21:
Ik heb binnenkort een aantal pix van een nieuw LCD. Als alles goed gaat, komen de blue/white LCD's dus eind oktober binnen. We hebben een aantal voorzorgsmaatregelen genomen voor het geval dat het deze keer dus weer niks wordt met onze leverancier. We zijn de afgelopen weken erg druk bezig geweest om een goede en betrouwbare leverancier te vinden, en het lijkt erop dat het nu eindelijk gelukt is.
Ik weet niet hoe anderen er natuurlijk over denken, maar je denkt toch niet dat ik genoegen neem met een yellow/green LCD (gatverdegatver) als ik blauw/wit heb besteld?We willen hoe dan ook die blue/white LCD's gaan afleveren. Maar stel dat er weer vertraging ontstaat bij onze leverancier dan hebben we ook nog een andere optie voor de mensen die niet meer kunnen wachten. In dat geval kunnen we dus i.p.v. de blue/white LCD's een LCD met black/green (backlight uit) en yellow/green (backlight on) leveren.
Ik zal straks nog fff wat pix posten... Verder hou ik jullie op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen...
Ik wil blauw/wit !!!
Hell blue is het vetst !
w00t
Verwijderd
Jongen,jongen, niet zo negatief. Geef ze nu maar de tijd om alles netjes af te handelen. Als dat eenmaal gebeurd is er inmiddels genoeg software om dat LCD tje aan te sturen en dan bedoel ik stabiele softwareD-FENCE schreef op 11 oktober 2002 @ 11:46:
Nu wordt het waarschijnlijk weer een maandje (of 2) wachten.
ik heb hem ook al in Augustus besteld, ik zie wel wanneer. Je moet elkaar tenslotte een beetje vertrouwen, anders kunnen ze die inkoopactie's net zo goed afschaffen.
Vertrouwen.........Afschaffen........Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 15:48:
[...]
Jongen,jongen, niet zo negatief. Geef ze nu maar de tijd om alles netjes af te handelen. Als dat eenmaal gebeurd is er inmiddels genoeg software om dat LCD tje aan te sturen en dan bedoel ik stabiele software
ik heb hem ook al in Augustus besteld, ik zie wel wanneer. Je moet elkaar tenslotte een beetje vertrouwen, anders kunnen ze die inkoopactie's net zo goed afschaffen.
Waar heb jij het over ???
Ik geef alleen aan dat het nog even kan gaan duren, wat ik wel jammer vind!!!

Verwijderd
Mijn reactie was algemeen over degenen die zeggen dat het wel heel lang duurt etc...
We w88en gespannen af
Verwijderd
Dit topic is gesloten.