ik had bladzijde 4 niet gezien
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
gladiool schreef op 27 augustus 2002 @ 12:31:
dus van donderdag tot en met zondag ofzo lijkt me wel goed.

Ik geloof dat ik mijn paardje met boxmodelling heb gemaakt (vorm maken, mesh editen, mesh smoothen en dit een paar keer herhaald...)???
Ik ben onlangs met de tutorial van Oogst begonnen met modellen van een huisje (wanneer komt deel3!!!!) en verder heb ik ooit een wijnglas proberen te maken (probeerde glas met standaard materiaal te maken en toen ontdekte ik opeens raytrace
Dit is dus pas mijn 3e werk, maar kom maar op met de tips!!! Persoonlijk zou ik de ogen een 2e keer iets hoger plaatsen en ik maak er straks misschien nog manen bij...
De vos loopt door het bos.
Verwijderd
* 2uur modellen, 2 uur texturen e.d.
* 13700 polygons, 4objects, 2 lights
* +/- 2 mins renderen voor plaatje op duron900 met 512 MB RAM.

Ik heb de transparantie van de paardjes terug gebracht omdat ik anders het verschil tussen zwart & wit niet goed kon weergeven.
/Edit: wireframe
Verwijderd
Dus als je wil, kan je ook nog een paardje maken
http://members.home.nl/wildeaap/Paard/Paard.html
Type, jouw plaatje was ff offline dus voeg ik later toe. Alles wat voor morgen wordt gepost zal ik ook nog toevoegen.
*downloadt Vue d'esprit demo*
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Plaatje staat op eigen webserver, die alleen up is als mijn computer aan staat en chello niet weer eens platligtWILDEAAP schreef op 28 augustus 2002 @ 11:11:
Hier een overzichtje van alle creaties:
http://members.home.nl/wildeaap/Paard/Paard.html
Type, jouw plaatje was ff offline dus voeg ik later toe. Alles wat voor morgen wordt gepost zal ik ook nog toevoegen.
kan je denk ik het best gebruiken, dit was de laatste nml.
Ik kan kiezen uit 3D studio MAX 4 of 5
welke kan ik het beste nemen.
ik heb nu R3.1
voor 4 zijn veel tutorials lijkt me, maar is 5 beter dan 4 ??
alvast bedankt
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
Ehm als je toch overstapt (en dat werd tijd als je nog met r3 werkt)messi schreef op 28 augustus 2002 @ 21:35:
FF een vraagje tussendoor:
Ik kan kiezen uit 3D studio MAX 4 of 5
welke kan ik het beste nemen.
ik heb nu R3.1
voor 4 zijn veel tutorials lijkt me, maar is 5 beter dan 4 ??
alvast bedankt
dan zal ik toch voor 5 kiezen, je moet toch een lichte overstap maken.
ik hou het nog mooi bij 4.2+brazil, ben er eindelijk een beetje gewend aan geraakt.

best goed voor een noob al zeg ik t zelf
kritiek word natuurlijk altijd gewaardeerd.
Verder ziet et er heel mooi uit!
ik zou het zelf niet kunnen maken.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
WILDEAAP: Vraagje: Render jij met Brazil oid?WILDEAAP schreef op 28 augustus 2002 @ 21:36:
Ok ik heb de website ff een update gegeven. type, je staat er nu ook bij + hij is wat mooier. Toekomstige Workshop resultaten zal ik ook gewoon daarop zetten.
en weet je welke goede instellingen enzo je dan moet hebben?
En kan ik je dan even de MAX file oversturen dat jij het even mooi rendered
ik wil het wel even renderen, hoewel ik daar verder ook niet echt heel goed in ben
ja je hebt gelijk, dan gaat iedereen cheaten met de tijd, maar op zich zou het wel meer animo enzo geven maar het gaat hier toch echt om het leren modelen enzo, never mind...handige_harrie schreef op 28 augustus 2002 @ 22:19:
ik zou er geen wedstrijd van maken, het is nou eenmaal een workshop. Anders gaan mensen 'foetelen' met de tijd enzo. Laten we het -zoals Gladiool zegt- simpel en overzichtelijk houden.

Box modeling.
Wel meer dan 3 uur, maar toch erg goed gelukt en erg veel geleerd
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Dit topic is gesloten.
![]()