[3D] Workshop Snelmodeleren v1.0

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.086 views sinds 30-01-2008

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hier een workshop achtig iets wat ik wel eens tegengekomen ben en wat beswel leuk en leerzaam kan zijn. Er zitten hier een hoop mensen die wat beter willen leren modeleren, en dit kan helpen.

De Regels

-Als je mee doet post je in dit topic dat je meedoet
-Je maakt een object in een 3D programma van naar jouw keus, dit object moet voldoen aan het onderwerp wat hier gegeven wordt.
-je hebt 3 UUR om dit te maken, probeer hier binnen te blijven, maar brobeer ook niet eerder te stoppen. Deze 3 uur hoeven niet aansluitend te zijn, het kan ook verspreid. Het gaat om het modeleren, niet om de texturen etc. Licht hem wel duidelijk uit zodat hij goed zichbaar is, geen zwarte achtergronden plz.
-Je hoeft niet goed te zijn, als je maar probeert. Ben je niet klaar na 3 uur, toch posten.
-Heel belangrijk, JE MAG ALLEEN POSTEN IN DIT TOPIC ALS JE MEEDOET.
Zo blijft dit topic hopelijk schoon en on-topic. Als er geen animo is no problem, maar onzinnige opmerkingen leren mensen nix van, en ook niet "dat is mooi" of "dat is nix" als je niet meedoet. Posten is dus meedoen. Punt.
-Dit is niet bedoelt als lang lopend project of iets wat weken blijft staan, die zijn er al, dit is meer een quicky, waar hopelijk veel mensen aan mee doen, omdat het niet lang duurt.
-De topicstarter doe zelf ook mee.
-Post geen oude modellen.

De Opdracht

Een "paard" van een schaakbord. Dus maak een schaakstuk wat jij op de plaats van het paard ziet staan. Dit kan het normale paardvormige beest zijn zoals gebruikelijk, of iets anders. Wees creatief. Als je meedoet mag hulp vragen natuurlijk, maar ik verwacht wel dat je basic dingen uit de help heb gehaald.
Het paard is altijd het struikelblok voor beginners omdat ie niet zomaar met "lathe" te maken is :)

Enjoy, en je weet wat ik zei over posten en meedoen.

(cheetah ik kreeg geen mailtje meer terug, dus ik nam aan dat ik het wel kon proberen. Als het een chaos word e.d. mag ie natuurlijk dicht, maar ik neem aan dat men zich volwassen gedraagd)

specs

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Okay, weinig animo dus. Maar ik heb nu ff niks te doen dus ik doe mee :)

Ik begin...NU!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Klaar :)
Ik heb er, pauzes niet meegerekend, 50 minuten aan gewerkt, dat is niet de volle 3 uur, maar ik kan echt niet nog 2 uur gaan klooien.

Afbeeldingslocatie: http://www.vindhet.nu/matrix/paard1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vindhet.nu/matrix/paard2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vindhet.nu/matrix/paard3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vindhet.nu/matrix/paard4.jpg

Verwijderd

ja ik doe ook maar mee :)

• OzBoz
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik ga ook een poging doen... goede oefening en ben bang dat ik die 3 uur wel nodig heb :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

ik doe zeker mee... maar dat wordt denkik wel morgen ofzo...
moet eerst 3dsmax op m'n nieuwe laptop installeren...

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb alleen maar Internet Space Builder met een superbrakke render en low-poly kwaliteit, mag ik meedoen? :+

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

Leuke opdracht ik kijk wel even wanneer ik tijd heb :)

• maratropa
  • Niet online
dude, als het 3d is is het goed. Trouwens je hebt gepost dus je doet zowiezo mee. :)

specs

• OzBoz
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

gladiool schreef op 23 augustus 2002 @ 18:18:
dude, als het 3d is is het goed. Trouwens je hebt gepost dus je doet zowiezo mee. :)
Ik vind het idee erg leuk en ga zo eens prutsen, mis alleen het workshop-gevoel.. dat je begint met wat tips voor wat prutsers like me bijvoorbeeld. Misschien leuk voor de volgende :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

une horse comming up :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Erg leuk id dit :)

• tec

tec

TEC

DAMNIT!, nou moet ik ook meedoen.

• maratropa
  • Niet online
OzBoz schreef op 23 augustus 2002 @ 18:21:
[...]

Ik vind het idee erg leuk en ga zo eens prutsen, mis alleen het workshop-gevoel.. dat je begint met wat tips voor wat prutsers like me bijvoorbeeld. Misschien leuk voor de volgende :)
Het is een beetje het idee dat iedereen die wat af heeft ook een wireframpje post, en erbij zegt hoe die gemaakt is, dan leert men van elkaar. Echt veel tips kan ik niet geven. Wat helpt is een beeld vooraf vormen van wat je wilt maken. Maak een tekeningetje ofzo. Kennis van max e.d. zul je zelf moeten doen.

specs

• Erikie
  • Laatst online: 31-08 10:57

Erikie

www.erikie.nl

hier het -edit- paardenschaakstuk :) 5 minuten modellen in nurbs.. daarna alles geconverteerd naar poly's omdat mental ray 3.05 niet goed met nurbs overweg kan. gemaakt in maya 4.05 . rendertijd : 5 minuten (xp2100+ / 512ddr333).. uploaden : 10 minuten :) .. d'r is alleen wat mis gegaan bij het converteren van nurbs naar poly's.. maarboeie.. 't is maar een workshop en t hoeft niet goed te zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://80.56.179.116:666/paard1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.56.179.116:666/paard2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.56.179.116:666/paard3.jpg

traktor scratch!

• maratropa
  • Niet online
als je het stom vind moet je het niet doen. Het is wel een leuk idee, maar eigenlijk is het de bedoeling dat je wel aan 3 uur probeert te komen. Als je nix geleerd heb is het zinloos, want daar gaat dit topic om.

specs

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

3 uur aan een schaakstuk modellen?! is dat niet wat overdreven?! en wat moet je er van leren?! goed.. ik zal wat wireframpjes / info toesturen, mischien is dat handig voor de andere leute.. brb

traktor scratch!

Verwijderd

heel cool idee :):) ik ga nu beginne.. ik neem wel wat pause natuurlijk dus jullie zien men paard wel verschijnen...

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

ik ben aant box moddelen, en mijn creativiteit breekt echt los :P

alleen, als ik enkele polygonen heb verwijdert, kan ik daarna op de plek waar dus een gat komt te zitten daar weer een nieuwe polygoon terugkrijgen ?

• tec

tec

TEC

Yes met create functie als je in polygon edit mode bent :)

• maratropa
  • Niet online
erik, je mist de essentie, het gaat niet om zo snel mogenlijk etc, maar om jezelf meer skils te leren. Ik ga iets met polygonen box-modelen, omdat ik weet dat ik daar nog veel moet leren. Een spline langs een andere spline sweepen is niet erg leerzaam voor jouw denk ik.

atgast, met cdPolytools voor max4 kan dat heel makkelijk, en met max 5 zit het ingebouwd in de editable poly. Of je kan een edge shift-trekken, en dan de vertexen welden.

specs

Verwijderd

echt een super cool idee trouwens.. (nogmaals) :P je leert er echt heel veel door.. vaker doen dit :)

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

gladiool schreef op 23 augustus 2002 @ 19:19:
..
Een spline langs een andere spline sweepen is niet erg leerzaam voor jouw denk ik.
..
een spline?! sorry, ben geen max-er :P! het enige wat ik gedaan heb is 1 EP curve (nurbs) getrokken, 4 x gekopieerd (de 4 hoeken zeg maar), de 4 curve's met elkaar geloft, daarna de 4 surfaces ge-attached (met blend -bias 0.1-) en klaar is kees.. ingewikkelder zou ik het niet weten. Mischien via subdivisions, maar daarmee haal je het zelfde resultaat en ben je langer bezig, en mental ray pikt subdivisions -nog- niet. (ja we hebben het over MAYA). goed.. Ik kon het ook polygon based doen, maar waarom?! omdat ik dan langer bezig ben?! Ingewikkelder is het zeker niet, en de tool subdivision / nurbs - > polygon is er niet voor niets. en maya heeft een andere history structuur voor polygon based modellen dan max.. (zelfde voor nurbs / subdivs)

hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben .. deze jongen gaat koken :P

traktor scratch!

Verwijderd

gladiol? je doet zelf ook mee neem ik aan toch?

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

het mag toch wel een eigen paardje zijn hè, of wil je dat het natuur getrouw is ?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik ga nu eens kieken hoever ik kom :)
Im 22:50 (als er nix tussenkomt) ben ik dus klaar?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

aaargh warom is die texture zo vernuekt op de zijkant van men paard?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~resein/paardje.jpg

• tec

tec

TEC

Atgast schreef op 23 augustus 2002 @ 19:36:
het mag toch wel een eigen paardje zijn hè, of wil je dat het natuur getrouw is ?
Voor zover ik het begrijp mag het zo abstract zijn als je het zelf wil hebben.

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Appel, hoe begin je nou met zoiets eigelijks?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

erm.. nou.. zoek een plaatje op internet van zon paard.. zet hem als vieuwport back... and dan met splines overtrekken.. extruden.. en dan wat kutten met die smooth en meshsmooth ect... (ik ga het echt niet tot in de details uitleggen) anders contact je me maar op icq ofsow :P

edit: wat wint de winnar? :X

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

oeh, nog een half uurtje :P

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Lamijmaar zitten eerst
Lukt nog lang niet :(

Verwijderd

Xlerator? kan je al wel gewoon een pion maken? zo niet..

http://www.cglearn.com/tutorials/max3/03_lathe_martini.html

doe die tut eens.. daar hebik het van geleerd.. heel handig..

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

kheb em af, maar ik wil een mooie render, eerst maar es een teasertje dan :)

Verwijderd

Atgast schreef op 23 augustus 2002 @ 21:02:
kheb em af, maar ik wil een mooie render, eerst maar es een teasertje dan :)
ik moet nog ff iets orgineels bedenken :P

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Jaja pion lukt me wel
Ik heb al best veel gemaakt in Max hoor
Mijn kamer, mijn piano (best mooi :) en een raketgeval en een omgeving.
Maar nog nooit iets...met zoveel detail zeg maar
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tegroen/pion.jpg
Zie je?

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8668

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

max 5's radiosity/light tracer en ik zijn nog geen echte vriendjes, dus maar ff een plain render, maar er komt nog een mooie ge-light-treeste promised :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8676
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8677

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~resein/paardje2.jpg

nou me tijd is bijna om.. kan ieamnd me nog spel DE tip geven om die texture normaal te krijgen? of hoort die zo?

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Hoe kan je zorgen dat je een (omni)lampje ook echt ziet? Dus een lichtvlekje ofzo zeg maar?

Appel, heb je een UVW map?

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

XLerator schreef op 23 augustus 2002 @ 21:32:
Hoe kan je zorgen dat je een (omni)lampje ook echt ziet? Dus een lichtvlekje ofzo zeg maar?

licht zie je niet, je ziet weerkaatsing, maar je kan wel een klein self iluminating bolletje maken natuurlijk
gladiool, misschien kun je voor de volgende opdracht iets meer tijd geven, ben trouwes benieuwd wat je gaat verzinnen, en wat voor pferd je hebt gebakken

Verwijderd

XLerator schreef op 23 augustus 2002 @ 21:32:

uvw? ik ben gewoon noob hoor :P dat is een omni met raytraced shadows..

btw post je andere werk (die piano enzo) ff in dat grote post hier je 3d stuff topic plz :) wilik wel zien

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

UVW staat in die modifiers list
Selecteer je paard, dan in die list UVW MAP klikken.
Dan Box ofzo kiezen, maar daar moet je ff al die opties nagaan wat het beste is :)
Ik zal die dingen ff posten ja :)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

waarom heb ik niet eerder doorgehad dat advanced lightning alleen werkt op raytrace materials ? * Arjan gaat in een hoekje zitten, zich schamen

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ze staan er appel :)

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Maar .... als ik een spline heb, en die extrude, dat gaat prima.
Maar als ik alle vertexen van die spline selecteer en dan r. muis knop => smooth doe, dan gaat extrude niet meer goed, dan issie niet meer massief, maar dan heeft ie alleen maar een 'strookje' als omtrek zeg maar, dus geen opvulling.
Hoe kan dat??

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

XLerator schreef op 23 augustus 2002 @ 22:30:
Maar .... als ik een spline heb, en die extrude, dat gaat prima.
Maar als ik alle vertexen van die spline selecteer en dan r. muis knop => smooth doe, dan gaat extrude niet meer goed, dan issie niet meer massief, maar dan heeft ie alleen maar een 'strookje' als omtrek zeg maar, dus geen opvulling.
Hoe kan dat??
dat komt doordat je spline dan niet meer connected is, dan moet je de losse vertices opzoeken en welden

woei:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8705

• tec

tec

TEC

Ik ben er helaas niet aan toegekomen, start 3dmax op en 5 minuten later komt een vriend van me online die terug was uit china.. (dus die had hele verhalen te vertellen..)

• maratropa
  • Niet online
hey maar zoals ik zei, het hoeft niet metteen of snel, ik ga ook morgen pas mijn stukje maken. Maar je hebt gepost tec, je bent nou eenmaal de sjaak. :)

appel, ziet er leuk uit, die goude ook, haal die eens naar voren.

atgast, het voetje waar hij opstaat is een beetje simpel.

specs

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

gladiool schreef op 23 augustus 2002 @ 22:54:
hey maar zoals ik zei, het hoeft niet metteen of snel, ik ga ook morgen pas mijn stukje maken. Maar je hebt gepost tec, je bent nou eenmaal de sjaak. :)

appel, ziet er leuk uit, die goude ook, haal die eens naar voren.

atgast, het voetje waar hij opstaat is een beetje simpel.
ik zat een beetje met die tijd limitatie in mijn maag, ik ga t beestje nog wel een mooi lijf geven, maar dit is wat ik opt moment kan in 3 uur :P

howel ik teveel tijd heb besteed aan renderen, das een iri eigenschap van me :P

• maratropa
  • Niet online
daar gaat het hier niet om he, modeleren all the way baby.

specs

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Atgast schreef op 23 augustus 2002 @ 22:31:
[...]

dat komt doordat je spline dan niet meer connected is, dan moet je de losse vertices opzoeken en welden

woei:
[afbeelding]
En als dat nou eens niet het geval is?? :X :{lama, werkt nu wel :)
Mooi geval dat van jou :)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

XLerator schreef op 23 augustus 2002 @ 23:49:
[...]

En als dat nou eens niet het geval is?? :X :{
Mooi geval dat van jou :)
dan doe je een spline check :)

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tegroen/paard.jpg
Mhoa zonder voorbeeld. vind het best al knap van mezelf :)

HUH? Ik kom er net achter, dat als je een editable Mesh hebt, en een polygon selecteerd (zo`n heel vlakje) dat je daar een appart matrial aan kan geven
Dus ... heej das cool :D

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Fuk, al zo laat :(

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8722

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

als ik tussendoor niet zoveel tijd had besteed aan renderen, dan was dit het result geweest van 3 uurtjes arbeid :)

und jetzt slapen

offtopic:
K*T dat moest edit zijn

Verwijderd

atgast? hoe the &#$* maak je die material.. die probeer ik al een tijdje te maken.. maar lukt me gewoon echt niet :/ een soort lak laag over steen lijkt het wel :)

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Lukt mij ook nooit
"Ligt aan de omgeving" heb ik vaak gehoord, mja

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

dat is een tip die ik een hele tijd geleden eens van gladiool heb op gepikt, namelijk fall-off reflectie :)

simpel:
maak een raytrace material --> kies de diffuse kleur die je wilt --> zet in het reflect slot een fall-off map --> zet faal-off type op fresnel --> voila :)

als je wilt dat je voorwerp nog meer glansd, maak de zwarte kleur van de fall-off map ietsje lichter. als je wilt dat je voorwerp ietsje minder glansd, maak de witte kleur van je fall-off map ietjse donkerder, das alles

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 15:16
edit:
oh oeps, geen oude modellen

Verwijderd

atgast jij bent de man :)

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

ik doe mee

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

aleen als ik vanavond nog wat te zien krijg :P

Verwijderd

Leuk initiatief,
ben al een tijdje bezig (vanaf +/- half 12) ik zal het resultaat zo posten.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

komt nog 1 rendering van mijn kant, voor verdere veranderingen wacht ik jullie comment af :)

edit:
daar is ie: critisaaaaiiizzz :)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8739

crazyhenk, ik wacht eigelijk nog een beetje op jou creatie, schiet op, ik wil gaahn pitten :P

(note to myself, geef t beestje lieve oogjes)

Verwijderd

damn, is cool zeg dat beestje, wat voor material heb je erop gedaan?

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 01:23:
damn, is cool zeg dat beestje, wat voor material heb je erop gedaan?
zie enkele posts terug, alleen zit er nu een ander kleurtje op, en een lichte bump map om het geheel een meer plastische look te geven

Verwijderd

Ben 'm op dit moment aan het renderen ;)

Verwijderd

ik moest ook nog even mijn beeldjes latenzien.. en heb een mooie bump gemaakt voor de vloer.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~resein/beeldjes.jpg

edit: aargh verkeerde topic :/

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 01:33:
ik moest ook nog even mijn beeldjes latenzien.. en heb een mooie bump gemaakt voor de vloer.

[afbeelding]

edit: aargh verkeerde topic :/
dat is geeen DOF blurr :)

enne, crazyhenk, ik wacht nog ffies dan :)

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

gvd, ook iets in de verkeerde topic gepost :(

http://yoozer.shodown.net/chrometentacle.zip voor de stock image (< 1 uur - voornamelijk door het renderen op 1600x1200 - gebruik maar in je collages, boeit mij 't) en http://yoozer.shodown.net/remixrtr.jpg voor wat je er mee ZOU kunnen doen. apparatuur : rhino, moray, povray, photoshop (voor de remix), een beetje geduld, en een computertje zoals de specs hieronder aanwijzen.

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Atgast schreef op 24 augustus 2002 @ 01:36:
[...]

dat is geeen DOF blurr :)

enne, crazyhenk, ik wacht nog ffies dan :)
press f5 en kijk nou es goed man :P:P

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 01:45:
[...]

press f5 en kijk nou es goed man :P:P
vuile sl*t !!! :+

crazyhenk, ik wil graag bij het geluid van mijn rochelende linkerlong in slaap gaan vallen, gaat t nog lukken denk je ?

Verwijderd

Ik heb de render settings wat te hoog ingesteld, zit nu op 55% (met 3 cpu's notabene)
Afbreken is ook zonde ;)

duurt nog +/- 10 min.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 01:48:
Ik heb de render settings wat te hoog ingesteld, zit nu op 55% (met 3 cpu's notabene)
Afbreken is ook zonde ;)

duurt nog +/- 10 min.
is dat het waard? (ik blijf zoiezo wakker)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 01:50:
[...]

is dat het waard? (ik blijf zoiezo wakker)
ik lul ook maar wat, ik zit stiekum gewoon nog lekker een beetje muziek te luistern :)

maar ik heb mezelf wel nieuwsgierig gemaakt :D

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

ok 1 uur modelwerk:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/weertsellen/Paard1.jpg
op dit tempo krijg ik em niet af, maarja dat was niet erg las ik.

Verwijderd

= :Z

edit:

Ik hoop dat het 't waard is 8)7

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

WILDEAAP schreef op 24 augustus 2002 @ 01:55:
ok 1 uur modelwerk:
[afbeelding]
op dit tempo krijg ik em niet af, maarja dat was niet erg las ik.
cewl, welke techniek gebruik je ?

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Atgast schreef op 24 augustus 2002 @ 01:58:
[...]

cewl, welke techniek gebruik je ?
Boxmodeling

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

het paardje van mij is het eerste wat ik heb gemaakt met box moddeling, ben er dus erg geintereseerd in, zou je eens een niet gemeshsmooth wireframpje willen posten ?

Verwijderd

Hehe, eindelijk :

Afbeeldingslocatie: http://62.194.193.102/images/arabisch.jpg

PS.
Moet nog het een en ander aan gebeuren.

Verwijderd

wouw!!!!!! jij bent goed :):) omg dat is echt ziekelijk mooi :)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 02:11:
Hehe, eindelijk :

[afbeelding]

PS.
ik vind em cool :)

doet me denken aan die HK-dromedaris plaatjes :D

Verwijderd

Atgast schreef op 24 augustus 2002 @ 02:19:
[...]

ik vind em cool :)

doet me denken aan die HK-dromedaris plaatjes :D
hahaha ja die bek van dat beest :P:P helemaal mee eens

Verwijderd

Okee, dus het is niet compleet poep :Y)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

ok, nog 1 rendering om t af te leren, ditmaal een close up van de new-and-improved oogjes :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8745

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 02:23:
Okee, dus het is niet compleet poep :Y)
nope, hij is erg leuk, alhoewel de DOF blur overdreven is voor een dergelijke render :D

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Atgast schreef op 24 augustus 2002 @ 02:04:
[...]

het paardje van mij is het eerste wat ik heb gemaakt met box moddeling, ben er dus erg geintereseerd in, zou je eens een niet gemeshsmooth wireframpje willen posten ?
Ik mail je het model wel ff, heb je denk ik meer aan

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

WILDEAAP schreef op 24 augustus 2002 @ 02:26:
[...]

Ik mail je het model wel ff, heb je denk ik meer aan
kijk, dat zou ook erg behulpzaam zijn ja :)

alvast bedankt, ik ga nu _echt_ pitten :)

(3djen is verslavend :( )

Verwijderd

Ziet er goed uit Atgast.

PS.
3d is idd. verslavend. Ga er nu ook maar een eind aan breien.

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/weertsellen/Paard4.jpg
Ik schat dat ik er nu zon 3 uur mee bezig ben geweest. Op het eind een beetje snel een voet eraan gemaakt. Nog niet af dus, maargoed dit is em...

-edit- vanmiddag maak ik em af en post ik wel wat betere shots

• tec

tec

TEC

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 02:11:
Hehe, eindelijk :

[afbeelding]

PS.
eeeerg moooi!!!

(ik zou dat material graag in mn handjes hebben :))

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nimation.nl/hugo/schaakpaard1.jpg

mmz tja... 40 mins werk.... (waarvan 13 renderen)
ik ga wel opnieuw beginnen en een keer echt een mooi paard maken :)

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 15:16
gaaf paardje Hugo :) lekker donker

ik zit nu ongeveer wel aan m'n tijd (heb misschien nog een half uurtje over);
Afbeeldingslocatie: http://3dimages.50megs.com/gotpaard.jpg

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Hugo, ik vind wel dat je een leuke stijl hebt, misschien kun je em gewoon nog uitbreiden ?

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

LiToKi: heel mooi, misschien kun je de haren nog veranderen, en em een life-like uiterlijk geven qua materials

• tec

tec

TEC

Het touw dat van de bek van het paard naar het zadel loopt gaat dwars door zn vel heen... lijkt me nie comfortabel voor het beestje.. :P

Verwijderd

nice job people :)
ff mijn paard renderen dan kunnen jullie de schatigste paard ooit beschouwen :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.