Hmmz. Manga en anime...
Verwijderd
me 2, en school, en the neverending quest for a girlfriend enzoVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:12:
Hmmz. Manga en anime...
Verwijderd
Meisjes kunnen soms zo hard zijn... Ookal heb ik nu een gevonden die zelfs nog meer van anime houdt dan ik
. Over veel dingen denkt ze net zoals ik. Dacht dat dat onmogelijk was...
.
edit:
school eigenlijk ook wel ja, maar ik probeer daar eigenlijk niet aan te denken als ik thuis achter de pc zit.
edit:
school eigenlijk ook wel ja, maar ik probeer daar eigenlijk niet aan te denken als ik thuis achter de pc zit.
Verwijderd
ik denk ook niet aan school, dus ook niet aan het feit dat ik morgen weer om 7:30 op moet en dus eigenlijk nu moet gaan slapen

Morrowind
als ik de boots of blinding speed aantrek krijg ik geen zicht meer
klopt dit?
toen ik 3 maanden geleden Morrowind speelde had ik ook die boots maar toen kon ik gewoon zien
je zou zeggen ze heten niet voor niets blinding speed
maar waarom kon ik vorige keer dan wel gewoon kijken met die schoenen aan?
klopt dit?
toen ik 3 maanden geleden Morrowind speelde had ik ook die boots maar toen kon ik gewoon zien
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Omdat je toen waarschijnlijk magic resistance had en nu niet... Je moet dus een item enchanten met constant magic resistance effect.joostve schreef op 21 oktober 2002 @ 21:49:
Morrowind
klopt dit?
ik snap dat enchanten en magic maken enzo niet echt
is er ook een drankje of een kleding stuk die dat heeft?
Verwijderd
er is wel ergens een ring met +7 enchant ofzo, maar je moet gewoon laten trainenjoostve schreef op 22 oktober 2002 @ 14:02:
ik snap dat enchanten en magic maken enzo niet echt
staan er op internet ook handleidingen over magie enzo en hoe te maken?
Verwijderd
Vast wel. Kijk maar ff op Gamefaqs.joostve schreef op 22 oktober 2002 @ 22:22:
staan er op internet ook handleidingen over magie enzo en hoe te maken?
kennen jullie deze quest?
ongeveer 20 meter ten oosten van Caldera staat een vrouw die van haar juwelen beroofd is.
ik moet natuurlijk de daders vinden.
ze moeten in Caldera zijn maar ik kan ze niet vinden
weten jullie waar?
ongeveer 20 meter ten oosten van Caldera staat een vrouw die van haar juwelen beroofd is.
weten jullie waar?
Verwijderd
waar kan je die caisus casades vinden ?
ben al in de corner geweest en hints van die gast gekregen
alleen weet ik nog niet waar het is
can anybody help me
can anybody help me
Verwijderd
check je mapVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 19:31:
waar kan je die caisus casades vinden ?
can anybody help me
Ten oosten vd vrouw is een berg, ga daarover (met levitate best) en beneden is een mijn waar je moet zijnjoostve schreef op 25 oktober 2002 @ 11:52:
kennen jullie deze quest?
weten jullie waar?
met levitate best???
Verwijderd
kan je het niet precieser zeggenVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 19:57:
[...]
je hebt een kaart, map in je menu
zoek daar even
kent iemand deze melding?
ik kan met bijna niemand praten in Ald-Ruhn ze zeggen allemaal dit
ik kan met bijna niemand praten in Ald-Ruhn ze zeggen allemaal dit

heb je misschien zo'n lading shirts aangenomen en niet gebracht naar de clothier in Als Ruhn ?..
ja precies
die heb ik per ongeluk verkocht
die heb ik per ongeluk verkocht
Mail me eens je e-mail adres, ik heb enkele picjes waar het heel mooi aangeduidt staat, jammergenoeg doet theforumisdown het niet.
doe ik
weet iemand waar ik een imperial Steel outfit kan kopen
ik heb fort moonmoth en buckmoth al doorzocht maar daar hebben ze niet alles
ik bedoel dus geen chain outfit
elke keer als ik tegen ze ga praten zeggen ze
waar is je uniform, kom terug als je serieus bent
weet iemand waar ik een imperial Steel outfit kan kopen
ik heb fort moonmoth en buckmoth al doorzocht maar daar hebben ze niet alles
ik bedoel dus geen chain outfit
elke keer als ik tegen ze ga praten zeggen ze
waar is je uniform, kom terug als je serieus bent
Taunt een imperial guard, dan heb je alles (neem er 1 met een helm).
/e/
Check je mail.
/e/
Check je mail.
ja kan de kleding natuurlijk ook terugkopen als je weet waar je ze verkocht hebt.
weet iemand waar ik van die srolls of devine intervention enzo kan kopen ?, want ik heb net een of andere cup moeten stelen voor het thief guild [met een 80% chameleon ring lukte het wel..] toen heb om terug te komen mijn laatste gebruikt.
weet iemand waar ik van die srolls of devine intervention enzo kan kopen ?, want ik heb net een of andere cup moeten stelen voor het thief guild [met een 80% chameleon ring lukte het wel..] toen heb om terug te komen mijn laatste gebruikt.
is het mogelijk om je te laten uitschrijven bij een groep? (zoals imperial legion bv)
niet dat ik weet.. volgens mij blijf je er gewoon in..
ik heb trouwens gehoord van een goed light armour [ik heb nu alles glass] met 60% magica resist enzo.. ik weet helaas de naam niet, en zoeken leverde ook niet veel op. Weet iemand waar ik dat kreng kan vinden ?..
En kun je ook die glass helmets die ze in de tower of dusk dragen ergens los vinden ? [ipv ze kapot te hakken.] [dat is meer een soort azteken masker dan het standaard puntige ding.]
ik heb trouwens gehoord van een goed light armour [ik heb nu alles glass] met 60% magica resist enzo.. ik weet helaas de naam niet, en zoeken leverde ook niet veel op. Weet iemand waar ik dat kreng kan vinden ?..
En kun je ook die glass helmets die ze in de tower of dusk dragen ergens los vinden ? [ipv ze kapot te hakken.] [dat is meer een soort azteken masker dan het standaard puntige ding.]
horen jullie ook wel eens als je in de wildernis loopt schapen mekkeren?

Die kan je dacht ik vinden in de toren in Tel Fyr.agentorangina schreef op 27 oktober 2002 @ 20:22:
niet dat ik weet.. volgens mij blijf je er gewoon in..
Volgens mij lag die vlak bij Divayth Fyr zelf, maar anders moet je maar even rondkijken daar, er liggen nog zat andere leuke spullen.
zal ik doen
.. ik was sowieso van plan daar eens langs te gaan..
ik heb nu ergens een kamer gekraakt in een huisje in caldora, kan ik eindelijk al die deadric zooi kwijt, want tegen redelijke prijzen verkopen kan toch niet. [en ik ga niet het geld editen wat char's hebben.]
ik heb nu ergens een kamer gekraakt in een huisje in caldora, kan ik eindelijk al die deadric zooi kwijt, want tegen redelijke prijzen verkopen kan toch niet. [en ik ga niet het geld editen wat char's hebben.]
caldora????
waar ligt dat dan?
je bedoeld Caldera zeker?
waar ligt dat dan?
je bedoeld Caldera zeker?
kan iemand mij vertellen waar ik ene Zenithar kan vinden?
Verwijderd
welke quest?joostve schreef op 28 oktober 2002 @ 22:09:
kan iemand mij vertellen waar ik ene Zenithar kan vinden?
Verwijderd
Erm. Is dat de leider van de imperial legion in Gnisis? Volgens mij niet toch? Die gast is human endie naam klinkt niet echt human...Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 10:18:
ik gok de Zenithar van zijn probleem 4 posts naar boven ofzo.
ik heb het (al) gevonden 
ik moest idd nog wat kleren naar de clothier brengen in Ald-Ruhn
alleen had ik die kleren al verkocht helaas
toen heb ik maar een cheat gebruikt (ja ik deed het ook liever zonder)
dit heb ik in de console getypt : player->additem "exquisite_shirt_01_rasha", 5
en toen ben ik als nog naar die clothier gegaan
gelukkig ben ik nu van het probleem af
Verwijderd
Je had ook de kleding terug kunnen kopen...joostve schreef op 29 oktober 2002 @ 13:24:
ik heb het (al) gevonden
wie weet er een goede walktrough voor morrowind ??
deze ken ik al : http://m0use.net/~uesp/index.shtml
Verwijderd
umm van zelf even zoeken zeker nooit gehoord?joostve schreef op 30 oktober 2002 @ 15:13:
wie weet er een goede walktrough voor morrowind ??
www.gamefaqs.com
en de lazy link
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/3365.html
hmm.. ik heb nu voor het thief guild alle jobs gedaan, maar ik had een van mijn skills niet op lv. 90 om master thief te worden.. dus ik heb dat ff gedaan en nu is Gentleman Jim weg !, ik wist wel dat ie weg wou maar dat ie nu meteen verdwijnt .. ik wou ook nog die robin-hood achtige thief missies doen, maar dat kan nu dus ook weer niet.
weet iemand een oplossing ? [of het console command om hem weer terug te krijgen ??, want bij mij crasht de TES editor de hele tijd als ik de morrowind file erin laad.. dus ik kan niet vinden wat zijn character naam is.]
weet iemand een oplossing ? [of het console command om hem weer terug te krijgen ??, want bij mij crasht de TES editor de hele tijd als ik de morrowind file erin laad.. dus ik kan niet vinden wat zijn character naam is.]
Winged Twilight met een andere skin blijkbaar.
Ik ben nu net begonnen met spelen, maar moet voor een quest een slave, Rabina, naar een man in Balmora brengen (Vorar), maar om in zijn huis te komen heb ik een lockpicking skill van 35 nodig, waar ik maar 5 heb Wat moet ik nu in godsnaam met die slave aan die maar achter me aan waggelt en niets durft te zeggen. Ik hou niet graag een quest open dus als iemand een manier weet om toch ngo in het huis te kunnen?
Verwijderd
ondushi open doors scrolls kopen daar kan je deuren van 50 mee openen
Maar ik zit vast in de main quest ik moet een ashlanderer een cadeau doen ik weet dat hij van gedichten houd maar welk boek moet hem geven en hoe geef ik hem een boek ik heb al bijna al de boeken van ald ruhn opgekocht en nog wil het niet lukken ....
Maar ik zit vast in de main quest ik moet een ashlanderer een cadeau doen ik weet dat hij van gedichten houd maar welk boek moet hem geven en hoe geef ik hem een boek ik heb al bijna al de boeken van ald ruhn opgekocht en nog wil het niet lukken ....
ok, ik heb een probleempje;
als ik die lui van de Camorra Tong heb neergeslagen, staat er een bounty op mn hoofd van 5000 sceptims. Geen probleem verder
ik rush Balmora uit naar dat fort komen die guards op me af met hun captain, hup ff invisible omdat ik een Shadow als sterrebeeld heb
ga ik dat fort binnen en zeg ik tegen die Imperial gast dat ik die Gang heb neergeslagen, krijg ik een beloning en alle bounty enzo wordt opgeheven, maar nu is het probleem nog dat die Guard Captains nog steeds me proberen te hakken, iemand dit al eerder meegemaakt?; een bug?
als ik die lui van de Camorra Tong heb neergeslagen, staat er een bounty op mn hoofd van 5000 sceptims. Geen probleem verder
Verwijderd
ik heb ze wel subtiel uitgelokt misschien een beter idee dan er met de botte bijl door te gaan heb dan ook geen bounty gehad
Verwijderd
Da's inderdaad de grote truc, lok ze uit (Taunt) en dan krijg je geen reputatieknauw. Als toegift krijg je van je "opdrachtgever" ook nog een compliment; netjes opgelost.Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 22:33:
ik heb ze wel subtiel uitgelokt misschien een beter idee dan er met de botte bijl door te gaan heb dan ook geen bounty gehad
Verwijderd
Die guards moeten je zowiezo niet zien, ik kon ze gewoon voorbij lopen, geen probleem.
Misschien moet je eerder invisible worden?
Misschien moet je eerder invisible worden?
Verwijderd
ik heb weeeeer een probleem:
Ik zit nu bij de thief guild in ald ruhn, maar bij de 3e of 4e missie moet ik een boek terughalen uit arobar manor, het schijnt dat het ligt op de dochters kamer, maar waar the f*ck ligt dat boek
kheb al die kamers al 3 keer doorzocht
Ik zit nu bij de thief guild in ald ruhn, maar bij de 3e of 4e missie moet ik een boek terughalen uit arobar manor, het schijnt dat het ligt op de dochters kamer, maar waar the f*ck ligt dat boek
mwa het probleem is niet de guards, ik heb geen bounty meer en ik kreeg ook een compliment, het enige wat me lastig valt is als ik in een willekeurig fort komt dat de guardcaptain op me af komt rennen. Als ik hem neersla dan heb ik ook geen crime begaan maar hijs gewoon irritant
en hij deed et daarvoor toch ook niet
Ik zit nu in Balmora en ik moet Cosius Cosade vinden. Daarvoor moet ik naar south west corner... toe en daar aan iemand vragen of die weten waar die gast is. Maar je kan zeker niet ff in typen en vragen waar die cosius is
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
Pff, das de eerste quest, als die je al neit lukt/geen zin hebt om te zoeken, zou ik maar direct stoppen.
Je kan overal alles vragen en het staat heel duidelijk in je Journal (shortkey J).
Je kan overal alles vragen en het staat heel duidelijk in je Journal (shortkey J).
Verwijderd
gewoon als je balmora binnenkomt via dat vervoermiddel (ben naam ff kwijt) meteen rechts over de rivier, en 2 trappen oplopen, ben je daarmee klaar dan linksaf slaan en dan het laatste huis recht voor je neusGriepzooi schreef op 04 januari 2003 @ 18:18:
Ik zit nu in Balmora en ik moet Cosius Cosade vinden. Daarvoor moet ik naar south west corner... toe en daar aan iemand vragen of die weten waar die gast is. Maar je kan zeker niet ff in typen en vragen waar die cosius is
offtopic:
mooi icon
mooi icon
Verwijderd
Zit er eigenlijk uberhaupt een soort einde aan deze game? Dat je zeg maar het verhaal hebt 'uitgespeeld'? Heeft iemand dit al gedaan?
Verwijderd
Dat is er niet. Het langste dat ik met 1 char ben bezig geweest is ergens tussen de 800/900 uur. Maar het houd nooit op. Uiteindelijk doe je dus ook niks anders meer dan rondlopen en beesjes mollen, zwaardjes van goldens saints jatten en verkopen, enchanten, en eigenlijk doelloos rondzwerven. Maar dat heeft natuurlijk ook zijn goede punten
Een echt einde is er volgens mij niet, maar er is naast alle kleine questjes wel een mainquest die je kunt volgens om het spel 'uit te spelen'.Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 19:28:
Zit er eigenlijk uberhaupt een soort einde aan deze game? Dat je zeg maar het verhaal hebt 'uitgespeeld'? Heeft iemand dit al gedaan?
Verwijderd
Ik ben ergens een keer in een tombe geweest in de grazelands waar een heel redelijke "bow of shadows" lag(volgens mij beste bow in het spel). Stonden twee gozers bij, maar toen ik die uitmoorde(ze vielen mij btw niet aan) kreef ik zo'n berrichtje van "doomed world bla-bla weet je zeker dat je verder wilt gaan?". Op een andere plek vlakbij dat onderste ashlander camp(zuid-oost-oosten van de map) was ook een tombe met een gast erin. Die viel me wel aan, maar toen ik hem dood had kreeg ik weer hetzelfde berricht. Ofhet een bug is weet ik niet, maar op zich zet het je wel aan het denken.
Jawel, je kunt de main quest uitspelen.NG schreef op 04 januari 2003 @ 20:55:
[...]
Een echt einde is er volgens mij niet, maar er is naast alle kleine questjes wel een mainquest die je kunt volgens om het spel 'uit te spelen'.
In tegenstelling tot de meeste games kun je echter gewoon doorgaan in de game en alle sidequests oplossen.
Al doe je 3 jaar (game time) over de sidequests en gaat daarna pas aan de mainquest beginnen, geen enkel probleem..
Maar de main quest is het verhaal, en is best boeiend. Alleen het einde van die mainquest is een beetje een anticlimax
Verwijderd
De bow of schadows moet je ergens gaan halen voor een of andere npc voor de main quest. Als je iemand dood die te maken heeft met de main quest kun je niet verder. Zo moest ik iemand doden in een duel, ik heb hem gewoon uitgedaagd en gedood maar dat was niet goed ik moest nog een beetje verderspelen en dan pas kan ik hem uitdagen voor een duel in de arenaVerwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 22:45:
Ik ben ergens een keer in een tombe geweest in de grazelands waar een heel redelijke "bow of shadows" lag(volgens mij beste bow in het spel). Stonden twee gozers bij, maar toen ik die uitmoorde(ze vielen mij btw niet aan) kreef ik zo'n berrichtje van "doomed world bla-bla weet je zeker dat je verder wilt gaan?". Op een andere plek vlakbij dat onderste ashlander camp(zuid-oost-oosten van de map) was ook een tombe met een gast erin. Die viel me wel aan, maar toen ik hem dood had kreeg ik weer hetzelfde berricht. Ofhet een bug is weet ik niet, maar op zich zet het je wel aan het denken.
zo zie je maar
Verwijderd
Ik heb Tribunal gekocht en ik lees in het boekie dat ik een lastdier kan kopen in Mournhold. Weet iemand waar ik die kan kopen, want ik kan het echt niet vinden!
Ergens in de Great Bazaar (ik dacht vlak bij de toneelspelers, maar daar kan ik me in vergissen) staat een mannetje waar je een lastdier van kan kopen.Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 17:29:
Ik heb Tribunal gekocht en ik lees in het boekie dat ik een lastdier kan kopen in Mournhold. Weet iemand waar ik die kan kopen, want ik kan het echt niet vinden!
Verwijderd
Die lastdieren enzo zijn zwaar irritant. Wel even leuk, maar ze zijn niet alleen sloom, ze hebben ook de nare gewoontes in kuilen enzo te vallen. Heel frustrerend.
Verwijderd
En toch ben ik wel content met Mournhold, iig qua sterkte van de tegenstanders. Het is niet zo dat ik ineens bang moet zijn om in 2 slagen dood te zijn, maar mijn lvl 60 char is toch nog wel even bezig als die goblindingen, of 8 (gisteren gehad) Brotherhood ventjes beginnen te vervelen...
Moet je eens een item enchanten met constant health regeneration, wordt het een stuk makkelijker van.Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 23:05:
En toch ben ik wel content met Mournhold, iig qua sterkte van de tegenstanders. Het is niet zo dat ik ineens bang moet zijn om in 2 slagen dood te zijn, maar mijn lvl 60 char is toch nog wel even bezig als die goblindingen, of 8 (gisteren gehad) Brotherhood ventjes beginnen te vervelen...
Kost een bak gold, maar zorgt er wel voor dat je op 100 difficulty kan spelen
Tower shield hebben in het algemeen de meeste enchantment points.
Verwijderd
Maar da's wel lame op zich. Tenminste, jezelf onsterfelijk kunnen maken hoort erbij, maar om dat nou te gebruiken in de uitbreiding. Dat haalt toch wel een hoop lol weg vind ik.QuarK schreef op 06 January 2003 @ 11:54:
[...]
Moet je eens een item enchanten met constant health regeneration, wordt het een stuk makkelijker van.
Kost een bak gold, maar zorgt er wel voor dat je op 100 difficulty kan spelen
Tower shield hebben in het algemeen de meeste enchantment points.
Waar kan ik gentlemen Jim Stacey vinden???
Verwijderd
Foreigners quarter(dacht ik) in vivec, in een bookshop(niet Jobasha's rare books maar die ene in de underworks) achter een gesloten deur met 60 lock erop.Manie Riets schreef op 06 januari 2003 @ 23:39:
Waar kan ik gentlemen Jim Stacey vinden???
Thx, heb em gevonden
Waar zijn nog meer leuke dingen om te doen als dief, welke guilds etc? Ik wou eerst maar eens bij haalu gaan kijken, die zulle ook wel wat geinige dingentjes hebbe
Waar zijn nog meer leuke dingen om te doen als dief, welke guilds etc? Ik wou eerst maar eens bij haalu gaan kijken, die zulle ook wel wat geinige dingentjes hebbe
Verwijderd
Bedoel je stuff jatten? dan moet je eens bij alle vaults kijken in vivec en zeker weten eens een grondig bezoekje aan ghost gate brengen.
Ik bedoel meer quest/opdrachten, net de moran tong gejoind, ik dacht dat nie kon als je ook al bij de thieves guild zat
Anyway, ik heb weer wat te doen
Volgens mij kun je alle guilds joinen. Alleen een house joinen is eenmalig (Telvanni/Redoran etc.). Dat wordt ook uitdrukkelijk gezegd.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige houses and guilds niet goed samen zouden gaan. In mijn geval dus het Guild of mages en de Telvanni. Leek mij een goede combinatie, maar ze schijnen elkaar niet uit te kunnen staan en dat zou er toe kunnen leiden dat je niet in beide kampen tegelijk een hoge rank zou kunnen krijgen.
Nou ja, tot nu toe gaat het goed.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige houses and guilds niet goed samen zouden gaan. In mijn geval dus het Guild of mages en de Telvanni. Leek mij een goede combinatie, maar ze schijnen elkaar niet uit te kunnen staan en dat zou er toe kunnen leiden dat je niet in beide kampen tegelijk een hoge rank zou kunnen krijgen.
Verwijderd
Guilds die bij mijn weten niet goed samen gaan:Bar_en_boos schreef op 08 January 2003 @ 16:36:
Volgens mij kun je alle guilds joinen. Alleen een house joinen is eenmalig (Telvanni/Redoran etc.). Dat wordt ook uitdrukkelijk gezegd.
-Fighters guild / Spy guild
-Fighters guild / Mage guild
-Mage guild / Redoran
-Redoran / Telvanni / Hlaalu (is ook niet mogelijk om zonder exploits/bugs allemaal te joinen)
-Imperial legion / Telvanni
-Temple / Spy guild
-Temple / Mage guild
Er zijn er nog meer, maar de meeste kunnen omzijld worden door eerst de ene te joinen en dan de andere. Vooral de fighters guild, waarin je vaak mensen moet vernietigen, kom je nog wel eens problemen tegen. De Morag tong, warvan je verwacht dat je veeeeel problemen krijgt, geeft volgens mij helemaal geen problemen. Integendeel, je krijgt zeer veel aanzien als je erbij zit. Telvanni kan misschien ook wat meer clashes hebben, maar die weet ik niet.
Verwijderd
Spy en Fighters gaan wel makkelijk, ervan uitgaande dat de "spy" guild de thieves guild is.
Gewoon na de opdracht van het boek de guild joinen.
Gewoon na de opdracht van het boek de guild joinen.
Ok, ik moet iemand afmaken voor de morag tong en krijg dus elke keer een boete naar me hoofd geslingerd, hoe moet ik dat aanpakken zonder gesnapt te worden?
Verwijderd
als je die gozer eerst een paar keer taunt, valt hij je meestal vanzelf aan, dan kan je hem een pak rammel geven zonder zelf kleerscheuren te krijgen van de wet.
Telvanni is aartsvijand van Mage Guild, het was voor mij, als Arch-mage van Mage Guild ook iets moeilijker om House Telvanni te joinen.Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 17:47:
[...]
Guilds die bij mijn weten niet goed samen gaan:
-Fighters guild / Spy guild
-Fighters guild / Mage guild
-Mage guild / Redoran
-Redoran / Telvanni / Hlaalu (is ook niet mogelijk om zonder exploits/bugs allemaal te joinen)
-Imperial legion / Telvanni
-Temple / Spy guild
-Temple / Mage guild
Er zijn er nog meer, maar de meeste kunnen omzijld worden door eerst de ene te joinen en dan de andere. Vooral de fighters guild, waarin je vaak mensen moet vernietigen, kom je nog wel eens problemen tegen. De Morag tong, warvan je verwacht dat je veeeeel problemen krijgt, geeft volgens mij helemaal geen problemen. Integendeel, je krijgt zeer veel aanzien als je erbij zit. Telvanni kan misschien ook wat meer clashes hebben, maar die weet ik niet.
Dat werkt nie, als je eenmaal de opdracht hebt em te killen kan je nie meer met em praten maar ik ben er al uit, dacht ff nie goed na, als je em vermoord hebt moet je aan degene die je aanhoudt een writ laten zien waar de opdracht op staat en het is in ordeVerwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 19:19:
als je die gozer eerst een paar keer taunt, valt hij je meestal vanzelf aan, dan kan je hem een pak rammel geven zonder zelf kleerscheuren te krijgen van de wet.
Verwijderd
edit: hetzelfde wat hierboven staat
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 23:51 ]
Verwijderd
ga jij het nog een keer uitleggenVerwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 21:24:
[...]
Als het klopt heb je een writh gekregen (een soort scroll). Als je gesnapt word dan hoef je alleen maar dat aan een guard te laten zien en dan hoef je geen boete te betalen. Later bedenken mensen zich wel 2 keer voordat ze je aangeven en kan je zelfs in het openbaar zomaar mensen afmaken! Alleen niet in de buurt van guards doen.
hehe, die writh heb ik ook maar die is bij mij nog niet geldig
zegt die guard, of is dat omdat ik gewoon willekeurig iemand afmaak en em laat zien?
ach, ik heb nu een Deadric Claymore, een Deadric Mace, en een enchanted glass longsword
best nice voor level 21
ach, ik heb nu een Deadric Claymore, een Deadric Mace, en een enchanted glass longsword
[ Voor 19% gewijzigd door ravenger op 08-01-2003 23:39 ]
Verwijderd
Ik zeg niks....RaVeNgEr schreef op 08 januari 2003 @ 23:34:
hehe, die writh heb ik ook maar die is bij mij nog niet geldigzegt die guard, of is dat omdat ik gewoon willekeurig iemand afmaak en em laat zien?
ach, ik heb nu een Deadric Claymore, een Deadric Mace, en een enchanted glass longswordbest nice voor level 21
Ik heb een coole bug gevonden in het spel. Gratis geld!
In Vivec bij de enchanter op het eerste level.
Als je daar aan komt vraagt hij of je wil helpen om een vervelend ventje voor z'n deur weg te krijgen. Dat is Marcel nogwat die recht voor zijn deur staat. Ik heb die gozer getaunt en daarna gedood. Daarna weer terug naar die enchanter en ik vertel dat ik zijn opdracht heb uitgevoerd. Hij is het niet helemaal eens met mijn werkwijze, maar toch geeft hij mij 250 gold. Als ik dan weer druk op het knopje dat samenhangt met die irritante gozer voor de deur (waar je dus over gaat praten dan), geeft die gast me weer 250 gold. Dat kan ik de hele tijd blijven drukken.
Nu heb ik 60k gold. Meer heb ik niet nodig en wil ik ook niet hebben natuurlijk, het moet wel leuk blijven
Als je daar aan komt vraagt hij of je wil helpen om een vervelend ventje voor z'n deur weg te krijgen. Dat is Marcel nogwat die recht voor zijn deur staat. Ik heb die gozer getaunt en daarna gedood. Daarna weer terug naar die enchanter en ik vertel dat ik zijn opdracht heb uitgevoerd. Hij is het niet helemaal eens met mijn werkwijze, maar toch geeft hij mij 250 gold. Als ik dan weer druk op het knopje dat samenhangt met die irritante gozer voor de deur (waar je dus over gaat praten dan), geeft die gast me weer 250 gold. Dat kan ik de hele tijd blijven drukken.
Nu heb ik 60k gold. Meer heb ik niet nodig en wil ik ook niet hebben natuurlijk, het moet wel leuk blijven
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ja 60k is nog wel leuk, niet overdreven veel ofzo

Verwijderd
Ik heb 500k gold momenteel, ben aan het sparen voor wat enchantments. Heb alleen nog een aantal gold saint soul gems nodig, maar ik kom alleen maar winged twillight tegenRexomniuM schreef op 09 January 2003 @ 23:49:
Ik heb een coole bug gevonden in het spel. Gratis geld!
Goede enchants zijn inderdaad peperduur. Het kost mij toch moeite om zonder cheats aan veel geld te komen. Laatst een ringetje laten enchanten met soultrap on target. Toch een stuk makkelijker dan een soultrapspell on touch en niet zo duur.
Hmmm.... misschien was het achteraf nog makkelijker geweest om m'n battleaxe te laten enchanten met soultrap. Meppen en soultrappen tegelijkertijd.
Het lukt me tot nu toe trouwens niet om met m'n eigen enchantmentskills (50 ofzo) iets te enchanten.
Hmmm.... misschien was het achteraf nog makkelijker geweest om m'n battleaxe te laten enchanten met soultrap. Meppen en soultrappen tegelijkertijd.
Het lukt me tot nu toe trouwens niet om met m'n eigen enchantmentskills (50 ofzo) iets te enchanten.
Verwijderd
Ik enchant mijn bracers (in dit geval cloth bracer) met soul trap on target. Ziet er niet alleen stoer uit, zo'n glimmende bracer, maar aan die 6 enchant points heb je precies genoegBar_en_boos schreef op 10 January 2003 @ 10:06:
Goede enchants zijn inderdaad peperduur. Het kost mij toch moeite om zonder cheats aan veel geld te komen. Laatst een ringetje laten enchanten met soultrap on target. Toch een stuk makkelijker dan een soultrapspell on touch en niet zo duur.
Ik zat vast vanwege een deur die nie meer opengaat omdat er iemand voor staat, hoe krijg ik een intervention scroll via de console?
dat is idd lullig en ik kan je ook niet helpen, maar had ik ook gehad, gelukkig had ik wel een divine intervention scrollManie Riets schreef op 10 januari 2003 @ 12:53:
Ik zat vast vanwege een deur die nie meer opengaat omdat er iemand voor staat, hoe krijg ik een intervention scroll via de console?
Ja zeker lullig maar ik ben eruit 
Wat alleen vaag is dat toen ik in het begin opdrachten kreeg van de morag tong kon ik ook praten over handschoenen waar een heel verhaal achter zat, nu kan dat dus niet meer. Iemand een idee om te achterhalen wat dat was?
Wat alleen vaag is dat toen ik in het begin opdrachten kreeg van de morag tong kon ik ook praten over handschoenen waar een heel verhaal achter zat, nu kan dat dus niet meer. Iemand een idee om te achterhalen wat dat was?
Verwijderd
Als je vast zit:
-Open de console (druk op ~)
-type: "fixme"
Je word dan een meter verderop geplaatst.
-Open de console (druk op ~)
-type: "fixme"
Je word dan een meter verderop geplaatst.
Verwijderd
ik heb even een niet in-game vraagje.
ik vind morrowind best wel een leuk spel,
het draait op mijn pc alleen ontiegelijk traag. nou weet ik dat dit een bekend probleem is,
en ik heb ook al die morrowind tweak guide gelezen en gebruikt
maar het gaat nog steeds vaak stotterig en traag met zelfs maar 17 FPS in balmorra.
en aan mijn specs zou het toch niet liggen denk ik zo
P4 2Ghz, 512 DDR, geforce2 MX 64MB
de geforce is meschin een klein beejte oud, maar is nogsteeds gewoon een
zeer goede kaart.
heeft iemand meschien verdere tweaks of preformance tips?
het draait op mijn pc alleen ontiegelijk traag. nou weet ik dat dit een bekend probleem is,
maar het gaat nog steeds vaak stotterig en traag met zelfs maar 17 FPS in balmorra.
zeer goede kaart.
Verwijderd
hmm, vreemd? ik heb een 32mbram vid kaartje en hij loopt op mijn k7 1200 lekker soepel.
nieuwste drivers al voor alles?
nieuwste drivers al voor alles?
Is gewoon puur je videokaart wat de prestatie zo omlaag haalt, kan je voor de rest weinig aan doen helaasVerwijderd schreef op 17 January 2003 @ 23:00:
ik heb even een niet in-game vraagje.
zeer goede kaart.