Neis, het spel is in 3 dagen niet meer gecrashed, gewoon een herinstall met de 2e patch eroverheen, scheelt enorm, eerst de original daarna de 1e patch daarna 2e patch is blijkbaar minders stabiel als de 1e mathode, dus voor iedereen die nog met zn originele install zit, ff herinstallen met 2e patch en het spel crashed nauwelijks nog (bij mij toch nu).
Verwijderd
Ben nu bezig met de imperial legio, maar ze willlen me niet meer promoveren, omdat me stats niet goed zijn volgens hun. Zijn ze dus wel. Kan iemand me ff die command geven dat je jezelf handmatig kan promoveren?
Heb je geen stat drain icm fortify pots of items?Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 00:05:
Ben nu bezig met de imperial legio, maar ze willlen me niet meer promoveren, omdat me stats niet goed zijn volgens hun. Zijn ze dus wel. Kan iemand me ff die command geven dat je jezelf handmatig kan promoveren?
type help in de console
Ik zit dus in house telvanni en heb als patron Master Aryon.
Nou wil die me geen chores meer geven voordat ik de basic wizards spells ken.
Dat zijn een flying spell, a fire spell and a recall spell. Hij geeft ook 3 voorbeelden van die fire spell en die flying spell. Nu heb ik al 2 van de 3 spells + die recall. Hij zegt nog steeds dat ik die basic wizard spells moet kennen.
Ik heb zowat elke spell gekocht die ik maar tegenkwam, maar nee nog steeds niet goed. Wat moet ik hier nou doen??
Dat zijn een flying spell, a fire spell and a recall spell. Hij geeft ook 3 voorbeelden van die fire spell en die flying spell. Nu heb ik al 2 van de 3 spells + die recall. Hij zegt nog steeds dat ik die basic wizard spells moet kennen.

Ik heb zowat elke spell gekocht die ik maar tegenkwam, maar nee nog steeds niet goed. Wat moet ik hier nou doen??
Verwijderd
hmmmmz het valt me wel op dat het aantal n00b vragen steigt, mensen die niet ff op de 1e pagina kijken of google gebruiken...
Anyway, mensen bekijk ff de linx op pagina 1, ga naar die FAQ en doe zelf wat research. Levelen gaat idd sloom als je niet vecht of als je vecht met wapens terwijl dat geen major/minor skillz zijn.
Je gaat alleen een lvl up als je 10 punten van je major/minor skillz verbeterd. Dat staat in je Manual, die is echt niet zo dik, dus als je ff die leest voor je hier 3 posts achter elkaar doet, en doet alsof je niet weet waar de edit knop zit...
Anyway, mensen bekijk ff de linx op pagina 1, ga naar die FAQ en doe zelf wat research. Levelen gaat idd sloom als je niet vecht of als je vecht met wapens terwijl dat geen major/minor skillz zijn.
Je gaat alleen een lvl up als je 10 punten van je major/minor skillz verbeterd. Dat staat in je Manual, die is echt niet zo dik, dus als je ff die leest voor je hier 3 posts achter elkaar doet, en doet alsof je niet weet waar de edit knop zit...
Heb nu last van een hele gare bug, sommige beesten (op 5min 4 nu) zijn gewoon onzichtbaar, ik wordt aangevallen door onzichtbare cliff racers en alits, ook hoorde ik een onzichtbare scrib, ff steken met mn speer en ja hoor scrib dood, lijk blijft ook onzichtbaar.
Verwijderd
De spells die je nodig hebt zijn Levitate, (greater) fireball, en recall. Als het dan niet lukt weet ik het niet...Tha_Freak schreef op 07 september 2002 @ 13:46:
Ik zit dus in house telvanni en heb als patron Master Aryon.
Verwijderd
Kan je leuk gaan jagencorpseflayer schreef op 07 september 2002 @ 14:20:
Heb nu last van een hele gare bug, sommige beesten (op 5min 4 nu) zijn gewoon onzichtbaar, ik wordt aangevallen door onzichtbare cliff racers en alits, ook hoorde ik een onzichtbare scrib, ff steken met mn speer en ja hoor scrib dood, lijk blijft ook onzichtbaar.
Die heb ik al gekocht, maar zal nog wel ff verder kijken, misschien dat me stronghold eerst klaar moet zijn of zo.Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:08:
[...]
De spells die je nodig hebt zijn Levitate, (greater) fireball, en recall. Als het dan niet lukt weet ik het niet...
Ik zit weer eens vast 
ik moet nu ene Danon Indules ontmoeten in Tempel gedeelte van Vivec
als ik met haar wil praten word ik direct afgewezen
en het enige wat ik nog kan doen is op Goodbye klikken

in mijn journal staat dat ik de fourth trial heb gehaald
alleen nu zou ik een note moeten krijgen van de tempel en die heb ik niet (het is me athans niet opgevallen)

weet iemand de oplossing?

ik moet nu ene Danon Indules ontmoeten in Tempel gedeelte van Vivec
als ik met haar wil praten word ik direct afgewezen
en het enige wat ik nog kan doen is op Goodbye klikken

in mijn journal staat dat ik de fourth trial heb gehaald
alleen nu zou ik een note moeten krijgen van de tempel en die heb ik niet (het is me athans niet opgevallen)

weet iemand de oplossing?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
lijkt me de oplossing, maar dat je daar al bent op dag 39...
En zie ik het goed, dat je een Deadric Dai-Katana hebt??
En zie ik het goed, dat je een Deadric Dai-Katana hebt??
ja ik heb een gold cheat gebruikt (het gaat mij ook meer om de verhaal lijn)
en idd ik heb de Deadric Dai-katana
Geef mij maar een daedric longsword.joostve schreef op 08 september 2002 @ 20:35:
ja ik heb een gold cheat gebruikt (het gaat mij ook meer om de verhaal lijn)
Maar das meer vanuit een roleplay standpunt gezien.
Met een boog schieten en magic casten gaat niet echt samen met een two handed sword.
Verwijderd
nee...
Heb die katana ook, best bruut ding, wel jammer dat ik nu geen schild meer kan dragen
Heb ook een Deadric Claymore, maar dat vind ik eigenlijk maar nep, hijs zwaarder en doet evenveel damage...
Maar hij is wel nog langer
Heb die katana ook, best bruut ding, wel jammer dat ik nu geen schild meer kan dragen
Heb ook een Deadric Claymore, maar dat vind ik eigenlijk maar nep, hijs zwaarder en doet evenveel damage...
Verwijderd
Daarom. En hij ziet er vetter uit. En hij kan (dacht ik) meer enchant worden.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 21:08:
nee...
je hebt tribes quest nog niet gedaan!! die moet je eerst doen ...
ik denk idd dat ik iets heb overgeslagen
bedankt voor de hulp
bedankt voor de hulp

Check mn map, zit in een grotje waar je een (denk ik) zeer stoere quest kan doen, ik ga niet spoilen wat juist, je moet het zelf maar zoeken, ook vond ik daar in een kist een grand soul gem.
Zorg dat je Alchemy apparaatjes bijhebt en levitate potions (3tal is goed), en 3 flin potions.
Heb de quest nog niet gedaan en moet nu gaan werken, straks ff verder zoeken
Verwijderd
Ik gebruik mijn crescent blade(geen schild mogelijk) in combinatie met mijn ebony longsword en indoril schild, werkt geweldigVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 21:08:
nee...
Verwijderd
Is een zelf gemaakte class. Ziet er allemaal vaag uit, maar ben zelf nu ook bezig met spear. Ik heb al een heel aardige spear gevonden die ?-60 dmg doet, en een cast-when-used enchantment: ??? 20 to 30 points en summon storm atronach 30 sec. Heeft iets te maken met Sheograd...
Verwijderd
Leuk, ik heb er ook over gedacht om een spear char te beginnen, maar het lijkt mij niet bepaald handig.
Die ability's zullen wel zeker snel op zijn of valt dat wel mee?
Verwijderd
Dat ding heeft een charge van (dacht ik) 5600. Dat gaat wel ff mee >:D. De quest die je ervoor moet doenis ook waanzinnig. Je moet een opgevoerde bull netch uit de lucht prikken met een vork die 1-2 dmg doet. Ben je HEEL lang mee bezig. Maar wel lacheVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:06:
Leuk, ik heb er ook over gedacht om een spear char te beginnen, maar het lijkt mij niet bepaald handig.
Waar kan je die quest krijgen??Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:29:
[...]
Dat ding heeft een charge van (dacht ik) 5600. Dat gaat wel ff mee >:D. De quest die je ervoor moet doenis ook waanzinnig. Je moet een opgevoerde bull netch uit de lucht prikken met een vork die 1-2 dmg doet. Ben je HEEL lang mee bezig. Maar wel lache.
Ehum, ik gebruikte 3 iron spears in het begin (ondertussen lvl63 speer), die gebruikte ik alle 3 tot ze volledig stuk waren, om mijn endurance te trainen zodat ik maximum hp/lvl heb, kijk maar al 143hp op lvl 13, me class is stealth, dus personality, sneak, unarmored, hand-to-hand en marksman spreken voor zich, de andere neem ik omdat ik ze graag gebruik, enchant alleen omdat het te lvlen zou zijn, ik cheat namelijk niet en heb geen zin om me bezig te gaan houden met gear verkopen/traininkjes kopen, zelf doen is leuker achteraf
.
Lees nou eens die tekst onder mn pic
Lees nou eens die tekst onder mn pic
Verwijderd
bah, wat vaag, ik kom net een Kagouti tegen die m'n hele scherm vult. Echt vaag, er ging iets mis met de afstand/grootte van dat beest, hij leek normaal, en ver weg, maar het bleek opeens dat ie veel dichterbij stond. Hij werd dus groter en groter, tot ie m'n hele scherm vulde...
Vaag beest...
Was trouwens rond Vos.
Vaag beest...
Was trouwens rond Vos.
Verwijderd
Was hij wel makkelijk uit te moorden? Heb zelf een keer een soortgelijke stiuatie gehad met bull netch. Leek onverwoestbaar te zijn...Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 15:36:
bah, wat vaag, ik kom net een Kagouti tegen die m'n hele scherm vult. Echt vaag, er ging iets mis met de afstand/grootte van dat beest, hij leek normaal, en ver weg, maar het bleek opeens dat ie veel dichterbij stond. Hij werd dus groter en groter, tot ie m'n hele scherm vulde...
Vaag beest...
Was trouwens rond Vos.
Mooi, dan gaan we daar morgen even kijken.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:50:
[...]
Kijk maar es ff goed in vivec rond, met name in het st olms canton
Dank u.
edit:
grr, maak altijd fouten met die smileys.
grr, maak altijd fouten met die smileys.
Ik wet niet of dit de geschikte plaats is maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat goede tutorials.........:/ de tutorials die er bij zitten leggen niet veel uit en zijn dus een beetje onduidelijk.
Weet iemand dus een site waar ik die weg kan halen.................
Weet iemand dus een site waar ik die weg kan halen.................
Smiling as the shit comes down...
Helaas ben ik gestopt met spelen na het toepassen van de goudcheat (evenals nu met Icewind Dale II) dan is de lol er voor mij gewoon van af
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Dan drop je toch je gold ergens en laat het dan zitten???
Heb ik ook gedaan, en het blijft leuk, hoewel ik nu ook WIII speel
Heb ik ook gedaan, en het blijft leuk, hoewel ik nu ook WIII speel
lol heb jij hele tijd alleen met die vork gewerkt ???
je maakt hem gewoon BIJNA helemaal dood .. en prikt hem dan dood .. werkt ook
het gaat erom dat je hem met de vork genade klap geeft
Verwijderd
Heb ik ook gedaan, maar dat is zo lame...streafer schreef op 11 september 2002 @ 12:40:
lol heb jij hele tijd alleen met die vork gewerkt ???
Is veel leuker om het met de vork te doen.
Verwijderd
ik heb net de Star van Azura gehaald en ga als ik thuis kom proberen Vivec te soultrappen
DAT zijn pas leuke dingen 
(of heb je vivec nog nodig later in het spel?)
/edit, heeft een van jullie al eens met 'naam ff kwijt] the Liar' gepraat? staat ergens op een banaanvormig eiland idbv Dagon Fel. Je kan met em praten over nudity, dragons, multiplayer, en dat soort onzin. hij is een Khajit. Ik denk zelf dat hij een easteregg is
/edit, heeft een van jullie al eens met 'naam ff kwijt] the Liar' gepraat? staat ergens op een banaanvormig eiland idbv Dagon Fel. Je kan met em praten over nudity, dragons, multiplayer, en dat soort onzin. hij is een Khajit. Ik denk zelf dat hij een easteregg is
Verwijderd
Vivec heb je nog nodig. Eerst de main quest doen voor je hem uitmoord.Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 13:45:
ik heb net de Star van Azura gehaald en ga als ik thuis kom proberen Vivec te soultrappenDAT zijn pas leuke dingen
Ach je kan het altijd even proberen door ff te saven van te voren.Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:19:
[...]
Vivec heb je nog nodig. Eerst de main quest doen voor je hem uitmoord.
Had het ook geprobeerd toen ik lv 10 was met me chitin uitrusting.
Niet echt een slim idee.

Fijn om te weten.streafer schreef op 13 september 2002 @ 20:23:
lol ik versla hem dus nu met gemak

Welk lv ben je enz?
Verwijderd
Ik had hem op level 30 verslagen. De truuk is je armor weg te gooien, je hebt al je snelheid en wendbaarheid nodig. Eerst ff zijn killer spells ontwijken. Dan erop in rammen tot hij vlucht als het watje dat hij eigenlijk is. Heel goed te eten
.
lol ik vlieg gewoon ergens daarboven rond .. en ontwijk alle spells van hem ..
op een gegeven moment is zijn magic op .. en dan kan ie totaal nix meer ...
Verwijderd
Dan gaat hij met z'n blote vuiststreafer schreef op 14 september 2002 @ 09:54:
lol ik vlieg gewoon ergens daarboven rond .. en ontwijk alle spells van hem ..
Verwijderd
Had gisteren dat ene zwaard gevonden met ?-70. Het "paladin sword", ben de echte naam vergeten. Iets met chrysa....streafer schreef op 14 september 2002 @ 09:55:
btw goldbrand is fijn zwaardje !!!!
1 handed en 10 - 50
10 - 45
10 - 25
met 1 - 30 flame attack

EUH dat is sterkst zwaard wat er is chrynamere ......
maar dit is beste one handed ...
Verwijderd
Oh, het is one-handed. Maakt eigenlijk niets uit. Ja kan alleen een schild gebruiken. Wat eigenlijk overbodig is. Als je armor skills hoog genoeg zijn(gemiddeld 40 ofzo), krijg je toch vrijwel geen dmg. Tenzij je unarmored gaat, maar dan ziet een schild er zo vreemd uit, omdat er geen bijbehorende armorbij zitstreafer schreef op 14 september 2002 @ 11:02:
EUH dat is sterkst zwaard wat er is chrynamere ......

ohjaa srry jij moet alleen super zwaarden downen ...
1 het is gewoon best 1 handed wapen
2 dat moet je dus gewoon in je collectie hebben
3 nee geen plugin ....
3 nee geen plugin ....
Verwijderd
probeer het hele spel maar eens uit te spelen met een kutzwaard (desnoods in de editor gemaakt)
1-2 damage ofzo
1-2 damage ofzo
hehe gaat btw wel alleen kan je er de mainquest nooit mee vervullen ...
btw is wel handig dan rope of st roris te hebben
btw is wel handig dan rope of st roris te hebben
Verwijderd
hoezo niet, als je 5000 health potions hebt, lukt alles...
gewoon heel veel alchemy trainen.
Of een uberstrenght of fortify health potion maken.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 22:16:
hoezo niet, als je 5000 health potions hebt, lukt alles...
Dat wil ook wel eens helpen.
Verwijderd
Wil jij met je lompe teksten en opmerkingen nou even je hoofd houden? Het begint een beetje een flamig te worden. Ik vat dit hoe dan ook beledigend op, en tenzij dit de bedoeling is, let een beetje op je woorden.streafer schreef op 14 september 2002 @ 17:39:
ohjaa srry jij moet alleen super zwaarden downen ...
3 nee geen plugin ....
wie zegt dat ik het tegen jouw heb ? 
je hoeft je niet beledigt te voelen ik zeg alleen wat ik vind....
Tuurlijk, das geen probleem, maar een beetje vriendelijker mag ook wel.streafer schreef op 15 september 2002 @ 14:20:
wie zegt dat ik het tegen jouw heb ?
Nogmaals, gebruik nou eens hoofdletters enz.

Okee ik zit weer eens vast. Ik moet de derde trial doen van de main quest, en daarvoor krijg je een soort raadsel. Ik moet een of andere deur gaan openen met azura's star, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet gaan aanpakken / waar ik heen moet. Iemand een suggestie?
edit:
Even ter verduidelijking: het gaat om de Cave of the Incarnate.
[ Voor 0% gewijzigd door Joeroenho op 15-09-2002 17:56 . Reden: verduidelijking ]
Amateurcoureur en fervent banktukker
je hebt het niet helemaal begrepen ..
je moet naar een grot .. die alleen open gaat bij down en dusk ..
moet je ff verder vragen waar ie ligt ... kan niet 1 2 3 zeggen waar precies ..
wel rechts van ghost fance etc
je moet naar een grot .. die alleen open gaat bij down en dusk ..
moet je ff verder vragen waar ie ligt ... kan niet 1 2 3 zeggen waar precies ..
wel rechts van ghost fance etc
Verwijderd
Vraag maar ff in het ashlander camp. Dan kom je er als het klopt wel uit. Een ruote beschrijving duurt te lang.El_GringO schreef op 15 September 2002 @ 17:51:
Okee ik zit weer eens vast. Ik moet de derde trial doen van de main quest, en daarvoor krijg je een soort raadsel. Ik moet een of andere deur gaan openen met azura's star, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet gaan aanpakken / waar ik heen moet. Iemand een suggestie?
edit:
Verwijderd
congrats. Je bent nu de officieele nerevarine! Nu kan je leuk al je tonnen gaan uitgeven aan briben
Hehehe, ik heb gelukkig wat gespaard 
Leuke manier gevonden om mn heavy armor skill wat op te veizelen:
Ik taunt een redoran guard totdat ie me aanvalt, dan equip ik mn daedric shield met restore health 1-10 points on self en ga een bakje koffie drinken.
Na een kwartiertje ben je zo 5 tot 10 punten verbeterd. Wel ff je armor weer uitkloppen, anders is je bescherming weg.
Ik taunt een redoran guard totdat ie me aanvalt, dan equip ik mn daedric shield met restore health 1-10 points on self en ga een bakje koffie drinken.
Na een kwartiertje ben je zo 5 tot 10 punten verbeterd. Wel ff je armor weer uitkloppen, anders is je bescherming weg.
Verwijderd
Mag ik je aanraden dat op een andere plek te doen? Ik doe het zelf altijd in de storage room in de vivec arena. Zijn altijd 3 ratten, en die zijn zeer gunstig om he armor te increasen; er is niks dat sneller hapt dan een rat, en die beesten doen ook geen dmg, dus in 5 minuten is je skill zeker weten wel met 15-20 omhoogEl_GringO schreef op 16 september 2002 @ 00:18:
Zeer zeker een goed alternatief, alleen daar moet je zo'n eind voor kuieren 
Guards vind je overal...
Guards vind je overal...
Verwijderd
Maakt eigenlijk ook niks uit nee. Een paar minuten op al die honderden uren...El_GringO schreef op 16 September 2002 @ 00:45:
Zeer zeker een goed alternatief, alleen daar moet je zo'n eind voor kuieren
Guards vind je overal...
Verwijderd
honderden?
Zo ver ben ik iig nog niet
wel over de honderd denk ik... Maar idd 3 ratten = beter dan 1 guard, hoeveel dmg het doet maakt niet uit voor de skill, en die ratten zijn veel sneller. Maar eigenlijk is het dom, want als je 5x per lvl Heavy Armor traint, dan krijg je al een 5x bonus voor endurance. Doe je het 20x, dan krijg je nog steeds een 5x bonus, maar dan is je skill al snel op 100...
Of kun je, als je bij lvl vooruitgang op 20/10 staat, 2 lvls omhooggaan door gewoon 2x 1 uur snel te slapen?? Of ga je dan 1 lvl up en sta je dan weer op 0/10?
wel over de honderd denk ik... Maar idd 3 ratten = beter dan 1 guard, hoeveel dmg het doet maakt niet uit voor de skill, en die ratten zijn veel sneller. Maar eigenlijk is het dom, want als je 5x per lvl Heavy Armor traint, dan krijg je al een 5x bonus voor endurance. Doe je het 20x, dan krijg je nog steeds een 5x bonus, maar dan is je skill al snel op 100...
Of kun je, als je bij lvl vooruitgang op 20/10 staat, 2 lvls omhooggaan door gewoon 2x 1 uur snel te slapen?? Of ga je dan 1 lvl up en sta je dan weer op 0/10?
Verwijderd
Ehm, dat Paladins sword, pics plz. 
Of gewoon stats, issie eigenlijk van een pluggin of valt dat mee?
Verwijderd
waarom heb je er maar 1-10 opgezetEl_GringO schreef op 16 september 2002 @ 00:18:

Je kan er gewoon 12-12 opzetten, als ik me niet vergis. iig zoiets, 10-10 op z'n minst...
Verwijderd
20/10 is hellaas niet mogelijk. Maar er is een bed daar in de buurt, dus als je het zat bent maak je de ratten af, ruimt hun lijken op, gaat ff pitten en dan ga je ff ergens anders heen.Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 15:17:
honderden?
1-10 is het maximum(CE). Heel misschien kan je nog 1-11, maar dat weet ik niet zeker.waarom heb je er maar 1-10 opgezet
Je kan er gewoon 12-12 opzetten, als ik me niet vergis. iig zoiets, 10-10 op z'n minst...
Verwijderd
Het zwaard heeft volgens mij 5-70, two handed. Het is geen plug-in, het hoort bij de imperial legion. Je kan het vinden in een grot in de buurt van sadrith mora.Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 16:05:
Ehm, dat Paladins sword, pics plz.
Verwijderd
pic! pic!
Maar 20/10 is wel mogelijk, alleen ga je dan maar 1 lvl up denk ik.
Dus als heavy major/minor is, waarom dan 20 lvls trainen, als 10 volstaat, dan verspil je alleen maar die sjit...
Maar 20/10 is wel mogelijk, alleen ga je dan maar 1 lvl up denk ik.
Dus als heavy major/minor is, waarom dan 20 lvls trainen, als 10 volstaat, dan verspil je alleen maar die sjit...
Verwijderd
nicknamed: "paladins sword".streafer schreef op 16 september 2002 @ 19:18:
euh het is geen paladins sword maar chrysnamere ...
Verwijderd
doe niet moeilijk en laat die pic zien, ik heb m niet maar ik zit er nog steeds op te w88
Wederom een bug gevonden,
Ik sell mn 163 racer plumes aan de alchemist in Balmora,
Ik koop alle plumes terug,
ik heropen het venster en kan terug 163 plumes kopen,
plumes blijven kopen tot 990 ongv. dan allemaal verkopen met 3k gold winst (het geld dat ze standaard heeft)
Nu heeft ze al 3000 plumes ongeveer
Kutbugs, ik krijg hoe langer hoe minder zin in het spel van de bugs en de crashes
plumes blijven kopen tot 990 ongv. dan allemaal verkopen met 3k gold winst (het geld dat ze standaard heeft)
Kutbugs, ik krijg hoe langer hoe minder zin in het spel van de bugs en de crashes
Verwijderd
A comrad has fallen...corpseflayer schreef op 16 september 2002 @ 20:10:
Wederom een bug gevonden,
JA, en dan moet je de expansion kopen om de original bugfree te kunnen spelen
, ik probeer nu nog één allerlaatste keer met een verse install zonder de no-cd patch en zonder plug-ins (sound plug-ins), als het nu verpest wordt door nog andere bugs heb ik een mooi morrowind bierviltje.

Verwijderd
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!corpseflayer schreef op 17 september 2002 @ 21:32:
JA, en dan moet je de expansion kopen om de original bugfree te kunnen spelen, ik probeer nu nog één allerlaatste keer met een verse install zonder de no-cd patch en zonder plug-ins (sound plug-ins), als het nu verpest wordt door nog andere bugs heb ik een mooi morrowind bierviltje.
Verwijderd
ik zeg dat van die addon omdat ik die zelf zeker ga kopen, als veel bugs oplost is dat toch alleen maar mooi meegenomen voor mij??
Zo te horen w8 jij niet met het upgraden van je Morrowind CD tot bierviltje tot de addon komt.
Zo te horen w8 jij niet met het upgraden van je Morrowind CD tot bierviltje tot de addon komt.
Verwijderd
Ach, ik speel gewoon door, als ik een bug tegenkom ontwijk ik hem gewoon.
Niets aan de hand en wachten op de expansion.
Niets aan de hand en wachten op de expansion.
Verwijderd
Phew. Anders zou het hier zo eenzaam worden....als iedereen ineens van morrowind naar bier zou overstappen....
Verwijderd
tja, als ie nou Smirnoff had gezegd, had ik kunnen zeggen dat ik het niet met je eens was
Verwijderd
Tijd voor een flinke teug Morrowind

Verwijderd
Doe mij maar Wodka, en morrowind.
Al erachter wat nou de spec's zijn voor die zwaard van de paladdin ofzo?
Verwijderd
Toch al een paar keer gezegd? Heb alleen geen screens. Ik speel morrowind nl ff niet op het moment. Ben teveel bezig met belangrijkere dingen....Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 22:54:
Doe mij maar Wodka, en morrowind.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 09:19 . Reden: spelfoutje :D ]