[ES3: Morrowind] Zit je vast stel hier je vragen deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 571 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
streafer schreef op 31 augustus 2002 @ 16:09:
nee dat heeft meer te maken met guides bv de tempel wil je niet meer hebben etc ...
btw je kan volgens mij beter eerst horator worden en dan nerevarine voor tribes .......
K, bedankt.
Dan ga ik even uitvogelen welk house ik zal joinen.
Denk de Telvanni vanwege de magie, maar moet zeggen het zijn wel een stelletje weirdo's met die paddohuizen 8)7 enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je krijgt bij house telvanni zelf ook zo'n paddo huis als je dat wilt! Best wel mooi, best wel groot en best wel verdedigd door die robots die je ook in de dwemer ruines tegenkomt. Ben erg blij met mijn stronghold, alleen de lokatie is wat ehm... afgelegen. (Ilrith's grave (geloof ik) op de map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 17:14:
En je krijgt bij house telvanni zelf ook zo'n paddo huis als je dat wilt! Best wel mooi, best wel groot en best wel verdedigd door die robots die je ook in de dwemer ruines tegenkomt. Ben erg blij met mijn stronghold, alleen de lokatie is wat ehm... afgelegen. (Ilrith's grave (geloof ik) op de map).
Dat zou wel mooi zijn een eigen stronghold, momenteel liggen 2 kamers in de ald-rhun mage guild helemaal vol met allemaal spullen. Krijg je ook een stronghold bij andere houses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als 't goed is wel ja. Zeker weten doe ik het alleen niet, aangezien ik al heel in het begin van het spel Telvanni heb gejoined en nooit een ander house heb geprobeerd (ik speel maar met 1 character). Het zijn wel een stel moraalloze figuren trouwens bij telvanni... stelen mag, moorden mag, 'just don't get caught. if you get away with it clearly you deserved it'. Sluit wel goed aan ook bij mijn lidmaatschap bij de thieves guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
hier
versie 1.4 van de fps optimizer, vul gewoon 5fps in als minimum en je hebt 2 keer zoverre view distance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Ok ik heb dus maar house telvannin gejoined.
Zo'n eigen paddo lijkt me wel wat.. :7
Nou moet ik als quest voor een van die mouths nieuwe kleren brengen naar een oude taart. Alleen als ik erover begin zegt ze doe ze zelf maar aan eerst. Al doe ik dood valt ze mij aan, al geef ik ze aan de slaaf ernaast valt ze hem aan. Is er nog een andere mogelijkheid. :?
Ik vind het een beetje lullig voor die slaaf en ik heb geen idee of het uitmaakt als je haar doodmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schijt aan de slaaf toch??
Ik bedoel als je 100'en slaven vrijlaat, kan er toch ook wel eens eentje gaan? IDD lullig, maar goed anders probeer je calm ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 21:13:
schijt aan de slaaf toch??
Ik bedoel als je 100'en slaven vrijlaat, kan er toch ook wel eens eentje gaan? IDD lullig, maar goed anders probeer je calm ofzo.
Ik heb nu zelf maar die rok aan gedaan.... :o
Zij was gelijk 'pissed off' :*) ,heeft nog tijdje op me staan inbeuken en bommetjes naar me hoofd staan gooien en toen ben ik maar weggegaan.
Als ik er nog eens nodig heb, dan kalmeer ik er wel.
Haar vote voor hortator heb ik toch al, is het grappigste stuk over hortator wat ik tot nu toe ben tegengekomen. :)

Ohh i like spiders, we used to have little baby spider eggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 31 augustus 2002 @ 18:18:
Ok ik heb dus maar house telvannin gejoined.
Zo'n eigen paddo lijkt me wel wat.. :7
Nou moet ik als quest voor een van die mouths nieuwe kleren brengen naar een oude taart. Alleen als ik erover begin zegt ze doe ze zelf maar aan eerst. Al doe ik dood valt ze mij aan, al geef ik ze aan de slaaf ernaast valt ze hem aan. Is er nog een andere mogelijkheid. :?
Ik vind het een beetje lullig voor die slaaf en ik heb geen idee of het uitmaakt als je haar doodmaakt.
Je hoeft trouwens lang niet alle quests voor die mouths te doen om te advancen in house telvanni. Ik heb er een paar gedaan en allemaal voor die gast in tel vos (master ayreon ofzo) , en ik heb mijn stronghold al :) . House telvanni is wel grappig trouwens; als je wat verder komt word je zelf master en moet je een mouth zoeken en kan je die weer chores geven om voor jou te doen, net zoals jij die in het begin voor de mouths deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 02:32:
[...]

Je hoeft trouwens lang niet alle quests voor die mouths te doen om te advancen in house telvanni. Ik heb er een paar gedaan en allemaal voor die gast in tel vos (master ayreon ofzo) , en ik heb mijn stronghold al :) . House telvanni is wel grappig trouwens; als je wat verder komt word je zelf master en moet je een mouth zoeken en kan je die weer chores geven om voor jou te doen, net zoals jij die in het begin voor de mouths deed...
Nog even 2 storm atronarchs vangen en dan heb ik me eigen stronghold. :P
Mag ook golden saints of dremora zijn maar voor mij alleen het beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm ik heb nu wel die papieren van m'n stronghold (gejat van de leider van House Hlaalu), maar aan wie moet ik die dan laten zien dat ze beginnen met bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik moet nu iemand begeleiden naar ghostgate shrine, ze zegt Noord-Oosten vanaf de gate, loop daar nu al een halve dag (ze moet binnen de 2dagen aankomen) en het is heel moeilijk met die ash storms en monsters welke die vrouw meestal eerst aanvallen (ze sterft vaak, altijd loaden), kan iemand mij nu zeggen hoe ver het is vanaf de brug aan één of andere dwemer ruin, daar zit ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:55:
uhm ik heb nu wel die papieren van m'n stronghold (gejat van de leider van House Hlaalu), maar aan wie moet ik die dan laten zien dat ze beginnen met bouwen?
Je moet ten eerste hoog genoeg advancement hebben dat je een stronghold mag bouwen. Bij welke house zit je?? Als je bij Telvanni zit dan moet je de papieren laten zien aan een vrouw die ergens in het telvanni gebouw in sadrith mora helemaal onderin zit genaamd telvanni hermitage.

Btw corpseflayer die ghost shrine zit best wel dicht bij de ingang als ik het goed heb, ik was er al keertje langs geweest toen ik die pilmgrimages gedaan heb.
Volgens mij is het een klein stukje naar rechts als je de poort door komt en dan naar het noorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
corpseflayer schreef op 01 september 2002 @ 14:10:
Ik moet nu iemand begeleiden naar ghostgate shrine, ze zegt Noord-Oosten vanaf de gate, loop daar nu al een halve dag (ze moet binnen de 2dagen aankomen) en het is heel moeilijk met die ash storms en monsters welke die vrouw meestal eerst aanvallen (ze sterft vaak, altijd loaden), kan iemand mij nu zeggen hoe ver het is vanaf de brug aan één of andere dwemer ruin, daar zit ik nu.
omg je bent veeeeeel te ver gelopen ..
als je door ingang bent geweest beetje west noord aan houden .. ligt vlak bij ingang ... dus naar rechts en dan beetje naar boven als goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
streafer schreef op 01 september 2002 @ 14:35:
[...]

omg je bent veeeeeel te ver gelopen ..
als je door ingang bent geweest beetje west noord aan houden .. ligt vlak bij ingang ... dus naar rechts en dan beetje naar boven als goed heb
Ik heb nu nog 1 dag..., geen healing pots en magicka meer, ben naar de ingang teruggegaan en vandaar noord-west gelopen, daar is nog een dwemer ruin, nix shrine gezien,
btw je zegt naar het westen en naar rechts, het westen ligt links ( 8)7 ), is het nu naar links vanaf ingang of naar rechts, dat wijf zegt naar noord oosten, rechts dus, alleen heb ik dat gebied al uitgekamt, wil dat nu zeggen dat het toch over die brug was :? ,sry maar ik vind het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
corpseflayer schreef op 01 september 2002 @ 15:24:
[...]

Ik heb nu nog 1 dag..., geen healing pots en magicka meer, ben naar de ingang teruggegaan en vandaar noord-west gelopen, daar is nog een dwemer ruin, nix shrine gezien,
btw je zegt naar het westen en naar rechts, het westen ligt links ( 8)7 ), is het nu naar links vanaf ingang of naar rechts, dat wijf zegt naar noord oosten, rechts dus, alleen heb ik dat gebied al uitgekamt, wil dat nu zeggen dat het toch over die brug was :? ,sry maar ik vind het echt niet.
Ik heb geen brug gezien zover ik weet.
Gewoon bij de ingang beginnen, klein stukje naar rechts en dan naar het noorden. Niet naar links of zo want dat is idd het westen.

Ik moet nu van master Aryon de basis wizard spells leren, deze heb ik dus al en ik heb voor alle zekerheid nog maar even er wat van bijgekocht 'wild levitate'en 'fireball' maar hij herkent ze blijkbaar niet. Wat moet ik nou nog meer doen voor die gast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
euh srry maar de schrijn ligt 100 m van ghostgate af .. en die dwelmer wel een 1 km ofzo .... btw volgens mij is het wel rechts bij ingang en anders links bij ingang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje:
Ik moet voor de Temple in Molag Mar naar Mount Kand, en daar drie riddles van Daedra's oplossen. Dus, ik ga daar heen, en doe de eerste riddle (echt heel dom, sorry) fout. 8)7 Jaja, ik zei Ebony 8)7.
Maar, die Fire Atronach valt me dus aan. :O
Nou, eitje, ik mol hem en ga verder naar de Frost, maar als ik dan riddle zeg dan zegt ie: je moet eerst de Fire Daedra's riddle opgelost hebben. |:(
Dus, ik denk, mol hem :Y) en de Storm ook. })
Toen ging ik terug naar de Tempel, heb ik de quest nog niet gedaan, en die mosters respawnen dus niet meer. Hoe kan ik nou toch verder (het liefst zonder console, alleen als het echt moet). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze in de editor aanvinken als respawnend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
streafer schreef op 01 september 2002 @ 15:37:
euh srry maar de schrijn ligt 100 m van ghostgate af .. en die dwelmer wel een 1 km ofzo .... btw volgens mij is het wel rechts bij ingang en anders links bij ingang
Ik heb zowat de gehele map in beeld rondom de ingang, alleen naar links niet volledig, maar het is noord-oosten volgens dat wijf dus het moet wel daar zijn, ligt die shrine ergens in een grotje ofzo? zoja zeg dat er dan ff bij plz al 5tal grotjes tegengekomen onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een "probleem" ik zit in het corpusarium(ofzo, bij Tell Fyarr) en ik ben het sleutelspelletje aan het spelen :P
Dus eerst bij die deadric gast de sleutel gehaald/ gejat.
En zo in dat corpusarium de kistjes afgaan, nu zit in een kist een sleutel en een aantal dewmer potten(die geloof ik het nummer aangeven ofzo 1,2,3,4) Alleen kan ik 5 niet vinden, en zegt mijn beggars nose dat er nog een sleutel onder water is bij een kist die ik al geopend heb, en in het water ligt geen sleutel, ook niet in de kist.
Dus, weet iemand wat de volgende kist is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop voor je dat je nog geen inmates gekilled hebt, daar krijg je later :| :/ problemen mee...

/me spreekt uit vervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
lol

als je 1 shrine is nix meer als een paaltje ...
2 ga naar eerste pagina en klik op 1 van die site's daar staat java map op .. zoek daar maar shrine mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 16:24:
ik hoop voor je dat je nog geen inmates gekilled hebt, daar krijg je later :| :/ problemen mee...

/me spreekt uit vervaring
Ehm, ik geloof het niet, o damn tje is dat erg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 16:39:
[...]

Ehm, ik geloof het niet, o damn tje is dat erg ?
Neuh, echt je kan ze gerust killen. >:)
Waarom ben je in vredesnaam al die sleutels aan het verzamelen, open gewoon die kisten met spells of lockpicks. Btw vergeet niet kistje open te maken bij die oude Fyr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
streafer schreef op 01 september 2002 @ 16:33:
lol

als je 1 shrine is nix meer als een paaltje ...
2 ga naar eerste pagina en klik op 1 van die site's daar staat java map op .. zoek daar maar shrine mee
Ik heb hem al, was idd nog geen 100m recht omhoog voorbij de ingang, er was wel geen pad ernaartoe, het staat gewoon verstopt tussen de berg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op 01 september 2002 @ 16:01:
[...]

Ik heb zowat de gehele map in beeld rondom de ingang, alleen naar links niet volledig, maar het is noord-oosten volgens dat wijf dus het moet wel daar zijn, ligt die shrine ergens in een grotje ofzo? zoja zeg dat er dan ff bij plz al 5tal grotjes tegengekomen onderweg.
oh, je weet het al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
corpseflayer schreef op 01 september 2002 @ 17:03:
[...]

Ik heb hem al, was idd nog geen 100m recht omhoog voorbij de ingang, er was wel geen pad ernaartoe, het staat gewoon verstopt tussen de berg.
Zei het toch... :P
En ja ik heb ook lopen zoeken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 01 september 2002 @ 16:45:
[...]

Neuh, echt je kan ze gerust killen. >:)
Waarom ben je in vredesnaam al die sleutels aan het verzamelen, open gewoon die kisten met spells of lockpicks. Btw vergeet niet kistje open te maken bij die oude Fyr.
Ehm, locks met 100 en trapped zijn nou niet bepaald de locks die ik met mijn master lockpicks kan openmaken... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 17:37:
[...]

Ehm, locks met 100 en trapped zijn nou niet bepaald de locks die ik met mijn master lockpicks kan openmaken... helaas.
Oh sorry, ja ik heb zelf een mythical key (amulet met 100 lock open) en restore 1-8 health amulet. Die traps zijn volgens mij niet errug gevaarlijk en ik heb trouwens weinig gevonden in die kisten beneden behalve keys dan.

Uhhh is er soms ook een manier om de effecten van potions te beeindigen??
Want ik zit dus met een intelligence van 24000000 >:)

Oh ja ik ben nu dus ook binnen 5 seconden van de ene kant naar de andere kant van morrowind (op het laden na dan) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 01 september 2002 @ 17:39:
[...]

...

Oh ja ik ben nu dus ook binnen 5 seconden van de ene kant naar de andere kant van morrowind (op het laden na dan) }:O
Best k*t. Springend neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 22:08:
[...]

Best k*t. Springend neem ik aan?
Nope, ik druk 1 sec naar voren en ik zit weer duizend meter verder.
Zonder laden zou ik dus echt snel van de ene kant naar de andere zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
nogmaals dit is dus cheaten .. waarschijnlijk stop je dus over een week met spel omdat het niet meer leuk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Vertel mij eens waarom dit cheaten is.
Ik speel het spel, gebruik mijn skills en maak geen gebruik van externe programma's. Alleen omdat ik iets superkrachtigs kan maken wil nog niet zeggen dan ik aan het cheaten ben.

En nee ik stop niet over een week met het spel, omdat ik zelf natuurlijk niet met een onverslaanbaar ventje ga rondlopen daar is geen reet aan en ik heb het spel nog geeneens uitgespeeld. Bovendien is mijn paddohuis bijna klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
jij exploid bug ... dus cheat je ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, zelfde discussie in 2 topics. Mag dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
tja hij poste het in beide topics ,, dus reageerde ik in beide topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
streafer schreef op 02 september 2002 @ 19:37:
tja hij poste het in beide topics ,, dus reageerde ik in beide topics :)
Niet helemaal, ik vroeg in dit topic hoe ik ervan af kon komen en in het andere zei ik wat ik had gedaan. In tegenstelling tot jouw 2 DEZELFDE reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal er anders ff een moderator bij, en hou het voor de rest aardig. Ik voel ALWEER een discussie over cheaten in morrowind aankomen -_-. Sig weer veranderen Caspian :p (oh nee, mag niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 20:44:
Haal er anders ff een moderator bij, en hou het voor de rest aardig. Ik voel ALWEER een discussie over cheaten in morrowind aankomen -_-. Sig weer veranderen Caspian :p (oh nee, mag niet ;))
Ok ok ik kap al
[geirriteerd mood off] :(
[vrolijke mood on] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wa's nou eigenlijk de beste axe van het spel? Ik heb volgens mij de daedric axe, maar misschien zijn er betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
nee :) alleen als je echant misschien ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 02:30:
Wa's nou eigenlijk de beste axe van het spel? Ik heb volgens mij de daedric axe, maar misschien zijn er betere?
Is er niet toevallig zo'n axe van Kagrenac of zo??
Net zoiets als die keening (niet echt super, verandert dat nog?? ) of sunder.
Maar dan een versie die je niet doodmaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hangt die creeper eigenlijk ergens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 18:13:
Waar hangt die creeper eigenlijk ergens uit?
niet weer... pfff
in caldera, gorath manor ofzo (met al die orcs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 18:17:
[...]

niet weer... pfff
in caldera, gorath manor ofzo (met al die orcs)
Weet iemand eigenlijk hoe je de effecten van potions beeindigt??
Ik heb al dispel geprobeerd en restore intelligence, maar dat was geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 03 september 2002 @ 18:22:
[...]

Weet iemand eigenlijk hoe je de effecten van potions beeindigt??
Ik heb al dispel geprobeerd en restore intelligence, maar dat was geen succes.
Kan je niet beeindigen. Tenminste, ik had ooit eens een bug waardoor het eindigde...maar ik weet niet meer hoe je die triggerde -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 18:30:
[...]

Kan je niet beeindigen. Tenminste, ik had ooit eens een bug waardoor het eindigde...maar ik weet niet meer hoe je die triggerde -_-
Hmm, ok dan probeer ik wel een drain intelligence potion te maken zodat ik weer wat lager zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Tha_Freak schreef op 03 september 2002 @ 19:07:
[...]

Hmm, ok dan probeer ik wel een drain intelligence potion te maken zodat ik weer wat lager zit :)
de 2 apparaatjes buiten de mortar/pestle en alambic zijn er om de effecten van positieve/negatieve effecten te verlengen/verkorten, dus laat die skooma pipe of wat je ook gebruikt (dat tonvormige spel) en kijk eens of je dan een krachtiger drain intelligence pot hebt ;p
/e/
2 dagen 4uur slapen doet me blijkbaar niet goed, morgen na het werk maar ff rust inhalen dan, te lui om zin aan te passen nu
/e/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Mijn eerste post in dit topic van dit gave spel. Ik moet een stel eier jatters doden in een mijn bij Balmora (dit is trouwens een vet spel), maar ik kan die mijn dus niet South East vinden he !!!

Weet iemand waar hij is ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
marzzman schreef op 03 september 2002 @ 20:30:
Mijn eerste post in dit topic van dit gave spel. Ik moet een stel eier jatters doden in een mijn bij Balmora (dit is trouwens een vet spel), maar ik kan die mijn dus niet South East vinden he !!!

Hoe heet die mine??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marzzman schreef op 03 september 2002 @ 20:30:

Die is iets ten noorden van Balmora, dacht ik. Gewoon de rivier volgen tot je bij een houten hangbrug komt. Daar ga je linksaf, en je bent er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ten zuiden van Balmora is er ook een eggmine. Volgens mij gewoon de westelijke oever van de rivier aflopen totdat je zo'n kampvuurtje met twee miners tegenkomt. De mine zelf is er vlakbij. Misschien dat dat hem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
ja dat is hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tha_Freak schreef op 02 september 2002 @ 17:20:
Vertel mij eens waarom dit cheaten is.
Ik weet dat ik hier niet helemaal op in moet gaan, maar ik doe alleen ff mijn zegje, that's all.

Een spel hoor je te spelen zoals het gemaakt is, geen trainers, cheats, cracks en hacks. Als jij enorm snel kan vliegen komt dat niet overeen met hoe andere mensen het spelen. Zij moeten 20 minuten lopen (en onderweg knokken) en jij hebt een ' CHEAT ' om daar snel te komen. Laat ik het zo zeggen, je krijgt het spel, installeert het, configureert het, en speelt het (kan ook nog wel offiele patches downloaden). Als je het dan speelt, kan jij dan vliegen ??? Lijkt me ook niet nee ;)
Dus dat noem ik cheaten, ik vind het niet erg, maar je moet het niet voor jezelf gaan ontkennen. " Ik cheat niet, dit is alleen wat aanpassen" , ja amehoela :P

Afijn, ik had de mijn gevonden en het was gelukt. Ben nu Apprentice member bij de Fighting Guild en speel vanmiddag verder :) eerst school |:( ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het wel met je eens, maar ik speel gewoon zoal het hoort zonder plugins die me beter makkelijker of anders maken, en het bevalt me goed.

PS: ben nu een Knower in de Morag Tong :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pps: Als je guild leader bent(grandmaster bijvoorbeeld) kan je dan nog wat doen of houd het daarmee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 11:34:
Ben het wel met je eens, maar ik speel gewoon zoal het hoort zonder plugins die me beter makkelijker of anders maken, en het bevalt me goed.

PS: ben nu een Knower in de Morag Tong :D
Gelukkig iemand die het met me eens is als hij niet cheat.

Maar ik heb nu het hele topic doorgelezen en zie dat mensen soms een intelligence hebben van ...uhm... (getal vergeten) HEEL VEEL iig, is dat een bug in het spel dat je zoveel potions kan drinken ???

En kan ik bij de fightersguild ook een ' Stronghold ' krijgen :| ?

Ik heb bijvoorbeeld van al mijn stats troep alles rond de 40 ofzo, niet van die enorme flip dingen.

Nog een vraag (dit spel is vet, dus ik wil er veel over weten :P) --> Ik ben nu bij de Fighters Guild en bij de Blades ofzo geloof ik, maar kan ik nu ook terug naar Gaius Cossades gaan om daar orders te krijgen (Hij was degene die zij (nadat ik hem een pakje gaf) dat ik bij een guild moest en dan terug moest komen) of moet ik blijven knokken voor die Guild :?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 02:30:
Ja, dat vraag ik mij ook wel af. Ik struin nu al heel lang rond met zo'n ebony waraxe met 1-34 chopdamage en heb zo'n 64 punten axeskill. Daarnaast ook een orcish battleaxe van 7-29 ofzo. Welke is nou beter, die orcish omdat het gemiddelde hoger is?
Die daedric spullen kom ik tot nu toe nog niet tegen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
marzzman schreef op 04 september 2002 @ 11:42:

Nog een vraag (dit spel is vet, dus ik wil er veel over weten :P) --> Ik ben nu bij de Fighters Guild en bij de Blades ofzo geloof ik, maar kan ik nu ook terug naar Gaius Cossades gaan om daar orders te krijgen (Hij was degene die zij (nadat ik hem een pakje gaf) dat ik bij een guild moest en dan terug moest komen) of moet ik blijven knokken voor die Guild :?
Het zijn gewoon aparte verhaallijnen. De main quest loopt via Gaius Cossades en via de guilds kun je gewoon andere losstaande quests doen om je op die manier in het guild omhoog te werken. Mijn volgende rank binnen het guild of mages wordt Warlock. 8)
Je kan ook zoveel guilds joinen als je maar wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Bar_en_boos schreef op 04 september 2002 @ 11:49:
[...]

Het zijn gewoon aparte verhaallijnen. De main quest loopt via Gaius Cossades en via de guilds kun je gewoon andere losstaande quests doen om je op die manier in het guild omhoog te werken. Mijn volgende rank binnen het guild of mages wordt Warlock. 8)
Je kan ook zoveel guilds joinen als je maar wil.
Ja, maar ik wil dus niet AL die sidequests gaan doen :)
Ik ga dus naar G C terug, bedankt :)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he he eindelijk heb ik morro in mn bezit. mijn vraag aan jullie is wat voor een chr is het leukst om mee te spelen, in Baldure's Gate 2 heb ik met Sorcerer gespeeld. De meeste van jullie hebben morro nu zeker al uitgespeeld en zal wel meer weten dan ik. vandaar mijn vraag. any ideas???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
marzzman schreef op 04 september 2002 @ 13:33:
[...]

Ja, maar ik wil dus niet AL die sidequests gaan doen :)
Ik ga dus naar G C terug, bedankt :)
Als je lid bent van maar 1 guild, valt die hoeveelheid sidequests wel mee. En die quests die je onderweg aan kan gaan zijn natuurlijk niet noodzakelijk. Voordeel is wel dat al die sidequests er wel voor zorgen dat je wat meer ervaring krijgt in je diverse skills. Persoonlijk zou ik dus niet alleen voor de mainquest gaan.

Cyberninja: een meer allround character die zowel fighter als magic elementen in zich heeft vind ik (en dat is dan weer persoonlijk) als eerste character het meest interessant. Kan je later altijd nog eens beslissen met een pure fighter/mage etc. aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 13:36:
he he eindelijk heb ik morro in mn bezit. mijn vraag aan jullie is wat voor een chr is het leukst om mee te spelen, in Baldure's Gate 2 heb ik met Sorcerer gespeeld. De meeste van jullie hebben morro nu zeker al uitgespeeld en zal wel meer weten dan ik. vandaar mijn vraag. any ideas???
Hmmz. Je kan ook je eigen class maken. Dan kan je er precies in gooien wat jij wilt. Als je niet echt kan kiezen wat voor abillities allemaal belangrijk zijn, moet je idd eerst ff een allround char nemen om daar achter te komen. Je kan ook de test nemen om te kijken wat bij je past. En last but not least, als je ons wat meer verteld kunnen wij ook voor je beslissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m vandaag gekregen en nog niet geinst. Maar als je helemaal je eigen skills mag uit kiezen. word het zeker lache!! ben zeker benieuwd. :*) in ieder geval thanx guys!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 13:36:
Uitgespeeld LOL :D

Ik vind het het leukst om met een thief/asassin te spelen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd humor... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o en da freak, als je die potions uitgewerkt wil hebben, heb geen id hoe lang ze werken, maar laat gewoon morrowind 's nachts aanstaan ofzo en dan ga je slapen en de volgende dag zijn ze (hopelijk) uitgewerkt. Weet niet of potions ook uitwerken als je gaat slapen, maar anders zou dat nog een oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:59:
o en da freak, als je die potions uitgewerkt wil hebben, heb geen id hoe lang ze werken, maar laat gewoon morrowind 's nachts aanstaan ofzo en dan ga je slapen en de volgende dag zijn ze (hopelijk) uitgewerkt. Weet niet of potions ook uitwerken als je gaat slapen, maar anders zou dat nog een oplossing zijn.
Zou wel kunnen op zich, alleen kan ik dat ding dan een heel jaar lang laten aanstaan :P
Ik zal het ff proberen van de week, bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:59:
Anders heb ik nog id: Zorg dat je heel veel mana moet regeneraten, en ga dan sleep until healed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon steeds 24 uur slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's zo onhandig-_-. btw, love ya icon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 19:50:
[...]

da's zo onhandig-_-. btw, love ya icon ;)
whehehe, check m'n sig, daarom wassie down :| maar de maker ervan en ik zijn weer goede maatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 19:56:
[...]

whehehe, check m'n sig, daarom wassie down :| maar de maker ervan en ik zijn weer goede maatjes :)
Mooi zo. Keep it posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ben ik weer (toch best een moeilijk spel, maar wel zwaar vet) !!!

Gaius Cossades wil informatie van de Fighters Guild, maar daarvoor moet ik eerst voor een persoon van de Fighters Guild een soort Kubus halen met circel incriptie ofzo :?

Maar dan kom ik in een gangenstelsel (waar hij zei dat die kubus was) met heel veel simpele mannekes die ik afmaak. Ik kan niet over de kapotte brug met lava komen en er is één zo'n grote schuifdeur die gelocked is op level 75. Maar hoe kom ik daar doorheen. Ik heb helemaal niet zulke goede lockpicks |:( !!! Of moet ik toch via die lava.

Ik heb wel een magic spell (2 keer) dat ik 50 lockpoints op kan heffen. Telt hij dan gewoon af bij die deur (dus als ik het 1 keer doe er nog maar 25 lockpoints op zitten en daarna nogmaals is open :| ? ).

Answers please, this game is the best. Ik speel niets anders meer, zit er nu helemaal in :P

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
marzzman schreef op 04 september 2002 @ 20:18:

Gaius Cossades wil informatie van de Fighters Guild, maar daarvoor moet ik eerst voor een persoon van de Fighters Guild een soort Kubus halen met circel incriptie ofzo :?

Maar dan kom ik in een gangenstelsel (waar hij zei dat die kubus was) met heel veel simpele mannekes die ik afmaak. Ik kan niet over de kapotte brug met lava komen en er is één zo'n grote schuifdeur die gelocked is op level 75. Maar hoe kom ik daar doorheen. Ik heb helemaal niet zulke goede lockpicks |:( !!! Of moet ik toch via die lava.

Ik heb wel een magic spell (2 keer) dat ik 50 lockpoints op kan heffen. Telt hij dan gewoon af bij die deur (dus als ik het 1 keer doe er nog maar 25 lockpoints op zitten en daarna nogmaals is open :| ? ).

Answers please, this game is the best. Ik speel niets anders meer, zit er nu helemaal in :P
Die kubus zat bij mij (weet niet of het verschilt??) achter die 75 lv lock deur. Je kan niet een 50 unlock spell erop gooien dat er nog 75 over blijft anders zou het wel errug makkelijk zijn :Z

Weet niet meer precies waar ik die sleutel heb gevonden voor die deur, maar lijkt me wel zo handig om toch even dat lava over te gaan. Heb je geen levitate spell of levitate potion, dat zou je er wel overheen moet krijgen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Levitate ??? Nope, nog nooit van gehoord. Maar ik kan dus op dit moment die deur niet in en ook niet over dat lava :| :O

Kan ik nergens zo'n goede lockpick geval kopen ofzo ??? Ik ken de weg in Balmora en Seyda Neen. Das alles --> kan ik daar ergens een goede lockpick krijgen zonder iemand te bestelen of killen ? (als het niet andere kan, dan met stelen of killen :? )

En nog wat --> Ik ben nog steeds level 1 ??? En ben op 6 van de 10 om naar level 2 te gaan :? :? :? Gaat dit zo langzaam. Weet je hoeveel gasten ik heb vermoord en beesten enzo. Nog steeds geen level up ????

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
marzzman schreef op 04 september 2002 @ 20:54:
Levitate ??? Nope, nog nooit van gehoord. Maar ik kan dus op dit moment die deur niet in en ook niet over dat lava :| :O

Kan ik nergens zo'n goede lockpick geval kopen ofzo ??? Ik ken de weg in Balmora en Seyda Neen. Das alles --> kan ik daar ergens een goede lockpick krijgen zonder iemand te bestelen of killen ? (als het niet andere kan, dan met stelen of killen :? )

En nog wat --> Ik ben nog steeds level 1 ??? En ben op 6 van de 10 om naar level 2 te gaan :? :? :? Gaat dit zo langzaam. Weet je hoeveel gasten ik heb vermoord en beesten enzo. Nog steeds geen level up ????
Levitate is als het ware een vliegspel, je kan dan tijdelijk in de lucht lopen.
Zoek gewoon in balmora op je map een alchemist op en koop 2 levitate potions (je moet ook weer terug :) ) Een lockpick waarmee je lv75 locks kan picken kan je niet zo 1,2,3 kopen en dat lukt je sowieso niet op lv 1.

Je gaat geen lv up als je monsters killt, maar als je major en/of minor skills 10x omhoog zijn gegaan. Check ff in het andere topic voor uitleg daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
10 keer een major en/of minor skills trainen is lvl up,
10 een skill trainen die 1 bep attribute traint (bijv str) is maal5 bonus bij die stat
beesten killen met een longsword terwijl longsword geen major/minor is daar lvl je nix van, behalve een hogere multiplier als je naar de volgende lvl gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marzzman schreef op 04 september 2002 @ 20:18:

Waar vind ik de kubus?
Je komt de hall of centrifuge binnen.
Je loopt over een soort van brug als je binnen komt.
Tussen de brug en de grond beneden de brug zit een inham met wat meubels enzo, en toevallig ook een deur waar geen (zwaar) slot op zit. Daarbinnen kom je in een kleine ruimte terecht, met een boze gozer. Je maakt de boze gozer af. Je loopt naar een plankje toe. Je pakt de kubus die erop ligt. Zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

HUH ??? Dat lukt niet bij mij hoor, daar ligt iig geen kubus bij mij :P

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tha_Freak schreef op 04 september 2002 @ 21:31:
[...]

Levitate is als het ware een vliegspel, je kan dan tijdelijk in de lucht lopen.
Zoek gewoon in balmora op je map een alchemist op en koop 2 levitate potions (je moet ook weer terug :) ) Een lockpick waarmee je lv75 locks kan picken kan je niet zo 1,2,3 kopen en dat lukt je sowieso niet op lv 1.

Je gaat geen lv up als je monsters killt, maar als je major en/of minor skills 10x omhoog zijn gegaan. Check ff in het andere topic voor uitleg daarover.
Thnx man (vette icon trouwens zomaar ff btw tussendoor :D ;) ) !!!
Ik heb nu een short sword, maar ik wil een goede long sword. Die zijn er dus echt bijna niet te krijgen in Balmora en Seyda Neen met het liefst wat magic erop !!!

Level omhoog als je stats 10x zo hoog zijn :S :| :O Ik haal dat nooit !!! Dan moet ik kei veel knokken en van iedereen training kopen ... HOE THE F*CK kom ik ooit aan zoveel geld.

Het blijft een vet spel :)

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

ik loop nou al jaren met cloudcleaver rond... echt 'MIJN' wapen nu HEHE >:)
maar vroeg me af of er sterkere speciale axe's te vinden zijn...

liefst met een leuk avontuurtje erbij... zoals die ene armor in die onderwater dwemer ruine...
dat soort dingen vind ik nog het leukste van t spel eigenlijk :)

dus iemand suggesties?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 00:39:
ik loop nou al jaren met cloudcleaver rond... echt 'MIJN' wapen nu HEHE >:)
maar vroeg me af of er sterkere speciale axe's te vinden zijn...

liefst met een leuk avontuurtje erbij... zoals die ene armor in die onderwater dwemer ruine...
dat soort dingen vind ik nog het leukste van t spel eigenlijk :)

dus iemand suggesties?
Had er net iets in het andere topic over geschreven.

hmmz. dacht ik...

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik zweer het je, die kutkubus krijg ik niet te pakken. Ik kan nergens injumpen om in die kamer te komen. Kan in Balmora en Seyda Neen geen "Levitate" stuff vinden ... (om over lava te springen). En kan al helemaal nergens een item of spell krijgen waarmee ik een lock level van 75 ophef ... (ik ben trouwens nog steeds level 1 (zit nu op 8 van 10, TERING wat gaat dat langzaam |:( :z :Z )) ...

Plz help you guys !!!

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

kubus:
je komt binnen in de ruine, loopt helemaal naar beneden... gaat NIET rechts naar binnen maar naar links... je kan omhoog door gewoon wat rotsen te beklimmen, niks geen spells nodig of wat... je gaat op de 2e verdieping de deur in en vind daar op de plank links van waar je binnen komt de kubus...

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik probeer het en edit dit bericht nog wel :) ... iig alvast bedankt. Morrowind here I come.

Trouwens, ik heb Ra'Virr de trader vermoord, toe heb ik geld gedokt aan de Legions (ofzo), daarna teruggegaan en al zijn stuff gejat :P

(Hebbus !!! ... nu moet ik later terugkomen en kan ik daar weer heen :P )

Bedankt

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

hehe...
niet zo'n goed id imo.. aan hem verkoop ik altijd mn moonsugar :)
leverd weer wat geld op

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Had ik hem niet moeten vermoorden :? :|
Das jammer, want ik heb geen backup save game. Nu is ie dood, afijn. Pech hebben :P

De meeste mensen deugen!

• Freak
marzzman schreef op 05 september 2002 @ 19:16:
Had ik hem niet moeten vermoorden :? :|
Das jammer, want ik heb geen backup save game. Nu is ie dood, afijn. Pech hebben :P
Let wel op dat zodra je een boete moet betalen ze ook alles wat je OOIT gejat hebt of ze het nou gezien hebben of niet uit je inventory halen. Dus ff gewoon alles op de grond gooien eerst :*)

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 05 september 2002 @ 19:40:
[...]

Let wel op dat zodra je een boete moet betalen ze ook alles wat je OOIT gejat hebt of ze het nou gezien hebben of niet uit je inventory halen. Dus ff gewoon alles op de grond gooien eerst :*)
Of wat nog leuker is: Proberen het spel te spelen zonder er ooit bij gelapt te worden. Lukt me eigenlijk aardig. Ben met me huidige en me vorige save nog nooit in de problemen met de flikken gekomen. En ra'virr vermoorden is redelijk zinloos, op die demon items na. Ookal is het echte spul toch het betere werk(met enchanten enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik ben al een aardig eindje opweg en ik zit nu bij ene Athyn Sarethi in Ald'ruhn
ik ben geen lid van House Redoran.
wat moet ik hier nou doen ? ik snap er helemaal niks van .
is er iemand die dit al gehaald heeft?

[ Voor 0% gewijzigd door joostve op 06-09-2002 18:18 . Reden: aanpassing ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
joostve schreef op 06 september 2002 @ 18:17:
ik ben al een aardig eindje opweg en ik zit nu bij ene Athyn Sarethi in Ald'ruhn
ik ben geen lid van House Redoran.
wat moet ik hier nou doen ? ik snap er helemaal niks van .
is er iemand die dit al gehaald heeft?
Bedoel je dat je daar een amulet van een meid die je uit die toren in Tel fyr hebt bevrijdt naar hem moet toe brengen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Tha_Freak schreef op 06 september 2002 @ 18:42:
[...]

Bedoel je dat je daar een amulet van een meid die je uit die toren in Tel fyr hebt bevrijdt naar hem moet toe brengen??
nee ik ik moet iets van zijn zoon redden :(
en stemmen krijgen van 3 mensen ???

hier een link
maar ik snap er nog steeds niet veel van
http://m0use.net/~uesp/morrow/quest/mq_redoran.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
joostve schreef op 06 september 2002 @ 18:57:
[...]

nee ik ik moet iets van zijn zoon redden :(
en stemmen krijgen van 3 mensen ???

hier een link
maar ik snap er nog steeds niet veel van
http://m0use.net/~uesp/morrow/quest/mq_redoran.shtml
Nou je moet dus die man zijn zoon redden. O-)
Vrij vertaald: In zo goed mogelijke levende staat terugbrengen.
Als je die zoon redt dan zullen een paar andere mensen juist wel op jou stemmen als hortator.

Je moet dus stemmen verzamelen oftewel goedkeuring krijgen van de belangrijke personen van een house zodat je hortator kan worden genoemd.
Hortator is een legendarisch hero die de Houses in de strijdt lijdt enz.
Ga dus naar de mensen die belangrijk zijn en zorg dat je hun vote krijgt goedschiks of kwaadschiks. Het kan heus geen kwaad er 1tje te vermoorden zodat er 3 anderen wel op jouw stemmen >:)
Zolang je maar ff van tevoren saved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
zoiets had ik ook in gedachte alleen hoorde ik die Athyn Sarethi er niks over zeggen
maarja daar zal ik wel overheen gelezen hebben dan
thx he
ik ga weer ff spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
nou zit ik weer met een probleem ik kan Bolvyn Venim niet doden
en volgens de walktrough moet ik hem in de Arena doden alleen kan ik hem daar niet heen krijgen
ik krijg de optie ook niet voor een duel met hem in de Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
laat maar heb hem al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
joostve schreef op 06 september 2002 @ 20:23:
nou zit ik weer met een probleem ik kan Bolvyn Venim niet doden
en volgens de walktrough moet ik hem in de Arena doden alleen kan ik hem daar niet heen krijgen
ik krijg de optie ook niet voor een duel met hem in de Arena
Heb je al geprobeerd gewoon alles aan te klikken wat je tegen hem kan zeggen en vervolgens naar de arena te gaan en kijken of die daar dan dus staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is trouwens ook een edit knop ;)

taunt hem anders, en check dan of dat verder het verhaal beinvloed (dood = dood)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste