aangezien we aan de 1000 e post komen hier deel 2!
nee dat is grote morrowind topic
dit is als men vast zit ..
dus van ik zat vast in de muur wat nou???
en zeg iemand FIXME in console
dit is als men vast zit ..
dus van ik zat vast in de muur wat nou???
en zeg iemand FIXME in console
Verwijderd
je zou bijv kunnen toevoegen waar men walkthroughs kan vinden (bah) of veel gestelde vragen als waar ligt de puzzle box kunnen beantwoorden
k
http://www.bullhonkie.com/morrowind <-- veel verkomende vragen
http://www.m0use.net/~uesp <-- grote morrowind site met heeel veel erop
www.morrowind.nl <-- onofficiele nederlandse morrowind site
http://www.m0use.net/~ues...w/files/mw_travel_all.jpg <--- kaart met alle routes behalve index-en
http://www.bullhonkie.com/morrowind <-- veel verkomende vragen
http://www.m0use.net/~uesp <-- grote morrowind site met heeel veel erop
www.morrowind.nl <-- onofficiele nederlandse morrowind site
http://www.m0use.net/~ues...w/files/mw_travel_all.jpg <--- kaart met alle routes behalve index-en
Verwijderd
ja hoe zit het nou met dat index gebeuren?
heb volgens mij een index gevonden bij die gast in tel fyr, die je geneest.. maar wat kan ik ermee?
heb volgens mij een index gevonden bij die gast in tel fyr, die je geneest.. maar wat kan ik ermee?
Kan je gebruiken om te travelen met die propylon dingen.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 19:49:
ja hoe zit het nou met dat index gebeuren?
Er zijn 10 indexes in totaal.
Verwijderd
Weet iemand waar ik Senilias Cadiusus kan vinden. Bij hem kan ik meer info krijgen over het boek "The Egg of Time"
thnx.
thnx.
Omdat ik in deel 1 nog geen antwoord had gekregen, nog maar een keer in deel 2
:
Okee vraagje: ik moet voor de fighters guild een opdracht doen waarbij ik een stel Orcs om zeep moet helpen voor een boerderij. Ik krijg als hint dat ik hun leider Burub gra-Bang moet vermoorden, zodat de rest de farmers met rust laten. Nu heb ik inmiddels de shrine gevonden waar al die orcs vandaan komen, en iedereen daar vermoord. Hun leider zat daar echter niet bij, en die kan ik dus met geen mogelijkheid vinden. Iemand een idee?
Okee vraagje: ik moet voor de fighters guild een opdracht doen waarbij ik een stel Orcs om zeep moet helpen voor een boerderij. Ik krijg als hint dat ik hun leider Burub gra-Bang moet vermoorden, zodat de rest de farmers met rust laten. Nu heb ik inmiddels de shrine gevonden waar al die orcs vandaan komen, en iedereen daar vermoord. Hun leider zat daar echter niet bij, en die kan ik dus met geen mogelijkheid vinden. Iemand een idee?
Amateurcoureur en fervent banktukker
er zijn volgens mij drie mensen ...Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 23:18:
Weet iemand waar ik Senilias Cadiusus kan vinden. Bij hem kan ik meer info krijgen over het boek "The Egg of Time"
thnx.
1 edwina elbert
2 senilias cadiusus .. volgens mij onderaan in fighters guild ....
3 een gast bij een dwarven plaats waar je heen moet .. en daar ligt een plattegrond en boek als goed is ...
Je hebt door morrowind verspreid van die dunmer strongholds.
Er zit er eentje naar rechts in de buurt van waar je die manwe moet overtuigen om haar guild dues te betalen of zo.
Er is altijd 1 groot gebouw waar ventjes en alles inzit wat je aanvalt en in kleiner gebouw ernaast waar je dus die propylon dingen hebt.
Zijn spiraalbewegende dingen van energie, je ziet het wel als je er bent.
In de buurt van gnisis zit er dacht ik ook 1.
Ik heb nu een vette ring gevonden
constant affects
20% reflect on self
fortify acrobatics 10pts
resist normal weapons 40%
Ik speel het spel met difficulty op 100, 1vs1 met een Golden Saint had ik laatst nog 15hp van de 246 (lvl27), terwijl ik anders 30hp ofzo kwijt was (difficulty standaard, 0 dus), ook moet ik nu veeel hakken met mn glass claymore alvorens ik het dood heb (100 str 90long blade), ooit 1 keertje een ascended sleeper tegengekomen, het castte spells dus ik kon hakken zonder geraakt te worden, ongeveer 12-15 hits had ik nodig voor dat beest
, op hard is er dus toch nog wat aan, tenzij je natuurlijk 150str icm deadric claymore gebruikt ofzo
constant affects
20% reflect on self
fortify acrobatics 10pts
resist normal weapons 40%
Ik speel het spel met difficulty op 100, 1vs1 met een Golden Saint had ik laatst nog 15hp van de 246 (lvl27), terwijl ik anders 30hp ofzo kwijt was (difficulty standaard, 0 dus), ook moet ik nu veeel hakken met mn glass claymore alvorens ik het dood heb (100 str 90long blade), ooit 1 keertje een ascended sleeper tegengekomen, het castte spells dus ik kon hakken zonder geraakt te worden, ongeveer 12-15 hits had ik nodig voor dat beest
Verwijderd
Ehm, je speelt op sifficulty 100?
Ik kan nergens de difficulty instellen, leg eens uit of zie ik iets over het hoofd?
PS: ruige ring.
Ik kan nergens de difficulty instellen, leg eens uit of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Waar heb je spreuken en potions voor dan? Juist om je voor te bereiden op lastige vijanden. Fortify Strength/Health/Agility en nog een Sanctuary spreukje erbij. Een ascended sleeper is lvl.25 iets van 300 HP (gewoon), dan doe je het wel aardig. Ik ben ook maar overgeschakeld op Long Blade, Short Blades doen te weinig schade.corpseflayer schreef op 22 augustus 2002 @ 19:54:
Ik speel het spel met difficulty op 100, 1vs1 met een Golden Saint had ik laatst nog 15hp van de 246 (lvl27), terwijl ik anders 30hp ofzo kwijt was (difficulty standaard, 0 dus), ook moet ik nu veeel hakken met mn glass claymore alvorens ik het dood heb (100 str 90long blade), ooit 1 keertje een ascended sleeper tegengekomen, het castte spells dus ik kon hakken zonder geraakt te worden, ongeveer 12-15 hits had ik nodig voor dat beest, op hard is er dus toch nog wat aan, tenzij je natuurlijk 150str icm deadric claymore gebruikt ofzo
Op dat moment had ik nix fortify, ik weet niet hoeveel shade die ascended deed aangezien hij spells castte die ik allemaal absorbde (atronach sign), gewoon mijn wapen in top conditie houden, armorer staat op 45, gewoon enkele hamers of repair prongs en je zit goed.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:55:
[...]
Waar heb je spreuken en potions voor dan? Juist om je voor te bereiden op lastige vijanden. Fortify Strength/Health/Agility en nog een Sanctuary spreukje erbij. Een ascended sleeper is lvl.25 iets van 300 HP (gewoon), dan doe je het wel aardig. Ik ben ook maar overgeschakeld op Long Blade, Short Blades doen te weinig schade.
/e/
ff gekeken naar die ring,
"Marara's ring"
Een wijfje heeft hem op zich, die zit ergens in een Ancestral tomb in de buurt van Ald Deadroth, ik reisde af naar ginder om die Azura quest te doen en vond hem op die teef haar lichaam, ze viel me aan dus ik hakte ze maar dood.
Ook nog ee shipwreck gevonden met een bestelling van iemand uit Balmora, 40pillows voor xxxx Balmora Vvarderfell stond op die note, ff in het onderdek die kussens oprapen (je hebt telekinesis nodig op de laatste 2 op te rapen), ga ze maar ff afleveren als ik die dude kan vinden.
/e2/
Als je al sterk bent wordt het weer een uitdaging met dif op 100 (zorgt ervoor dat je minder damage doet en meer schade lijdt door hits, ik d8 dat magick attacks hetzeflde bleven), echt patchen en doen die tweak, ik werd ooit eens met pech doodgemept door 2 orcish fetchers (Ehm, je speelt op sifficulty 100?
Die Marara's ring icm met mijn absorb van the atronach maakt me bijna magick immuun, ofwel reflecteer je het of je absorpt het, dus iedereen die opnieuw zou gaan beginnen ff atronach overwegen als sign, echt heel goed, mn high elf heeft nu 450 magicka met 100int, ik absorb al meer dan 50magicka van een bull netch zijn poison strike, ook casts van enchanted swords enzo kan je absorberen, mn luck is wel 66, misschien dat die voor wat vakar absorberen zorgt ofzo, who knows
/last edit/
ff bij dat kussenwijf geweest, je moet eerst die cave rat quest doen voor de fighters guild, dan moet je de note afleveren die je in het scheepswrak vond, de kussens mag je laten liggen, die zijn al kapot zei ze, nadat je de note gegeven hebt krijg je een speciaal kussen van haar twv 1gold, genaaid dus
na de patch welVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 09:47:
Ehm, je speelt op sifficulty 100?
Human Bobby
Nog steeds niemand een idee over bovenstaand probleem? Kom er nog niet echt uit namelijk...El_GringO schreef op 21 augustus 2002 @ 23:29:
Omdat ik in deel 1 nog geen antwoord had gekregen, nog maar een keer in deel 2:
Een deadric wakizashi doet exact dezelfde maximum dam als mijn glass claymore (45 dus), toevallig weet ik ook zon wakidinges liggen;Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:55:
Short Blades doen te weinig schade.
ergens in een shipwreck ten oosten van Bal Fell, check hem eens, ik vind het een lekker blade alleen heb ik veel te weinig met 500 carry weight, toch maar eens glass nemen ipv ebony ;p.
loop eens rond in de ruins... er is meer dan je denktEl_GringO schreef op 23 augustus 2002 @ 17:20:
[...]
Nog steeds niemand een idee over bovenstaand probleem? Kom er nog niet echt uit namelijk...
Human Bobby
Heh, MkayJustice schreef op 23 augustus 2002 @ 17:52:
[...]
loop eens rond in de ruins... er is meer dan je denkt
Thnx dude
lol btw ik heb die urls gegeven in begin van deze post ... op 1 van die site;'s staat walktrough als je er echt niet meer uitkomt ..
Verwijderd
valt te bezien, aangezien ze op je map staan
zoek hier
http://www.ubisoft.nl/mor...amemaps/mw_travel_all.jpg
maar eens dat ding ten oosten van Fort Moonmoth op, je zal zien dat je iets ziet wat de vorm van die stronghold heeft (wazig zin).
Ook op de andere locaties staan deze dingen aangegeven.
Verwijderd
Nog ff iets, ik had het al gevraagd maar ik kom er echt niet uit.
Ik moet een ghost in de Gateway Inn in Sadrith Mora killen, maar hij komt steeds terug dus moet ik met een mouth praten in de Council Hall. Ik heb dat mens inmiddels zoveel gold gebribed dat ze 100/100 voor me heeft, maar ook dat mocht niet baten.
Ik heb geen id waarover ik met r moet praten om info te krijgen. Ik ben alle ondrwerpen langsgegaan, maar nix.
Wie helpt me?
Ik moet een ghost in de Gateway Inn in Sadrith Mora killen, maar hij komt steeds terug dus moet ik met een mouth praten in de Council Hall. Ik heb dat mens inmiddels zoveel gold gebribed dat ze 100/100 voor me heeft, maar ook dat mocht niet baten.
Ik heb geen id waarover ik met r moet praten om info te krijgen. Ik ben alle ondrwerpen langsgegaan, maar nix.
Wie helpt me?
Verwijderd
Sadrith Mora, bij de Gateway.
Je hoort van verschillende personen dat er een Ghost in de Gateway zit, als je op 'latest rumors' klikt.
Kill je die ghost, en praat je met de eigenaar over 'work', dan zegt ie dat de ghost steeds terug komt, en dat je maar met een mouth moet praten in de Telvani Council Hall, de Mouth van Master Neloth.
Okey, daar sta ik nu, maar als ik op 'Gateway' klik gebeurd er niks. Ze geeft wat informatie over de gateway. Ook als ze 100/100 heeft (briben doet wonderen).
Latest Rumors dan lult ze iets over Skink, van het Mages Guild, en ik heb serieus alle onderwerpen geprobeerd, behalve 'Join Telvanni'.
Je hoort van verschillende personen dat er een Ghost in de Gateway zit, als je op 'latest rumors' klikt.
Kill je die ghost, en praat je met de eigenaar over 'work', dan zegt ie dat de ghost steeds terug komt, en dat je maar met een mouth moet praten in de Telvani Council Hall, de Mouth van Master Neloth.
Okey, daar sta ik nu, maar als ik op 'Gateway' klik gebeurd er niks. Ze geeft wat informatie over de gateway. Ook als ze 100/100 heeft (briben doet wonderen).
Latest Rumors dan lult ze iets over Skink, van het Mages Guild, en ik heb serieus alle onderwerpen geprobeerd, behalve 'Join Telvanni'.
Ik weet niet of deze vraag al gepost is maar ik zit nu een beetje vast omdat de quests te moeilijk voor me worden en ik geen plek kan vinden waar een beetje veel beesten zijn die ik kan killen voor experience. Ik ben nu level 3 en heb al wat dungeons geprobeert maar meestal word ik daar meteen afgeslacht.
Ik heb ook geen geld om health potions te kopen en mijn alchemy skill is niet hoog genoeg om wat potions te maken.
Iemand een idee waar ik naar toe zou moeten gaan voor wat geld/experience op level 3?
Ik heb ook geen geld om health potions te kopen en mijn alchemy skill is niet hoog genoeg om wat potions te maken.
Iemand een idee waar ik naar toe zou moeten gaan voor wat geld/experience op level 3?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
ga balmora terug naar seyda neen ofzo dan groei je toch vaak wel een paar leveltjes ..
en in 1 van de balmora towers ligt boven op een kast een dik zwaard ( voor een level 3 persoon dan ) maar dan moet je wel jezelf onzichtbaar kunnen maken ..
en in 1 van de balmora towers ligt boven op een kast een dik zwaard ( voor een level 3 persoon dan ) maar dan moet je wel jezelf onzichtbaar kunnen maken ..
Als ik nu rest verschijnt er;
"Your sleep is very restfull on your extra comfy pillow",
dus dat kussen dat ik kreeg van die vrouw, waarschijnlijk is extra restfull meer life/magicka regen tijdens de uurtjes die je slaapt
"Your sleep is very restfull on your extra comfy pillow",
dus dat kussen dat ik kreeg van die vrouw, waarschijnlijk is extra restfull meer life/magicka regen tijdens de uurtjes die je slaapt
arhg heb nu ook prob ...
ik heb helemaal in het begin trebonius gekilld ..
op gegeven moment heb ik placatpc gedaan .. en hij was er weer
nu wil ik arch-mage worden en hij daagt me dust uit voor duel ..
alleen ik kom in arena en hij is er gewoon niet ... hij komt ook niet
iemand een idee ?
ik heb helemaal in het begin trebonius gekilld ..
op gegeven moment heb ik placatpc gedaan .. en hij was er weer
nu wil ik arch-mage worden en hij daagt me dust uit voor duel ..
alleen ik kom in arena en hij is er gewoon niet ... hij komt ook niet
iemand een idee ?
Verwijderd
euhm die walktroughs gaan over de main quests/great houses quests/guild quests, niet het soort quest wat ik aan het doen was.
Voor een goed zwaard op lvl 3 ga je naar de guard towers van Balmora. Daar liggen op rekken een aantal zwaarden/speren, als je om het hoekje gaat staan en ze jat, kan de guard bovenaan je niet zien.
Wel ff saven voor het geval het misgaat
Voor een goed zwaard op lvl 3 ga je naar de guard towers van Balmora. Daar liggen op rekken een aantal zwaarden/speren, als je om het hoekje gaat staan en ze jat, kan de guard bovenaan je niet zien.
Wel ff saven voor het geval het misgaat
woehoe! Prima ring gevonden: constant effect, fortify intelligence en willpower 10pts
Verwijderd
waar?! waar?! I need to know!El_GringO schreef op 25 augustus 2002 @ 13:53:
woehoe! Prima ring gevonden: constant effect, fortify intelligence en willpower 10pts
Verwijderd
ja!!!
En waar kan ik een spell kopen fortify intelligence, dan kan ik ook weer meer magicka hebben!
Heb alle mages guilds al afgezocht...
En waar kan ik een spell kopen fortify intelligence, dan kan ik ook weer meer magicka hebben!
Heb alle mages guilds al afgezocht...
Vlgs mij lag ie in een ancestoral tomb tussen Gnaar Mok en Hla Oad aan de kust
Heb nu btw ook een daedric shield en helm gevonden, weet iemand nog nuttige enchants? Money is no issue
Night Eye is heel handig. Kun je ook in de donkere grotten enzo heel goed zien. Restore Health zul je al wel hebbenEl_GringO schreef op 25 augustus 2002 @ 21:44:
[...]
Vlgs mij lag ie in een ancestoral tomb tussen Gnaar Mok en Hla Oad aan de kust
Heb nu btw ook een daedric shield en helm gevonden, weet iemand nog nuttige enchants? Money is no issue
Ik heb trouwens een leuke manier van drankjes maken gevonden. Gewoon zorgen dat je een aantal Fortify Intelligence drankjes hebt en je je Intelligence genoeg ophoogt (zat op een gegeven moment op 70000
Nu heb een paar grappige drankjes als:
Fortify Luck 4057pts for 10345 secs
Night Eye 3246pts for 8460 secs

Golden Saints heb ik al bij bosjes in de grand soulgems zitten, die beesten zijn niet zo moeilijk te verslaan. De enige beesten waar ik het nog wel eens warm van krijg, zijn de dremora lords als ze met 2 of meer zijn. Weet iemand trouwens een goede enchant-trainer? Bijna niemand kan deze skill trainen, dus het enchanten met grand soulgems mislukt nog keer op keer...
Tip:El_GringO schreef op 25 augustus 2002 @ 23:04:
Golden Saints heb ik al bij bosjes in de grand soulgems zitten, die beesten zijn niet zo moeilijk te verslaan. De enige beesten waar ik het nog wel eens warm van krijg, zijn de dremora lords als ze met 2 of meer zijn. Weet iemand trouwens een goede enchant-trainer? Bijna niemand kan deze skill trainen, dus het enchanten met grand soulgems mislukt nog keer op keer...
Zelfs met echant skill op 100 mislukt dat nog al eens. Met intelligence op 1000 kom je echter al een stuk verder (lieft op 3000 ofzo, dan mislukt het gewoon niet meer).
?? Hoe krijg je je intelligence zo hoog dan..? Ik zit nu op 92 geloof ik.Marcj schreef op 25 augustus 2002 @ 23:05:
[...]
Tip:
Zelfs met echant skill op 100 mislukt dat nog al eens. Met intelligence op 1000 kom je echter al een stuk verder (lieft op 3000 ofzo, dan mislukt het gewoon niet meer).
Zelf een hoop drankjes maken. Er loop in Wolverine Hall wel een handelaar die Bloat en Ash Yam verkoopt. Deze twee ingrediënten mixen en opdrinken. Dit herhalen en op het laatst hou je drankjes over die je Intelligence met 3000 verhogenEl_GringO schreef op 25 augustus 2002 @ 23:07:
[...]
?? Hoe krijg je je intelligence zo hoog dan..? Ik zit nu op 92 geloof ik.
KewlMarcj schreef op 25 augustus 2002 @ 23:12:
[...]
Zelf een hoop drankjes maken. Er loop in Wolverine Hall wel een handelaar die Bloat en Ash Yam verkoopt. Deze twee ingrediënten mixen en opdrinken. Dit herhalen en op het laatst hou je drankjes over die je Intelligence met 3000 verhogen
Verwijderd
In falensarano of Indoranyon (die met een briefje op de deur) zit een master trainer voor enchantments. Je moet wat creatief zijn want hij valt je aan zodra hij je zietWeet iemand trouwens een goede enchant-trainer? Bijna niemand kan deze skill trainen, dus het enchanten met grand soulgems mislukt nog keer op keer...
gewoon heel makkelijk ... je maakt jezelf onzichtbaar en spreekt hem dan aan
Enchanten gaat een stuk beter met je intelligence op 3000+Marcj schreef op 25 augustus 2002 @ 23:12:
[...]
Zelf een hoop drankjes maken. Er loop in Wolverine Hall wel een handelaar die Bloat en Ash Yam verkoopt. Deze twee ingrediënten mixen en opdrinken. Dit herhalen en op het laatst hou je drankjes over die je Intelligence met 3000 verhogen
Heb maar ff een daedric shield geenchant met 1-11 restore health constant effect, en een daedric axe met weakness to shock 25 pts en shock 1-56 pts
je moet het ook wel goed doen .. je moet je onzichtbaar maken ..Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 21:23:
dan wil ie niet met je praten, wat dacht je van calm + charm???
dan zegt ie goodbye klik daarna meteen nog een x en hij praat met je ..
Verwijderd
De calm (en desnoods calm + charm) oplossing voelt toch natuurlijker... En kan je meerdere keren achter elkaar herhalen.
Ik had gisteren een probleempje in het spel. Ben een tijdje vampier geweest en toen langs gegaan bij die blades gast die je in de main quest altijd instructies geeft. Die begon op me in te hakken, dus ben ik er maar vandoor gegaan. Heel lang verder gespeeld, vampire cure gevonden, gecured, begonnen aan m'n stronghold voor house telvanni en weer langs bij die gast... begint ie weer op me in te hakken
. Op zo'n moment toch wel blij met de console en commando's als "caius cosades"->SetFight 30 en "caius cosades"->StopCombat
Ik had gisteren een probleempje in het spel. Ben een tijdje vampier geweest en toen langs gegaan bij die blades gast die je in de main quest altijd instructies geeft. Die begon op me in te hakken, dus ben ik er maar vandoor gegaan. Heel lang verder gespeeld, vampire cure gevonden, gecured, begonnen aan m'n stronghold voor house telvanni en weer langs bij die gast... begint ie weer op me in te hakken
qlone .. aangezien jij wat meer van console commands weet ...
ik heb helemaal in begin de arch mage trebonius vermoord ....
ik heb hem later laten respawnen omdat ik hem nodig had .. veel later kwam ik daar achter ..
nou wil ik wizzard en wil arch mage worden ( DUH ) hij daagt me uit tot duel ....
alleen hij komt niet naar arena
elke x als ik aanspreek zegt meet me in arena
alleen hij is er niet ... nou kan ik hem ook niet taunten ... krijg meteen goodbye ... ik kan ook niets jatten want dan word ik uit mage guild gezet en alleen trebonius kan dat rechtzetten
ARHT HELLP ik wil arch mage worden FFS
ik heb helemaal in begin de arch mage trebonius vermoord ....
ik heb hem later laten respawnen omdat ik hem nodig had .. veel later kwam ik daar achter ..
nou wil ik wizzard en wil arch mage worden ( DUH ) hij daagt me uit tot duel ....
alleen hij komt niet naar arena
elke x als ik aanspreek zegt meet me in arena
alleen hij is er niet ... nou kan ik hem ook niet taunten ... krijg meteen goodbye ... ik kan ook niets jatten want dan word ik uit mage guild gezet en alleen trebonius kan dat rechtzetten
ARHT HELLP ik wil arch mage worden FFS
Verwijderd
Ik heb geen idee... dat zal wel een script zijn wat foutgelopen is. Er is echter een andere manier om arch-mage te worden, en die is geweldloos. Als je *alle* mage guild quests doet, op die laatste van trebonius na en san praat met Skink-in-tree's-shade (geloof ik) geeft ie je een document waarin trebonius de opdracht krijgt je arch-mage te maken en zelf af te treden. Zo heb ik mijn arch-mage-schap bemachtigd.
Verwijderd
Skink niet, maar die praat af en toe wat met de emperor, en die staat wel boven trebonius
Ok ik ben nu al meerdere keren van die shrines met ash statues tegen gekomen.
De laatste die ik tegenkwam zat vlak linksboven Gnaar Mok in een gebied genaamd Khartag point wat ook op je kaart wordt aangegeven.
Hier stond dat standbeeld zelfs te 'roken' en lag er ook een sixth house bell hamer naast die bells. (btw goed rondkijken er liggen nog een paar leuke gauntlets)
Kan je er nou iets mee met dat hele gebeuren of is het allemaal maar voor de sfeer???
De laatste die ik tegenkwam zat vlak linksboven Gnaar Mok in een gebied genaamd Khartag point wat ook op je kaart wordt aangegeven.
Hier stond dat standbeeld zelfs te 'roken' en lag er ook een sixth house bell hamer naast die bells. (btw goed rondkijken er liggen nog een paar leuke gauntlets)
Kan je er nou iets mee met dat hele gebeuren of is het allemaal maar voor de sfeer???
ARHG . GARE Hap .. ik kan niet alle misies doen want bij balmora heb ik de telvani spy verkloot
ik heb die gast vermoord en nou krijg ik geen documenten .. ffs
snik ik ben zo zielig ... weet iemand welk command voor opdracht volbracht is dan ??
ik heb die gast vermoord en nou krijg ik geen documenten .. ffs
Verwijderd
Ik weet het ook nog niet. Ik vermoed 'voor de sfeer', maar ik kan er wel mensen over aanspreken. Krijg dan altijd als antwoord 'They are of no concern to you, as an outlander'... Ze staan soms ook bij mensen thuis trouwens!Kan je er nou iets mee met dat hele gebeuren of is het allemaal maar voor de sfeer???
Verwijderd
Grmbl, weer 2 uur lang zoeken en doodgaan door flame atronarchs gehad...
Die gast is nergens te vinden: "Near a steampit surrounded by dead trees" /me kijkt om zich heen en komt tot de conclusie dat de ashlands louter uit steampits met dead trees bestaat.
"he hides out of sight with his friends behind a couple of rocks" of zoiets, ook overal...
Soms kunnen ze wel betere aanwijzingen geven die van de morag tong...
Die gast is nergens te vinden: "Near a steampit surrounded by dead trees" /me kijkt om zich heen en komt tot de conclusie dat de ashlands louter uit steampits met dead trees bestaat.
"he hides out of sight with his friends behind a couple of rocks" of zoiets, ook overal...
Soms kunnen ze wel betere aanwijzingen geven die van de morag tong...
Ja het lijkt mij dat je er wel wat mee zou moeten kunnen helemaal omdat er die bells zijn en ik nu zo'n sixth house bell hammer heb gevonden. (kan je op zich niks mee met die bells).Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 18:41:
[...]
Ik weet het ook nog niet. Ik vermoed 'voor de sfeer', maar ik kan er wel mensen over aanspreken. Krijg dan altijd als antwoord 'They are of no concern to you, as an outlander'... Ze staan soms ook bij mensen thuis trouwens!
P.s. Heb net een ventje gevonden die mij aanviel en volledig in ebony gestoken zat.
Verwijderd
hmmmzzz...Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 16:46:
Skink niet, maar die praat af en toe wat met de emperor, en die staat wel boven trebonius
Volgens mij heb ik een beetje een probleempje. Ik was Wizard geworden, en toen praatte ik met Trebonius en toen wou ie al vechten, dus nu is ie dood, maar m'n Rank ging van Wizard naar 'Master Wizard'. Is er zonder console nog een mogelijkheid om Archmage te worden, nu Trebonius al dood is?
Ik kan natuurlijk ook ff verlagen naar wizard, met de console, dan over Advancement praten, en dan alsnog m'n Rank met de console verhogen naar Arch-Mage. Niet helemaal eerlijk, maar dat is wat er gebeurd zou zijn als ik eerst alle opdrachten gedaan zou hebben voor Master Wizard.
Gewoon de rest van de opdrachten voor de mages guild afmaken lijkt me, dan moe je vanzelf advancen lijkt me
Ik heb precies hetzelfde namelijk, ik houd je wel ff op de hoogte.
Moet je voor de gein de fortify intelligence truuk eens een half uurtje doorborduren, dan gebeuren er toch rare dingen! Intelligence > 1.000.000 resulteert in potions die langer dan 250.000 seconden duren, dus das zo'n beetje de rest van je spelEl_GringO schreef op 27 augustus 2002 @ 00:15:
[...]
Enchanten gaat een stuk beter met je intelligence op 3000+
Heb maar ff een daedric shield geenchant met 1-11 restore health constant effect, en een daedric axe met weakness to shock 25 pts en shock 1-56 ptsBen nu wel redelijk onverslaanbaar
Ook nog even een open 100 pts over 50 ft exquisite shirt, en ik ben er weer klaar voor.
Op de 1 of andere manier heb ik het zo ver doorgevoerd, dat ik na het drinken van een restore fatigue potion van ca. 80.000 Goldpieces door 1x te springen de hele wereld over sprong. Niet echt handig meer dus
er staat iets in die faq van 1 van die url hoe je dat kan oplossen ...
Grrr....ik ben al dagen aan het dwalen rond Caldera. Heb twee opdrachten aangenomen. Eentje van een vrouw wiens juwelen gestolen zijn en die ik moet terughalen uit de schuilplaats van de stoute bandieten. Heb de schuilplaats eindelijk gevonden en heb me maar laten overreden om de beloning te delen met de opperboef. Als ik niet terugkom met de helft worden zijn vrienden boos zegt ie. Verstandig besluit?
Ik zit een beetje vast met de tweede quest. Zo'n fighter is zijn kleding en zijn dure 'cloudcleaver' of zoiets aan een witch kwijtgeraakt. Opdracht aangenomen en ben al tijden naar de witch op zoek. Trouwens best wel irritant dat die fighter constant achter me aanloopt en in de weg zit tijdens gevechten. Ik probeer hem soms tijdelijk van me af te schudden door een lastig bergpaadje te nemen. Blijft ie als een kip zonder kop op die plek rondjes lopen en heb ik tijd voor een gevecht.
Weet iemand waar ik die witch kan vinden?
Ik zit een beetje vast met de tweede quest. Zo'n fighter is zijn kleding en zijn dure 'cloudcleaver' of zoiets aan een witch kwijtgeraakt. Opdracht aangenomen en ben al tijden naar de witch op zoek. Trouwens best wel irritant dat die fighter constant achter me aanloopt en in de weg zit tijdens gevechten. Ik probeer hem soms tijdelijk van me af te schudden door een lastig bergpaadje te nemen. Blijft ie als een kip zonder kop op die plek rondjes lopen en heb ik tijd voor een gevecht.
Weet iemand waar ik die witch kan vinden?
Eh, rond Caldera. Die fighter zei dat ze ergens ten noordwesten van Caldera rondhing, maar hij kon zich vergissen omdat ie bedwelmd was geweest. 'K heb al diverse rondjes rond Caldera gelopen.
Verwijderd
Hm, sorry maar ik heb geen idee.
PS: Morag tong opdr. vervuld, hoe kan een mens een deur missen...
PS: Morag tong opdr. vervuld, hoe kan een mens een deur missen...
Yep, maar ik zou die gast vermoorden en die bijl zelf houden, is best een lekker wapen om mee te beginnen
Verwijderd
Over die Trebonius/Arch-Mage kwestie:
dat is niet oneerlijk om dat met console te doen, want het is gewoon een BUG, in je Journal staat: I'm the new Arch-Mage of the Mages Guild. Dus, dat ben je ook. Het script alleen, is verkeerd gemaakt: het maakt je 1 rang hoger, dus dat werkt alleen als je al Master Wizard bent, maar het zou je 2 rangen hoger moeten maken. Dit kan je handmatig wel doen door:
PCRaiseRank "Mages Guild"
wil je dit niet? dan denk ik dat je nooit Arch-Mage kan worden.
dat is niet oneerlijk om dat met console te doen, want het is gewoon een BUG, in je Journal staat: I'm the new Arch-Mage of the Mages Guild. Dus, dat ben je ook. Het script alleen, is verkeerd gemaakt: het maakt je 1 rang hoger, dus dat werkt alleen als je al Master Wizard bent, maar het zou je 2 rangen hoger moeten maken. Dit kan je handmatig wel doen door:
Verwijderd
IK ZIT LETTERLIJK EN FIGUURLIJK VAST!!! (kreet van frustratie!)
In Addamasartus, vlakbij de Seyda Neen Silt Strider, zitten een paar slaven.
Ik dus dat mens gekilled wat me aanviel toen ik binnenkwam, en daarna ff die slaves een bezoekje gebracht...
Komt er ineens een gozer aanlopen, die doodleuk de deur dicht wil duwen waar ik instond.
Hij begon spells te casten, dus ik kill em, maar daarna zat ik vast in de deur!
Ik sta net 1 centimeter in de deur, ik kan wel vechten enzow, maar springen en lopen ho maar!
Hoe kan ik mezelf nu uit die deur krijgen??
In Addamasartus, vlakbij de Seyda Neen Silt Strider, zitten een paar slaven.
Ik dus dat mens gekilled wat me aanviel toen ik binnenkwam, en daarna ff die slaves een bezoekje gebracht...
Komt er ineens een gozer aanlopen, die doodleuk de deur dicht wil duwen waar ik instond.
Hij begon spells te casten, dus ik kill em, maar daarna zat ik vast in de deur!
Ik sta net 1 centimeter in de deur, ik kan wel vechten enzow, maar springen en lopen ho maar!
Hoe kan ik mezelf nu uit die deur krijgen??
Open de console met de ~ toets en typ: fixme
[ Voor 0% gewijzigd door Joeroenho op 28-08-2002 19:04 . Reden: Punt verwijderd om verwarring te voorkomen ]
roep ff waar secret libary is .. in hall of justice .. ik kan hem niet vinden
Kan je dat niet lezen in de faq van een site of zoiets want om het nou hier neer te zetten is nogal een spoiler. Dus als iemand het neerzet ff met die spoiler dingen.streafer schreef op 29 augustus 2002 @ 09:32:
Verwijderd
Ik ben voor de Fighters Guild een boek aan het zoeken in de South Wall corner club in Balmora.
Dat vrouwtje wat bij de deur staat moet het hebben, maar ze ontkend het.
Moet ik haar nu killen, of is er een andere manier om het te krijgen??
Het antwoord kan je hier vinden als het goed is.Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 10:52:
Ik ben voor de Fighters Guild een boek aan het zoeken in de South Wall corner club in Balmora.
http://www.bullhonkie.com/morrowind/#3.10
Verwijderd
Ehm, je kan haar briben, ik geloof dat ze het dan gewoon geeft tenzij je lid bent van de thieves guild.
Als je hem helpt die witch te doden leert hij je enkele kunstjes en krijg je daardoor +2str, handig om mee te beginnen wat extra carry weightEl_GringO schreef op 28 augustus 2002 @ 18:29:
Yep, maar ik zou die gast vermoorden en die bijl zelf houden, is best een lekker wapen om mee te beginnen
jongens dit hebben we allll zo vaak gehooord over dat boek .. gooi de post ff op 500 en doe ctrl f ... en zoek op codeboek ofzo .... en btw spoilers mogen hoor ... er is nix mee met spoilers
Verwijderd
Moet je naar een of ander office gaan, en op de mini map kijken. Je ziet een deur-tekentje staan als het goed is. Dat is dus een valluik. Die moet je openen(zit redelijk slot op), en dan erin gaan. ff door gangetje lopen. En aanschouw de deur naar de secret library.streafer schreef op 29 augustus 2002 @ 09:32:
Verwijderd
Doe ik dat gewoon idd.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 18:45:
Over die Trebonius/Arch-Mage kwestie:
Want het staat idd in m'n Jounal.
Wat dacht je van een light armor, met betere armor rating dan glass en 60% magic resistance ??Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 15:54:
key, ben nu archmage, nu op zoek naar light armor wat vetter is dan glass!
Kan iemand mij min of meer een vage hint geven waar die valley of the wind nou eigenlijk ligt, want ik kan hem maar niet vinden. Loop al een uur lang te zoeken.

Verwijderd
heb m nu, bruut ding, geeft me 20 meer AR dan glass!
Ook is dat resist magic wel lekker. Bij die gast in een kist lag anders nog een bruut wapen! Scourge, 80k waard, helaas wel blunt weapon, daar kan ik niet mee omgaan, anders had ik um gehouden...
Ook is dat resist magic wel lekker. Bij die gast in een kist lag anders nog een bruut wapen! Scourge, 80k waard, helaas wel blunt weapon, daar kan ik niet mee omgaan, anders had ik um gehouden...
En heb je ook gelijk dat amulet gepakt zodat je nog een ander geinig wapentje kan krijgen??Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 09:51:
heb m nu, bruut ding, geeft me 20 meer AR dan glass!
Verwijderd
welk amulet, dat deadric ding ofzo??
In dat kleine kistje, die heb ik ja, van 3100...
Heb m nog niet uitgeprobeerd...
Moet je doen,Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 15:59:
welk amulet, dat deadric ding ofzo??
Weet iemand trouwens of het erg uitmaakt als je al door alle vier de ashland tribes Nerevarine wordt genoemd voordat je hortator bent??
Want kreeg de waarschuwing van die ashkan dat veel ventjes me niet zo aardig meer zullen vinden...
nee dat heeft meer te maken met guides bv de tempel wil je niet meer hebben etc ...
btw je kan volgens mij beter eerst horator worden en dan nerevarine voor tribes .......
btw je kan volgens mij beter eerst horator worden en dan nerevarine voor tribes .......