Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd Part II

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 517 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
LCD INKOOPACTIE part II

LCD INKOOPACTIE PART I

Waar hebben we het over? We hebben het over Grafische LCD's met controllers van het type SED1330 en T6963c.
Waarom een part II? Wegens het grote succes in het eerste topic.
Hoe komt dat succes dan? Lees verder en het word je allemaal duidelijk.

Maar eerst een picture :9~

Over deze LCD's hebben we het:
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd.gif
Dit is een voorbeeld van een SED1330.

En nu een mini-verhaaltje ;) :

In het eerste topic werd voorstel gedaan tot een inkoopaktie van grafische LCD's. De hype van LCD's was op dat moment erg groot en is het eigenlijk nog steeds. Zeker gezien de aanmeldingen die nog steeds gestaag binnenstromen.
Naarmate de vraag steeg en de animo bleef groeien is er overgegaan tot een inkoopaktie. DEZE AKTIE LOOPT NOG!
Door de vraag naar informatie is er nu ook een website gekomen waar de meeste vragen wel beantwoord kunnen worden. Kijk daarvoor op www.grafisch-lcd.com
Op software gebied wordt er door verschillende tweakers druk ontwikkeld. Als je de volgende Topics in de gaten houdt voor software kan het bijna niet stuk:
[LCD] Software voor SED1330
[LCD] Software voor GfX LCD's (t6963c) deel 2
Voor gebruikersvoorbeelden zul je toch echt de topics met casemodding [CM] door moeten nemen. Er zijn een aantal voorbeelden opgenomen op de site.

Mini-FAQ:

- Worden de LCD's gesoldeerd afgeleverd of moet ik zelf nog aan de slag?
* De LCD's worden kant en klaar afgeleverd. Het is bijna Plug en Play.

- Heb ik een inverter nodig voor de CCFL?
* Dit is afhankelijk van het type display dat je besteld. Kijk daarvoor op de site onder het kopje 'TYPE'

- Wanneer worden de LCD's afgeleverd?
* Ook dit is afhankelijk. De eerste lichting LCD's zal vanaf 15 september zachtjes aan zijn weg naar de mensen vinden.

- Kan ik me nog inschrijven?
* Ja je kunt nog steeds bestellen. Kijk hiervoor op de website onder het kopje bestellen.

- Wat zijn de prijzen?
* Als je het eerste topic doorgenomen hebt zag je verschillende prijzen rondgaan. De prijzen zijn nu enigzins vastgezet en die kun je terugvinden op de website. Daar staan de op dit moment geldige prijzen en evt. verzendkosten.

- Waar kan ik software downloaden? Wanneer komt PowerLCD 1.2?
* Software is ook via de site te downloaden. Op de site word een samenwerkingsverband aangegaan met verschillende mensen voor software. O.A. Zal hier straks de nieuwe PowerLCD te vinden zijn. Wanneer deze komt is nog niet bekend maar zo gauw hij er is zal dat wel duidelijk worden gemaakt. Ook voor andere software zoals bv de liquid-mp3 plug-in van Zotty kun je op de site terecht. Natuurlijk kun je hier ook DLportIO krijgen.

- Ik heb nog meer vragen waar kan ik die stellen?
* Allereerst natuurlijk in dit topic. Er zijn inmiddels een aardig aantal mensen die van alles op de hoogte zijn. Verder kun je via de website misschienw at dingen terugzoeken. En eventueel kun je mailen naar LCD@chello.nl

Verwijderd

sweet :)

Verwijderd

Inverter :?? Bedoel je niet gewoon voeding? Of evt. voedingsschakelingetje?

Verwijderd

Sed 1330 240x128 inverter:YES White/Black
Maakt het nog uit welke inverter (5 of 12 volt) ?

Als ik hem kom ophalen kan ik dan contant betalen ?

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

standaard inverter voor CCFL zou voldoende moeten zijn.

*empty*

Verwijderd

[overbodig] de site waar de prijsjes stonden kan niet gevonden worden maar was de prijs incl. verzendkosten niet 80 euro?daar kan ik wel wat anders mee doen alhoewel dat ding er echt super goed uitziet om hier te hebben.Helaas , toch maar verderhopen dat ze er per ongeluk 1 in de bus duwen op het verkeerde (mijn ) adres [/overbodig]

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 07:58
Wanneer komt er een 240x128 LCD met blauwe achtergront en witte letters? Dan houd ik me aanbevolen!

Verwijderd

Nou, die valt bij mij rond half september in de bus, als mail.eve zn werk goed doet :P

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

...en dat is iets waar we blind op vertrouwen.
Tenslotte verloopt deze i.a. tot zover heel professioneel!

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:37

Rannasha

Does not compute.

Ik kan niet wachten tot mijn white-on-blue binnenkomt :9~

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

vet ze zijn er weer!
ff lezen

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 22:23:
Sed 1330 240x128 inverter:YES White/Black
Maakt het nog uit welke inverter (5 of 12 volt) ?

Als ik hem kom ophalen kan ik dan contant betalen ?
Bestellingen lopen via de WEBSITE... een inverter is noodzakelijk ik vind persoonlijk de 5 volt kwa beeld vele male beter dan de 12 volt...

Verwijderd

Topicstarter
[quote
Als ik hem kom ophalen kan ik dan contant betalen ?[/quote]

Nee helaas....

Verwijderd

Hey,

MR_viper ik wil je nog ff bedanken. Zoals je kunt zien zijn de kleuren van de website(momenteel alleen nederlands van wegen slaap gebrek... Gaap:z) Maar het ziet er zo cool uit.

Thanx.

Greetz MG d R

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

wat voor achtergrond verlichting heeft de
T6963c 128x128 YES 55 € Zwart/Groen
dus welke kleur

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
krekrrr schreef op 18 augustus 2002 @ 23:53:
wat voor achtergrond verlichting heeft de
T6963c 128x128 YES 55 € Zwart/Groen
dus welke kleur
Deze heeft een groene achtergrond met zwarte lettertype... heeft ook backlite, groen... maar zijn helaas nog niet te bestellen... ze zijn er al wel, maar Zotty is bezig met software voor dit LCD te maken... dus nog even geduld

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

de prijzen op de site kloppen ook nog niet helemaal!
bij het bestellen is die van 73 in een keer 75 euro!

en de verzendkosten ook .45 duurder

is er nu ook een maximum bestellingen, of bestel je gewoon wat er bij jou besteld word?

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 00:00:
de prijzen op de site kloppen ook nog niet helemaal!
bij het bestellen is die van 73 in een keer 75 euro!

en de verzendkosten ook .45 duurder

is er nu ook een maximum bestellingen, of bestel je gewoon wat er bij jou besteld word?
De prijzen op de site zijn goed:

van 73 euro naar 75, heeft te maken met het reset knopje.... hier komt geen plastic knopje maar een degelijk micro reset knopje.... klein maar zeer fijn

de verzendkosten zijn ietsjes duurder, maar dat komt omdat het doosje voor de verzending van het LCD iets groter moet worden.... Deze wijzigingen gelden niet voor de inmiddels bestelde LCD s.....

Had ik dit eerder kunnen weten, ja en nee, het reset knopje wat Mr_Viper bij het LCD heeft gehad was ik echt niet tevreden over.... dus ben ik op zoek gegaan naar eentje die beter en mooier was, en inmiddels gevonden....maar helaas ook een andere kostprijs....

Bij het versturen (zelf gebracht) van het LCD naar Mr_Viper vond ik het doosje net iets te krap, dus vandaar een iet wat groter doosje, maar deze is dan ook direct iets duurder...

Ik hoop voldoende uitgelegd....

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

help me ff wat betekend "CCFL"?

Iperf

Verwijderd

fish schreef op 19 augustus 2002 @ 00:37:
help me ff wat betekend "CCFL"?
DUH |:( |:( c old c athode f luorescent l amp

Er was eens een searchengine die heette wwww.google.com :O

Verwijderd

allemaal newbies in part II :P

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 00:22:
[...]

De prijzen op de site zijn goed:

van 73 euro naar 75, heeft te maken met het reset knopje.... hier komt geen plastic knopje maar een degelijk micro reset knopje.... klein maar zeer fijn

de verzendkosten zijn ietsjes duurder, maar dat komt omdat het doosje voor de verzending van het LCD iets groter moet worden.... Deze wijzigingen gelden niet voor de inmiddels bestelde LCD s.....

Had ik dit eerder kunnen weten, ja en nee, het reset knopje wat Mr_Viper bij het LCD heeft gehad was ik echt niet tevreden over.... dus ben ik op zoek gegaan naar eentje die beter en mooier was, en inmiddels gevonden....maar helaas ook een andere kostprijs....

Bij het versturen (zelf gebracht) van het LCD naar Mr_Viper vond ik het doosje net iets te krap, dus vandaar een iet wat groter doosje, maar deze is dan ook direct iets duurder...

Ik hoop voldoende uitgelegt....
ok, op die manier, ik d8 al wat een rare site. maar hoe zit het nou met het aantal bestellingen? is er een maximum, of kunnen we oneindig blijven bestellen tot een bepaalde datum?

krekrrr wil niet nog iets mislopen, zoals dat bij de bensu's gebeurd is

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 11:39:
[...]

ok, op die manier, ik d8 al wat een rare site. maar hoe zit het nou met het aantal bestellingen? is er een maximum, of kunnen we oneindig blijven bestellen tot een bepaalde datum?

krekrrr wil niet nog iets mislopen, zoals dat bij de bensu's gebeurd is
Als je niets wil mislopen dan is nu bestellen geen overbodige luxe.....

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:43:
Als je niets wil mislopen dan is nu bestellen geen overbodige luxe.....
form submitted.

[ofwel: besteld...]

Gregor van Egdom Krekr

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Het is wel vervelend, het vorige topic was zo terug te vinden door de afmetingen, maar naar deze moet ik telkens zoeken :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:28:
[...]
Bestellingen lopen via de WEBSITE... een inverter is noodzakelijk ik vind persoonlijk de 5 volt kwa beeld vele male beter dan de 12 volt...
Ik heb dus nu een 12 volt inverter bestelt !!

Zou je deze in mijn bestelling kunnen veranderen in 5 volt.
Aangezien jij die beter vindt. (jij zal het weten)

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:09:
[...]

Ik heb dus nu een 12 volt inverter bestelt !!

Zou je deze in mijn bestelling kunnen veranderen in 5 volt.
Aangezien jij die beter vindt. (jij zal het weten)
voor een white on black heb je toch geen invertor nodig?
[die zit er immers al bij..] toch?
Type: Pixels: Inverter Prijs in Euro's Kleur:

T6963c 240x128 NO 115 € White/Blauw
Sed 1330 240x128 YES 75 € White/Black
dan neem ik aan dat er bij de Sed 1330 wel een invertor zit

en als dat niet zo is:
• maak dat wat duidelijker op de site
• hoeveel kost zo'n invertor [bij het bestellen lijkt ie gratiz]
• verander mijn bestelling

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 14:25:
[...]

voor een white on black heb je toch geen invertor nodig?
[die zit er immers al bij..] toch?

[...]

dan neem ik aan dat er bij de Sed 1330 wel een invertor zit

en als dat niet zo is:
• maak dat wat duidelijker op de site
• hoeveel kost zo'n invertor [bij het bestellen lijkt ie gratiz]
• verander mijn bestelling
!: Het staat duidelijk op de site.... jij hebt bij TYPE gekeken en daar staat dus alleen de TYPE lcd en wat je er voor nodig hebt....
2: Bij het bestellen kon je zelf kiezen voor een inverter.... prijzen staan erbij... er zijn ook kopers die nog een inverter hebben...
3: Roger that.... er komt zo een mailtje jouw kant op.... Geef eens een refresh als je nogmaals bij BESTEL kijkt.... Dan zal je zien dat het er anders uit ziet.

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:34:
[...]

!: Het staat duidelijk op de site.... jij hebt bij TYPE gekeken en daar staat dus alleen de TYPE lcd en wat je er voor nodig hebt....
2: Bij het bestellen kon je zelf kiezen voor een inverter.... prijzen staan erbij... er zijn ook kopers die nog een inverter hebben...
3: Roger that.... er komt zo een mailtje jouw kant op.... Geef eens een refresh als je nogmaals bij BESTEL kijkt.... Dan zal je zien dat het er anders uit ziet.
ok, nou zie ik de prijzen. misschien moet je dat ook even bij bestellen erbij zetten, wel zo overzichtelijk.

ik wil btw een 5 volt invertor. bvd

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 14:48:
[...]

ok, nou zie ik de prijzen. misschien moet je dat ook even bij bestellen erbij zetten, wel zo overzichtelijk.

ik wil btw een 5 volt invertor. bvd
Staat ook bij BESTEL.. je moet alleen zelf die keuze maken....

You ve got mail.

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:50:
[...]

1Staat ook bij BESTEL.. je moet alleen zelf die keuze maken....

2You ve got mail.
1 NU wel ja, maar bij typen staat nog steeds dat er al een invertor bij zit. maak er dan van: invertor BENODIGD

2 roger that :P

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

is het ook mogelijk om t lcd een 90graden gedraait te installeren, kan powerlcd dan nog steeds de info goed op t lcd laten zien?

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:39:
is het ook mogelijk om t lcd een 90graden gedraait te installeren, kan powerlcd dan nog steeds de info goed op t lcd laten zien?
goed id, moet mogelijk zijn. zit nog niet in het programma denk ik. vooral handig omdat een lcd niet horizontaal in een 5 1/4 bay past

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:39:
Het zal mogelijk zijn, maar dan moet je wel een software maker zover zien te krijgen......

Verwijderd

Topicstarter
krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 16:17:
[...]

1 NU wel ja, maar bij typen staat nog steeds dat er al een invertor bij zit. maak er dan van: invertor BENODIGD

2 roger that :P
Toch even een kwestie van gewoon GBV, of te wel, Gezond Boeren Verstand.... en goed lezen... Het lijkt America wel.... >:)

Verwijderd

Misantrophia, Waarom zou je heb uberhaupt willen kantelen? wat houd je over 10 letters per regelen???

Ja ik mag dan wel een newbie zijn maar ik zie niet snel het nut er van in. Dus misschien kan je me uitleggen waarvoor je het wil gebruiken.

En Krekrrr misschien is het handig als je ff wat lager kijkt bij Type(hier staat vermeld dat de inverters niet incl. zijn....) Maar dat is nu veranderd voor personen die er moeite mee hadden. Ik hoop dat alles nu weer naar wens is. Zo niet dan zie ik het hier wel weer ;)

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 17:42:
Misantrophia, Waarom zou je heb uberhaupt willen kantelen? wat houd je over 10 letters per regelen???
omdat ie anders niet in de voorkant van je case past
En Krekrrr misschien is het handig als je ff wat lager kijkt bij Type(hier staat vermeld dat de inverters niet incl. zijn....) Maar dat is nu veranderd voor personen die er moeite mee hadden.
I vond het alleen een beetje onduidelijk. Zou een beetje lullig zijn als je een invertor vergeet te bestellen, zodat je vervolgens weinig aan je LCD hebt omdat je het niet kunt lezen. vandaar.

PS: kunnen er ook meerdere ccfls aan 1 invertor
moet ik die dan serieel op parallel schakelen?

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 18:02:
[...]

[...]

I vond het alleen een beetje onduidelijk. Zou een beetje lullig zijn als je een invertor vergeet te bestellen, zodat je vervolgens weinig aan je LCD hebt omdat je het niet kunt lezen. vandaar.

Er kan maar 1 CCFL op 1 inverter..

Verwijderd

krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 18:02:
[...]

[...]

1. hoe mag die kast er wel niet uit zien dan. Ik bedoel wat heb je dan voor pc? heb je een foto ofzo. En misschien is het dan handiger om misschien het lcd scherm er aan de zijkant van je kast in te zetten. beetje vrezen enz maar dat word dan wel mooier dan dat je zon langwerpig ding omhoog hebt...

2. Zoals je nu kan zien is het nu wel duidelijk, Juist dat dacht ik ook. Dus bedankt voor je tip. Ik hoop dat alles zo naar wens is. :*)

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

ik wil graag mijn bestelling aanpassen. niet 1 maar 2 lcds, en nog weer een invertor dr bij.
komt nog een email.

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 18:17:
ik wil graag mijn bestelling aanpassen. niet 1 maar 2 lcds, en nog weer een invertor dr bij.
komt nog een email.
You ve got mail....

• MR_VIPER

MR_VIPER

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:36:
Hey,

MR_viper ik wil je nog ff bedanken. Zoals je kunt zien zijn de kleuren van de website(momenteel alleen nederlands van wegen slaap gebrek... Gaap:z) Maar het ziet er zo cool uit.

Thanx.

Greetz MG d R
Pazzzzz op he je begeeft je in NO-NO gebied :+ ik doel op je greetz.

En ik is er weer na dag zweten in de auto. Ik zie dat topic weer goed aanslaat. Alleen wil ik wel iedereen verzoeken om de bril op te zetten voor het lezen van website's topics :9

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
*** UPDATE ***

Gaarne het volgende:

Over de prijzen kan niet worden gediscuseerd... Ze zijn zoals ze zijn... Iets is niet duur.... Kwaliteit kent geen prijs.

Alles wordt keurig verzorgt, en verstuurd. Ik ga niet bezuinigen op verpakkingen of wat dan ook. Immers het is MIJN naam die ten gronde gaat als er iets niet in orde zal zijn....

Dus even concreet:

Verzendkosten zijn zoals op de site onder KOSTEN te zien zijn.
De Prijzen van de LCD s zijn zoals ze onder TYPE vermeld zijn.
De Inverters zijn zoals ze onder TYPE vermeld zijn.

En voor degene die denkt dat ik er VET rijk van wordt, neem het dan maar snel over van me, want als ik niet oppas moet er nog geld bij....

En voor degene die ELDERS een goedkoper LCD kunnen kopen, DOE HET AUB vooral....

Dus vanaf nu:

1: Geen gezeik meer over de prijzen aub.... :( (ik heb al 175 lcd verkocht en geen enkel probleem gehad)

2: Versturen onder de voorwaarden die IK schep.

3: Als je het niets vindt, OKAY, maar kijk dan alleen of vergeet dit TOPIC en ook de site....

Het is voor mij een hobby en een stukje dienstverlening naar andere tweakers.... maar op deze manier BAAL ik hier verschrikkelijk van. Ik heb zelfs een site laten maken, een site naam gekocht, om de DIENST verlening voor NU en voor in de TOEKOMST naar een ieder van jullie en toekomstige kopers gemakkelijker te maken. Natuurlijk zal er op termijn WINST in zitten, maar dan niet om daar een boterham met beleg voor te kopen, maar gewoon om RENDABEL te blijven met de KOSTEN die ik maak.

Sorry voor alle mensen die ik hier niet mee bedoel, maar er zijn een paar EIKELS die het lelijk verpesten... Niet nader bij naam te noemen.

Bij deze wil ik nog een aantal mensen speciaal bedanken voor de hulp die tot op heden is geboden:

Mr. Viper, Mr. ChronoM, Zotty, Mandrake & Struikel17 _/-\o_

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ach Mail.eve zeikerds heb je altijd.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 19 augustus 2002 @ 20:22:
Ach Mail.eve zeikerds heb je altijd.
Hij was nog niet klaar het berichtje
:)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Hehehe.....

thnx mate

Ennuh groot gelijk. Laat de zeikerds aub zelf een IA beginnen van deze omvang. Ik weet inmiddels wat er geleverd word en ik kan tegen degene die zeiken zeggen..... Je bent een eikel als je loopt te zeiken. Alles is keurig geregeld. Product is goede kwaliteit. Aflevering is prima. Goed verpakt enzo. Bedenk ook dat uit deze deal zelfs nog hoop andere LCD's zijn voortgekomen. Er was eerst maar 1type LCD beschikbaar. Nu zijn er meerdere beschikbaar om het ons als klant naar de zin te maken. Mail.eve geeft echt gewoon alles wat ie kan geven en ik moet zeggen het loont ook voor ons. Waar anders kun je een kant en klaar LCD krijgen voor de prijzen zoals die vermeld zijn. Waar ze voor dat geld zelfs getest en verstuurd worden. Dus laat Mail.eve met rust. Hij doet het namelijk geweldig!
En als je wil zeiken dan doe je dat maar bij een modje of ga een eind fietsen. Maar spui het niet in dit topic of via Mail.eve zijn mail. Zeker als je niet weet waar je het over hebt. Lees dan eerst maar de andere 1275+ berichten in deel 1. en dan mag je misschien lichtjes zeiken. Totdat de harde kern de mond opendoet. No messing with the IA starter. Or you're getting messed up. Verbally!

*empty*

Verwijderd

goed gezecht MR_VIPER de IA loopt goed van mail.eve ik heb er geen op of aanmerkingen aan hoe mail.eve het doet ik denk dat er weing mensen aan mail.eve kunnen tippen
su6 met de actie

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:50

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik vind dit een vet gave, coole, keivette, megagoede en een supergoede INKOOPACTIE!!!
en ik vind dat mail.eve dit fantastisch regelt.
en ik ben met mr.viper helemaal eens...
MAIL.EVE THNX!!!
SUCCES MET JE IA!!!

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mail.eve wil je bij mij bij ontvangen LCD dd 15-08-2012 dit toch ff wijzigen in 2002. Ik heb geen zin in nog 10 jaar wachten :+

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 19 augustus 2002 @ 21:56:
Mail.eve wil je bij mij bij ontvangen LCD dd 15-08-2012 dit toch ff wijzigen in 2002. Ik heb geen zin in nog 10 jaar wachten :+
Done it..... Nu begrijp ik je opmerking pas van de laatste keer 8)7

zat waarschijnlijk nog te :z :Z

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Groot gelijk, je steekt er veel tijd in, dan moeten mensen niet al te hard gaan zeuren. Ik stel voor dat we het ritueel uit deel 1 nog een keertje herhalen... ik trap af:

_/-\o_ mail.eve _/-\o_

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:21:
Het is voor mij een hobby en een stukje dienstverlening naar andere tweakers....
En daar zijn we je ook zeer dankbaar voor. Ik ben ook best bereid een beetje extra te betalen voor de moeite die jij doet. uit de faq:
een IA moet vrijwel non-profit zijn
maar ik vind best dat diegene er wat aan mag verdienen als hij er veel moeite voor doet. Commentaar is er meestal om dingen te verbeteren, en dat was ook mijn bedoeling
kortom: _/-\o_ en neem het commentaar met een korreltje zout ;) .
_/-\o_ mail.eve _/-\o_
precies

mag ik nog één opmerking maken?
ik sta nog niet in de lijst

[ Voor 0% gewijzigd door Kr3Kr op 19-08-2002 23:22 . Reden: ritueel ]

Gregor van Egdom Krekr

• jordan2k
  • Laatst online: 26-11 17:54
krekrrr schreef op 19 augustus 2002 @ 23:14:
[...]

En daar zijn we je ook zeer dankbaar voor. Ik ben ook best bereid een beetje extra te betalen voor de moeite die jij doet. uit de faq:
[...]
maar ik vind best dat diegene er wat aan mag verdienen als hij er veel moeite voor doet. Commentaar is er meestal om dingen te verbeteren, en dat was ook mijn bedoeling
kortom: _/-\o_ en neem het commentaar met een korreltje zout ;) .

[...]

precies

mag ik nog één opmerking maken?
ik sta nog niet in de lijst
Tja, had je dan all betaald en is het all aangekomen ???
zo niet tja dan hoor je nog niet op die lijst. zo ja mail dan eff naar mail.eve.

Verwijderd

Rukkers die zeiken houd je altijd...

Negeren.. als ze het LCD niet willen...oprotten maar weer... mail.eve, je moet ook gewoon niet op iedere post reageren. Je site is duidelijk, de info is duidelijk, dus ieder normaal denkend mens kan kijken of ie er 1 wil bestellen of niet

Verwijderd

_/-\o_ mail.eve _/-\o_

Verwijderd

Ik heb wil besteld maar sta niet in de lijst.
Kan je dat ff checken.

je had me nog gemaild voor me nickname

Verwijderd

Topicstarter
Voor de nieuw komers:

Je besteld een display via de site www.grafisch-lcd.com.
Binnen 24 uur ontvang je een ontvangst bevestiging met daarin wat je moet betalen en aan wie etc etc.
Zodra het geld op de rekening staat komt je op de USERS listing, te vinden onder UPDATE, deze wordt dagelijks bijgehouden, behalve in het weekend, dan vinden er geen bank betalingen plaats.

Verwijderd

Ik heb nog een suggestie. Omdat er in veel posts best nuttig commentaar en/of belangrijke informatie naar voren komt stel ik voor om die posts 1 op 1 te kopieren en op een FAQ pagina te plaatsen. Op deze manier kan je makkelijk fff een link posten naar bijvoorbeeld www.grafisch-lcd.com/faq.html zonder dat je elke keer weer met een newbie in discussie moet... Scheelt je veel tijd en alles is overzichtelijk op 1 page te vinden ;)

Verwijderd

nix van aantrekken Mail.Eve
Laat ze maar zelf een display kopen ..dan weten ze pas wat die krengen kosten....
De prijzen ZIJN NIET TE DUUR!!!
Mijn vorige kost een stukkie duurder.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 08:44:
Ik heb nog een suggestie. Omdat er in veel posts best nuttig commentaar en/of belangrijke informatie naar voren komt stel ik voor om die posts 1 op 1 te kopieren en op een FAQ pagina te plaatsen. Op deze manier kan je makkelijk fff een link posten naar bijvoorbeeld www.grafisch-lcd.com/faq.html zonder dat je elke keer weer met een newbie in discussie moet... Scheelt je veel tijd en alles is overzichtelijk op 1 page te vinden ;)
Zoals mail.eve al zei, "het is een hobby". De site is er om de aankoop van de lcd's te vergemakkelijken. Maar goed F.a.q.'s wat wil je er zien. Ik bedoel moet ik het hele forum gaan doorspitten op vragen? :?. Dit forum is toch uitermate geschikt voor vragen over lcd en e-mailen kan ook. Maar geen gezeur over geld en dingen die duidelijk op de site staan.

Maargoed ik zal iedergeval ff kijken wat ik nog kan maken, en dan laat ik aan mail.eve over of het er moet komen ja of te nee.

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 09:57:
nix van aantrekken Mail.Eve
Laat ze maar zelf een display kopen ..dan weten ze pas wat die krengen kosten....
De prijzen ZIJN NIET TE DUUR!!!
Mijn vorige kost een stukkie duurder.....
ik vind ze idd ook spotgoedkoop. schrok me helemaal wild toen ik eens in de conrad keek! en deze worden nog gesoldeerd afgeleverd ookik zei ook niet dat ze te duur waren, maar waarschijnlijk had ik nog een oude versie van de site in mn cache staan, waardoor ik allemaal andere prijzen kreeg, beetje verwarrend.

Gregor van Egdom Krekr

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:50

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik was maandag naar okaphone in groningen geweest.
en daar kost dezelfde T6963 179 PLEURO! en dat is dus deLED uitvoering.
en met kleur GROEN als achtergrond verlichting!
dus als je zegt dat de lcd's die je bij MAIL.EVE kan kopen. duur zijn, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
sorry maar het is wel zo...

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Erg goeie IA. Ik wacht nog rustig af.
Wel is het mij nu onduidelijk welke LCD er nu bij mij in de bus gaat vallen. Deze IA begon als een voor een SED1330, dat werd later een T6963c dacht ik. Nu ik de huidige prijs voor de T6963c zie ga ik me afvragen of het nu weer een SED1330 is geworden. Dat ie white on blue is weet ik wel heel zeker :9
mail.eve: Is het mogelijk om bij de updatelijst een kolom te maken met daarin welk type LCD er besteld is? Dit om onduidelijkheid te voorkomen.

Verwijderd

/ offtopic

Gefeliciteerd Seven met je verjaardag :) ;)

/ offtopic

Verwijderd

:'( Ik sta nog steeds niet in de lijst :'(

• MR_VIPER

MR_VIPER

Dissection relax chill en wacht gewoon.

*empty*

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
mail.eve nog even een kleine opmerking over de website die ernorme moving gif is een beetje overkill voor mensen met een inbel verbind zoals mij zelf. Ja er is hier nog geen adsl of kabel :(

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

eth0 schreef op 20 augustus 2002 @ 21:19:
mail.eve nog even een kleine opmerking over de website die ernorme moving gif is een beetje overkill voor mensen met een inbel verbind zoals mij zelf. Ja er is hier nog geen adsl of kabel :(
huh ? heb je stromend water ? das net als kabel of adsl een basisbehoefte =]

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 20:04

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Mensen, jullie vragen je natuurlijk af, wat komt hij hier nou weer doen, nou dat zal ik je vertellen.

Ik kom vertellen dat door een technische storing de gebruiker Mail.eve vandaag niet online kan komen, dus hij kan vandaag geen posts plaatsen. Mailen is (als het goed is) inmiddels wel weer mogenlijk.

Hij zal dit zo spoedig mogenlijk op proberen te lossen
(en ik zal ook even doorgeven dat die banner misschien een beetje overkill is.....)

(maar dat kan degene die die websites maakt zelf ook lezen want hij post hier ook sinds een paar dagen)

Meh!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen,

Ik ben er weer... hehehehehe..... na een pc crash, kon ik helemaal niets meer doen... maar alles is weer opnieuw geinstalleerd en het draait weer allemaal..... pffffffff... Okay ik ga nu even geen update geven aan de userslist, dat doen we morgen wel....

De vragen van de email zal ik vanochtend beantwoorden...

Ik ga nu eerst maar eens heerlijk :z :Z

Thanx to mr. koeleman...

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 00:16:
Goedenmorgen,

Ik ben er weer... hehehehehe..... na een pc crash, kon ik helemaal niets meer doen... maar alles is weer opnieuw geinstalleerd en het draait weer allemaal..... pffffffff... Okay ik ga nu even geen update geven aan de userslist, dat doen we morgen wel....

De vragen van de email zal ik vanochtend beantwoorden...

Ik ga nu eerst maar eens heerlijk :z :Z

Thanx to mr. koeleman...
zorg dat je altijd een goede ghost heb ligguh =]

Verwijderd

Topicstarter
*** update ***

De userslist is weer geupdate...

Het LCD 240x128 SED1330 White/Black is UITVERKOCHT

Via www.grafisch-lcd.com kun je onder BESTEL alleen nog maar het LCD t6963c White/Blue bestellen.

Ik krijg op dit moment ook veel vragen over de overige Displays, echter deze zijn pas vanaf NOVEMBER te bestellen.....

Verwijderd

Topicstarter
_Dennizz_ schreef op 21 augustus 2002 @ 00:31:
[...]

zorg dat je altijd een goede ghost heb ligguh =]
Heb ik ook, maar dan alleen van een kaal systeem, het opbouwen doe ik toch liever zonder ghost.... en ja dan kost het idd wat tijd... 8)7 Ik leer het nog wel eens een keer ...

Verwijderd

------------------------------------------------------
offtopic:
IK HEB ME RIJBEWIJS NET GEHAALD YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 08:48:
*** update ***

De userslist is weer geupdate...

Het LCD 240x128 SED1330 White/Black is UITVERKOCHT

Via www.grafisch-lcd.com kun je onder BESTEL alleen nog maar het LCD t6963c White/Blue bestellen.

Ik krijg op dit moment ook veel vragen over de overige Displays, echter deze zijn pas vanaf NOVEMBER te bestellen.....
Your kidding...

Ik heb net gisteren besteld, maar ik sta niet bij de userlist? Betekent dat de bestelling van mij te laat was? :( :(

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 09:53:
offtopic:
IK HEB ME RIJBEWIJS NET GEHAALD YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Gefeliciteerd..... :*)

Verwijderd

Topicstarter
LuCarD schreef op 21 augustus 2002 @ 09:58:
[...]

Your kidding...

Ik heb net gisteren besteld, maar ik sta niet bij de userlist? Betekent dat de bestelling van mij te laat was? :( :(
Nee dan ben jij niet te laat..... die staat al gereserveerd ;)

You ve got mail.....

• MR_VIPER

MR_VIPER

offtopic:
Jo mazda..... congrats dude.

Wanneer zien we je in een gevaar op de weg of blik op de weg >:)

*empty*

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ja mensen vanavond kan ik waarschijnlijk ff pics uploaden van LCD wat ik heb. Ik heb vandaag me nieuwe digicam gehaald (voor de liefhebbers die willen weten welke.... het is een Fuji S602z) dus ik kan wat betere foto's maken als met mijn brakke webcam. Misschien vanavond en anders morgen.... dan heb ik namelijk vrije dag. Hoop de heren die pics-geil zijn zo aan hun trekken te laten komen :+ ghegheghe.

En ff iets anders. Mail.eve hoe is het op de boot of zwemmen ze ergens anders rond ;) oftewel heb nog meer info.... zijn er andere ontwikkelingen???? Of ..... nog wat lekkere LCD gossip???? :+

Mocht je het nog nie doorhebben.

* MR_VIPER is in een hele goede bui!

*empty*

Verwijderd

Hey Mazda gefeliciteerd, mocht ook wel een keertje. Hoeveel keer ben je nou gezakt, 3 keer

Verwijderd

wat kosten ze nou ik wil die 50paginas niet door zitten spitten......

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 17:24:
wat kosten ze nou ik wil die 50paginas niet door zitten spitten......
Heel erg diep zucht... zie website www.grafisch-lcd.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 16:42:
Hey Mazda gefeliciteerd, mocht ook wel een keertje. Hoeveel keer ben je nou gezakt, 3 keer
Nee jongen, ik heb het in de tweede keer gehaald :D

Verwijderd

En een nog diepere zucht *ZUCHT* :'(

Ik bedoel ik heb die site toch niet voor niks gemaakt en al die andere mensen hebben het wel kunnen vinden. Ik bedoel 4 pagina's doorkijken is toch niet zo'n probleem...

Maarja nu weet iedereen het hoop ik weer en TMUG HELEMAAL })

• MR_VIPER

MR_VIPER

BTW laatst ff vergeten te zeggen..... struikel17 kleuren zit nu beter in elkaar. Denk dat je dat zelf ook al had gezien dat de page zo wat netter eruit ziet. Nice work!

*empty*

Verwijderd

Thanx Viper,

Het kwam omdat de pagina's eerst precies pasten. Daarna heeft mail.eve ze pas verder ingevuld en toen zaggen we pas dat de kleuren niet helemaal goed waren en mede met jou tip is het helemaal toppie geworden.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Tip 1: Altijd een vast design resolutie nemen.
Tip 2: Vooraf een menuformaat nemen waar niet meer van afgeweken word. Pas dan ook alles aan aan dat formaat.
Tip 3: Knutselen knutselen en knutselen.

;)

*empty*

Verwijderd

Zoals me mijn signature dus zegt ;)

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 21:31:
Zoals me mijn signature dus zegt ;)
Met spelfout! :P

Verander
code:
1
It always goes as plant, accept the things that don't.
... maar in ...
code:
1
It always goes as planned, except the things that don't.

:)

... en oranje! :P

• MR_VIPER

MR_VIPER

Volgens mij is het vandaag typo afzeik dag :+ ik doe eerlijk gezegd ook daaraan mee. Maar zorg tevens ook voor typo's.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Okay goedenavond allemaal,

Rijbewijs gehaald, nieuwe webcam... en dat allemaal weer op een regenachtige dag.... Ik heb een halve dag achter de soldeerbout gehangen... ja mensen de eerste 15 LCDs worden verzonden, nee niet de wh on blue.... helaas, maar wel de white on black... Nog even wachten op de inverters en dan zenden...... en kunnen jullie al genieten...

Ik heb vandaag nog een mailtje gekregen van: fwevers, je email adres klopt blijkbaar niet.... wil je mij alsnog een keer mailen, lcd@chello.nl

De update USERSlist is wederom online....

Verwijderd

Topicstarter
MR_VIPER schreef op 21 augustus 2002 @ 16:22:
Ja mensen vanavond kan ik waarschijnlijk ff pics uploaden van LCD wat ik heb. Ik heb vandaag me nieuwe digicam gehaald (voor de liefhebbers die willen weten welke.... het is een Fuji S602z) dus ik kan wat betere foto's maken als met mijn brakke webcam. Misschien vanavond en anders morgen.... dan heb ik namelijk vrije dag. Hoop de heren die pics-geil zijn zo aan hun trekken te laten komen :+ ghegheghe.

En ff iets anders. Mail.eve hoe is het op de boot of zwemmen ze ergens anders rond ;) oftewel heb nog meer info.... zijn er andere ontwikkelingen???? Of ..... nog wat lekkere LCD gossip???? :+

Mocht je het nog nie doorhebben.

* MR_VIPER is in een hele goede bui!
Eerst fotos dan zeg ik iets meer :X

Verwijderd

De update USERSlist is wederom online....
Ik wil niet gaan zeiken maar op de USERSlist staat mijn naam verkeerd ........ ik ben geen brug maar burg op het eind :*) .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 23:26:
[...]

Ik wil niet gaan zeiken maar op de USERSlist staat mijn naam verkeerd ........ ik ben geen brug maar burg op het eind :*) .
Morgen staat ie weer keurig in de juiste volgorde..... Die vingers van mij toch ook....

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 13:57
nou na gebleven te zijn op pagina 43 van deel 1, had ik ff wat in te halen.

[flauwe mode]
ik had nog ff een vraagje mail:
wat kosten ze nou (geintje)
[/flauwe mode]

maar keep up the good work, er zijn genoeg mensen die het wel waarderen wat je allemaal regelt. het feit dat er al 175 meedoen en dan heb je altijd wel een paar zeikerdjes erbij zitten.

nou een vraagje voor de proggers, is powerlcd open source of is er ergens een specificatie te vinden over de aansturing ofzo. het lijkt mij leuk om iets met het lcd te gaan,
bv een leuke applet die precies weergeeft wat de lcd weergeeft ofzo, en dat dan onder linux. zoeits.. maar ben dus wel beneiuwd of de aansturing vrij is.
mochten de proggers iets van info daarover kwijtwillen en dat niet in dit forum willen plaatjes, stuur me dan maar ff een emailtje.

}:0

Verwijderd

MR_VIPER schreef op 21 augustus 2002 @ 16:22:
En ik maar wachten op die pix... :'( Ga denk ik toch maar m'n bedje 's opzoeken...

.eve.. weet jij toevallig of die 128x128 displays al met bepaalde software gebruikt kunnen worden? Lijkt me een beetje een exotisch formaat, maar ik vind 'm wel heel strak... Als m'n white/blue LCD bevalt heb ik denk ik ook wel interesse in die 128 x 128 display, mits ie een beetje aan te sturen is...

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Mail.eve, wanneer komen onze LCD's nou, kan dat niet groot op de Site ofzo gezet worden?

w00t

• MR_VIPER

MR_VIPER

LCD's en levertijd zie mini-faq. Dit betreft WH/blue. Foto's komen vandaag. Heb gisteren nogal lang mijn uit de kluiten gewassen webcam zitten bestuderen enzo. Maak vanmiddag wel ff foto's. Moet straks eerst auto naar de garage brengen. Anders denk ik dat ik binnenkort helemaal geen foto's meer maak. Remmen zijn bijna op. Verder is het misschien wel makkelijk om op de site een geschatte beschikbaarheidsdatum neer te zetten. Vooral geen leverdatum omdat mensen je daar dan op af gaan rekenen.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 02:05:
[...]

En ik maar wachten op die pix... :'( Ga denk ik toch maar m'n bedje 's opzoeken...

.eve.. weet jij toevallig of die 128x128 displays al met bepaalde software gebruikt kunnen worden? Lijkt me een beetje een exotisch formaat, maar ik vind 'm wel heel strak... Als m'n white/blue LCD bevalt heb ik denk ik ook wel interesse in die 128 x 128 display, mits ie een beetje aan te sturen is...
Het display wordt op dit moment getest door Zotty.... Hellaas was dat display niet helemaal goed.... Maar er wordt aan gewerkt...

Verwijderd

jeeeeeej, vandaag pics :D
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.