*** LAAG GEDRAG ***
Hierbij wil ik RICK bedanken... hij gaf mij dit aan:
Heren mede tweakers via deze inkoop actie heeft een van jullie mede tweakerts een LCD besteld, deze wilde hij via ebay voor minimaal wederom verkopen. Daarbij wilde hij er nog eens minimaal 10 bijkopen.... lees het email bericht:
Hoi,
de minimumprijs voor de LCD is €130,= dat is echt de minimum, maar ik denk als ik er meerdere bestel dat de prijs dan wel wat omlaag zou kunnen. ik ga er niet vanuit dat ze ineens €30 minder zouden zijn, hooguit €5 ofzo. ik weet nog niet wat voor software erbij zit, maar ik weet wel dat het niet zo moeilijk was. ik zal je wat pics sturen met een greep uit de mogelijkheden van het display. (dit display was een zwart/wit) welke ik lever is met blauw licht. Ze zijn splinternieuw, ik heb een gastje in Duitsland die ze besteld en daar monteert, helemaal afgesoldeerd en alles met dus direct de garantie dat de displays werken. die garantie heb je natuurlijk niet als je ze ongesoldeerd zou bestellen. volgens mij is op dit moment de backlight niet te regelen, maar ik denk dat je altijd wel een potmetertje er tussen kunt zetten, er zit ook een resetknopje op, dus waarom niet een potmeter. misschien dat er software voor is, moet ik eerst ff checken. de kabel is volgens mij iets van 60cm. je propt je lcd in je computer en sluit um aan op je LPT, meer dan genoeg lengte me dunkt. het is zo dat dit buiten EBAY om moet, omdat die nog maar 5 dagen duurt en ik maar 1tje kan aanbieden terwijl ik wel meer kan leveren, ik hoop dat dan geen probleem is.qua levertijd, de lcd's zijn weer half september bij de fabriek op voorraad, en dan moet mijn kameraad ze nog solderen en dan opsturen. ik denk dat het max. (hopelijk) eind september begin oktober wordt voordat ik ze werkelijk heb. en dan opsturen naar jou (of je moet ze komenophalen, scheelt ook weer tijd/kosten)
met vriendelijke groet,
Pascal (retsok) tweakers naam = RAMBO-2001
Wat jij straks met je LCD wilt doen is aan jou, maar om op deze manier mij NON-PROFIT de LCD s te laten regelen, inkopen, solderen, testen en dan versturen... is gewoon laag...... laag laaag laag laaaag laaaaaag laaaaaaag laaaaaaag laaaaaaaaaaag....
Precies weten wat hij aan het doen was:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&item=2047615190&tc=photo
Pacal bij deze is je geld per direkt terug gestuurd, GEEN LCD voor jou, zowel in Nederland, Belgie, Duitsland, Zweden, Zwitersland, Engeland, Italy en Spanje...