*empty*
Even goed in de gaten houden, je immers gisteren al je bevestiging binnen moeten hebben......Der_Rudy schreef op 22 augustus 2002 @ 11:58:
mmm nog niet maar dat komt zo wel dan ...(eigen mailserver hier)
Ik heb hem nogmaals verstuurd.....
Verwijderd
Ja, ik zag welke type aansluitingen het waren, maar die parallelle aansluiting sluit je toch buitenwaarts aan achterop de kast? Terwijl het scherm aan de voorkant zit. Dit kan dus niet binnenwaarts, draad is namelijk kort (zo te zien dan he...) en die molex sluit je wel binnenwaarts aan op je mobo toch? Sorry hoor maar ik heb zoiets nog nooit gedaan en van dichtbij gezien, vandaar de misschien jouw ogen onnozele vraag.MR_VIPER schreef op 22 augustus 2002 @ 11:58:
[...]
Is 1 maal parallelle aansluiting (printerpoort) 1 maal molex (zelfde dingen als van je CD-ROM of HDD voedingsconnector).
Als je lego in elkaar kan zetten moet dit ook lukken
En dan nog zo'n onnozele vraag: wat kan je precies op het lcd-scherm laten zien? Temp, etc? Kan je dat zelf instellen of is dat standaard (m.b.v. software ofzo)?
*empty*
Ga er vanuit dat ongeveer zelfde grootte is.Sneezydevil schreef op 22 augustus 2002 @ 12:19:
Is eigenlijk bekent hoe groot de t6963 is, van de sed 1330 kan ik dit wel vinden, maar van de t6963 niet ?
*empty*
Verwijderd
Aha, het lijkt me wel makkelijker als je alles binnenwaarts kan plaatsen. Dus als je de pc uitzet gaat dan de lcd ook uit. Maar waarvoor heb je die knop dan die je weg moet werken?MR_VIPER schreef op 22 augustus 2002 @ 12:20:
Kabel kun je kiezen kan binnenlangs of buitenlangs. Ik heb een chieftec en die zijn vrij diep gaat allemaal goed. Molex sluit je rechtstreeks aan op je voeding. Tussen je stekker van bv je CD-ROM en CD-ROM. En qua software. PowerLCD laat verschillende dingen zien. Allen wacht ik op ondersteuning laatste MBM versie. Want nu zie ik geen temp info. Je hebt ook plug-ins voor winamp. Kun je songtitle etc etc zien en een graphic analyzer. Check voor gebruikersvoorbeelden de site.
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
*empty*
Verwijderd
Nou ik denk dat je onveer kan zien aan het aantal pixels welke vorm het ongeveer gaat aannemen. De preciese grote weet ik ook niet. Maar het zal idd zoals viper al zegt naar verhouding zijn als die van de sed 1330.Sneezydevil schreef op 22 augustus 2002 @ 12:19:
Is eigenlijk bekent hoe groot de t6963 is, van de sed 1330 kan ik dit wel vinden, maar van de t6963 niet ?
Verwijderd
En heb je de ocx-en goed geregistreerd?
*empty*
w00t
Robbie007 schreef op 22 augustus 2002 @ 17:27:
Bla bla bla, domme ik. Eerst kijke naar de foto's en controller dan pas blaten.
![]()
![]()
![]()
*empty*
Verwijderd
Verwijderd
De SED1330 (black/white) zijn uitverkocht en klaar voor verzending zodra de inverters erzijn, geldt dat alleen voor diegene die een serienummer hebben gekregen?
dus dat diegene die geen serienummer hebben bij het tabelletje op je site moeten wachten tot november ?
Verwijderd
Lijkt me niet echt verstandig, hoe kan mail.eve anders het LCD testen? Of ie moet et daarna allemaal weer los solderen, wat nutteloos lijkt volgens mij, but that's my opinion off course...Der_Rudy schreef op 22 augustus 2002 @ 11:31:
mail.eve kan je ze ook als bouwpakketjes leveren of te wel ongesoldeerd ?????
BTW: I'm back in this topic
*empty*
Nee hoor maar de serienummers zullen nog wat veranderen.... het was alleen een test.. maar dat werkt nog niet lekker...Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 19:37:
@mail.eve
De SED1330 (black/white) zijn uitverkocht en klaar voor verzending zodra de inverters erzijn, geldt dat alleen voor diegene die een serienummer hebben gekregen?
dus dat diegene die geen serienummer hebben bij het tabelletje op je site moeten wachten tot november ?
Verwijderd
nog ff een kleine opmerking over site (maakte jij toch huh ?) kun je die links in het "software en links" gedeelte niet even een target="_blank" geven ? denk dat dat iets makkelijker isVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 21:27:
Mensen ik wil ff melden dat er nu nieuws banner staat op www.grafisch-lcd.com houdt deze goed in de gaten want hier staat de nieuwste info over de inkoop actie.
kijk zelf maar wat je met deze tip doet =]
Verwijderd
Your right, Ok first thing tomorrow. Ik moet nu gaan slapen en dan zal ik zorgen dat mail.eve het morgen kan uploaden. Ik moet gaan slapen want ik gaat nog ff een weekje met vakantie. Maar Dennizz bedankt._Dennizz_ schreef op 22 augustus 2002 @ 22:51:
[...]
nog ff een kleine opmerking over site (maakte jij toch huh ?) kun je die links in het "software en links" gedeelte niet even een target="_blank" geven ? denk dat dat iets makkelijker is
kijk zelf maar wat je met deze tip doet =]
Orange & Red
*empty*
Verwijderd
Euh, heb al 2 maanden vakantieMR_VIPER schreef op 22 augustus 2002 @ 20:56:
Welkom terug halve naamgenoot..... vakantie gehad???
Maar eindelijk werk int vooruitzicht.
Nee, had gewoon niet veel te vertellen in dit topic, heb het wel gevolgd hoor.
Ben in andere topics wat actiever geweest de laatste tijd (shame on me, kweet et).
Maar alles loopt als een zonnetje hier (uitgezonderd enkele donkere wolkjes die hier af en toe passeren met overbodige vragen en opmerkingen
En we zijn weer off-topic bezig, sebiet komt de rest er weer over klagen
*empty*
Dit is een LCD met LED verlichting, Verchroomde LCDlijst, Blauw op HELL blauw..C@m!k@z3 schreef op 23 augustus 2002 @ 00:48:
Op dit site zie ik ook nog een onbekend 4*20, kan iemand hier iets over vertellen? Ik wou eigenlijk zo'n white on blue CrystalFontz dingetje hebben, maar heb die inkoopactie gemist...
Afmetingen:
- printplaat 98x60
- lcd 98x40
- Display 76x25
Controller: Hitachi HD44780
Software: Smartie 5.1, Jalcd etc
Plaatje toegevoegd op www.grafisch-lcd.com TYPE
Ik heb een apparaatje met een 4*20 display, alleen dat is karakter oriented ipv grafisch. Het heeft wel zo'n HD44780 controller. Zou ik die nu gewoon kunnen vervangen door dat display dat hier aangeboden wordt? 4*20 blau op blau?
Of gaat dat flink problemen geven?
De software in dat apparaatje kan ik niet aanpassen helaas.
Iemand ideeen?
Of praat ik poep.
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Orange & Red
Zou moeten lukken maken beide gebruik van dezelfde controller..... Wat voor apparaat is het?Bazer schreef op 23 augustus 2002 @ 11:58:
Wat ik me nu afvraag,
Ik heb een apparaatje met een 4*20 display, alleen dat is karakter oriented ipv grafisch. Het heeft wel zo'n HD44780 controller. Zou ik die nu gewoon kunnen vervangen door dat display dat hier aangeboden wordt? 4*20 blau op blau?
Of gaat dat flink problemen geven?
De software in dat apparaatje kan ik niet aanpassen helaas.
Iemand ideeen?
Of praat ik poep.
*empty*
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
Orange & Red
Het gaat om een MP3 speler gebaseerd op Oscar Het is dus de vraag of zo'n grafische versie de commando's naar een "gewoon" display snapt zonder de boel te vernaggelen. Ik heb deze zo gebouwd dat hij in mijn GolfMR_VIPER schreef op 23 augustus 2002 @ 12:33:
[...]
Zou moeten lukken maken beide gebruik van dezelfde controller..... Wat voor apparaat is het?
Maar goed het zou moeten passen aangezien het zelfde controller is en de software de controller aanstuurt.
*empty*
Misschien toch handig de datasheets eens te bekijken.
mail.eve, heb je die ergens? Kan ik die ergens vinden?
edit
Nu ik nog eens goed naar dat plaatje kijk, is volgens mij dat ding helemaal niet grafisch!
Mooi! Ik vond het al vreemd
ff Op de prijs wachten
/edit
dat is nog eens overzichtelijk!
nofi
strak forum ook trouwens
en een versie met installer! vet.
[installer ziet er zeer
http://SoftByteLabs.com/files/SupDLL.exeVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 15:00:
Powerlcd v1.1 werkt niet bij mij. Krijg een error dat er een ocx bestand niet aanwezig is, terwijl hij er toch duidelijk is. Snap er geen flikker van. Na die melding begint mijn printer allerlei rotzooi uit te printen. Misschien dat iemand de oplossing weet of het zelfde probleem heeft.
Verwijderd
Dat was geen bugjekrekrrr schreef op 23 augustus 2002 @ 22:40:
euhm, klein bugje ontdekt in de installer: als je niets selecteerd [standaard] installeerd ie ook nix...
niet echt erg, maar goed.
[sysinfo: winxp pro, intel p3 800]
Je moest selecteren wat je wilt instaleren.
Maar ik heb een andere versie gemaakt waar standaard alles geselecteerd staat. Dan moet je maar aangeven wat je niet wilt instaleren. (zoals het hoort , hehe)
draai hier xp pro...
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Is het niet gemakkelijker dat je dit allemaal op het forum doet van PowerLcd... www.powerLCD.nlDer_Rudy schreef op 24 augustus 2002 @ 09:12:
mmm Bassman ik krijg na het installeren van alles geen snelkoppeling op mijn bureaublad en ook geen programma groep... wel na nog een keer installeren en modify selecteren en dan de drie vinkjes aanzetten...
draai hier xp pro...
Verwijderd
Het is makkelijker als jullie met problemen (bugs) over PowerLCD of de installer op het forum van PowerLCD posten.
Zo blijft deze thread ook een beetje ON TOPIC
Dus hop naar http://forum.powerlcd.nl
Ok, het probleem is opgelost.
Met het omzetten van de Nederlandse naar de Internationale versie van de installer is er iets fout gegaan met de selectie van de bestanden, maar dat is nu gefixed..
*** LAAG GEDRAG ***
Hierbij wil ik RICK bedanken... hij gaf mij dit aan:
Heren mede tweakers via deze inkoop actie heeft een van jullie mede tweakerts een LCD besteld, deze wilde hij via ebay voor minimaal wederom verkopen. Daarbij wilde hij er nog eens minimaal 10 bijkopen.... lees het email bericht:
Hoi,
de minimumprijs voor de LCD is €130,= dat is echt de minimum, maar ik denk als ik er meerdere bestel dat de prijs dan wel wat omlaag zou kunnen. ik ga er niet vanuit dat ze ineens €30 minder zouden zijn, hooguit €5 ofzo. ik weet nog niet wat voor software erbij zit, maar ik weet wel dat het niet zo moeilijk was. ik zal je wat pics sturen met een greep uit de mogelijkheden van het display. (dit display was een zwart/wit) welke ik lever is met blauw licht. Ze zijn splinternieuw, ik heb een gastje in Duitsland die ze besteld en daar monteert, helemaal afgesoldeerd en alles met dus direct de garantie dat de displays werken. die garantie heb je natuurlijk niet als je ze ongesoldeerd zou bestellen. volgens mij is op dit moment de backlight niet te regelen, maar ik denk dat je altijd wel een potmetertje er tussen kunt zetten, er zit ook een resetknopje op, dus waarom niet een potmeter. misschien dat er software voor is, moet ik eerst ff checken. de kabel is volgens mij iets van 60cm. je propt je lcd in je computer en sluit um aan op je LPT, meer dan genoeg lengte me dunkt. het is zo dat dit buiten EBAY om moet, omdat die nog maar 5 dagen duurt en ik maar 1tje kan aanbieden terwijl ik wel meer kan leveren, ik hoop dat dan geen probleem is.qua levertijd, de lcd's zijn weer half september bij de fabriek op voorraad, en dan moet mijn kameraad ze nog solderen en dan opsturen. ik denk dat het max. (hopelijk) eind september begin oktober wordt voordat ik ze werkelijk heb. en dan opsturen naar jou (of je moet ze komenophalen, scheelt ook weer tijd/kosten)
met vriendelijke groet,
Pascal (retsok) tweakers naam = RAMBO-2001
Wat jij straks met je LCD wilt doen is aan jou, maar om op deze manier mij NON-PROFIT de LCD s te laten regelen, inkopen, solderen, testen en dan versturen... is gewoon laag...... laag laaag laag laaaag laaaaaag laaaaaaag laaaaaaag laaaaaaaaaaag....
Precies weten wat hij aan het doen was:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&item=2047615190&tc=photo
Pacal bij deze is je geld per direkt terug gestuurd, GEEN LCD voor jou, zowel in Nederland, Belgie, Duitsland, Zweden, Zwitersland, Engeland, Italy en Spanje...
[ Voor 0% gewijzigd door MR_VIPER op 25-08-2002 11:34 . Reden: ben toch pissed of dus een mailadres kan ik hier ook nog wel neerzetten. ]
*empty*
Thnx MR_Viper... maar laat hem maar....MR_VIPER schreef op 24 augustus 2002 @ 17:00:
Al het onderstaande zeg ik op persoonlijke titel!
* MR_VIPER gets pissed of by this sort jokes.
*empty*
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me verstandig om alsnog deze walgelijke user aan te geven bij de crew hier. Straks flikt die hetzelfde bij een andere inkoopactie.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:24:
Thnx MR_Viper... maar laat hem maar....
Wat mij betreft mag de user een permanente ban krijgen.
Enne, idd niet leuk van Rambo, maar wat is het probleem? Hij is toch duurder dan de LCD site, dus mensen die een LCD willen hebben kopen het waarschijnlijk toch bij de laagste aanbieder, dus organiseer gewoon zelf een E-Bay verkoop, goedkoper dan hem, jij kan leveren hij niet.
Ik denk dat je een boel buitenlandse klanten via E-Bay trekt, want als jij ziet wat ik aan mail krijg over die LCD'tjes (in reply waarop ik verwijs naar lcd@chello.nl) zijn een boel mensen op zoek naar mooie GfX-LCDtjes...
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Dat is wellicht wel zo, maar immers heb ik een agreement met duitsland dat wij niet in elkaars vaarwater gaan zitten, maar wel gezamelijk zullen inkopen... vandaar... dus geen ebay...Bart_Banaan schreef op 24 augustus 2002 @ 17:52:
Hè wat leuk, piccies van gesoldeerde LCD's, daar heb ik lang op gewacht....
Enne, idd niet leuk van Rambo, maar wat is het probleem? Hij is toch duurder dan de LCD site, dus mensen die een LCD willen hebben kopen het waarschijnlijk toch bij de laagste aanbieder, dus organiseer gewoon zelf een E-Bay verkoop, goedkoper dan hem, jij kan leveren hij niet.
Ik denk dat je een boel buitenlandse klanten via E-Bay trekt, want als jij ziet wat ik aan mail krijg over die LCD'tjes (in reply waarop ik verwijs naar lcd@chello.nl) zijn een boel mensen op zoek naar mooie GfX-LCDtjes...
Ik vind het laag omdat hij me in iedergeval op de hoogte had kunnen brengen. En een inkoop actie is niet voor wederverkoop bedoeld. Dat is een voordeel actie voor een ieder om op een andere wijze goedkoper aan spullen te kunnen komen... maar niet om er zelf een slaatje eruit te halen. Dat had ik dan liever zelf gedaan, maar ik heb voor deze optie gekozen... en het ook nog eens GOED te doen....
Orange & Red
Orange & Red
Verwijderd
dit zijn nou mensen van het laagste SOORT!
echt een sukkel!
maar jah je hebt tegenwoordig van die debiele mensen he!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
De levertijd zal gelijk zijn als de andere lcd. desalniettemin is hij pas bestelbaar vanaf November 2002....C@m!k@z3 schreef op 24 augustus 2002 @ 18:06:
Weet je trouwens al iets meer over die Hitachi mail.eve?
het is een character controller... een schema heb ik nog niet in mijn bezit, maar dat regel ik wel....
ik heb zelf zojuist mijn ebay account nagekeken of er geen misbruik van werd gemaakt (heb het namelijk maar 1 keer gebruikt) en kan na het inloggen geen artikelen vinden die ik verkoop.
ik ben ook naar de link geweest die werd aangegeven maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.
verder staat er bij die link het volgens : Verkoper (score) matisse_nl(4)
als ik inlog staat er : Mijn eBay - Hallo, ppielage (1)
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Damn dit is zeker express gedaan, en wie staat er weer als 15de op de lijst, jawel hóór Robbie007Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:23:
De LCD zijn gesoldeerd, nog even wachten op de reset knopjes en inverter... Maandag krijgen de eerste het lcd thuis....
De (tijdelijke) soldeertafel:
[afbeelding]
De inmiddels gesoldeerde LCDs:
[afbeelding]
En laten we nu weer nonflame verder praten oke'\?
Maargoed als dit allemaal waar is, is het knap schandalig.
w00t
Verwijderd
Als er nog mensen zijn die voor 30 euro een 128 x 256 SED 1330 display op de kop willen tikken:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=2048141427
Wel zelf fff solderen!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2002 02:18 . Reden: link gefixt ]
Verwijderd
[edit] En ik bedenk me net dat is niet eens dat display! Dat is een t6963c ding!
*** EN NOG LIEGEN OOK ***rambo-2001 schreef op 25 augustus 2002 @ 01:16:
ik lees dat jullie kwaad op mij zijn maar ik vraag mij af waarom ?
ik heb zelf zojuist mijn ebay account nagekeken of er geen misbruik van werd gemaakt (heb het namelijk maar 1 keer gebruikt) en kan na het inloggen geen artikelen vinden die ik verkoop.
ik ben ook naar de link geweest die werd aangegeven maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.
verder staat er bij die link het volgens : Verkoper (score) matisse_nl(4)
als ik inlog staat er : Mijn eBay - Hallo, ppielage (1)
Dit schreef je in een email naar mij toe:
hoezo geen non profit? eerst die dingen voor 75 aanbieden en nu voor 115 verkopen?
maar goed maakt niet uit, ik wil gewoon zoveel winst maken zodat ik zelf zo'n ding kan kopen, ik ben een arme student en ik vind 115 euro wle veel geld. Jij zou dat toch ook doen?
dit is natuurlijk nederland, het land der handelaren.
En dit is je sign in een email naar Rick, waar jij dus 10 displays aan verkocht hebt, ben benieuwd waar je die vandaan gaat halen:
met vriendelijke groet,
Pascal Pielage (retsok)
En er staat op de ebay advertentie, reageren kan, mail nu naar retsok@hotmail.com
DUS WIE STAAT HIER NU TE LIEGEN..... Als je ballen zou hebben, kom je er eerlijk voor uit, en bied je aan al je mede tweakers je excusses...
En om nog meer jus erop te doen:
RESTSOK komt uit HENGELO..... En Rambo-2001, PPielage heeeeeeeeeeel toevallig ook.... maar als je wilt heb ik nog wat meer emailtjes van je..... Denk maar aan het EERSTE emaitlje dat je stuurde alvorens je een LCD bestelde
RETSOK vs MAIL.EVE = 0-3
Mij leer je dit soort lesjes niet, daar ga ik helaas te lang voor mee...
Vertel mee eens waar moet ik dat eigenlijk melden.... Ga die gast toch een ow of wo of mo....laten gevenMR_VIPER schreef op 24 augustus 2002 @ 17:32:
Ik ben mijn gal kwijt.... werkt verhelderend ff spuien. Maar nog.... Ben er wel kwaad over. Maar jah eikels heb je altijd.
*empty*
eerste email die ik verstuurdeVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 07:00:
[...]
*** EN NOG LIEGEN OOK ***
Dit schreef je in een email naar mij toe:
hoezo geen non profit? eerst die dingen voor 75 aanbieden en nu voor 115 verkopen?
maar goed maakt niet uit, ik wil gewoon zoveel winst maken zodat ik zelf zo'n ding kan kopen, ik ben een arme student en ik vind 115 euro wle veel geld. Jij zou dat toch ook doen?
dit is natuurlijk nederland, het land der handelaren.
En dit is je sign in een email naar Rick, waar jij dus 10 displays aan verkocht hebt, ben benieuwd waar je die vandaan gaat halen:
met vriendelijke groet,
Pascal Pielage (retsok)
En er staat op de ebay advertentie, reageren kan, mail nu naar retsok@hotmail.com
DUS WIE STAAT HIER NU TE LIEGEN..... Als je ballen zou hebben, kom je er eerlijk voor uit, en bied je aan al je mede tweakers je excusses...
En om nog meer jus erop te doen:
RESTSOK komt uit HENGELO..... En Rambo-2001, PPielage heeeeeeeeeeel toevallig ook.... maar als je wilt heb ik nog wat meer emailtjes van je..... Denk maar aan het EERSTE emaitlje dat je stuurde alvorens je een LCD bestelde![]()
RETSOK vs MAIL.EVE = 0-3
Mij leer je dit soort lesjes niet, daar ga ik helaas te lang voor mee...
ik heb zojuist de email gelezen dat het mogelijk is om mee te doen aan
de
actie het gaat neem ik aan om volledig gesoldeerde lcd displays ?
zijn er ook foto's van de achterkant hoe dit eruit ziet ?
omdat ik hem intern niet kwijt kan en dus extern wil gaan bouwen indien
ik
hem bestel.
alvast bedankt
Pascal
ik wil graag meewerken aan het zuiveren van mijn naam gezien ik niet de gene ben die de lcd displays op ebay verkoop.
het handigste lijkt mij dat er een admin van got als bemiddelaar wordt gevraagt.
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
[ Voor 0% gewijzigd door MR_VIPER op 25-08-2002 11:33 . Reden: Zoekende naar meer info kom ik tegen.... ]
*empty*
Hij heet namelijk Pascal Koster uit Borne,
Hij heeft ook megedaan aan de nitraat inkoop actie http://www.laupro.nl/ia/u.asp?id=918
*empty*
-TJIELLUP-
http://members.home.nl/retsok/
Zeg ik weet voor bijna 99% zeker dat het iemand anders is dus ik vindt een Excuses wel op zijn plaats naar rambo toe
Verwijderd
een vraagje, waarom denk je dat het iemand anders is als hij een mailtje naar mail.eve stuurt met daarin de uitleg waarom hij het heeft gedaan?¿?eth0 schreef op 25 augustus 2002 @ 09:44:
retsok
-TJIELLUP-
http://members.home.nl/retsok/
Zeg ik weet voor bijna 99% zeker dat het iemand anders is dus ik vindt een Excuses wel op zijn plaats naar rambo toe
Die gozer is gewoon diep en dan ook diep triest.
en dat nog wel op de dag dat mijn oma is gestorven
Ik zie het al voor me dat de volgende 200 posts hierover gaan, natuurlijk is dit niet erg, LCDtjes komen toch pas 15-9
w00t
*empty*
Verwijderd
En nu weer /ontopic aub
Ik ken rambo helemaal niet!!! laat dat duidelijk zijn!!! maar in mijn onderzoek kwam er een andere naam naar boven en ik vindt niet dat je zomaar iemand de schuld kan geven, maar mail.eve heeft nog een mailtje gehad waar hij veel aan heeft om de juiste persoon te vinden.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 11:41:
Lijkt me duidelijk dat eth0 en rambo vriendjes zijn. Mooi geweest nu. Conclusie: rambo is een matige rukker. Niks uitleveren.
En nu weer /ontopic aub
Verwijderd
okay, hier is het antwoord. wil gewoon een beetje winst maken om zelf zo'n display te kopen, wat is daar mis mee ? in welke wereld leven jullie dat het vies is om een beetje winst te maken? (fantasy-world misschien) en zoveel is het niet.
het is heel normaal om geld te verdienen, en ik wil genoeg om zelf zo'n kewl display te hebben... maar ja. zullen jullie wel niet begrijpen.
ik vind het persoonlijk wel vreemd dat je eerst die displays voor €75 kunt verkopen, en zodra het een beetje loopt worden die displays vreemd genoeg (om wat voor reden dan ook wat jullie verzinnen) €115. gaat er echt goed in bij mij (NOT), en dat is dan non-profit ? lijkt mij sterk dat jullie zoiets voor nop doen.maar goed, daar gaat het nu niet om.
en trouwens, wel een beetje zwak om mijn email te gaan kraken, wat willen jullie daar mee bereiken ?
handel is toch waar nederland op draait, of niet ?
wil diegene die mijn email gekraakt heeft zo netjes willen zijn zich te melden ? ben zelf nou ook zo netjes om hier te zijn. wil wel een beetje duidelijkheid.
excuus van mij dat ik zo stom ben om een beetje winst te willen maken.
en excuus aan rambo, die heeft hier niks mee te maken.
Crap het kan me niks boeien.
*empty*
Aangezien ik in meerdere topics kennelijk als verzieker van de topics wordt gezien heb ik het nu dus beetje gehad met kortzichtigheid van sommige mensen.
Mail.eve veel suc6 met je verdere aktie en ik merk wel als 2e LCd er is dan mail maar.
*empty*
Verwijderd
Verwijderd
MR_Viper, bij deze:
Ik kan mij soms ook kwaad maken op sommige zieligaards hier op GoT of elders. Om hierdoor te besluiten dat je beter kan wegblijven van dit forum vind ik echter een zéér jammerlijke zaak en op die manier blijven er alleen die zieligaards over op dit forum.
Eventjes een pauze nemen zou misschien wel een idee kunnen zijn. Maar neem aub niet de gemakkelijkste weg door gewoon weg te blijven, daar help je niemand mee.
Ik weet dat je graag zegt wat op je lever ligt en dat er daarbij soms wat voorbarige dingen worden gezegd hoort daar ook bij. Maar dit is nu eenmaal een forum waar iedereen zijn (in meer of mindere mate onderbouwde) mening kwijt wil.
Als het je echt teveel wordt kan je vooralsnog besluiten er mee te kappen maar weet dat veel mensen op GoT en vooral in dit topic je zullen missen
Wil misschien iemand een poll houden of zo om MR_Viper te overtuigen om te blijven?
Nu je hebt mijn idee hierover nu en denk er eens rustig over na, bij een frisse pint of zo
Mijn steun heb je in elk geval, en niet omdat we naamgenoten of zoiets zouden zijn, ik apprecieer je inbreng op GoT ten zeerste (en nog vele anderen met mij ook, me dunkt)
Daarom, iedereen die er net zo over denkt, gelieve mijn voorbeeld te volgen:
Ik hoop dat het iets uithaalt.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2002 16:00 . Reden: typos ]
Verwijderd
Jongens, waar gaat dit over ?!?! Vecht dit toch onderling uit of in een daarvoor bestemd topic. Dit is gewoon publiekelijk moddergooien en daar is niemand bij gebaat.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dit topic gaat gesloten worden....
Het heeft geen zin om op deze wijze verder te gaan. Deels ben ik hier zelf debet aan, maar ik was gewoon kwaad....
Gaarne verwijs ik jullie naar het nieuwe topic:
NEW LCD topic
Bij deze beginnen we overnieuw, voor de nieuwe gebruikers komt dit in zijn geheel niet proffesioneel over... En was ook ik onproffesioneel bezig, en liet me gaan door emotie...
En MR_Viper...... I NEED YOU AT THE NEW TOPIC
Dit topic is gesloten.
![]()