Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd Part II

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 517 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Hoi,

okay, hier is het antwoord. wil gewoon een beetje winst maken om zelf zo'n display te kopen, wat is daar mis mee ? in welke wereld leven jullie dat het vies is om een beetje winst te maken? (fantasy-world misschien) en zoveel is het niet.
het is heel normaal om geld te verdienen, en ik wil genoeg om zelf zo'n kewl display te hebben... maar ja. zullen jullie wel niet begrijpen.

ik vind het persoonlijk wel vreemd dat je eerst die displays voor €75 kunt verkopen, en zodra het een beetje loopt worden die displays vreemd genoeg (om wat voor reden dan ook wat jullie verzinnen) €115. gaat er echt goed in bij mij (NOT), en dat is dan non-profit ? lijkt mij sterk dat jullie zoiets voor nop doen.maar goed, daar gaat het nu niet om.

en trouwens, wel een beetje zwak om mijn email te gaan kraken, wat willen jullie daar mee bereiken ?

handel is toch waar nederland op draait, of niet ?

wil diegene die mijn email gekraakt heeft zo netjes willen zijn zich te melden ? ben zelf nou ook zo netjes om hier te zijn. wil wel een beetje duidelijkheid.

excuus van mij dat ik zo stom ben om een beetje winst te willen maken.

en excuus aan rambo, die heeft hier niks mee te maken.

Verwijderd

jongens, ook nog leuk om mij proberen de mond te snoeren door ook mijn got password te gaan veranderen.
beetje raar, mag ik mijn mening of excuus blijkbaar niet posten ?

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Toch wel typisch. Zo hoor je nooit iets van retsok. Had deze persoon tot deze posts slecht 1 post en nu reageert hij ineens. Zal mijn bijgeloof wel zijn. Maar dat ruikt ie fris. Maar goed....

Crap het kan me niks boeien.

*empty*

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

* MR_VIPER gaat stoppen hier op GoT.

Aangezien ik in meerdere topics kennelijk als verzieker van de topics wordt gezien heb ik het nu dus beetje gehad met kortzichtigheid van sommige mensen.

Mail.eve veel suc6 met je verdere aktie en ik merk wel als 2e LCd er is dan mail maar.

*empty*

Verwijderd

Retsok, wat ben jij voor een laffe hond, Mail.eve lopen zich uit te sloven om jou van een lcd te voorzien. En wat ga jij doen. Je probeert er winst uit te halen. Slaat echt totaal nergens op.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Net een blauw LCD'tje besteld. :)

Verwijderd

Off-topic maar kan mij geen bal schelen, deze laatste negatieve reacties op dit topic mogen niet leiden tot het afhaken van mensen met een zéér nuttige inbreng op dit forum zoals MR_Viper! :(

MR_Viper, bij deze:
Ik kan mij soms ook kwaad maken op sommige zieligaards hier op GoT of elders. Om hierdoor te besluiten dat je beter kan wegblijven van dit forum vind ik echter een zéér jammerlijke zaak en op die manier blijven er alleen die zieligaards over op dit forum.
Eventjes een pauze nemen zou misschien wel een idee kunnen zijn. Maar neem aub niet de gemakkelijkste weg door gewoon weg te blijven, daar help je niemand mee.
Ik weet dat je graag zegt wat op je lever ligt en dat er daarbij soms wat voorbarige dingen worden gezegd hoort daar ook bij. Maar dit is nu eenmaal een forum waar iedereen zijn (in meer of mindere mate onderbouwde) mening kwijt wil.
Als het je echt teveel wordt kan je vooralsnog besluiten er mee te kappen maar weet dat veel mensen op GoT en vooral in dit topic je zullen missen :'(
Wil misschien iemand een poll houden of zo om MR_Viper te overtuigen om te blijven?
Nu je hebt mijn idee hierover nu en denk er eens rustig over na, bij een frisse pint of zo :)
Mijn steun heb je in elk geval, en niet omdat we naamgenoten of zoiets zouden zijn, ik apprecieer je inbreng op GoT ten zeerste (en nog vele anderen met mij ook, me dunkt)
Daarom, iedereen die er net zo over denkt, gelieve mijn voorbeeld te volgen:
_/-\o_ aan MR_Viper!

Ik hoop dat het iets uithaalt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2002 16:00 . Reden: typos ]

Verwijderd

[belachelijk offtopic]
Jongens, waar gaat dit over ?!?! Vecht dit toch onderling uit of in een daarvoor bestemd topic. Dit is gewoon publiekelijk moddergooien en daar is niemand bij gebaat.

Verwijderd

_/-\o_ Mr Viper

Verwijderd

Mr Viper must come back to us

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:37

Rannasha

Does not compute.

_/-\o_ Mr Viper _/-\o_

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Er moet echt maar een slotje op hoor dit is nie leuk meer.

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Er moet echt maar een slotje op hoor dit is nie leuk meer.

Verwijderd

Topicstarter
***UPDATE***

Dit topic gaat gesloten worden....

Het heeft geen zin om op deze wijze verder te gaan. Deels ben ik hier zelf debet aan, maar ik was gewoon kwaad....

Gaarne verwijs ik jullie naar het nieuwe topic:

NEW LCD topic

Bij deze beginnen we overnieuw, voor de nieuwe gebruikers komt dit in zijn geheel niet proffesioneel over... En was ook ik onproffesioneel bezig, en liet me gaan door emotie...

En MR_Viper...... I NEED YOU AT THE NEW TOPIC _/-\o_

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39
^^
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.