Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] Software SED1330

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.651 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
OP VELER VERZOEK:

Gezien de drukte met de Grafische LCD's en de opkomst van de SED1330 is hier de topic voor vragen en hopelijk antwoorden over sed-gebaseerde software.

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 19:59
Kijk... je bent me dus net voor..

Zotty. kun jij hier je begin al ff posten? Aangezien jij de eerste bent die beeld op dat ding heeft gekregen.

Hoi.

• Roeland4
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 08:09
kan er mischien iemand wat links geven naar software die de sed ondersteund. Of mischien wat voorbeeld code voor deze controller te sturen.

Verwijderd

zie de sed1330 driver van lcdproc voor sample source, of pak gewoon het SED1330 datasheet er bij en gaan :Y)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
Wat ik zo gauw begrepen heb uit de source van lcdproc, was dat 'ie niet alle mogelijkheden van het display ondersteunde (meerdere layers, bijv 1 voor grafisch en 1 voor text en dan de text laten scrollen door het display)
Ik heb op dit moment nog geen tijd (eerst tentamen, dan weekje Kreta :) ), maar daarna (en met name wanneer ik het schermpje in huis heb) wil ik zeker proberen alles uit het schermpje te halen wat erin zit.
En zeker het gaan ondersteunen van >1 schermpje per printerpoort staat bovenaan mijn wish(ToDo)-lijstje.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• PLeX
Ahah... maar er is dus nog geen bestaande software die dit lcd kan aansturen voor Windows?

Hoi.

Verwijderd

Nee niet dat ik weet, maar ik verwacht binnen 'n paar uur na werkent krijgen van 'n sed1330 display deze app werkent te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.ray2.dds.nl/lcdStudio.jpg
Plaatje boven is 'n t6963c maar qua functies verschillen de sed1330 en t6963 niet zo veel alleen de aansturing is ietsjes anders dus dat moet makkelijk aan te passen zijn

• PLeX
Op zondag 16 juni 2002 19:47 schreef Yarvieh het volgende:
Nee niet dat ik weet, maar ik verwacht binnen 'n paar uur na werkent krijgen van 'n sed1330 display deze app werkent te hebben.

[afbeelding]
Plaatje boven is 'n t6963c maar qua functies verschillen de sed1330 en t6963 niet zo veel alleen de aansturing is ietsjes anders dus dat moet makkelijk aan te passen zijn
Hey dat is leip... welk progje is dat ?

Hoi.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 17:30

decramy

root@birdie:~#

k denk dat dat een winamp plugin is?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:20
Denk ik ook ja.. ;)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

wo! dat ziet er vet uit!

stuur je die ook gewoon over de lpt aan? of kan het ook via usb???

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 20:57 schreef decramy het volgende:
k denk dat dat een winamp plugin is?
Ik denk het niet ;) 't is m'n eigen app, druk bezig met bugs er uit te hammeren zodat jullie er mee aan de gang kunnen.
Op zondag 16 juni 2002 21:10 schreef krekrrr het volgende:
stuur je die ook gewoon over de lpt aan? of kan het ook via usb???
Gewoon via de lpt, maar als iemand zich geroepen voelt 'n usb driver te schrijven gaat 't wel werken.

En omdat ik het zo leuk vind on jullie te teasen nog maar 'n fototje
Afbeeldingslocatie: http://www.ray2.dds.nl/LcdStudMbm.jpg
Edit nog maar eentje (echt de laatste voor vandaag)
Afbeeldingslocatie: http://www.ray2.dds.nl/LcdStudCstrike.jpg

• StarLite
  • Laatst online: 18-11 15:24

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

:9 :9~ :D

Ik moet eerst nog w88 op me lcdtjes voordat ik hiermee aan de slag kan :o

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• decramy

decramy

ehh als m`n mobo die temps NIET ondersteunen... Kan ik ze er dan toch op krijgen?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Als je mobo het niet support waar vind jij dan dat die informatie vandaan moet komen :?

• TD-er
  • Laatst online: 24-11 07:50
Op zondag 16 juni 2002 21:54 schreef Yarvieh het volgende:
Als je mobo het niet support waar vind jij dan dat die informatie vandaan moet komen :?
Uit een text-filetje :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 21:57 schreef TD-er het volgende:
Uit een text-filetje :)
Ik wou m'n randomizer al in gaan zetten :Y)

• decramy

decramy

Nee, gewoon mechanisch??

Zeg nou maar gewoon nee... Dat is voor iedereen veel simpeler :)

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Op zondag 16 juni 2002 21:50 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Ik denk het niet ;) 't is m'n eigen app, druk bezig met bugs er uit te hammeren zodat jullie er mee aan de gang kunnen.
[..]

Gewoon via de lpt, maar als iemand zich geroepen voelt 'n usb driver te schrijven gaat 't wel werken.

[afbeelding]
Dit is niet eerlijk ... mij een beetje lekker lopen maken ;)

Ziet er kewl uit, misschien goed idee om deze thread niet te laten sluiten, zodat alle proggies hier terecht kunnen.
Met links ed. Want ik wil echt gaan patsen met dat LCD op LAN parties >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

mijn lcd komt hopelijk volgende week ofzo. dan kan ik er ook aan gaan beginnen :D
/me gaat ook wat proberen te schrijven :)
heb al wat sheets enzo doorgelezen. ik snap er nog niet echt veel van... maar dat komt wel :)
ziet er iig leip uit!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
Op zondag 16 juni 2002 21:50 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

[..]

[afbeelding]
Edit nog maar eentje (echt de laatste voor vandaag)
[afbeelding]
* SEFje vraagt zich af hoeveel LCD's Yarvieh heeft... is niet normaal meer dit :?

verder... zie ik daar een 3de graads functie uitgetekend liggen onder je LCD :?
Op zondag 16 juni 2002 22:07 schreef LAuWe het volgende:

ziet er iig leip uit!
En dat is positief bedoelt :?

(hmnm... iets teveel :? 's erin... )

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 22:50 schreef SEFje het volgende:
* SEFje vraagt zich af hoeveel LCD's Yarvieh heeft... is niet normaal meer dit :?
Ehh werkend.. 5, maar d'r slingeren er nog wel 'n paar rond.
verder... zie ik daar een 3de graads functie uitgetekend liggen onder je LCD :?
ehh nee das een bloknote met het eeuwen oude boter kaas en eieren erop ;) de dingetjes die er naast liggen (blauwe shit) is verpakkings materiaal van m'n lenzen.. (zijn we nu klaar met m'n buro te analyseren? :? )

• PLeX
Dit ziet er idd al veel belovend uit... alleen nu vraag ik me ff het volgende af...

- Zijnde bovenstaande LCD's SED1330 gebasseerd?
- Welke software is dat?
- Zijn er nog meer van deze te gekke foto's :+

Hoi.

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 23:04 schreef PLeX het volgende:
Dit ziet er idd al veel belovend uit... alleen nu vraag ik me ff het volgende af...
- Zijnde bovenstaande LCD's SED1330 gebasseerd?
Zoals ik al eerder zei, nee das t6963c maar sed1330 is geen probleem zodra ik 'm binnen heb.
- Welke software is dat?
LcdStudio, nee nog niet uit, en ja ik heb al testers genoeg. (die me nu ondertussen haten denk ik,volgens mij hebben ze nog geen enkele versie gehad die in 1x goed werkte :z )
- Zijn er nog meer van deze te gekke foto's :+
Ehh nee, ik vind het voorlopig wel weer even genoeg, probleem is eigenlijk dat ik niet zo creatief ben met achtergrond plaatjes tekenen, als m'n app uit is komen er vast mooiere designs van wat creativere lui..

• equinoxe
Wat aansturings info voor de sed1330 controllers:

timing & Commands
Calculations and interfacing

code-example (not complete)

Verwijderd

Overigens zijn die max724 en 726 die genoemd worden in een van die sources van equinoxe niet te krijgen ik ben bij meerdere zaken geweest, geeneen had 'm,en ze konden 'm niet bestellen ook.. :(

Verwijderd

Ik krijg de mijne volgende week binnen....nu maar hopen dat er dan al software is..... helaas kan ik het zelf niet...

• equinoxe
Maxim maakt deze switching power regulators nog wel, dus ze moeten wel uit te halen zijn (en anders moeten er equivalenten van te vinden zijn).

Het schema in de source is niet een must, er zijn eenvoudigere methoden om de schermen aan te sluiten.

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 00:16 schreef equinoxe het volgende:
Maxim maakt deze switching power regulators nog wel, dus ze moeten wel uit te halen zijn (en anders moeten er equivalenten van te vinden zijn).
Maar het voordeel van deze dingen is dat ze wat groter zijn, dat die voeding van zotty zit 'n smd ding op veel te klein voor mijn lompe soldeer kunsten :z

• decramy

decramy

He Yarvieh, wordt die software gratis of niet?

zo ja: Keep up the good working
zo nee: Jammer... Kun je er niet nog es over na denken?

*D (En nu maar hopen dat ie het gaat uitgeven binnen nu en niet al te lange tijd...)

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 00:54 schreef decramy het volgende:
He Yarvieh, wordt die software gratis of niet?
zo ja: Keep up the good working
zo nee: Jammer... Kun je er niet nog es over na denken?
Ehh voorlopig wel, aamgezien ik geen idee heb hoe je software commercieel kan exploiteren zonder in bezit te zijn van'n bedrijf, ik ken wel 'n bedrijf dat evt de exploitatie op zich wil nemen maar daar zou ik dan nog es mee samen met de advocaat mee rond de tafel moeten gaan zitten wat ook weer aardig wat tijd gaat kosten, kortom voorlopig gratis maar geen garantie voor de toekomst.

• decramy

decramy

mooi....

Verwijderd

Voor de aansturing kun het beste in de links hier op GoT kijken (zie ook $7 display topic). De datasheets zou ik er alleen bijpakken als je ergens niet uitkomt, aangezien de je anders gelijk een hele berg aan info over je heen krijgt. De SED133x is nogal een tikkeltje heel erg veel meer geavanceerd dan de T6963C, dus als datasheets lezen niet je sterkste kant is, kijk naar de voorbeelden :)

LiQuiD-MP3 (= winamp plugin ;)) werkt nu ook met de SED133x. Het nog ontzettend beta, maar het werkt nu met de T6963C, SED133x en USB2LCD.

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 09:28 schreef Zotty het volgende:
Voor de aansturing kun het beste in de links hier op GoT kijken (zie ook $7 display topic). De datasheets zou ik er alleen bijpakken als je ergens niet uitkomt, aangezien de je anders gelijk een hele berg aan info over je heen krijgt. De SED133x is nogal een tikkeltje heel erg veel meer geavanceerd dan de T6963C, dus als datasheets lezen niet je sterkste kant is, kijk naar de voorbeelden :)

LiQuiD-MP3 (= winamp plugin ;)) werkt nu ook met de SED133x. Het nog ontzettend beta, maar het werkt nu met de T6963C, SED133x en USB2LCD.
inderdaad, ik heb em al eens doorgelezen maar dit is een stukje ingewikkelder dan de HD44780. maar dat zal wel lukken.
en leip was btw positief bedoeld ;)

Verwijderd

De datasheets zou ik er alleen bijpakken als je ergens niet uitkomt.
Hier ben ik het toch redelijk totaal niet mee eens, goed het idee van hoe stuur ik data hoe stuur ik commands (met rs/rw hoog/laag ect) kan je best 'n beetje afkijken uit sample source maar daarna is het toch wel aan te raden het datasheet er bij te pakken en es te bekijken welke features 't ding nou eigenlijk ondersteund.Geef toe het zou jammer zijn als je maar 30% van de functies gebruikt van de controller omdat ze in je sample source ook niet meer gebruikte...

• Creepy
  • Laatst online: 23:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik ben het met Yarvieh eens..

Ik zelf pak eerst de datasheet en het connectie schema erbij, en ga dan wat proggen zodat ik wat op het LCD te zien krijg, features bijmaken etc.

Op het moment dat ik ergens niet uitkom, dan pak ik de example source erbij. Je leert er naar mijn idee op deze manier meer van, dan domweg de example source te pakken en te kopieren naar je eigen source...

Pfff... hopelijk komt deze week mijn T9693c LCD binnen, en hopelijk deze maand ook nog een SED1330. Allebij wil ik ze ondersteunen in LCDInf..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 10:09 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Hier ben ik het toch redelijk totaal niet mee eens, goed het idee van hoe stuur ik data hoe stuur ik commands (met rs/rw hoog/laag ect) kan je best 'n beetje afkijken uit sample source maar daarna is het toch wel aan te raden het datasheet er bij te pakken en es te bekijken welke features 't ding nou eigenlijk ondersteund.Geef toe het zou jammer zijn als je maar 30% van de functies gebruikt van de controller omdat ze in je sample source ook niet meer gebruikte...
Ok ok, hier heb je gelijk in, maar ik heb nooit gezegd dat je de datasheet het raam uit moest gooien ;)

Ik neem aan dat wie de eerste ronde overleeft heeft, uit zichzelf ook naar de datasheets gaat kijken om z'n progje eventueel verder uit te breiden. Eerst het begin werkend krijgen.
Daarnaast hangt het ook af van de toepassing. Zelf merk ik dat het gewoon lastig is om meerdere controllers en display formaten te ondersteunen. De SED1330 is echt een super controller, maar de basis is softwarematig voor elke controller (qua werking) hetzelfde. Echt controller specifieke functies kunnen een probleem gaan vormen voor de aansturing van de andere controllers.
Maargoed, ik blijf erbij dat mensen die hier onervaren mee zijn, eerst de basis moeten weten en kunnen toepassen. Als je dat kan, begrijp je de datasheets een heel stuk beter.
Op maandag 17 juni 2002 10:17 schreef Creepy het volgende:
Op het moment dat ik ergens niet uitkom, dan pak ik de example source erbij. Je leert er naar mijn idee op deze manier meer van, dan domweg de example source te pakken en te kopieren naar je eigen source...
Wie domweg kopieert snapt in 9 van de 10 gevallen de datasheet toch al helemaal niet.
Het is een samenspel van echt zelf bezig zijn en wat de voorbeelden/datasheet zeggen.

btw, ook al tig displays thuis liggen ? :P :+

Vergeet ook niet dat jullie (Yarvieh en Creepy) beiden al behoorlijk ervaren zijn wat programmeren betreft en LCD's. Iemand die dat niet is heeft in 1e instantie grote kans moeite met de SED133x datasheet te hebben, gegarandeer.

Verwijderd

ik wil ook wel zo prog maken maar /me is daar te dom voor

Verwijderd

Kan ik gewoon met:
sed1330_set_pixel( int x, int y )
aangeven waar ik de pixels wil hebben??

en wat doet de
void sed1330_update_cursor()

dit ziet er vrij makkelijk uit. Heb alleen niet zoveel ervaring in c.

• C@SP
  • Laatst online: 21-11 16:50

C@SP

Biertje ??

Kan je een progje voor het aansturen van die LCD ook in Delphi maken? Dan ga ik in de vakantie maar eens een poging wagen. :)

Heeft iemand nog tips voor een beginner?

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 14:18 schreef G_SHOCK het volgende:
ik wil ook wel zo prog maken maar /me is daar te dom voor
niemand is te dom...
heb je al programmeer-ervaring?

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 14:39 schreef LAuWe het volgende:

[..]

niemand is te dom...
heb je al programmeer-ervaring?
in mirc kon ik alles scripten wat ik wou :)

• Creepy

Creepy

Op maandag 17 juni 2002 10:25 schreef Zotty het volgende:

[..]
Daarnaast hangt het ook af van de toepassing. Zelf merk ik dat het gewoon lastig is om meerdere controllers en display formaten te ondersteunen.
Pff. dit is zeker het geval.. heb er zelf ook nog steeds wat problemen mee.. maar heb de meeste problemen gelukkig opgelost.
De SED1330 is echt een super controller, maar de basis is softwarematig voor elke controller (qua werking) hetzelfde. Echt controller specifieke functies kunnen een probleem gaan vormen voor de aansturing van de andere controllers.
Maargoed, ik blijf erbij dat mensen die hier onervaren mee zijn, eerst de basis moeten weten en kunnen toepassen. Als je dat kan, begrijp je de datasheets een heel stuk beter.
Dat is eigenlijk met alles wat je wilt programmeren van toepassing.. Als je de basics niet kent, kan je beter stoppen..
[..]

Wie domweg kopieert snapt in 9 van de 10 gevallen de datasheet toch al helemaal niet.
Het is een samenspel van echt zelf bezig zijn en wat de voorbeelden/datasheet zeggen.

btw, ook al tig displays thuis liggen ? :P :+
4 nu... nummer 5 en 6 zijn onderweg :P
Vergeet ook niet dat jullie (Yarvieh en Creepy) beiden al behoorlijk ervaren zijn wat programmeren betreft en LCD's. Iemand die dat niet is heeft in 1e instantie grote kans moeite met de SED133x datasheet te hebben, gegarandeer.
Thanx!

Ik zal de SED1330 maar eens moeten gaan bekijken dan :Y)
De HD44780 was voor mij een kwestie van minuten.. de T6963 leek me ook goed te doen (gromz.. heb em nog steeds niet binnen), en van daaruit gaan we verder naar de SED1330..

Ik verbaas me er trouwens over hoe "simpel" sommige mensen denken over aansturing via de LPT poort..

- "Is dat geen kwestie van karakters schrijven naar de LPT poort???"..
- "Nee, dat is het niet",
- "Ja maar je kan als je een karakter stuurt toch alle pinnen hoog/laagmaken"
- "Nee, alleen de D0-D7 pinnen.. meer niet.."

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Creepy

Creepy

Op maandag 17 juni 2002 14:36 schreef C@SP het volgende:
Kan je een progje voor het aansturen van die LCD ook in Delphi maken? Dan ga ik in de vakantie maar eens een poging wagen. :)

Heeft iemand nog tips voor een beginner?
In principe kan dit met elke taal.

LPT aansturing heb ik zelfs in GW-Basic een keer gedaan..

De aansturing van een LCD zelf heb ik nu voor elkaar in C (Linux) en Delphi (Windows)

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11 13:21
Ik heb zelf een beetje ervaring in C++, iemand nog goede sites/boeken hoe ik de LPT & LCD moet aansturen. Dan heb ik tenminste ook redenen om een lcd te komen.

* blackangel gaat niet patsen met progjes van anderen

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 15:34 schreef blackangel het volgende:
Ik heb zelf een beetje ervaring in C++, iemand nog goede sites/boeken hoe ik de LPT & LCD moet aansturen. Dan heb ik tenminste ook redenen om een lcd te komen.

Je zou eens kunnen kijken op de site van Mr.Chronom en mij:

http://gfxlcd.schijf.org/

Staat vast wel iets op wat je kunt gebruiken ;)

• blackangel
Op maandag 17 juni 2002 15:37 schreef Zotty het volgende:

[..]

Je zou eens kunnen kijken op de site van Mr.Chronom en mij:

http://gfxlcd.schijf.org/

Staat vast wel iets op wat je kunt gebruiken ;)
Goede site... Alleen dit niveau is toch nog te hoog voor me.
* blackangel heeft alleen nog maar "C++ in 24 uur" gelezen

• Creepy

Creepy

Op maandag 17 juni 2002 15:34 schreef blackangel het volgende:

http://www.lvr.com/parport.htm is naar mijn idee een hele goede... en had nog ergens een site in mijn bookmarks (thuis dan... niet oip m'n werk) met daarin ook een goeie uitleg, welke pin waar zit, hoe aan te sturen etc. (van de LPT poort dus)

Ook zou je eens in /14 (P&W) kunnen kijken.. daar zijn ook al meerdere topics geweest over het aansturen van de LPT poort, en het aansturen van een LCD via de LPT poort..

Verwijderd

Gaat het hier nou om de 240x128 of de 128x128 ?
Vind het in het geval van de 128x128 wel interessant om te volgen, want die ligt binnenkort op de deurmat :)

• CyeZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 03:41

CyeZ

Vroem vroem!!!

Op maandag 17 juni 2002 16:28 schreef PJanssen het volgende:
Gaat het hier nou om de 240x128 of de 128x128 ?
Vind het in het geval van de 128x128 wel interessant om te volgen, want die ligt binnenkort op de deurmat :)
Het gaat over deze: [topic=521976/15/25]

256x128 dus. Deze is aangestuurd met de SED1330, die twee waar jij het over hebt hebben een t6963 controller.

[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 16:34 schreef CyeZ het volgende:

[..]

Het gaat over deze: [topic=521976/15/25]

256x128 dus. Deze is aangestuurd met de SED1330, die twee waar jij het over hebt hebben een t6963 controller.
AH, heeft die ook een beetje dezelfde functies ?

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 16:25 schreef Creepy het volgende:
en had nog ergens een site in mijn bookmarks (thuis dan... niet oip m'n werk) met daarin ook een goeie uitleg, welke pin waar zit, hoe aan te sturen etc. (van de LPT poort dus)
ik gok dat je deze bedoeld?

http://www.doc.ic.ac.uk/~ih/doc/par/doc/regpins.html
Op maandag 17 juni 2002 16:34 schreef CyeZ het volgende:
die twee waar jij het over hebt hebben een t6963 controller.
Beter opletten die 128x128 heeft 'n t6963c, de 240x128 is 'n sed1330 based apparaat.

• Creepy

Creepy

Die bedoelde ik niet, maar is wel een goeie ja.. zal em ff posten zodra ik thuis ben..

• CyeZ
  • Laatst online: 10-09 03:41

CyeZ

Vroem vroem!!!

Op maandag 17 juni 2002 16:56 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Beter opletten die 128x128 heeft 'n t6963c, de 240x128 is 'n sed1330 based apparaat.
Van die 128x128 klopt het iig, over die 240x128 halen ze in die andere inkooptopic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/521038/) non-stop de twee controllers door elkaar. Het is iig 1 van die twee, t6963c of SED1330. :+

[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet

Verwijderd

http://www.doc.ic.ac.uk/~ih/doc/par/
dat is een makkelijke site om te kijken welke pin & welk adress

• Creepy

Creepy

Op maandag 17 juni 2002 17:14 schreef LAuWe het volgende:
http://www.doc.ic.ac.uk/~ih/doc/par/
dat is een makkelijke site om te kijken welke pin & welk adress
En die bedoelde ik :)

• Creepy

Creepy

Op maandag 17 juni 2002 17:10 schreef CyeZ het volgende:

[..]

Van die 128x128 klopt het iig, over die 240x128 halen ze in die andere inkooptopic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/521038/) non-stop de twee controllers door elkaar. Het is iig 1 van die twee, t6963c of SED1330. :+
Die kleine is dus de t6963c en de "grote" is de SED1330.
Tenzij Kazz nog een andere leverancier heeft gevonden, maar ik dacht van niet.. anders ff aan Kazz vragen...

• blackangel
Thnx allemaal.

Helaas is m'n engels nog niet zo goed (vwo3, over 3 maander vwo4 :) ) dus ik denk dat ik hier pas in de vakatie mee ga beginnen. Maar alles wat eerder is is meegenomen.

* blackangel gaat nu pas opzoek naar een lcd-tje

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 17:55 schreef Creepy het volgende:

[..]

En die bedoelde ik :)
hehe, dit had ik er van gemaakt(ff wat combineren en rippen enzo.....) >:)
http://ra2modding.virtualave.net/lpt.html

• Creepy

Creepy

Op maandag 17 juni 2002 18:07 schreef LAuWe het volgende:

[..]

hehe, dit had ik er van gemaakt(ff wat combineren en rippen enzo.....) >:)
http://ra2modding.virtualave.net/lpt.html
*copy* *paste* *save* >:)

Verwijderd

met die inverted, betekend dat gewoon dat op pin 1,11,14 en 17, als ik die hoog zet dat ze dan laag zijn. m.a.w. ze zijn altijd hoog totdat ik ze hoog zet, want dan worden ze laag (aha :D )

• Creepy

Creepy

Op maandag 17 juni 2002 18:48 schreef LAuWe het volgende:
met die inverted, betekend dat gewoon dat op pin 1,11,14 en 17, als ik die hoog zet dat ze dan laag zijn. m.a.w. ze zijn altijd hoog totdat ik ze hoog zet, want dan worden ze laag (aha :D )
Yep....

• decramy

decramy

hoe staat het ermee??

• Creepy

Creepy

Eehh.. in mijn geval staat het er NIET mee
Heb nog steeds m'n LCD's niet binnen..... *zucht*

Verwijderd

Hoe staat het er mee?
Ik heb nog steeds geen werkend sed1330 display, de gene die ik heb krijg ik geen fatsoenlijke voeding voor elkaar (word 'n beetje van hot naar her gestuurd voor m'n max724/26 maar ik heb 'm bijna nu denk ik :) ) , dat $7.50 display gaat nog wel even duren en iets anders heb ik nog niet op het oog, kortom op het sed1330 software front ligt het hier een beetje stil (naja alleen de sed1330 supp, de rest van de ontwikkeling (t696c,hd4xxx,serial,ect) gaat rustig verder), volgens mij is zotty de enige met 'n werkende sed1330 momenteel.

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 11:39 schreef decramy het volgende:
hoe staat het ermee??
Hier goed, aansturing werkt al 100% in m'n plugin-in :)

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 18:11
Op woensdag 19 juni 2002 12:09 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen werkend sed1330 display, de gene die ik heb krijg ik geen fatsoenlijke voeding voor elkaar (word 'n beetje van hot naar her gestuurd voor m'n max724/26 maar ik heb 'm bijna nu denk ik :) ) , dat $7.50 display gaat nog wel even duren en iets anders heb ik nog niet op het oog, kortom op het sed1330 software front ligt het hier een beetje stil (naja alleen de sed1330 supp, de rest van de ontwikkeling (t696c,hd4xxx,serial,ect) gaat rustig verder), volgens mij is zotty de enige met 'n werkende sed1330 momenteel.
daar ken ik ook niets aan doen. ik probeer hem zo snel mogelijk hier te krijgen.

Verwijderd

Daar ken ik ook niets aan doen. ik probeer hem zo snel mogelijk hier te krijgen.
Daar twijfel ik ook niet aan, ik vind het zowiezo een top actie die je doet, was totaal niet verwijtend bedoeld, als je het toch zo opgevat hebt.. well dont :Y)

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 18:11
Op woensdag 19 juni 2002 12:15 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Daar twijfel ik ook niet aan, ik vind het zowiezo een top actie die je doet, was totaal niet verwijtend bedoeld, als je het toch zo opgevat hebt.. well dont :Y)
en ik ben weer blij dat jullie er progjes voor maken want daar heb ik geen kaas van gegete

• Creepy

Creepy

Ieder zo z'n vak he.... maar (bijna) alles valt leren natuurlijk

• TDLofCC
is die source trouwens ... "OPEN" source ... ?
Want als de besturing werkt ... wil ik er ook wel naar kijken ;)

Ben niet zo goed in coden, maar met voorbeelden kom ik een heel eind ...

BTW, ik hoef dus NIET het volledige programma, alleen wat info en de aansturings sourcecode ... Kan ik me eigen proggies schrijven voor me eigen LCD :D

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Creepy

Creepy

Op woensdag 19 juni 2002 12:40 schreef TheDarkLord666 het volgende:
is die source trouwens ... "OPEN" source ... ?
Want als de besturing werkt ... wil ik er ook wel naar kijken ;)

Ben niet zo goed in coden, maar met voorbeelden kom ik een heel eind ...

BTW, ik hoef dus NIET het volledige programma, alleen wat info en de aansturings sourcecode ... Kan ik me eigen proggies schrijven voor me eigen LCD :D
Als ik er ondersteuning voor maak in de Linux versie van LCDInf (en ik denk van wel), dan is dat opensource. De windows versie is NIET opensource...

• TDLofCC
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh ... :*)

Wil je er geld aan gaan verdienen ofzo :?

Verwijderd

Ofjuist voorkomen dat iemand anders het doet met zjin code, het spijt me maar het aantal cut'n'pasters "wow kijk eens wat een cool programma *IK* gemaakt heb" ligt op het windows platform nou eenmaal veel hoger.

• blackangel
Op woensdag 19 juni 2002 12:56 schreef Creepy het volgende:

[..]

De windows versie is NIET opensource...
:'(
Kun je dan niet misschien een keer een soort "handleiding" maken. Ik wil zelf dolgraag een lcdprogje maken (zoals hierbovern ergens al staat) omdat ik niet wil patsen met progjes van andere. Linux valt af om te installeren omdat mijn pc anders niet "compitable" genoeg is met andere pc (werkstukken van andere overnemen etc. :) )

[slijmmode]
Please kun je kijken of je een handleiding kan maken zodat ik en een heleboel andere er ook mee aan de slag kunnen?
[/slijmmode]

Verwijderd

De handleiding die je zoekt is eigenlijk gewoon het datasheet van de betreffende controller,het niet geven van source is overigens niet het zeldfe als je helemaal niet willen helpen met het aansturen van je lcd, als je vragen hebt over de aansturing kommaar op zowel ik als creepy (je vind het toch niet erg dat ik ook ff uit jouw naam spreek creep?) helpen je graag er mee zolang je zelf maar bereid bent enige moeite te doen ("geef me nou maar gewoon cut'n'paste code" zit er echt niet in).

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:24

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Op woensdag 19 juni 2002 12:09 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Je moet ff hierheen gaan. Kan je onderaan een sample aanvragen (tot max 6 artikelen) en dan krijg je van dat onderdeel er gratis(!!!) 2 thuis gestuurd.
Heb ik van de week ook gedaan voor 2 max chippies, en die zijn nu onderweg naar Nederland :)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Wat voor max moet het nou zijn een 724, 726, 629 of nog wat anders?? :?
misschien beter als je alleen antwoord als je het zeker weet, anders wordt mn verwarring alleen maar groter

Verwijderd

724 of 726 maakt niet zo veel uit, getronics (leverancier van display) heeft ze op vooraad (wist de getronics meneer mij te vertellen) maar duurt ff voor ze dat bij display ook door hebben (toch gek dat ik al meer dan dag wacht op iets wat ik in 5 mins had uitgezocht..)

• TDLofCC
Op woensdag 19 juni 2002 14:54 schreef Yarvieh het volgende:
Ofjuist voorkomen dat iemand anders het doet met zjin code, het spijt me maar het aantal cut'n'pasters "wow kijk eens wat een cool programma *IK* gemaakt heb" ligt op het windows platform nou eenmaal veel hoger.
Mwoah ... ja dat is ook weer zo ...
Bah, vervelende Windows gebruikers :P

Naja, dan w8 ik lekker op je programma ;)

Verwijderd

als dat met die site echt werkt weet dan iemand ook wat hiermee bedoelt wordt
What application are you requesting samples for? *Required
Annual potential purchase volume (numeric values only) *Required
mijn engels is niet zo best en babylon geeft ook niet echt een begrijpelijk antwoord >:)

Verwijderd

What application are you requesting samples for? *Required
Voor welke toepassing bestel je de samples. (kortom wat ga je er mee doen?)
Annual potential purchase volume (numeric values only) *Required
Hoeveel denk je er op jaar basis af te gaan nemen.

Goh... zou dat sample request dan toch niet voor particulieren bedoeld zijn..

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 16:04 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Goh... zou dat sample request dan toch niet voor particulieren bedoeld zijn..
zou het dan errug zijn om een niet bestaand bedrijf op te geven en gewoon 0 op jaarbasis af te nemen???
met een beetje geluk is die bestelling volledig geautomatiseerd zodat je m zo kan omzeilen

• Creepy

Creepy

Op woensdag 19 juni 2002 15:21 schreef Yarvieh het volgende:
De handleiding die je zoekt is eigenlijk gewoon het datasheet van de betreffende controller,het niet geven van source is overigens niet het zeldfe als je helemaal niet willen helpen met het aansturen van je lcd, als je vragen hebt over de aansturing kommaar op zowel ik als creepy (je vind het toch niet erg dat ik ook ff uit jouw naam spreek creep?) helpen je graag er mee zolang je zelf maar bereid bent enige moeite te doen ("geef me nou maar gewoon cut'n'paste code" zit er echt niet in).
Nee hoor.. geeft niet (in dit geval dan :) ). En ben het er 100% mee eens.

Ik heb er wel eens aan zitten denken om een vrij uitgebreide tutorial te maken voor de aansturing van een HD44780 LCD (en later uitbreiden met andere LCD's), met daarin stukken Delphi en C code.

Veel te weinig tijd... dus ben er nog niet aan toe gekomen. De opzet van het document wordt dan wel zo dat ik EXPRES gaten laten vallen, die je dus zelf zal moeten opvullen (oftewel: geen 100% copy&paste code!), om dus de copy&paster's tegen te gaan.

De reden die Yarvieh al aangaf voor de Windows versie is ook voor mij dus de reden om de windows versie NIET opensource te maken. Geld verdienen is niet de bedoelding nee. LCDInf zowel de windows versie als de linux versie blijven freeware.. Misschien dat ik voor sommige features laat betalen (ik kan een leuk dealtje maken met een module die beurs koersen ophaalt en toont), maar de rest blijft gewoon freeware.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:24

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Op woensdag 19 juni 2002 16:11 schreef pppeter het volgende:

[..]

zou het dan errug zijn om een niet bestaand bedrijf op te geven en gewoon 0 op jaarbasis af te nemen???
met een beetje geluk is die bestelling volledig geautomatiseerd zodat je m zo kan omzeilen
Ik heb gewoon een fictief bedrijf ingevult en 10 als verwachte afname (het is verwacht en je zit er dus niet aan vast, want je wilt het eerst ff testen :))

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• C@SP
  • Laatst online: 21-11 16:50

C@SP

Biertje ??

Volgens Dallas/Maxim zijn mijn IC's onderweg :) Dat noem ik nog eens service, gratis 2 exemplaren om te testen. :P

Ik laat het wel weten als ze er zijn.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

ik heb ze ook besteld

• PLeX
Op woensdag 19 juni 2002 12:09 schreef Zotty het volgende:

[..]

Hier goed, aansturing werkt al 100% in m'n plugin-in :)
Kijk... er staat nu dus een aansluit schema in het andere topic, maar nu wil ik wel ff een schema van jou.. dan weet ik tenminste zeker dat ie het doet.

Ook zou ik graag weten waar ik dat dlportio downloaden kan... of is dit geen freeware.

Hoi.

• Allanon
  • Laatst online: 20:50

Allanon

appearance is overrated

Op woensdag 19 juni 2002 23:53 schreef PLeX het volgende:

[..]

Kijk... er staat nu dus een aansluit schema in het andere topic, maar nu wil ik wel ff een schema van jou.. dan weet ik tenminste zeker dat ie het doet.

Ook zou ik graag weten waar ik dat dlportio downloaden kan... of is dit geen freeware.
is freeware: http://gfxlcd.schijf.org/ staat ie wel bij lcd aansturing

met dank aan Mr.ChronoM & Zotty voor de site ;)

Verwijderd

Tada, het linkje :)
HG25504 (SED133x) aansluitschema
Op donderdag 20 juni 2002 00:22 schreef Allanon het volgende:
is freeware: http://gfxlcd.schijf.org/ staat ie wel bij lcd aansturing

met dank aan Mr.ChronoM & Zotty voor de site ;)
Graag gedaan (ook namens Mr.ChronoM :)). De site moet nodig weer eens uitgebreid worden, dus als er nog speciale wensen zijn...

• Allanon
  • Laatst online: 20:50

Allanon

appearance is overrated

Op donderdag 20 juni 2002 09:22 schreef Zotty het volgende:

Graag gedaan (ook namens Mr.ChronoM :)). De site moet nodig weer eens uitgebreid worden, dus als er nog speciale wensen zijn...
Strax natuurlijk weer een geweldige tutorial hoe je een LCD op je USB-poort aansluit :P

Verwijderd

[..]

dit was met de search makkelijk te vinden! (en denk dat het ook wel op de site van Zotty en Mr.ChronoM staat)
maar evengoed: http://www.driverlinx.com/DownLoad/DlPortIO.htm

• blackangel
Op woensdag 19 juni 2002 15:21 schreef Yarvieh het volgende:
("geef me nou maar gewoon cut'n'paste code" zit er echt niet in).
Oke, kan ik me voorstellen. Misschien kun je dan een keer een voorbeeld maken. Als je alleen de tijd erop laat weergeven denk ik niet dat er veel tevreden zijn om echt als progje te laten draaien op je LCD. Maar als je dit als voorbeeld gebruikt, zo van "hoe stuur ik de LPT aan" en "hoe welke informatie wenst een LCD te ontvangen" dan denk ik dat er toch heel veel mensen tevreden zijn. Iedereen leert alleen van voorbeelden. Een klokje oid lijkt me dan een goed voorbeeld. Kun je dat alsjeblieft doen. Iemand anders die een LCD-tje weet te programmeren is ook goed.

edit:

Opensource dan he

• Creepy

Creepy

Whehe... jij zegt nu iets wat ik dus helemaal NIET wil doen..

Het "moeilijkste" voor de meeste die zelf een LCD aan willen sturen, is juist de aansturing van het LCD. Een progje maken dat wat info ergens vandaan haalt is vrij snel te maken. Voorbeelden genoeg op het net (MSDN!! Om er maar 1 te noemen). De aansturing, daar wordt het wat moeilijker omdat er weinig voorbeelden van zijn.. en een compleet voorbeeld is weer cut&paste code..

Resultaat? Er wordt wat code heen en weer gesleept, en tada.. kijk eens wat IK heb gemaakt... en de makers van de voorbeelden voor het gemak maar ff vergeten.... :r

Ik HEB een compleet voorbeeld van de aansturing van een LCD (een HD44780 in dit geval), maar dat is de source van de Linux versie, en die is helemaal in C geschreven...
Toch krijg ik nog regelmatig vragen om aub de WINDOWS versie opensource te maken.. blijkbaar wordt er de moeite niet genomen om de source van de Linux vesie ff te bekijken. Zelf voor een beginnende programmeur is de source van de aansturing redelijk makkelijk om te zetten naar welke taal dan ook. Heb je toch een complete aansturing, terwijl je dan nog niet eens hoeft te snappen wat er nu precies naar de LPT poort wordt gestuurd!!!!! Maar blijkbaar is dit teveel moeite en zal ik nog wel vaker de vraag krijgen om het opensource te maken.

Van alle vragen die ik heb gehad wat betreft source, ging het om source voor de Windows versie en er was er niet 1 bij met een goede onderbouwing waarom ik het opensource zou moeten doen! Niet 1!!! Het is de meeste mensen die het mij hebben gevraagd vaak maar om 1 ding te doen.. met zo weinig mogelijk moeite een aansturing hebben, waarvan ze ok de source hebben (closed source componenten voor HD44780 aansturing zijn ook te vinden!)

De windows versie van LCDinf krijg ondersteuning voor de SED1330. De driver hiervan wordt NIET opensource... mocht ik ondersteuning ook in de Linux versie inbakken (die kans is groot aangezien ik zelf voornamelijk Linux draai), wordt dat wel opensource..

Als je geen LCD driver kan programmeren, en toch een LCD progje wil maken zoek je maar een closed source driver, of doe je maar moeite om het te begrijpen. En zo moeilijk is het schrijven van een LCD driver nou ook weer niet..als ik het kan, waarom jij dan niet?

Voorbeelden geven vindt ik prima... ik wil ook uitleg geven hoe ik het heb gedaan, maar kant en klare code zul je van mij nagenoeg niet zien...

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 19:06 schreef Creepy het volgende:

Het "moeilijkste" voor de meeste die zelf een LCD aan willen sturen, is juist de aansturing van het LCD. Een progje maken dat wat info ergens vandaan haalt is vrij snel te maken. Voorbeelden genoeg op het net (MSDN!! Om er maar 1 te noemen). De aansturing, daar wordt het wat moeilijker omdat er weinig voorbeelden van zijn.. en een compleet voorbeeld is weer cut&paste code..

Resultaat? Er wordt wat code heen en weer gesleept, en tada.. kijk eens wat IK heb gemaakt... en de makers van de voorbeelden voor het gemak maar ff vergeten.... :r

Ik HEB een compleet voorbeeld van de aansturing van een LCD (een HD44780 in dit geval), maar dat is de source van de Linux versie, en die is helemaal in C geschreven...
Toch krijg ik nog regelmatig vragen om aub de WINDOWS versie opensource te maken.. blijkbaar wordt er de moeite niet genomen om de source van de Linux vesie ff te bekijken. Zelf voor een beginnende programmeur is de source van de aansturing redelijk makkelijk om te zetten naar welke taal dan ook. Heb je toch een complete aansturing, terwijl je dan nog niet eens hoeft te snappen wat er nu precies naar de LPT poort wordt gestuurd!!!!! Maar blijkbaar is dit teveel moeite en zal ik nog wel vaker de vraag krijgen om het opensource te maken.

Van alle vragen die ik heb gehad wat betreft source, ging het om source voor de Windows versie en er was er niet 1 bij met een goede onderbouwing waarom ik het opensource zou moeten doen! Niet 1!!! Het is de meeste mensen die het mij hebben gevraagd vaak maar om 1 ding te doen.. met zo weinig mogelijk moeite een aansturing hebben, waarvan ze ok de source hebben (closed source componenten voor HD44780 aansturing zijn ook te vinden!)

De windows versie van LCDinf krijg ondersteuning voor de SED1330. De driver hiervan wordt NIET opensource... mocht ik ondersteuning ook in de Linux versie inbakken (die kans is groot aangezien ik zelf voornamelijk Linux draai), wordt dat wel opensource..

Als je geen LCD driver kan programmeren, en toch een LCD progje wil maken zoek je maar een closed source driver, of doe je maar moeite om het te begrijpen. En zo moeilijk is het schrijven van een LCD driver nou ook weer niet..als ik het kan, waarom jij dan niet?

Voorbeelden geven vindt ik prima... ik wil ook uitleg geven hoe ik het heb gedaan, maar kant en klare code zul je van mij nagenoeg niet zien...
helemaal mee eens! ik weet nog toen ik begon met het programmeren voor mijn lcd. ik was net zoals jij beschrijft. ik kan me ook nog herinneren dat ik je source heb doorgespit, maar liever een "windows-versie" zou hebben. gelukkig heb je dat niet gedaan en ik moest zelf verder zoeken. toen ben ik er langzaamaan achter gekomen (ook dankzij een aantal ppls hier op GoT ;) ) maar nu snap ik het ook en kan ik zo een beetje alles maken wat ik maar wil. alles wat ik tot nu toe heb gemaakt heb ik echter wel opensource gedaan. de gedachte erachter is dat ik niet zo een geweldige programmeur ben en als iemand dan wat verbeteringen in mijn gepruts kan aanbrengen dan leer ik daar ook weer van. ik heb de source wel niet gewoon maar ergens op internet staan, maar als iemand mij mailt dan geef ik het meestal wel. Ik denk dat het trouwens beter is als er een guide of how-to zou komen over het proggen voor een lcd met alleen de basis en ook zoveel mogelijk overlaten aan de lezer zelf. ik heb er momenteel echter niet de tijd voor :(. maar that's just my 2 cents :)

• blackangel
Op donderdag 20 juni 2002 19:06 schreef Creepy het volgende:

Oke. Ik heb je linuxversie gedownload. Dan heb ik nu nog 1 vraag (misschien komen er later meer). Aangezien ik zelf geen linux draai/heb weet ik ook niet hoe de code in elkaar zit. Is deze heel erg anders of valt dat allemaal wel mee qua aansturing lcd/lpt?

edit:

Vergeleken met windows dan he

• Creepy

Creepy

Bekijk eerst die source maar eens dan...of je nou een LCD aansturing voor windows of Linux maakt, dat verschilt nauwelijks..

hint: lcdfunctions.c... raad eens waarom die zo heet :)

edit:
Ow ja.. de timing in de linux versie op m'n site is traaahaaaag ;)

• PLeX
Word ChronoGrafX ook ondersteunend gemaakt voor de sed1330??? Zou heeeeeeel mooi zijn

Hoi.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hmm.. ik heb denk ik iets gevonden maar weet niet of het nuttig is... zie hier en dan onder AVR.

* Gutteguttegut is nog onbekend met programmeren :(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• TDLofCC
Op donderdag 20 juni 2002 19:19 schreef LAuWe het volgende:

[..]

... de gedachte erachter is dat ik niet zo een geweldige programmeur ben en als iemand dan wat verbeteringen in mijn gepruts kan aanbrengen dan leer ik daar ook weer van. ik heb de source wel niet gewoon maar ergens op internet staan, maar als iemand mij mailt dan geef ik het meestal wel ...
Nou dan krijg je straks mail ;-)
Ben ook niet zo goed, maar min + min = plus ;-)

Mocht het nou niks worden, ga ik natuurlijk ook nergens mijn naam in/opzetten ... :+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste