InderOk na een weekje prutsen heb ik dan eindelijk mijn eerst redelijk werkende lcd-app (VB) voor een 256x128 sed1330 lcd.
Aangezien het wel redelijk werkt maar verder niks bijzonders doet (je kan zelf wat tekst op het scherm zetten) heb ik besloten om de source hier maar neer te planten, ik denk (hoop) dat dit vooral interessant is voor mensen die met init-procedures, lpt-commandos en DLportIO zitten te klooien.
Als je het progje wil gebruiken moet je wel ff DLportIO installen maar dat zou geen probleem moeten zijn. Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar ik heb voor mijn lcd het schema van
http://www.lcdscherm.tk gebruikt...
Verder hoop ik ook een beetje feedback te krijgen op de app, bijv over het clearen van het scherm, dit duurt bij mij ontzettend lang maar bij bijv Powerlcd staat alles zo op het scherm? Zal wel met mijn sleep functie te maken hebben? Ook wat betreft het scrollen, daar kom ik niet helemaal uit...
En inderdaad, het is niet erg netjes geprogt maar ook wat dat betreft zijn alle tips welkom. Ik hoop dat er mensen zijn die hier wat aanhebben, aangezien ik hier nogal lang mee heb zitten klooien

De link:
Download
Edit:
Inderdaad, die sleep 2 in de lcdout functie kan gewoon weg... scheelt een stuk
[
Voor 4% gewijzigd door
DRAFTER86 op 22-11-2002 15:39
]