"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Achappey > Ziet er mooi man
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ow thanks!achappey schreef op 14 augustus 2002 @ 23:04:
[...]
Hier vandaan.
Is nog wel meer zooi te vinden trouwens...
Just try, ik draai het op een Celly 1000@1240 met een Geforce3 Ti200 en ik vind het speelbaar. Maar dat laatste is geloof ik nogal variabel.ND schreef op 14 augustus 2002 @ 23:05:
[...]
Ow thanks!Is dit veel FPS vretend? (ziet eruit vaniet
)
ALLES OP VOLND schreef op 14 augustus 2002 @ 22:59:
Blackhole > Nice pics! Op hoeveel staat jouw Scenery Density?
Achappey > Ziet er mooi man
ALleen wel nu ff op 16 bits
Want mijn FS 2K2 flipt een beetje
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GroteFS2k2.JPG[/img]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Hey bedankt!Anoniem: 43578 schreef op 14 augustus 2002 @ 12:29:
[...]
Das serverinfo. Moet je wel de nieuwste versie hebben. Er zit dan een gauge bij met bijbehorende installatieprogramma die dan de gauge in je vliegtuig zet. Echt supermakkelijk. Hij 'tuned' ook je rw, echt een handig hulpmiddel.
Blackhole schreef op 14 augustus 2002 @ 23:16:
[...]
ALLES OP VOL
ALleen wel nu ff op 16 bits
Want mijn FS 2K2 flipt een beetjeomdat hij nu wel richting de 6 gig gaat
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GroteFS2k2.JPG ]afbeelding[/url]]

JA dat doe ik ook welGilly schreef op 14 augustus 2002 @ 23:25:
6 GIG, zit ik net boven, regelmatig defragmenteren, heel regelmatig.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Toch nog ff de landing op runway 31R op Budapest geprobeerd. ILS klopt daar wel volgens mij

En ik heb nog een test beloofd van de rest van VFR Airfields Free. Vanavond stonden de fields van EDTM (Saulgau) en EDTU (Mengen-Hohentengen) op het programma. Alle vier airfields liggen redelijk dicht bij elkaar in Zuid-Duitsland, tegen de grens met Zwitserland aan.
Onderweg van EDTD (Donauerschingen-Willingen, wanneer maken die Duitsers nou eens gewoon korte namen

Uit het raampje zie je EDTM waar we later nog langs gaan

De baan op EDTU was ultrakort, ik meen iets van 1200 ft, en mn approach was veel te hard en te hoog dus daar heb ik geen pics van kunnen nemen. Wel van de taxiway:

Ha, hier was ik net aan toe!

Hmm, die andere verslaving mag ik hier dan weer niet uitoefenen... rare jongens die duitsers

Ok, zo zien de parkeerplekken er hier uit. Tijd voor een AFCAD voor dit vliegveld.

Weer opgestegen van EDTD, nu om te landen op EDTM. Traffic pattern, who cares, gewoon na opstijgen direct een bocht van 90 graden

Toch best aardig om wat rond te kijken, laag bij de grond (ik meen 3000 ft)

Ha, daar is ons airfield in zicht.

Met dit warme weer heb ik veel zin in een frisse duik in dit recreatieplasje, maar laat ik toch eerst maar landen

Taxiway EDTM

De toren van het vliegveld, en wat toeschouwers die mij staan te

Blijkbaar heeft de vliegclub ter plaatse een open haard in huis

Ja hoor, deze scenery mag blijven. FF wat afcadjes uitpoepen en dan zijn we compleet. Er is genoeg te zien in de omgeving, en er zijn genoeg downloads van airfields hier in de buurt (jawel, ik ben een verzamelaar
Stond ook net op Rwy 32L maar dan sta je standaard naast de rwy. Dus voor de standaard scenery zou je dus wle op de rwy gekomen zijn.rdluca schreef op 14 augustus 2002 @ 23:51:
VATSIM was een ramp vanavond, ATC problemen met de server, mijn pc die vastloopt op msn.
Toch nog ff de landing op runway 31R op Budapest geprobeerd. ILS klopt daar wel volgens mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is dit optelossen met een afcad. Ik ga aan het werk
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/aa.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/bb.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/cc.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/dd.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/ee.jpg[/img]
Ja ik was nog ff aan het klooien met welke versie's je nou moest installeren. Ik had nu die van 131Mb + de Fix en dan de FS2002 versie er overheen want de update wilde er niet overheen ofzordluca schreef op 14 augustus 2002 @ 23:51:
VATSIM was een ramp vanavond, ATC problemen met de server, mijn pc die vastloopt op msn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dat nu weer gedelete en alleen de Fs2002 versie (die van 83MB) erop staan. Morgen eens ff kijken of ie het nu wel goed doet
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Anoniem: 61113
ok, even serieus, het is de LHshop natuurlijk. En dat staat voor Luchtvaart Hobby Shop, dus je kan zelf wel even nagaag of ze er veel zullen hebben of niet.
cabin crew, yellow door selectors, automatic
Anoniem: 8911
Anoniem: 43578
bij voorbaat dank!
Inderdaad, als je het uitlegt doen ze dat best.ND schreef op 14 augustus 2002 @ 21:37:
[...]
Maak maar ff contact met een piloot zeker, netalsof die een wildvreemde zijn charts gaat geven
En iedereen kent toch wel in zijn directe kennissenkring een piloot of iemand die een piloot kent? Pap anders in de trein naar Schiphol eens aan met zo'n meisje in zo'n schattig rood of blauw pakje.
Tsjek je hotmailAnoniem: 43578 schreef op 15 augustus 2002 @ 09:22:
ND: Kan je waar we het gisteravond over hadden naar me hotmail sturen???
bij voorbaat dank!![]()
Hier een paar pics. Ik mocht zelfs nog in de verkeerstoren, maar er was niet echt veel te controllen, want er waren geen vliegtuigen........
Wel een gekke helikopter die een paar keer langs de toren vloog voor een paar plaatjes, gekke malloot!!!!

Waar kan je die AirbusA340 halen met flexwings?
Je ziet nog de standaard taxiways en rwy's. En je ziet het van de nieuwe. dus alles door elkaar
Oplossing? Of heb ik het in de verkeerde volgorde geinstalleerd?
Lijkt me dat je niet de Exclude parameters hebt toegevoegd aan de scenery.cfg.The_FrankO schreef op 15 augustus 2002 @ 13:05:
Ik heb een probleem met Budapest2002
Je ziet nog de standaard taxiways en rwy's. En je ziet het van de nieuwe. dus alles door elkaar
Ik haal tussen de 10 en 15 fps. Hij staat ook begrensd tot 15 fps. Dus ik heb de hele tijd lekker stabiel rond de 15ND schreef op 15 augustus 2002 @ 12:20:
J063 > Hoeveel FPS haal je aan de gate, en dan view van buitenaf, volledig uitgezoomd?
Waar kan je die AirbusA340 halen met flexwings?
Welke heb je geinstalleerd? Volgens mij moet je alleen BUD-ME 2002 installeren. Dus probeer dat eens zou ik zeggen.The_FrankO schreef op 15 augustus 2002 @ 13:05:
Ik heb een probleem met Budapest2002
Welke versie heb jij nou geinstalleerd Rdluca?
Departure and climb
At the gate:

Ready for push back and start-up:

Taxiing to RWY 31R:

Ready for take off:

Positive climb, gear up!

Climbing to cruise level via ERGOM SID:

Cruise flight
Arriving at initial cruiselevel 370:

FMC PROGRESS page1:

FMC PROGRESS page2:

Spot view:

31NM to Top of Descent:

Descend, approach and arrival
Descend via REKKEN arrival RWY 19R:

Approaching the Holding at ARTIP to reach FL070:

Into the Holding:

Exiting ARTIP Holding for Spijkerboor SPY VOR:

Turning to Locator OA ILS RWY 19R:

Intercepting the Localizer:

Fully established on the ILS:

Seconds before touchdown:

Bad touchdown by the Autoland (winds probably to VAR):

Vacating the RWY:

At the gate, engines off:

Nice pics!!!!!Rateltje schreef op 15 augustus 2002 @ 13:18:
Verslagje van vanmorgen, KLM3200: Budapest LHBP - Amsterdam EHAM.
Departure and climb
*knip*
Cruise flight
*knip*
*knip*
En nu kom je op msn want ik heb je nodig!
Nog ff een screenie van mij van het vliegveld voor Frank_O. Kan jij (Leon) en Frank_O misschien ook zo'n screenie maken? Dan kunnen we kijken welke versie installeren nou het beste is.

Anoniem: 43913
1) Hoe hebben jullie kunnen instellen dat jullie telkens aan de gates kunnen vertrekken??
2) Waar kan ik plannetjes vinden van airports zodat'k niet in het rond aan't taxiën ben? (op het net wel, want ik ben pas in die luchtvaartshop in Schiphol geweest en daar is het vrij duur)
1) Als je een airport kiest kan je onderaan links de runway kiezen, als je dan nog verder naar beneden scrolled kan je gates kiezen.Anoniem: 43913 schreef op 15 augustus 2002 @ 14:14:
Een aantal vraagjes:
1) Hoe hebben jullie kunnen instellen dat jullie telkens aan de gates kunnen vertrekken??
2) Waar kan ik plannetjes vinden van airports zodat'k niet in het rond aan't taxiën ben? (op het net wel, want ik ben pas in die luchtvaartshop in Schiphol geweest en daar is het vrij duur)
2)Je zou fsnav kunnen gebruiken, die gebruik ik altijd om te taxien
En Leon waarom kom je nou niet online, moet je wat vragen
Ik kan niet op MSN komen, ben 'bezet' (you know
Maar E-mielen kan altijd

Ultra moderne cockpit... met ...

... peroscoop

En hier was het toestel nog heel...

Ik heb er geen pics van (helaas) maar ik heb dinsdag een aantal uurtjes mogen spelen met dit apparaat op de SAS Flight Academy in Stockholm:

"leuk speelgoed" om het zo maar ff te zeggen
bennierex schreef op 15 augustus 2002 @ 15:42:
Woei, ben hier een tijdje niet meer geweest (vakantie e.d.), maar leuk om te zien dat het hier nog steeds goed gaat
Ik heb er geen pics van (helaas) maar ik heb dinsdag een aantal uurtjes mogen spelen met dit apparaat op de SAS Flight Academy in Stockholm:
[afbeelding]
"leuk speelgoed" om het zo maar ff te zeggen
Damn das een vet ding zeg! Heb je niet ff gevraagt waar je die bouwdoos kan kopen?
Woei! Een echt Dr. Snuggles interieurmeuh schreef op 15 augustus 2002 @ 14:37:
Tijd voor wat nostalgie
Ultra moderne cockpit... met ...
... peroscoop
En hier was het toestel nog heel...
En toch is Charles Lindbergh ermee de Atlantic overgevlogen.
Voor de liefhebbers een mooie site: http://www.charleslindbergh.com/
Maarre..... geen pics van de 'landing'?
Helaas, ze hadden toen der tijd nog geen MONROE vering, ik knalde iets te hard neer
Helaas hebben ze er geen bouwdozen van. Je kan hem echter wel compleet voorgebouwd kopen, maar da's IETS boven m'n budgetMcFlipp schreef op 15 augustus 2002 @ 15:45:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn das een vet ding zeg! Heb je niet ff gevraagt waar je die bouwdoos kan kopen?Bij de Bart Smit hebben ze veel bouwpakketten, misschien hebben ze deze ook wel
Anoniem: 30271
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een rv-8 model voor in fs2002.
Weten jullie misschien waar ik zoiets vandaan kan halen?
hier is en voorbeeld:
http://www.vansaircraft.com/public/rv-8int.htm
dit is een homebuilt kit...deze ga ik zelf maken en erin les krijgen, daarom is het wel leuk om alvast een beetje te oefenen.
Hebbbie meer gegevens dan ?bennierex schreef op 15 augustus 2002 @ 16:22:
[...]
Helaas hebben ze er geen bouwdozen van. Je kan hem echter wel compleet voorgebouwd kopen, maar da's IETS boven m'n budget
want ik zou het wel willen weten waar je die dingen kanten klaar kan kopen ?
Bij de De Havilland Canada, type Dash 8-300Blackhole schreef op 15 augustus 2002 @ 17:27:
[...]
Hebbbie meer gegevens dan ?
want ik zou het wel willen weten waar je die dingen kanten klaar kan kopen ?

Klopt als een bus
Alleen zijn de simulators volgens mij te verkrijgen bij CAE.
Verdere text bij screenie's komt na de vlucht terug naar EHAM samen met Terwee.

klasse pics rateltjeRateltje schreef op 15 augustus 2002 @ 13:18:
Verslagje van vanmorgen, KLM3200: Budapest LHBP - Amsterdam EHAM.
Departure and climb
At the gate:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ready for push back and start-up:
[afbeelding]
Taxiing to RWY 31R:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ready for take off:
[afbeelding]
Positive climb, gear up!
[afbeelding]
Climbing to cruise level via ERGOM SID:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cruise flight
Arriving at initial cruiselevel 370:
[afbeelding]
FMC PROGRESS page1:
[afbeelding]
FMC PROGRESS page2:
[afbeelding]
Spot view:
[afbeelding]
31NM to Top of Descent:
[afbeelding]
Descend via REKKEN arrival RWY 19R:
[afbeelding]
[afbeelding]
Approaching the Holding at ARTIP to reach FL070:
[afbeelding]
Into the Holding:
[afbeelding]
Exiting ARTIP Holding for Spijkerboor SPY VOR:
[afbeelding]
Turning to Locator OA ILS RWY 19R:
[afbeelding]
Intercepting the Localizer:
[afbeelding]
Fully established on the ILS:
[afbeelding]
Seconds before touchdown:
[afbeelding]
Bad touchdown by the Autoland (winds probably to VAR):
[afbeelding]
Vacating the RWY:
[afbeelding]
[afbeelding]
At the gate, engines off:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
ik zit aldoor op allerlij toetsen te drukken maar heb de juiste nog niet kunnen vinden..
CRTL+E, in 99% van de gavallenpascald schreef op 15 augustus 2002 @ 20:54:
Hoe kun je een deur open krijgen van een vliegtuig?
ik zit aldoor op allerlij toetsen te drukken maar heb de juiste nog niet kunnen vinden..
als ik CRTL+E toets, gebeurt er iets met de motoren....
Anoniem: 43913
Anoniem: 51137
Heb geen zin om vanaf pagina 9 heel het volgende deel door te gaan lezen
Dus vraag ff: zijn er nog drastische veranderingen geweest? Of mensen met nieuwe videokaart ofzo zou ook leuk zijn voor de plaatjes.......
Heb toch nog ff kunnen vliegen op mijn vakantie boven Zeeland, rondvlucht gemaakt met Cessna 172. Mocht zelf ook nog even vliegen, die piloot was namelijk net klaar met zijn opleiding bij de KLS en gaat waarschijnlijk komend voorjaar voor de KLM vliegen op het vliegtuig waar hij voor nodig is, misschien wel 777... En omdat me pa had gezegd dat ik piloot wilde worden en voorin zat, zei hij boven na verloop van tijd: "Als je piloot wilt worden, zal je toch echt zelf moeten vliegen, dus ga je gang", en dat was wel ff grappig
Al met al een aardige vakantie gehad en lees dit deel wel ff door.
ps: Het leukste van de vlucht waren nog de steep turns die die even maakte, 2 G
Welcome back Uncle-SamAnoniem: 51137 schreef op 15 augustus 2002 @ 21:17:
Zo, ik ben weer terug
Heb geen zin om vanaf pagina 9 heel het volgende deel door te gaan lezen
Dus vraag ff: zijn er nog drastische veranderingen geweest? Of mensen met nieuwe videokaart ofzo zou ook leuk zijn voor de plaatjes.......
Heb toch nog ff kunnen vliegen op mijn vakantie boven Zeeland, rondvlucht gemaakt met Cessna 172. Mocht zelf ook nog even vliegen, die piloot was namelijk net klaar met zijn opleiding bij de KLS en gaat waarschijnlijk komend voorjaar voor de KLM vliegen op het vliegtuig waar hij voor nodig is, misschien wel 777... En omdat me pa had gezegd dat ik piloot wilde worden en voorin zat, zei hij boven na verloop van tijd: "Als je piloot wilt worden, zal je toch echt zelf moeten vliegen, dus ga je gang", en dat was wel ff grappig
Al met al een aardige vakantie gehad en lees dit deel wel ff door.
SHIFT+E ?pascald schreef op 15 augustus 2002 @ 21:06:
Lukt me nog niet echt....
als ik CRTL+E toets, gebeurt er iets met de motoren....
https://valid.x86.fr/xhfd5e
CRTL + SHIFT + F1Anoniem: 43913 schreef op 15 augustus 2002 @ 21:09:
Ik heb nu al duizend keren het kneeboard doorgenomen en nu moet'k een héél genante vraag stellen, hoe zet'k de motoren uit?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Raad eens waar ik vanmiddag was geweest?........
Jajaja, Luchtvaart Hobby Shop!!!
Het was best rustig op Schiphol (lees : DOOIE BOEL
Mjah ik ga ff douchen en dan ff een vluchtje doen (moet ff met LAGO EHAM instellingen kloten
J063 > Hoe staan je instellingen dat je 15FPS krijgt?

Igg niet 2e hands, ik heb niet gekeken naar nieuwe, maar de iets grotere formaat (van 3,50 per stuk) hadden volgens mij wel op High Altitude 1-2 Europe, maar dit weet ik niet 100% zekerBolk schreef op 15 augustus 2002 @ 21:59:
ND! ik ga zaterdag.. geen high alt 1 en 2? das mooi zaad.. die moet ik hebben
Anoniem: 55387
Dat zijn de Jeppesen kaarten, kijk eens bij die van de DoD H5-H6Bolk schreef op 15 augustus 2002 @ 21:59:
ND! ik ga zaterdag.. geen high alt 1 en 2? das mooi zaad.. die moet ik hebben
Maar weet iemand dus waar ik hem kan downloaden?
Weet ik niet, je kan ze ook denk ik niet meer nieuw kopen, maar later (als ik groot ben, duurt dus nog heel langBolk schreef op 15 augustus 2002 @ 22:09:
Kosten die dingen nieuw dan?
Oeps, sorry.Bolk schreef op 15 augustus 2002 @ 22:15:
Ik heb het over Jeppensen kaarten, en niet over ouderwetse planes
Ik heb mijn beta afcad voor budapest af. Als er een paar kunnen testen zal er eerder een full release komen
Als je wilt testen kun je me via msn vinden anders hier anders mail
Uncle-sam welcome back
't stond een paar pagina's terug, was 7 euro nogwat volgens mij...Bolk schreef op 15 augustus 2002 @ 22:15:
Ik heb het over Jeppensen kaarten, en niet over ouderwetse planes

DoD?Anoniem: 55387 schreef op 15 augustus 2002 @ 22:07:
[...]
Dat zijn de Jeppesen kaarten, kijk eens bij die van de DoD H5-H6
Bolk > Die van Jeppesen kosten 7,95 per stukko
Ehm, eerst zaterdag ff charts halen, daarna via MSN enzoRateltje schreef op 15 augustus 2002 @ 22:58:
[...]
Dat lijkt wel Bulgaars![]()
Moet ik je nog instrueren morgen met vliegen en ATC?
Contact me even op l.brouwer3@chello.nl
En check ook mijn lage FPS op EHAM

Please help me, ik sta op het punt om mijn PC iets pijnlijks te laten ondergaan.....
Departement of Defence en die kosten EUR 3,40 per stuk
De buitenkant
De binnekant (gedeelte dan hè
Bolk schreef op 15 augustus 2002 @ 22:59:
[...]
Ehm, eerst zaterdag ff charts halen, daarna via MSN enzo

Dus als het kan even mailen en dan morgen evt. verder via RW.
Rateltje schreef op 13 augustus 2002 @ 16:34:
Ik word wel een beetje![]()
![]()
![]()
van de manier waarop de meerderheid hiero met de kennis omtrent flightplanning, airways, sids en stars omgaat. Ik ga hier maar eens een tutorial over schrijven denk ik.
Anoniem: 37518 schreef op 13 augustus 2002 @ 16:56:
[...]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! GOED PLAN!!
Gezien deze berichten ga ik dit weekend maar eens beginnen. Ik denk dat het een site-je gaat worden.Blackhole schreef op 13 augustus 2002 @ 16:59:
[...]
Ja dat lijkt me wel handig dat er een iets komt waar je ze van af kan lezen of zo .. Want echt in FS2002 PRO zitten ze niet echt in
Want weet 1 van JUllie misschien ook waarom die SID enSTAR wel eens veranderd woord , en waar heeft dat mee te maken ?
O ik zal even MSN aanzetten dan bwv uitzondering, het staat in mn nickBolk schreef op 15 augustus 2002 @ 23:22:
Ik weet van nix Ratel?
Anoniem: 37518
De PIC heb ik inmiddels redelijk door.. Al wilde ik net landen op EHAM en kon op 2000 ft de LOC niet intercepten, nou ja dan maar op APP drukken... Werkte ook niet. Enig idee hoe dit kan???Rateltje schreef op 15 augustus 2002 @ 23:27:
[...]
[...]
[...]
Gezien deze berichten ga ik dit weekend maar eens beginnen. Ik denk dat het een site-je gaat worden.
Ik nu het merendeel de LOC en G/S handmatig gevlogen, omdat de AP niet naar behoren werkte (altijd de G/S probz) Dan doe ik meteen AP uit.....

Engine Start

Engines started

Ready for pushback

Pushing back

Taxieing to runway 34L

Toch handig zo'n afcad

Ready for takeoff!

Zo het gas erop!

Bye bye Rome!

Twee climb plaatjes

Aangekomen op onze cruize altitude

Hij niet te dichtbij komen he jij!

Luxembourg onder ons

Zo de daling ingezet

Zeeland, voor zover je het kan zien

Bochtje draaien

Wat is die Martinair toch mooi!

Nog een bochtje...

En links ziet u zestienhoven, nog meer links vindt u op...

De ATC vindt het ook goed dat we op runway 06 zullen gaan landen

Established on the localizer

App aan

Gear down and locked!

Zo geland, taxie to gate

Cold and dark
Twee probleempjes, net zoals Leon vanochtend kwam ik net op de baan, dus niet helemaal in het midden, iemand een idee waarom?
En m'n co-piloot is volgens mij tijdens de vlucht uit het raam gesprongen want ik hoorde geen stem "500!" "100!" etc Hoe zou dat kunnen?
LOC overshoot? Te laat je APP ingedrukt? Te grote aanvlieghoek?Anoniem: 37518 schreef op 15 augustus 2002 @ 23:57:
[...]
De PIC heb ik inmiddels redelijk door.. Al wilde ik net landen op EHAM en kon op 2000 ft de LOC niet intercepten, nou ja dan maar op APP drukken... Werkte ook niet. Enig idee hoe dit kan???
Kies maar
Ik kies voor alle drie...Rateltje schreef op 16 augustus 2002 @ 00:16:
[...]
LOC overshoot? Te laat je APP ingedrukt? Te grote aanvlieghoek?
Kies maar
Wat een leuk toestel! Ik heb ff die site zitten doorneuzen, echtAnoniem: 30271 schreef op 15 augustus 2002 @ 16:32:
Hallo,
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een rv-8 model voor in fs2002.
Weten jullie misschien waar ik zoiets vandaan kan halen?
hier is en voorbeeld:
http://www.vansaircraft.com/public/rv-8int.htm
dit is een homebuilt kit...deze ga ik zelf maken en erin les krijgen, daarom is het wel leuk om alvast een beetje te oefenen.
Om je vraag te beantwoorden: flightsim.com heeft een rv-6 en rv-6a in de aanbieding (files rv6_2k2.zip en rv6a_2k2.zip), verder kan ik helaas niets vinden. Beide modellen heb ik direct gedownd. Moet je wel ACS_GPS bij downloaden, ook op avsim te vinden (acsgps20.zip).
Hou me op de hoogte van je vorderingen!
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/blackhole01.jpg[/img]
Anoniem: 37518 schreef op 15 augustus 2002 @ 23:57:
[...]
De PIC heb ik inmiddels redelijk door.. Al wilde ik net landen op EHAM en kon op 2000 ft de LOC niet intercepten, nou ja dan maar op APP drukken... Werkte ook niet. Enig idee hoe dit kan???
Het wordt toch hoog tijd dat er eens wat bijgespijkerd gaat worden als ik dit allemaal lees. LOC en APP die op 2000ft niet werken, McFlipp die naast de baan terecht komt.
Dat ligt in ieder geval niet aan PIC want bovenstaande is bijna onmogelijk met de PIC.
Conslusie: Pilot error

Het doet mij oprecht pijn dergelijk rare ervaringen met PIC te moeten lezen
Inderdaad, Human Factor.rdluca schreef op 16 augustus 2002 @ 10:55:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt toch hoog tijd dat er eens wat bijgespijkerd gaat worden als ik dit allemaal lees. LOC en APP die op 2000ft niet werken, McFlipp die naast de baan terecht komt.
Dat ligt in ieder geval niet aan PIC want bovenstaande is bijna onmogelijk met de PIC.
Conslusie: Pilot error![]()
![]()
Luca, (goeiemorgen iedereen trouwens) als jij nou een tut schrijft over Navigatie (je bent bent immers toch heeeeel druk met schrijven op dit moment als het goed is
JAJAJA wrijf het nog even in!!rdluca schreef op 16 augustus 2002 @ 10:55:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Conslusie: Pilot error![]()
![]()
Je kan het ook anders zien; wees opgelucht/blij dat er steeds meer mensen zijn die verknocht raken aan de PIC.... en uberhaupt vragen stellen. Er zullen er genoeg zijn die dit niet doen en de PIC weer opzij schuiven!!
De jeugd??? Hmmz... voel me niet meer aangesproken..Rateltje schreef op 16 augustus 2002 @ 11:29:
[...]
Inderdaad, Human Factor.
Luca, (goeiemorgen iedereen trouwens) als jij nou een tut schrijft over Navigatie (je bent bent immers toch heeeeel druk met schrijven op dit moment als het goed is)......... Ik begin van het weekend met die van Flightplanning, die twee zijn nauw verwant aan elkaar. Zo kunnen we de jeugd misschien toch nog een zedelijke opvoeding meegeven.

Hmmmmzzz plaatje van Leon:Rateltje schreef op 16 augustus 2002 @ 11:29:
[...]
Inderdaad, Human Factor.
Luca, (goeiemorgen iedereen trouwens) als jij nou een tut schrijft over Navigatie (je bent bent immers toch heeeeel druk met schrijven op dit moment als het goed is)......... Ik begin van het weekend met die van Flightplanning, die twee zijn nauw verwant aan elkaar. Zo kunnen we de jeugd misschien toch nog een zedelijke opvoeding meegeven.

Raar zeg mijn rechter wiel kwam PRECIES zo neer alleen dan zat ik aan de andere kant van de baan. (ik landde ook op een andere baan). Dusse Human Factor?

Ik vindt het een beetje snel geoordeeld, want ik deed PRECIES wat Leon en Rdluca mij geleerd hebben, dus dan zou de fout alsnog bij jullie zitten. Dit is trouwens geen flame ofzo, maar ik vindt het wat makkelijk geoordeeld, van: "Ohh Human factor, die kerel kan niet vliegen, simpel"
Dit topic is gesloten.