[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.365 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Blackhole schreef op 21 augustus 2002 @ 20:32:
HELP wie ken mij aan het proggie helpen TTOOL .
Want kan het niet vinden op AVSIM :(
Heb je msn? Vind ik altijd wat makkelijker voor dit soort dingen
achappey schreef op 21 augustus 2002 @ 20:31:
Hya, The_Franko, ik gebruik naast PAI ook gewoon WorldAI2 omdat het luchtruim anders beetje leeg is. Op de unofficial site van PAI vin dje heel veel repaints en schedules die al klaar zijn, met een beetje creativiteit is dat alles best leuk te combineren. Uiteraard zorft WorldAI2 nog steeds voor veel planes maar ik ga ervan uit dat alles toch langzaam vervangen wordt door PAI... ;)

Ik doe trouwens ook alles handmatig is volgens mij toch het simpelst...
Dus jij hebt WorldAI2 en PAI samen? En nog wat fp's die te vinden zijn op de ftp?

Ik wist wel dat er heel veel repaint zijn van de PAI planes daarom zat ik ook aan worldai2 tedenken :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Blackhole schreef op 21 augustus 2002 @ 20:32:
HELP wie ken mij aan het proggie helpen TTOOL .
Want kan het niet vinden op AVSIM :(
Heb hem ff op me webserver gezet voor je...
http://achappey.demon.nl/TrafficTools.zip

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Dus jij hebt WorldAI2 en PAI samen? En nog wat fp's die te vinden zijn op de ftp?
Yeah, indeed. Als het kan de unofficial fp's van hun ftp anders worldai. En als er een unofficial fp uit komt verwijder ik de worldai fp's gewoon. :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16

Delphi32

Heading for the gates of Eden

The_FrankO schreef op 21 augustus 2002 @ 16:45:
[...]
Maar heb jij dat VFR verkeer naar kleine airports? Dan zou ik nl graag ook willen vind ik wel leuk als wat kleinere planes langs komen :) Alleen niet op grote vliegvelden omdat ik ziek word van die go-arounds :(
Ja, heb ik ook gedaan. Eerst alle rotzooi eruit, en toen met afcad towers gemaakt op EHAL, EHLE, EHHO, EHTE en EHHV, toen gewoon wat club-vluchtjes van en naar al deze vliegvelden gemaakt. Een Cessna Skywagon die op 9000 wat para's dropt boven EHHV, eentje die al die vliegvelden eens per week aandoet en meer van die rommel. Als ik start op EHLE moet ik opschieten wil ik voor die Piper-180s de baan op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50738

mensen

dit is voor de mensen die geinterresserd zijn in de uchtmacht en dat soort dingen zoals sam.

Vanavond - Nederland 2 - 21.28

de wereld van .... De lucht macht

(eo) Met een KDC10 wordt een F-16 al vliegend in de lucht bijgetankt

excuses als dit te veel off-topic is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:38
THX...

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50738

Gaat dit topic niet dicht??

of gaan jullie nu door tot de 2000 posts??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51137

Wie wilt deel 33 aanmaken?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mag ik het doen, dan vraag ik het ff aan een modje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, ik ben weg tot 2200 uur, dus tot dan moet iemand anders nieuw deel maken als deze dicht gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43578

Zo net een vlucht gemaakt op IVAO van EGLL naar schiphol. conclusie: IVAO is veel relaxter dan VATSIM :P en veel meer controllers online :P. er was schiphol app, schiphol twr en ground :P
Ik ben hier nog wel meer te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Anders gebruik je de edit knop

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:38
Anoniem: 43578 schreef op 21 augustus 2002 @ 21:36:
Zo net een vlucht gemaakt op IVAO van EGLL naar schiphol. conclusie: IVAO is veel relaxter dan VATSIM :P en veel meer controllers online :P. er was schiphol app, schiphol twr en ground :P
Ik ben hier nog wel meer te vinden :)
Ja ik zag je gaan, zo vanaf halverwege. Zag er netjes uit, jammer van dat je de localiser net ff voorbij ging, maar dat was jou fout niet :)

IVAO ben ik nu ook aan het uitluisteren, doe ik nu 2 avonden en mijn bescheiden advies, VATSIM in de MS prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:03
en dicht, op naar deel 33!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.