22 pics van de multiplayer op VATSIM van toenet, EHBK - EHAM, bij mij ging het goed maar ook slecht tegelijk.
1)Mijn windindicatie bleef haken > zie ook de pics naar de windsreport
2)In eerste instantie toene r geen EHAM ATC aanwezig was wilden we op Runway06 landen, maar toen kwam er ATC en vervolgens omgeleid naar runway19. Ik was opweg om de LOC te onderscheppen

En toen zij ie "GA939, Direct to OA" Ikke dus FMC tevoorschijn, typ OA in, LSKL1 op de LEGS page, HOPPAA!! 5 pagina's van een waslijst met alleen maar waypoints die OA heten....hms tjsha kiez maar, wellekuh???

Gelukkig wist J063 me te helpen door heel snel de ADF freqency door te geven, en dat gaat best traag hoor je ADF invoeren

ondertussen was ik de LOC al een klein stukkie voorbij

pfiew
3)Toen de de AP de GS wou intercepten, dook die toch met zijn neus omlaag (mijn snelheid was goed) en toen kreeg ie hem na 30 seconden er niet meer uit, heb ik maar overgenomen....
Owjah, toen ik 19R de LOC nadat ik hem miste wou onderscheppen zegt ATC "il vector you to 06" Ik heb dus een heel rondje om EHAM gevlogen
Ik heb nog 2 problemen :
1) Als ik AA aanzet, dan kan ik vanuit Fullscreen mijn chatscherm EN mijn MenuBalk (die bereikbaar is met Enter resp. ALT) niet meer tevoorschijnhalen.
The-Franko heb jij hie rook last van?
2)
Delphi32 > Screenshooter doet het niet als ik hem verklein tot een systray (en soms als ik hem vooraf normaal minimaliseer) Ook als ik Resize optie gebruik, dan doet ie het niet (bij beide word de pic in een temp.BMP gezet, terwijl ik voor JPG kies)