Creatief zijn is tegenwoordig ook verbodenBiedzjee schreef op 12 september 2002 @ 17:32:
Tja, ik weet niet of de chauffeur van de trein dat voor me wil doen
Ik niet, net mail gehad en ik ben nog nieteens aangesloten. Als ik dan bij sommige in hun signature zie dat ze bijvoorbeeld 28-08 aangesloten zijn en 10-09 het pakketje hebben ontvangen krijg ik opeens heel weinig vertrouwen
Ik niet.....................................tot zover!
www.heinemanss.nl
JEP PAKKETJE IS BINNEN
(6310 + 3870)
OI OI OI (16e op de post gedaan)
JAAAAAaadjazete schreef op 13 september 2002 @ 12:12:
JEP PAKKETJE IS BINNEN(6310 + 3870)
Bij mij een briefje dat de post een pakketje heb van gsmstunter !!!
(16e verzonden)
EDIT:
VANDAAG DUS WEER EEN LADING!!!
YES, pakketje gehad...
Hebben jullie ook een italiaanse uitvoering ?
Kan ik updaten/upgraden zodat 'ie in het Nederlands/Engels komt ?
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Congrats allemaal.
Ik heb m nu anderhalve week, en ik kan vertellen dat het een ongelofelijk handig speeltje is.
Ik heb m nu anderhalve week, en ik kan vertellen dat het een ongelofelijk handig speeltje is.
Start -> Settings -> System -> Regional SettingsBiedzjee schreef op 13 september 2002 @ 12:52:
YES, pakketje gehad...
- B.L.A.A.T. -
Dat zijn de datum/tijd/valuta instellingen... Maar de tekst is overal italiaans ! Zelfs het opstarten... De doos... De manuals....TheFruitNerd schreef op 13 september 2002 @ 12:53:
Congrats allemaal.
[...]
Start -> Settings -> System -> Regional Settings
Hehe, dat is lekker dan!Biedzjee schreef op 13 september 2002 @ 13:01:
[...]
Dat zijn de datum/tijd/valuta instellingen... Maar de tekst is overal italiaans ! Zelfs het opstarten... De doos... De manuals....
Ik heb alles in het engels. De manuals zijn in meerdere talen, zowel engels als nederlands, spaans, italiaans etc.
Beetje raar allemaal.
- B.L.A.A.T. -
Dadelijk mijn pakketje ophalen bij postkantoor (net briefje gevonden)
(Handig als je familie bij postkantoor werkt , die bellen als pakje van de vrachtwagen weer op postkantoor is)
(Handig als je familie bij postkantoor werkt , die bellen als pakje van de vrachtwagen weer op postkantoor is)
Als je vandaag het briefje hebt gehad, kun je m pas morgen ophalen helaaz.RaZoRhEaD schreef op 13 september 2002 @ 13:06:
Dadelijk mijn pakketje ophalen bij postkantoor (net briefje gevonden)
Heeft iemand trouwens al meegedaan aan de actie van gsm.nl?
- B.L.A.A.T. -
22-7 besteld (gsm.nl) net gebeld en ze gaan vandaag de gsm's opsturen ....eindelijk. Alleen mijn ME45 niet op voorraad dus wordt het maar een S45
Hoop alles maandag wel binnen te krijgen
Hoop alles maandag wel binnen te krijgen
www.heinemanss.nl
Lees nog eens..TheFruitNerd schreef op 13 september 2002 @ 13:07:
[...]
Als je vandaag het briefje hebt gehad, kun je m pas morgen ophalen helaaz.
Heeft iemand trouwens al meegedaan aan de actie van gsm.nl?
familie bij de post.. na de ronde levert de vrachtwagen pakjes op postkantoor af..en ze zouden me bellen als dat is gebeurd..
Zo zie je maar, snel lezen is nooit goedRaZoRhEaD schreef op 13 september 2002 @ 13:28:
[...]
Lees nog eens..
familie bij de post.. na de ronde levert de vrachtwagen pakjes op postkantoor af..en ze zouden me bellen als dat is gebeurd..

Daarom bij deze:

- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
Welke software en games heb je erop staan? Wat zijn je ervaringen erover?TheFruitNerd schreef op 13 september 2002 @ 12:53:
Congrats allemaal.
[...]
Start -> Settings -> System -> Regional Settings
....Nog steeds wachtend op mijn iPAQ...
Wil trouwens ook mee doen aan de actie van gsmshop.nl....is dit te vertrouwen?
Verwijderd
Ik bestel er 2 bij gsmshop.nl zodra ik mijn ipaq binnenheb
dan kan ik er gewoon nix meer aan verliezen! Denk wel te vertrouwen maar waarschijnlijk krijg je je geld pas heel laat terug, aan de reacties op TV te lezen
Binnen!
Gewoon de engelstalige versie, met alle boekjes in verschillende talen, waaronder Nederlands
Even wat feiten:
- 6 abo's
- Gefaxt 18 augustus (dat is op een zondag)
- 11-9 een factuur van O2 binnengekregen
- Aangesloten sinds 27-8 volgens de factuur
- Vandaag (13-9) binnen gekregen
GSMstunter bedankt
Gewoon de engelstalige versie, met alle boekjes in verschillende talen, waaronder Nederlands
Even wat feiten:
- 6 abo's
- Gefaxt 18 augustus (dat is op een zondag)
- 11-9 een factuur van O2 binnengekregen
- Aangesloten sinds 27-8 volgens de factuur
- Vandaag (13-9) binnen gekregen
GSMstunter bedankt
Wéééér wachtenkieskes schreef op 13 september 2002 @ 18:54:
[...]
Ik ook nog niet hoor.
Aanvraag ligt nog bij 02 zeggen ze..
volgende week![]()

Verwijderd
Weet iemand wanneer de volgende partij de deur uit gaat?!
Grote kans dat ik d'r dan bij zit
Grote kans dat ik d'r dan bij zit
HELLUP!!
Me Ipaq zit vast...
Ik heb hem 1uur opgeladen daarna kreeg ik de mededeling dat de batterij vol was. Ik ben nu wat gaan spelen en ik deed de ipaq aan het uit. En het viel me op dat als ik de aan/uit knop langer ingedrukt hield dat ik dan van een gekleurd beeld ging naar een donker heel zwak beeld. Echter nu zit ie daarin en kan er niet meer uit. Het klokje loopt ook niet en geen enkele toets doet het nog. Wat moet ik doen?
Ik heb nu al 15minuten het laatste beeld op mijn pocketpc staan. En dan heel vaag...
Me Ipaq zit vast...
Ik heb hem 1uur opgeladen daarna kreeg ik de mededeling dat de batterij vol was. Ik ben nu wat gaan spelen en ik deed de ipaq aan het uit. En het viel me op dat als ik de aan/uit knop langer ingedrukt hield dat ik dan van een gekleurd beeld ging naar een donker heel zwak beeld. Echter nu zit ie daarin en kan er niet meer uit. Het klokje loopt ook niet en geen enkele toets doet het nog. Wat moet ik doen?
Ik heb nu al 15minuten het laatste beeld op mijn pocketpc staan. En dan heel vaag...
O2 is wel lekker vaag bezig. Toch vrij wat mensen die voor 20-25augustus besteld hebben hebben hem nu wel binnen denk ik? Terwijl er ook nog mensen zijn (ik ook helaas) die eerder besteld hebben, maar die zelfs nog bij O2 onaangesloten liggen. Dat gaat dan dus minstens nog 2 weken duren
Ik zelfs als een van de eersten op 14 augRickbv schreef op 13 september 2002 @ 23:30:
O2 is wel lekker vaag bezig. Toch vrij wat mensen die voor 20-25augustus besteld hebben hebben hem nu wel binnen denk ik? Terwijl er ook nog mensen zijn (ik ook helaas) die eerder besteld hebben, maar die zelfs nog bij O2 onaangesloten liggen. Dat gaat dan dus minstens nog 2 weken duren

Dit is nu juist het probleem van gsmstunter en van ons (gratistelecom)
O2 stuurt de mensen wel alvast een factuur, maar ons geen bevestiging van aansluiting.
Wij moeten als het ware dan weer wachten op het (vaak boze) telefoontje van de klant, waar zijn spullen blijven, en dat ze ons weer wantrouwen....
Bellen wij als dealer O2 op.... Is ook het enige wat ze kunnen zeggen: "we werken eraan meneer....." Meer krijg je niet los..
Dit is dus ook het enige wat we door kunnen geven aan de klanten, en dus heeft het inderdaad ook weinig zin.
Het was een leuke actie, alles gratis. Maar heb er wel de *** van gekregen. Ik wil stoppen, alles netjes afwerken, maar krijg daar de mogelijkheid niet toe.
En inderdaad voor die paar tientjes winstmarge, moeten er veel telefoontjes gepleegd worden.....
En ik mag het niet zeggen, maar ik ben bang dat de bonus ook weer een zware vertraging op zal gaan lopen....
Goedkomen doet het wel, maar opschieten niet!
We kunnen beter met z'n allen eens een keer goed gaan zeuren/klagen bij O2. Ik doe mee in ieder geval!
Gepost door George op 14/09 11:53 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
tot op heden geen rekening, geen bevestiging, geen simkaarten en geen hardware.
Formulier is opgestuurd (fax) op 21 augustus.
Misschien dat Coen wel een standaard bevestiging per meel, fax of post zou kunnen sturen?
Zou denk ik niet teveel werk zijn en veel mensen gerust stellen of hun bestelling daadwerkelijk is binnen gekomen.
Maar ik blijf positief !!
Gepost door gsmstunter.nl op 14/09 15:48 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
Helaas kunnen wij niet alle mensen een mailtje sturen of even bellen dit zou veeel te veeeeel tijd kosten voor alles is gedaan, maar als mensen via info@gsmstunter.nl hun vraag stellen met bedrijfsnaam dan kunnen wij dit gemakkelijk nakijken wat de status van de bestelling is.
Nogmaals sorry van het ongemak, maar het ligt helaas niet aan ons maar aan O2 door de trage afhandeling van de aanvragen. Wij hopen spoedig alles te kunnen afwerken.
met vriendelijke groet
GSMstunter
Coen Hendriks
O2 stuurt de mensen wel alvast een factuur, maar ons geen bevestiging van aansluiting.
Wij moeten als het ware dan weer wachten op het (vaak boze) telefoontje van de klant, waar zijn spullen blijven, en dat ze ons weer wantrouwen....
Bellen wij als dealer O2 op.... Is ook het enige wat ze kunnen zeggen: "we werken eraan meneer....." Meer krijg je niet los..
Dit is dus ook het enige wat we door kunnen geven aan de klanten, en dus heeft het inderdaad ook weinig zin.
Het was een leuke actie, alles gratis. Maar heb er wel de *** van gekregen. Ik wil stoppen, alles netjes afwerken, maar krijg daar de mogelijkheid niet toe.
En inderdaad voor die paar tientjes winstmarge, moeten er veel telefoontjes gepleegd worden.....
En ik mag het niet zeggen, maar ik ben bang dat de bonus ook weer een zware vertraging op zal gaan lopen....
Goedkomen doet het wel, maar opschieten niet!
We kunnen beter met z'n allen eens een keer goed gaan zeuren/klagen bij O2. Ik doe mee in ieder geval!
Gepost door George op 14/09 11:53 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
tot op heden geen rekening, geen bevestiging, geen simkaarten en geen hardware.
Formulier is opgestuurd (fax) op 21 augustus.
Misschien dat Coen wel een standaard bevestiging per meel, fax of post zou kunnen sturen?
Zou denk ik niet teveel werk zijn en veel mensen gerust stellen of hun bestelling daadwerkelijk is binnen gekomen.
Maar ik blijf positief !!
Gepost door gsmstunter.nl op 14/09 15:48 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
Helaas kunnen wij niet alle mensen een mailtje sturen of even bellen dit zou veeel te veeeeel tijd kosten voor alles is gedaan, maar als mensen via info@gsmstunter.nl hun vraag stellen met bedrijfsnaam dan kunnen wij dit gemakkelijk nakijken wat de status van de bestelling is.
Nogmaals sorry van het ongemak, maar het ligt helaas niet aan ons maar aan O2 door de trage afhandeling van de aanvragen. Wij hopen spoedig alles te kunnen afwerken.
met vriendelijke groet
GSMstunter
Coen Hendriks
Attentie!
Als iedereen die meegedaan heeft zich ff wel aanmelden op die pagina kunnen we een beetje in de gaten houden wie wat heeft besteld, op welke manier, en evt. wanneer ontvangen.Nou, na het nodige progwerk van een echte n00b is er dan eindelijk een mede-ipaq-ontvangers-status-pagina gemaakt. Hij is echter nog niet helemaal bug-proof denk ik, dus maak er aub geen misbruik van maar meld het gewoon ff. Waarschijnlijk bouw ik er ook nog wel een paar uitbereidingen in, suggesties zijn altijd welkom natuurlijk.
De server is ook een verhaal apart op een XS4ALL basic ADSL lijntje, we zien wel hoe het loopt
Het adres: http://80.126.46.12/ipaq/
Ik staat erbij op die site
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
[quote]Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:58:
[...]
Welke software en games heb je erop staan? Wat zijn je ervaringen erover?
quote]
Games:
- Argentum (C&C clone met nice graphics)
- Fifa 2002
- Strip poker
- Snails (Zeer nice-looking worm clone)
- Spotme (Find-IT van die photoplay machines)
- Tennis Addict
Tools
- GPRS Traffic counter (bijhouden hoeveel je gprs traffic is)
- nPOP (alleen titels van mails binnen halen,daarna de rest)
- Ircce (irc client)
- JS Landscape (kan je je scherm in andere resoluties gooien endraaien etc.)
- Running voice GSM (SMS'en + Nummers draaien etc. vanaf PDA)
- TomTom routeplanner met benelux maps (ik wil eigenlijk Tom Navigator)
- Tv Remote controller
- Dashboard (andere today page)
- Wis bar (veranderd de totale look.
Werkt allemaal lekker en is handig. enige dat ik nu nog erop wil is TomTom navigator (evt. met een GPS)
[...]
quote]
Games:
- Fifa 2002
- Strip poker
- Tennis Addict
Tools
- Ircce (irc client)
- Tv Remote controller
Werkt allemaal lekker en is handig. enige dat ik nu nog erop wil is TomTom navigator (evt. met een GPS)
und waar vinden we die software, is er niet eoa handige pagina waar alle free en shareware voor pocketpc op staan? laatst bij tucows zat er niet veel interresants tussen voor mijn gevoel.......
Freeware is er ook bijna niet voor de pocket pc
jackel zal wel te laat zijn, maar is die actie nog?
ik zie hem zosnel niet en links die ik hier vind zijn dood
plies help?
ik zie hem zosnel niet en links die ik hier vind zijn dood
plies help?
komen er nog van die acties?
ik wil ook een PDA en nieuwe nokia my old 3210 died yesterday
Dan moet je de site van gsmstuner goed in de gaten houden.jackel7007 schreef op 15 september 2002 @ 18:56:
komen er nog van die acties?
En natuurlijk GoT ook.
- B.L.A.A.T. -
't Lijkt erop dat ik gisteren half gedumpt ben door m'n vriendin (waar ik vandaag precies 14 maanden mee heb / had), dus die iPaq - waar ik nog steeds op wacht - zou me aardig wat afleiding bezorgen... Still waiting...
hey kut voor je dude, ik heb ook fikse ruzie's afgelopen week...
ze heeft alle beloftes ooit ongeveer verbroken op de meest klote manieren.
dus kweet wel beetje wat je voelt,
sterkte m8
kwou dak ook een iPaq kreeg maar kwas te laat voor deze actie
alles zit tegen ..
dus kweet wel beetje wat je voelt,
sterkte m8
kwou dak ook een iPaq kreeg maar kwas te laat voor deze actie
alles zit tegen ..
jackel7007 schreef op 15 september 2002 @ 22:07:
hey kut voor je dude, ik heb ook fikse ruzie's afgelopen week...
offtopic:
Tjek m'n site in m'n signature maar 's en zet je speakers aan... That's how I feel right now... Or would like to feel..
Tjek m'n site in m'n signature maar 's en zet je speakers aan... That's how I feel right now... Or would like to feel..
Verwijderd
[quote]RaZoRhEaD schreef op 15 september 2002 @ 11:24:
Kan ik vast alle software downloaden, heb ik weer wat te doen in afwachting op mijn iPAQje
Hoe kom je aan deze software?Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:58:
[...]
quote]
Games:
- Fifa 2002
- Strip poker
- Tennis Addict
Tools
- Ircce (irc client)
- Tv Remote controller
Kan ik vast alle software downloaden, heb ik weer wat te doen in afwachting op mijn iPAQje

Als tip voor (toekomstige) ipaq gebruikers: www.pocketpc-club.nl Een site + forum vol met Ipaq en andere PocketPC gebruikers!
nou wil ik me bijschrijven op die site maar ik kan nergens een formpje vinden waarop ik me kan bijschvrijven bij die xs4all adsl n00b site 
ik ben vast blind maar werk momenteel op een mac dus wieweet werkt er iets niet
ik ben vast blind maar werk momenteel op een mac dus wieweet werkt er iets niet
Faabster: aangezien Jay zich er vandaag nog een keer ingezet heeft met afleveringsdatum 16-09 denk ik dattie nu op de virtuele bahama's zit met z'n ipaqje 
djazete: helemaal onderaan op "aanmelden?" klikken
(anders deze: http://80.126.46.12/ipaq/add.php?action=add )
djazete: helemaal onderaan op "aanmelden?" klikken
Nog nieuwe iPaq'ers? I'm still waiting... Ik heb op de 22ste m'n bestelling (eenmanszaak) doorgefaxt... I want that iPaq!!!
Nee, ik heb mijn iPaq ook nog niet. Terwijl ik ook net als de rest wel een factuur op 11-09 heb ontvangen, en aan de hand van de wachtlijst kan ik zien dat de rest hem wel heeft mogen ontvangen ( http://80.126.46.12/ipaq/ ) die op 11-09 de factuur heeft gekregen.
Ik ben alleen net op die vrijdag verhuisd, en de post verhuisd dan automatisch mee, en ik denk dat ik daardoor een beetje genaaid ben, en dat het pakje nu door nederland heen zweeft....
Ik ben alleen net op die vrijdag verhuisd, en de post verhuisd dan automatisch mee, en ik denk dat ik daardoor een beetje genaaid ben, en dat het pakje nu door nederland heen zweeft....
Ok, dit mailtje stuurde ik:
:
Het volgende antwoordHallo
Ik had 6 O2 abbonementen met een Nokia 6310 en een iPaq op de dag dat je
de formulieren niet meer kon uitprinten besteld. Ik had hem die ochtend
namelijk uitgeprint. Telt mijn bestelling nu nog mee ?
Met vriendelijke Groet,
Jeffrey Teunissen

Tis nu lekker duidelijk of ik hem nou wel of niet krijgals wij de aanvraag op tijd binnen hebben gekregen wel anders niet

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
He JT, je moet je bedrijfsnaam mailen naar info@gsmstunter.nl Dan krijg je gelijk antwoord of hij is binnengekomen of niet. Werkte bij mij ook super snel...
Thanx
Ecodan warmtepomp
Oef, hoe kom je eigenlijk aan software voor de pocketpc?
D'r is bijna geen freeware software...
Dus kopen? Of aardige collega's?
D'r is bijna geen freeware software...
Dus kopen? Of aardige collega's?
Verwijderd
Heeft het nut om O2 op te bellen om te vragen of je daar al in behandeling bent, of je afgekeurd bent en hoelang 't nog duurt voordat gsmstunter 'm terugheeft?!
Probeer het isVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 16:21:
Heeft het nut om O2 op te bellen om te vragen of je daar al in behandeling bent, of je afgekeurd bent en hoelang 't nog duurt voordat gsmstunter 'm terugheeft?!
volgens mij wordt er niemand afgekeurd, of je moet erg in de schulden staan, maar in principe verdient o2 als het goed is geld aan je, dus zullen ze het in 99% van de gevallen wel toekennen, lijkt mij zo...
Dan zou ik toch wel willen weten hoe O2 dat van plan was...
Het lijkt me sterk dat O2 niet weet dat zo'n beetje alle aanvragen die bij gsmstunter vandaan komen:
-meer dan een jaar abonnee zullen blijven
-per maand een aantal minuten / uren zullen gaan bellen
Het lijkt me sterk dat O2 niet weet dat zo'n beetje alle aanvragen die bij gsmstunter vandaan komen:
-meer dan een jaar abonnee zullen blijven
-per maand een aantal minuten / uren zullen gaan bellen
[ Voor 0% gewijzigd door Rickbv op 17-09-2002 21:11 . Reden: kleine verduidelijking ]
En dat O2 's wat bevestigingen (met name die van mij) naar gsmstunter.nl gaat sturen!Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 08:49:
Het wordt weer 's tijd dat de nieuwe levering iPAQ's de deur uit gaat!!!!
[ Voor 0% gewijzigd door Galoptic op 18-09-2002 14:13 . Reden: spelling ]
in een computeridee van 2001 (nr. 10) staan links voor software
o.a. wincecity.com/software.html
o.a. wincecity.com/software.html
Ik heb gebeld met O2, maar echt wijzer word je er niet van:
-Kunnen jullie mij de status van m'n bestelling vertellen?
Nee, daarvoor zult u bij uw dealer moeten zijn. Deze kan middels een speciale dealerstelefoonlijn de status navragen
Grmpff, daar heb je dus ook nix aan...
-Kan ik het rekeningnummer nu of na X-maanden nog wijzigen?
Daarvoor kunt u het best ook even naar uw dealer, dan regelen zij dat. Zij sluiten dagelijks abonnementen af, dus ik denk dat u het daar het beste kunt proberen
Lijkt mij vrij sterk eigenlijk
-Op jullie internet shop staat een S45 icm. 1jarig abo + office zone, hadden jullie niet een actie waarbij office zone bij 2abo's gratis was?
Ummm, dat zou ik zo even niet weten, dat zou ik even bij de Sales afdeling na moeten vragen. Als u even uw gegevens doorgeeft zal ik het even vragen en bellen zij u terug
Ow, das heel handig
Nou, ik weet dus nog niks eigenlijk. Wazige werkwijze daar bij O2
-Kunnen jullie mij de status van m'n bestelling vertellen?
Nee, daarvoor zult u bij uw dealer moeten zijn. Deze kan middels een speciale dealerstelefoonlijn de status navragen
Grmpff, daar heb je dus ook nix aan...
-Kan ik het rekeningnummer nu of na X-maanden nog wijzigen?
Daarvoor kunt u het best ook even naar uw dealer, dan regelen zij dat. Zij sluiten dagelijks abonnementen af, dus ik denk dat u het daar het beste kunt proberen
Lijkt mij vrij sterk eigenlijk

-Op jullie internet shop staat een S45 icm. 1jarig abo + office zone, hadden jullie niet een actie waarbij office zone bij 2abo's gratis was?
Ummm, dat zou ik zo even niet weten, dat zou ik even bij de Sales afdeling na moeten vragen. Als u even uw gegevens doorgeeft zal ik het even vragen en bellen zij u terug
Ow, das heel handig
Nou, ik weet dus nog niks eigenlijk. Wazige werkwijze daar bij O2
Ik begin sterk het idee te krijgen dat O2 geen bevestigingen meer gaat sturen... We moeten nu al ZO lang wachten dat die OP=OP regel van gsmstunter.nl steeds 'geldiger' lijkt te worden...
Ik blijf optimistischGaloptic schreef op 18 september 2002 @ 16:14:
Ik begin sterk het idee te krijgen dat O2 geen bevestigingen meer gaat sturen... We moeten nu al ZO lang wachten dat die OP=OP regel van gsmstunter.nl steeds 'geldiger' lijkt te worden...
Nou, Duncan, laat ik me dan maar bij dat idee scharen: optimistisch blijven... Ze hadden toch iets van +/- 1500 iPaqs, las ik ergens... Zit er vast wel eentje voor mij tussen
Gisteren......Binnen........Drie GSM,s (was wel de actie bij gsm.nl)
Heb maar 2 maanden hoeven te wachten....En na zelf er achter aan te bellen
bleek dat mijn nummer al geactiveerd was maar dat o2 het nog niet had doorgegeven dat alles ok was.
bleek dat mijn nummer al geactiveerd was maar dat o2 het nog niet had doorgegeven dat alles ok was.
www.heinemanss.nl
Voorstel: laten we de info over gsm.nl in een ander topic dan dit houden, om onduidelijkheid te voorkomen... Dus hier alleen gsmstunter.nl mededelingen posten... Dankusheinemans schreef op 19 september 2002 @ 08:07:
Gisteren......Binnen........Drie GSM,s (was wel de actie bij gsm.nl)
Komt er überhaupt nog een levering kun je beter vragen
Kheb nog niks gehoort
, totaal 3 keer meegedaan met 3 verschillende bedrijven, alle keren de 9 abbo versie.
Nog geen rekening of iets gehad.... zou misschien nog eens best kunnen zijn dat der niks is aangekomen
Misschien toch wel slim om keertje te mailen om te vragen hoe het dermee staat....

Nog geen rekening of iets gehad.... zou misschien nog eens best kunnen zijn dat der niks is aangekomen
Misschien toch wel slim om keertje te mailen om te vragen hoe het dermee staat....
Heb vandaag voor de 3e keer gemaild, na 5september, 12september nu dus 19september, een maand na mijn bestelling. Gelukkig een kort en bondig antwoord 

Maar goed, daar ben ik dus weer niet zo blij mee... Dit betekent dus dat ik nog minstens 2-3 weken moet wachten
Ik heb de 19e dan besteld, maar er zijn er zelfs nog van de 12e! Stelletje gekken daar bij O2
Kijk, daar kan menig ambtenaar nog wat van leren!we wachten nog steeds op o2
Maar goed, daar ben ik dus weer niet zo blij mee... Dit betekent dus dat ik nog minstens 2-3 weken moet wachten
Gisteren heb ik een pakketje binnengekregen met enveloppen van O2.
Dit had ik op 31-8 via gsmshop.nl besteld. Zij kunnen dus een aansluiting regelen binnen 2 weken. (En dan komt het voor O2 dus achter alle aanvragen via gsmstunter aan.)
De data op de enveloppen waren 29-7 en 5-8, dus allemaal ruim voor de aanvraag al uitgeprint/klaargemaakt.
Misschien handelt O2 de aanvragen per shop af, dus is de persoon voor GSMstunter op dit moment een beetje overwerkt..........
Dit had ik op 31-8 via gsmshop.nl besteld. Zij kunnen dus een aansluiting regelen binnen 2 weken. (En dan komt het voor O2 dus achter alle aanvragen via gsmstunter aan.)
De data op de enveloppen waren 29-7 en 5-8, dus allemaal ruim voor de aanvraag al uitgeprint/klaargemaakt.
Misschien handelt O2 de aanvragen per shop af, dus is de persoon voor GSMstunter op dit moment een beetje overwerkt..........
Vandaag heeft een zeer aardige dame mij te woord gestaan, en ik ben er een heeeel stuk wijzer van geworden.Rickbv schreef op 18 september 2002 @ 16:14:
Ik heb gebeld met O2, maar echt wijzer word je er niet van:
...
De gratis office zone actie is iig beeindigd, ik weet dus niet hoe ze dat gaan doen met de abonnement aanvragen van GSMstunter.
De overige telefoons die zij leveren bij het ondernemers abonnement stuurt ze me via de email op.
*schocking: Ze kon niets vinden van een aanvraag van mij, ik ben dus heel bang voor een niet doorgekomen bestelling. De email die ze stuurde moest ik even beantwoorden met m'n gegevens, en dan zou zij even opzoeken - if possible - of het is aangekomen.
Ze benadrukte eigenlijk wel dat het het beste is om OF via een echte dealer OF (en dat het liefste) gelijk met O2 contact op te nemen bij het aansluiten van een abonnement.
Degene die nog geen abo's binnen hebben: jongens, ik ben er heeel bang voor

[toevoeging]
Ook vertelde ze me iets over hun werkwijze bij een nieuwe abonnement:
-Gegevens invoeren bla bla bla
-Kredietcheck doen (paar dagen had ze het over)
-Abonnement activeren
Ik begreep eruit dat dit dus een kwestie van een paar dagen was, dus waarom het g*dvers zo lang moet duren?
Eerst gewoon het standaard nummer (0800-1707), maar die vertelden me dat ik terug gebeld zou worden (zie vorige bericht)
Verwijderd
Moet je eigenlijk die O2 abonnementen gebruiken of kan je ze gewoon in de kast gooien? Dus niet dat je per maand een x aantal minuten moet bellen.
En ik heb toevallig vandaag GSMstunter gesproken.
Ze wisten te vertellen dat O2 gestopt is met het leveren van simmkaarten, maar dat er nog een kleine kans is dat de al bestelde kaarten alsnog worden afgeleverd...
Maar als ik de reply van Rickbv lees, ben ik er bang voor...
Ze wisten te vertellen dat O2 gestopt is met het leveren van simmkaarten, maar dat er nog een kleine kans is dat de al bestelde kaarten alsnog worden afgeleverd...
DAMNCutebritney schreef op 19 september 2002 @ 19:09:
Ik bid dat wij hem nog krijgen

Iemand al iets gehoord over wat gsmstunter.nl's commentaar hierop is? M'n bestelling is volgens Ellen & Coen nl. in behandeling bij O2... PleeaaazzzzzzzzRickbv schreef op 19 september 2002 @ 17:20:
[toevoeging]
Ook vertelde ze me iets over hun werkwijze bij een nieuwe abonnement:
-Gegevens invoeren bla bla bla
-Kredietcheck doen (paar dagen had ze het over)
-Abonnement activeren

Ja, en mijne ookGaloptic schreef op 19 September 2002 @ 19:44:
[...]
Iemand al iets gehoord over wat gsmstunter.nl's commentaar hierop is? M'n bestelling is volgens Ellen & Coen nl. in behandeling bij O2... Pleeaaazzzzzzzz

Nou de mijne ook.... 
Je kunt ze een mail sturen van heb ik jou daar...het enige antwoord wat je krijgt is : " In afwachting van O2 of het ligt nu bij O2 of we wachten op de bevestiging van O2 "
Wij krijgen alwel facturen van 28-08...die wij maar moeten betalen van O2, maar hebben nog geen simkaart of wat ontvangen. Laat staan de iPaq. Vind dat wel slechte service van Gsmstunter. Want als je belt naar O2 bevestigen ze dat ik lid ben
( heb de factuur ook al binnen )
Wil niet te negatief zijn...maar...

Je kunt ze een mail sturen van heb ik jou daar...het enige antwoord wat je krijgt is : " In afwachting van O2 of het ligt nu bij O2 of we wachten op de bevestiging van O2 "

Wij krijgen alwel facturen van 28-08...die wij maar moeten betalen van O2, maar hebben nog geen simkaart of wat ontvangen. Laat staan de iPaq. Vind dat wel slechte service van Gsmstunter. Want als je belt naar O2 bevestigen ze dat ik lid ben
Wil niet te negatief zijn...maar...

Verwijderd
Dan heb jij mazzel, jij bent teminste al aangesloten... je zal dus ooit wel simkaarten en dus de Ipaq krijgen, misschien ff wachten....
Maar wij zieligen onder ons, die O2 nog niet heeft bevestigd.... ik ben bang dat 't allemaal niet meer door gaat (na die verhalen!
)
Maar wij zieligen onder ons, die O2 nog niet heeft bevestigd.... ik ben bang dat 't allemaal niet meer door gaat (na die verhalen!
Verwijderd
Zou dit ook het geval zijn met de bestellingen via gsmshop.nl??Cutebritney schreef op 19 september 2002 @ 19:09:
Zeker dat ik O2 morgen nog een keer ga bellen. 't Was een fijne dame iig, niet zo'n 3e rangs ik-vertel-via-de-autocue telefoniste.
Dat verhaal van inbehandeling bij O2, simkaarten zijn op, O2 werkt vanaf een random berg met 100en aanvragen bla bla bla begin ik dan ook steeds minder te geloven. Maar goed, voordat ik daar definitief over ben wil ik eerst van O2 weten of ze hem WEL of NIET binnen / in behandeling hebben.
Ik denk dat ik maar via O2 ga proberen om een mooie deal te maken ofzo. Ze had het nog over "als u meer abo's afsluit dan telefoons neemt kan er wel abonnementsgeld af" enzo. Wat ik dus wil proberen is om gewoon die subsidie zelf - zonder 3rd party - te regelen. Maar ik heb geen idee of ze daar van O2 op in zullen gaan, vooral niet als ze erachter komen dat ze met een 16jarig figuur hebben gepraat die zich in probeert te schrijven met een eenmanszaak met 0 werknemers. Aan de andere kant, waarom wel subsidie op GSM's geven en dealers met volgens mij minstens 225euro per abo sponseren, maar niet rechtstreeks aan de klant. Stel dat je nou met een goed verhaal aankomt van:
"Het bedrijf heeft behoefte aan ipaq's, telefoons hebben ze al. Echter wil ik op een andere telecomaanbieder overstappen, en O2 biedt ons een goed abonnement aan tegen een mooie prijs."
Zullen ze dan een mooie deal willen maken?
Dat verhaal van inbehandeling bij O2, simkaarten zijn op, O2 werkt vanaf een random berg met 100en aanvragen bla bla bla begin ik dan ook steeds minder te geloven. Maar goed, voordat ik daar definitief over ben wil ik eerst van O2 weten of ze hem WEL of NIET binnen / in behandeling hebben.
Ik denk dat ik maar via O2 ga proberen om een mooie deal te maken ofzo. Ze had het nog over "als u meer abo's afsluit dan telefoons neemt kan er wel abonnementsgeld af" enzo. Wat ik dus wil proberen is om gewoon die subsidie zelf - zonder 3rd party - te regelen. Maar ik heb geen idee of ze daar van O2 op in zullen gaan, vooral niet als ze erachter komen dat ze met een 16jarig figuur hebben gepraat die zich in probeert te schrijven met een eenmanszaak met 0 werknemers. Aan de andere kant, waarom wel subsidie op GSM's geven en dealers met volgens mij minstens 225euro per abo sponseren, maar niet rechtstreeks aan de klant. Stel dat je nou met een goed verhaal aankomt van:
"Het bedrijf heeft behoefte aan ipaq's, telefoons hebben ze al. Echter wil ik op een andere telecomaanbieder overstappen, en O2 biedt ons een goed abonnement aan tegen een mooie prijs."
Zullen ze dan een mooie deal willen maken?
Ik wacht G\/D al vanaf 12-augustus!!!
Ik snap er niks van.... iemand die weken later heeft aangevraagd heeft alles al binnen... Ik zal es navragen of mijn 'BV' misschien ooit slechte zakelijke relaties heeft gehad met O2
Ik snap er niks van.... iemand die weken later heeft aangevraagd heeft alles al binnen... Ik zal es navragen of mijn 'BV' misschien ooit slechte zakelijke relaties heeft gehad met O2
Verwijderd
Laat je het ff weten als je gebeld hebt? Probeer ff alles duidelijk op een rijtje te krijgen via O2 zodat er geen vragen meer zijn over die dingen. Ik zou ook graag zeker willen weten of er met zo'n 0 minuten abo perse een bepaald aantal minuten gebeld moet worden. Misschien dat je dat ook ff kan vragen (ik heb namelijk vrijdag geen mogelijkheid om te bellen).
Da zou opzich in de voorwaarde moeten staan dan die je der bij moet krijgen, zoniet, dan hebben ze geen poot om op te staan. Overigens denk ik niet zo dat het zo is.Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 23:55:
[...]
Laat je het ff weten als je gebeld hebt? Probeer ff alles duidelijk op een rijtje te krijgen via O2 zodat er geen vragen meer zijn over die dingen. Ik zou ook graag zeker willen weten of er met zo'n 0 minuten abo perse een bepaald aantal minuten gebeld moet worden. Misschien dat je dat ook ff kan vragen (ik heb namelijk vrijdag geen mogelijkheid om te bellen).
Van das o2 geen simkaarten meer leverd..... khoop dat het nie waar is, maar tis natuurlijk niet uitgesloten
Verwijderd
Heb navraag gedaan bij Gsmstunter over de opmerking van Rick BV Zie hieronder:
VRAAG:
Ze wisten te vertellen dat O2 gestopt is met het leveren van
simmkaarten,
maar dat er nog een kleine kans is dat de al bestelde kaarten alsnog
worden
afgeleverd...
Kan jij dit bevestigend beantwoorden. Zo ja hoe groot is de kans dat
mensen die al aangesloten zijn hun simkaarten en toebehoren nog krijgen.
Ze zijn aardig aan het rotzooien bij O2. Weet jij waarom O2 de boel zo
frustreert.
ANTWOORD:
Voor verder informatie kan ik U beter verwijzen naar O2, bij ons is dat
op dit moment niet bekend.
Met vriendelijke groet,
GSMstunter
Dus het lijkt een storm in een glas met water
VRAAG:
Ze wisten te vertellen dat O2 gestopt is met het leveren van
simmkaarten,
maar dat er nog een kleine kans is dat de al bestelde kaarten alsnog
worden
afgeleverd...
Kan jij dit bevestigend beantwoorden. Zo ja hoe groot is de kans dat
mensen die al aangesloten zijn hun simkaarten en toebehoren nog krijgen.
Ze zijn aardig aan het rotzooien bij O2. Weet jij waarom O2 de boel zo
frustreert.
ANTWOORD:
Voor verder informatie kan ik U beter verwijzen naar O2, bij ons is dat
op dit moment niet bekend.
Met vriendelijke groet,
GSMstunter
Hoho, dat er geen simkaarten meer geleverd worden heb ik niet gezegd. Ik zei alleen dat als ik die dame van O2 goed begreep het zeker niet langer dan een paar dagen zou moeten duren voordat een abonnement geactiveerd is. Reken daarbij nog eens het feit dat ze zo snel niets kon vinden van mijn aanvraag (daar bel ik vandaag over terug), dan vind ik het steeds ongeloverige uitspraken worden van GSMstunter met: "wij wachten op O2", "O2 werkt random", "simkaarten zijn op","aanvraag ligt nog bij O2". Na bijna 5 weken mag ik toch wel verwachten dat O2 op z'n minst wat laten horen?
oh, ik begreep dat er helemaal geen simkaarten meer geleverd zouden worden:
"Ze wisten te vertellen dat O2 gestopt is met het leveren van
simmkaarten,"
maar goed, dat betekend dus waarschijnlijk dat het toch wel goed gaat komen, we moeten alleen erg veel geduld hebben
"Ze wisten te vertellen dat O2 gestopt is met het leveren van
simmkaarten,"
maar goed, dat betekend dus waarschijnlijk dat het toch wel goed gaat komen, we moeten alleen erg veel geduld hebben

Verwijderd
Aanvragen die al geactiveerd zijn worden sowieso uitgeleverd (vlg gsmstunter). (Heb ze net gesproken)
Het probleem zit bij O2 die weigert uit te leveren. Mensen die al een factuur hebben raad ik aan deze in eerste instantie wel te betalen. want dan heb je straks een poot om op te staan. Je hebt je aansluiting (dus geaccepteerd) je hebt betaald dus je bent jouw kant je verplichting (er is sprake van wederzijdse prestatie) nagekomen. En nu weigert O2 simmkaarten naar de dealers uit te leveren, oftewel er is sprake van wanprestatie. Dus op dat moment kan je druk opvoeren bij O2. Natuurlijk straks al heb je spullen de termijn waarover je al wel betaald hebt maar geen simkaarten hebt gehad, dus niet "kunnen bellen" wat iedereen natuurlijk wilde
, een terugvorderingscliam indienen incl wettelijke rente +/- 7%. Hierdoor zal O2 in de toekomst zijn zaakjes beter moeten gaan regelen.
ik heb +/- een week in conclaaf gelegen met Gsmstunter en O2 maar nu heb ik de toezegging van O2 dat mijn simkaarten nu, wanneer dat is nog een vraag
, uitgeleverd gaan worden naar gsmstunter toe. Men moet gewoon proberen de afdeling "dealers" te bereiken want die levert de simkaarten uit.
suc6 eenieder
Het probleem zit bij O2 die weigert uit te leveren. Mensen die al een factuur hebben raad ik aan deze in eerste instantie wel te betalen. want dan heb je straks een poot om op te staan. Je hebt je aansluiting (dus geaccepteerd) je hebt betaald dus je bent jouw kant je verplichting (er is sprake van wederzijdse prestatie) nagekomen. En nu weigert O2 simmkaarten naar de dealers uit te leveren, oftewel er is sprake van wanprestatie. Dus op dat moment kan je druk opvoeren bij O2. Natuurlijk straks al heb je spullen de termijn waarover je al wel betaald hebt maar geen simkaarten hebt gehad, dus niet "kunnen bellen" wat iedereen natuurlijk wilde

ik heb +/- een week in conclaaf gelegen met Gsmstunter en O2 maar nu heb ik de toezegging van O2 dat mijn simkaarten nu, wanneer dat is nog een vraag
suc6 eenieder
Dat was niet RickBV maar Cutebritney die het had gehoord van die simkaartenkieskes schreef op 20 september 2002 @ 10:51:
Hoe komt RickBV dan bij die opmerking?
zuigt ie dat uit z'n duim ofzo![]()
Ik hoop het, kzou het een gruwelijke naaistreek vinden van O2 als je geen simkaarten meer zouden uitleveren......Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 09:44:

Bobbert schreef op 20 september 2002 @ 17:11:
[...]
Ik hoop het, kzou het een gruwelijke naaistreek vinden van O2 als je geen simkaarten meer zouden uitleveren......

Dit topic is gesloten.