[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.361 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

En berichtje nummer 600...Ik vraag me eigenlijk af hoeveel bestellingen er bij GSMStunter zijn aangemeld....ik hoorde dat er eerst 1600 in behandeling waren?

Verwijderd

Galoptic schreef op 05 september 2002 @ 18:36:
Ellen mailde me en m'n aanvraag staat nog in behandeling bij O2... Dus dat zal wel volgende week worden... (Hopelijk, grin...)
Vast al eerder vermeld, maar wanneer heb je bestelt? ik op 21-08 (fax) en nog niks binnen....

Verwijderd

besteld ;)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif ;)

Ellen mailde mij het volgende:
ik kan zo geen verklaring geven. dat het zo lang duurt ligt aan o2 en niet aan ons

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: P. Bissessur [mailto:bissessur@planet.nl]
Verzonden: donderdag 5 september 2002 16:28
Aan: Ellen
Onderwerp: RE: Formulier

Hoi, ik heb inmiddels van vele mensen gehoord dat zij hun bestelling al hebben. Ik heb op 14 augustus naar jullie gefaxt, maar ik heb nog steeds niks mogen ontvangen, terwijl anderen die later dan 14 aug. Hebben gefaxt al wel wat hebben ontvangen.

Heeft u hier een verklaring voor ? Bij voorbaat dank;

• P.B.
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif ;)

Ellen mailde mij het volgende:
ik kan zo geen verklaring geven. dat het zo lang duurt ligt aan o2 en niet aan ons

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: P. Bissessur
Verzonden: donderdag 5 september 2002 16:28
Aan: Ellen
Onderwerp: RE: Formulier

Hoi, ik heb inmiddels van vele mensen gehoord dat zij hun bestelling al hebben. Ik heb op 14 augustus naar jullie gefaxt, maar ik heb nog steeds niks mogen ontvangen, terwijl anderen die later dan 14 aug. Hebben gefaxt al wel wat hebben ontvangen.

Heeft u hier een verklaring voor ? Bij voorbaat dank;

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:15:
[...]
Vast al eerder vermeld, maar wanneer heb je bestelt? ik op 21-08 (fax) en nog niks binnen....
22 augustus gefaxt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Voor mij zit 't er deze week niet echt meer in (zie enkele posts terug), maar 't is nu 10:31 uur: nog mensen die een pakketje hebben ontvangen?

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 08:48
Kan dit ding in de iPaq ? (volgende week bij de Aldi, http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_37/OFF02.HTM)

Flash memory card 128 MB

• compatible met PC card standard en pc card ATA
• geschikt voor de meeste digitale camera's en notebooks etc.
• gegevens blijven ook zonder stroomvoorziening behouden
• gering energieverbruik
• beschermhoes

per stuk
59.99

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Wél met speciale sleeve... adapter... extension...

Anders: NIET! De iPaq slikt alleen SD's voorzover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 15:49

TheFruitNerd

iets met fruit

Biedzjee schreef op 06 september 2002 @ 11:47:
Kan dit ding in de iPaq ? (volgende week bij de Aldi, http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_37/OFF02.HTM)

Flash memory card 128 MB

• compatible met PC card standard en pc card ATA
• geschikt voor de meeste digitale camera's en notebooks etc.
• gegevens blijven ook zonder stroomvoorziening behouden
• gering energieverbruik
• beschermhoes

per stuk
59.99
Shit, dat bedoel ik dus...
Compact Flash is veel goedkoper dan Secure Digital kaartjes.
Ik zit toch echt te overwegen om zo'n adapter aan te schaffen.
De goedkoopste SD kaart in de pricewatch is namelijk €105,- (zie hier)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zijn er hier mensen die via gsmshop.nl een ondernemersabonnement hebben besteld met een cashdeal? Op dit moment krijg je 180 euro (214,20 incl.) per abo terug. Volgens mij was dat vorige maand iets van 200 euro ex.

Dit lijkt mij ook een erg interessante deal, als je 6 abo's bestelt, zou je dus 6x(214,20-71,40)= 856,80 euro kado krijgen. Daar kan je een leuke ipaq voor aanschaffen. En nog geldig tot 30 september.
http://www.gsmshop.nl/sho...&so=name&navi=nonav&p=982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
Da's een leuk alternatief ja.... wellicht iets voor degenen die te laat waren bij gsmstunter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, mij iPaq is ook binnen, heb het formulier de 19e opgestuurd!!!

Alles werkt, behalve 1 ding: mail versturen. Hiervoor moet je een smtp-account hebben maar die gasten bij ben vragen hiervoor 15 euro activatiekosten (maken ze geen winst op zeggen ze). Ik heb gegoogled naar smtp-accounts maar kon geen echte goede vinden.

Een collega van me heeft hetzelfde probleem, hij zit bij kpn maar daar kunnen ze hem helemaal niet verder helpen.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 17:04:

Alles werkt, behalve 1 ding: mail versturen. Hiervoor moet je een smtp-account hebben maar die gasten bij ben vragen hiervoor 15 euro activatiekosten (maken ze geen winst op zeggen ze). Ik heb gegoogled naar smtp-accounts maar kon geen echte goede vinden.

Een collega van me heeft hetzelfde probleem, hij zit bij kpn maar daar kunnen ze hem helemaal niet verder helpen.

Iemand tips?
Kijk even op softhome.net daar heb je een gratis smtp account.
Je moet natuurlijk wel registreren, maar dat is gratis.
Ik gebruik het al jarenl en nog nooit een probleem gehad.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:57
Heeft O2 geen smtp server beschikbaar voor hun GPRS gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 17:04:

Iemand tips?

Kun je niet een gewone Internet SMTP server gebruiken ?
Die zijn er zat...gratis, en SMTP. Voorwaarde is wel dat je de POP gebruikt, (mail checket) en dan binnen 10 min je mail verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
hoeft niet eerst pop te gebruiken, maar je kan oko auth voor smtp doen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Hmpff.... BIJZONDER weinig actie in dit topic vandaag... Om te :Z slapen... Wat is de tweaker-'count' eigenlijk? Hoeveel mensen hebben 'm al binnen? Misschien een ideetje om een table'tje te maken... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KifArU schreef op 06 september 2002 @ 16:26:
Zijn er hier mensen die via gsmshop.nl een ondernemersabonnement hebben besteld met een cashdeal? Op dit moment krijg je 180 euro (214,20 incl.) per abo terug. Volgens mij was dat vorige maand iets van 200 euro ex.

Dit lijkt mij ook een erg interessante deal, als je 6 abo's bestelt, zou je dus 6x(214,20-71,40)= 856,80 euro kado krijgen. Daar kan je een leuke ipaq voor aanschaffen. En nog geldig tot 30 september.
http://www.gsmshop.nl/sho...&so=name&navi=nonav&p=982
Heb die deal ook gezien idd. Als je 6 abo's bestelt, moet je wel rekening houden met (minstens) 15 euro (ligt aan welk abo) per maand aan abo kosten... Dat maal 12 en je zit op die 180 :) Zo is een iPaq alsnog duur :(
edit:
Sorry, ik zag niet dat er ook een ondernemersabo voor 5 euro per maand was, dat stond er vorige maand nog niet... :+ Inderdaad, leuke deal :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 13:19
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 21:58:
[...]
Heb die deal ook gezien idd. Als je 6 abo's bestelt, moet je wel rekening houden met (minstens) 15 euro (ligt aan welk abo) per maand aan abo kosten... Dat maal 12 en je zit op die 180 :) Zo is een iPaq alsnog duur :(
edit:
Sorry, ik zag niet dat er ook een ondernemersabo voor 5 euro per maand was, dat stond er vorige maand nog niet... :+ Inderdaad, leuke deal :Y)
Zie [rml][ gsmshop.nl] € 120 terug bij O2 abbonnement (zakelijk) :D[/rml]

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Geen mensen weer bij gemaakt vandaag :?

Ach dan zit er niks anders op om maar weer een paar dagen te wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Jammer genoeg wel :( :( :(

* P.B. wordt langzamerhand gestoord van al dat wachten :( maar ik blijf vertrouwen hebben in gsmstunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Duncan schreef op 07 september 2002 @ 14:08:
* Galoptic wordt langzamerhand gestoord van al dat wachten :( maar ik blijf vertrouwen hebben in gsmstunter :)
Same here... Maar allah, 'k moet wel, want ik heb die 64mb al helemaal gevuld in m'n gedachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Het is weer verdacht rustig in dit topic. TPG verstuurd zeker niet op zondag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaLaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01-2021
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 21:58:
[...]
edit:
Dus kom je op 360 euro... noem je dat een dure IPAQ dan ?
Je betaald 1 hooguit 2 maanden zelf vooruit.... dus dat kost je in het ergste geval 60 euro van je eigen geld... daarna heb je die 360 euro van GSMStunter al ontvangen, dus kan je van die 300 overgebleven eurotjes op je bankrekening rente trekken en de rest betalen... >:)

Niks duur aan :*)

edit:
Never mind... ik heb de rest weer es niet goed gelezen en skipte direct naar het einde om te zien of er nog leveringen waren....Het gaat inmiddels over een andere webshop... beetje offtopic he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie al wat voor software jullie gaan installeren op de i-paq?
Of: (voor de gelukkigen onder ons) welke software hebben jullie geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

In iedergeval PocketTV, een progje om mpgtjes te bekijken. Erg leuk.
Een register editor.
Een demo van fifa2002 :)

Op dit moment zit ie al helemaal vol met filmpies, mp3tjes en nog wat aantekeningen van me colleges.
Het is trouwens wel erg handig om een toetsenbordje er bij te hebben, van dat prikken krijg je op een gegeven moment een beetje heel erg rsi.

Maar goed, weer lekker on-topic:
Iedereen in mijn omgeving noemt me gek, me pa en ma zijn blij dat ik de 18 al lang voorbij ben en hopen dat alles goed gaat.
Ik hoop het eerlijkgezegd ook.
Ik heb weinig zin in gesoojemieter, maar ik zie wel.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Ik heb sowieso TV Remote! op mijn Ipaq gezet. Cool progje waarmee je je Ipaq als afstandbediening kan gebruiken. Had ik ook op mijn 3630 en nu op mijn 3870 (en die 6310 heb ik al verkocht ;)
Je kan je Ipaq alle afstandbedieningen aanleren, zodat iedere tv, cd-speler of wat dan ook werkt. Alleen nog even uitproberen op de afstandbediening van de airco.
Prima deal! van GSMstunter. Klasse bedrijf...

BVD MVG VDL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer tijd voor een nieuwe levering van iPaq toestellen deze week....hopenlijk ben ik deze week de gelukkige en kan ik de software installeren....hebben jullie trouwens nog goeie sites waar jullie alles vandaan hebben?

Nog steeds afwachtend op mijn iPaq.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
En de week kan weer beginnen ;) Moet jammer genoeg 3 dagen van huis af hier, en vanaf volgende week maandag gaan we verhuizen vanaf het adres waarop ik mijn Ipaq heb besteld ...aarrgghhhh |:( Dus hij moet eigenlijk wel deze week binnen komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
We zitten bijna in hetzelfde schuitje frankvanhoesel.... Ben maar twee dagen thuis deze week, en zaterdag vertrek ik voor een weekje US of A.... 't Zou een geweldig speeltje zijn voor in 't vliegtuig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Er is om eerlijk te zijn bijna geen leukere gadget om uit te proberen in het vliegtuig. Even goed opladen en hupsakee de hele vlucht ( 8 a 10 uur ? ) beetje de manual lezen uit proberen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

hoe is deze actie afgelopen ?? ik ga misschien aan de nieuwe variant meedoen...

gewoon cash vangen !! :P

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Zijn er ook mensen die meerdere aanvragen tegelijk bij O2 hebben lopen?

Want daar is nu een beetje onduidelijkheid over.

m'n pa heeft ook aan deze actie meegedaan (nog niet binnen overigens) en ik wil nu aan die cashdeal & gsm met abbo gaan meedoen. Dan moet ik dus nog 2 aanvragen doen. Maar is er de kans dat je maar max 1 aanvraag mag hebben staan, en dat anders de volgende gewoon gecanceled wordt ofzo ?

M'n pa vreest z'n Ipaq namelijk, en ik vrees m'n cash als ik niet snel genoeg bestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
M'n pa vreest z'n Ipaq namelijk, en ik vrees m'n cash als ik niet snel genoeg bestel
Zit met ongeveer hetzelfde probleem, heb ook ipaq besteld. En wil eigenlijk ook wel die cash, maar vind het risico nog iets te groot eigenlijk bij die cash deal. Als ze failliet gaan dan ben je wel echt de lul....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:57

JT

VETAK y0

JT schreef op 30 augustus 2002 @ 10:06:
Ik had gisterochtend een forumulier uitgeprint, alleen toen ik dus thuis kwam kon dat niet meer....nou maar hopen dat ze die van mij nog accepteren omdat ik toch op tijd had geprint...Had hem wel gistermiddag gefaxt...
Nog steeds geen bericht dat ik te laat was...er is dus nog hoop...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

frankvanhoesel schreef op 09 september 2002 @ 16:24:
[...]
Zit met ongeveer hetzelfde probleem, heb ook ipaq besteld. En wil eigenlijk ook wel die cash, maar vind het risico nog iets te groot eigenlijk bij die cash deal. Als ze failliet gaan dan ben je wel echt de lul....
Daarnaast wordt op de site vermeld dat ze contact met je opnemen om de overeenkomst op te maken.
Dat is nou net iets waar ik niet zo heel erg van houd.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
frankvanhoesel schreef op 09 september 2002 @ 16:24:
[...]

Ja dat is zo...Alhoewel dat ook wel kan meevallen als je het rustig aan doet :)
Dan kost het je mischien 60 of 120 euro, dat is nogwel te overzien ;)

Hee, ik had een ander ideetje:

Ik koppel een oude GSM met een datakabel aan een pc, welke aan m'n @home verbinding hangt.
Hier steek ik een gewoon O2 simmkaartje in (zonder officezone).

In de Nokia 6310 steek ik een O2 abbo met officezone.

Nu ga ik met de nokia 6310, via de ipaq, inbellen op de foon thuis, en op die manier (weleenswaar geen GPRS enzo ;) ) een 0.9 kbit verbinding opzetten :)

En dan zou ik in princiepe dus 60 uur per maand kunnen internetten, voor €5 :)

Zou dat gaan werken :? 'k bedoel, is het mogelijk om op een GSM in te bellen?
Met een gewoon modem zou het moeten kunnen in princiepe...

Aangezien je geen prepay gebruikt, zou je ook een dataverbinding moeten kunnen opzetten zonder problemen....toch ?

Alleen is het de vraag of een GSM ook incoming dataverbindingen kan verwerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't plan heb ik eerder gehoord cutebritney, maar volgens mij gaat het niet werken, want:

- GSM kan wel inkomende dataverbindingen aan, maar daarvoor moet je dan een apart datanummer aanvragen bij O2.

- O2 kan precies zien of je een data of een voiceverbinding maakt. En waarschijnlijk worden alleen voice-verbindingen met die 60 uur verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Cutebritney schreef op 09 september 2002 @ 14:31:
Zijn er ook mensen die meerdere aanvragen tegelijk bij O2 hebben lopen?
Jupz, alleen dan op 3 verschillende kvknummers, en 3 verschillende rekeningnummers.

Dus gaat helemaal goedkomen denk ik :) hehe, tis afwachten, van alle 3 nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De actie van Compaq loopt nog steeds over de iPaq's waar je € 100 op kan terug krijgen...staat hier iets over vermeld op de rekening van gsmstunter dat het niet mag??....heeft iemand het al geprobeerd?....Is het mogelijk???

Ik wou dat ik dat alvast kon proberen :(......afwachtend op mijn iPaq!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat iemand dat al heeft geprobeerd, maar dat dat niet mogelijk was, zeker weet ik dat echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens... iemand iets binnengekregen vandaag, of contact met gsm-stunter gehad over wanneer volgende lading ipaqs binnenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal is een e-mail sturen en meld wanneer ik contact heb gehad met GSM-Stunter....FF checken hoe het zit met mijn bestelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Sinds vrijdag is er denk ik al niks binnengekomen... Ik ben heel de week overdag weg, dus ik hoop morgen het TPG Post afhaalbriefje te zullen vinden. Dan ga ik maar een half dagje minder werken, cuz I want my iPaq!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Ik wacht al bijna 2 maanden. ik vind het momenteel wel idioot lang duren. denk dat ik maar eens ga bellen. Heeft er iemand trouwens ervaring met je ipac gebruiken als GPS systeem. Hoorde van iemand dat het de eerste kilometers in de auto iedere keer bagger zijn. Iets van eerst je positie moeten bepalen. (Dit probleem is toch al zo oud dat het wel opgelost is)

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sheinemans schreef op 10 september 2002 @ 08:13:
Ik wacht al bijna 2 maanden. ik vind het momenteel wel idioot lang duren. denk dat ik maar eens ga bellen. Heeft er iemand trouwens ervaring met je ipac gebruiken als GPS systeem. Hoorde van iemand dat het de eerste kilometers in de auto iedere keer bagger zijn. Iets van eerst je positie moeten bepalen. (Dit probleem is toch al zo oud dat het wel opgelost is)
wanneer heb je precies besteld????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
Ze hebben het 22-7 in hun computer ingevoerd aanvraag 20 ste gedaan. Als ik per mail vragen stel krijg ik iedere keer te horen ja het ligt bij O2 en eind deze week komt het (al drie weken eind deze week)

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-09 16:26
Die aanbieding was pas sinds 11-8 op de site van gsmstunter.nl. Erg knap dat je dan op 22-7 al een i-paq besteld hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
ik heb nooit getypt dat ik een ipaq besteld had. zoals ik al eerder gemeld had heb ik meegedaan aan de o2 actie van gsm.nl me45 en 2x 3510

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 18:15:
't plan heb ik eerder gehoord cutebritney, maar volgens mij gaat het niet werken, want:

- GSM kan wel inkomende dataverbindingen aan, maar daarvoor moet je dan een apart datanummer aanvragen bij O2.

- O2 kan precies zien of je een data of een voiceverbinding maakt. En waarschijnlijk worden alleen voice-verbindingen met die 60 uur verrekend.
dat laatste is het geval volgens mij

de Ipaq actie is nu toch over ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sheinemans schreef op 10 september 2002 @ 09:14:
ik heb nooit getypt dat ik een ipaq besteld had. zoals ik al eerder gemeld had heb ik meegedaan aan de o2 actie van gsm.nl me45 en 2x 3510
Dan heeft dit verder niet veel te maken met GSM Stunter, omdat sommigen de bestelling al binnen 18 dagen binnen hadden. De hoeveelheid bestellingen is bij GSM Stunter misschien minder als bij GSM.nl zodat het bij GSM Stunter sneller verwerkt wordt....misschien is er een bepaalde voorrangs regeling. Je kan in ieder geval na mijn mening GSM.nl niet vergelijken met GSMStunter.nl

Hopenlijk niet....... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
De schuiver tussen o2 en klant doet er denk ik niet zoveel toe hier het opsturen zal geen 3 dagen duren als het zover is.

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Any lucky bastards yet for today [dinsdag 10 september]? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Galoptic schreef op 10 september 2002 @ 14:23:
Any lucky bastards yet for today [dinsdag 10 september]? :+
Neej :(

Het word onderhand wel is een keer tijd.. :Z

heb nu 24 dagen geleden besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als alles goed gaat (net zoals sommige in 3 weken) hoef ik nog maar 1 week op me IPaq te wachten!! Hopen dat ik 't volhoud!

Voor alle IPaq frustraties en dergelijke is d'r nu naast de mailinglist ook een IPaq forum! te vinden op http://ipaq.gijs-weeber.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:56
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 18:15:
O2 kan precies zien of je een data of een voiceverbinding maakt. En waarschijnlijk worden alleen voice-verbindingen met die 60 uur verrekend.
Van de website van O2:

- Office zone, waarmee collega's elkaar onbeperkt in Nederland kunnen bellen voor € 5,- per maand*. Voor deze € 5,- belt u ook met klanten, leveranciers en ieder ander met een abonnement van O2.

* onder "collega's" wordt verstaan alle mederwerkers wiens aansluiting onder ondernemersabonnement van O2 valt. maximum van 3.600 minuten per maand,gsm data gesprekken en bellen naar voicemail, internationaal bellen en gebeld worden, sms, sms info&fun en overige gsm diensten, zoals 08xx, 09xx, koop-, tarief- en servicenummers zijn uitgezonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatMan schreef op 10 september 2002 @ 19:10:
[...]

Van de website van O2:

- Office zone, waarmee collega's elkaar onbeperkt in Nederland kunnen bellen voor € 5,- per maand*. Voor deze € 5,- belt u ook met klanten, leveranciers en ieder ander met een abonnement van O2.

* onder "collega's" wordt verstaan alle mederwerkers wiens aansluiting onder ondernemersabonnement van O2 valt. maximum van 3.600 minuten per maand,gsm data gesprekken en bellen naar voicemail, internationaal bellen en gebeld worden, sms, sms info&fun en overige gsm diensten, zoals 08xx, 09xx, koop-, tarief- en servicenummers zijn uitgezonderd.
oh, dat klinkt wel gunstig op zich... ja, dan kan 't wel interessant zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:23:
[...]

Juist niet, of zie ik dat verkeerd?
Volgens die tekst is het juist niet mogelijk om gsm-data gesprekken te houden met die office-zone.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheFruitNerd schreef op 10 september 2002 @ 22:30:
[...]

Juist niet, of zie ik dat verkeerd?
Volgens die tekst is het juist niet mogelijk om gsm-data gesprekken te houden met die office-zone.
hmm, 't kan zijn dat ik 't net verkeerdom las hoor.. :) ik kijk er morgen wel weer 's naar met 'n heldere, frisse blik enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:54:
[...]

hmm, 't kan zijn dat ik 't net verkeerdom las hoor.. :) ik kijk er morgen wel weer 's naar met 'n heldere, frisse blik enzo :)
Ik zie dat ik trouwens ook niet zo wakker meer ben.
Ik had het over 'die office-zone'... :P
Maar goed lekker offtopic :)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:23:
[...]

Periode:
Actieperiode: vanaf 15 mei 2002 tot en met 31 augustus 2002

Zie ik het verkeerd of ben ik nog wel een klein beetje wakker??? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:05:
[...]

Periode:
Actieperiode: vanaf 15 mei 2002 tot en met 31 augustus 2002

Zie ik het verkeerd of ben ik nog wel een klein beetje wakker??? 8)7 8)7
Ja dat klopt wel, alleen dat is voor de actie.
Tot 31 augustus zou je de eerste 2 office-zone abbo's gratis krijgen.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk...te snel gekeken....het lijkt me verstandig dat ik zo maar is ga slapen...het zijn de laatste dagen al van die lange dagen...nog steeds wachtend op mijn iPaq...aaaaaaaaa 8)7

• Galoptic
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:37:
het zijn de laatste dagen al van die lange dagen...nog steeds wachtend op mijn iPaq...aaaaaaaaa 8)7
I'm with you :O... 'k Word een beetje gammel... 's Nachts om tweeën nog dit topic checken en elke dag tevergeefs thuiskomen... :'(... Laten we maar vertrouwen op een goede afloop... Die lading iPaqs mag ons wachtenden morgen wel 's gaan overspoelen!

• Oefening
  • Niet online
Komt er nog een pda-actie of blijft het hierbij? Of loopt er nog wat?

Verwijderd

Ik denk dat het met de PDA voorlopig afgelopen is, eenmalige actie...Hopen dat deze actie een positief eind voor mij zal krijgen ;) Het enige wat nu voor mij gaande is het topic van [rml][ gsmshop.nl] € 120 terug bij O2 abbonnement (zakelijk) :D[/rml] waar je in plaats van een PDA $$$$$ kan verdienen 8)7

Maar in eerste instantie wil ik eerst die IPAQ!!!! Keb alle software en links naar sites al klaar liggen.....nu de IPAQ en kabel en ik ben een gelukkig man!!!! :*)

PS....ben er weer vroeg bij vanmorgen O-)

• KifArU
  • Niet online
Een vraag voor de mensen die het pakket al binnenhebben:

- Zijn er mensen die al 2 of meer keer aan deze actie hebben meegedaan en dus 2 of meer pakketten hebben binnengekregen?

- Zo ja, wat voor aanbieding? (2 abo's + 2 x 3310/3410 of 6 abo's met ipaq en 6310 of 9 abo's met ipaq, 6310, 2 x 3310 en 3 carkits)

- Zat er in het pakket een rekening / creditnota waarop heb bedrag werd genoemd dat je terugkrijgt en de rekening waarop het gestort wordt?
(Simpel gezegd: Een toezegging dat je ook het abonnementsgeld terugkrijgt)

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

ik kreeg net mn eerste o2 factuur met daarop mn 2 nummers van de eerste actie (2 nokia's) en 6 nrs van de ipaq actie. nokia's heb ik al binnen, ipaq + 6310 nog niet.....
ik ga dus zo ook even bellen.
op de een of andere manier hebben ze mij bij de 6 ipaq abbo's OOK officezone gegeven terwijl ik aangegeven had dat niet te willen.

ik heb o2 net direct op gebeld. ik hoop dus dat dat snel gefixt wordt :|

scheelt weer 6x 5 euro in de maand....

edit
kheb net gsmstunter gebeld, zij hadden die office zone voor die 6 abbo's ook neit doorgegeven aan o2.. dus de fout zal wel bij o2 liggen.
het pakketje was nog niet verstuurd want ze moesten schriftelijke bevestiging hebben dat de boel echt aangesloten was voordat ze het verstuurde... :|

• RobbertC
  • Nu online
djazete schreef op 11 september 2002 @ 11:21:
ik kreeg net mn eerste o2 factuur met daarop mn 2 nummers van de eerste actie (2 nokia's) en 6 nrs van de ipaq actie. nokia's heb ik al binnen, ipaq + 6310 nog niet.....
ik ga dus zo ook even bellen.
op de een of andere manier hebben ze mij bij de 6 ipaq abbo's OOK officezone gegeven terwijl ik aangegeven had dat niet te willen.
Ik heb ook een factuur ontvangen voor 6 abo's. Ik heb op 18 augustus besteld, en ik ontvang een factuur voor 27 augustus tot eind september. Maar ik heb nog niks binnen. Lekker vreemd, als ik nu echt zou willen bellen met die abo's, was ik zwaar benadeeld geweest. Al wel betalen, maar nog geen spullen :(

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb ook mijn eerste rekening binnen.
Maar ook bij mij klopt er weinig van.
Ik had aangegeven wel office-zone te willen, vanwege die actie met de eerste 2 nummers gratis.
Maar nu hebben ze toch 6 nummers gerekend ipv 4 nummers.
Toen ik O2 belde vertelden ze me dat er een storing was, waardoor ze mijn gegevens niet konden bekijken.
Ik moet morgen maar even terug bellen....

- B.L.A.A.T. -

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 06:53
ik heb nu ook met eerste rekening binnen.

Maar bij mij vragen ze €5,45 exl. btw. in plaats van 5 euro. Weet iemand hoe dat komt??

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ralpy schreef op 11 september 2002 @ 17:38:
ik heb nu ook met eerste rekening binnen.

Maar bij mij vragen ze €5,45 exl. btw. in plaats van 5 euro. Weet iemand hoe dat komt??
hmmm very sneaky.... ff kijken of da bij iedereen zo is, zou wel naaistreek zijn

kweet nie of mijn supliers rekeningen binnen hebben... ;)

• djazete

djazete

steel

bij mij wel gewoon 5 euro voor zove rik kan nagaan...
je hebt kans dat ze bv voor de laatste 2 of 3 dagen van augustus 45 euro cent rekenen en die 5 euro is voor de periode van september...

bij mij was dat ook wat vaag gegaan vond ik zelf..

oja, theFruitNerd, ik denk dat die actie waarbij de eerste 2 officezones gratis waren, van gsmstunter is, en je dus die 2x 5 euro extra teruggestort krijgt, maar wel gewoon betaald aan o2. maar dat weet ik niet zeker...

• P.B.
  • Niet online
Hmmm, ik heb geen factuur :? :/

• RobbertC
  • Nu online
djazete schreef op 11 september 2002 @ 19:13:
je hebt kans dat ze bv voor de laatste 2 of 3 dagen van augustus 45 euro cent rekenen en die 5 euro is voor de periode van september...
Juist, zo is het bij mij in ieder geval. Een kwestie van duidelijk lezen ;)

• frankvanhoesel
16 augustus besteld.
25 augustus aangesloten.
11 september eerste factuur

Heb trouwens alleen de factuur van de 9x combo ontvangen, en niet van de 6x combo. Die zal nog wel komen ( hoop ik ;) ) Maar wel raar dat ik al een paar weken geleden aangesloten ben, maar nog geen sim kaart heb ontvangen, laat staan de apparatuur.

Verwijderd

Ik heb besteld:
sixpack op 12 augustus.
sixpack + threepack op 15 augustus.

30 augustus heb ik sixpack ontvangen
4 september heb ik threepack ontvangen
11 september heb ik factuur voor 9 abonnementen ontvangen, waarvan 3 met office zone, terwijl ik dat niet had gevraagd

Nu hoop ik dus dat m'n tweede sixpack nog komt. Dat kan op twee manieren misgelopen zijn denk ik:
- bestelling van 2e sixpack is voor duplicaat van 1e sixpack aangezien door gsmstunter
- O2 wilde geen 12 aansluitingen realiseren maar 9 was geen probleem

gsmstunter nog 'n keertje gemaild of zij me meer kunnen vertellen.... ben benieuwd

tot nog toe ben ik overigens zeeer tevreden over gsmstunter en heb ze dit ook laten weten :)
bij het threepack heb ik trouwens 'n officiele nokia-carkit (CARK-91) ontvangen ipv. een mr. handsfree pro :)

• djazete

djazete

steel

vanochtend bij gsmstunter zeiden ze dat ze de boel pas opstuurden als ze schriftelijk van o2 hadden dat alles aangesloten was. als o2 trager is met het doorgeven aan gsmstunter dan ons facturen sturen dan kan het natuurlijk nog even duren... maar tzou me ook nix verbazen als het binnenkort binnenstroomt gezien de facturen die vandaag her en der op de matten zijngevallen..

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

djazete schreef op 11 september 2002 @ 19:13:

[...]

oja, theFruitNerd, ik denk dat die actie waarbij de eerste 2 officezones gratis waren, van gsmstunter is, en je dus die 2x 5 euro extra teruggestort krijgt, maar wel gewoon betaald aan o2. maar dat weet ik niet zeker...
Nee kijk maar op deze site, daar staat duidelijk dat het van O2 is.

- B.L.A.A.T. -

• Biedzjee
'k Heb gisteren ook m'n faktuur gehad voor een 6-pack. Alles in orde. Bij mij hebben ze ook een paar cent meer berekend, maar dat is voor de dagen dat het ding in augustus aangesloten is geweest.

Summary:
20 augustus besteld
28 of 29 augustus aangesloten
11 september eerste faktuur
nog geen apparatuur ontvangen

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:49:
De actie van Compaq loopt nog steeds over de iPaq's waar je € 100 op kan terug krijgen...staat hier iets over vermeld op de rekening van gsmstunter dat het niet mag??....heeft iemand het al geprobeerd?....Is het mogelijk???

Ik wou dat ik dat alvast kon proberen :(......afwachtend op mijn iPaq!!!
Er staat op de factuur dat het niet kan. Maar ik vraag me af of ze dat zomaar kunnen doen. Het staat niet op de site van Compaq dat het niet mag, en je voldoet volledig aan alle voorwaarden. Proberen kan geen kwaad. })

edit:
misschien muv 8ste punt "De geld-terug-actie is niet te combineren met andere acties van Compaq of HP"

Everything is better with Bluetooth

Verwijderd

Vertel even als je het ook echt gaat proberen...ik wou dat ik het al kon proberen...denk dat ik over een week de eerste factuur krijg......nog steeds wachtend op mijn iPAQ :Z

• Biedzjee
jeanj schreef op 12 september 2002 @ 09:47:
[...]

Er staat op de rekening dat het niet kan. Maar ik vraag me af of ze dat zomaar kunnen doen. Het staat niet op de site van Compaq dat het niet mag, en je voldoet volledig aan alle voorwaarden. Proberen kan geen kwaad. })
Ik kan me het volgende scenario voorstellen :7
1. Iedereen die met die iPaq meedoet, heeft een bedrijf, of heeft goede relaties met een bedrijf
2. "verkoop" die iPaq via je bedrijf aan jezelf persoonlijk (vestzak-broekzak aktie)
3. Maak dus een faktuur van je bedrijf, met als klant jezelf (of je vriendin of zo)
4. Stuur die faktuur naar Compaq.

Dit zou moeten werken denk ik.... niet :?

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Biedzjee schreef op 12 september 2002 @ 09:56:
[...]

Ik kan me het volgende scenario voorstellen :7
1. Iedereen die met die iPaq meedoet, heeft een bedrijf, of heeft goede relaties met een bedrijf
2. "verkoop" die iPaq via je bedrijf aan jezelf persoonlijk (vestzak-broekzak aktie)
3. Maak dus een faktuur van je bedrijf, met als klant jezelf (of je vriendin of zo)
4. Stuur die faktuur naar Compaq.

Dit zou moeten werken denk ik.... niet :?
Gaat niet werken.
Ze kunnen namelijk het serie-nummer checken.
Dan zien ze dat het bij GSM-Stunter is gekocht en niet bij je bedrijf.

Wat je natuurlijk wel kan doen, is de rekening vervalsen... >:)
Alhoewel dat ook niet echt een optie is voor mij.

- B.L.A.A.T. -

Verwijderd

Ik heb zelf de 21e via de fax besteld, vanmorgen opgebeld; Ellen zei dat mijn aanvraag nog steeds in behandeling stond bij 02, kan dus nog wel even duren ;(

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Even contact opgenomen met Compaq, volgens hun heeft GSM-Stunter die korting al verwerkt in de actie.
Dus kennelijk hebben zij subsidie van Compaq gekregen voor die iPAQ's.

- B.L.A.A.T. -

• djazete

djazete

steel

helaas....

• KifArU
  • Niet online
Opvallend, bij deze (zeer kleine) steekproef heeft niemand meer dan 9 abonnementen gekregen.
Zou O2 dat als grens hebben gesteld, 9 per bedrijf?
En zou GSMstunter daarom een pakket met maximaal 9 abo's hebben samengesteld?

• Biedzjee
Nog niemand een pakketje mogen ontvangen vandaag ? Volgens http://ipaq.gijs-weeber.nl/viewtopic.php?t=12 worden ze vrijdag verzonden :( :'( 8)7

• Biedzjee
Zojuist een bevestiging van Coen (GSMSTUNTER) gehad:

"Wij hebben zojuist Uw bevestiging binnen gehad van O2 en wij zullen de goederen vandaag versturen."

Ik begin nou zo zachies an wel te zenuwen 8)7... Vandaag versturen, is dat morgen ontvangen :? Zaterdagochtend zit ik in de trein naar Schiphol, en dan een week in the united states of the verenigde amerikaanse staten :|

• kieskes
Biedzjee schreef op 12 september 2002 @ 14:33:

"Wij hebben zojuist Uw bevestiging binnen gehad van O2 en wij zullen de goederen vandaag versturen."

Ik begin nou zo zachies an wel te zenuwen 8)7... Vandaag versturen, is dat morgen ontvangen :? Zaterdagochtend zit ik in de trein naar Schiphol, en dan een week in the united states of the verenigde amerikaanse staten :|
met een klein beetje geluk is dat inderdaad morgen in huis.

Verwijderd

Biedzjee schreef op 12 september 2002 @ 14:33:

Wanneer had je ook weer besteld??

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:51

DDX

waarom haal je het dan niet gewoon op bij Coen ?
bel hem dan even dat hij het niet verstuurd...

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Biedzjee
Ik heb op 20 augustus besteld.... En ophalen ? Ik zit nu in Den Bosch, morgen ergens in Zeeland (provincie)....

Verwijderd

Ik ben er al achter...20 augustus toch???? Dan moet ik nog een weekje wachten..:7

• RobbertC
  • Nu online
Biedzjee schreef op 12 september 2002 @ 15:25:
Ik heb op 20 augustus besteld.... En ophalen ? Ik zit nu in Den Bosch, morgen ergens in Zeeland (provincie)....
Den Bosch - Bergeijk is best te doen. Den Bosch --> A2 --> bij Valkenswaard eraf --> Bergeijk aanhouden, zoiets moet het zijn :)

• Biedzjee
Tja, ik weet niet of de chauffeur van de trein dat voor me wil doen ;)

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik heb nog geen ipaq, nokia en geld etc etc.

Maar wel een fractuur van o2 van 6 abo's...

[ edit ]
Abo is iets duurder dan 5euro omdat ze rekenen van 28.08.2002 t/m 01.10.2002

Maar dat betekend dat o2 mijn aanvraag had verwerkt op 28augustus. Snik, weet iemand toevallig waarom ik nog geen ipaq, nokia en simkaarten heb?

Loopt GSMstunter.nl achter?
[ /edit ]

• JT
  • Laatst online: 13:57

JT

VETAK y0

Ben bang om te bellen om dan te horen te krijgen dat mijn bestelling niet meer meedoet ;( :X

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.