djazete schreef op 05 september 2002 @ 14:19:
zeg, als o2 die abbonements kosten gaat wijzigen zijn ze toch verplicht dat via een brief eerst te melden.. zodat je dus evt. je abbo's kunt opzeggen omdat ze het abbo veranderen?
of niet?
Waarschijnlijk lopen alle lopende contracten gewoon door tot het einde (over het algemeen een jaartje)
En dan zul je moeten kiezen, of opzeggen, of nieuw abbo nemen.
Want da nieuwe abbo wijkt zo vreselijk veel af van de oude, dat het een heel groot hels karwei wordt om alle abbo's om te zetten denk ik.
Kheb zelf ook o2 abbo (particulier) en verwacht dit nog gewoon aan te houden tot einde van de 15 maanden.
Overigens ben ik niet blij met de nieuwe contracten, want via internet bestellen en alles wat je terug kreeg zat ik op 4.6 eurocent per minut naar vast en alle mobielen telefoonnummers. Nu wordt dat 7.5 euro waar je niks voor krijgt, en dan kun je voor 5 euro 500 minuten krijgen, maar die gelden alleen maar naar vast en o2 mobiel. Maar het meeste bel je toch naar andere mobielen nr's (tenminste ik) en dan betaal je 15 eurocent!!! Dat is toch godver wel ff meer dan 3 keer zoveel dan dak nu betaal