- B.L.A.A.T. -
Ik heb mijn eenmanszaak (zonder BTW-nummer) op 15 augustus opgericht.
Een paar uur later (dus ook op 15 augustus) heb ik alles gefaxt.
Een keer een mailtje naar GSMStunter gestuurt om te checken of ze mijn bestelling binnen hadden.
Dat hadden ze.
En nu vandaag (3 september) heb ik het hele zooitje binnen gekregen.
- B.L.A.A.T. -
vandaag binnen????TheFruitNerd schreef op 03 september 2002 @ 15:16:
Whoeiiiiii
Senk joe gsmstunter![]()
![]()
Ik heb m!
Een paar weken geleden een eenmanszaakje opgericht en nu al binnen
![]()
![]()
Dit is zo lache, me vrienden denken nu dat ik een beetjeben
Maar dat maakt me nix uit, ik heb m!
Verwijderd
http://www.ppc4you.com/
Ik wil mijn iPaQ ook
18de augustus bedrijf opgericht, geen btw nummer. en 19de besteld. geen probleem dus.
vaag, blijkbaar pakken ze dus wel random van de stapel af. Ook raar, want gisteren werd er nog gezegd dat pas midden van deze week weer nieuwe ladingen verstuurd werden. Ben benieuwd....en 19de besteld. geen probleem dus.
mjah, maar het lijkt er wel op dat degene die het eerst besteld hebben ook het eerst het spul krijgen.frankvanhoesel schreef op 03 september 2002 @ 17:18:
[...]
vaag, blijkbaar pakken ze dus wel random van de stapel af. Ook raar, want gisteren werd er nog gezegd dat pas midden van deze week weer nieuwe ladingen verstuurd werden. Ben benieuwd....
ik heb de 22e GEPOST, en heb nog niks gekregen....
Maar jah, tis dus echt een beetje random zoals het nu gaat? Toch, we zouden eigenlijk een coen-wil-graag-een-week-op-vakantie-fonds op moeten richten. Iedereen die dat ding binnen heeft gehad stort er wat geld op ofzo, daarna kan Coen ff een weekje relaxen op de bahama's
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Duncan schreef op 03 september 2002 @ 17:25:
Is er al geld afgeschreven bij sommigen ?
Afgeschreven? Bijgeschreven zul je bedoelen
Dat afschrijven zal nog wel een maandje op zich laten wachten.
Dat bijschrijven waarschijnlijk ook.
- B.L.A.A.T. -
en er zijn mensen die de 19e hebben besteld en die hebben al wat..
Inderdaad, ik heb de 14e besteldRaZoRhEaD schreef op 03 september 2002 @ 17:53:
Niet eerlijk, ik heb de 16e besteld.. en nog nix.
en er zijn mensen die de 19e hebben besteld en die hebben al wat..
In verhouding tot sommige anderen inderdaad wel snel.
Maar de vraag is of je het per fax of per post hebt aangevraagd.
- B.L.A.A.T. -
kosten van zaak oprichten, verzendkosten enzo.
alles bij elkaar wat gaat het kosten?
Als je al een bedrijf hebt, 0 Euro.jackel7007 schreef op 03 september 2002 @ 18:01:
Wat zijn nou precies de totaal kosten, aan het eind van alles na het stoppen van de abo's na 1 jaar enzo?
kosten van zaak oprichten, verzendkosten enzo.
alles bij elkaar wat gaat het kosten?
Anders de kosten die je aan de KvK kwijt bent.
Alle abbo kosten voor deze actie krijg je (als het goed is) vergoed door GSMStunter.
Dus op jaarbasis ben je alleen de kosten van de kvk kwijt en meer niet.
Tenzij je er ook nog een officezone bij hebt genomen (zoals ik).
- B.L.A.A.T. -
Volgens mij stond er zoiets als "de fax is de snelste methode", "per post is een snelle methode"kieskes schreef op 03 september 2002 @ 18:02:
Op de site staat dat als je het via de post aanvraagd, de afhandeling sneller gaat
beetje raar..
Verwijderd
kan dat komen doordat ik de eerste dag dat ik 'm had niet volledig heb laten opladen omdat ik te ongeduldig was ?
Wat wel helpt is je brightness zo laag mogelijk te zetten!
Ach, zolang m'n -nog te ontvangen- iPaq me door de dagelijkse 100 minuten treinen van-en-naar Rotterdam bezig kan houden, I don't care too muchBaSsDruM schreef op 03 september 2002 @ 20:07:
Batterijgebruik van Pocket pc's is jammer genoeg gewoon ruk
Iemand van de huidige iPaq'ers hier die regelmatig van de Terminal Services Client gebruik maakt? 'k Zag m'n baas het op z'n Pocket Loox uitproberen en 't zag er erg kewl uit.
I remain patient
www.heinemanss.nl
Telecombedrijf O2 biedt vanaf 16 september nog maar één soort abonnement aan. Het nieuwe abonnement kost 7,50 euro per maand. Medio september kan het nieuwe abonnement via de internetwinkels worden aangeschaft, 1 oktober ook in de winkels.
Zie http://nu.nl/document?n=61817
Dus dat betekend dat we geen abbo meer kunnen hebben van 5euro? En dat we dus 6x2,5euro extra moeten betalen?
Of is het zo dat wij gewoon ons abbo houden voor de komende 12maanden en dan overkunnen stappen op dat ene abbo van O2?
Zou dit wel onder "tarieven wijziging" vallen?BaSsDruM schreef op 04 september 2002 @ 09:54:
Zodra o2 binnen je jaarcontract het tarief veranderd, mag je binnen 2 weken kosteloos je abonnementen opzeggen! M.a.w. dit is nog beter422 euro van gsmstunter krijgen, en maar 1 maand abonnementskosten betalen
of wel?
Verwijderd
ze zullen 't voor bestaande abonnees wel zo laten ofzo
of misschien is 't alleen voor particulieren..
Dat het voor particulieren is zou best nog weleens zo kunnen zijn.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 10:29:
nee... dit KAN haast niet..
ze zullen 't voor bestaande abonnees wel zo laten ofzo
of misschien is 't alleen voor particulieren..
Verwijderd
Verwijderd
dit keer de carkit+6310... en er zat geen mr. handsfree carkit bij, maar een originele nokia CARK-91
Maar er is een ding dat ik niet voor elkaar krijg.
Een bluetooth-GPRS verbinding leggen.
Ik heb o.a. deze site gebruikt, maar dat zijn natuurlijk niet de instellingen van O2.
Is er iemand die dat precies weet?
- B.L.A.A.T. -
Wanneer had je die aangevraagd?Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 10:52:
zojuist werd 'r weer aangebeld trouwens
dit keer de carkit+6310... en er zat geen mr. handsfree carkit bij, maar een originele nokia CARK-91
![]()
gsmstunter
![]()
heb de 16e alles verstuurd dus ja..
Verwijderd
Dan stapt er een aardige meneer uit en die vraagt om je krabbeltje en soms om wat centjes
http://www.online.o2.nl/services/gprsTheFruitNerd schreef op 04 september 2002 @ 11:15:
Ik heb nu alles wel binnen, en het werkt wel allemaal.
Maar er is een ding dat ik niet voor elkaar krijg.
Een bluetooth-GPRS verbinding leggen.
Ik heb o.a. deze site gebruikt, maar dat zijn natuurlijk niet de instellingen van O2.
Is er iemand die dat precies weet?
Al hoop ik natuurlijk dat dat ook voor ons geld, want dan zou da betekenen dat we mogen opzeggen, en da scheeld heel erug veel geld, 9 abbbo's * 11 maanden * 2.5 euro = 247.50 euro extra winst (en nou heb ik nog eens 3 keer met die actie mee gedaan, dus wordt 3 keer lache, of 3 keer genaaid worden
Jij ook al huhBiedzjee schreef op 04 september 2002 @ 14:54:
Phew... de (gewone) post is hier al geweest, dus er is nog hoop.... Anders weer een slapeloze nacht
trust me je ben nie de enige
Verwijderd
Blijven wachten.......
when o when....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Die heb ik ook gevonden, maar ik bedoelde de instellingen voor me iPAQ.
- B.L.A.A.T. -
Die is er alBiedzjee schreef op 04 september 2002 @ 17:16:
Aan de vorige posts te zien zullen we ook eens moeten denken om een mailinglijst op te richten als virtuele praatgroep voor ipaq-lozen.....
ipaqfratsers-subscribe@yahoogroups.com
Onderandere in de kalverstraat in Amsterdam.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:22:
Waar kan ik die nokia sevice points vinden?
En.... niet onbelangrijk, heeft iemand zn ipaq al binnen?? zouden toch halverwege de week worden verzonden/binnenkomen?
Alleen je moet je telefoon afgeven. Die krijg je pas na een week weer terug.
Heb ik ook gehad.
- B.L.A.A.T. -
Zie deze site voor alle adressen.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:40:
Weet je of er ook een in 's-Hertogenbosch of omgeving zit?
- B.L.A.A.T. -
Maar volgens mij kunnen er alleen maar SD kaartjes in.
Wil je CF kaartjes kunnen gebruiken dan moet je een uitbreiding hebben.
Klopt dit of kan ik op een goedkope manier een CF kaartje er in krijgen.
Het goedkoopste SD kaartje van 64MB is namelijk €55 (zie hier)
- B.L.A.A.T. -
Klopt, maar een CF jacket is ook te koop bij informatique voof 55 euro..TheFruitNerd schreef op 04 september 2002 @ 22:11:
Ik zit te kijken naar een uitbreiding van het geheugen voor mp3's etc.
Maar volgens mij kunnen er alleen maar SD kaartjes in.
Wil je CF kaartjes kunnen gebruiken dan moet je een uitbreiding hebben.
Klopt dit of kan ik op een goedkope manier een CF kaartje er in krijgen.
Het goedkoopste SD kaartje van 64MB is namelijk €55 (zie hier)
Maar dan zit er nog geen CF bij , en je ipaq wordt dikker.
Weet iemand of het ook mogelijk is om PCMCIA zooi in de iPaq te stoppen... Ik kan nog wel aan een 2 Gb Toshiba PCMCIA harddisk komen, heb ik daar ook weer een nuttig doel voorRaZoRhEaD schreef op 05 september 2002 @ 09:20:
[...]
Klopt, maar een CF jacket is ook te koop bij informatique voof 55 euro..
Maar dan zit er nog geen CF bij , en je ipaq wordt dikker.
En dan kan ik 'm ook aan het wireless hangen hier
Ik dacht dat de tweede lading midden deze week verzonden zou worden dus vandaag zouden ze geleverd kunnen worden
Verwijderd
Er bestaan ook PCMCIA jackets. Heb er een voor mijn 3660, super makkelijk alleen wordt ie wel erg dik.Biedzjee schreef op 05 september 2002 @ 10:07:
[...]
Weet iemand of het ook mogelijk is om PCMCIA zooi in de iPaq te stoppen... Ik kan nog wel aan een 2 Gb Toshiba PCMCIA harddisk komen, heb ik daar ook weer een nuttig doel voor
En dan kan ik 'm ook aan het wireless hangen hier
dit is dus het doosje waar jullie allemaal op zitten te wachten!
En zo issie open..
En dit zijn alle prachtige spulletjes die erin zitten
en dit ook voor de mensen die geen genoeg ervan kunnen krijgen
vandaag binnen gekregenRalpy schreef op 05 september 2002 @ 11:50:
Ik zal de wachtende nog even lekker maken met een paar plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo issie open..
[afbeelding]
En dit zijn alle prachtige spulletjes die erin zitten![]()
[afbeelding]
Geil...Ralpy schreef op 05 september 2002 @ 11:50:
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo issie open..
[afbeelding]
[afbeelding]
Rustacean
neej, eergister eigenlijk al, moet toen was ik niet thuis, dus gister op het postkantoor opgehaald. (kijk maar een paar posts terug)
'Ralpy schreef op 05 september 2002 @ 11:50:
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo issie open..
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een flinke doos
Leuke pantoffels ookRalpy schreef op 05 september 2002 @ 11:50:
[afbeelding]
ja, stoer hè! Misschien dat ze die ook in jullie doos doen
Ja inderdaad, heb jij op je werk pantoffels en een dartbord staan?
Weinig ZAKELIJK gebeuren op die foto met die o2 ZAKELIJK abonnementen. We zullen o2 eens inlichten
SadistRalpy schreef op 05 september 2002 @ 11:50:
En hoe dik is dan erg dik ? Heb je misschien foto's van de iPaq met en zonder PCMCIA jasje ? Of zijn die ergens op het wwwwwereldwijde net te vinden ?Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 11:28:
[...]
Er bestaan ook PCMCIA jackets. Heb er een voor mijn 3660, super makkelijk alleen wordt ie wel erg dik.
Overigens hebben wij wel een dartbord op het werkBaSsDruM schreef op 05 september 2002 @ 13:21:
[...]
Ja inderdaad, heb jij op je werk pantoffels en een dartbord staan?
En de jongens hier doen meestal hun schoenen uit
PS: Zullen we maar weer on-topic verdergaan ?

(sorry voor de rotkwaliteit, had de macrostand moeten gebruiken)
Denk niet dat we nog zo'n actie kunnen verwachten
250 euro per toestel.. das voor mij alleen alleen al een schadepost van 22 abbo's x 250 = 5500 euro. Ik sta er niets van de kijken als ze dadelijk falliet gaan.
Pantoffelheld BVNitai schreef op 05 september 2002 @ 13:22:
als tie een eenmanszaak thuis heeft waarom niet? M'n pa loopt ook op pantoffels hoor, en hij heeft al 20 jaar een eenmanszaak
heheheeh met een zeeeeeeer modaal inkomen
of iPantoffel (sorry kon het niet laten)
You're not aloneNitai schreef op 05 september 2002 @ 13:39:
lolik draai door...... is niet normaal dat ik deze topic om de 5 min. check.....ik ga maar weer eens aan et werk...zucht.
of niet?
Waarschijnlijk lopen alle lopende contracten gewoon door tot het einde (over het algemeen een jaartje)djazete schreef op 05 september 2002 @ 14:19:
zeg, als o2 die abbonements kosten gaat wijzigen zijn ze toch verplicht dat via een brief eerst te melden.. zodat je dus evt. je abbo's kunt opzeggen omdat ze het abbo veranderen?
of niet?
En dan zul je moeten kiezen, of opzeggen, of nieuw abbo nemen.
Want da nieuwe abbo wijkt zo vreselijk veel af van de oude, dat het een heel groot hels karwei wordt om alle abbo's om te zetten denk ik.
Kheb zelf ook o2 abbo (particulier) en verwacht dit nog gewoon aan te houden tot einde van de 15 maanden.
Overigens ben ik niet blij met de nieuwe contracten, want via internet bestellen en alles wat je terug kreeg zat ik op 4.6 eurocent per minut naar vast en alle mobielen telefoonnummers. Nu wordt dat 7.5 euro waar je niks voor krijgt, en dan kun je voor 5 euro 500 minuten krijgen, maar die gelden alleen maar naar vast en o2 mobiel. Maar het meeste bel je toch naar andere mobielen nr's (tenminste ik) en dan betaal je 15 eurocent!!! Dat is toch godver wel ff meer dan 3 keer zoveel dan dak nu betaal
Na verschillende mailtjes met coen en ellen..
blijkt nu .. en let op:
Ze hebben NIETS van me ontvangen!?!?!
Dus waarschijnlijk krijg ik niets..
Is het dadelijk zo dat andere providers dit ook gaan doen en je voor elke nummer (lees netwerk) een apart simkaart gebruikt...van den dolle...Bobbert schreef op 05 september 2002 @ 14:43:
[...]
Nu wordt dat 7.5 euro waar je niks voor krijgt, en dan kun je voor 5 euro 500 minuten krijgen, maar die gelden alleen maar naar vast en o2 mobiel. Maar het meeste bel je toch naar andere mobielen nr's (tenminste ik) en dan betaal je 15 eurocent!!! Dat is toch godver wel ff meer dan 3 keer zoveel dan dak nu betaal
Lucky you.... nou, success met wachten dan maar !RaZoRhEaD schreef op 05 september 2002 @ 15:31:
Woei.. ellen had zich gelukkig vergist, mijn aanvraag ligt nog bij O2 !!!
Ellen? Die is van gsmstunter.nl? Ik heb nl. net naar info@gsmstunter.nl gemaild, maar daar krijg je weinig voet aan stuk... Zou je me dat adres even willen mailen? (Zie m'n profile...)RaZoRhEaD schreef op 05 september 2002 @ 15:31:
Woei.. ellen had zich gelukkig vergist, mijn aanvraag ligt nog bij O2 !!!
Thnx
[ Voor 0% gewijzigd door Galoptic op 05-09-2002 18:34 . Reden: spelling ]
Verwijderd
IK WACHT OOK OP IPAQ
14 aug.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:47:
Duncan wanneer heb je besteld? Ik 27 augustus dus ik moet nog wel even wachten....schrok even van het bericht van Razorhead, gelukkig bleek dit nog positief te zijn. Maar het wachten duurd steeds langer!!!
IK WACHT OOK OP IPAQ
Verwijderd
Ik heb vanochtend contact gehad met O2, daar zeiden ze niets te weten over een verandering van de abbo's.djazete schreef op 05 september 2002 @ 14:19:
zeg, als o2 die abbonements kosten gaat wijzigen zijn ze toch verplicht dat via een brief eerst te melden.. zodat je dus evt. je abbo's kunt opzeggen omdat ze het abbo veranderen?
of niet?
Zowel voor particulieren als voor ondernemers wisten ze niets.
Toen ze vroegen waar ik dat nieuws vandaan had, zei ik van nu.nl en uit de Metro.
Toch wilden ze me niet geloven.
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
Ik heb 'm ook op de 27e besteld.... hopen dat we 'm tegelijk binnen krijgen, roep jij even als je 'm hebt??!Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:49:
Ik hoop dat ik daar niet zo lang op hoef te wachten als 2PAQ.....tis al weer laat in de middag.....
Dit topic is gesloten.
![]()