[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
Deze wil ik jullie niet onthouden:

gsmstunter is weer helemaal gek bezig:

1x ipaq 3850
1x Nokia 6310
2x Nokia 3310
9x O2 Ondernemer
Kosten: 100% gratis

en:

1x ipaq 3870
1x Nokia 6310
6x O2 Ondernemer
Kosten: 100% gratis

en nog wat aanbiedingen van dit soort....
Enige eis: je moet ingeschreven zijn bij KvK

Overmorgen kopt de krant: Onverklaarbare toename aantal bedrijven :P

Ik heb zelf geen adders gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

hmm handig alleen wat moet ik met 1 telefoon 1 ipaq en 6 abonnementen of 3 telefoons 1 ipaq en 9 abonementen :?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:26
ja idd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
Verkopen bij eBay, internetten in de trein, jezelf onsterfelijk maken bij je buurjongetjes, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 15:56

Neophyte

it's back....

Ze betalen je eerste jaar, maar ik zie nergens hoeveel jaar je er aan vast zit.

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Neophyte schreef op 11 augustus 2002 @ 17:52:
Ze betalen je eerste jaar, maar ik zie nergens hoeveel jaar je er aan vast zit.
Als dat 2 jaar is heb je wel 6 abonnementen lopen! die je 1 jaar moet betalen, en dat zal vast niet 5 Euro per maand zijn, lijkt me wat weinig namelijk
U sluit 6 gratis abonnementen af voor de periode van een jaar en ontvangt een Nokia 6310 en de Compaq 3870 geheel GRATIS.
Okay 1 jaar dus!

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 15:56

Neophyte

it's back....

FastBunny schreef op 11 augustus 2002 @ 17:56:
[...]
Als dat 2 jaar is heb je wel 6 abonnementen lopen! die je 1 jaar moet betalen, en dat zal vast niet 5 Euro per maand zijn, lijkt me wat weinig namelijk

[...]
Okay 1 jaar dus!
Ah had ik overheen gelezen.

Punt 2 is alleen wel dat je het van de belasting moet kunnen aftrekken met je kvk nummer.
Ik weet niet hoe dat werkt en of dat standaard kan, maar daar gaan ze wel van uit en ze betalen niet je BTW neem ik aan.

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 23:44

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Heeft er iemand ervaring met gsmstunter.nl Want ik wil een gsm bestellen daar maar ik weet niet of dat nou wel zo te vertrouwen is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:29
AkroBatik schreef op 11 augustus 2002 @ 20:12:
Heeft er iemand ervaring met gsmstunter.nl Want ik wil een gsm bestellen daar maar ik weet niet of dat nou wel zo te vertrouwen is.
jah i kheb mn tellie daar vandaan, is goed te vertrouwen.
alles is goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
Punt 2 is alleen wel dat je het van de belasting moet kunnen aftrekken met je kvk nummer. Ik weet niet hoe dat werkt en of dat standaard kan, maar daar gaan ze wel van uit en ze betalen niet je BTW neem ik aan.
Waarom moet je het kunnen aftrekken? Staat toch niet in de voorwaarden? Je hebt enkel een KvK nodig om het te kunnen bestellen. Als je het vervolgens prive gebruikt, dan moet je natuurlijk wel de BTW betalen Maar als je het als bedrijf gebruikt, dan kun je de BTW die je betaalt aan O2 aftrekken van de BTW die je moet afdragen. In dat geval kost het niets.

Hoe het precies zit met BTW van de gadgets weet ik niet.. Als je gadgets die ¤ 0.00 per stuk kosten prive gebruikt, dan hoef je ook maar ¤ 0.00 BTW te betalen, maar ik weet niet of de belasting daar ook zo over denkt. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkpostma schreef op 11 augustus 2002 @ 17:44:
Enige eis: je moet ingeschreven zijn bij KvK
Overmorgen kopt de krant: Onverklaarbare toename aantal bedrijven :P
Het enige wat u nodig heeft om gebruik te kunnen maken van dit introductieaanbod is een uittreksel KVK jonger dan een half jaar en een geldig legitimatiebewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit (mijn :o) dubbele topic:
wicher schreef op 13 augustus 2002 @ 12:03:
Kijk hier ook eens: http://www.gsm.nl/phptest/query_o2.php?key1=585
Volgens mij hetzelfde, maar beter
Ik zit het wel sterk te overwegen, is zo over een heel jaar gekeken de helft goedkoper

Edit >

H'm ik zie nu dat ze de abonnementen het eerste jaar vergoeden.
Zou het dan echt helemaal niets kosten??? Lijkt me onmogelijk.
[Airwolf] schreef op 13 augustus 2002 @ 12:06:
Er is ergens hier een topic over gewone abbo's en telefoons bij gsmstunter, maar kan hem niet vinden. :P

Maar iig het ging er daar over dat een groot aantal mensen na een tijd bij gsmstunter hun telefoon nog niet hadden en ook dat ze na 2 maanden nogsteeds die korting niet overschreven hadden.

En:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Per saldo betaalt u dus niets voor de abonnementen voor het eerste jaar.

--------------------------------------------------------------------------------

Volgens mij zijn O2 abbo's zonder verdere vermelding standaard 2 jaar, dus dan moet je het 2e jaar wel betalen voor de abbonnements kosten.

En de voorwaarden die je tekent zijn van jou met O2 zelf, dus je heb zelf geen overeenkomst met gsmstunter, waardoor je mochten ze niet uitbetalen geen poot heb om op te staan.
wicher schreef op 13 augustus 2002 @ 12:10:
quote:
http://www.gsmstunter.nl/O2zakelijk4.html
Uitleg O2 Zakelijk I.c.m. een een Nokia 6310 en de Compaq 3870 GRATIS:

U sluit 6 gratis abonnementen af voor de periode van een jaar en ontvangt een Nokia 6310 en de Compaq 3870 geheel GRATIS.

De abonnementskosten bedragen € 5,- excl. BTW per maand standaard.

Het standaardabonnement wordt door www.gsmstunter.nl vergoed. Per saldo betaalt u dus niets voor de 6 abonnementen voor het eerste jaar. ( opzegtermijn voor deze abonnementen is 1 maand )

Het staat er toch echt...
Enige punt is dus de betrouwbaarheid van Gsmstunter.nl
edit:
Heb de topictitel even aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de voorwaarden die je tekent zijn van jou met O2 zelf, dus je heb zelf geen overeenkomst met gsmstunter, waardoor je mochten ze niet uitbetalen geen poot heb om op te staan.
Ja precies, daarom zou ik er ook nooit aan beginnen als zij jou geen extra eigen overeenkomst aanbieden over de uit te keren bonus, anders zit je daar met 9 abonnementen ofzo :P

Ik heb het een jaar of 2 geleden voor mijn moeder een keer gedaan (gratis telefoon + abo), daar zat ook een overeenkomst bij met dat bedrijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:14:
[...]Ja precies, daarom zou ik er ook nooit aan beginnen als zij jou geen extra eigen overeenkomst aanbieden over de uit te keren bonus, anders zit je daar met 9 abonnementen ofzo :P

Ik heb het een jaar of 2 geleden voor mijn moeder een keer gedaan (gratis telefoon + abo), daar zat ook een overeenkomst bij met dat bedrijfje.
Ik neem toch aan dat als het allemaal correct is, Gsmstunter ook geen bezwaar heeft tegen een extra overeenkomst met hen.

Overigens lijkt "anders heb je geen poot om op te staan" me een beetje te sterk. In principe zijn toch niet alleen schriftelijke ondertekende overeenkomsten geldig, maar zou je ze hier toch sowieso aan kunnen houden?

Moet je trouwens per se een NV/BV/eemanszaak/VOF zijn hiervoor? Ik zie het eerst nergens staan, alleen een KvK-uittreksel vereist. Als ik echter vervolgens het Gsm.nl-formulier bekijk kun je daar alleen aanvinken of je een NV, BV, eenmanszaak, of VOF hebt.
En ik was net van plan een stichting op te richten, speciaal hiervoor en voor een domeinreg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik wil ook wel zeggen die link die jij geeft johnny (heb niet verder gekeken) maar dat ziet er allemaal heel onprofessioneel uit enzow.

Gewoon een stukkie text met frontpage :X gemaakt lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb een tijdje terug een Vodafone (120) abbo besteld bij GSM Stunter
deze heb ik netjes thuis gekregen en het totale abbo geld voor het hele jaar is netjes op mijn rekening gestort
ik bel nu dus iedere maand 2 uur voor noppes

dus als je het mij vraagt is gsm stunter wel te vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicher schreef op 13 augustus 2002 @ 12:18:
Overigens lijkt "anders heb je geen poot om op te staan" me een beetje te sterk. In principe zijn toch niet alleen schriftelijke ondertekende overeenkomsten geldig, maar zou je ze hier toch sowieso aan kunnen houden?
Dat gaat waarschijnlijk verdomd lastig worden gok ik.
Is geloof ik nog geen echt goede regelgeving over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
[Airwolf] schreef op 13 augustus 2002 @ 12:19:
Ik wil ook wel zeggen die link die jij geeft johnny (heb niet verder gekeken) maar dat ziet er allemaal heel onprofessioneel uit enzow.

Gewoon een stukkie text met frontpage :X gemaakt lijkt het wel.
Dat zegt weinig.
Ook betrouwbare bedrijven kunnen slechte sites maken, en oplichters kunnen professioneel ogende sites maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Chaser2600 schreef op 13 augustus 2002 @ 12:21:
ik heb een tijdje terug een Vodafone (120) abbo besteld bij GSM Stunter
deze heb ik netjes thuis gekregen en het totale abbo geld voor het hele jaar is netjes op mijn rekening gestort
ik bel nu dus iedere maand 2 uur voor noppes

dus als je het mij vraagt is gsm stunter wel te vertrouwen
Waar halen ze al dat geld vandaan dan??? Hoe verdienen die lui ooit iets hieraan?
Ok, ze krijgen wel van van O2, maar dat is nooit meer dan het volledige abo-geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
Waar halen ze al dat geld vandaan dan??? Hoe verdienen die lui ooit iets hieraan? Ok, ze krijgen wel van van O2, maar dat is nooit meer dan het volledige abo-geld.
Hoe O2 hier iets mee denkt te verdienen weet ik niet. Het heeft vast en zeker iets te maken met lange termijn, naam maken bij (toekomstige) goede klanten. De bonus die O2 aan gsmstunter geeft kan weldegenlijk (veel) meer zijn dan het volledige abonnementsgeld, waardoor ze er per saldo toch nog iets aan over kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor dat IPaq + 6310 abo + 6 abo's:

Abonnementen zijn 5 Euro per maand, maal 6 = 30 Euro per maand.
Voor een jaar is dat 360 Euro.
Daarnaast krijg je voor zo'n 1000 Euro aan hardware.

Da's 1360 Euro kadoo als je het abo een jaar neemt en daarna alles netjes opzegt.

Dat kan toch gewoon niet!

Ik zie nog iets:
U kunt eventueel nog kiezen voor de optie office Zone. Dit houdt in dat U voor 5 euro excl. BTW per maand voor 60 uur GRATIS naar andere O2 nummers kan bellen. Bij de eerste 2 abonnementen die U afsluit is dit kostenloos, maar U moet het wel voor alle abonnementen afsluiten of voor geen.
Voor 5 Euro gratis bellen naar andere O2-nummers. Dit kan ook met een contract met 2 zakelijke abo's, en misschien zelfs wel met 1.

Ik ga ff uit van een abo op 1 telefoon. Je betaalt er dus 10 Euro per maand voor per telefoon (5 abo + 5 Office Zone) Men kope een O2 prepaid pakket, met een telefoon met modem-voorziening via de datakabel.
Op je server thuis, die uiteraard aan Kabel of ADSL hangt, vrot je een software configuratie in elkaar waarbij er gebeld kan worden naar die prepaid GSM en zo een verbinding met het internet gelegd kan worden.
Die telefoon met Office Zone hang je aan je PDA of Laptop en tadaa voor 10 Euro per maand 60 uren per maand mobiel internet. Da's geen geld :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
dirkpostma schreef op 13 augustus 2002 @ 13:23:
[...]

Hoe O2 hier iets mee denkt te verdienen weet ik niet. Het heeft vast en zeker iets te maken met lange termijn, naam maken bij (toekomstige) goede klanten. De bonus die O2 aan gsmstunter geeft kan weldegenlijk (veel) meer zijn dan het volledige abonnementsgeld, waardoor ze er per saldo toch nog iets aan over kunnen houden.
O2 verdient hier gewoon die 5 Euro per maand per toestel mee. De GSM-stunter geeft dat geld aan de klant terug. De GSM-stunter krijgt waarschijnlijk een bedrag als "beloning" voor het aanbrengen van de nieuwe klant, en van dat bedrag betaalt GSM-stunter het 1e jaar abo, en als het goed is houden ze nog een klein beetje over voor hun zelf als winst. Wat ik echter niet snap is waar het geld voor die "gratis" IPaq en Nokia vandaan komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het enige wat u nodig heeft om gebruik te kunnen maken van dit introductieaanbod is een uittreksel KVK jonger dan een half jaar en een geldig legitimatiebewijs.
Bedoelen ze hier nou mee dat je al langer als een half jaar ingeschreven moet zijn of korter. Jonger vindt ik namelijk nogal klinken als korter maar dat zou ik wel vreemd vinden.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
rwb schreef op 13 augustus 2002 @ 14:19:
[...]

Bedoelen ze hier nou mee dat je al langer als een half jaar ingeschreven moet zijn of korter. Jonger vindt ik namelijk nogal klinken als korter maar dat zou ik wel vreemd vinden.
Van de ene kant wel ja, omdat mensen zo ff snel een inschrijving kunnen regelen.
Van de andere kant ook niet, want er zijn zat mensen met kennissen/familie die een bedrijf hebben en via die dat contract regelen. En vereisen dat het bedrijf jonger als 6 maanden moet zijn voorkomt dit "misbruik".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
svdmeer schreef op 13 augustus 2002 @ 14:22:
[...]

Van de ene kant wel ja, omdat mensen zo ff snel een inschrijving kunnen regelen.
Van de andere kant ook niet, want er zijn zat mensen met kennissen/familie die een bedrijf hebben en via die dat contract regelen. En vereisen dat het bedrijf jonger als 6 maanden moet zijn voorkomt dit "misbruik".
Ja maar aan de andere kant voorkom je ook dat een hoop potentiele klanten gebruik kunnen maken van deze aanbieding

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 13:18
Iemand al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:01
svdmeer schreef op 13 augustus 2002 @ 14:14:
Voor dat IPaq + 6310 abo + 6 abo's:

Abonnementen zijn 5 Euro per maand, maal 6 = 30 Euro per maand.
Voor een jaar is dat 360 Euro.
Daarnaast krijg je voor zo'n 1000 Euro aan hardware.

Da's 1360 Euro kadoo als je het abo een jaar neemt en daarna alles netjes opzegt.

Dat kan toch gewoon niet!

Ik zie nog iets:
[...]

Voor 5 Euro gratis bellen naar andere O2-nummers. Dit kan ook met een contract met 2 zakelijke abo's, en misschien zelfs wel met 1.

Ik ga ff uit van een abo op 1 telefoon. Je betaalt er dus 10 Euro per maand voor per telefoon (5 abo + 5 Office Zone) Men kope een O2 prepaid pakket, met een telefoon met modem-voorziening via de datakabel.
Op je server thuis, die uiteraard aan Kabel of ADSL hangt, vrot je een software configuratie in elkaar waarbij er gebeld kan worden naar die prepaid GSM en zo een verbinding met het internet gelegd kan worden.
Die telefoon met Office Zone hang je aan je PDA of Laptop en tadaa voor 10 Euro per maand 60 uren per maand mobiel internet. Da's geen geld :7
en toen was er dataverkeer, en dataverkeer valt niet onder de belminuten. dataverkeer kost extra, en dat is wel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
rwb schreef op 13 augustus 2002 @ 14:19:
[...]

Daarmee bedoelen ze dat het uittreksel, waarvan je dus een kopie stuurt, jonger dan zes maanden moet zijn.
Dat je dat uittreksel dus in het laatste halfjaar bij je KvK hebt laten uitdraaien.
Dat is heel normaal, die eis.
Hoe oud je bedrijf is (of net opgericht) maakt echt niet uit hoor, het zal ze toch aan de r**t roesten of je dat bedrijf speciaal hiervoor hebt opgericht... bedrijf is bedrijf, en het valt niet te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
wibblemoo schreef op 13 augustus 2002 @ 14:59:
[...]

en toen was er dataverkeer, en dataverkeer valt niet onder de belminuten. dataverkeer kost extra, en dat is wel geld.
Dat is via GPRS ja; maar als je nu gewoon via GSM-oude-stijl een telefoonverbinding legt, en daardoor die data gaat pompen alsof het spraak is, kan dat best binnen die 60 uur hoor lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
wicher schreef op 13 augustus 2002 @ 15:58:
[...]

Daarmee bedoelen ze dat het uittreksel, waarvan je dus een kopie stuurt, jonger dan zes maanden moet zijn.
Dat je dat uittreksel dus in het laatste halfjaar bij je KvK hebt laten uitdraaien.
Dat is heel normaal, die eis.
Hoe oud je bedrijf is (of net opgericht) maakt echt niet uit hoor, het zal ze toch aan de r**t roesten of je dat bedrijf speciaal hiervoor hebt opgericht... bedrijf is bedrijf, en het valt niet te controleren.
hmm ja dat klinkt een stuk logischer. Even niet goed gelezen dat dat half jaar op het uittreksel sloeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
..een uittreksel KVK jonger dan een half jaar
Deze eis zegt niets over een maximum of minimum leeftijd van het bedrijf, maar enkel iets over de leeftijd van het uittreksel. Het gaat erom dat je niet een uittreksel meestuurt die 10 jaar oud is en daardoor mogelijk verlopen informatie bevat.

edit:
Whoops... was al gezegd... Ik had het alleen niet gezien omdat het op pagina 2 stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
Iemand al besteld?
Yep, vorige week had ik al de aanbieding met twee gratis Nokia's besteld; Nadat deze stunts bekend gemaakt waren heb ik gsmstunter gevraagd of ik die bestelling nog kon omzetten; ze antwoordden iets als: "Nee, kan niet, maar bestel gewoon nog een pakket zonder office zone, kost je toch niets". Daarom eergisteren nog de 9 abo's + ipaq + 6310 + 2 nokia's + 3 carkits variant er nog bijgedaan.

Blijft toch wel vreemd... Als je 900 abo's bestelt, krijg je 100 ipaq's, 100 6310's, 200 3310's, 300 carkits... heel apart...

edit:
typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
en geen rare addrers onder het gras? contracten gezien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Waarom zou je dit eigenlijk niet doen ? Kan me alleen niet voorstellen dat het allemaal goed gaat? Heeft iemand al besteld en geld + apparatuur gezien ? Want je krijgt gratis voor meer dan 1000 € aan apparatuur, de sim kaartjes doe je in een doosje...je schrijft alvast de opzegbrieven, zet een datum in je agenda waarneer je die op de post doet en bent klaar. Opent trouwens nog wel even een rekening bij je bank, daar komt het geld op van gsm stunter, en dat wordt dan automatisch afgeschreven.

In de voorwaarden staat trouwens dat je het contract voor 12 maanden aangaat als er niks anders staat vermeld ( In die PDF file bij gsmstunter ).

Ja dat wordt gewoon aanvragen lijkt me zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand al besteld ? Dit is een zeer coole actie :D

Ik heb denk ik een verklaring waarom ze die Ipaq gratis weggeven: Compaq als merknaam wordt vervangen door HP, en ze gaan nu dus alle ipaq's zo snel mogelijk verkopen om nieuwe apparaten binnen te krijgen met als merknaam HP.

049-7555014 - is dit het telefoonnummer van GSMStunter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Morgenochtend weet ik of ik mag bestellen van m'n vader, en zo ja, ga ik voor het setje (erm, nee, drie setjes) van zo'n IPAQ en een nokia, dus da's best wel wat abootjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Die lui van GSMStunter.nl zitten gezellig dit topic morgen door te lezen als de bestellingen van de tweakertjes binnenkomen... :P
wicher schreef op 13 augustus 2002 @ 15:59:
[...]

Dat is via GPRS ja; maar als je nu gewoon via GSM-oude-stijl een telefoonverbinding legt, en daardoor die data gaat pompen alsof het spraak is, kan dat best binnen die 60 uur hoor lijkt me..
GSM-oude-stijl telefoonverbinding leggen en daardoor data pompen, da's precies wat ik bedoelde met mijn "ideetje" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
frankvanhoesel schreef op 13 augustus 2002 @ 21:03:
Waarom zou je dit eigenlijk niet doen ? Kan me alleen niet voorstellen dat het allemaal goed gaat? Heeft iemand al besteld en geld + apparatuur gezien ? Want je krijgt gratis voor meer dan 1000 € aan apparatuur, de sim kaartjes doe je in een doosje...je schrijft alvast de opzegbrieven, zet een datum in je agenda waarneer je die op de post doet en bent klaar. Opent trouwens nog wel even een rekening bij je bank, daar komt het geld op van gsm stunter, en dat wordt dan automatisch afgeschreven.

In de voorwaarden staat trouwens dat je het contract voor 12 maanden aangaat als er niks anders staat vermeld ( In die PDF file bij gsmstunter ).

Ja dat wordt gewoon aanvragen lijkt me zo....
Die opzegbrief kan je net zo goed meteen op de post doen met de melding van dat je vanaf het jaar erna je abbo op wil zeggen. Er staat nergens dat je niet ruim op tijd mag opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu alleen nog een kvk-nummer. heb al gebeld, maar ik mocht me niet inschrijven. wat een onzin..... iemand ideetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

stichting is genoeg
(gevraagd per email aan gsmstunter.nl)

waarom mocht je je niet inschrijven marno ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde me inschrijven als eenmanszaak, met een autowasservice :D toen gingen ze vragen naar een ondernemingsplan etc, maarja dat had ik niet.
dus, ik dacht ik zet wel wat op een a4'tje en stuur het op, maar ze hadden door dat het niet serieus was, en toen mocht het niet.

wat ik overigens zeer vreemd vind, waarom zou het niet mogen?

maar zullen we anders een stichting oprichten met z'n allen?

'stichting gratis telefoons' :D moet kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

lijkt me dat je per stichting/bedrijf maar 1 keer zo'n actie kan doen
anders zou je het een paar honderd keer doen
en telefoons met winst verkopen...

ik heb trouwens stichting ivm lanparty, maar waren volgens mij weinig vragen toen
alleen even kijken hoe ik nu weer snel aan een recent uittreksel kom
online moet je je eerst aanmelden, waarna je per post login e.d. krijgt
gok dat zoiets makkelijk een week gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga wel ff langs, dan krijg je het meteen mee staat op de site van kvk

en een stichting kost ong 33 euro per jaar... dat weegt wel op tegen de 1000 euro aan spullen lijkt me zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

ik heb nog wel ondernemingsplan voor de geinteresseerde, een copyshop in rotterdam. Volledig uitvoerbaar en in detail voor de eerste 3 jaar uitgewerkt :)
Een officiele op papier erbij, die je van de kvk krijgt dus (flink pak papier, 50 pagina's dik ongeveer)

Enige wat je moet doen is locatie aanpassen aan je eigen woonplaats en klaar :P

Je houd eens wat over van je schooltijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
als ik dit zo lees wordt dit evenement gesponsord door de KvK :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

boeit niet want die ipaq 3850, nokia 6310, 2 * 3310 en 3 * mr carkit samen met 9 gratis abo's komen deze kant op en de ipaq 3870 en 6310 combi gaat een andere kant op. Dan een beetje handig ruilen en hier ligt zometeen een 3870 met 2 maal 6310 voor nop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 14:11:
ik ga wel ff langs, dan krijg je het meteen mee staat op de site van kvk
ah scheelt weer, vanavond open tot 20:00
mooi uit m'n werk even langs om uittreksel kvk op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 14:26
Als je al een bedrijf hebt en je wilt alleen maar een recent uitreksel van je KvK, dan kan je de KvK ook even bellen, faxen ze het gelijk even voor je door. Kost je geloof ik 4 euro, rekening krijg je later :)

Maarre, hier ook iemand die 8 abbo's aangevraagd heeft :) 2x 3410, 1x 6310, ipaq 3870 en 2x 3600 (!) belminuten per maand >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
BaSsDruM schreef op 14 augustus 2002 @ 15:20:
Als je al een bedrijf hebt en je wilt alleen maar een recent uitreksel van je KvK, dan kan je de KvK ook even bellen, faxen ze het gelijk even voor je door. Kost je geloof ik 4 euro, rekening krijg je later :)

Maarre, hier ook iemand die 8 abbo's aangevraagd heeft :) 2x 3410, 1x 6310, ipaq 3870 en 2x 3600 (!) belminuten per maand >:)
Die 60 uur is alleen naar andere 02 nummers dus daar schiet je ook nog niet zoveel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
rwb schreef op 14 augustus 2002 @ 15:30:
[...]

Die 60 uur is alleen naar andere 02 nummers dus daar schiet je ook nog niet zoveel mee op.
Ik heb 2 van die abbonnementen met 60 uur. Kan je toch fijn gratis naar elkaar bellen? 1 voor mij, 1 voor mijn vriendin >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

BaSsDruM schreef op 14 augustus 2002 @ 15:20:
hmms geen limiet van maar 1 actie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX heb je voor het oprichten van een stichting een notariele akte nodig?

en hoe ging het verder in z'n werk? ben je gewoon naar kvk toegegaan en gezegd: "ik wil een stichting oprichten" --> geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik las ook iets over BTW.
Hoe zit dat?
Moet je jaarlijks extra belasting gaan betalen hiervoor?

Als dat niet zo is, dan is het nog te doen.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
<offtopic>
DDX: Megalan fratsers zijn uitgesloten van de o2 actie >:)
</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
TheFruitNerd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:07:
Ik las ook iets over BTW.
Hoe zit dat?
Moet je jaarlijks extra belasting gaan betalen hiervoor?

Als dat niet zo is, dan is het nog te doen.
Het enige addertje is volgens mij het feit dat het abbonnement 5 euro kost. Abbonnementsgeld krijg je vergoed van Gsmstunter.nl. Maar die 5 euro is ex. btw want de btw kan je als bedrijf zijnde toch aftrekken.

Behalve natuurlijk als je het via via doet, en je helemaal niks kan aftrekken. Dan betaal je per abbonnement dus 0,95 euro per abbo.

68,40 euro (6*0,95*12) voor een ipaq + nokia 6310. Nog niet verkeerd hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

BaSsDruM schreef op 14 augustus 2002 @ 17:32:
[...]

Het enige addertje is volgens mij het feit dat het abbonnement 5 euro kost. Abbonnementsgeld krijg je vergoed van Gsmstunter.nl. Maar die 5 euro is ex. btw want de btw kan je als bedrijf zijnde toch aftrekken.

Behalve natuurlijk als je het via via doet, en je helemaal niks kan aftrekken. Dan betaal je per abbonnement dus 0,95 euro per abbo.

68,40 euro (6*0,95*12) voor een ipaq + nokia 6310. Nog niet verkeerd hoor _/-\o_
En dan nog het geld voor de kvk (tenzij je het via je pa of een kennis doet natuurlijk).
Al met al komt het neer op ongeveer €100 - €125 dus.

Ik vraag me af of je als student zijnde ook de belasting kan aftrekken.
Iemand ervaring hier mee?

Als ik alles even op een rijtje zet komt het neer op het volgende:
- Inschrijving kvk a ~€45 (zie ook hier)
- Jaarlijkse BTW a ~€70 (tenzij die afgetrokken kan worden, zie ook hier en hier)
- Uittreksel van kvk a ~€10 (zie hier, weet niet of je m bij de inschrijving er direct bij krijgt)

Volgens mij is dit alles
Voor meer ideeen, just reply

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
TheFruitNerd schreef op 14 augustus 2002 @ 18:02:
[...]

En dan nog het geld voor de kvk (tenzij je het via je pa of een kennis doet natuurlijk).
Al met al komt het neer op ongeveer €100 - €125 dus.

Ik vraag me af of je als student zijnde ook de belasting kan aftrekken.
Iemand ervaring hier mee?

Als ik alles even op een rijtje zet komt het neer op het volgende:
- Inschrijving kvk a ~€45 (zie ook hier)
- Jaarlijkse BTW a ~€70 (tenzij die afgetrokken kan worden, zie ook hier en hier)
- Uittreksel van kvk a ~€10 (zie hier, weet niet of je m bij de inschrijving er direct bij krijgt)

Volgens mij is dit alles
Voor meer ideeen, just reply
Dan nog mijn sommetje natuurlijk :)

Enne, waar niemand aan denkt: Gsmstunter.nl die failliet gaat en daardoor niet je abonnementskosten vergoed.

bij de 6 abbonnementen ben je dan 6 x 5,95=35,70 euro per maand
x 12
428,40 euro totaal

Zelfs dit zou ik nog geen ramp vinden aangezien je die ipaq + 6310 makkelijk voor dat bedrag zou kunnen verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe.. en als gsmstunter failliet gaat waardoor ze EN het abonnementsgeld niet kunnen vergoeden EN geen ipaq's en nokia's kunnen leveren ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 19:01:
Hehe.. en als gsmstunter failliet gaat waardoor ze EN het abonnementsgeld niet kunnen vergoeden EN geen ipaq's en nokia's kunnen leveren ? :P
Nou danne danne danne..... word ik heel boos!

8)7 Daar had ik nog niet eens aan gedacht :)

Maarre, bedrijf bestaat al een aardig tijdje, dus verwacht het eigenlijk niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Laatst online: 15:10
Umm, ga me er zo eens in verdiepen hoor, maar is dit niet net zo als bij bijvoorbeeld GSM.nl? Daar is het ook "GRATIS abonnement!! Het enige dat u betaalt zijn vooraf in te kopen belminuten!!" Nou, das voor mij dus hetzelfde...

Maar waar ik zo tegen op zie: al dat papierwerk! Man je kan straks wel een ambtenaren kantoor beginnen! Elke keer checken of geld gsmstunter binnen is, kijken of O2 niet te veel heeft afgeschreven, juiste opzegtermijn naleven enz.

Verder strakke actie natuurlijk, zal eens even gaan kijken :D

edit:

w0000t, echt zwaar strakke aanbiedingen! Zijn er onder de twiekerts hier geen mensen die rechten gestudeerd hebben ofzo? Want als je opeens aan 9 abo's een jaar langer vast zit ben je ook flink de ***. Enne, wat ik zo snel niet kon vinden -> betaal je geen activatie kosten oid? Kan ook flink oplopen voor 9abo's (450euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

lekkere afzetters bij kamervankoophandel trouwens
8euro40 voor voor printje met handtekening eronder...

maargoed morgen maar even bestelling doen
die btw zat ik inderdaad ook aan te denken, maargoed we zien wel, blijft goedkoop als je alleen btw moet betalen

aansluitkosten kon ik niks over vinden, als je bij kpn's abbo's kijkt praten ze wel over aansluitkosten (en verzenkosten) zal dus hier wel niet het geval zijn...

BaSsDruM : maar kan je nu meerdere van die aanbiedingen bestellen ?
(lijkt me niet toch, dan heb je straks paar honderd van die pocketpc's :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 16:43:
DDX heb je voor het oprichten van een stichting een notariele akte nodig?

en hoe ging het verder in z'n werk? ben je gewoon naar kvk toegegaan en gezegd: "ik wil een stichting oprichten" --> geregeld?
weet niet meer exact, maar was vrij simpel
bel anders gewoon met kvk, kunnen ze je precies vertellen wat er nodig is

<offtopic>
BaSsDruM: Bestaat megalan dan nog ? (ik ben van mclan.nl)
</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 13:18
Nog iemand met een kvk-nummer die een soort van inkoopactie wilt organiseren? (tegen een bepaalde prijs uiteraard ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

wAizz schreef op 14 augustus 2002 @ 22:00:
Nog iemand met een kvk-nummer die een soort van inkoopactie wilt organiseren? (tegen een bepaalde prijs uiteraard ;) )
ik denk dus niet dat dat gaat lukken
grote kans op limiet van 1 aanbieding per kvk
anders koopt 1 telecom bedrijf alles op, en verkoopt ze in hun winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Net dit gelezen op telecomvergelijker.nl :
Gepost door nash op 14/08 18:09
Uiteraard bestaat er een kans op faillissement van de tussenpersoon (b.v. gsmstunter.nl), voordat de vergoeding van het abonnement betaald is.

Gepost door KPN op 14/08 21:54
Yep, en ik heb gehoord dat de belastingdienst achter gsmstunter zit vanwege de ontduiking van btw van hun cash-deals.

Ben benieuwd hoe dit afloopt.

KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
BaSsDruM schreef op 14 augustus 2002 @ 23:17:
Net dit gelezen op telecomvergelijker.nl :

[...]
Lijkt me sterk... GSMStunter doet dit al langer dan vandaag (eerder een paar jaar) en bestaat nog steeds. Misschien als iemand toch bij de KvK is, even een beetje informatie inwinnen over GSMStunter? Kost misschien een paar euro, maar dan weet je ook wat voor vlees je in de kuip hebt (aantal mensen in bedrijf, bedrijfsvorm, etc).

• Rickbv
Brrrr, hoe kun je er nou zo luchtig over doen? Heb net nog eens iets gevonden: http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?thread_id=493. Niet iets om trots op te zijn. En vooral als dan ook nog de belastingdienst achter hun aanzit *van horen zeggen natuurlijk*, en al die twiekerts die ff 25 compaqjes, 50 3310's en 25 6310's gaan scoren weet ik niet of dat allemaal helemaal vlekkeloos gaat verlopen :/

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Als ik dat draadje op TelecomVergelijker goed doorlees, denk ik dat het opzich nog wel meevalt.
Ze hebben in het verleden geunlockte verkocht wat, volgens hunzelf, niet de bedoeling was (wat dat ook waard moge wezen).
Nu doen ze dat niet meer.

Ik heb zelf een Nokia 6310 van hun.
Eerlijkgezegd heeft het toendertijd even geduurd voordat ik m binnenkreeg, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad :)
Hij heeft een normaal nederlands menu dus ik denk dat ik me er niet zo druk om ga maken.

Volgens mij weet (bijna) iedereen wel dat het even kan duren voordat de bestelling binnen is.
Maar voor de rest denk ik dat het niet zo'n probleem is.

* TheFruitNerd vind het trouwens allang tijd om z'n bed op te zoeken :Z

Bijna vergeten, mag je ook een uittreksel van een kennis opvragen?
Ik bedoel, diegene heeft geen tijd, maar ik wel.
Dan haal ik dat uittreksel op zodat hij m niet hoeft op te halen.

- B.L.A.A.T. -

• P.B.
  • Niet online
Bijna vergeten, mag je ook een uittreksel van een kennis opvragen?
Ik bedoel, diegene heeft geen tijd, maar ik wel.
Dan haal ik dat uittreksel op zodat hij m niet hoeft op te halen.
Ja mag :)

• SvMp
  • Niet online
Ik kan nergens terugvinden dat, hoe en wanneer GSM-stunter je die abonnementen terugbetaalt.

Is het zo dat als je 6 abo's neemt, dat er ook 6 terugbetaald worden?

Moet je baas zijn van een bedrijf om dit te mogen doen? Ik kan toch zo het uittreksel van mijn studentenvereniging nemen? (is een stichting)

• DDX
  • Nu online

DDX

svdmeer schreef op 15 augustus 2002 @ 10:04:
Ik kan nergens terugvinden dat, hoe en wanneer GSM-stunter je die abonnementen terugbetaalt.

Is het zo dat als je 6 abo's neemt, dat er ook 6 terugbetaald worden?

Moet je baas zijn van een bedrijf om dit te mogen doen? Ik kan toch zo het uittreksel van mijn studentenvereniging nemen? (is een stichting)
terugbetaling :
http://www.telecomvergelijker.nl/shops.php?id=78
(Uitbetalingswijze Binnen 6 weken)

ja volgens hun pagina betaald gsmstunter voor alle abbo's

je hoeft geen 'baas' te zijn
je moet wel een kopie van het legitimatiebewijs van iemand die tekeningsbevoegd is meesturen
(die moet je dan denk ik ook bij contact persoon zetten)

ik heb het net besteld, alleen vreemd dat je een wachtwoord moet invullen ?

Verwijderd

Het wachtwoord is voor extra zakelijke diensten die O2 wil gaan aanbieden heb ik van gsmstunter gehoord.

• 10us
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-12-2020

10us

Quila

Heeft iemand er al aan gedacht dat voor 6 abbo's ook 6x aansluitkosten moeten worden betaald.
Ik zie op de site van gsmstunter alleen maar staat dat ze de maandelijkse abbo kosten vergoeden er staat niets over de aansluitkosten.

Ik heb ze even een mailtje gestuurd op het te vragen.

Will work for food.

• BaSsDruM
10us schreef op 15 augustus 2002 @ 11:28:
Heeft iemand er al aan gedacht dat voor 6 abbo's ook 6x aansluitkosten moeten worden betaald.
Ik zie op de site van gsmstunter alleen maar staat dat ze de maandelijkse abbo kosten vergoeden er staat niets over de aansluitkosten.
Omdat die er niet zijn? Staat er volgens mij gewoon bij vermeld: GEEN aansluitkosten

• 10us

10us

Quila

BaSsDruM schreef op 15 augustus 2002 @ 11:32:
[...]

Omdat die er niet zijn? Staat er volgens mij gewoon bij vermeld: GEEN aansluitkosten
Ik zal wel blind zijn dan (heb -5 geef ik toe) maar ik zie het echt nergens staan.

Will work for food.

• 10us

10us

Quila

Ik heb even met O2 gebeld en er zitten geen aansluitkosten op een ondernemers abbo. :)
* 10us gaat even naar de zaak om een kvk uittreksel te halen.

Will work for food.

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

/edit hier stond iets dom /edit

ik probeer anders op iemands anders naam zo een ipaq plus 3870 te regelen
maar ja enkel dus zonder grasaddertjes en 1 jarig abbo
je hoeft geen 'baas' te zijn
je moet wel een kopie van het legitimatiebewijs van iemand die tekeningsbevoegd is meesturen
(die moet je dan denk ik ook bij contact persoon zetten)

ik heb het net besteld, alleen vreemd dat je een wachtwoord moet invullen ?
dus ik kan de kvk bewijs van een vriend sturen zijn legitimatie bewijs en de mijne en alles op mijn rekening zetten (dus zo min moeite en troubles voor hem) ??

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• gratiz
  • Laatst online: 16:41
Na versturen van bestelling zie ik dit:
Bij het insturen van de bestelling en het aansluiten door de provider komt er zowel een overeenkomst tussen u en gsmstunter als ook tussen u en de provider tot stand. Na het ondertekenen en insturen van de documenten, kan het contract niet meer tussentijds worden beëindigd. Op de site onder 'Voorwaarden' treft u onze algemene leveringsvoorwaarden en de algemene voorwaarden van Talkline. Wij adviseren u deze goed door te nemen. Met het ondertekenen van de documenten gaat u akkoord met genoemde voorwaarden en tekent u dat u hiervan heeft kennisgenomen.
huh? Talkline?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb nu al wat meer duidelijkheid gekregen hier in.

Ben vanochtend naar de kvk geweest en ff een bedrijf opgestart (ging trouwens wel erg makkelijk :))
Daar betaalde ik €45 voor m'n eenmanszaak.

Als je zelf een bedrijf hebt opgestart, zoals ik, dan kun je de BTW niet terugvorderen. :'(
Dat komt dus neer op zo'n €70 per jaar.

Als je een kvk register van iemand anders gebruikt, moet je ff checken hoe het zit met de BTW. Het kan zijn dat je niets hoeft te betalen, maar het kan ook zijn dat je ook alles moet betalen.

Wat de abbo's van O2 betreft:
- Er zitten geen aansluitkosten op.
- Je hebt geen belbundel, dus wat je belt komt er extra bij
- Er zit standaard 1MB voor je GPRS bij

Je kunt optioneel officezone nemen, dat kost je €5 extra (per nummer), maar dan mag je voor 60 uur(!) binnen die zone bellen.

Voor meer info zie dit pdfje

- B.L.A.A.T. -

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

gratiz schreef op 15 augustus 2002 @ 12:12:
Na versturen van bestelling zie ik dit:

huh? Talkline?
Waarschijnlijk een foutje, was een maand of wat geleden ook zo.
Ze gebruiken gewoon een standaard tekst die ze hebben.
Alleen ze zijn vergeten om Talkline te veranderen in O2.

- B.L.A.A.T. -

• wicher|IA
TheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 12:15:
[...]

Waarschijnlijk een foutje, was een maand of wat geleden ook zo.
Ze gebruiken gewoon een standaard tekst die ze hebben.
Alleen ze zijn vergeten om Talkline te veranderen in O2.
lekker geldig op deze manier... :z

Maar er zijn dus al mensen die het besteld hebben? Op de een-of-andere manier vertrouw ik het nog steeds niet. Dom waarschijnlijk, want zo laat ik een i-Paq lopen...

Als ik dus die iPaq 3870 + Nokia 6310 neem, en gsmstunter betaalt TOCH niets terug, dan ben ik € 428,40 (ofwel f 944,07) kwijt. Inderdaad haal je dat er wel uit als je ze verkoopt, maar als je ze wilt houden zoals ik wordt het een dure grap. Als ze me echt € 428,40 kosten zou ik ze namelijk nooit nemen...

Ik zou ze natuurlijk beter sowieso kunnen verkopen... dan krijg ik het geld eigenlijk terug, waardoor ik het eigenlijk TOCH betaal als ik ze hou.
NOG beter is er gewoon een paar te nemen en er 1 te houden, maar dan moet gsmstunter al helemaal wel terugbetalen.

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Eigenlijk vertrouw ik het ook niet, maar als ik zie wat voor schade ik zou kunnen oplopen, dan kan ik die actie niet laten liggen.

Mocht het allemaal spaak lopen en ik zou alleen maar de sims krijgen, dan zou ik een totale schade van €360 op jaarbasis hebben.
Dat is inderdaad een beetje duur voor 72MB GPRSsen.
Maar dat is altijd nog goedkoper dan een GPRS abbo voor particulieren bij Vodafone (mijn huidige provider).

Ik stuur het gewoon op en ik zie wel wat er gebeurt. Ga volgende week op vakantie, dus dan zit ik me thuis niet op te vreten wanneer dat ding nou eens binnen komt.

Daarnaast, als de politie zou aankloppen, hebben ze geen poot om op te staan, want ik heb alles legaal gekocht (hoop ik :p)

- B.L.A.A.T. -

• Rickbv
Ok, ik heb gisteren een mailtje gestuurd en vandaag netjes antwoord gehad (ik vind het dus al gelijk een stuk betrouwbaarder :) ):

1. Stel ik open een geheel nieuwe rekening bij de bank met
zeg 5euro erop. Gaat O2 dan niet zeuren dat er te weinig opstaat?
O2 kan niet het saldo bij de bank zien dus ik neem aan dat ze dan ook
geen problemen kunnen maken.

2. Het KvK nummer is van een familie lid (ben zelf ook nog
geen 18), maar kan ik dan dat KvK nummer gebruiken op een ander rekening
nummer?
een ander bankrekening geen enklel probleem

3. Betaal je activatie-/aansluitkosten?
geen activatie kosten

4. Bij 9 abo's betaal ik dus 0,95 x 12 x 9 euro aan BTW per
jaar (BTW kan ik niet aftrekken)?
De btw is 19% en je krijgt die van ons ook terug gestort dus per
saldokost het je niets

5. Ik krijg op m'n rekening (binnen 6 weken toch?) 5euro x
12maanden x 9abo's == 540 euro? En daar gaat elke maand 9x5,95 (incl.
BTW) == 53.55 van af?
je krijgt incl BTW terug dus 9*5*12*1.19

6. Het abonnement heeft een tijdsduur van 12 maanden en kan ik
in de 11e maand op gaan zeggen?
1 maand voor het einde van het jaar opzeggen ben je na de 12 de maand
er van af

Nou, dat lijkt me duidelijk, kan weinig aan fout gaan lijkt me. Denk dat ik maar 9abo's ga scoren dan :D

• SvMp
  • Niet online
TheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 12:42:

Mocht het allemaal spaak lopen en ik zou alleen maar de sims krijgen, dan zou ik een totale schade van €360 op jaarbasis hebben.
Dat is inderdaad een beetje duur voor 72MB GPRSsen.
Maar dat is altijd nog goedkoper dan een GPRS abbo voor particulieren bij Vodafone (mijn huidige provider).
Dat is mijn gedachte ook..ennuh 360 Euro is wel extreem goedkoop voor een IPaq mét een Nokia 6310.

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Wat ik me nu nog afvraag, officezone lijkt me wel heel erg lekker (3600 belminuten per maand).
Als je officezone aanvraagt krijg je zowieso voor 2 nummers gratis officezone.
Ik vraag me alleen af of je er ook voor kunt kiezen om alleen 2 nummers voor officezone te abboneren. Of moet je direct alle nummers registreren?

- B.L.A.A.T. -

• SvMp
  • Niet online
TheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 12:14:
Ik heb nu al wat meer duidelijkheid gekregen hier in.

Ben vanochtend naar de kvk geweest en ff een bedrijf opgestart (ging trouwens wel erg makkelijk :))
Daar betaalde ik €45 voor m'n eenmanszaak.

Als je zelf een bedrijf hebt opgestart, zoals ik, dan kun je de BTW niet terugvorderen. :'(
Dat komt dus neer op zo'n €70 per jaar.
Dus het ging heel gemakkelijk..maar moet je niet met een heel ondernemingsplan komen?
Ik denk er over om een stichting te starten, aangezien ik ook graag een domeinnaam wil, maar kan je dat zo ff doen?

• Rickbv
TheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 13:00:
Wat ik me nu nog afvraag, officezone lijkt me wel heel erg lekker (3600 belminuten per maand).
Ik vraag me alleen af of je er ook voor kunt kiezen om alleen 2 nummers voor officezone te abboneren. Of moet je direct alle nummers registreren?
Wat ik gelezen heb op die site is dat het OF voor alle abo's is OF voor geen. Kies je ervoor om Officezone te nemen, betaal je dus voor 7abo's aan Officezone

edit:

Bij 9abo's dan, iig betaal je voor: aantal abo's - 2 aan Officezone

• SvMp
  • Niet online
TheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 13:00:
Alle, maar dat Officezone is dus wel beperkt tot contact met alleen O2 toestellen.

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

svdmeer schreef op 15 augustus 2002 @ 13:00:
[...]

Dus het ging heel gemakkelijk..maar moet je niet met een heel ondernemingsplan komen?
Ik denk er over om een stichting te starten, aangezien ik ook graag een domeinnaam wil, maar kan je dat zo ff doen?
Nee je hebt geen ondernemersplan nodig.
Als je even de site kvk.nl raadpleegt en je goed voorbereid dan is er geen enkel probleem.
Je hebt een id/paspoort/rijbewijs en bank afschrift of bevolkingsregister nodig.
Als je er voor zorgt dat je niet zenuwachtig doet dan is er geen probleem.

Je kunt een stichting oprichten, maar ik heb voor een eenmanszaak gekozen.
Je moet zelf bepalen wat je het handigst vind.
svdmeer schreef op 15 augustus 2002 @ 13:03:
[...]

Alle, maar dat Officezone is dus wel beperkt tot contact met alleen O2 toestellen.
Ok dan maar niet, heb ook nog 120 minuten van me Vodafone abbo :P
Alhoewel die 3600 minuten per maand ook wel heeel erg :9 zijn.

- B.L.A.A.T. -

• wicher|IA
ondernemingsplan voor inschrijving? Dat heb ik nu twee-en-half jaar geleden niet nodig gehad. Even adres invullen, handtekening zetten, en je bent binnen tien minuten weer buiten...

Maar als je het ook van een andere rekening kan laten afschrijven doe ik het misschien wel.
Punt is dat ik wel een KvK-inschrijving heb, maar samen met iemand met wie ik nu eigenlijk niet meer omga, en ik wil dit wel graag onafhankelijk van hem hebben.

• SvMp
  • Niet online
TheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 13:04:
[...]

Nee je hebt geen ondernemersplan nodig.
Als je even de site kvk.nl raadpleegt en je goed voorbereid dan is er geen enkel probleem.
Je hebt een id/paspoort/rijbewijs en bank afschrift of bevolkingsregister nodig.
Als je er voor zorgt dat je niet zenuwachtig doet dan is er geen probleem.

Je kunt een stichting oprichten, maar ik heb voor een eenmanszaak gekozen.
Je moet zelf bepalen wat je het handigst vind.

[...]

Ok dan maar niet, heb ook nog 120 minuten van me Vodafone abbo :P
Alhoewel die 3600 minuten per maand ook wel heeel erg :9 zijn.
Dus ze stellen ook geen moeilijke vragen? Da's wel mooi..dan komt het dus neer op een administratieve kwestie :)

Eigenlijk zijn die lui van gsmstunter getikt dat ze er in trappen: Een bedrijf is opgericht een dag voordat iemand ff 6 abo's bestelt (en dat voor een eenmanszaak)

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

wicher schreef op 15 augustus 2002 @ 13:05:

[...]

Maar als je het ook van een andere rekening kan laten afschrijven doe ik het misschien wel.
Punt is dat ik wel een KvK-inschrijving heb, maar samen met iemand met wie ik nu eigenlijk niet meer omga, en ik wil dit wel graag onafhankelijk van hem hebben.
Kan inderdaad, als het kvk nummer maar klopt :)
Alleen moet je ff kijken hoe dat met de belasting zit.

/edit

even iets anders, wanneer je de bestelling invult dan wordt er gevraagd naar Bankgegevens, naam, t.n.v., nummer en plaats.
Is de naam, de naam van de bank en de plaats, de plaats van de vestiging?

- B.L.A.A.T. -

Verwijderd

naam is naam van de bank ja en plaats is de vestiginsplaats van het kantoor van de bank waar je je rekening hebt.

/edit: als ik nou maar veel vragen hier beantwoord die ik zelf ook aan gsmstunter heb gesteld dan krijg ik mijn bestelling misschien wel eerder :)

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Heb ook nog even op de site van O2 gekeken.
Daar staat het volgende:
Als u een ondernemersabonnement van O2 afsluit vóór 31 augustus 2002, krijgt u office zone voor twee gebruikers gratis en ontvangt u voor al uw nieuwe abonnementen een GPRS-toestel vanaf 0 euro.
Zou dat er wat mee te maken hebben?

- B.L.A.A.T. -

• Paul_
  • Laatst online: 13-11-2021
svdmeer schreef op 15 augustus 2002 @ 13:07:
Eigenlijk zijn die lui van gsmstunter getikt dat ze er in trappen: Een bedrijf is opgericht een dag voordat iemand ff 6 abo's bestelt (en dat voor een eenmanszaak)
Die lui van GSMstunter niet hoor. Die hebben een deal met o2... Maar je moet alleen hopen dat o2 erin trapt. Maar die mogen je altijd weigeren.

En het schijnt dat o2 al 4weken vertraging heeft met het verwerken van opdrachten die via gsm-stunter binnen komen.

• wicher|IA
TheFruitNerd schreef op 15 augustus 2002 @ 13:07:
[...]

Kan inderdaad, als het kvk nummer maar klopt :)
Alleen moet je ff kijken hoe dat met de belasting zit.

/edit

even iets anders, wanneer je de bestelling invult dan wordt er gevraagd naar Bankgegevens, naam, t.n.v., nummer en plaats.
Is de naam, de naam van de bank en de plaats, de plaats van de vestiging?
Geen idee wat de vestigingsplaats van het kantoor van mijn rekening is... zal wel Utrecht zijn, waar ik h'm heb geopend.

Het is trouwens wel een prive-rekening... Misschien kan ik beter een tweede rekening openen hiervoor.

Stichting Matthijs Gall oprichten lijkt me toch het beste idee. Enige nadeel is dat ik dan naar Utrecht moet, want ik wil h'm wel daar gevestigd hebben. Ik ga namelijk nu eindelijk in Utrecht zelf wonen, maar weet nog niet waar...

• BaSsDruM
Ok, het wordt alleen maar mooier :)

http://www.compaq.nl/ipaqactie/

Degene die tussen nu en 30 september een ipaq 3870 koopt, krijgt van compaq 100 euro teruggestort op je bankrekening! Enige voorwaarde is dat je een aankoopbewijs kan tonen.

Net contact gehad met gsmstunter.nl en bij de ipaq zit gewoon een aankoopbewijs en het is gewoon een nederlands model (dus geen import versie ofzo).

Aanbieding is nu dus zo:

voor 0 euro krijg je een 6310, een ipaq 3870 en 100 euro kado! Geen slechte actie als je het mij vraagt >:) 8)7

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
maar waarom starten jullie geen stichting zonder onderneming, kost maar 28 euro. en dan krijg je toch ook een kvk uitreksel?

maar hoe zit dat precies met belasting het volgend jaar? en wat kost het me verder en waar ben ik allemaal aan gebonden? want daar snap ik nog niet veel van.

• wicher|IA
Die belasting vraag ik toch niet terug.
Alleen maar weer gedoe, en ik haal toch nooit omzet om zo'n bedrag aan BTW binnen te krijgen ter compensatie.

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Heb net even contact gehad met O2 :)
Als je er office zone bij neemt, krijg je per nummer 3600 belminuten per maand.
Deze kun je wel alleen maar gebruiken om binnen het O2 netwerk te bellen.
Dus als je vriend(in) een prepay van O2 heeft, kun je per maand 3600 minuten naar haar bellen :).

Als je dus 6 nummer zou nemen, zou dat 6x3600=21600 minuten per maand naar O2 nummers kunnen bellen!
Denk dat ik me pa&ma en de rest van de familie ook maar een simmetje geef.
Dat scheel bakken met geld :)
wicher schreef op 15 augustus 2002 @ 15:15:
Die belasting vraag ik toch niet terug.
Alleen maar weer gedoe, en ik haal toch nooit omzet om zo'n bedrag aan BTW binnen te krijgen ter compensatie.
Volgens gsmstunter (zie Rickbv@12:55) krijg je ook de BTW terug.
Ik zie eigenlijk steeds meer voordelen :)

- B.L.A.A.T. -

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.