[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.358 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 01 oktober 2002 @ 20:33:
Snowblind: mooie aanbieding maar niet in de lijn van dit topic :)
nou, hij staat wel op www.gsmstunter.nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Maar dan nog heeft het hier niks mee te maken, deze treath gaat over actie van 2 maanden gele alweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbert schreef op 01 oktober 2002 @ 21:05:
[...]

Maar dan nog heeft het hier niks mee te maken, deze treath gaat over actie van 2 maanden gele alweer :)
Waarom lul je er dan nog over? Hebbie nou toch niks meer aan ;)

Kun je beter over het gratis KPN abonnement hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 23:43:
[...]

Waarom lul je er dan nog over? Hebbie nou toch niks meer aan ;)

Kun je beter over het gratis KPN abonnement hebben :D
Zucht :P, probeer je nou leuk te doen of ben je echt zo dom? :P :+

btw dit is ook topicvervuiling, ik kap der gelijk mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, wie gaat gsmstunter vanmiddag lastigvallen om de uitslag van de bespreking met O2 te achterhalen?
Als 1 iemand t doet en het hier post krijgen we hopelijk niet allemaal een chagerijnige reply, maar misschien wel eens een echt antwoord voor de verandering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

JAAAAAAAAAAA!! Mijn 3870 + Nokia is binnen! :D:D:D

27 augustus contract opgestuurd per post.
Eenmansbedrijfje met 0 werknemers, bestaat 1,5 jaar.
1x mail gestuurd aan GSMStunter met hoe het ermee stond: "in behandeling bij 02". Verder niks :)
Ook nog geen rekeningen van 02 binnen ofzo, dus ik had er nog helemaal niet op gerekend :)

Dus er is weer hoop voor jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaa,

Ik heb 2 ipaqs + 3 x 6310 + carkitt binnen. Heb op 15 augustus bestelt. Ik raad iedereen om van beide kanten (O2 en gsmstunter) druk op te bouwen en dan komt ie vanzelf.

ff overzicht:
15 augustus betstelt
27 aug aangesloten
7 september factuur
na veel gezeur 29 september bevestiging, door o2. verstuurt naar gsmstunter
2 oktober spullen binnen.

GSMstunter bedankt voor de geweldige actie, zij dat het wat lang duurde maar uiteindelijk is het gratis en voor niks. Dus mensen die te zeuren hebben hadden maar moeten bestellen bij O2 zelf

980726

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
He dat is wel beter ! De ipaqs worden weer verstuurd.....heel mooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heeft er iemand een creditnota bij het pakket gekregen waarop een bedrag staat dat teruggestort wordt en een datum, waarop dat gebeurt?
Die Ipaq is natuurlijk erg goed, maar ik wil ook wel weten of de abo-kosten inderdaad worden teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

En nog een vraagje aan de mensen die hun zooi al hebben gehad, hoe is het geregeld met garantie van telefoontjes en ipaq's? Zit er een garantiecertificaat bij met 'aankoopsbon' met datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is het gelukt om O2 een bevestiging te laten sturen naar GSMstunter? Ik krijg steeds te horen dat dit niet mogelijk is. We hebben de factuur al weken binnen, maar nog steeds is niet geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:31:
Wie is het gelukt om O2 een bevestiging te laten sturen naar GSMstunter? Ik krijg steeds te horen dat dit niet mogelijk is. We hebben de factuur al weken binnen, maar nog steeds is niet geleverd.
Je hebt gebeld met dat 020 nummer?

gewoon blijven aandringen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Vandaag weer even contact gehad....

From: "Ellen" <Ellen@gsmstunter.nl>
To: "Frank van Hoesel" <frankvanhoesel@hotmail.com>
Subject: RE: Aanvraag status
Date: Wed, 2 Oct 2002 15:35:22 +0200

wij hebben gister uw toestellen naar u toe gestuurd dus zult u die
vandaag ontvangen

KORT MAAR KRACHTIG !!!!! YES !!!!!!!

Het duurt even maar dan heb je ook wat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbert schreef op 02 oktober 2002 @ 15:33:
[...]

Je hebt gebeld met dat 020 nummer?

gewoon blijven aandringen :+
Nee, ik heb gebeld met een 0800 nummer, staat op www.o2.nl onder Zakelijk. Is dat 020 nummer beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:39
Zijn er ook al mensen die een Ipaq binnen hebben, maar nog geen rekening hebben gehad?

* Xandrios heeft dus nog geen rekening gehad....en dus ook geen Ipaq...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Cutebritney schreef op 02 oktober 2002 @ 15:46:
Zijn er ook al mensen die een Ipaq binnen hebben, maar nog geen rekening hebben gehad?

* Bobbert heeft dus nog geen rekening gehad....en dus ook geen Ipaq...
te(X)en schreef op 02 oktober 2002 @ 13:20:
JAAAAAAAAAAA!! Mijn 3870 + Nokia is binnen! :D:D:D

27 augustus contract opgestuurd per post.
Eenmansbedrijfje met 0 werknemers, bestaat 1,5 jaar.
1x mail gestuurd aan GSMStunter met hoe het ermee stond: "in behandeling bij 02". Verder niks :)
Ook nog geen rekeningen van 02 binnen ofzo, dus ik had er nog helemaal niet op gerekend :)

Dus er is weer hoop voor jullie!
Lezen Cutebritney :P

[ Voor 0% gewijzigd door Bobbert op 02-10-2002 16:06 . Reden: even verduidelijk met B :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32
GRRRRR, vandaag maar weer gebeld, want ik belde gister na 5'en en dan is die navraag toko dicht...

Nu kreeg ik zo een muts aan de telefoon die me het ook niet wilde vertellen, en dat ik daarom GSMstunter maar ff moest aansporen om te bellen, pfff :(

[edit]
Voor de verandering van GSMstunter:
hij staat nog in behandeling
Owja, als ik een mail stuur om 16:40 en een antwoord om 17:29 en ik weet dat na 17:00 de afdeling waar ze dat kunnen zien gesloten is... dan vind ik dat een beetje vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:07

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb me iPAQ al een maand nu en ik heb de rekening van O2 ook al gehad. Maar O2 heeft nog niets afgetrokken van me rekeneng. GSMStunter heeft er trouwens ook nog niets opgestort.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maandag is (als alles ok is) mn bevestiging van o2 naar gsmstunter gefaxt, gisteren niks en vandaag ook niet! is dat normaal? hopelijk morgen, anders maar weer eens bellen.... :O :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ipaq, nokia 6310 en de sims worden toch naar het factuuradres en niet naar het adres dat bij 'bedrijfsgegevens' staat verstuurd neem ik aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

TheFruitNerd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:50:
Ik heb me iPAQ al een maand nu en ik heb de rekening van O2 ook al gehad. Maar O2 heeft nog niets afgetrokken van me rekeneng. GSMStunter heeft er trouwens ook nog niets opgestort.
O2 is over het algemeen heel er traag met afschrijven, kheb nu jaartje of 3 abbo van O2, aan het begin was het om te janken, soms 3 maanden niks en dan 4 8ermekaar. Tegenwoordig is het al iets beter, de rekeningen komen op tijd binnen, maar dan moet het afschrijven nog gebeuren..... :Z

Gsmstunter zal denk ook wel laat uitbetalen, als ze hun bonus hebben ontvangen ofzo :? iig na die 6 weken, da week wel zeker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 23:12

flexje

got-father

humm waar zien jullie die acties staan? of ben ik nou blind? :/

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
LoW.R1D3R schreef op 02 oktober 2002 @ 20:25:
humm waar zien jullie die acties staan? of ben ik nou blind? :/
De actie is al afgelopen. (Ik meen op 25 augustus)
Maar misschien heeft iemand de tekst nog wel en wil die even hier neerzetten.
(Best vreemd, in deze hele thread is niet de letterlijke tekst van de aanbieding te vinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sesam
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 14:06
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 19:01:
De ipaq, nokia 6310 en de sims worden toch naar het factuuradres en niet naar het adres dat bij 'bedrijfsgegevens' staat verstuurd neem ik aan??
Ja, ik heb vandaag mijn spullen binnen, afgeleverd op het factuuradres.
Gisteren door O2 een fax, bevestiging naar gsmstunter gestuurd.
Weet iemand of er ook een nederlandse versie is of dat het in te stellen is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb maar even een mailtje gestuurd naar coen, het duurt nu echt lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
  • Laatst online: 04-10-2024
Duncan schreef op 02 oktober 2002 @ 23:10:
Me too, en een cc:'tje naar ellen... Bij O2 word ik nl. ook niks wijzer... 't Is een kat en muis spelletje aan het worden 8)7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Gewoon elke dag O2 bellen, en hopen dat je elke dag een andere medewerker aan de lijn krijgt. Als je dat maar vaak genoeg doet krijg je vast de goede wel een keer aan de lijn, die je wel wat wilt vertellen... Stel dat je nou een echt bedrijf had, dan zou je toch ook zeker wel een 3 dubbele boete clausule uitschrijven voor die 8 weken die je niet kan bellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I don't think so ,Tim :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 02 oktober 2002 @ 23:41:
Gewoon elke dag O2 bellen, en hopen dat je elke dag een andere medewerker aan de lijn krijgt. Als je dat maar vaak genoeg doet krijg je vast de goede wel een keer aan de lijn, die je wel wat wilt vertellen... Stel dat je nou een echt bedrijf had, dan zou je toch ook zeker wel een 3 dubbele boete clausule uitschrijven voor die 8 weken die je niet kan bellen :/
Ik heb gister O2 gebeld, die zeggen niks van mijn aanvraag te weten. Dan heeft 't denk ik ook geen nut om nog vaker te bellen? Of zijn d'r andere medewerkers die wel meer kunnen vinden?!
Ik probeer net dus ff gsmstunter te bellen voor meer duidelijkheid, en te vragen waarom O2 er nix vanaf weet. Maar zijn nemen gewoon niet op (Tel. 0497-555014)

Probeer later nog wel eens.... maar heeft er iemand nog tips waar je 't beste kan vragen enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer dit nummer eens:
0497-50560 (Bergeijk) --> hier zit Coen het meest
040-049087 (Valkenswaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een bevestiging van O2 wordt het hele zooitje toch gelijk door Gsmstunter verstuurd? Ik heb maandag bij 02 via het 020 nummer een bevestiging losgepeuterd, maar nu wacht gsmstunter nog op een geldstorting van o2.
Ze zeiden dat ik niet zomaar contact moest opnemen met o2, alles zou vanzelf prima in orde komen. Ik heb hem uitgelegd dat na 6 weken ik het wel eens nodig vond om te bellen met o2.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 11:26:
Ik heb hem uitgelegd dat na 6 weken ik het wel eens nodig vond om te bellen met o2.... :(
EN wat zei die toen..........

* Bobbert is nieuwschierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, als zei niet achter een goede afhandeling bij O2 aanzitten, lijkt het me toch logisch dat mensen zelf gaan bellen... Dat zij daar weer gezeik mee krijgen van O2, omdat die liever alles via de dealer doen, is hun probleem. Alsof O2 uberhaupt recht van klagen zou hebben, zij verprutsen het, dus is dit een logisch gevolg van hun incompetentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Bij de Tarieven O2 ondernemers abo kwam ik het volgende tegen:

Additionele diensten:

- Nota monitor (per account per maand) 100,-

- Gespecificeerde factuur 12,-

Die nota monitor, wat houdt dat precies in?

Over de gesp. Factuur: is die 12 eur ook per maand, en als ik bovenstaande 2 zaken niet neem, krijg ik dan nog wel op een of andere manier de totale maandkosten te zien PER zakelijk abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op 03 oktober 2002 @ 14:24:
Bij de Tarieven O2 ondernemers abo kwam ik het volgende tegen:

Additionele diensten:

- Nota monitor (per account per maand) 100,-

- Gespecificeerde factuur 12,-

Die nota monitor, wat houdt dat precies in?

Over de gesp. Factuur: is die 12 eur ook per maand, en als ik bovenstaande 2 zaken niet neem, krijg ik dan nog wel op een of andere manier de totale maandkosten te zien PER zakelijk abonnement?
Kun je niet beter even bellen naar O2? Zij weten het je vast te vertellen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Ik heb mijn iPaq vandaag gekregen (hij is gister aangekomen). Ik heb op 20 augustus besteld, en verder nooit iets gehoord/gevraagd...

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:46:
[...]

Kun je niet beter even bellen naar O2? Zij weten het je vast te vertellen. Succes.
Gedaan, voor de geinteresseerden:
Je krijgt standaard wel een gewone rekening waarop per nummer de totale kosten staan.
De kosten voor een gespec. rekening zijn inderdaad 12 euro per maand.
Nota monitor; je krijgt elke maand een cd met daarop precies wie wat heeft gedaan/gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Duncan schreef op 02 oktober 2002 @ 23:10:
Beste Coen,

Mijn bestelling is nog in behandeling, dat begrijp ik. Maar ik wacht nu al bijna 2 maanden, en dat vind ik toch vrij lang :{ Ik zit ‘m echt te knijpen, bang dat ik de iPaq niet meer krijg. Zou u kunnen aandringen bij O2 dat mijn bestelling voorrang geniet? Ik ben namelijk denk ik degene die nu het langste wacht; direct na de start van jullie actie had ik ongeveer besteld.

Hierbij mijn gegevens:

Bedrijfsnaam: ***********
Factuurcontact: ***********
Telefoonnummer: ********

Met vriendelijke groeten,

Dit heb ik gestuurd, en nog geen reactie :{ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
De reactietijd van GSMstunter wordt inderdaad steeds langer. Was het in het begin een half uur, nu wordt het al in dagen gemeten, als er al antwoord komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, valt wel mee hoor, ik stuurde om 16:32 meeltje.... om 17:44 had ik antwoord, neit dat ik daar zoveel aan had, 't was namelijk:

Wij wachten op een bevestiging van O2.

Met vriendelijke groet,
GSMstunter
postbus 7
5570AA Bergeijk
tel. 0497-555014
fax. 0497-555091
info@gsmstunter.nl
www.gsmstunter.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Inderdaad, de standaard antwoorden komen wel snel. (Ik geloof al lang niet meer, dat ze ook echt kijken of het nog in behandeling is.)
edit:

Dit weet ik nu zeker. Als antwoord op mijn e-mail kreeg ik te horen dat het nog bij O2 lag. Toen ik belde, konden ze vertellen dat het pakket al een paar dagen eerder verstuurdwas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar zijn ze dus wel erg blij met hun standaard replies. Moeten wij dan ook niet eens standaard mailtje gaan sturen?! Gewoon elke dag iedereen hetzelfde mailtje sturen met daarin exact hetzelfde verhaal, maar een andere (bedrijfs)naam.
Klantenservice is weer ver te zoeken... had op z'n minste wel leuk geweest als ze even zouden melden wat de uitkomst van de bespreking bij O2 was, waar hij de laatste tijd mee geschermd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n iPaq is binnen :) Heb besteld op 17 augustus en de rekening is enkele weken geleden ontvangen. Iedereen die nog geen iPaq heeft ontvangen: veel succes, dat meen ik echt. Tip: blijf aandringen bij GSMstunter, dat heeft denk ik meer invloed dan aandringen bij O2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ctrl-Alt: dat heeft denk toch alleen zin als O2 je al een factuur heeft gestuurd. Zoniet, dan ben je toch nog niet geactiveerd, of heb ik het nou fout?

Maar goed, vanmiddag nieuwe kansen nieuwe prijzen, ik ga weer bellen :D

KifArU: ik had niet anders verwacht van die *#*&(#@

[edit]
Ik heb weer gebeld, en blijkbaar weer de goede aan de telefoon gehad :) Deze man wist mij te vertellen dat m'n aanvraag deze week naar een andere afdeling was doorgeschoven, en dat hij waarschijnlijk in de loop van volgende week af gemaakt werd :) :)

Hmm, dat zeiden ze vorige week ook al eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

ondertussen geen mensen bij wie er wel officezone op de 6 (of 9) abbo's zit terwijl je hebt aangegeven dat niet te willen (zoals bij mij dus?)

ik heb o2 al 3 keer gebeld en dan zeggen ze dat ze me terugbellen.. niet dus :|
eikels
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
Kom ik bij mijn ouders , pakje !!!! Van gsmtuner, alleen helaas was deze voor mijn vader :'( Voor niks gereden ( staat op ouders naam dus op ouders adres )

Die van mij is al wel opgestuurd maar blijkbaar nog niet aangekomen. Goed nieuws trouwens wel voor andere mensen, mijn vader heeft nog nooit een factuur ofzo gekregen, ook nog nooit gezeurd. Hij geloofde het toch niet dat hji iets zou krijgen >:)

Maar dus ook zonder zeuren en mekkeren krijg je je spullen. Ik heb wel gezeurd en krijg ook mijn spullen, maar is blijkbaar niet nodig geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al 2 dagen op reactie van GSMStunter. Heb al 3 mails gestuurd. Krijg gewoon GEEN reactie!! :( Na al die positieve berichten, wil ik nu eindelijk ook wel is mijn iPAQ!!!!!!!!!!

Nog steeds in afwachting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankvanhoesel schreef op 04 oktober 2002 @ 17:19:
Kom ik bij mijn ouders , pakje !!!! Van gsmtuner, alleen helaas was deze voor mijn vader :'( Voor niks gereden ( staat op ouders naam dus op ouders adres )

Die van mij is al wel opgestuurd maar blijkbaar nog niet aangekomen. Goed nieuws trouwens wel voor andere mensen, mijn vader heeft nog nooit een factuur ofzo gekregen, ook nog nooit gezeurd. Hij geloofde het toch niet dat hji iets zou krijgen >:)

Maar dus ook zonder zeuren en mekkeren krijg je je spullen. Ik heb wel gezeurd en krijg ook mijn spullen, maar is blijkbaar niet nodig geweest :)
Wanneer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djazete: bij mij zat er op 3 van de 9 abonnementen office zone. Daar heb ik O2 even over gebeld en de volgende dag werd ik netjes teruggebeld met een bevestiging van het uitschakelen van office zone en om te zeggen dat het intussen betaalde bedrag voor office zone op de volgende factuur gekrediteerd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
» O2 veelvuldig op 0800 - 5555 555 gebeld (020-nummer heb ik niet)
~~ "wij kunnen vanaf hier niet zien of u in ons systeem staat, neem contact op met uw dealer"

» gsmstunter.nl (Ellen EN Coen) 3 / 4 keer gemaild
~~ "wij hebben uw bestelfax ontvangen en wachten momenteel op bevestiging van O2"

» ERD Nederland (krediettoetser van O2 gebeld
~~ "nee, u staat niet bij ons geregistreerd voor een krediettoetsing"

:? --> :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Galoptic op 05-10-2002 00:57 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESSSSSSSSS, net 15 min geleden staat de postbode aan de deur (TNT)

PAKJE VAN GSMSTUNTER!! De ipaq én de nokia's zitten nu in de oplader :)

ik ben zo blij! Bedankt gsmstunter!

Nu de rest nog!

owja, besteld op 27-09 en nog geen rekening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 13:21:
YESSSSSSSSS, net 15 min geleden staat de postbode aan de deur (TNT)

PAKJE VAN GSMSTUNTER!! De ipaq én de nokia's zitten nu in de oplader :)

ik ben zo blij! Bedankt gsmstunter!

Nu de rest nog!

owja, besteld op 27-09 en nog geen rekening!
Heb je veel gebeld met O2 en gsmstunter (of gemaild)?? Ik heb het de 29e besteld, ik blijf hopen.

Wat bedoel je met "Nu de rest nog!", bedoel je ons of had je nog meer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb neit meer besteld, maar jullie wel :P

Ik heb 2x een statusaanvraag bij gsmstunter gedaan (gewoon standaard antwoord), zelfs eergisteren nog :P
En 1x O2 gebeld en die wisten van nix en zeiden dat ze niks hadden gekregen van gsmstunter (wel dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 17:25:
Nee, ik heb neit meer besteld, maar jullie wel :P

Ik heb 2x een statusaanvraag bij gsmstunter gedaan (gewoon standaard antwoord), zelfs eergisteren nog :P
En 1x O2 gebeld en die wisten van nix en zeiden dat ze niks hadden gekregen van gsmstunter (wel dus :P)
Hmm... en je had de 29ste besteld (7 dagen na mij dus)... En geen factuur ontvangen... Een monddode O2 en gsmstunter.nl 'aangehoord'... Same here... Only difference: I didn't get my iPaq yet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04
Tja, ik heb de 22e de boel opgestuurd, en heb ook nog niks, gsmstunter zegt in elk mailtje dat ze nog op 02 wachten, maar ik houd moed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 21e gefaxt, bevestiging ligt al bij gsmstunter, nu wachten op geld van O2 aan gsmstunter, dan krijg ik hem eindelijk ook!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand trouwens nog de ipaqfratsers lijst bereiken (de wachtlijst)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 13:47
Mijn setje is inmiddels ook binnen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sesam
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 14:06
:)

[ Voor 0% gewijzigd door sesam op 07-10-2002 00:42 . Reden: o(t)wee ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Het maakt volgens mij sowieso niks uit hoeveel keer je navraag hebt gedaan. Ze kijken volgens mij nieteens naar je naam, maar douwen gelijk op een rooie knop "AANVRAAG". En voila, antwoord op je email.

thieu: de lijst is "wegens omstandigheden" van inet afgehaald...

sesam: het hoeft niet bij GSMstunter te liggen, mijn aanvraag ligt al 5 weken bij O2. Maar het gaat mij om het pushen naar O2, en de klanten helpen. Dat laatste is dus echt NUL door steeds dezelfde one-line emails te sturen. Vooral als dan ook nog blijkt dat die niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 05 oktober 2002 @ 20:37:

thieu: de lijst is "wegens omstandigheden" van inet afgehaald...
Kan je dat misschien iets verder toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 23:46:
[...]

Kan je dat misschien iets verder toelichten?
Laten we 't erop houden dat 't zonder lijstje beter is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
BaSsDruM schreef op 06 oktober 2002 @ 02:28:
[...]

Laten we 't erop houden dat 't zonder lijstje beter is....
Vindt O2 dat of vindt gsmstunter dat? (Ik gok op de laatste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
KifArU schreef op 06 oktober 2002 @ 11:20:
[...]

Vindt O2 dat of vindt gsmstunter dat? (Ik gok op de laatste)
Ik denk dat er teveel mensen kwamen zeuren dat Mister X wel zijn bestelling had en Mister Y niet :/

Jammer (voor ons), maar wel beter (voor GSMStunter).
Ik vraag me alleen af, hoe heeft GSMStunter de maker van de lijst zover gekregen hem van het internet af te halen :?

In ieder geval wacht ik op mijn iPaq :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Duncan: 't was niet GSMstunter of O2 zelf die vroeg of de lijst offline kon, maar een "goede bekende". Daarnaast heeft de maker van de lijst zelf ook nog geen iPaq binnen gekregen, dusse.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
[moraal versterkende gedachten]

Het kost niet zoveel, iemand een glimlach te schenken
of je hand op te steken voor een vriendelijke groet.
Zoiets kan opeens de zon laten schijnen
in het hart van de mens die je zomaar ontmoet.

Het kost niet zoveel, een hand uit te steken
om een ander een beetje behulpzaam te zijn,
een dankbare blik is vaak een beloning.
Al was de moeite maar zo klein.

Het kost niet zoveel, om je hart wat te openen
voor de mens om je heen in z’n vreugd en verdriet.
Wees blij dat je wat kunt doen voor een ander,
Of is die ander je naaste soms niet?

Het kost maar heel weinig, je arm om een schouder
of alleen maar een zachte druk van een hand.
‘t Is vaak voor een ander, of hij even
in een klein stukje paradijs is beland.

Het kost toch zo weinig, om een ander te geven
iets wat je zelf toch zo heel graag ontvangt.
Liefde en vriendschap, alleen door dat weg te schenken
krijg je terug, meer dan je verlangt.

O die vriendelijke glimlach, dat eventjes groeten,
die arm om je schouder, de hulp die je bood.
Het kost allemaal bij elkaar toch zo weinig,
maar in wezen is het ontzaglijk groot.

[/moraal versterkende gedachten]

^^^^ voor tijdens het wachten ;)

En ach... Zojuist is Claus ons ontvallen, ik vrees dat er de komende week nog evenveel gezeurd zal worden over iPaqs... Een moment stilte... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Duncan schreef op 07 oktober 2002 @ 00:56:
[...]

Waar slaat dit nou op :?
Hij wil snel naar hk? Rare gast vorige reply was alleen een smilie.... :?

Naja mensen nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe hoop.... en het minste.... waarschijnlijk gewoon WEER een week wachten op niks.... :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Bobbert op 07-10-2002 09:19 . Reden: leestekens ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog gelukkig gemaakt vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:19:
Hooguit met de nieuwe Wehkamp interim uitgave... >:) Maar nee, niet met een gloedjenieuwe, hetzij franstalige, iPaq... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:19:
Die zullen vandaag niet aangekomen zijn, dan zouden ze zaterdag verstuurd moeten zijn. Vanaf morgen heb je meer kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
ZyPhiX:
Vanaf morgen heb je meer kans.
idd... maandag komt hier überhaupt geen post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galoptic schreef op 07 oktober 2002 @ 18:48:
[...]

idd... maandag komt hier überhaupt geen post...
je hebt gelijk, daar had ik niet aan gedacht.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook nog iemand een bestelling van ondernemers abo's lopen bij typhone.nl? Die loopt nog 4 dagen. Of bij gsmshop.nl??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nog wel wat bestellen bij gsmshop.nl, de aanbieding is nog steeds te vinden op de site, maar is hij ook nog geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:21:
Ik wil nog wel wat bestellen bij gsmshop.nl, de aanbieding is nog steeds te vinden op de site, maar is hij ook nog geldig?
Gewoon proberen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ik wacht nog steeds op mn ipaq, en ik denk dat ik nu een van de weinigen ben die wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Een van de weinigen zou ik niet willen zeggen... Ikzelf denk dat minstens de helft nog wacht? Je zou er wanhopig van worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welk adres leveren ze de spullen eigenlijk af, op het factuuradres of het bedrijfs adres? :?
Zou het veel uitmaken als ik bij bedrijfsgegevens m'n eigen adres invul? Of zouden ze dat controleren met het kvk uittreksel?

Ik sta op het punt om nog een bestelling te doen, maar nu zie ik staan "een recent bankafschrift van het bedrijf, met het volledige adres". Zou dit hetzelfde moeten zijn als op het kvk uittreksel? Ik wil het namelijk gewoon via m'n eigen rekening.

Dit is alweer de 999e reply, wie maakt de 1000e? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 23:07:
Op welk adres leveren ze de spullen eigenlijk af, op het factuuradres of het bedrijfs adres? :?
Zou het veel uitmaken als ik bij bedrijfsgegevens m'n eigen adres invul? Of zouden ze dat controleren met het kvk uittreksel?

Ik sta op het punt om nog een bestelling te doen, maar nu zie ik staan "een recent bankafschrift van het bedrijf, met het volledige adres". Zou dit hetzelfde moeten zijn als op het kvk uittreksel? Ik wil het namelijk gewoon via m'n eigen rekening.

Dit is alweer de 999e reply, wie maakt de 1000e? 8)
Factuuradres :)

1000e reply :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zien jullie ergens diezelfde aanbieding op de site van GSM stunter ?
Ik zal waarschijnlijk helemaal blind zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Bij mij werd het pakket op het bedrijfsadres afgeleverd. (Ja, Ik heb het dus binnen!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:07:
Waar zien jullie ergens diezelfde aanbieding op de site van GSM stunter ?
Ik zal waarschijnlijk helemaal blind zijn.......
Zucht :Z die aanbieding is al bijna 2 maanden over man..... lees eerst ff voordat je blaat........ :/
KifArU schreef op 08 oktober 2002 @ 14:57:
Bij mij werd het pakket op het bedrijfsadres afgeleverd. (Ja, Ik heb het dus binnen!!!)
Hehe BETEREZ :D khoop dat mijn pakketjes ook snel komen...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ik wacht dus ook nogsteeds :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

excuses, dacht te lezen gsmstunter maar was gsmshop
:X

Ik heb trouwens ook nog niets binnen, ook geen rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wordt je eigenlijk geregistreerd bij O2? Want ik heb bij 2 webshops een bestelling geplaats waaronder deze bij gsmstunter, op hetzelfde bedrijf en m'n eigen naam en rekening nummer. Zou dat een probleem opleveren?

Nu wil ik ook nog via een ander bedrijf een aantal zakelijke abo's bestellen bij een gsm shop, ook op m'n eigen naam en dezelfde rekening. Zou ik hier problemen mee krijgen, dat m'n naam en rekening nummer 3x voorkomt in hun database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Bij mij was 2x geen probleem. Via GSMshop en GSMstunter besteld, op hetzelfde bedrijf, met dezelfde contactpersoon en informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik heb nu nog een telefoon erbij besteld (S45), maar dan gewoon via de directe saleslijn van O2. Kreeg gelijk contract toe gefaxed, ff snel terugfaxen en binnen 10-15 werkdagen heb je je mobiel + aansluiting.

Ze heeft gewoon een nieuw contract gemaakt, gewoon voor de zekerheid zei ze :/ Ze kon ook zien dat m'n 9abo aanvraag nog niet uitgeleverd was...

Ik zie het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 08 oktober 2002 @ 22:57:
Ik heb nu nog een telefoon erbij besteld (S45), maar dan gewoon via de directe saleslijn van O2. Kreeg gelijk contract toe gefaxed, ff snel terugfaxen en binnen 10-15 werkdagen heb je je mobiel + aansluiting.

Ze heeft gewoon een nieuw contract gemaakt, gewoon voor de zekerheid zei ze :/ Ze kon ook zien dat m'n 9abo aanvraag nog niet uitgeleverd was...

Ik zie het wel :)
Wat betaal je dan voor een abo als ik het vragen mag. Krijg je dan ook korting of niet zoveel als via een online shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Die siemens staat ook op de internetshop van O2, voor 26euro. Je moet dan wel een jaar abo nemen met officezone. Maar ik kan waarschijnlijk toch genoeg bellers voor die abo's vinden, en ik daarvan ook nog iemand ken die nog een telefoontje nodig heeft, leek mij dit een mooie optie. Je hebt dan dus voor: 12x5 + 12x5 + 26 x 1.19 = 173.74euro een mooie telefoon. En gelukkig leveren ze bij O2 waarschijnlijk wel gewoon binnen een paar dagen, dus je zit geen jaaaaren te wachten :)

Morgen alleen nog even vragen of ik op die 9 andere abo's nu ook officezone krijg, en of ik nog verzendkosten moet betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees het ergste voor mijn bestelling....GsmStunter blijft beweren dat ze mijn aanvraag hebben doorgestuurd....O2 weet van niets....Gsmstunter wel 100x gebeld vanmorgen...er is 1x opgenomen.....meisje kon me vertellen dat Coen over een uurtje er weer weer was....blijf proberen maar geen gehoor....of de telefoon gaat de hele tijd over of de telefoon is in gesprek....ik had weer hoop, maar deze is nu weer steeds verder te zoeken....Ik denk dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem als ik. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik stel voor dat Coen de aanvragen nogmaals naar O2 verstuurd! Weet iemand iets anders?

;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 10:22:
Ik vrees het ergste voor mijn bestelling....GsmStunter blijft beweren dat ze mijn aanvraag hebben doorgestuurd....O2 weet van niets....Gsmstunter wel 100x gebeld vanmorgen...er is 1x opgenomen.....meisje kon me vertellen dat Coen over een uurtje er weer weer was....blijf proberen maar geen gehoor....of de telefoon gaat de hele tijd over of de telefoon is in gesprek....ik had weer hoop, maar deze is nu weer steeds verder te zoeken....Ik denk dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem als ik. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik stel voor dat Coen de aanvragen nogmaals naar O2 verstuurd! Weet iemand iets anders?

;( ;( ;(
Ik heb ook contact gehad met O2 (zonder te hoeven wachten) ze hebben mijn aanvraag niet kunnen vinden (ze heeft zeker 10 minuten gezocht op bedrijf, naam, datum etc, op 2 verschillende systemen). Ze zei dat ik met gsmstunter contact op moest nemen en dat hun weer contact met O2 op moeten nemen. Nou met gsmstunter krijg ik geen contact dus dat schiet niet op. :'( ;( :'(
Dat wordt weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 14:46:
[...]
Ik heb ook contact gehad met O2 (zonder te hoeven wachten) ze hebben mijn aanvraag niet kunnen vinden (ze heeft zeker 10 minuten gezocht op bedrijf, naam, datum etc, op 2 verschillende systemen). Ze zei dat ik met gsmstunter contact op moest nemen en dat hun weer contact met O2 op moeten nemen. Nou met gsmstunter krijg ik geen contact dus dat schiet niet op. :'( ;( :'(
Dat wordt weer afwachten.
Nou, dit had ik dus ook (ik heb maar 1x O2 gebeld). Ze konden niks van mij vinden en 3 dagen later had ik het pakketje in huis :)
Mijn tip: wacht gewoon rustig af (ik snap wel dat dit moeilijk is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 15:23:
[...]

Nou, dit had ik dus ook (ik heb maar 1x O2 gebeld). Ze konden niks van mij vinden en 3 dagen later had ik het pakketje in huis :)
Mijn tip: wacht gewoon rustig af (ik snap wel dat dit moeilijk is :P)
grrr :/ wachten suckt.... zitten zometeen 2 maanden te wachten man :X

maarja zit niks anders op :'(

iemand vandaag nog wat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
YES YES YES :) :) :)

Belde net O2 weer, en die geweldige gast wist mij te vertellen dat mijn abo's vandaag geactiveerd waren! Hij ging nu ff bevestigingen maken en die naar GSMstunter verzenden! WOEI! :)

Ik hoop alleen wel dat het over mij ging, wat hij was nieuw zei 'ie. Hij heeft niet naar bedrijfsnaam oid gevraagd :/ Hopen dat dit nummer- herkenning/weergave was dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04
Rickbv schreef op 09 oktober 2002 @ 16:59:
YES YES YES :) :) :)

Belde net O2 weer, en die geweldige gast wist mij te vertellen dat mijn abo's vandaag geactiveerd waren! Hij ging nu ff bevestigingen maken en die naar GSMstunter verzenden! WOEI! :)

Ik hoop alleen wel dat het over mij ging, wat hij was nieuw zei 'ie. Hij heeft niet naar bedrijfsnaam oid gevraagd :/ Hopen dat dit nummerherkenning was dan...
nummerherkenning ?? :?

Heb net ook o2 gebeld, ze wisten mij te vertellen dat gsmstunter bekend stond om alles maar door te sturen naar o2 (klachten dus) en verder kon hij nog niks van mij vinden in het systeem ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hebben jullie de formulieren eigenlijk ondertekend? Want het schijnt dat degene die op het kvk uitreksel staat alleen gemachtigd is.

Degene die het al ontvangen hebben, hoe hebben jullie dat gedaan? Zelf ondertekend of degene die op het kvk formulier staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Op het uittreksel staat vermeld wie er tekenbevoegd is. Als jij daarbij genoemd staat, kun je zelf tekenen en je eigen ID opsturen.
Anders moet de genoemde persoon tekenen en zijn ID meesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 14:39
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.